tommy^ Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, haHa είπε Ειναι σχολαστικοι για την ιδια τους την υγεια και γιατι οι κανονισμοι το απαγορευουν να ακουμπησουν το αυτοκινητο. Με τους αλλους οδηγους φαινεται δεν υπηρχε προβλημα, γιατι ακολουθουσαν την διαδικασια και εκλειναν τον κινητηρα και δεν κατεστρεφαν τη ζυγαρια. Πρωτη φορα κατεστρεψε καποιος οδηγος την ζυγαρια. https://www.fia.com/file/70710/download/23276?token=szOjLZMY Αν γνωριζεις διαφορετικο κανονισμο, οπου δεν χρειαζεται να σβησει ο οδηγος τη μηχανη οταν του το λενε οι marshals, για να προχωρησει η διαδικασια, μπορεις να τον ποσταρεις; Κατι μου λεει οτι δεν θα το ποσταρεις. Τι σχεση εχει η υγεια τους με την αφη του μονοθεσιου; Θα τους μεταφερει καναν ιο ξερο γω;; Οι κανονισμοι απαγορευουν τα καραγκιοζιλικια και τον σταρχιδισμο του Χαμ αλλα εκει δεν ιδρωσε κανενα αυτι. Και μαλιστα εκει κι αν κινδυνευει η υγεια και η σωματικη ακεραιοτητα των αλλων πιλοτων που ερχονταν με φορα απο πισω. Οσο για τη ζυγαρια, δεν πειραζει λεφτα εχουν ας παρουν αλλοι ή ας τη χρεωσουν στον Φεττελ. 1
haHa Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, tommy^ είπε Τι σχεση εχει η υγεια τους με την αφη του μονοθεσιου; Θα τους μεταφερει καναν ιο ξερο γω;; Οποιος παρακολουθει λιγα χρονια F1 και νιωθει, γνωριζει οτι οταν ειναι αναμενη η μηχανη/ηλεκτρονικα, οι marshals χωρις γαντια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ για λογους ασφαλειας(ERS) να ακουμπησουν το αυτοκινητο. Υπαρχει κινδυνος ηλεκτροπληξιας λογω του ERS.
tommy^ Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Και στα ζικ ζακ του Χαμ υπηρχε κινδυνος μεγαλου μπαμ. Εκει τι εγινε ακριβως; Ασχοληθηκε κανεις με τα 2 περιστατικα;
haHa Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, tommy^ είπε Και στα ζικ ζακ του Χαμ υπηρχε κινδυνος μεγαλου μπαμ. Εκει τι εγινε ακριβως; Ασχοληθηκε κανεις με τα 2 περιστατικα; Με ρωτησες και μιλαγαμε για το συγκεκριμενο συμβαν με τον Vettel, που δεν ηξερες γιατι απαγορευεται οι marshals να ακουμπησαν το μονοθεσιο(και για αυτο νομιζες οτι αργουσαν και ειχαν συμπεριφορα δημοσιου υπαλληλου). Σου απαντησα για αυτο το θεμα και ελπιζω να καταλαβες οτι ειχες λαθος. Αν οχι, πες μου τι αλλη απορια εχεις για αυτο το συμβαν για να το ληξουμε πριν παμε στις επομενες αποριες σου. Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2018 από haHa
greg4 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 @haHa κοιτάς το δένδρο και όχι το δάσος πάλι. Αυτό που ανέφερα είναι: 1) οι marshals κινούταν όσο πιο αργά μπορούσαν, σε βαθμό που σε βάζει σε υποψία ότι θέλανε να τον καθυστερήσουν. 2) τα rules της FIA απέτυχαν παταγωδώς και παραλίγο να κόστιζαν και ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα. Αν ο θιγόμενος ήταν η Mercedes και ο Hamilton θα είχε ξεσηκωθεί όλο το παγκόσμιο media group για να καδικάσει τις πρακτικές της FIA και το πως εκνεύρισαν το "αστέρι" Τώρα μόνο Riciardo βρέθηκε να πει ότι το σύστημα απέτυχε παταγωδώς: https://www.motorsport.com/f1/news/ricciardo-vettel-weighbridge-fury-rules/
haHa Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greg4 είπε Τώρα μόνο Riciardo βρέθηκε να πει ότι το σύστημα απέτυχε παταγωδώς: https://www.motorsport.com/f1/news/ricciardo-vettel-weighbridge-fury-rules/ Ακριβως, το ανεφερα και προηγουμενως: 2 ώρες πριν, haHa είπε Για το συμβαν τα ειπε ωραια ο Ricciardo και για αυτο προτεινε να αλλαξει ο κανονισμος, ωστε να μην σε ζυγιζουν αν δεν εχεις κανει γυρο. Το προβλημα ειναι στο συστημα/κανονισμους(θα επρεπε να μην σε ζυγιζουν αν δεν εχεις κανει γυρο), οχι στην εφαρμογη τους ή στην κωλυσιεργια των marshals οπως λανθασμενα ειπωθηκε, επειδη μερικοι δεν γνωριζουν( !!! ) οτι ειναι επικινδυνο να ακουμπησεις το μονοθεσιο με αναμενο τον κινητηρα. Τα περι επιτηδες καθυστερησης λογω οτι ηταν ο Vettel κλπ ειναι τελειως αστοχα και προεκυψαν λογω αγνοιας κανονισμων απο μερικους. -------------- 1 ώρα πριν, greg4 είπε @haHa κοιτάς το δένδρο και όχι το δάσος πάλι. Αυτό που ανέφερα είναι: 1) οι marshals κινούταν όσο πιο αργά μπορούσαν, σε βαθμό που σε βάζει σε υποψία ότι θέλανε να τον καθυστερήσουν. Εσυ κοιτας το δεντρο και χανεις το δασος παλι: Οι marshals δεν μπορουσαν να κανουν τιποτα οσο ειχε αναμενο τον κινητηρα ο Vettel. Του εδιναν σαφεστατα οδηγιες να τον σβησει, κατι που δεν εκανε, με αποτελεσμα να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να κανουν κατι/αγγιξουν το μονοθεσιο. Η ενεργεια αυτη του Vettel οδηγησε στην καθυστερηση της ολης διαδικασιας. Ακομα και οταν ανεβηκε πανω στη ζυγαρια(χωρις να σβησει τον κινητηρα), αργησε να τον σβησει, οποτε καθυστερησε κι αλλο την διαδικασια, γιατι η ζυγαρια δεν παιρνει μετρησεις με ακριβεια με αναμενο κινητηρα, οποτε ο marshal επρεπε να περιμενει μεχρι τελικως ο Vettel να σβησει τον κινητηρα, οπως και εκανε. ---------------------------------- Κατα τα αλλα, οπως ειπα συμφωνω με τον Ricciardo πως καλο θα ηταν η ολη διαδικασια να αλλαξει και να μην παιρνουν μετρησεις απο οδηγους που δεν εχουν κανει bunker lap. Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2018 από haHa
tommy^ Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αυτα που ξερεις να τα αφησεις οταν απευθυνεσαι σε μενα. Και οταν λεω "αυτα" εννοω την επιλεκτικη σου "τυπικοτητα και ευαισθησια" για την εφαρμογη των κανονων. Το αρθρο που ανεβασες το εχω δει εδω και μερες πριν απο σενα, δε βγηκα να το κανω σημαια. Επαναλαμβανω: 1) υπαρχει συγκεκριμενη διαδικασια μετρησης του μονοθεσιου την οποια ο Φεττελ δεν ακουλουθει γιατι δε σβηνει το μοτερ πριν ανεβει πανω και τρωει χρηματικο προστιμο. 2) υπαρχει συγκεκριμενη διαδικασια-συμπεριφορα για το μονοθεσιο που κινεται μεσα στην πιστα και δεν ειναι στο γρηγορο του γυρο, ο Χαμ κανει Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ σε 2 απανωτες περιπτωσεις και δεν κουνιεται φυλλο. Απο το λαθος του Φεττελ χαλαει η ζυγαρια (ουαου), απο το λαθος του Χαμ θα μπορουσαμε να εχουμε σοβαρο ατυχημα 2 φορες. Παρολαυτα τρωει μονο ποινη ο Φεττελ γιατι για καποιους σαν κι εσενα η ζυγαρια ειναι πιο σημαντικη απο τη σωματικη ακεραιοτητα των οδηγων! Congratz. Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2018 από tommy^ 2
haHa Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Αυτα που ξερεις να τα αφησεις οταν απευθυνεσαι σε μενα. Και οταν λεω "αυτα" εννοω την επιλεκτικη σου "τυπικοτητα και ευαισθησια" για την εφαρμογη των κανονων. Το αρθρο που ανεβασες το εχω δει εδω και μερες πριν απο σενα, δε βγηκα να το κανω σημαια. Μπορει το αρθρο να το εχεις δει εδω και μερες, αλλα φαινεται οτι δεν ηξερες γιατι απαγορευεται οι marshals να ακουμπησουν το μονοθεσιο και γιατι επρεπε ο Vettel να σβησει τον κινητηρα(οπως του ελεγαν) πριν ακουμπησουν το μονοθεσιο οι marshals(δεν ηταν λοιπον οτι ειχαν "συμπεριφορα χειροτερη απο δημοσιου υπαλληλου") : 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Τι σχεση εχει η υγεια τους με την αφη του μονοθεσιου; Θα τους μεταφερει καναν ιο ξερο γω;; Ελπιζω τωρα να ενημερωθηκες και να καταλαβες οτι ειχες λαθος. Αν οχι, πες μου τι αλλη απορια εχεις για αυτο το συμβαν για να το ληξουμε πριν παμε στις επομενες αποριες σου για αλλα συμβαντα. Βεβαια απο το υφος σου, ισως να ειναι δυσκολο, γιατι παλι καταληγεις σε τελειως αστοχα συμπερασματα για το τι νομιζω για ενα συμβαν που δεν εχουμε μιλησει καν, μιας και ειχες αποριες/λαθος για το συμβαν με τη ζυγαρια. Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2018 από haHa
gas83 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, greg4 είπε Το γελοίο είναι να παίρνετε αποκομμένες φράσεις αλλάζοντας εντελώς αυτό που θέλω να πω και παραφράζοντας την πρόταση του άλλου απλά για να βγάλετε χολή. Have fun συγνωμη αλλα μιλαμε για την πρωτη στροφη του αγωνα οτι και να κανει η ομαδα οταν ο αλλος παει και στουκαρει πανω στο χαμιλτον το λαθος ειναι δικο του και μονο μιλαμε για αγωνα που τα φερραρι ηταν γρηγοροτερα και με ελαχιστη υπομονη ο φετελ θα τον παιρναγε μετα ΕΥΚΟΛΑ τωρα αν δεν εχει την υπομονη οκ.δικο του προβλημα αλλα το λαθος δεν αλλαζει τωρα το να αρχισετε να μου λετε οτι ο κιμι επρεπε να παρει οδηγια να βοηθησει κτλ ειναι της πλακας σου γραφω πιο πανω τον πιο ευκολο τροπο που θα κερδιζε τον αγωνα.ΥΠΟΜΟΝΗ εκτος και αν πιστευεις οτι δε θα λεγαν μετα στον κιμι κανε στην ακρη ερχεται ο υπερπρωταθλητης και ειναι πιο γρογορος απο σενα το ξερω και το ξερεις γιαυτο και δεν πηρα ουσιαστικη απαντηση τελοσπαντων τις αποψεις μας λεμε ολοι,δε νομιζω οτι προκυται να συμφωνησουμε οποτε ολα καλα. δε το συνεχιζω αλλο Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2018 από gas83
tommy^ Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, haHa είπε Μπορει το αρθρο να το εχεις δει εδω και μερες, αλλα φαινεται οτι δεν ηξερες γιατι απαγορευεται οι marshals να ακουμπησουν το μονοθεσιο και γιατι επρεπε ο Vettel να σβησει τον κινητηρα(οπως του ελεγαν) πριν ακουμπησουν το μονοθεσιο οι marshals(δεν ηταν λοιπον οτι ειχαν "συμπεριφορα χειροτερη απο δημοσιου υπαλληλου") : Ελπιζω τωρα να ενημερωθηκες και να καταλαβες οτι ειχες λαθος. Αν οχι, πες μου τι αλλη απορια εχεις για αυτο το συμβαν για να το ληξουμε πριν παμε στις επομενες αποριες σου για αλλα συμβαντα. Βεβαια απο το υφος σου, ισως να ειναι δυσκολο, γιατι παλι καταληγεις σε τελειως ατοπα συμπερασματα για το τι νομιζω για ενα συμβαν που δεν εχουμε μιλησει καν, μιας και ειχες αποριες/λαθος για το συμβαν με τη ζυγαρια. Ναι δεν ηξερα οτι το ανθρακονημα και το ελαστικο αποτελουν... καλο αγωγο του ηλεκτρισμου ωστε ακουμπωντας τα οι κριτες θα παθουν ηλεκτροπληξια! 😂 Βρε για κοιτα ποσο τυχεροι ειναι οι μηχανικοι καθε φορα που αλλαζουν λαστιχα στα pits με αναμμενο το μοτερ! Κανεις δεν εχει παθει ηλεκτροπληξια! 😏 By the way, O VET εσβησε το μοτερ πανω στις ζυγαριες και η μετρηση που παρθηκε ηταν σωστη, ηταν νομιμος και εφυγε. Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2018 από tommy^
haHa Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ναι δεν ηξερα οτι το ανθρακονημα και το ελαστικο αποτελουν... καλο αγωγο του ηλεκτρισμου ωστε ακουμπωντας τα οι κριτες θα παθουν ηλεκτροπληξια! 😂 Βρε για κοιτα ποσο τυχεροι ειναι οι μηχανικοι καθε φορα που αλλαζουν λαστιχα στα pits με αναμμενο το μοτερ! Κανεις δεν εχει παθει ηλεκτροπληξια! Προηγουμενως δεν γνωριζες οτι απαγορευεται οι marshals στο scrutineering να ακουμπησουν το μονοθεσιο με γυμνα χερια και ελεγες διαφορα περι ιων και δημοσιων υπαλληλων, τωρα φαινεται πως δεν γνωριζεις οτι σε αντιθεση με τους marshals στο scrutineering, οι μηχανικοι που αλλαζουν λαστιχα φορανε ειδικα (ηλεκτρικα μονωμενα) γαντια και για αυτο μπορουν και αγγιζουν το μονοθεσιο, οπως μπορουν και οι marshals που ειναι μεσα στην πιστα. 22 λεπτά πριν, tommy^ είπε By the wat, O VET εσβησε το μοτερ πανω στις ζυγαριες και η μετρηση που παρθηκε ηταν σωστη, ηταν νομιμος και εφυγε. Ακριβως και για αυτο εφαγε μονο προστιμο και οχι καποια ποινη, γιατι παρθηκε τελικως κανονικα μετρηση. Απλα η καθυστερηση στο να σβησει τον κινητηρα ακομα και πανω στη ζυγαρια οδηγησε σε περαιτερω καθυστερηση της ολης διαδικασιας με δικη του ευθυνη. Το ειπαμε και πιο πανω: 2 ώρες πριν, haHa είπε Ακομα και οταν ανεβηκε πανω στη ζυγαρια(χωρις να σβησει τον κινητηρα), αργησε να τον σβησει, οποτε καθυστερησε κι αλλο την διαδικασια, γιατι η ζυγαρια δεν παιρνει μετρησεις με ακριβεια με αναμενο κινητηρα, οποτε ο marshal επρεπε να περιμενει μεχρι τελικως ο Vettel να σβησει τον κινητηρα, οπως και εκανε. Γενικοτερα, αυτο που βλεπω ειναι οτι η ελλειπης ενημερωση που εχεις για διαφορα θεματα σε οδηγει σε λαθος συμπερασματα. Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2018 από haHa
Diinekis21 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Καλά ο Ham δεν έγινε καν investigate, έστω noted για τα μάτια του κόσμου! Δε καταλαβαίνω προς τι ο συνεχόμενος κανιβαλισμός από τη μία και η αγιοποίηση από την άλλη. Ο Vettel ορθώς έφαγε το πρόστιμο, καθώς έφυγαν με επικίνδυνο τρόπο οι σχάρες προς τα πίσω. Παράλληλα τραγικοί οι άνθρωποι στο ζύγισμα. Η FIA δεν ενοχλείται πάντως... Πως γίνεται να σπρώχνει χωρίς να ακουμπά. Eίναι και jedi o Seb;
haHa Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αναφορά σε κείμενο Ναι δεν ηξερα οτι το ανθρακονημα και το ελαστικο αποτελουν... καλο αγωγο του ηλεκτρισμου Ενημερωτικα, το ανθρακονημα ειναι αγωγος του ηλεκτρισμου. Μικρη βεβαια σημασια εχει, γιατι υπαρχουν συγκεκριμενοι κανονες για την ασφαλεια των marshals, τους οποιους πρεπει να ακολουθουν οι marshals. ------------------------------------------ 9 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Παράλληλα τραγικοί οι άνθρωποι στο ζύγισμα. Η FIA δεν ενοχλείται πάντως... Ισως δεν γνωριζεις οτι ο Vettel οφειλε συμφωνα με τους κανονισμους να σβησει τον κινητηρα για να μπορεσουν οι marshals να ακουμπησουν το μονοθεσιο. Με αναμενο κινητηρα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ για λογους ασφαλειας να ακουμπησουν το μονοθεσιο με γυμνα χερια οι marshals στο scrutineering. Εδω ξανα ο κανονισμος: https://www.fia.com/file/70710/download/23276?token=szOjLZMY Αναφορά σε κείμενο 29) WEIGHING 29.1 a) After any free practice session or during the qualifying practice session cars will be weighed as follows : i) When signalled to do so the driver will proceed directly to the FIA garage and stop his engine. Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2018 από haHa
Diinekis21 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Spoiler 4 ώρες πριν, haHa είπε Αναλυτικο βιντεο για το συμβαν με το ζυγισμα του μονοθεσιου του Vettel και πληροφοριες για το πως παρεβλεψε τις οδηγιες των marshals ο Vettel που ειχε σαν επακολουθο να καθυστερησει η διαδικασια(σε αντιθεση με οτι διαβασαμε για εγκληματικη κωλυσιεργια απο πλευρας marshal, σπασιμο νευρων κλπ) : 4 ώρες πριν, haHa είπε Εδω και πως "εσπρωξε" με το αυτοκινητο τον κριτη και επειδη δεν εσβησε τη μηχανη αρχικα, η ολη διαδικασια καθυστερησε με ευθυνη του Vettel: https://streamable.com/o6dto 4 ώρες πριν, haHa είπε Οι marshals δυστυχως δεν μπορουσαν να κανουν τιποτα και αυτο ηταν αποτελεσμα των ενεργειων του Vettel: δεν ειχε σβησει τον κινητηρα, οποτε εχουν σαφεις οδηγιες να μην πλησιασουν το αμαξι για λογους ασφαλειας(λογω ERS). Προσθεσε σε αυτο και τον "τραμπουκισμο" του Vettel προς εναν marshal: https://streamable.com/o6dto Δεν συζηταω καν τις αποψεις του video, συζηταω τους κανονισμους και τα γεγονοτα. https://www.fia.com/file/70710/download/23276?token=szOjLZMY Αν εχεις βιντεο ή πληροφοριες που δειχνουν οτι οι κανονισμοι που αναφερονται στο βιντεο ειναι λανθασμενοι(πχ οτι δεν πρεπει να κλεισει τη μηχανη οταν του το λενε οι marshals), μπορεις να το ποσταρεις για να το συζητησουμε και να πουμε οτι δεν ισχυουν τα παραπανω. 4 ώρες πριν, haHa είπε Οποιος παρακολουθει λιγα χρονια F1 και νιωθει, γνωριζει οτι οταν ειναι αναμενη η μηχανη/ηλεκτρονικα, οι marshals χωρις γαντια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ για λογους ασφαλειας(ERS) να ακουμπησουν το αυτοκινητο. Του εδιναν οδηγιες να σβησει τη μηχανη για να μπορεσουν να το ακουμπησουν και να το σπρωξουν, αλλα ο Vettel δεν υπακουε και αποτελεσμα αυτων των ενεργειων του ηταν ο ιδιος να καθυστερησει την ολη διαδικασια. https://streamable.com/o6dto 3 ώρες πριν, haHa είπε Ειναι σχολαστικοι για την ιδια τους την υγεια και γιατι οι κανονισμοι το απαγορευουν να ακουμπησουν το αυτοκινητο. Με τους αλλους οδηγους φαινεται δεν υπηρχε προβλημα, γιατι ακολουθουσαν την διαδικασια και εκλειναν τον κινητηρα και δεν κατεστρεφαν τη ζυγαρια. Πρωτη φορα κατεστρεψε καποιος οδηγος την ζυγαρια. https://www.fia.com/file/70710/download/23276?token=szOjLZMY Αν γνωριζεις διαφορετικο κανονισμο, οπου δεν χρειαζεται να σβησει ο οδηγος τη μηχανη οταν του το λενε οι marshals, για να προχωρησει η διαδικασια, μπορεις να τον ποσταρεις; Κατι μου λεει οτι δεν θα το ποσταρεις. 3 ώρες πριν, haHa είπε Οποιος παρακολουθει λιγα χρονια F1 και νιωθει, γνωριζει οτι οταν ειναι αναμενη η μηχανη/ηλεκτρονικα, οι marshals χωρις γαντια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ για λογους ασφαλειας(ERS) να ακουμπησουν το αυτοκινητο. Υπαρχει κινδυνος ηλεκτροπληξιας λογω του ERS. 3 ώρες πριν, haHa είπε Με ρωτησες και μιλαγαμε για το συγκεκριμενο συμβαν με τον Vettel, που δεν ηξερες γιατι απαγορευεται οι marshals να ακουμπησαν το μονοθεσιο(και για αυτο νομιζες οτι αργουσαν και ειχαν συμπεριφορα δημοσιου υπαλληλου). Σου απαντησα για αυτο το θεμα και ελπιζω να καταλαβες οτι ειχες λαθος. Αν οχι, πες μου τι αλλη απορια εχεις για αυτο το συμβαν για να το ληξουμε πριν παμε στις επομενες αποριες σου. 3 ώρες πριν, haHa είπε Ακριβως, το ανεφερα και προηγουμενως: Το προβλημα ειναι στο συστημα/κανονισμους(θα επρεπε να μην σε ζυγιζουν αν δεν εχεις κανει γυρο), οχι στην εφαρμογη τους ή στην κωλυσιεργια των marshals οπως λανθασμενα ειπωθηκε, επειδη μερικοι δεν γνωριζουν( !!! ) οτι ειναι επικινδυνο να ακουμπησεις το μονοθεσιο με αναμενο τον κινητηρα. Τα περι επιτηδες καθυστερησης λογω οτι ηταν ο Vettel κλπ ειναι τελειως αστοχα και προεκυψαν λογω αγνοιας κανονισμων απο μερικους. -------------- Εσυ κοιτας το δεντρο και χανεις το δασος παλι: Οι marshals δεν μπορουσαν να κανουν τιποτα οσο ειχε αναμενο τον κινητηρα ο Vettel. Του εδιναν σαφεστατα οδηγιες να τον σβησει, κατι που δεν εκανε, με αποτελεσμα να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να κανουν κατι/αγγιξουν το μονοθεσιο. Η ενεργεια αυτη του Vettel οδηγησε στην καθυστερηση της ολης διαδικασιας. Ακομα και οταν ανεβηκε πανω στη ζυγαρια(χωρις να σβησει τον κινητηρα), αργησε να τον σβησει, οποτε καθυστερησε κι αλλο την διαδικασια, γιατι η ζυγαρια δεν παιρνει μετρησεις με ακριβεια με αναμενο κινητηρα, οποτε ο marshal επρεπε να περιμενει μεχρι τελικως ο Vettel να σβησει τον κινητηρα, οπως και εκανε. ---------------------------------- Κατα τα αλλα, οπως ειπα συμφωνω με τον Ricciardo πως καλο θα ηταν η ολη διαδικασια να αλλαξει και να μην παιρνουν μετρησεις απο οδηγους που δεν εχουν κανει bunker lap. 2 ώρες πριν, haHa είπε Μπορει το αρθρο να το εχεις δει εδω και μερες, αλλα φαινεται οτι δεν ηξερες γιατι απαγορευεται οι marshals να ακουμπησουν το μονοθεσιο και γιατι επρεπε ο Vettel να σβησει τον κινητηρα(οπως του ελεγαν) πριν ακουμπησουν το μονοθεσιο οι marshals(δεν ηταν λοιπον οτι ειχαν "συμπεριφορα χειροτερη απο δημοσιου υπαλληλου") : Ελπιζω τωρα να ενημερωθηκες και να καταλαβες οτι ειχες λαθος. Αν οχι, πες μου τι αλλη απορια εχεις για αυτο το συμβαν για να το ληξουμε πριν παμε στις επομενες αποριες σου για αλλα συμβαντα. Βεβαια απο το υφος σου, ισως να ειναι δυσκολο, γιατι παλι καταληγεις σε τελειως αστοχα συμπερασματα για το τι νομιζω για ενα συμβαν που δεν εχουμε μιλησει καν, μιας και ειχες αποριες/λαθος για το συμβαν με τη ζυγαρια. 1 ώρα πριν, haHa είπε Προηγουμενως δεν γνωριζες οτι απαγορευεται οι marshals στο scrutineering να ακουμπησουν το μονοθεσιο με γυμνα χερια και ελεγες διαφορα περι ιων και δημοσιων υπαλληλων, τωρα φαινεται πως δεν γνωριζεις οτι σε αντιθεση με τους marshals στο scrutineering, οι μηχανικοι που αλλαζουν λαστιχα φορανε ειδικα (ηλεκτρικα μονωμενα) γαντια και για αυτο μπορουν και αγγιζουν το μονοθεσιο, οπως μπορουν και οι marshals που ειναι μεσα στην πιστα. Ακριβως και για αυτο εφαγε μονο προστιμο και οχι καποια ποινη, γιατι παρθηκε τελικως κανονικα μετρηση. Απλα η καθυστερηση στο να σβησει τον κινητηρα ακομα και πανω στη ζυγαρια οδηγησε σε περαιτερω καθυστερηση της ολης διαδικασιας με δικη του ευθυνη. Το ειπαμε και πιο πανω: Γενικοτερα, αυτο που βλεπω ειναι οτι η ελλειπης ενημερωση που εχεις για διαφορα θεματα σε οδηγει σε λαθος συμπερασματα. 1 ώρα πριν, haHa είπε Ενημερωτικα, το ανθρακονημα ειναι αγωγος του ηλεκτρισμου. Μικρη βεβαια σημασια εχει, γιατι υπαρχουν συγκεκριμενοι κανονες για την ασφαλεια των marshals, τους οποιους πρεπει να ακολουθουν οι marshals. ------------------------------------------ Ισως δεν γνωριζεις οτι ο Vettel οφειλε συμφωνα με τους κανονισμους να σβησει τον κινητηρα για να μπορεσουν οι marshals να ακουμπησουν το μονοθεσιο. Με αναμενο κινητηρα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ για λογους ασφαλειας να ακουμπησουν το μονοθεσιο με γυμνα χερια οι marshals στο scrutineering. Εδω ξανα ο κανονισμος: https://www.fia.com/file/70710/download/23276?token=szOjLZMY haha σε ευχαριστώ για τα post σου. Ακούγεται ότι στο Abu Dabhi θα εμφανίσει τις οπές η Merc; Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2018 από Diinekis21
greg4 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Αφού ήταν νόμιμες γιατί τις είχε κρυφές τόσους αγώνες τώρα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις