Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, BlueBlood7 είπε

Σύμφωνα με τον νόμο του 1994 το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν ισχύει μόνο για τις 14 ημέρες. 

Άρθρο 5 Παράγραφος 5

Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.

Γράφει κατά την διάρκεια της εγγύησης και όχι κατά τη διάρκεια των 14 ημερών. Το δικαιούται να κάνει υπαναχώρηση.

Όμως αυτό πλέον δεν ισχύει με την νέα έκδοση του νόμου που εκδόθηκε τον Γενάρη. Δεν γράφει πλέον ούτε ότι πρέπει να αντικατασταθεί με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ούτε και το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

Υπάρχουν όμως και τα άρθρα του Αστικού Κώδικα τα οποία αδυνατώ να τα καταλάβω 100%. Με μπερδεύει περισσότερο η φράση στο άρθρο 537 "κατά τον χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή". Σύμφωνα με αυτά έχεις το δικαίωμα της υπαναχώρησης. Μάλιστα τις επιλογές που έχεις τις επιλέγεις εσύ και όχι ο πωλητής.

imageproxy.php?img=&key=2f3e8a0ffdb7258fnomos3.png.1964675aa3eba9ff818fb7efde9cd9ff.pngimageproxy.php?img=&key=2f3e8a0ffdb7258f

Έτσι όπως καταλαβαίνω τα άρθρα του αστικού κώδικα είναι μάλλον τα πιο ισχυρά και εκεί πατάμε οι περισσότεροι.

Ειπαμε, "να διαβαζουμε καλυτερα λοιπον και να μην προεκτεινουμε τα πραγματα εκει που μας συμφερουν. "

Και επειδη δεν εχεις καταλαβει καμια απο τις περιπτωσεις που αναφερεις και επισυναπτεις νομους και διαταξεις, παμε μια ακομη - και τελικη - φορα, αν και συνοπτικα καθως βαριεμαι να γραφω.

Περιπτωση DOA = Mεταφραση χαλασμενο με την παραλαβη. Στις πλειστες περιπτωσεις και βασει καλης πιστης, οταν ο καταναλωτης παραλαμβανει ενα προιον, το οποιο ειναι μηχανικο ή ηλεκτρονικο και δεν δουλευει, τοτε το καταστημα προβαινει σε αμεση και "χωρις ερωτησεις" αντικατασταση του. Δεν ειναι ομως πανακεια αυτο αν και αποτελει χρονια πρακτικη για το 90% της αγορας και τους σωστους επαγγελματιες

Περιπτωση αγορας εξ αποστασεως= Οταν ο καταναλωτης αγοραζει απο αποσταση, ηλεκτρονικα, τηλεφωνικα, με επιστολη, μεσω καταλογου κτλ, εχει απο το νομο δικαιωμα επιστροφης του προιοντος, εντος 14 ημερων ( εργασιμων). Το προιον ομως θα πρεπει να ειναι αθικτο, αχρησιμοποιητο, με την αρχικη του συσκευασια και ολα τα τυχον παρελκομενα του. Ταυτοχρονα επιστρεφεται και οποιοδηποτε αλλο συνοδευτικο το συνοδευε ( πχ κουπονι εκπτωσης για επομενες αγορες )

Εγγυηση = Οταν ενα προιον ειναι εντος εγγυησης, τοτε ο προμηθευτης, αναλογα το καταστημα ή ο κατασκευαστης, οφειλει σε "ευλογο χρονικο διαστημα" ( πρωτη αοριστια στον χρονο επισκευης ) , να το εχει αποστειλλει στο service, να το ελεγξουν, νατο διαγνωσουν, να το επισκευασουν, να το συσκευασουν, να το επιστρεψουν στον αποστολεα και αυτος με τη σειρα του στον τελικο καταναλωτη. Με την εγγυηση φυσικα να ισχυει εξαρχης, αν οχι για το ολο αλλα τουλαχιστον για το επισκευασμενο εξαρτημα. Ετσι λοιπον πολλοι "πατανε" επανω και στον "ευλογο χρονο" αλλα και στην νολη διαδικασια για να αποφυγουν τον "κλειστο" χρονο των 15 ημερων που αφορα την επισκευη και μονο και οχι τους αλλους χρονους ( αποστολης, παραλαβης κτλ)

Υπαναχωρηση απο τη συμβαση= Οταν αγοραζουμε ενα προιον απο ενα καταστημα, ουσιαστικα κανουμε μια ατυπη συμβαση με αυτο. Εμεις πληρωνουμε και ο προμηθευτης ( καταστημα, κατασκευαστης κτλ ) υποσχονται οτι το προιον για συγκεκριμενο χρονο θα λειτουργει, ομαλα, με ασφαλεια κι αψογα παρεχοντας μας αυτα τα οποια κανει. Εαν λοιπον κατα το αρχικο διαστημα των 14 ημερων κι εφοσον εχουμε αγορασει κατι απο αποσταση, δουμε πως δεν μας κανει, δικαιουμαστε να υπαναχωρησουμε απο τη συμβαση βασικα και να επιστρεψουμε το προιον λαμβανοντας πισω τα χρηματα μας. Τα οποια και μας επιστρεφονται οπως ακριβως τα πληρωσαμε ( βλεπε παραπανω). Εαν στην απαιτηση της εγγυησης, ο προμηθευτης αδυνατει να επισκευασει το προιον, τοτε υποχρεουται να το αντικαταστησει με αλλο, της ιδιας ή καλυτερης κατασταση, αξιας και δυνατοτητων με αυτο που ειχαμε. Ειναι δικαιωμα του προμηθευτη να το κανει και οχι ως καταναλωτες δεν μπορουμε να απαιτησουμε χρηματα αντι της αντικαταστασης. Εαν δεν μπορει να αντικαταστησει, τοτε μας επιστρεφει, το καταστημα, το αρχικο ποσο που ειχαμε δωσει επειδη εξαιτιας ακριβως της αδυναμιας του να επισκευασει ή αντικαταστησει, ακυρωνεται η αρχικη συμβαση πωλησης-αγορας και ο καταναλωτης υπαναχωρει απο αυτην ζητωντας πισω τα χρηματα τα οποια και ειχε πληρωσει επισης αρχικα. Οχι ομως σε δοσεις εαν ειχαμε ετσι πληρωσει τοτε, αλλα ακεραιο κι ολοκληρο.

Τελος εδω και ελπιζω να ξεκαθαρισα λιγο το μπερδεμα με τις υπαναχωρησεις, τις επιστροφες χρηματων σε δοσεις και τις 14 ημερες.

  • Like 1
  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εσύ δηλ. σε προηγούμενο ποστ έγραψες ότι ", ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας" έχεις διαβάσει τον νόμο και τα έγραψες σωστά ε? Μάλιστα αυτή η παράγραφος γράφει και "ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση". Αυτά τα δύο δεν υπάρχουν στον νόμο του 1994. Κατά τα άλλα εσύ τον έχεις διαβάσει τον νόμο και εμείς οι υπόλοιποι λέμε αρλούμπες.

2 ώρες πριν, 29gk είπε

Περιπτωση DOA = Mεταφραση χαλασμενο με την παραλαβη. Στις πλειστες περιπτωσεις και βασει καλης πιστης, οταν ο καταναλωτης παραλαμβανει ενα προιον, το οποιο ειναι μηχανικο ή ηλεκτρονικο και δεν δουλευει, τοτε το καταστημα προβαινει σε αμεση και "χωρις ερωτησεις" αντικατασταση του. Δεν ειναι ομως πανακεια αυτο αν και αποτελει χρονια πρακτικη για το 90% της αγορας και τους σωστους επαγγελματιες

Δεν ανέφερα για DOA. 

2 ώρες πριν, 29gk είπε

Περιπτωση αγορας εξ αποστασεως= Οταν ο καταναλωτης αγοραζει απο αποσταση, ηλεκτρονικα, τηλεφωνικα, με επιστολη, μεσω καταλογου κτλ, εχει απο το νομο δικαιωμα επιστροφης του προιοντος, εντος 14 ημερων ( εργασιμων). Το προιον ομως θα πρεπει να ειναι αθικτο, αχρησιμοποιητο, με την αρχικη του συσκευασια και ολα τα τυχον παρελκομενα του. Ταυτοχρονα επιστρεφεται και οποιοδηποτε αλλο συνοδευτικο το συνοδευε ( πχ κουπονι εκπτωσης για επομενες αγορες )

Γράφεις αρλούμπες. Δεν γράφει πουθενά ο νόμος να επιστραφεί άθικτο, αχρησιμοποίητο κλπ. Διάβασε λοιπόν τι γράφουν οι οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

imageproxy.php?img=&key=2f3e8a0ffdb7258fimageproxy.php?img=&key=2f3e8a0ffdb7258fnomos4.png.386a3f581d57fa61ac40e10ec7106c2c.png

Προφανώς και το άρθρο 47 είναι σαφές στο ποσοστό μείωσης της αξίας του αγαθού, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που γράφεις. Το να το επιστρέψεις ανοιχτό φυσικά "μπλέκεις" με την έννοια το τι αντιμετώπιση θα έχεις από το κατάστημα. Υπάρχουν καταστήματα όμως σωστά όπου πολύς κόσμος έχει τυγχάνει σωστής αντιμετώπισης και έχουν δεχτεί ανοιχτά προϊόντα όπως π.χ. μνήμες ram λόγω ασυμβατότητας.

Επεξ/σία από BlueBlood7
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, BlueBlood7 είπε

Εσύ δηλ. σε προηγούμενο ποστ έγραψες ότι ", ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας" έχεις διαβάσει τον νόμο και τα έγραψες σωστά ε? Μάλιστα αυτή η παράγραφος γράφει και "ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση". Αυτά τα δύο δεν υπάρχουν στον νόμο του 1994. Κατά τα άλλα εσύ τον έχεις διαβάσει τον νόμο και εμείς οι υπόλοιποι λέμε αρλούμπες.

Δεν ανέφερα για DOA. 

Γράφεις αρλούμπες. Δεν γράφει πουθενά ο νόμος να επιστραφεί άθικτο, αχρησιμοποίητο κλπ. Διάβασε λοιπόν τι γράφουν οι οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

imageproxy.php?img=&key=2f3e8a0ffdb7258fimageproxy.php?img=&key=2f3e8a0ffdb7258fnomos4.png.386a3f581d57fa61ac40e10ec7106c2c.png

Προφανώς και το άρθρο 47 είναι σαφές στο ποσοστό μείωσης της αξίας του αγαθού, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που γράφεις. Το να το επιστρέψεις ανοιχτό φυσικά "μπλέκεις" με την έννοια το τι αντιμετώπιση θα έχεις από το κατάστημα. Υπάρχουν καταστήματα όμως σωστά όπου πολύς κόσμος έχει τυγχάνει σωστής αντιμετώπισης και έχουν δεχτεί ανοιχτά προϊόντα όπως π.χ. μνήμες ram λόγω ασυμβατότητας.

Βρε ανθρωπε, ξεκινας να μας πεις οτι σε περιπτωση εγγυησης, το καταστημα θα επιστρεψει χρηματα σε δοσεις, εαν αρχικα ετσι πληρωθηκε, μετα μπλεκεις τις 14 ημερες που αφορουν το δικαιωμα επιστροφης και οχι υπαναχωρησης, κατα την αρχικη αγορα, με τα της εγγυησης, παραθετεις νομους και διαταξεις και τα εχεις κανει μπαχαλο στο μυαλο σου παρολες τις εξηγησεις.

Ακου λοιπον παλι.

Καταρχην που εγραψα εγω το "ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας"

Ειδικα το "δικαιουται" που δεν ισχυει ενω αντιθετα ισχυει το οτι ο προνμηθευτης υποχρεουται να αντικαταστησει, δεν επιλεγει ο καταναλωτης εαν θα υπαρξει επισκευη ή αντικατασταση απλα - εδω δικαιουται- θα εχει ενα απο τα δυο, ενω το "ποιοτητας" ειναι ακυρο καθως αυτο που επισκευαζεται ή αντικαθισταται πρεπει να ειναι ιδιο ή καλυτερο σε οτι αφορα τα χαρακτηριστικα και τις ιδιοτητες του και οχι υποχρεωτικα καινουργιο αρα και ποιοτικα ανωτερο.

Ειπαμε, καλο ειναι να διαβαζεις αλλα πρεπει και να καταλαβαινεις.

Στη συνεχεια, υπαναχωρηση απο τη συμβαση συμβαινει, νοειται και πραττει ο καταναλωτης, οταν ο προμηθευτης δεν μπορει ουτε να επισκευασει αλλα ουτε και να αντικαταστησει το χαλασμενο προιον που αγορασε. Ετσι εχει καθε δικαιωμα να μην αποδεχτει οτι του προτεινει ο προμηθευτης, και μπορει να υπαναχωρησει απο την συμβαση-συμφωνια αγοραπωλησιας και να απαιτησει να του επιστραφει πληρως, αμεσα και μετρητα το αρχικο ποσο που εδωσε και οχι το αντιτιμο του προιοντος οπως διαμορφωθηκε σημερα που σταλθηεκ προς επισκευη. Εαν δηλαδη αγορασε ενα δισκο που το 2015 κοστισε 500€ και ειχε και 5ετη εγγυηση, σημερα επειδη ο δισκος ουτε επισκευαζεται αλλα ουτε και μπορει να αντικατασταθει, για τον οποιο λογο, ο καταναλωτης λεει λαικα "τα λεφτα μου πισω". Και λαμβανει 500€ στο χερι και οχι 100€ που πωλειται σημερα ο αντιστοιχος δισκος κι ουτε σε 24 δοσεις επειδη ετσι τον πληρωσε το 2015.

Αυτο λεω απο την αρχη και ερχεσαι με απανωτες παραθεσεις νομων και διαταξεων, που ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, να υποστηριξεις ,τι ακριβως; Δεν εχω καταλαβει. Κι ειδικα μαλιστα στο νημα του φιλου με το προβλημα οπου και τα σχολια σου ειναι ακομα περισσοτερο ακαταλαβιστικα.

Οσο για την "αθιχτη" επιστροφη, να στο εξηγησω κι αυτο. Εαν παραγγειλεις ενα ζευγαρι παπουτσια απο αποσταση, θα παραλαβεις, θα τα δοκιμασεις κι αν δεν σου κανουν θα τα επιστρεψεις με την αρχικη τους συσκευασια και ολα οσα τα συνοδευαν. Δεν θα τα "περπατησεις" 10 ημερες πανω κατω στην βροχη και μετα θα τα επιστρεψεις απαιτωντας τα λεφτα σου πισω. Εαν το κανεις, θα φας απολυτως νομιμα "πορτα". Και εκτος του παραδειγματος, καποια προιοντα απλα θα τα κοιταξεις, θα διβασεις τα specs, θα τα μετρησεις επιτοπου αλλα δεν θα τα ανοιξεις, πχ ενα πιστολι βαφης δεν θα το δοκιμασεις με μπογια.

Για οτιδηποτε αλλο, επειδη το θεμα καταντα προσωπικο, ρωτα κανα δικηγορο ή και λογιστη να στα εξηγησει. Απλα πραματα ειναι. Στην επιστροφη του αντιτιμου δε, ακομα κι ενας τραπεζικος θα σου εξηγησει.

Επεξ/σία από 29gk
  • Like 1
Δημοσ.

Διαβάζεις ότι θέλεις και γράφεις ανακρίβειες. Πουθενά δεν είπα με δόσεις. Εσύ μάλιστα το έγραψες αυτό. Που γράφει ο νόμος "ίδιο ή καλύτερο"? Πουθενά Μόνο στο μυαλό σου υπάρχει. Μόνο σκέτο αντικατάσταση γράφει. Αλλά είπαμε εσύ έχεις τους δικούς σου νόμους. Κάνεις μάλιστα και τον ανήξερο και κόλλησες στην λέξη "δικαιούται" που όντως δεν την έγραψες αλλά είναι προφανές ότι αυτό που εννοούσα ήταν το "ίδιο ή καλύτερο".

Αναφορά σε κείμενο

 Η επιστροφη με αντιστοιχες δοσεις, εαν κι εφοσον πληρωθηκε αρχικα η αγορα με καρτα και δοσεις, ισχυει για ενα διαστημα. Το πρωτο βασικα. Εστω ομως και σε ενα τετοιο σεναριο, οταν εχω εγγυηση για 2 χρονια και το ειδος ακολουθει την εγγυηση τον 20ο μηνα, θα μου επιστρεψουν τα χρηματα σε 6 δοσεις, συνολο δηλαδη συναλλαγης 26 μηνες, επειδη αρχικα σε τοσες - δοσεις- το ειχα πληρωσει;

Δεν υπαρχουν αυτα. Ο νομος λεει, σε οτι αφορα την εγγυηση, επισκευη ή αντικατασταση με ιδιο ή καλυτερο ή εαν τα δυο πρωτα ειναι αδυνατα, επιστροφη του αρχικου τιμηματος. Δεν αναφερει διευκολυνσεις για την επιχειρηση, επειδη τετοιες δινονται, κατοπιν συμφωνιας και με τριτο μερος, την τραπεζα, στον καταναλωτη. 

Συνεχίζεις να γράφεις μπούρδες που βγάζεις από το μυαλό σου. Συνεχώς αυτό κάνεις. Ενώ εγώ βάζω τους νόμους όπως είναι, εσύ γράφεις πράγματα από το μυαλό σου. Που γράφει ο νόμος ότι η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με μετρητά και στο χέρι? Πουθενά φυσικά. Μόνο στο δικό σου το μυαλό σου υπάρχουν αυτά. Δηλαδή αν επιστρέψεις ένα προϊόν άθικτο όπως γράφεις μέσα σε 14 μέρες πως θα πάρει τα χρήματά του πίσω ο πελάτης? Ο νόμος που τον έβαλα πιο πάνω είναι ξεκάθαρος. Η επιστροφή θα γίνει με τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο αγοραστής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή. Δεν αναφέρει τα μέσα αλλά ένας λογικός άνθρωπος μπορεί να καταλάβει ότι μέσο πληρωμής είναι τα μετρητά, η κάρτα, η επιταγή κλπ. Οι δόσεις που αναφέρεις με το φτωχό μου μυαλό νομίζω ότι ανήκει στον τρόπο πληρωμής. Οι οποίες δόσεις μπορούν να πληρωθούν π.χ. είτε με μετρητά είτε με κάρτα. Αυτή είναι η δικιά μου εξήγηση.

Και οι μπούρδες συνεχίζονται. Ο νόμος δεν γράφει ότι μπορείς να δοκιμάσεις ένα ζευγάρι παπούτσια. Δεν γράφει κάτι συγκεκριμένο. Αν παραγγείλεις ένα ζευγάρι μνήμες πως θα τις δοκιμάσεις? Θα μυρίσεις τα νύχια σου ότι είναι συμβατές ή μήπως θα πρέπει να ξεσφραγίζει το κουτάκι και να τις δοκιμάσει στο pc? Μάλλον το δεύτερο ε? Αλλά είπαμε εσύ έχεις τους δικούς σου νόμους.

 

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, BlueBlood7 είπε

Εσύ δηλ. σε προηγούμενο ποστ έγραψες ότι ", ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας" έχεις διαβάσει τον νόμο και τα έγραψες σωστά ε? Μάλιστα αυτή η παράγραφος γράφει και "ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση". Αυτά τα δύο δεν υπάρχουν στον νόμο του 1994. Κατά τα άλλα εσύ τον έχεις διαβάσει τον νόμο και εμείς οι υπόλοιποι λέμε αρλούμπες.

Δεν ανέφερα για DOA. 

Γράφεις αρλούμπες. Δεν γράφει πουθενά ο νόμος να επιστραφεί άθικτο, αχρησιμοποίητο κλπ. Διάβασε λοιπόν τι γράφουν οι οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

imageproxy.php?img=&key=2f3e8a0ffdb7258fimageproxy.php?img=&key=2f3e8a0ffdb7258fnomos4.png.386a3f581d57fa61ac40e10ec7106c2c.png

Προφανώς και το άρθρο 47 είναι σαφές στο ποσοστό μείωσης της αξίας του αγαθού, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που γράφεις. Το να το επιστρέψεις ανοιχτό φυσικά "μπλέκεις" με την έννοια το τι αντιμετώπιση θα έχεις από το κατάστημα. Υπάρχουν καταστήματα όμως σωστά όπου πολύς κόσμος έχει τυγχάνει σωστής αντιμετώπισης και έχουν δεχτεί ανοιχτά προϊόντα όπως π.χ. μνήμες ram λόγω ασυμβατότητας.

Δεν σου κανουν οι ανωνυμοι σε ενα φορουμ; Δικηγορος, λογιστης, τραπεζικος πιθανον ή μια κληση στο 1520 και θα εισαι τζετ.

Δημοσ.
Στις 4/21/2018 στις 5:02 ΜΜ, DiaperCh@nger είπε

Εσύ που σκέφτεσαι out of the μποξ, τσεκάρεις τις εργασιακές συνθήκες σε κάθε, μα κάθε επιχείρηση πριν αγοράσεις κάτι.

πχ. πριν βάλεις βενζίνη προσλαμβάνεις έναν ιδιωτικό ντετέκτιβ να δεις αν ο ιδιοκτήτης υποτιμά τους Πακιστανούς που θα σου βάλουν βενζίνη

ή πριν αγοράσεις παυσίπονο ξαναπληρώνεις τον ντετέκτιβ (έχεις κι έκπτωση γιατί είπαμε ότι τσεκάρεις τα πάντα φούρνο/ψιλικατζίδικο/zara/σούπερμαρκετ)

για να διαπιστώσεις αν ο φαρμακοποιός χουφτώνει την υπάλληλο ή την υποτιμάει επειδή είναι λίγο γκέι και δεν πολυγουστέρνει τις γυναίκες...

Είμαι παραπάνω από σίγουρος ότι τα  παραπάνω τα διπλο-τριπλοτσεκάρεις πριν αγοράσεις το οτιδήποτε γιατί είσαι προικισμένος να σκέφτεσαι

άουτ, φαρ άουτ, βέρι βέρι φαρ άουτ οφ δε μποξ.

Εφόσον έχεις γνώση για κάτι αρνητικό/ανήθικο, γιατί να επιλέξεις αυτό το κατάστημα και να μην επιλέξεις ένα άλλο;

Δηλαδή θα έλεγες το ίδιο αν χρειαζόντανε να δουλεύει το παιδί σου σε μια τέτοια εταιρεία για ένα κομμάτι ψωμί; Θα στήριζες αυτό το κατάστημα αν ήξερες ότι εκμεταλλεύεται το παιδί σου;

Ελπίζω όχι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...