Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ότι έπεσες σε καλό δείγμα δεν σημαίνει ότι θα είναι όλες έτσι.

Επίσης σε κατάστημα με βάση το φωτισμό του δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για καμιά τηλεόραση.

Από την αλλη αν την αγοράσεις από Κωτσο ίσως πέσεις στην καλή παρτίδα από αυτή που άνοιξαν για το demo. Χωρίς να θέλω να πω ότι θα έχει κακές παρτίδες η σειρά αλλά επιφυλάσσομαι. Καπ - Sony είναι αυτή :)

 

Βέβαια αυτό ισχύει για όλα τα brands όχι μόνο για τη Sony.

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγω ημουν 2 ωρες ξανα στο κοτσοβολο και ασφαλη συμπερασμα δεν εβγαλα. εβαλα πολλα demo για banding κλπ. 

αν δεν τη παρεις σπιτι σου δεν θα καταλαβεις εγω αυτο καταλαβα... ουτε το μεγεθος θα καταλαβεις οπως πρεπει ουτε το τι πραγματικα βλεπεις. ειναι ο φωτισμος του μαγαζιου αλλα ακομα και του ηλιου προβλημα. 

ναι καποια βασικα μπορεις να τα δεις αλλα οχι και πολλα πολλα.

πχ στη philiips 55pus6262 δεν φαινεται το banding ενω εχει.

Δημοσ.

Σαφώς και παίζει ρόλο ο φωτισμός του καταστήματος και ότι χρήσιμο συμπέρασμα θα βγει σωστά σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, ΑΛΛΑ πραγματικά σας το λέω, ήταν ολοφάνερη η διαφορά μεταξύ της LG 60SJ810V που είχε δίπλα (και μιλάμε για μοντέλο που είναι 1500 ευρώ μέχρι πρόσφατα) με αυτή της sony! Και σας το λέει ένα φανατικός οπαδός της LG! (ΚΑΙ οι 2 , είχαν ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις , στην επιλογή "ζωηρό") ΕΝΝΟΕΙΤΕ θα δεχτώ ότι μπορεί η εκθεσιακή της sony να έτυχε και να μην είχε θέματα το πάνελ της, αλλά το μαύρο, η φωτεινότητα, η γωνία θέασης ΔΕΝ είναι κάτι που σου .... τυχαίνει!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η sony του θέματος πρόκειται για ένα ips panel 900-1200:1 αντίθεση χωρίς dimming, για ποιο μαύρο μιλάμε ακριβώς? Να είστε απολύτως σίγουροι πριν επιλέξετε ips 65 ιντσών γιατί μόλις πάτε σπίτι με χαμηλό φωτισμό  θα κλαίτε με μαύρο δάκρυ, επίσης οι πιθανότητες κακού uniformity είναι πολύ μεγάλες καθώς και vertical banding. Πολλές φορές οι εκθεσιακές τηλεοράσεις είναι επιλεγμένες από την αντιπροσωπεία και έχουν τεσταριστει πριν. Αλλά όπως και να έχει δεν μπορεί να βγει σωστό συμπέρασμα με φωτισμό καταστήματος. 

Πάντως  οι μόνες αξιόλογες τηλεοράσεις με ips που κυκλοφόρησαν ήταν sony ειδικά η σειρά 8500b.

Η συγκεκριμένη όμως  δεν αξίζει κάτι ιδιαίτερο ούτε στα χαρακτηριστικά ούτε στην τιμή. 

Επεξ/σία από Rebel21
Δημοσ.

Τι να πω ρε παιδιά, ίσως το μαύρο της συγκεκριμένης LG είναι τόσο ..... ΧΑΛΙΑ, που η sony δίπλα φαντάζει όαση!!! :P 

Όποιος είναι Χανιά, ας πεταχτεί μια βόλτα να το δει και αυτός.  Φίλε rebel δεν αντιλέγω σε αυτά που λες,  αλλά την έχεις δει από κοντά την συγκεκριμένη τηλεόραση? Γιατί και γω αυτά ακριβώς ήξερα .... πριν την δω από κοντά! Μάλλον θα ισχύει αυτό που λέτε, ότι επέλεξε η sony το συγκεκριμένο  εκθεσιακό μιας θα το προόριζαν ακριβώς για τον σκοπό αυτό έτσι ώστε να κάνει την δουλειά του κράχτη.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει αυτό που λέτε. Δουλεύω στη λιανική πώληση χρόνια. Ποτέ δεν έρχεται προιόν από αντιπροσωπεία και λένε θα ανοίξετε αυτό για την έκθεση. Κανένα προιόν δεν προεπιλέγεται για να ανοιχτεί. Οι ρυθμίσεις μπαίνουν σε όλες τις εταιρείες στο δυναμικό επειδή ο φωτισμός στο κατάστημα είναι πολύ έντονος. Από κει και μετά αυτό δε σημαίνει οτι το δυναμικό στην LG είναι ίδιο με το δυναμικό της SONY, ή το δυναμικό της Samsung κτλ μιας και η κάθε εταιρεία οι ρυθμίσεις που έχει στο κάθε προφίλ της έχει να κάνει με το πώς η κάθε εταιρεία θέλει να προωθήσει το δικό της προιόν από το εργοστάσιο. Άρα οι ρυθμίσεις όταν βάζεις δυναμικό είναι ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ίδιες.

Από κει και μετά να έχετε υπόψιν ότι στο σπίτι σας όλες θα σας φαίνονται εντελώς διαφορετικά γιατί: 1) ο φωτισμός στο σπίτι σας δεν έχει καμία σχέση με το φωτισμό στο κατάστημα, 2) είναι σχεδόν απίθανο να βάλετε από μόνοι σας το προφιλ δυναμικό γιατί μετά από κανά τρίωρο θέασης θα σας έχουν βγει τα μάτια και 3) μη ξεχνάτε ότι στο σπίτι σας δεν θα υπάρχει μέτρο σύγκρισης οπότε αν πάρετε μια καινούρια τηλεόραση και τη συγκρίνετε με τη παλιά σας θα σας φαίνεται θεική (δε μιλάμε να έχω πχ μια Samsung σειρά 8 τετραετίας και να περάσω σε Samsung σειρά 5 φετινή, μιλάμε να περνάω σε αντίστοιχη σειρά ή στη χειρότερη άντε μια σειρά κάτω). Συνοψίζοντας όλα έχουν να κάνουν με το τι πληρώνεις και το τι παίρνεις. Εγώ αυτό που λέω είναι ότι στα 65άρια στο χιλιάρικο παίζουν 3 μοντέλα Samsung 65MU6122, LG 65UJ620 και Sony 65XD7505. Δείτε και τις 3 και αποφασίζετε. Για μένα θα ήταν μονόδρομος Sony σε αυτό το ερώτημα.

Όσον αφορά τις βλάβες κτλ επειδή πολλοί θα βιαστείτε να απαντήσετε. Τα ξέρετε και σεις. Λαχειάκι είναι. Αυτά που λέτε για Sony ότι κάνει καψόνια κτλ κτλ εγώ τα έχω ακούσει για όλες τις εταιρείες. Ο καθένας αποτι θα καεί είναι. Δεν υπάρχει αυτό που έλεγες παλιά, πάρε αυτή και είναι σκυλί , πλέον το ξεχνάς. Πόσο τυχερός είσαι είναι. Όλες οι εταιρείες έχουν φτυνήνει πολύ τα υλικά τους, και σε όλες πλέον ο έλεγχος στις εταιρείες πριν βγουν τα κομμάτια στην αγορά είναι δειγματοληπτικός. Οπότε το αν θα σου κρατήσει και πόσο , παίζεις με πιθανότητες πλέον. Ακόμα και οι ακριβές σειρές που θεωρητικά λες οτι είναι καλύτερες κατασκευαστικά, έχω δει τεράστια τηλεόραση Samsung κορυφαία σειρά να αρχίσει να βγάζει καπνούς στο κατάστημα στο εξάμηνο. Τώρα η αντιμετώπιση στις αντιπροσωπείες είναι ένα άλλο θέμα που δε μπορείς να έχεις αντικειμενική άποψη γιατί στο κατάστημα ακούς πάντα τη πλευρά του πελάτη, όπως ο ίδιος το παρουσιάζει και όχι όπως πάντα είναι.

Αυτά τα λίγα. 

  • Like 11
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οσον αφορά αυτο που γράφει ο Seventh_Son για τα εκθεσιακά κομμάτια ισχύει . Στην τύχη  ανοίγουν δεν επιλέγει κάποιο κομμάτι η εκάστοτε εταιρεία.,

Αυτο ίσως γίνεται στις ετήσιες εκθέσεις των εταιριών στο εξωτερικό.

Το γνωρίζω γιατι έχω κάψει κι εγώ κάποια χρόνια στην λιανική σε μερικούς μεγάλους του χώρου αλλά και σε service. 

Οσον αφορά το λαχείο των προβλημάτων banding Uniformity καμένα pixel bleeding κτλ είναι δεδομένο απο όλες τις εταιρείες ειδικά στις οικονομικές σειρές.

Οσον αφορά όμως τις αντιπροσωπείες και το after sales πιστέψτε με και το λέω επειδή εχω συνεργαστεί μαζί τους στο παρελθόν δεν υπάρχει χειρότερη στην Ελλάδα αλλά και με προβλήματα και παράπονα στο εξωτερικό σε προηγμένες μάλιστα χώρες απο την SONY..

Εχει αναθέσει το service της σε επιεικός άσχετους στο Νέο Ηράκλειο . Οσοι ασχολουνται με service και γνωρίζουν τον χώρο τους ξέρουν πολύ καλά αρκετά χρόνια. Απλά κάντε την έρευνα σας για το συγκεκριμένο μαγαζί για να μην νομίζετε οτι εχω κάποιο συμφέρον που το γράφω. Την γραμμή την δίνει φυσικά η Sony Hellas που σε περίπτωση προβλήματος αν επικοινωνήσεις μαζί τους απευθείας και όχι στο service πάλι σαν εξωγήινο σε αντιμετωπίζουν. Το μαγαζί εαν περάσει η περιόδος DOA 7-14 ημέρες δεν μπορείς να το ενοχλήσεις οπότε τοίχος και καλά ξεμπερδέματα.

Απλά και φιλικά τα γράφω για να μην αγοράσετε κάτι και μετα τρέχετε .. Η τηλεόραση δεν είναι τοστιέρα να την πηγαινοφέρνεις σε service και αντιπροσωπείες και πόσο μάλιστα 65 ιντσες.

Ο καθένας έχει κριτική σκέψη και οφείλει να ερευνει και να φιλτράρει το οτιδήποτε γράφει ο καθένας εδω μέσα. Και αυτο το αναφέρω για το κείμενο το οποίο έγραψα εγώ.

Δείτε και την χαρακτηριστική περιπέτεια του συμπαθέστατου Καναδού και δείτε τι αναφέρει στο θέμα επικοινωνίας μαζί τους. Και μιλάμε για άνθρωπο που ζει σε προηγμένη χώρα όχι στην Ελλάδα .Ωστόσο είχε αίσιο τέλος αλλά εχασε πολύ χρόνο. Φυσικά βοήθησε και η ανάρτηση του στο youtube τους έκανε μεγάλη ζημιά.

https://www.youtube.com/watch?v=SuT6ZKr7s_M

 

Επεξ/σία από Prof_Chaos
Δημοσ.

Αυτό που έχει διατυπωθεί λάθος είναι ότι το πάνω ισχύει :  Για μοντέλα βιτρίνας και μιας Α τιμής ( σε μεγάλα εμπορικά ) , όσο φθηνότερη τόσο λιγότερο ασχολούνται με αυτήν .

 

@Prof_Chaos   

Γιατί στις sammy Και lg θα στρώσουν χαλιά αν τους πας την tv με ένα πρόβλημα bleeding ή κομμένα pixel ?  ''δεν νομίζω! '' και μάλιστα αρκετός κόσμος έχει πει ότι οι εταιρίες (και αυτές) έχουν άλλα κριτήρια από αυτά που βλέπεις ή θέλεις εσύ και εγώ  , χρησιμοποιούν τον όρο εντός ορίων και πάπαλα μετά πας για καταγγελία αν θες  

Καλά τα λέει πάνω , λαχείο είναι και ότι κάνει ο sony με τους άσχετους το ίδιο κάνουν και οι άλλες με τους αντίστοιχους άσχετους!  

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, maxdore217 είπε

Αυτό που έχει διατυπωθεί λάθος είναι ότι το πάνω ισχύει :  Για μοντέλα βιτρίνας και μιας Α τιμής ( σε μεγάλα εμπορικά ) , όσο φθηνότερη τόσο λιγότερο ασχολούνται με αυτήν .

@Prof_Chaos   

Γιατί στις sammy Και lg θα στρώσουν χαλιά αν τους πας την tv με ένα πρόβλημα bleeding ή κομμένα pixel ?  ''δεν νομίζω! '' και μάλιστα αρκετός κόσμος έχει πει ότι οι εταιρίες (και αυτές) έχουν άλλα κριτήρια από αυτά που βλέπεις ή θέλεις εσύ και εγώ  , χρησιμοποιούν τον όρο εντός ορίων και πάπαλα μετά πας για καταγγελία αν θες  

Καλά τα λέει πάνω , λαχείο είναι και ότι κάνει ο sony με τους άσχετους το ίδιο κάνουν και οι άλλες με τους αντίστοιχους άσχετους!  

Δεν είπε κανείς οτι δεν είναι λαχείο αυτο γράφω ξεκάθαρα πιο πανω αν διάβασες.

Αλλά αλλο να έχεις μια μέτρια αντιπροσωπεία αλλά να μπορείς να βγάλεις άκρη εστω και με ζόρι και αλλο να βρίσκεις τοίχο απο παντού.

Οταν εργαζόμουν σε service μεγάλης εταιρείας επικοινωνούσα με service της Sony LG Samsung .Οντως όλοι προσπαθούν να αποτρέψουν την αλλαγή άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο ,αλλά της Sony ηταν και είναι κατα γενική ομολογία απαράδεκτο.

Οι καταγγελίες δεν κάνουν απολύτως τίποτα ο συνήγορος του καταναλωτή τουλάχιστον και σε αυτο βασίζονται δεν τους φοβίζει.

Η μόνη λύση είναι να κινηθείς νομικά αλλά αυτο προυποθέτει χρόνο και χρήμα αλλά και διατάραξη της ψυχικής σου ηρεμίας.

Οπως έγραψα ο καθένας έχει κριτική σκέψη και φιλτράρει .

Φιλικά.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Prof_Chaos είπε

Δεν είπε κανείς οτι δεν είναι λαχείο αυτο γράφω ξεκάθαρα πιο πανω αν διάβασες.

Αλλά αλλο να έχεις μια μέτρια αντιπροσωπεία αλλά να μπορείς να βγάλεις άκρη εστω και με ζόρι και αλλο να βρίσκεις τοίχο απο παντού.

Οταν εργαζόμουν σε service μεγάλης εταιρείας επικοινωνούσα με service της Sony LG Samsung .Οντως όλοι προσπαθούν να αποτρέψουν την αλλαγή άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο ,αλλά της Sony ηταν και είναι κατα γενική ομολογία απαράδεκτο.

Οι καταγγελίες δεν κάνουν απολύτως τίποτα ο συνήγορος του καταναλωτή τουλάχιστον και σε αυτο βασίζονται δεν τους φοβίζει.

Η μόνη λύση είναι να κινηθείς νομικά αλλά αυτο προυποθέτει χρόνο και χρήμα αλλά και διατάραξη της ψυχικής σου ηρεμίας.

Οπως έγραψα ο καθένας έχει κριτική σκέψη και φιλτράρει .

Φιλικά.

Τι ακριβός να φιλτράρει ο καθένας με το πάνω?  Φιλικά όπως λες

Το γράφεις ξεκάθαρα στο Post , όλες οι εταιρίες προσπαθούν να μην πάρουν πίσω το πρόβλημα  ο συνήγορος δεν κάνει πολλά! (και το ξέρουμε εμείς που έχουμε κάνει τις όποιες ενέργειες)  πόσο μάλλον όταν το πρόβλημα είναι λίγο φλου , οπότε ποια ή διαφορά της sony  ... προσωπικά η γνώμη μου είναι να ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες  (κάποια στιγμή πχ η lg έδινε zero pixel , είναι ένα στοιχείο που μπορείς να χρησιμοποιήσεις αν έχεις καμμένο κάποιο και επίσημα κι όλας  ) οι άλλες όταν δεν λένε zero  λογικά βασίζεσαι στην όποια θέληση έχει το service να σε εξυπηρετήσει ....Εμ δεν θέλουν τι να κάνουμε την εξυπηρέτηση , λίγες εταιρίες κάνουν τα γούστα του πελάτη,  επειδή θέλουν αν έχουν το μέγιστο κέρδος. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, maxdore217 είπε

Τι ακριβός να φιλτράρει ο καθένας με το πάνω?  Φιλικά όπως λες

Το γράφεις ξεκάθαρα στο Post , όλες οι εταιρίες προσπαθούν να μην πάρουν πίσω το πρόβλημα  ο συνήγορος δεν κάνει πολλά! (και το ξέρουμε εμείς που έχουμε κάνει τις όποιες ενέργειες)  πόσο μάλλον όταν το πρόβλημα είναι λίγο φλου , οπότε ποια ή διαφορά της sony  ... προσωπικά η γνώμη μου είναι να ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες  (κάποια στιγμή πχ η lg έδινε zero pixel , είναι ένα στοιχείο που μπορείς να χρησιμοποιήσεις αν έχεις καμμένο κάποιο και επίσημα κι όλας  ) οι άλλες όταν δεν λένε zero  λογικά βασίζεσαι στην όποια θέληση έχει το service να σε εξυπηρετήσει ....Εμ δεν θέλουν τι να κάνουμε την εξυπηρέτηση , λίγες εταιρίες κάνουν τα γούστα του πελάτη,  επειδή θέλουν αν έχουν το μέγιστο κέρδος. 

Προσπωπικά μετάφερα την επαγγελματική μου εμπειρία αλλά και προσωπική ως καταναλωτής. Αυτο είναι προς φιλτράρισμα. Ο καθένας τοποθετεί τα χρήματα του όπου τον εξυπηρετεί.

Δεν προσπαθώ να αποθαρρύνω την ενδεχόμενη αγορά κανενός. Αν θέλεις να την αγοράσεις εσύ ή οποισδήποτε άλλος φαντάζομαι οτι θα σας βγει μια χαρά τηλεόραση και θα την χαρείτε.

Δες και το video για να καταλάβεις το success story του Καναδού όπου άλλαζε ακριβές Sony τηλεοράσεις 65inch με banding.

Βέβαια αυτός αν και τα βρήκε δύσκολα και αφιέρωσε αρκετό χρόνο έχει Καναδικό διαβατήριο ανέβασε και ενα πολύ ωραίο video οπου τους ξεφύλισε με το γάντι και τον σεβάστηκαν.

Στην Ελλάδα δεν νομίζω να συμβεί το ίδιο σε ανάλογη περίπτωση.

Επεξ/σία από Prof_Chaos
Δημοσ.

Είδα το βίντεο με τον Καναδό από το 2015 και πίσω

και λέει ότι αφού του φέρανε δυσκολίες στην αρχή, στην πορεία μίλησε με τα κατάλληλα άτομα και η Sony του άλλαξε στην εγγύηση δωρεάν :

την 60άρα KDL60W850B τηλεόραση με 65άρα KDL65W850C 

την 65άρα KDL65W850C της αντικατάστασης με δεύτερη 65άρα KDL65W850C

την 65άρα KDL65W850C της αντικατάστασης με 65άρα  XBR65X850C

 

Δεν το λες πάντως κακή αντιμετώπιση ούτε ξεφτίλα από το σέρβις, κάθε άλλο. Και δεν ξέρω πόσες άλλες αντιπροσωπείες θα δεχόταν τόσες αντικαταστάσεις και μάλιστα αναβαθμίσεις κάθε σχεδόν φορά χωρίς καν επιπλέον τίμημα.

Τέλος πάντων αν κάτι λέει ο Καναδός είναι πως από τη στιγμή που οι τεχνολογικές δυνατότητες είναι πεπερασμένες προς το παρόν, δεν είναι της άποψης ότι αξίζει να επενδύσει κανείς μεγάλα ποσά σε μια καλή τηλεόραση. Τέλος πάντων, αυτά έλεγε εν έτει 2015.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σίγουρα βγήκε κερδισμένος αλλά

εβγαλε ακρη αφου τον έτρεχαν απο τα Φιλιπινέζικα και Αργεντίνικα Call centers που δεν μπορούσαν να διαχειριστούν το πρόβλημα .

Επειτα επικοινώνησε με το κατάστημα best buy απο που τον παρέπεμψαν στον Sony rep.

Τους twitare καμια απάντηση απο εκει

τους εστειλε στο customer support site καμία απάντηση απο εκεί.

Και αναφέρει οτι Sony customers service was a complete mess ολα αυτα σε προηγμένη χώρα .

Ωσπου αναφέρει για fast track experience σε δευτερη φάση οπου είναι αρκετά τυχερός και πετυχαίνει το σωστό ατομο το οποίο τον εξυπηρετεί και του κάνεις τι αλλαγές. 

Αλλά δεν έχει τελειώσει η περιπέτεια του εκει αφου όλες οι αλλαγές εχουν πρόβλημα ακόμη και σε διαφορετικά μοντέλα

Αν δείτε στο βίντεο ακόμη και η μεγάλη τηλεόραση που κρατάει εχει κι αυτή banding αλλα ανεπαίσθητο και μιλάμε για αρκετά ακριβή τηλεόραση. Φυσικά την κράτησε και καλά εκανε γιατι δεν νομίζω οτι θα έβρισκε τέλεια τηλεόραση.

Τωρα αν φαντάζεστε οτι θα κάνει κάτι τέτοιο η Sony Hellas it's your call...

Επεξ/σία από Prof_Chaos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα call center δεν έχει σημασία πού είναι, για την ακρίβεια κι εδώ στην Ελλάδα μου εχει τύχει να βγει ο άλλος να είναι στην Ιρλανδία (όχι για Sony) ή όπου αλλού τους συμφέρει. Ούτε το twitter δε θεωρώ ότι είναι σοβαρή προσέγγιση στο σέρβις.

Στην πράξη του αλλάξανε 4 (!) τηλεοράσεις και από εκεί που αγόρασε 60άρα FHD βρέθηκε με 65άρα 4Κ. Στην πορεία μάλιστα του έκαναν διαρκώς αναβαθμίσεις με καλύτερα μοντέλα, που σημαίνει ότι τέτοιες αλλαγές ανήκουν στις πολιτικές της εταιρείας. Δεν ξέρω καθόλου πολλές περιπτώσεις που σέρβις θα αντικαθιστούσε 4 φορές και κάθε φορά με αισθητά καλύτερο μοντέλο για να καταλήξει σε τελείως άλλη κατηγορία τιμής. Εξωδικαστικά και χωρίς επιπλέον κόστος, αν αυτό συζητάμε εδώ.

Τώρα αν η ποιότητα του σέρβις είναι ένα, και αν η ποιότητα των προϊόντων άλλη ή οι τεχνολογικές δυνατότητες του 2015 άλλες, να το συζητήσουμε.

Αλλά για το σέρβις στο συγκεκριμένο παράδειγμα, δε χωράει αμφιβολία ότι δεν το λες ξεφτίλα κακής αντιμετώπισης, για ένα λόγο παραπάνω (κι όχι μόνο) ότι δεν έχουμε ιδέα τί άλλο θα μπορούσε να συναντήσει κανείς σε υποστήριξη όχι μόνο στη συγκεκριμένη εταιρεία αλλά και στον ανταγωνισμό.

Επεξ/σία από KoreanW

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...