nash-gf Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Απίστευτος γύρος από τον Μπότας - την άξιζε αυτή την πολ ποζίσιον. Αν εξαιρέσει κανείς τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία, είναι εξαιρετικός σε όλη τη σεζόν φέτος και κοντράρει πολύ τον Χάμιλτον. Ο Γκροζάν έπισης καταπληκτικός, χρειάζεται κι αυτός ένα καλό ΣΚ χωρίς λάθη. Ο Ρικιάρντο σταθερά πιο αργός από τον Μαξ, όταν ο μικρός δεν υπερβάλει και δεν κάνει λάθη. 1
1988panos2171 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Εγώ πάντως βλέπω και μια άκρως βελτιωμένη Mercedes. 2
nash-gf Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Η Μερσέντες κάθε χρόνο, ακόμα κι αν δεν ξεκινάει με τον καλύτερο τρόπο, πάντα βρίσκουν τον τρόπο να εξελίσσουν τρομερά το μονοθέσιο τους κατά τη διάρκεια της σεζόν. Φυσικά έχουν τον πιο αξιόπιστο κινητήρα του grid, ένα πολύ καλό δίδυμο οδηγών και συνήθως πολύ καλές στρατηγικές. Η Φερράρι από την άλλη, ενώ στάθηκε τυχερή στην Αυστραλία και φάνηκε να έχει το γρηγορότερο μονοθέσιο στους πρώτους αγώνες, οι κακές στρατηγικές, η ανικανότητα/αδιαφορία του Κίμι, και το λάθος του Φέτελ στη Γαλλία τους έφερε ήδη πίσω. Δύσκολα να χτυπήσουν κάποιον από τους 2 τίτλους πλέον, καθώς και στις πίστες που θεωρητικά ίσως έχουν κάποιο μειονέκτημα οι Μερσέντες (ουσιαστικά μόνο Ουγγαρία-Σιγκαπούρη, άντε και Άμπου Ντάμπι), ενδεχομένως να είναι η Ρεντ Μπουλ αυτή που θα πάρει τις νίκες.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 4 ώρες πριν, nash-gf είπε και συνήθως πολύ καλές στρατηγικές Δεν θυμαμαι φετος μεχρι στιγμης εστω μια καλη στρατηγικη που να της εδωσε νικη η καποια σπουδαια θεση...παντα γινοταν κατι αλλο και κερδιζαν!
nash-gf Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δε μιλάω μόνο για φέτος, γενικότερα τα τελευταία χρόνια σπάνια να κάνει κάποια στρατηγική πατάτα η Μερσέντες. Αλλά και φέτος συγκεκριμένα σε Κίνα και Μπάκου η στρατηγική την έφερε μπροστά από τη Φερράρι - ακόμα και στο Μπαχρέιν, ο Μπότας ήταν πιο γρήγορος στο τελευταίο stint, και απλά ο Φέτελ ήταν καταπληκτικός στην διαχείριση των φθαρμένων ελαστικών του. Στα σημερινά, ποινή τριών θέσεων στον Φέτελ επειδή μπλοκάρε τον Σάινθ στις κατατακτήριες - πολύ πιο εύκολο το έργο της Μερσέντες για το 1-2. 1
papoys1 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Εάν η Φεράρι δεν μπορέσει να κάνει κάτι εντυπωσιακό σήμερα να αντιστρέψει το κακό για αυτή κλίμα που έχει δημιουργηθεί δεν νομίζω να αντιμετωπίσει πρόβλημα ο Χάμιλτον και η Μερσέντες μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος.. 2 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 θεωρητικα ναι αλλα απο την στιγμη που θα αρχισει ο αγωνας τα παντα γινονται...Και θα ειναι ο πρωτος που θα χασω για την φετινη σεζον ρε γαμωτο...
nash-gf Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Το θέμα είναι να μην κάνει πάλι καμιά αψυχολόγητη ενέργεια ο Φέτελ στην εκκίνηση - τα συνηθίζει κάτι τέτοια ο Γερμανός όταν βρίσκεται υπό πίεση. Κι έχει και Γκροζάν και Φερστάπεν μπροστά του στο grid που δεν είναι και από τους οδηγούς που παραχωρούν εύκολα θέση. Ο Κίμι δύσκολα να απειλήσει στην εκκίνηση τις Μερσέντες, σχεδόν πάντα είναι πολύ προσεκτικός να μην έχει επαφή και συνήθως χάνει θέσεις. Μόνο ένα vsc/sc θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα του αγώνα.
nash-gf Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Τελικά η γκαντεμιά είναι στο DNΑ των Φινλανδών οδηγών... Πάλι μηχανική βλάβη για τον Μπότας... Edit: Την κάνανε μάλλον και η Μερσέντες την στρατηγική γκάφα τους... 😂 Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2018 από nash-gf
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Θυμαστε τι λεγαμε για στρατηγικες...Ακομα και η αχρηστη η Ποπη θυμαται οτι δεν ειναι η πρωτη φορα που γινεται αυτο φετος!!! (βρηκα λιγο χρονο και το βλεπω )
nash-gf Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Οδηγάρα ο Χάμιλτον, αλλά όποτε γίνεται κάποιο τέτοιο λάθος, φαίνεται σαν να τα παρατάει και να χει το νου του στο να γκρινιάξει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις