Mr_Terror Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Τωρα που ειπες αμαζον, αγοραζω απο γερμανικο αμαζον απο τριτο πωλητη κινεζο, και αυτο που μου εστειλε δεν ειχε καμια σχεση με το προιον που διαφημιζε. Ο κινεζος αρχισε να κανει τον κινεζο,μιλησα με αμαζον και σε 3 μερες ειχα παρει τα λεφτα μου πισω.Μακαρι να αποκτησουν τα ελληνικα καταστηματα την μιση εξυπηρετηση που εχει το αμαζον. 4
postfire Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 οτι πιο κορυφαιο υπαρχει στον πλανητη!!! AMAZON 1
BlueBlood7 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, 29gk είπε Δεν ειναι υποχρεωτικο κι ουτε και καποιος μπορει να τους ελεγξει για τον τροπο και το μεσο με το οποιο θα πληρωσουν. Το βασικο ειναι παντως το οτι υποσχεθηκαν πριν μια εβδοιμαδα, η εβδομαδα περασε και τα χρηματα δεν μπηκαν. Ετσι το μονο που μενει, θα ειναι μια επικοινωνια και ενα οριο που θα θεσεις ως υπομονη κι ανοχη. Αν δεν κάνω λάθος ο νόμος λέει ότι η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έκανε πληρωμή και ο πελάτης. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο.
29gk Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 5 λεπτά πριν, BlueBlood7 είπε Αν δεν κάνω λάθος ο νόμος λέει ότι η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έκανε πληρωμή και ο πελάτης. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο. Δεν εννοω κατι αλλα δεν καταλαβαινω και τι θελεις να πεις. Για χρηματα και μετρητα μιλαμε. Τι αλλο;
BlueBlood7 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Αυτό που λέω είναι ότι όπως πλήρωσε ο πελάτης έτσι πρέπει να του γίνει και η επιστροφή των χρημάτων. Αν δηλ. πλήρωσε με μετρητά να του επιστρέψουν μετρητά. Αν πλήρωσε με κάρτα η επιστροφή θα γίνει μέσω τραπέζης. Εκτός και αν οι δύο πλευρές έχουν συμφωνήσει με άλλον τρόπο. Επεξ/σία 21 Απριλίου 2018 από BlueBlood7
29gk Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, BlueBlood7 είπε Αυτό που λέω είναι ότι όπως πλήρωσε ο πελάτης έτσι πρέπει να του γίνει και η επιστροφή των χρημάτων. Αν δηλ. πλήρωσε με μετρητά να του επιστρέψουν μετρητά. Αν πλήρωσε με κάρτα η επιστροφή θα γίνει μέσω τραπέζης. Εκτός και αν οι δύο πλευρές έχουν συμφωνήσει με άλλον τρόπο. Η επιστροφη με αντιστοιχες δοσεις, εαν κι εφοσον πληρωθηκε αρχικα η αγορα με καρτα και δοσεις, ισχυει για ενα διαστημα. Το πρωτο βασικα. Εστω ομως και σε ενα τετοιο σεναριο, οταν εχω εγγυηση για 2 χρονια και το ειδος ακολουθει την εγγυηση τον 20ο μηνα, θα μου επιστρεψουν τα χρηματα σε 6 δοσεις, συνολο δηλαδη συναλλαγης 26 μηνες, επειδη αρχικα σε τοσες - δοσεις- το ειχα πληρωσει; Δεν υπαρχουν αυτα. Ο νομος λεει, σε οτι αφορα την εγγυηση, επισκευη ή αντικατασταση με ιδιο ή καλυτερο ή εαν τα δυο πρωτα ειναι αδυνατα, επιστροφη του αρχικου τιμηματος. Δεν αναφερει διευκολυνσεις για την επιχειρηση, επειδη τετοιες δινονται, κατοπιν συμφωνιας και με τριτο μερος, την τραπεζα, στον καταναλωτη. Επεξ/σία 21 Απριλίου 2018 από 29gk
l337 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 2 ώρες πριν, postfire είπε οτι πιο κορυφαιο υπαρχει στον πλανητη!!! AMAZON Eντελώς offtopic αλλά πριν εκθειάζουμε την κάθε εταιρία (ως ότι πιο κορυφαίο) ας ακεφτόμαστε και λίγο out of the box. https://www.theverge.com/2018/4/16/17243026/amazon-warehouse-jobs-worker-conditions-bathroom-breaks 2
DiaperCh@nger Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, l337 είπε Eντελώς offtopic αλλά πριν εκθειάζουμε την κάθε εταιρία (ως ότι πιο κορυφαίο) ας ακεφτόμαστε και λίγο out of the box. https://www.theverge.com/2018/4/16/17243026/amazon-warehouse-jobs-worker-conditions-bathroom-breaks Εσύ που σκέφτεσαι out of the μποξ, τσεκάρεις τις εργασιακές συνθήκες σε κάθε, μα κάθε επιχείρηση πριν αγοράσεις κάτι. πχ. πριν βάλεις βενζίνη προσλαμβάνεις έναν ιδιωτικό ντετέκτιβ να δεις αν ο ιδιοκτήτης υποτιμά τους Πακιστανούς που θα σου βάλουν βενζίνη ή πριν αγοράσεις παυσίπονο ξαναπληρώνεις τον ντετέκτιβ (έχεις κι έκπτωση γιατί είπαμε ότι τσεκάρεις τα πάντα φούρνο/ψιλικατζίδικο/zara/σούπερμαρκετ) για να διαπιστώσεις αν ο φαρμακοποιός χουφτώνει την υπάλληλο ή την υποτιμάει επειδή είναι λίγο γκέι και δεν πολυγουστέρνει τις γυναίκες... Είμαι παραπάνω από σίγουρος ότι τα παραπάνω τα διπλο-τριπλοτσεκάρεις πριν αγοράσεις το οτιδήποτε γιατί είσαι προικισμένος να σκέφτεσαι άουτ, φαρ άουτ, βέρι βέρι φαρ άουτ οφ δε μποξ. Επεξ/σία 21 Απριλίου 2018 από DiaperCh@nger
BlueBlood7 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 9 ώρες πριν, 29gk είπε Η επιστροφη με αντιστοιχες δοσεις, εαν κι εφοσον πληρωθηκε αρχικα η αγορα με καρτα και δοσεις, ισχυει για ενα διαστημα. Το πρωτο βασικα. Εστω ομως και σε ενα τετοιο σεναριο, οταν εχω εγγυηση για 2 χρονια και το ειδος ακολουθει την εγγυηση τον 20ο μηνα, θα μου επιστρεψουν τα χρηματα σε 6 δοσεις, συνολο δηλαδη συναλλαγης 26 μηνες, επειδη αρχικα σε τοσες - δοσεις- το ειχα πληρωσει; Δεν υπαρχουν αυτα. Ο νομος λεει, σε οτι αφορα την εγγυηση, επισκευη ή αντικατασταση με ιδιο ή καλυτερο ή εαν τα δυο πρωτα ειναι αδυνατα, επιστροφη του αρχικου τιμηματος. Δεν αναφερει διευκολυνσεις για την επιχειρηση, επειδη τετοιες δινονται, κατοπιν συμφωνιας και με τριτο μερος, την τραπεζα, στον καταναλωτη. Όχι αδερφέ. Ο νόμος το γράφει 1
l337 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 16 ώρες πριν, DiaperCh@nger είπε Εσύ που σκέφτεσαι out of the μποξ, τσεκάρεις τις εργασιακές συνθήκες σε κάθε, μα κάθε επιχείρηση πριν αγοράσεις κάτι. πχ. πριν βάλεις βενζίνη προσλαμβάνεις έναν ιδιωτικό ντετέκτιβ να δεις αν ο ιδιοκτήτης υποτιμά τους Πακιστανούς που θα σου βάλουν βενζίνη ή πριν αγοράσεις παυσίπονο ξαναπληρώνεις τον ντετέκτιβ (έχεις κι έκπτωση γιατί είπαμε ότι τσεκάρεις τα πάντα φούρνο/ψιλικατζίδικο/zara/σούπερμαρκετ) για να διαπιστώσεις αν ο φαρμακοποιός χουφτώνει την υπάλληλο ή την υποτιμάει επειδή είναι λίγο γκέι και δεν πολυγουστέρνει τις γυναίκες... Είμαι παραπάνω από σίγουρος ότι τα παραπάνω τα διπλο-τριπλοτσεκάρεις πριν αγοράσεις το οτιδήποτε γιατί είσαι προικισμένος να σκέφτεσαι άουτ, φαρ άουτ, βέρι βέρι φαρ άουτ οφ δε μποξ. Κλασσίκος είρωνας και ανώριμος χρήστης forum, έτσι; Για να σου λύσω την απορία, δεν χρειαζόταν να γράψεις το παραπάνω ακατάσχετο μπλα-μπλα. Ναι το τσεκάρω και παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Προτιμώ να μην αγοράσω από κάπου, και ας πουλάει φθηνότερα, αν με χαλάει κάτι στο πως λειτουργεί η εταιρία/μαγαζί/whatever. Αδιάφορο για σένα θα μου πεις. Αδιάφορη και για μένα η παρέμβαση σου που βγήκες ειρωνικά να κάνεις τον εξυπνάκια.
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Μόνο αν ζεις σε βουνό θα μπορούσε να ισχύει αυτή η λογική. Εκτός και αν δουλεύεις με υπολογιστή που φτιάχτηκε πριν από 30 χρόνια, από Αμερικανούς υπαλλήλους που δούλευαν χαλαρά με μεγάλο μισθό. Αν έχεις ιντερνετ που τα καλώδια τα πέρασαν υπάλληλοι με καλές συνθήκες εργασίας. Αν το σπίτι σου χτίστηκε χωρίς Αλβανούς εργάτες... Διαφορετικά απλά βασίζεσαι στην άγνοια σε κάθε αγορά σου.
29gk Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 9 ώρες πριν, BlueBlood7 είπε Όχι αδερφέ. Ο νόμος το γράφει Tι ακριβως γραφει αυτο το αποκομμα που παραθετεις; Περα απο 2-3 βασικα σε οτι αφορα την υπαναχωρηση απο τη συμβαση κατι που δεν ισχυει στην περιπτωση της εγγυησης. Για την εγγυηση λοιπον, ειπαμε. Επισκευη, αντικατασταση με ιδιο ή καλυτερο ή επιστροφη χρηματων. Η επιστροφη χρηματων που παραθετεις εσυ, αναφερεται καθαρα στο δικαιωμα της υπαναχωρησης εντος 14 ημερων, οταν προκειται για παραγγελια κι αγορα εξ αποστασεως. Και διευκρινιζει καθαρα αυτη την περιπτωση. Η εγγυηση ομως, ισχυει απο την 15η ημερα και μετα, που θα εχουν παρελθει αυτες οι μερες "υπαναχωρησης" , αντε και το doa ( εαν υπαρχει, εαν ισχυει, για οσο ισχυει που δεν ειναι 14 ημερες ). Να διαβαζουμε καλυτερα λοιπον και να μην προεκτεινουμε τα πραγματα εκει που μας συμφερουν.
BlueBlood7 Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Σύμφωνα με τον νόμο του 1994 το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν ισχύει μόνο για τις 14 ημέρες. Άρθρο 5 Παράγραφος 5 Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Γράφει κατά την διάρκεια της εγγύησης και όχι κατά τη διάρκεια των 14 ημερών. Το δικαιούται να κάνει υπαναχώρηση. Όμως αυτό πλέον δεν ισχύει με την νέα έκδοση του νόμου που εκδόθηκε τον Γενάρη. Δεν γράφει πλέον ούτε ότι πρέπει να αντικατασταθεί με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ούτε και το δικαίωμα της υπαναχώρησης. Υπάρχουν όμως και τα άρθρα του Αστικού Κώδικα τα οποία αδυνατώ να τα καταλάβω 100%. Με μπερδεύει περισσότερο η φράση στο άρθρο 537 "κατά τον χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή". Σύμφωνα με αυτά έχεις το δικαίωμα της υπαναχώρησης. Μάλιστα τις επιλογές που έχεις τις επιλέγεις εσύ και όχι ο πωλητής. Έτσι όπως καταλαβαίνω τα άρθρα του αστικού κώδικα είναι μάλλον τα πιο ισχυρά και εκεί πατάμε οι περισσότεροι. Επεξ/σία 23 Απριλίου 2018 από BlueBlood7 1
naruto14 Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2018 Να τονίσω ότι σήμερα μου επιστράφηκαν τα χρήματα. Και μάλιστα υπήρχε λάθος στον αριθμό IBAN που με ενημέρωσαν σήμερα και το διορθώσαμε και έγινε την ίδια μέρα η επιστροφή. Τσάμπα περίμενα 5 εργάσιμες... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα