webparts Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Προπορευεται αυτοκινητο. Απο πισω ερχεται μηχανακι και επιχειρει να προσπερασει. Το αυτοκινητο βγαζει φλας και στριβει,αγνωστο εαν κοιταξε καθρεφτη,αγνωστο αν υπολογισε ισως οτι προλαβαινει να στριψει,αγνωστο ποση ωρα ειχε αναψει φλας ή αν το αναψε με το που "εκοψε" το τιμονι. Το παπι χτυπαει αναμεσα στις πορτες του αυτοκινητου. Ποιος φταιει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Εφόσον είναι άγνωστο το πότε άναψε το φλας, είναι άγνωστο και το ποιος φταίει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μόλις τώρα, Joshua21 είπε Εφόσον είναι άγνωστο το πότε άναψε το φλας, είναι άγνωστο και το ποιος φταίει. Η διαφωνια με ενα φιλο ηταν οτι εαν ειχε αναψει φλας δεν εφταιγε. Εγω θυμαμαι οτι το τελευταιο πραμα που οφειλεις να κανεις ειναι να κοιταξεις καθρεφτη,το φλας ειναι σε δευτερη μοιρα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Το φλας δηλώνει προθεση να στρίψω, οχι υποχρεωση ολων των αλλων να εξαφανιστουν απο την πορεία μου. Επισης πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο το φλας να εχει καει (γκριζα ζώνη) ή να μην το δει ο πίσω (κοιταει τα μπουτια κοπελιάς, εχει ήλιο, κλπ) Ο καθρεπτης ομοίως αποτελεί προληπτικό μέσο στα πλαισια της καλής οδηγησης αλλά οχι υποχρεωση. Αυτό που θα πρεπει να αναρωτηθείς είναι αν ο δρόμος ο οποιος βρισκόσουν ήταν μιας λωρίδας ή οχι. Αν ναι, βγαλω φλας και στρίψω (ανεξάρτητα αν εγινε πολυ πριν ή την τελευταία στιγμή) δεν εχω καμια νομική ευθύνη αν εκεινη τη στιγμή προσπαθουσε να με προσπεράσει μηχανάκι, ποδήλάτο ή διαστημόπλοιο. Ο οδηγος εκεινου το οχηματος επρεπε να προβλέψει το ενδεχόμενο και για δική του ασφάλεια, γιατί τυπικά ειναι παρανομος (εδω ο κοκ ειναι ξεκάθαρος). Σε ενα τετοιο ενδεχόμενο, σιγουρα θα φρόντιζα να δω αν ο οδηγός ειναι καλα, εν αναγκη θα τον πηγαινα στο νοσοκομείο, αλλά μετά μεσω της ασφάλειας, θα τον εβαζα να πληρώσει οτι ζημιές έκανε το οχημα του στο δικό μου ακομα και τον καθαρισμο του ιδρωτα του πάνω απο την πορτα μου. Ολα τα παραπάνω είναι τελείως διαφορετικά, αν ο δρόμος εχει δυο λωρίδες, βρισκομαι στην αριστερη και θελω να βγω απο το δρόμο, ενω στη δεξια λωριδα ερχεται οχημα. Να υποθεσω οτι εγινε σε κάποιο (παλιο) σου συναδερφο; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 1 λεπτό πριν, isay είπε Να υποθεσω οτι εγινε σε κάποιο (παλιο) σου συναδερφο; Ετσι εγινε,ευτυχως χωρις πολλους τραυματισμους. Στη συγκεκριμενη περιπτωση μαλλον εφταιγε το παπι γτ πιθανον να ετρεχε,αλλα ψαχνουμε τις βασικες αρχες,για αυτο δεν εδωσα παραπανω στοιχεια. Ο δρομος ηταν διπλης κυκλοφοριας,κλασσικος κεντρικος δρομος επαρχιακης πολης. 5 λεπτά πριν, isay είπε Ο καθρεπτης ομοίως αποτελεί προληπτικό μέσο στα πλαισια της καλής οδηγησης αλλά οχι υποχρεωση. Απο οσο θυμαμαι το φλας ειναι προαιρετικο ,επισης θυμαμαι το δασκαλο να μου λεει οτι το τελευταιο πραμα που κανουμε πριν αλλαξουμε πορεια ειναι να ελεγξουμε τον καθρεφτη ή ιδανικα να βγαλουμε το κεφαλι απο το παραθυρο εαν ειμαστε σταματημενοι. Δεν υπαρχει αλλος τροπος να ελεγξεις,οποτε θα το ελεγα υποχρεωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Άλλα γραφω και άλλα καταλαβαινεις Εγω δεν ειπα για διπλής κυκλοφορίας (δυο αντιθετα ρευματα κινησης) αλλα για δρόμο μιας λωρίδας, οπου εκεί απαγορευται να γινει προσπέραση απο δεξια, αριστερα, πανω ή κατω. Το οτι τα μηχανάκια το κανουν για κερδος χρόνου ειναι δικό τους προβλημα (και δικό τους αγχος για το κεφαλι τους). Η υποχρεωτική παραχωρηση προτεραιότητας υπάρχει σε πολλαπλες λωριδες με την ίδια κατευθυνση (π.χ. 2+2, 1+2,κλπ), οπου πριν μπω στην δεξια ή αριστερη λωρίδα ΠΡΕΠΕΙ να παραχωρήσω προτεραιότητα. Επισης το φλας ειναι υποχρεωτικό να αναψει, αλλά δεν υπάρχει σαφή οριο για το πόσο νωρίτερα. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο υπάρχει ασαφεια για την αξια του αν προκύψει προβλημα. Απλά κάποιοι νομιζουν οτι αμα βγάλουν φλας, ο ερχομενος απο δεξια ή αριστερα (ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΛΩΡΙΔΕΣ, οχι μια λωριδα) πρεπει υποχρεωτικά να του παραχωρήσει προτεραιότητα. Αμ δε! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 5 λεπτά πριν, isay είπε Άλλα γραφω και άλλα καταλαβαινεις Εγω δεν ειπα για διπλής κυκλοφορίας (δυο αντιθετα ρευματα κινησης) αλλα για δρόμο μιας λωρίδας, οπου εκεί απαγορευται να γινει προσπέραση απο δεξια, αριστερα, πανω ή κατω. Το οτι τα μηχανάκια το κανουν για κερδος χρόνου ειναι δικό τους προβλημα (και δικό τους αγχος για το κεφαλι τους). Η υποχρεωτική παραχωρηση προτεραιότητας υπάρχει σε πολλαπλες λωριδες με την ίδια κατευθυνση (π.χ. 2+2, 1+2,κλπ), οπου πριν μπω στην δεξια ή αριστερη λωρίδα ΠΡΕΠΕΙ να παραχωρήσω προτεραιότητα. Επισης το φλας ειναι υποχρεωτικό να αναψει, αλλά δεν υπάρχει σαφή οριο για το πόσο νωρίτερα. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο υπάρχει ασαφεια για την αξια του αν προκύψει προβλημα. Απλά κάποιοι νομιζουν οτι αμα βγάλουν φλας, ο ερχομενος απο δεξια ή αριστερα (ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΛΩΡΙΔΕΣ, οχι μια λωριδα) πρεπει υποχρεωτικά να του παραχωρήσει προτεραιότητα. Αμ δε! Δε διαφωνησα,καταλαβα τι εγραψες,αλλα καθως στο συγκεκριμενο ατυχημα ειχαμε δρομο διπλης σχολιασα οτι ειναι υποχρεωση να ελεγξεις καθρεφτη πριν στριψεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
..MementoMori.. Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Το οτι βγαζεις ξαφνικα φλας καποιος, δεν σημαινει οτι το υπολοιπο συμπαν θα σταματησει για να περασει ο εκλεκτος των δρομων. Κοιτας προς την λωριδα που θες να πας, βγαζεις φλας, ξανακοιτας για τον φοβο τον Ιουδαιων, και μετα αν σε παιρνει αλλαζεις λωριδα. Το εχω εξηγησει δυο φορες οταν πηγα να καρφωθω με την μηχανη πανω σε ατομα που δεν ηξεραν οτι το συμπαν δεν περιστρεφεται γυρω απο την Γη, ποσο δε μαλλον, γυρω απο το αμαξι τους. Και για να προλαβω μερικους, ουτε προσπεραση εκανα, ουτε ετρεχα, το οποιο με εσωσε και τις δυο φορες. Δεν υπαρχει πιο εξοργιστικο πραγμα παντως, απο το να τους πετυχαινεις στο επομενο φαναρι και να σου απαντανε με το βλεμα της αγελαδας, ειχα βγαλει φλας. Να πνιγεις με το σαλιο σου γρόθε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 3 λεπτά πριν, ..MementoMori.. είπε Το οτι βγαζεις ξαφνικα φλας καποιος, δεν σημαινει οτι το υπολοιπο συμπαν θα σταματησει για να περασει ο εκλεκτος των δρομων. Κοιτας προς την λωριδα που θες να πας, βγαζεις φλας, ξανακοιτας για τον φοβο τον Ιουδαιων, και μετα αν σε παιρνει αλλαζεις λωριδα. Ξεχασες το "καθρεφτη" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
..MementoMori.. Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Ειλικρινα δεν με νοιαζει αν θα κοιταξει καθρεφτη. Αμα θελει, και το εχει, μπορει να βγει και ο μισος απο το παραθυρο για να κοιταξει πισω, αρκει να εχει επιγνωση του τι γινεται στην λωριδα που θελει να στριψει. Επισης, τι γινεται με τους καθρεφτες? Τωρα με την μηχανη που τους παρατηρω περισσοτερο, γιατι κυκλοφορουν τοσοι πολλοι με κλειστους καθρεφτες? Και οχι μονο του συνοδηγου. Διπλα στο ξερο σου ειναι ο καθρεφτης, ανοιξε τον, δεν χρεωνεσαι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Το φλάς πρέπει να το ανοίγει κάποιος εγκαίρως αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα σου παραχωρήσουν προτεραιότητα με το ζόρι. Πρέπει να περιμένεις να έχει κενό χώρο προτού στρίψεις. Αν έχει χωριστή λωρίδα δεξιά τότε φταίει το αυτοκίνητο σίγουρα. Το λέω γιατί τα μηχανάκια προσπερνάνε συνήθως και σε μια λωρίδα επειδή απλά έχει χώρο! Σε αυτή την περίπτωση έχει ευθύνη και το μηχανάκι. Δεν ξέρω βέβαια τι ακριβώς ισχύει με τον ΚΟΚ αν είναι 100% ευθύνη ή συνυπαιτιότητα σε αυτή την περίπτωση. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2018 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AristidisZ Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Εμένα σε αυτές τις περιπτώσεις η απορία μου είναι πως ορίζεται εάν ένας δρόμος έχει μία ή περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας Δε μιλάω για δρόμους τύπου Συγγρού ή παραλιακής, υπάρχουν πολλοί άλλοι δρόμοι στους οποίους πρακτικά υπάρχει μία λωρίδα αλλά θεωρητικά οι λωρίδες είναι δύο, και σε κάποια σημεία μπορεί να υπάρχει μπορεί να κινούνται οχήματα και στις δύο ενώ σε άλλα σημεία τους (ή τέλος πάντων σε διαφορετικές ώρες της ημέρας) η κίνηση γίνεται πρακτικά από μία λωρίδα Κλασσικό παράδειγμα τέτοιου δρόμου είναι π.χ. η Θηβών Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 11 ώρες πριν, webparts είπε Προπορευεται αυτοκινητο. Απο πισω ερχεται μηχανακι και επιχειρει να προσπερασει. Το αυτοκινητο βγαζει φλας και στριβει,αγνωστο εαν κοιταξε καθρεφτη,αγνωστο αν υπολογισε ισως οτι προλαβαινει να στριψει,αγνωστο ποση ωρα ειχε αναψει φλας ή αν το αναψε με το που "εκοψε" το τιμονι. Το παπι χτυπαει αναμεσα στις πορτες του αυτοκινητου. Ποιος φταιει; Κατ' εμέ, εφόσον ο δρόμος ήταν μίας λωρίδας κυκλοφορίας, φταίει το παπί. Ήταν υποχρεωμένο να σταματήσει. Το μεγάλο ζήτημα που ψάχνουν όλοι μετά είναι π.χ. αν εκεί που πήγε να στρίψει το αμάξι επιτρέπεται, αν φρόντισε εγκαίρως να ενημερώσει τους λοιπούς χρήστες της οδού την πρόθεση του να στρίψει κι όλα αυτά για να δουν το ύψος της συνεπαιτιότητας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christopher0016 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 12 ώρες πριν, webparts είπε Η διαφωνια με ενα φιλο ηταν οτι εαν ειχε αναψει φλας δεν εφταιγε. Εγω θυμαμαι οτι το τελευταιο πραμα που οφειλεις να κανεις ειναι να κοιταξεις καθρεφτη,το φλας ειναι σε δευτερη μοιρα. εννοειται οτι οφειλει να κοιταξει πριν στριψει ετσι οπως οφειλει ο μηχανοβιος να μην τον περασει την ωρα που στριβει. μου εχει τυχει με μηχανακι εχω βγαλει φλας αριστερα εχω σταματησει γιατι απο την απεναντι ειχε κυκλοφορια ,σταματαει η κυκλοφορια και με το που παω να κανω αριστερα ακουω μια καγκουροεξατμιση να με προσπερναει την ωρα που παω να στριψω. αμα δεν πατουσα φρενο θα επεφτε σιγουρα πανω μου. και αντε μετα να βρεις το δικιο σου,... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 24 λεπτά πριν, christopher0016 είπε εννοειται οτι οφειλει να κοιταξει πριν στριψει ετσι οπως οφειλει ο μηχανοβιος να μην τον περασει την ωρα που στριβει. μου εχει τυχει με μηχανακι εχω βγαλει φλας αριστερα εχω σταματησει γιατι απο την απεναντι ειχε κυκλοφορια ,σταματαει η κυκλοφορια και με το που παω να κανω αριστερα ακουω μια καγκουροεξατμιση να με προσπερναει την ωρα που παω να στριψω. αμα δεν πατουσα φρενο θα επεφτε σιγουρα πανω μου. και αντε μετα να βρεις το δικιο σου,... Σαφως και οφειλουν ετσι και οι 2,αλλα εαν η προσπεραση ξεκινησει την ωρα που βγαζει φλας ο αλλος τοτε το μονο μετρο προληψης ειναι να κοιταξει ο αυτοκινητος τον καθρεφτη.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα