Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γύρω στις 20 Ιανουαρίου επιστρέφω την μητρική μου Gigabyte Z97 G1 Sniper στο μαγαζί που την αγόραζα γιατί μου είχε ένα πολύ ενοχλητικό πρόβλημα με τον ήχο. Κάθε φορά που άνοιγα τον υπολογιστή δεν εντόπιζε καν τη κάρτα ήχου της μητρικής με αποτέλεσμα να αφιερώνω κοντά στο 20λεπτο με restarts ώστε να αποφασίσει τυχαία το PC να αναγνωρίσει την κάρτα ήχου. Προφανώς και δεν είναι θέμα Windows 10 γιατί το ίδιο θέμα είχα και με τα 7άρια. Οπότε αποφασίζω να επιστρέψω τη μητρική όσο ήταν ακόμα εντός εγγύησης (είχε ακόμα 8 μέρες μέχρι να λήξει).

Το κατάστημα την δέχεται και δηλώνει κανονικά στα χαρτιά ότι παρέλαβε το προιόν εντός εγγύησης για επισκευή και το στέλνει στον προμηθευτή του στο εξωτερικό, ο οποίος από ότι κατάλαβα το έστειλε κατευθείαν στην gigabyte. Σχεδόν 2μιση μήνες μετά και μετά από πολλά τηλεφωνήματα για να μάθω για την εξέλιξη της επισκευής, το κατάστημα με ενημερώνει ότι η Gigabyte έκρινε το προιον εκτός εγγύησης και το στείλανε πίσω χωρίς να κάνουν τίποτα. 2μιση μήνες είχα μείνει χωρίς τη μητρική μου ελπίζοντας να φτιαχτεί. Και το μόνο που μου υπόσχεται το κατάστημα τώρα είναι να πάρω τη μητρική μου πίσω και να μου δώσουν δωρεάν μια 5.1 κάρτα ήχου (που από τη στιγμή που επιλέγουν και αυτοί μπορεί και να είναι άνετα κατώτερη της on-board, δηλαδή να κοστίζει κάνα 10-15 ευρώ).

Και ρωτώ εγώ το εξής: Είναι νόμιμο όλο αυτό που γίνεται? Το βρίσκω απαράδεκτο σαν αντιμετώπιση από κάθε πλευρά. Από όσο γνωρίζω έχοντας επιστρέψει ένα ελαττωματικό προϊόν εντός εγγύησης στο κατάστημα, οφείλουν να μου το επισκευάσουν ή να το αντικαταστήσουν. Σε περίπτωση που δεν γίνεται τίποτα από τα 2 ξέρω ότι δικαιούμαι επιστροφή ολόκληρου του αρχικού ποσού. Ποιες είναι οι κινήσεις που μπορώ να κάνω τώρα για να γλιτώσω όλη αυτή την τραγωδία?

Επεξ/σία από naruto14
  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Από την έχεις αγοράσει;

Πολλά σκρουτζομάγαζα πχ στο λένε ότι σε κάθε ζημιά στέλνουν στο προμηθευτή τους.Αυτοί δεν κάνουν τίποτα.

Το αν είναι νόμιμο ή και ηθικό δεν το γνωρίζω.Απλά κάπως έτσι αυτοί βγαίνουν καλυμμένοι.

Δημοσ.

Με τι αίτιολογία την έβγαλε εκτός εγγύησης η Gigabyte?, το απέδωσε σε σφάλμα δικό σου?,  μήπως θα πρέπει να απευθυνθείς στο συνήγορο του καταναλωτή?.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, cpc464 είπε

Με τι αίτιολογία την έβγαλε εκτός εγγύησης η Gigabyte?, το απέδωσε σε σφάλμα δικό σου?,  μήπως θα πρέπει να απευθυνθείς στο συνήγορο του καταναλωτή?.

Το έβγαλε εκτός εγγύησης γιατί θεωρείσαι ότι ήταν σε περίοδο εκτός εγγύησης. Εγώ έχω χαρτί απόδειξης για τη μέρα που το έστειλα και είναι 8 μέρες πριν την επίσημη λήξη της εγγύησης που σημαίνει ότι έχω το δικαίωμα επισκευής/αντικατάστασης/επιστροφής χρημάτων κλπ. 

Τι ακριβώς μπορώ να κάνω τώρα? Να ζητήσω τα χρήματα πίσω από το μαγαζί? Και αν δεν δεχτούν? Να τους πω ότι θα απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή? Δεν θέλω να μπλέξω η αλήθεια είναι αλλά αν δεν μου αφήσουν άλλες επιλογές θα το κάνω...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

με το μαγαζι εχεις να κανεις και αυτο ειναι υπευθυνο

τωρα αν αυτος την ειχε μηνες στο ραφι και η γιγαμπιτε βλεπει αυτη την ημερομηνια ειναι δικο του προβλημα

παρε τηλ και πες εγω την αγορασα απο εσας

τωρα εσεις τι κανατε με την gigab ειναι δικο σας προβλημα

σε εσας σαν καταστημα μετραει η ημερομηνια της αποδειξης

η μου δινεται καινουρια μητρικη η τα χρηματα πισω

αν δεν βγαλεις ακρη προχωρας στα παρατερω...

Επεξ/σία από postfire
  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.

Eφοσον βασει αποδειξης αγορας και αποδειξης παραδοσης προς ελεγχο/επισκευη, αποδεικνυεται οτι το προιον ειναι εντος εγγυησης, το τι κανει το καταστημα με τον προμηθευτη του εσενα δεν σε αφορα. Εχεις συμβαση, εχεις δηλαδη κανει μια δουλεια με το καταστημα και αυτο και μονο ειναι υπευθυνο απεναντι σου. Ετσι λοιπον αφου η εγγυηση ισχυει και επαναλαμβανω αποδεικνυεται με χαρτια, ειναι καθαρα θεμα νομου.

  • Like 6
Δημοσ.
4 ώρες πριν, naruto14 είπε

Από το vision studio. Και τι σημαίνει αυτό; ότι δεν εχει κανένα νόημα η εγγύηση δηλαδή; 

Φυσικά και έχει και γιαυτό υποτίθεται πως αγοράζουμε από τα καταστήματα για να μην τρέχουμε.

Εσύ την έστειλες εντός εγγύησης,οπότε τώρα πρέπει να τα βρεις με το μαγαζί.

  • Like 1
Δημοσ.

Απο παλια σε θυμαμαι που ειχες προβλημα..

Αν δεν βρεις ακρη, γραψε οτι η motherboard εχει creative sound core 3d οποτε ζητα τους να σου δωσουν μια creative sound blaster z και παρε και την μητρικη.

Αλλιως πιστωτικο αφου εσυ την εστειλες εντος χρονου και ασ τα βρει το μαγαζι με την gigabyte.

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, naruto14 είπε

Γύρω στις 20 Ιανουαρίου επιστρέφω την μητρική μου Gigabyte Z97 G1 Sniper στο μαγαζί που την αγόραζα γιατί μου είχε ένα πολύ ενοχλητικό πρόβλημα με τον ήχο. Κάθε φορά που άνοιγα τον υπολογιστή δεν εντόπιζε καν τη κάρτα ήχου της μητρικής με αποτέλεσμα να αφιερώνω κοντά στο 20λεπτο με restarts ώστε να αποφασίσει τυχαία το PC να αναγνωρίσει την κάρτα ήχου. Προφανώς και δεν είναι θέμα Windows 10 γιατί το ίδιο θέμα είχα και με τα 7άρια. Οπότε αποφασίζω να επιστρέψω τη μητρική όσο ήταν ακόμα εντός εγγύησης (είχε ακόμα 8 μέρες μέχρι να λήξει).

Το κατάστημα την δέχεται και δηλώνει κανονικά στα χαρτιά ότι παρέλαβε το προιόν εντός εγγύησης για επισκευή και το στέλνει στον προμηθευτή του στο εξωτερικό, ο οποίος από ότι κατάλαβα το έστειλε κατευθείαν στην gigabyte. Σχεδόν 2μιση μήνες μετά και μετά από πολλά τηλεφωνήματα για να μάθω για την εξέλιξη της επισκευής, το κατάστημα με ενημερώνει ότι η Gigabyte έκρινε το προιον εκτός εγγύησης και το στείλανε πίσω χωρίς να κάνουν τίποτα. 2μιση μήνες είχα μείνει χωρίς τη μητρική μου ελπίζοντας να φτιαχτεί. Και το μόνο που μου υπόσχεται το κατάστημα τώρα είναι να πάρω τη μητρική μου πίσω και να μου δώσουν δωρεάν μια 5.1 κάρτα ήχου (που από τη στιγμή που επιλέγουν και αυτοί μπορεί και να είναι άνετα κατώτερη της on-board, δηλαδή να κοστίζει κάνα 10-15 ευρώ).

Και ρωτώ εγώ το εξής: Είναι νόμιμο όλο αυτό που γίνεται? Το βρίσκω απαράδεκτο σαν αντιμετώπιση από κάθε πλευρά. Από όσο γνωρίζω έχοντας επιστρέψει ένα ελαττωματικό προϊόν εντός εγγύησης στο κατάστημα, οφείλουν να μου το επισκευάσουν ή να το αντικαταστήσουν. Σε περίπτωση που δεν γίνεται τίποτα από τα 2 ξέρω ότι δικαιούμαι επιστροφή ολόκληρου του αρχικού ποσού. Ποιες είναι οι κινήσεις που μπορώ να κάνω τώρα για να γλιτώσω όλη αυτή την τραγωδία?

Ελπιζω το παθημα αυτο να σου εγινε μαθημα αγαπητε για το εν λογω μαγαζι(για μελλοντικες αγορες εννοω). Και φυσικα δεν ειναι το πρωτο περιστατικο που συμβαινει απο αυτους και εχει αναφερθει στο εδω forum.

Το εχω γραψει σε πολλα τεχνολογικα προιοντα αλλα δυστηχως υπαρχει λογος που καταστηματα σαν και αυτο(ή το digital master)ειναι τα φθηνοτερα στο skroutz και συνηθως ο πελατης το μαθαινει αυτο με τον πιο ασχημο τροπο αν συμβει κατι.

Η διαδικασια του rma ειναι λιγο πολυ γνωστη οπως πιθανως να την γνωριζεις και εσυ.

Δεν υπαρχουν ουτε μα μου σου ξου,ουτε να σου δωσουν αλλη 5.1καρτα ηχου,ουτε να σου δωσουν φιγουρα pikachu ουτε τπτ.

Αν η μητρικη εχει προβλημα ή επισκευαζεται/αλλαζεται ή επιστροφη χρηματων/πιστωτικο. Αλχημειες και μοντες ειναι για γελια και μονο που σου ανεφερε κατι τετοιο το καταστημα.

Το γεγονος δε που σε πεταει εκτος εγγυησης η gigabyte μπορει να σημαινει επισης οτι το visionstudio εστειλε πολυ αργα την μητρικη με αποτελεσμα να βγει εκτος εγγυησης οταν την πηρε η Gigabyte

Απο την στιγμη που εκδοθηκε χαρτι απο το καταστημα/πωλητη στο οποιο αναγραφεται η ημερομηνια που παρελαβε την μητρικη(εντος εγγυησης δηλαδη)και φυσικα υπαρχει και η αποδειξη αγορας,αυτο ειναι αποκλειστικα υπευθυνο για το κομματι της εγγυησης και θα κοψει το κεφαλι του για να σε καλυψει.

Η θα σου δωσει(αν εχει)αλλη Z97 μητρικη παρομοια με την δικη σου ή θα σου επιστρεψει τα χρηματα πισω/πιστωτικο να αγορασεις κατι αλλο.

Αν αρνηθει το παραπανω ξερεις ποιος ειναι ο δρομος που πρεπει να ακολουθησεις(ΓΓΚ/συνηγορος).Να κρατησεις οπως και να χει το χαρτι που σου εδωσε το visionstudio οταν παρελαβε την μητρικη και την αποδειξη αγορας.

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά κρασιά με τη Gigabyte. Γνωστός μου είχε θέμα με καρτα γραφικών απο αγορά σε σκρουτζ. Ο προμηθευτής ''έκλεισε'' ρολά και μπήκαν σε ενα τριγωνάκι επικοινωνίας μαγαζί, gigabyte και ο φίλος. Με τα πολλά πολλά δέχτηκαν την κάρτα (με εξοδα αποστολής και παραλαβής του μαγαζιού γιατί είχε αγοραστεί απο Γερμανία) έγινε επισκευή της, reflow η reball δεν είμαι σίγουρος, και όλη η διαδικασία κράτησε περι τον ένα χρόνο. Απαράδεκτη εταιρία.

Επεξ/σία από Pandelas
  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Έστειλα αναλυτικο ε μαιλ στο κατάστημα χθες το βράδυ και περιμένω απάντηση. Αν δεν μου απαντήσουν θα πάρω και τηλέφωνο αύριο. Φυσικά έχω τα χαρτιά της απόδειξης αγοράς και της επιστροφής της μητρικής για εγγύηση. Θα ξαναγράψω εδώ για νεότερα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...