angeliccus80 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Γεια σας. Θα ήθελα να σας ενημερωσω για ένα θεμα που μου έτυχε. Είχα αγοράσει το lg v10 από ένα κατάστημα κινητών! Το κινητό παθαίνει bootloop όπως συνηθιζουν τα lg. Η εγγύηση με καλύπτει μέχρι τέλος του 18.το έστειλα στο τεχνικό ΤμήμΑ της lg και μου στέλνουν ένα mail ότι το κινητό ενεργοποιήθηκε μερικούς μήνες πρίν το αγοράσω σαν καινούριο φυσικα και δεν με καλύπτει η εγγύηση!!! Κάνω αναφορά στην lg και μου είπαν να αναφερθώ στο κατάστημα όπου το αγόρασα! Αυτό έκανα αλλά 2 μήνες τώρα το κατάστημα δεν αναλαμβάνει ευθύνη απ ότι φαίνεται... μου λένε ότι να ξανά στείλω στην lg mail μήπως και βρω άκρη μόνος μου και με αποφεύγουν! Μήπως προτεινετε κάποια λύση??? Ευχαριστώ!!!!!
isay Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Αν το κινητό εχει αγοραστεί κανονικά με αποδειξη σαν καινουργιο και είναι εντός διετους εγγύησης, ο μονος υπευθυνος να σου βρει λυση (ή να σου δώσει πισω τα λεφτά σου) ειναι το μαγαζι που αγορασες. Ο νομος ειναι ξεκάθαρος. Αν λοιπον το μαγαζί κάνει τον κινέζο κάνεις τα παρακάτω Επώνυμη καταγγελία στη ΓΓΚ και κυνηγι να δεις την εξέλιξη Κράξιμο του μαγαζιου και κακη βαθμολογια σε skroutz/bestprice Αναγραφή της ιστορίας σου σε ελληνικά fora που ασχολούνται με κινητα, οπου γραφεις ξεκαθαρα το ονομα του μαγαζιου. Αν τώρα το μαγαζι δεν σου εχει κοψει αποδειξη, απευθειας καταγγελία στο σδοε.
angeliccus80 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ πολύ για την ενημερωση!!! Η απόδειξη υπάρχει κανονικά και η ημερομηνία αναγράφεται κανονικά!!!Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου για να δω που θα με βγάλει!!! το εκτιμώ!!!! Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2018 από angeliccus80 1
kormos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, angeliccus80 είπε Ευχαριστώ πολύ για την ενημερωση!!! Η απόδειξη υπάρχει κανονικά και η ημερομηνία αναγράφεται κανονικά!!!Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου για να δω που θα με βγάλει!!! το εκτιμώ!!!! Το βασικό σου λάθος από την περιγραφή είναι που πήρες την πρωτοβουλία να το στείλεις σε εξουσιοδοτημένο σερβις και όχι να το πας στο κατάστημα που το αγόρασες. Όπως και να έχει, τώρα έγινε. Αν έχεις την απόδειξη μπορείς να την αποστείλεις στην αντιπροσωπεία με ένα email για να δουν πότε έγινε η αγορά της συσκευής. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2018 από kormos
Tragic! Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Είναι πάντως πολύ πιθανό να είναι η συσκευή επισκευασμένη ή οτιδήποτε και να φαίνεται στο σύστημα της LG ως "παλιό" σε σχέση με την ημερομηνία που το αγόρασες. Υπόλογο το κατάστημα. Ο,τι έγινε έγινε. Απαίτησε να σου βρουν λύση. Το κατάστημα και 10 χρόνια να έχει ένα προϊόν στοκαρισμένο, οφείλει από τη μέρα που θα το αγοράσεις να σου παρέχει ΔΙΕΤΗ εγγύηση.
angeliccus80 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2018 μπορει να είναι κι αυτό που μου λες tragic!!!Ομως όταν αγόρασα το κινητό το είχα πάρει σε τιμΗ καινούριου... Εγώ το άνοιξα από τη ζελατίνα του!!! απλά δε μπορώ να καταλάβω το πόσο δύσκολο είναι να αναλαβουν την ευθύνη τους στο κατάστημα;
kormos Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 2 ώρες πριν, Tragic! είπε Είναι πάντως πολύ πιθανό να είναι η συσκευή επισκευασμένη ή οτιδήποτε και να φαίνεται στο σύστημα της LG ως "παλιό" σε σχέση με την ημερομηνία που το αγόρασες. Υπόλογο το κατάστημα. Ο,τι έγινε έγινε. Απαίτησε να σου βρουν λύση. Το κατάστημα και 10 χρόνια να έχει ένα προϊόν στοκαρισμένο, οφείλει από τη μέρα που θα το αγοράσεις να σου παρέχει ΔΙΕΤΗ εγγύηση. Σωστά, η εγγύηση για την αντιπροσωπεία μετράει βάση s/n. Όμως για τον κάτοχο της έχει ισχύ η απόδειξη αγοράς αν και εφόσον αναγράφει και το ΙΜΕΙ για να μπορεί να αποδειχθεί 2 ώρες πριν, angeliccus80 είπε μπορει να είναι κι αυτό που μου λες tragic!!!Ομως όταν αγόρασα το κινητό το είχα πάρει σε τιμΗ καινούριου... Εγώ το άνοιξα από τη ζελατίνα του!!! απλά δε μπορώ να καταλάβω το πόσο δύσκολο είναι να αναλαβουν την ευθύνη τους στο κατάστημα; Δεν αντιλέγει κανείς ότι το ξεσφράγισες....όμως θα πρέπει να πιέσεις την κατάσταση με το κατάστημα που το αγόρασες ή να το στείλεις ξανά με την απόδειξη αγοράς. 1
Fulgore Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 13 ώρες πριν, angeliccus80 είπε μπορει να είναι κι αυτό που μου λες tragic!!!Ομως όταν αγόρασα το κινητό το είχα πάρει σε τιμΗ καινούριου... Εγώ το άνοιξα από τη ζελατίνα του!!! απλά δε μπορώ να καταλάβω το πόσο δύσκολο είναι να αναλαβουν την ευθύνη τους στο κατάστημα; Επρεπε κανονικα να ανεφερες και το ονομα του καταστηματος ακομα και στον τιτλο σε περιπτωση που εχει και καποιος αλλος αναλογη εμπειρια. Ουτως ή αλλως δεν ειναι να πεις οτι περιμενεις πρωτα να δεις τι θα γινει,ηδη το καταστημα οπως λες σε γραφει κανονικα.
kormos Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 8 ώρες πριν, Fulgore είπε Επρεπε κανονικα να ανεφερες και το ονομα του καταστηματος ακομα και στον τιτλο σε περιπτωση που εχει και καποιος αλλος αναλογη εμπειρια. Ουτως ή αλλως δεν ειναι να πεις οτι περιμενεις πρωτα να δεις τι θα γινει,ηδη το καταστημα οπως λες σε γραφει κανονικα. Δεν έχεις και άδικο σ αυτό...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα