Joshua21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 13 ώρες πριν, webparts είπε Η διαφωνια με ενα φιλο ηταν οτι εαν ειχε αναψει φλας δεν εφταιγε. Εγω θυμαμαι οτι το τελευταιο πραμα που οφειλεις να κανεις ειναι να κοιταξεις καθρεφτη,το φλας ειναι σε δευτερη μοιρα. Δεν ισχύει αυτό στα bold, ότι και να εννοείς με αυτό, το φλας είναι υποχρεωτικό σε κάθε ελιγμό.
kiko33gr Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Αν κατάλαβα καλά αυτό γίνεται σε δρόμος διπλής κατεύθυνσης και σε διασταύρωση; Η προσπέραση πάνω σε διασταύρωση είναι παράνομη. Συνήθως πρέπει να έχει ταμπέλες να το λέει πριν απ'αυτήν. Συμφωνώ ότι πρέπει να κοιτάξεις τον καθρέπτη όταν στρήβεις πάντως, και το φλας το ανάβεις μετά, αφού είσαι σίγουρος ότι δεν σε εμποδίζει κάποιος να κάνεις τον ελιγμό.
georgeγ Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) αυτος που ειναι πισω φταιει παντα γιατι δεν κρατουσε αποστασεις ασφαλειας (αν του ειχε καρφωθει απο πισω) Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2018 από georgeγ
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες τελικά και δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι αν δεν έχουμε σαφή εικόνα τι έγινε. Επίσης προσπέραση από δεξιά δεν επιτρέπεται αν έγινε αυτό. Τα μηχανάκια έχουν την τάση πολλές φορές να σε προσπερνάνε δύο-δύο ταυτόχρονα(!), ένας από δεξιά ένας από αριστερά (ακόμη και σε μια λωρίδα)
keravnos21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Αν ο δρομος εχει μια η περισσοτερες λωριδες κυκλοφοριας ανα κατευθυνση και η γραμμη που τις διαχωριζει ειναι συνεχομενη απαγορευεται να προσπερασεις απο αριστερα , αν ειναι διακεκομενη επιτρεπεται, και σε καμια περιπτωση δεν επιτρεπεται η προσπεραση απο δεξια ασχετα αν μιλαμε για μηχανη αυτοκινητο τρακτερ κλπ. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2018 από keravnos21
webparts Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 6 ώρες πριν, Joshua21 είπε Δεν ισχύει αυτό στα bold, ότι και να εννοείς με αυτό, το φλας είναι υποχρεωτικό σε κάθε ελιγμό. Αλλο το δεν ισχυει και αλλο αυτο που ειπα. Υποχρεωτικο,αλλα δεν παιζει ρολο το "ειχα βγαλει φλας" καθως εχει πολλα σεναρια. 3 ώρες πριν, kiko33gr είπε Αν κατάλαβα καλά αυτό γίνεται σε δρόμος διπλής κατεύθυνσης και σε διασταύρωση; Δρομος διπλης και βενζιναδικο.Δεν ειμαι σιγουρος αν εχει διπλη γραμμη σε εκεινο το σημειο. 2 ώρες πριν, georgeγ είπε αυτος που ειναι πισω φταιει παντα γιατι δεν κρατουσε αποστασεις ασφαλειας (αν του ειχε καρφωθει απο πισω) Ασχετο με την περιπτωση μας καθως εξηγω οτι καρφωσε στις πορτες. 1 ώρα πριν, GenesisX είπε Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες τελικά και δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι αν δεν έχουμε σαφή εικόνα τι έγινε. Προς ολους αυτο: Η απορια δεν ηταν τι εγινε και ποιος εφταιγε,αλλα τι ρολο παιζουν ο καθρεφτης και το φλας. 1 ώρα πριν, keravnos21 είπε Αν ο δρομος εχει μια η περισσοτερες λωριδες κυκλοφοριας ανα κατευθυνση και η γραμμη που τις διαχωριζει ειναι συνεχομενη απαγορευεται να προσπερασεις απο αριστερα , αν ειναι διακεκομενη επιτρεπεται, και σε καμια περιπτωση δεν επιτρεπεται η προσπεραση απο δεξια ασχετα αν μιλαμε για μηχανη αυτοκινητο τρακτερ κλπ. Αρχηγε μου εχω καιρο να σου μιλησω,ολα καλα; Ο νομος σε αυτο το σημειο ειναι λιγο περιεργος,ναι μεν απαγορευεται αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα δικαιωσει ενα δικαστηριο το αυτοκινητο.
Joshua21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 4 λεπτά πριν, webparts είπε Αλλο το δεν ισχυει και αλλο αυτο που ειπα. Υποχρεωτικο,αλλα δεν παιζει ρολο το "ειχα βγαλει φλας" καθως εχει πολλα σεναρια. Το φλας υπάρχει ώστε να μπορεί ο οδηγός να ενημερώνει πως πρόκειται να στρίψει, για να το δει ο οδηγός που ακολουθεί και να μην προσπαθήσει να κάνει προσπέραση, ο πεζός που θέλει να περάσει τη διάβαση, κτλ. Η μη χρήση όχι μόνο μπορεί να προκαλέσει ατύχημα, αλλά και επιφέρει 80€ πρόστιμο μαζί με 10 ημέρες στέρηση διπλώματος και στοιχείων οχήματος. Το φλας όχι μόνο δεν έρχεται σε δεύτερη μοίρα, είναι το κυριότερο. Και φυσικά εννοείται πως ο οδηγός που έχει πρόθεση να στρίψει πρέπει να βγάλει έγκαιρα το φλας.
keravnos21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 51 λεπτά πριν, webparts είπε Αρχηγε μου εχω καιρο να σου μιλησω,ολα καλα; Ο νομος σε αυτο το σημειο ειναι λιγο περιεργος,ναι μεν απαγορευεται αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα δικαιωσει ενα δικαστηριο το αυτοκινητο. Μια χαρα φιλε μου ελπιζω ο μπαμπης να ειναι καλα , εγω απλα εγραψα τι μου εμαθαν οταν εβγαζα το διπλωμα, οσον αφορα το φλας πολλοι νομιζουν οτι αναβουν φλας και στριβουν κατι το οποιο δεν ισχυει και οπως γραφτηκε και απο αλλους το φλας απλα δειχνει την ταση του οχηματος να στριψει προς μια κατευθυνση και σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι αναβω φλας και στριβω χωρις να κοιταξω αν ερχεται καποιος απο πισω μου η αν ειναι καποιος στο αντιθετο ρευμα.
webparts Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Το φλας υπάρχει ώστε να μπορεί ο οδηγός να ενημερώνει πως πρόκειται να στρίψει, για να το δει ο οδηγός που ακολουθεί και να μην προσπαθήσει να κάνει προσπέραση, ο πεζός που θέλει να περάσει τη διάβαση, κτλ. Η μη χρήση όχι μόνο μπορεί να προκαλέσει ατύχημα, αλλά και επιφέρει 80€ πρόστιμο μαζί με 10 ημέρες στέρηση διπλώματος και στοιχείων οχήματος. Το φλας όχι μόνο δεν έρχεται σε δεύτερη μοίρα, είναι το κυριότερο. Και φυσικά εννοείται πως ο οδηγός που έχει πρόθεση να στρίψει πρέπει να βγάλει έγκαιρα το φλας. Οπως ειπες,το φλας ειναι για να ενημερωνει και να προειδοποιει. Ειναι πολυ πιθανο ομως να μην το προσεξει καποιος,για αυτο λεω οτι ερχεται σε δευτερη μοιρα. Το κυριοτερο ειναι οτι πρεπει καποιος να ελεγξει πριν αλλαξει πορεια,ωστε να δει εαν το πεδιο ειναι ελευθερο. Σε καμια περιπτωση δεν εχεις δικαιολογια για τη μη χρηση φλας,εγω το χρησιμοποιω ακομα και οταν βγαινω απο το στενακι του σπιτιου μου. 19 λεπτά πριν, keravnos21 είπε σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι αναβω φλας και στριβω χωρις να κοιταξω αν ερχεται καποιος απο πισω μου η αν ειναι καποιος στο αντιθετο ρευμα. Αυτο ακριβως λεω και εγω. 4 ώρες πριν, kiko33gr είπε Συμφωνώ ότι πρέπει να κοιτάξεις τον καθρέπτη όταν στρήβεις πάντως, και το φλας το ανάβεις μετά, αφού είσαι σίγουρος ότι δεν σε εμποδίζει κάποιος να κάνεις τον ελιγμό. Αναποδα τα ειπες. Βγαζεις φλας οταν πλησιαζεις στο σημειο που θες να στριψεις και αφου ελεγξεις στριβεις.Εαν βγαλεις το φλας την ωρα που στριβεις δεν εχει νοημα. Θυμαμαι ξεκαθαρα το δασκαλο οδηγησης να μου λεει οτι το τελευταιο που κανουμε ειναι να κοιταξουμε πριν αλλαξουμε πορεια. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2018 από webparts
Joshua21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 2 λεπτά πριν, webparts είπε Οπως ειπες,το φλας ειναι για να ενημερωνει και να προειδοποιει. Ειναι πολυ πιθανο ομως να μην το προσεξει καποιος,για αυτο λεω οτι ερχεται σε δευτερη μοιρα. Το κυριοτερο ειναι οτι πρεπει καποιος να ελεγξει πριν αλλαξει πορεια,ωστε να δει εαν το πεδιο ειναι ελευθερο. Ε αν δεν το προσέξει κάποιος το φλας και προσπεράσει κακό του κεφαλιού του, αυτός θα φταίει 100%, όπως επίσης αν δεν προσέξει και περάσει στεγνά ένα stop κτλ. Υπόψιν μιλάμε για την περίπτωση που περιέγραψες στο πρώτο post, στο να θέλει κάποιος να στρίψει, και όχι να ξεπαρκάρει ή να αλλάξει λωρίδα, σε αυτές τις περιπτώσεις το φλας δεν κατοχυρώνει την προτεραιότητα σου. 4 λεπτά πριν, webparts είπε Σε καμια περιπτωση δεν εχεις δικαιολογια για τη μη χρηση φλας,εγω το χρησιμοποιω ακομα και οταν βγαινω απο το στενακι του σπιτιου μου. Αυτό, έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ τουλάχιστον, έρχεται σε αντίθεση με το "το φλας έρχεται σε δεύτερη μοίρα" που είχες γράψει νωρίτερα.
webparts Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε την προτεραιότητα σου. Νομιζω οτι τα βλεπεις γενικοτερα λαθος. 2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ Το αντιλαμβανεσαι λαθος. Τι ειναι πιο σημαντικο,να βγαλεις φλας ή να ελεγξεις οταν πας να στριψεις;
Joshua21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μόλις τώρα, webparts είπε Νομιζω οτι τα βλεπεις γενικοτερα λαθος. Το αντιλαμβανεσαι λαθος. Έχεις επιχειρήματα, οφείλω να το παραδεχτώ 1 λεπτό πριν, webparts είπε Τι ειναι πιο σημαντικο,να βγαλεις φλας ή να ελεγξεις οταν πας να στριψεις; Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, το να βγάλεις έγκαιρα φλας είναι προϋπόθεση, και μάλιστα είναι καθοριστικό στην υπαιτιότητα.
Moderators Spect~ Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 17 λεπτά πριν, webparts είπε Τι ειναι πιο σημαντικο,να βγαλεις φλας ή να ελεγξεις οταν πας να στριψεις; Τι είναι πιο σημαντικό, να βλέπεις τον άλλον που πέφτει πάνω σου ή να τον έχεις ειδοποιήσει και να μην συμβεί τιποτα?
webparts Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 2 λεπτά πριν, Spect~ είπε Τι είναι πιο σημαντικό, να βλέπεις τον άλλον που πέφτει πάνω σου ή να τον έχεις ειδοποιήσει και να μην συμβεί τιποτα? Δεν ειπα οτι δε βγαζεις φλας,μη χανεστε.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Πως και θα αποδείξεις ότι άναψες το φλάς; Το φλας είναι απλά προειδοποιητικό. Αν θέλει ο από πίσω σου παραχωρεί προτεραιότητα. Εναλλακτικά πρέπει να περιμένεις να αδειάσει ο δρόμος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα