Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, haHa είπε

 Προηγουμενως δεν γνωριζες οτι απαγορευεται οι marshals στο scrutineering να ακουμπησουν το μονοθεσιο με γυμνα χερια και ελεγες διαφορα περι ιων και δημοσιων υπαλληλων,
τωρα φαινεται πως δεν γνωριζεις οτι σε αντιθεση με τους marshals στο scrutineering, οι μηχανικοι που αλλαζουν λαστιχα φορανε ειδικα (ηλεκτρικα μονωμενα) γαντια και για αυτο μπορουν και αγγιζουν το μονοθεσιο, οπως μπορουν και οι marshals που ειναι μεσα στην πιστα.

Ακριβως και για αυτο εφαγε μονο προστιμο και οχι καποια ποινη, γιατι παρθηκε τελικως κανονικα μετρηση. Απλα η καθυστερηση στο να σβησει τον κινητηρα ακομα και πανω στη ζυγαρια οδηγησε σε περαιτερω καθυστερηση της ολης διαδικασιας με δικη του ευθυνη. Το ειπαμε και πιο πανω:

Γενικοτερα, αυτο που βλεπω ειναι οτι η ελλειπης ενημερωση που εχεις για διαφορα θεματα σε οδηγει σε λαθος συμπερασματα.

Πώς θα σου φαινοταν να εβαζαν και οι μαρσαλς γαντια σαν αυτα των μηχανικων;

Πώς θα σου φαινοταν το αυτονοητο που ειπε ο Ρικιαρντο περι μη μετρησης βαρους ενος μονοθεσιου αν αυτο δεν εχει γραψει γρηγορο γυρο;

Ειναι τοσο δυσκολο να τα σκεφτουν τα τζιμανια εκει στη FIA;

Συνεχισε να ασχολεισαι με την κατα γενικη ομολογια ασημαντη παραβαση του Vet και να κανεις γαργαρα τα «εγκληματικα» 2 λαθη του Ham μεσα στην πιστα!

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Πώς θα σου φαινοταν να εβαζαν και οι μαρσαλς γαντια σαν αυτα των μηχανικων;

Πώς θα σου φαινοταν το αυτονοητο που ειπε ο Ρικιαρντο περι μη μετρησης βαρους ενος μονοθεσιου αν αυτο δεν εχει γραψει γρηγορο γυρο;

Ειναι τοσο δυσκολο να τα σκεφτουν τα τζιμανια εκει στη FIA;

Συνεχισε να ασχολεισαι με την κατα γενικη ομολογια ασημαντη παραβαση του Vet και να κανεις γαργαρα τα «εγκληματικα» 2 λαθη του Ham μεσα στην πιστα!

Ασχολουμε με αυτο το συμβαν, γιατι ακομα και τωρα εχεις αποριες(oι απαντησεις μου ειναι στις αποριες σου) και δεν γνωριζεις βασικα πραγματα, πχ για το ERS και για τα ειδικα (ηλεκτρικα μονωμενα) γαντια .
Τουλαχιστον ομως καταλαβες οτι ησουν λαθος αρχικα και γιατι δεν μπορουσαν να ακουμπησουν το μονοθεσιο(οχι λογω ιου ή λογω συμπεριφορας δημοσιου υπαλληλου) και οτι ο λογος της καθυστερησης ηταν οι ενεργειες του ιδιου του Vettel, που αρχικα δεν εσβηνε τη μηχανη.

Εδω και οι οδηγιες της FIA προς τους marshals(οι marshals μεσα στην πιστα φορανε γαντια, οι marshals στο scrutineering δεν φορανε) σχετικα με το ERS και το ποτε και πως επιτρεπεται να ακουμπανε τα μονοθεσια:
54KRz7x.jpg

 

Hsl9IqX.jpg

 

lTIr9SM.jpg

 

 

Για τα υπολοιπα που γραφεις, φαινεται πως επιλεγεις ενα καπως επιθετικο υφος λογω οτι δεν γνωριζες τα περι ERS και γαντιων .
Βεβαια καταληγεις σε τελειως αστοχα συμπερασματα για το τι νομιζω για ενα συμβαν που δεν εχουμε μιλησει καν, μιας και ειχες αποριες/λαθος για το συμβαν με τη ζυγαρια.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Ακομα να καταλαβεις οτι οι ερωτησεις μου ειναι ρητορικες και οχι ερωτησεις αποριας;

Λυπαμαι, δεν μπορω να κανω κατι γι αυτο!

Περιμενω εναγωνιως να δω τι χαρτακια εντυπα και αρθρα θα μας ανεβασεις εδω για το πώς πρεπει να συμπεριφερεται μεσα στην πιστα ο οδηγος που δεν ειναι σε γρηγορο γυρο, αλλα και τις ποινες που προβλεπονται οταν δεν ακολουθει το πρωτοκολλο και μαλιστα εις διπλουν μεσα σε λιγα λεπτα. 🤔

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ακομα να καταλαβεις οτι οι ερωτησεις μου ειναι ρητορικες και οχι ερωτησεις αποριας;

Λυπαμαι, δεν μπορω να κανω κατι γι αυτο!

Η ερωτηση ειναι ρητορικη, οταν η απαντηση ειναι αυτονοητη ή υπονοειται με την ερωτηση.
Εσυ με τις παρακατω δηλωσεις/αποριες μου εδωσες να καταλαβω οτι δεν ηξερες(δεν ειναι κακο αυτο ή μπορει εγω να εκτιμησα λαθος), για αυτο σου παρεθεσα τους κανονισμους.

6 ώρες πριν, tommy^ είπε

Σε ο,τι αφορα τη συμπεριφορα των κριτων στο ζυγισμα ηταν χειροτερη και απο τον χειροτερο δημοσιο υπαλληλο. 

 

5 ώρες πριν, tommy^ είπε

Τι σχεση εχει η υγεια τους με την αφη του μονοθεσιου;  Θα τους μεταφερει καναν ιο ξερο γω;;

 

4 ώρες πριν, tommy^ είπε

Ναι δεν ηξερα οτι το ανθρακονημα και το ελαστικο αποτελουν... καλο αγωγο του ηλεκτρισμου ωστε ακουμπωντας τα οι κριτες θα παθουν ηλεκτροπληξια! 😂

Βρε για κοιτα ποσο τυχεροι ειναι οι μηχανικοι καθε φορα που αλλαζουν λαστιχα στα pits με αναμμενο το μοτερ! Κανεις δεν εχει παθει ηλεκτροπληξια! 


Πχ ελπιζω λοιπον να εμαθες επιτελους "τι σχεση εχει η υγεια τους με την αφη του μονοθεσιου" και οτι το ανθρακονημα ειναι αγωγος του ηλεκτρισμου και γιατι οι marshals στο scrutineering δεν μπορουν να ακουμπησουν το μονοθεσιο αν ειναι αναμενος ο κινητηρας ενω οι μηχανικοι και οι marshals μεσα στην πιστα μπορουν(ηλεκτρικα μονωμενα γαντια) κλπ.

------------------------------------------

48 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Περιμενω εναγωνιως να δω τι χαρτακια εντυπα και αρθρα θα μας ανεβασεις εδω για το πώς πρεπει να συμπεριφερεται μεσα στην πιστα ο οδηγος που δεν ειναι σε γρηγορο γυρο, αλλα και τις ποινες που προβλεπονται οταν δεν ακολουθει το πρωτοκολλο και μαλιστα εις διπλουν μεσα σε λιγα λεπτα. 🤔

Αν τελειωσαν οι αποριες σου με το συμβαν με τη ζυγαρια(ασημαντο συμβαν αλλα λογω των λανθασμενων τοποθετησεων σου συνεχιζουμε και εξηγουμε προφανη πραγματα ) και καταλαβες τις λαθος εκτιμησεις σου, μπορουμε φυσικα να προχωρησουμε στις επομενες αποριες σου.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
6 ώρες πριν, greg4 είπε

Περιμένουμε και από το Chain Bear F1 να μας αναλύσει γιατί δεν έγινε καν investigate ο Hamilton δυο φορές για τα συμβάντα με Sirotkin και Kimi....  Φυσικά δεν έχει βγει και κανένα άρθρο σε autosport, motorsport, telegraph, sky κλπ ότι παραλίγο να καταστραφούν τα qualifies ενός οδηγού και ταυτόχρονα η ομάδα να χάσει οριστικά την πρώτη θέση στο κατασκευαστών

6 ώρες πριν, tommy^ είπε

Γιατι βρε τι εγινε με Κιμι και Σιροτκιν;

Σιιιιιγα.... Εξαλλου αυτοι εφταιγαν οχι ο Λιουις... Πού πατε κυριοι; Τι δουλεια εχετε μεσα στην πιστα την ωρα που κυκλοφορει ο παγκοσμιος πρωταθλητης;

6 ώρες πριν, tommy^ είπε

Οι κανονισμοι απαγορευουν τα καραγκιοζιλικια και τον σταρχιδισμο του Χαμ αλλα εκει δεν ιδρωσε κανενα αυτι.

Και μαλιστα εκει κι αν κινδυνευει η υγεια και η σωματικη ακεραιοτητα των αλλων πιλοτων που ερχονταν με φορα απο πισω.

6 ώρες πριν, tommy^ είπε

Και στα ζικ ζακ του Χαμ υπηρχε κινδυνος μεγαλου μπαμ. Εκει τι εγινε ακριβως; Ασχοληθηκε κανεις με τα 2 περιστατικα;

5 ώρες πριν, tommy^ είπε

2) υπαρχει συγκεκριμενη διαδικασια-συμπεριφορα για το μονοθεσιο που κινεται μεσα στην πιστα και δεν ειναι στο γρηγορο του γυρο, ο Χαμ κανει Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ σε 2 απανωτες περιπτωσεις και δεν κουνιεται φυλλο.

Απο το λαθος του Φεττελ χαλαει η ζυγαρια (ουαου), απο το λαθος του Χαμ θα μπορουσαμε να εχουμε σοβαρο ατυχημα 2 φορες.

Παρολαυτα τρωει μονο ποινη ο Φεττελ γιατι για καποιους σαν κι εσενα η ζυγαρια ειναι πιο σημαντικη απο τη σωματικη ακεραιοτητα των οδηγων!

Congratz.

4 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Καλά ο Ham δεν έγινε καν investigate, έστω noted για τα μάτια του κόσμου!

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Συνεχισε να ασχολεισαι με την κατα γενικη ομολογια ασημαντη παραβαση του Vet και να κανεις γαργαρα τα «εγκληματικα» 2 λαθη του Ham μεσα στην πιστα!

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Περιμενω εναγωνιως να δω τι χαρτακια εντυπα και αρθρα θα μας ανεβασεις εδω για το πώς πρεπει να συμπεριφερεται μεσα στην πιστα ο οδηγος που δεν ειναι σε γρηγορο γυρο, αλλα και τις ποινες που προβλεπονται οταν δεν ακολουθει το πρωτοκολλο και μαλιστα εις διπλουν μεσα σε λιγα λεπτα. 🤔

O Vettel...  :)

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Η ερωτηση ειναι ρητορικη, οταν η απαντηση ειναι αυτονοητη ή υπονοειται με την ερωτηση.
Εσυ με τις παρακατω δηλωσεις/αποριες μου εδωσες να καταλαβω οτι δεν ηξερες(δεν ειναι κακο αυτο ή μπορει εγω να εκτιμησα λαθος), για αυτο σου παρεθεσα τους κανονισμους.


Πχ ελπιζω λοιπον να εμαθες επιτελους "τι σχεση εχει η υγεια τους με την αφη του μονοθεσιου" και οτι το ανθρακονημα ειναι αγωγος του ηλεκτρισμου και γιατι οι marshals στο scrutineering δεν μπορουν να ακουμπησουν το μονοθεσιο αν ειναι αναμενος ο κινητηρας ενω οι μηχανικοι και οι marshals μεσα στην πιστα μπορουν(ηλεκτρικα μονωμενα γαντια) κλπ.

------------------------------------------

Αν τελειωσαν οι αποριες σου με το συμβαν με τη ζυγαρια(ασημαντο συμβαν αλλα λογω των λανθασμενων τοποθετησεων σου συνεχιζουμε και εξηγουμε προφανη πραγματα ) και καταλαβες τις λαθος εκτιμησεις σου, μπορουμε φυσικα να προχωρησουμε στις επομενες αποριες σου.

Χαχαχα δεν προκειται να αναφερθεις στα περιστατικα με Χαμ!
Οσον αφορα στους κανονισμους αυτοι ειναι και τελος. Μπαζουν ομως απο παντου.

