lele322 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Θελω αυτοκινητο με ημιαυτυοματο κιβωτιο. Απτην εμπειρια του καθενος,θελω να μου πειτε ποιανης εταιριας ειναι το καλυτερο?? Ιδιας φιλοσοφιας ειναι το ξερω,απλα ετσι απο περιεργεια ρωτω. Κανονικο αυτοματο δν γινεται λογω κοστους toyota mmt ,opel easytronic, citroen sensodrive κτλ κτλ ??????? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Τα easytronic της Opel έβγαζαν κάποια θέματα. Είχα Corsa C αλλά ήταν χειροκίνητο. Ποιά μοντέλα έχεις δεί συγκεκριμένα; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lele322 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Εε 10ετιας κοιταω, opel astra gtc , corolla , c4 . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tyf Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 χωρις να θελω να ανοιξω κουβεντα γνωμη μου μακρια απο γαλλικα. opel αυτοματο εχει παρει ενας κολλητος πολυ καθαρο αμαξι πολυ καλα συντηρημενο. του εβγαλε μια φορα κατι στο σασμαν. μικρο κοστος νομιζω. τα toyota γενικα ειναι μονο λαδια ,βενζινη , μπουζι. δεν ζητανε ευκολα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fronimitis Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Κανενα απο τα astra,corolla και C4 ακομα και 10ετιας δεν φορανε ημιαυτοματο. Κανονικο αυτοματο εχουν. Κι απο μενα κορολλα λογω οτι πας σε αμαξια 10ετιας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lele322 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Μόλις τώρα, Fronimitis είπε Κανενα απο τα astra,corolla και C4 ακομα και 10ετιας δεν φορανε ημιαυτοματο. Κανονικο αυτοματο εχουν. Κι απο μενα κορολλα λογω οτι πας σε αμαξια 10ετιας Κανενα απο αυτα που προειπα φοραει κανονικο αυτοματο σασμαν. Ολα εχουν δισκο πλατω επανω ,και οι ταχυτητες αλλαζουν απο ενα σερβομηχανισμο clutch actuator λεγεται στα αγγλικα. Κανονικα αυτοματα ειναι τα cvt της χοντα & μερσεντες,kai dsg του group vag Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fronimitis Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Εισαι σιγουρος;Το κορολλα του 2008 φοραει ημιαυτοματο οπως το aygo; Εχω μια εντυπωση οτι κανεις λαθος... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 53 λεπτά πριν, Fronimitis είπε Εισαι σιγουρος;Το κορολλα του 2008 φοραει ημιαυτοματο οπως το aygo; Εχω μια εντυπωση οτι κανεις λαθος... Κι εγώ έτσι νομίζω. Ημιαυτόματο έχουν συνήθως μικρά αμαξια όπως το Aygo και πίστεψε με δεν έχουν καμμια σχεση με τα αυτόματα. Η διαφορά τιμής νομίζω θα είναι πολύ μικρή από τη στιγμή που σε καινούργιο ένα αυτόματο κιβώτιο στοιχίζει 1500 ευρώ παραπάνω σε Ιαπωνικά. Κοίτα για το jazz που είχα και είχε κιβώτιο πολλαπλών σχέσεων και σειριακό και ήταν πολύ καλό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zaknafein Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 4 ώρες πριν, lele322 είπε Κανενα απο αυτα που προειπα φοραει κανονικο αυτοματο σασμαν. Ολα εχουν δισκο πλατω επανω ,και οι ταχυτητες αλλαζουν απο ενα σερβομηχανισμο clutch actuator λεγεται στα αγγλικα. Κανονικα αυτοματα ειναι τα cvt της χοντα & μερσεντες,kai dsg του group vag Κανονικά αυτόματα είναι αυτά με μετατροπέα ροπής, καθώς και τα CVT. Το DSG και άλλα διπλού συμπλέκτη είναι 2 μηχανικά κιβώτια σε 1, δεν είναι "κλασσικά" αυτόματα. Λόγω ηλικίας αυτών που κοιτάς, εγώ θα προτιμούσα κλασσικό αυτόματο, παρά ημι-αυτόματο, λόγω αξιοπιστίας, αν και τα ημι-αυτόματα κατά κανόνα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση, οπότε το ζυγίζεις και διαλέγεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 6 λεπτά πριν, Zaknafein είπε Κανονικά αυτόματα είναι αυτά με μετατροπέα ροπής, καθώς και τα CVT. Το DSG και άλλα διπλού συμπλέκτη είναι 2 μηχανικά κιβώτια σε 1, δεν είναι "κλασσικά" αυτόματα. Λόγω ηλικίας αυτών που κοιτάς, εγώ θα προτιμούσα κλασσικό αυτόματο, παρά ημι-αυτόματο, λόγω αξιοπιστίας, αν και τα ημι-αυτόματα κατά κανόνα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση, οπότε το ζυγίζεις και διαλέγεις. Aυτο ισχυει...Ειχε η κορη μου το Augo χειροκινητο και ετα πηρε το C1 ημιαυτοματο .Ιδια ακριβως αυτοκινητα .Το C1 εχει λιγο μικροτερη καταναλωση αλλα αυτοματο με την πληρη ενοια εν το λες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lele322 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 4 ώρες πριν, Zaknafein είπε Κανονικά αυτόματα είναι αυτά με μετατροπέα ροπής, καθώς και τα CVT. Το DSG και άλλα διπλού συμπλέκτη είναι 2 μηχανικά κιβώτια σε 1, δεν είναι "κλασσικά" αυτόματα. Λόγω ηλικίας αυτών που κοιτάς, εγώ θα προτιμούσα κλασσικό αυτόματο, παρά ημι-αυτόματο, λόγω αξιοπιστίας, αν και τα ημι-αυτόματα κατά κανόνα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση, οπότε το ζυγίζεις και διαλέγεις. Ναι αλλα αμα βγαλει ζημια το αυτοματο ειμαι για αυτοκτονια,ενω το ημιαυτοματο με ενα 300-400ρι πες το φτιαχνεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα