Προς το περιεχόμενο

Βασικες αρχες Κ.Ο.Κ


webparts

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, GenesisX είπε

Το φλας είναι απλά προειδοποιητικό. Αν θέλει ο από πίσω σου παραχωρεί προτεραιότητα. Εναλλακτικά πρέπει να περιμένεις να αδειάσει ο δρόμος.

Πηγα να συμφωνησω μαζι σου αλλα μου τα χαλασες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Μόλις τώρα, GenesisX είπε

Πως και θα αποδείξεις ότι άναψες το φλάς;

Το φλας είναι απλά προειδοποιητικό. Αν θέλει ο από πίσω σου παραχωρεί προτεραιότητα. Εναλλακτικά πρέπει να περιμένεις να αδειάσει ο δρόμος.

Μη λέτε ότι νάναι, πηγαίνω ας πούμε εγώ μπροστά και εσύ ακολουθείς από πίσω, πως ακριβώς θα μου δώσεις εσύ προτεραιότητα να στρίψω αριστερά?

Το πως θα αποδείξεις αν είχες ανάψει φλας είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, GenesisX είπε

Το φλας είναι απλά προειδοποιητικό. Αν θέλει ο από πίσω σου παραχωρεί προτεραιότητα. Εναλλακτικά πρέπει να περιμένεις να αδειάσει ο δρόμος.

Ετσι εξηγούνται όλοι οι καραγκιόζηδες που σταματάω για να αφήσω κάποιον να βγει σε διασταύρωση και αντί να περιμένουν πίσω μου μου κανουν προσπέραση...

Επεξ/σία από Spect~
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Μη λέτε ότι νάναι, πηγαίνω ας πούμε εγώ μπροστά και εσύ ακολουθείς από πίσω, πως ακριβώς θα μου δώσεις εσύ προτεραιότητα να στρίψω αριστερά?

Το πως θα αποδείξεις αν είχες ανάψει φλας είναι άλλο θέμα.

Το φλας ειναι δυσκολο να αποδειχθει σε περιπτωση ατυχηματος,για αυτο λεμε οτι ειναι σε δευτερη μοιρα.

Οταν ειναι ο αλλος πισω σου εχεις εσυ προτεραιοτητα,αλλα εαν εχει ξεκινησει προσπεραση σε δρομο που επιτρεπεται πρεπει να περιμενεις να περασει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, webparts είπε

Το φλας ειναι δυσκολο να αποδειχθει σε περιπτωση ατυχηματος,για αυτο λεμε οτι ειναι σε δευτερη μοιρα.

Οταν ειναι ο αλλος πισω σου εχεις εσυ προτεραιοτητα,αλλα εαν εχει ξεκινησει προσπεραση σε δρομο που επιτρεπεται πρεπει να περιμενεις να περασει.

Το πως θα αποδείξεις ότι είχες ανάψει φλας όπως έγραψα και παραπάνω είναι άλλο θέμα, μην τα μπερδεύεις. Θες να συζητήσουμε τι ισχύει, ή το πόσο εύκολο/δύσκολο είναι να αποδείξεις οτιδήποτε?

Αν έχεις βγάλει φλας ΠΡΙΝ ξεκινήσει την προσπέραση(δλδ έγκαιρα όπως έγραψα και παραπάνω), ΔΕΝ επιτρέπεται να σου κάνει προσπέραση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
7 λεπτά πριν, webparts είπε

Το φλας ειναι δυσκολο να αποδειχθει σε περιπτωση ατυχηματος,για αυτο λεμε οτι ειναι σε δευτερη μοιρα.

Οταν ειναι ο αλλος πισω σου εχεις εσυ προτεραιοτητα,αλλα εαν εχει ξεκινησει προσπεραση σε δρομο που επιτρεπεται πρεπει να περιμενεις να περασει.

Για αυτό πρέπει υποχρεωτικά dash cam..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Για αυτό πρέπει υποχρεωτικά dash cam..

Και παλι δεν ξερω ποσο ευκολα θα βγαλεις ακρη..

Το προβλημα με το φλας ειναι οτι μπορει να το ειχε ξεχασει ο οδηγος απο πριν,μπορει να το εβγαλε την ωρα που εκοβε το τιμονι ( οχι εγκαιρα ) οπως επισης μπορει να ειναι ενα ρεταλι και να το αναψε αφου εγινε η στουκα,για να δικαιολογηθει.

6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το πως θα αποδείξεις ότι είχες ανάψει φλας όπως έγραψα και παραπάνω είναι άλλο θέμα, μην τα μπερδεύεις. Θες να συζητήσουμε τι ισχύει, ή το πόσο εύκολο/δύσκολο είναι να αποδείξεις οτιδήποτε?

Αν έχεις βγάλει φλας ΠΡΙΝ ξεκινήσει την προσπέραση(δλδ έγκαιρα όπως έγραψα και παραπάνω), ΔΕΝ επιτρέπεται να σου κάνει προσπέραση.

Η ερωτηση μου ηταν εξ'αρχης αλλη,απορω πως εχετε ξεφυγει τοσο και απορω γιατι σας απαντω ακομα.
Δε διαφωνω με αυτο που λες,αλλα εγω λεω κατι αλλο οπως και να εχει.

Επεξ/σία από webparts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, webparts είπε

Η ερωτηση μου ηταν εξ'αρχης αλλη,απορω πως εχετε ξεφυγει τοσο και απορω γιατι σας απαντω ακομα.
Δε διαφωνω με αυτο που λες,αλλα εγω λεω κατι αλλο οπως και να εχει.

Η ερώτηση σου ήδη απαντήθηκε από μένα, post #2, εφόσον οι συνθήκες είναι άγνωστες τότε άγνωστη είναι και η υπαιτιότητα. Εσύ είσαι αυτός που το συνέχισε ξεφεύγοντας από την αρχική ερώτηση... οπότε μην παραπονιέσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Με dash cam δεν ξέρεις πόσο εύκολα; θα σου πω εγώ, βλέπεις το βίντεο και βλέπεις ακριβώς τι έγινε, πως έγινε, ποιος φταίει κλπ. Έτσι γλιτώνεις και δικαστήρια κλπ μιας και από το βίντεο βγάζει άκρη η ασφαλιστική αμέσως 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, webparts είπε

Πηγα να συμφωνησω μαζι σου αλλα μου τα χαλασες.

Εγώ γράφω τι ισχύει βάσει του ΚΟΚ. Δεν αναφέρομαι σε θέματα ευγένειας.

http://drivingschool.gr/nomothesia/kok/kok021.htm

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Τοποθέτηση συνδέσμου με τον ΚΟΚ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, GenesisX είπε

Εγώ γράφω τι ισχύει βάσει του ΚΟΚ. Δεν αναφέρομαι σε θέματα ευγένειας.

Δειξε μου που λεει για την παραχωρηση προτεραιοτητας απο τον πισω,γτ μπορει να μου διαφευγει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Dash cam δεν επιτρέπεται στην Ελλάδα και δεν ισχύει ως αποδεικτικό.

Επίσης όπως έγραψα πιο πάνω το φλας δεν αναγκάζει τον πίσω να ακινητοποιηθεί.

Ισως να φαίνεται εκνευριστικό (ειδικά σε μεγάλες πόλεις με πολύ κίνηση) αλλά είναι λογικό. Η σωστή διαδικασία είναι να ανάψεις φλας, να κοιτάξεις αν περνάει κάποιος (ή αν σταμάτησε) και μετά να αλλάξεις λωρίδα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
15 λεπτά πριν, GenesisX είπε

Εγώ γράφω τι ισχύει βάσει του ΚΟΚ. Δεν αναφέρομαι σε θέματα ευγένειας.

http://drivingschool.gr/nomothesia/kok/kok021.htm

Αυτο που είπες ισχύει υπό την προϋπόθεση ότι έχει ήδη ξεκινήσει να κάνει ελιγμο ο πίσω. Δηλαδή, αν ο πίσω έχει ξεκινήσει προσπεράση τότε πρέπει να τον αφήσω, αν όμως απλά είναι πίσω μου χωρίς να έχει κάνει κάποια κίνηση τότε πρέπει να περιμένει. Γενικά έχει να κάνει με την σειρά που γίνονται οι κινήσεις 

Μόλις τώρα, GenesisX είπε

Dash cam δεν επιτρέπεται στην Ελλάδα και δεν ισχύει ως αποδεικτικό.

Επίσης όπως έγραψα πιο πάνω το φλας δεν αναγκάζει τον πίσω να ακινητοποιηθεί.

Ισως να φαίνεται εκνευριστικό (ειδικά σε μεγάλες πόλεις με πολύ κίνηση) αλλά είναι λογικό. Η σωστή διαδικασία είναι να ανάψεις φλας, να κοιτάξεις αν περνάει κάποιος και μετά να αλλάξεις λωρίδα.

Το ξέρω δυστυχώς αλλά ελπίζω να αλλάξει στο κοντινό μέλλον. 

 

Υγ νομίζω μπορείς να χρησιμοποιήσεις το βίντεο για να σε αθώωσεις αλλά όχι για να κατηγορήσεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν κάποιος έχει κάποιο άλλο τμήμα του ΚΟΚ που να αναφέρει κάτι άλλο για τα φλας ας το παραθέσει. Δεν έχω βρει κάποιο τμήμα που να αναφέρει υποχρέωση ακινητοποίησης λόγω φλας.

Διαφορετικά το άρθρο 21 είναι σαφές και δίνει μεγάλο μέρος της ευθύνης στον προπορευόμενο.

Αναφορά σε κείμενο
 
1. O oδηγός πoυ πρoτίθεται να εκτελέσει ελιγμό, oφείλει πρoηγoυμένως να βεβαιωθεί ότι μπoρεί να τo πράξει χωρίς κίνδυνo ή παρακώλυση των
λoιπών χρηστών της oδoύ, oι oπoίoι
κινoύνται πίσω, μπρoστά ή πλάι τoυ, ή ετoιμάζoνται να τoν πρoσπεράσoυν, λαμβάνoντας υπόψη τη θέση, την κατεύθυνση και την ταχύτητά τoυς.
2. Πριν από κάθε ελιγμό, o oδηγός υπoχρεoύται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή τoυ αυτή, χρησιμoπoιώντας για τo σκoπό αυτόν τoυς
δείκτες κατεύθυνσης, αν δε αυτoί δεν λειτoυργoύν, υπoχρεoύται να δώσει τα ακόλoυθα σήματα με τo χέρι:

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...