Οπως εκνευριστικο ηταν και το στυλακι των μαρσαλς εκεινη την ωρα, περα απο τη δικαιολογημενη βιασυνη του Vet, o οποιος υπεπεσε σε παραβιαση του πρωτοκολλου.

Επισης:
1ον: μπορεις να σπρωξεις το μονοθεσιο απο τα λαστιχα που δεν ειναι καλος αγωγος του ηλεκτρισμου ή
2ον: να εξοπλισεις τους μαρσαλς με γαντια οπως αυτα που εχουν οι μηχανικοι και ταυτοχρονα
3ον: να βαλεις exception στον υπολογιστη που βγαζει στην τυχη το μονοθεσιο που ειναι να περασει απο ζυγισμα ωστε να μην περιλαμβανει αυτα που δεν εχουν κανει γρηγορο γυρο.

Αυτα τα 3 απλα πραγματακια.

 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, haHa είπε

Οι marshals δυστυχως δεν μπορουσαν να κανουν τιποτα και αυτο ηταν αποτελεσμα των ενεργειων του Vettel: δεν ειχε σβησει τον κινητηρα, οποτε εχουν σαφεις οδηγιες να μην πλησιασουν το αμαξι για λογους ασφαλειας(λογω ERS).

 

20 ώρες πριν, haHa είπε

, οι marshals χωρις γαντια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ για λογους ασφαλειας(ERS) να ακουμπησουν το αυτοκινητο.

 

20 ώρες πριν, haHa είπε

Ειναι σχολαστικοι για την ιδια τους την υγεια και γιατι οι κανονισμοι το απαγορευουν να ακουμπησουν το αυτοκινητο.

 

20 ώρες πριν, haHa είπε

 οι marshals χωρις γαντια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ για λογους ασφαλειας(ERS) να ακουμπησουν το αυτοκινητο. 

 

20 ώρες πριν, haHa είπε

 γιατι απαγορευεται οι marshals να ακουμπησαν το μονοθεσιο

 

20 ώρες πριν, haHa είπε

οτι ειναι επικινδυνο να ακουμπησεις το μονοθεσιο με αναμενο τον κινητηρα.

 

18 ώρες πριν, haHa είπε

 δεν ηξερες γιατι απαγορευεται οι marshals να ακουμπησουν το μονοθεσιο

 

18 ώρες πριν, haHa είπε

 οι marshals στο scrutineering να ακουμπησουν το μονοθεσιο

 

18 ώρες πριν, haHa είπε

να σβησει τον κινητηρα για να μπορεσουν οι marshals να ακουμπησουν το μονοθεσιο.

 

15 ώρες πριν, haHa είπε

 γιατι δεν μπορουσαν να ακουμπησουν το μονοθεσιο

 

14 ώρες πριν, haHa είπε

γιατι οι marshals στο scrutineering δεν μπορουν να ακουμπησουν το μονοθεσιο

 

😄

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, eMike είπε

😄

Ειναι πραγματικα αξιο αποριας που παρολο μετα τα τοσα μηνυματα που παρεθεσες, συνεχιζουμε και διαβαζουμε τα παρακατω:

20 ώρες πριν, tommy^ είπε

Τι σχεση εχει η υγεια τους με την αφη του μονοθεσιου;  Θα τους μεταφερει καναν ιο ξερο γω;;

20 ώρες πριν, greg4 είπε

1) οι marshals κινούταν όσο πιο αργά μπορούσαν, σε βαθμό που σε βάζει σε υποψία ότι θέλανε να τον καθυστερήσουν.

 

19 ώρες πριν, tommy^ είπε

Ναι δεν ηξερα οτι το ανθρακονημα και το ελαστικο αποτελουν... καλο αγωγο του ηλεκτρισμου ωστε ακουμπωντας τα οι κριτες θα παθουν ηλεκτροπληξια! 

 

18 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Παράλληλα τραγικοί οι άνθρωποι στο ζύγισμα. Η FIA δεν ενοχλείται πάντως...

 

13 ώρες πριν, tommy^ είπε

Οπως εκνευριστικο ηταν και το στυλακι των μαρσαλς εκεινη την ωρα, περα απο τη δικαιολογημενη βιασυνη του Vet...

------------------------------------

Γενικοτερα, το ολο συμβαν ειναι σχετικα ασημαντο και ποσταριστηκε ενα video που εξηγουσε την διαδικασια και τους κανονισμους. Καποιοι βεβαια εγιναν triggered και φθασαμε να διαβαζουμε για ιους και οτι το ανθρακονημα δεν ειναι καλο αγωγος του ηλεκτρισμου κλπ. 

 

-----------------

13 ώρες πριν, tommy^ είπε

Χαχαχα δεν προκειται να αναφερθεις στα περιστατικα με Χαμ!
Οσον αφορα στους κανονισμους αυτοι ειναι και τελος. Μπαζουν ομως απο παντου.

Οπως εκνευριστικο ηταν και το στυλακι των μαρσαλς εκεινη την ωρα, περα απο τη δικαιολογημενη βιασυνη του Vet, o οποιος υπεπεσε σε παραβιαση του πρωτοκολλου.

Επισης:
1ον: μπορεις να σπρωξεις το μονοθεσιο απο τα λαστιχα που δεν ειναι καλος αγωγος του ηλεκτρισμου ή
2ον: να εξοπλισεις τους μαρσαλς με γαντια οπως αυτα που εχουν οι μηχανικοι και ταυτοχρονα
3ον: να βαλεις exception στον υπολογιστη που βγαζει στην τυχη το μονοθεσιο που ειναι να περασει απο ζυγισμα ωστε να μην περιλαμβανει αυτα που δεν εχουν κανει γρηγορο γυρο.

Αυτα τα 3 απλα πραγματακια.

Αρχικα χαιρομαι που καταλαβες το λαθος σου και κατεληξες εστω και σε αυτα τα 3 πραγματακια(Μονο το 3ο εχει νοημα, τα αλλα 2 δεν λυνουν το προβλημα, ο κινητηρας πρεπει να σβηνει).
Βλεπεις λοιπον οτι δεν εχει καμια σχεση με συμπεριφορα "χειροτερη απο δημοσιου υπαλληλου",  καταλαβες επιτελους οτι εχει σχεση η υγεια τους με την αφη του μονοθεσιου, το ανθρακονημα ειναι αγωγος του ηλεκτρισμου κλπ.

Τελος, συνεχιζεις και βγαζεις αστοχα συμπερασματα για το τι πιστευω για το περιστατικο με τον Χαμ. Καταλαβαινω λοιπον οτι προσπαθεις να καλυψεις τις προηγουμενες ανακριβειες σου με κατι ασχετο που ποτε δεν ειπωθηκε.

Τελος παντων, το συμβαν με τον Vettel ηταν πολυ απλο και αν δεν υπηρχαν οι αποριες και οι αστοχες τοποθετησεις, θα ειχε ληξει πολυ νωριτερα η συζητηση. Ειναι βεβαια προφανες γιατι καποιοι εγιναν triggered ακομα και απο κατι τοσο straightforward.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, haHa είπε

Γενικοτερα, το ολο συμβαν ειναι σχετικα ασημαντο και ποσταριστηκε ενα video που εξηγουσε την διαδικασια και τους κανονισμους. Καποιοι βεβαια εγιναν triggered και φθασαμε να διαβαζουμε για ιους και οτι το ανθρακονημα δεν ειναι καλο αγωγος του ηλεκτρισμου κλπ. 

Αρχικα χαιρομαι που καταλαβες το λαθος σου και κατεληξες εστω και σε αυτα τα 3 πραγματακια(Μονο το 3ο εχει νοημα, τα αλλα 2 δεν λυνουν το προβλημα).
Βλεπεις λοιπον οτι δεν εχει καμια σχεση με συμπεριφορα "χειροτερη απο δημοσιου υπαλληλου",  καταλαβες επιτελους οτι εχει σχεση η υγεια τους με την αφη του μονοθεσιου, το ανθρακονημα ειναι αγωγος του ηλεκτρισμου κλπ.

Τελος, συνεχιζεις και βγαζεις αστοχα συμπερασματα για το τι πιστευω για το περιστατικο με τον Χαμ. Καταλαβαινω λοιπον οτι προσπαθεις να καλυψεις τις προηγουμενες ανακριβειες σου με κατι ασχετο που ποτε δεν ειπωθηκε.

Τελος παντων, το συμβαν με τον Vettel ηταν πολυ απλο και αν δεν υπηρχαν οι αποριες και οι αστοχες τοποθετησεις, θα ειχε ληξει πολυ νωριτερα η συζητηση, Ειναι βεβαια προφανες γιατι καποιοι εγιναν triggered ακομα και απο κατι τοσο straightforward.

Κι εγω χαιρομαι που δεν εχεις καταλαβει τιποτα!

Ακομα περιμενουμε να τοποθετηθεις στο θεμα του Χαμ!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Κι εγω χαιρομαι που δεν εχεις καταλαβει τιποτα!

Εδω μαζεμενες μερικες απο τις τοποθετησεις σου που πραγματικα μας βοηθησαν να καταλαβουμε τις γνωσεις σου περι F1 και ποσο σωστα εκρινες το συμβαν:

21 ώρες πριν, tommy^ είπε

Σε ο,τι αφορα τη συμπεριφορα των κριτων στο ζυγισμα ηταν χειροτερη και απο τον χειροτερο δημοσιο υπαλληλο. 

 

21 ώρες πριν, tommy^ είπε

Τι σχεση εχει η υγεια τους με την αφη του μονοθεσιου;  Θα τους μεταφερει καναν ιο ξερο γω;;

 

19 ώρες πριν, tommy^ είπε

Ναι δεν ηξερα οτι το ανθρακονημα και το ελαστικο αποτελουν... καλο αγωγο του ηλεκτρισμου ωστε ακουμπωντας τα οι κριτες θα παθουν ηλεκτροπληξια! 😂

Βρε για κοιτα ποσο τυχεροι ειναι οι μηχανικοι καθε φορα που αλλαζουν λαστιχα στα pits με αναμμενο το μοτερ! Κανεις δεν εχει παθει ηλεκτροπληξια! 

---------------

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Εδω μαζεμενες μερικες απο τις τοποθετησεις σου που πραγματικα μας βοηθησαν να καταλαβουμε τις γνωσεις σου περι F1 και ποσο σωστα εκρινες το συμβαν:

---------------

Oταν δεν μπορεις να διακρινεις την ειρωνια και τις ρητορικες ερωτησεις δεν μπορω να κανω κατι!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ακομα περιμενουμε να τοποθετηθεις στο θεμα του Χαμ!

Ειναι τοσο μεγαλη η αγωνια σου για να μην παραδεχθεις τις ανακριβειες για ενα τοσο απλο και straightforward συμβαν σαν αυτο του Vettel που πας στο αλλο ακρο και λες νεες ανακριβειες για την τοποθετηση μου σχετικα με το θεμα του Χαμ.

--------------------------

2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Oταν δεν μπορεις να διακρινεις την ειρωνια και τις ρητορικες ερωτησεις δεν μπορω να κανω κατι!

Ξαναειπαμε:
Η ερωτηση ειναι ρητορικη, οταν η απαντηση ειναι αυτονοητη ή υπονοειται με την ερωτηση.
Εσυ με τις παρακατω δηλωσεις/αποριες μου εδωσες να καταλαβω οτι δεν ηξερες(δεν ειναι κακο αυτο ή μπορει εγω να εκτιμησα λαθος), για αυτο σου παρεθεσα τους κανονισμους.
 

21 ώρες πριν, tommy^ είπε

Σε ο,τι αφορα τη συμπεριφορα των κριτων στο ζυγισμα ηταν χειροτερη και απο τον χειροτερο δημοσιο υπαλληλο. 

 

21 ώρες πριν, tommy^ είπε

Τι σχεση εχει η υγεια τους με την αφη του μονοθεσιου;  Θα τους μεταφερει καναν ιο ξερο γω;;

 

19 ώρες πριν, tommy^ είπε

Ναι δεν ηξερα οτι το ανθρακονημα και το ελαστικο αποτελουν... καλο αγωγο του ηλεκτρισμου ωστε ακουμπωντας τα οι κριτες θα παθουν ηλεκτροπληξια! 😂

Βρε για κοιτα ποσο τυχεροι ειναι οι μηχανικοι καθε φορα που αλλαζουν λαστιχα στα pits με αναμμενο το μοτερ! Κανεις δεν εχει παθει ηλεκτροπληξια! 

Ελπιζω λοιπον να εμαθες επιτελους "τι σχεση εχει η υγεια τους με την αφη του μονοθεσιου" και οτι το ανθρακονημα ειναι αγωγος του ηλεκτρισμου.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, haHa είπε

Ξαναειπαμε:
Η ερωτηση ειναι ρητορικη, οταν η απαντηση ειναι αυτονοητη ή υπονοειται με την ερωτηση.
Εσυ με τις παρακατω δηλωσεις/αποριες μου εδωσες να καταλαβω οτι δεν ηξερες(δεν ειναι κακο αυτο ή μπορει εγω να εκτιμησα λαθος), για αυτο σου παρεθεσα τους κανονισμους.

Το ξερω οτι η απαντηση ειναι αυτονοητη και δε σε ρωτησα κατι επι της ουσιας! Εσυ μου λες για ερωτησεις και αποριες!

Στο ξαναλεω οτι θεμα υγειας δεν υπαρχει καθως θα μπορουσαν να πιασουν το μονοθεσιο απο τα λαστιχα που δεν περναει ηλεκτρισμος.


Τωρα, αν δεν τους κοβει να αλλαξουν τη διαδικασια ζυγισματος ωστε να την κανουν πιο γρηγορη, πιο αποτελεσματικη και πιο δικαιη τι να πω!

3 προτασεις εκανα παραπανω, δε θελουν πολυ μυαλο νομιζω.
 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Το ξερω οτι η απαντηση ειναι αυτονοητη και δε σε ρωτησα κατι επι της ουσιας! Εσυ μου λες για ερωτησεις και αποριες!

Στο ξαναλεω οτι θεμα υγειας δεν υπαρχει καθως θα μπορουσαν να πιασουν το μονοθεσιο απο τα λαστιχα που δεν περναει ηλεκτρισμος.


Τωρα, αν δεν τους κοβει να αλλαξουν τη διαδικασια ζυγισματος ωστε να την κανουν πιο γρηγορη, πιο αποτελεσματικη και πιο δικαιη τι να πω!

3 προτασεις εκανα παραπανω, δε θελουν πολυ μυαλο νομιζω.
 

Οχι δεν ειναι αυτονοητο να βαζεις στην ιδια προταση το ανθρακονημα και το λαστιχο οσον αφορα την αγωγιμοτητα τους και για αυτο σου απαντησα για την αγωγιμοτητα των ανθρακονηματων που δεν ηξερες.
Οχι δεν ηταν αυτονοητο για εσενα γιατι δεν επιαναν το μονοθεσιο και γιατι ηταν επικινδυνο για την υγεια τους και για αυτο σου απαντησα ποιος λογος υπηρχε που δεν ηξερες.

Ο κινητηρας πρεπει να κλεινει στο ζυγισμα(διαφορετικα δεν ειναι ακριβης η μετρηση) και η διαδικασια ειναι σχετικα γρηγορη: απλα ο Vettel με τις ενεργειες του καθυστερησε με δικη του ευθυνη την ολη διαδικασια(χωρια την καταστροφη της ζυγαριας).

 

Το ολο συμβαν ειναι πολυ απλο και straightforward, ειδαμε και τους κανονισμους και εμαθες γιατι δεν μπορουσαν για την υγεια τους να ακουμπησουν το μονοθεσιο, παμε παρακατω.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Το ξερω οτι η απαντηση ειναι αυτονοητη και δε σε ρωτησα κατι επι της ουσιας! Εσυ μου λες για ερωτησεις και αποριες!

Στο ξαναλεω οτι θεμα υγειας δεν υπαρχει καθως θα μπορουσαν να πιασουν το μονοθεσιο απο τα λαστιχα που δεν περναει ηλεκτρισμος.


Τωρα, αν δεν τους κοβει να αλλαξουν τη διαδικασια ζυγισματος ωστε να την κανουν πιο γρηγορη, πιο αποτελεσματικη και πιο δικαιη τι να πω!

3 προτασεις εκανα παραπανω, δε θελουν πολυ μυαλο νομιζω.
 

Αν και συνολικά με τις τοποθετήσεις σου στο θέμα συμφωνώ, αυτό δε στέκει.. Έχεις δοκιμάσει να πιάσεις slick ελαστικό που μόλις έχει βγει από την πίστα? (έστω και από formation lap..)..θα αναθεωρήσεις και φυσικά θα καείς..

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...