Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θελω αυτοκινητο με ημιαυτυοματο κιβωτιο. Απτην εμπειρια του καθενος,θελω να μου πειτε ποιανης εταιριας ειναι το καλυτερο??

Ιδιας φιλοσοφιας ειναι το ξερω,απλα ετσι απο περιεργεια ρωτω.

Κανονικο αυτοματο δν γινεται λογω κοστους

toyota mmt ,opel easytronic, citroen sensodrive κτλ κτλ ???????

Δημοσ.

χωρις να θελω να ανοιξω κουβεντα γνωμη μου μακρια απο γαλλικα.

 

opel αυτοματο εχει παρει ενας κολλητος πολυ καθαρο αμαξι πολυ καλα συντηρημενο.

 

του εβγαλε μια φορα κατι στο σασμαν.

μικρο κοστος νομιζω.

 

τα toyota γενικα ειναι μονο λαδια ,βενζινη , μπουζι.

 

δεν ζητανε ευκολα.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Κανενα απο τα astra,corolla και C4 ακομα και 10ετιας δεν φορανε ημιαυτοματο.

Κανονικο αυτοματο εχουν.

Κι απο μενα κορολλα λογω οτι πας σε αμαξια 10ετιας.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Fronimitis είπε

Κανενα απο τα astra,corolla και C4 ακομα και 10ετιας δεν φορανε ημιαυτοματο.

Κανονικο αυτοματο εχουν.

Κι απο μενα κορολλα λογω οτι πας σε αμαξια 10ετιας

Κανενα απο αυτα που προειπα φοραει κανονικο αυτοματο σασμαν. Ολα εχουν δισκο πλατω επανω ,και οι ταχυτητες αλλαζουν απο ενα σερβομηχανισμο clutch actuator λεγεται στα αγγλικα. Κανονικα αυτοματα ειναι τα cvt  της χοντα & μερσεντες,kai dsg του group vag

Δημοσ.

Εισαι σιγουρος;Το κορολλα του 2008 φοραει ημιαυτοματο οπως το aygo;

Εχω μια εντυπωση οτι κανεις λαθος...

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Fronimitis είπε

Εισαι σιγουρος;Το κορολλα του 2008 φοραει ημιαυτοματο οπως το aygo;

Εχω μια εντυπωση οτι κανεις λαθος...

Κι εγώ έτσι νομίζω. 

Ημιαυτόματο έχουν συνήθως μικρά αμαξια όπως το Aygo και πίστεψε με δεν έχουν καμμια σχεση με τα αυτόματα. Η διαφορά τιμής νομίζω θα είναι πολύ μικρή από τη στιγμή που σε καινούργιο ένα αυτόματο κιβώτιο στοιχίζει 1500 ευρώ παραπάνω σε Ιαπωνικά. 

Κοίτα για το jazz που είχα και είχε κιβώτιο πολλαπλών σχέσεων και σειριακό και ήταν πολύ καλό. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, lele322 είπε

Κανενα απο αυτα που προειπα φοραει κανονικο αυτοματο σασμαν. Ολα εχουν δισκο πλατω επανω ,και οι ταχυτητες αλλαζουν απο ενα σερβομηχανισμο clutch actuator λεγεται στα αγγλικα. Κανονικα αυτοματα ειναι τα cvt  της χοντα & μερσεντες,kai dsg του group vag

Κανονικά αυτόματα είναι αυτά με μετατροπέα ροπής, καθώς και τα CVT.

Το DSG και άλλα διπλού συμπλέκτη είναι 2 μηχανικά κιβώτια σε 1, δεν είναι "κλασσικά" αυτόματα.

Λόγω ηλικίας αυτών που κοιτάς, εγώ θα προτιμούσα κλασσικό αυτόματο, παρά ημι-αυτόματο, λόγω αξιοπιστίας, αν και τα ημι-αυτόματα κατά κανόνα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση, οπότε το ζυγίζεις και διαλέγεις.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Zaknafein είπε

Κανονικά αυτόματα είναι αυτά με μετατροπέα ροπής, καθώς και τα CVT.

Το DSG και άλλα διπλού συμπλέκτη είναι 2 μηχανικά κιβώτια σε 1, δεν είναι "κλασσικά" αυτόματα.

Λόγω ηλικίας αυτών που κοιτάς, εγώ θα προτιμούσα κλασσικό αυτόματο, παρά ημι-αυτόματο, λόγω αξιοπιστίας, αν και τα ημι-αυτόματα κατά κανόνα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση, οπότε το ζυγίζεις και διαλέγεις.

Aυτο ισχυει...Ειχε η κορη μου το Augo χειροκινητο και ετα πηρε το C1 ημιαυτοματο .Ιδια ακριβως αυτοκινητα .Το C1 εχει λιγο μικροτερη καταναλωση αλλα αυτοματο με την πληρη ενοια  εν το λες.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Zaknafein είπε

Κανονικά αυτόματα είναι αυτά με μετατροπέα ροπής, καθώς και τα CVT.

Το DSG και άλλα διπλού συμπλέκτη είναι 2 μηχανικά κιβώτια σε 1, δεν είναι "κλασσικά" αυτόματα.

Λόγω ηλικίας αυτών που κοιτάς, εγώ θα προτιμούσα κλασσικό αυτόματο, παρά ημι-αυτόματο, λόγω αξιοπιστίας, αν και τα ημι-αυτόματα κατά κανόνα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση, οπότε το ζυγίζεις και διαλέγεις.

Ναι αλλα αμα βγαλει ζημια το αυτοματο ειμαι για αυτοκτονια,ενω το ημιαυτοματο με ενα 300-400ρι πες το φτιαχνεις

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...