Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H Porsche περιμενει να ανακοινωθουν οι κανονισμοι για τους κινητηρες του 2021 και αν o κινητηρας ειναι πιο απλος απο τον τωρινο και απουσιαζει η MGU-H, τοτε θα μπουν στην F1 σαν κατασκευαστες κινητηρων.

Το turbo θα το φτιαξει η Honeywell(Garrett) και γνωριζω οτι η ομαδα στην Honeywell που εφτιαχνε το turbo της Porsche για το Le Mans/WEC δουλευει εδω και καιρο στο project της F1 και περιμενει τους κανονισμους.
Η Honeywell φτιαχνει και το turbo της Ferrari.


Tι σημαινει αυτο;
Οτι απο την μια μερια θα εχουμε την Mercedes και την Ferrari να μην θελουν μεγαλες αλλαγες στους κινητηρες ωστε να μην μπορει να τις φθασει καποιος που ξεκιναει τωρα την εξελιξη και απο την αλλη θα εχουμε πχ την Porsche, την Red Bull κλπ να θελουν αλλαγες στους κινητηρες ωστε να υπαρχουν περισσοτερες πιθανοτητητες για ανταγωνιστικους κινητηρες απο νεους κατασκευαστες.

 

Aυτα ισχυαν πριν μερικους μηνες. Εδω και λιγο καιρο φαινεται να εχει ατονησει το ενδιαφερον της Porsche και ταυτοχρονα να μην καταργειται η MGU-H απο τους κανονισμους του 2021, οποτε εχουν εξανεμιστει οι οποιες ελπιδες να μπει η Porsche.

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 2
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μακαρι να μπει και η Πορσε στο παιχνιδι! Θα δωσει προστιθεμενη αξια το τεραστιο brand name της!

Απλα δε νομιζω να μπει αν δεν ειναι σιγουρη οτι το μοτερ της θα ειναι απο τα κορυφαια.

Δημοσ.

Κάνω εικόνα τώρα την Πόρσε να κάνει τη μεγάλη κίνηση, το αποτέλεσμα να μην είναι εκεί πoυ θα έπρεπε, και να επανέρχεται ο Νάντο σε ένα απ'τα μονοθέσια:

The engine feels good, much slower than before. Amazing!  :D

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Το turbo θα το φτιαξει η Honeywell(Garrett) και γνωριζω οτι η ομαδα στην Honeywell που εφτιαχνε το turbo της Porsche για το Le Mans/WEC δουλευει εδω και καιρο στο project της F1 και περιμενει τους κανονισμους.
Η Honeywell φτιαχνει και το turbo της Ferrari.

Σε καπως σχετικα νεα, μολις εσκασε ειδηση οτι η Honda ενισχυει την σχεση/συνεργασια της με τον προμηθευτη turbo, την IHI:

Honda announces new partnership to help F1 turbo development

Αναφορά σε κείμενο

Honda has revealed plans to accelerate the development of its Formula 1 turbo, having agreed a technology partnership with Japanese industrial company IHI.

Ahead of its tie-up with Red Bull for 2019, Honda has announced an enhanced deal with IHI - which it has worked with since returning to F1 in '15.

Katsuhide Moriyama, chief officer and brand and communications at Honda, said: "We expect this partnership to produce a notable step up in performance. Together, we will keep pushing to fight for wins."

IHI is one of the class leaders in rotating machinery technology, which it has developed through its shipbuilding and steam turbine business.

The deal will last for two years and the first components from the new cooperation will arrive as part of Honda's 2019 engine.

IHI's Yoshinori Kawasaki said: "Through this new technical partnership, our aim is for the Honda PU to deliver the best possible performance, by accelerating development of the turbocharger.

"We hope that as from the 2019 season, Honda's power unit, using the IHI turbocharger, will deliver the sort of performance that thrilled motorsport fans back in the 80s and 90s."

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
4 ώρες πριν, greg4 είπε

Στην Ιταλία πάλι, ναι πάλι η ομάδα φταίει

ε ναι η ομαδα φταιει εννοειται τι αλλο

σορρυ για το υφος αλλα γελαει ο κοσμος

  • Like 2
Δημοσ.
20 ώρες πριν, gas83 είπε

σορρυ για το υφος αλλα γελαει ο κοσμος

Το γελοίο είναι να παίρνετε αποκομμένες φράσεις αλλάζοντας εντελώς αυτό που θέλω να πω και παραφράζοντας την πρόταση του άλλου απλά για να βγάλετε χολή.

Have fun

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναλυτικο βιντεο για το συμβαν με το ζυγισμα του μονοθεσιου του Vettel και πληροφοριες για το πως παρεβλεψε τις οδηγιες των marshals ο Vettel που ειχε σαν επακολουθο να καθυστερησει η διαδικασια(σε αντιθεση με οτι διαβασαμε για εγκληματικη κωλυσιεργια απο πλευρας marshal, σπασιμο νευρων κλπ) :

(από το 1:36)

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, greg4 είπε

chain_bear.png.fd1a72518462232e06ab6dab5095c12a.png

Δεν μας ενδιαφερει απο το που ειναι, γιατι δεν σχολιαζουμε τη γνωμη του.
Απλα μαθαινουμε τους κανονισμους και τα γεγονοντα. Εδω και πως "εσπρωξε" με το αυτοκινητο τον κριτη και επειδη δεν εσβησε τη μηχανη αρχικα, η ολη διαδικασια καθυστερησε με ευθυνη του Vettel:
https://streamable.com/o6dto

Πχ απο το video μαθαμε τον κανονισμο περι weighting που με προχειρη ματια βλεπω οτι ισχυει:
https://www.formula1.com/en/championship/inside-f1/rules-regs/Scrutineering_and_weighing.html

Αναφορά σε κείμενο

Cars taking part in Q1 and Q2 are called in at random to be weighed


https://www.fia.com/regulation/category/110
https://www.fia.com/file/70710/download/23276?token=szOjLZMY
 

Αναφορά σε κείμενο

29) WEIGHING 29.1 a) After any free practice session or during the qualifying practice session cars will be weighed as follows : i) When signalled to do so the driver will proceed directly to the FIA garage and stop his engine.
A reprimand will be imposed on any driver who fails to stop when signalled to do so, provided the car is then brought back to the FIA garage without delay and that the FIA technical delegate is satisfied the car has been brought back in exactly the same condition it was in when it was driven into the pits.
Any driver who fails to stop when asked to do so, and then fails to bring the car back to the FIA garage, or if work is carried out on the car before it is returned to the FIA garage, will be required to start the race from the pit lane.

 

 

Αν εχεις βιντεο ή πληροφοριες που δειχνουν οτι οι κανονισμοι που αναφερονται στο βιντεο ειναι λανθασμενοι(πχ οτι δεν πρεπει να κλεισει τη μηχανη οταν του το λενε οι marshals), μπορεις να το ποσταρεις για να το συζητησουμε και να πουμε οτι δεν ισχυουν τα παραπανω.

 

-----------------------------

 

Για το συμβαν τα ειπε ωραια ο Ricciardo και για αυτο προτεινε να αλλαξει ο κανονισμος, ωστε να μην σε ζυγιζουν αν δεν εχεις κανει γυρο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Ο κύριος chain bear ενδελεχώς έκρυψε ότι οι κύριοι της FIA πήγαιναν όσο πιο αργά μπορούσαν και δεν τους ενδιέφερε καθόλου να κινηθούν έστω και λίγα γρήγορα. Μέχρι εκεί που παρουσιάζει τα technical είναι καλώς αλλά μετά παρουσιάζει τα γεγονότα τελείως μονόπλευρα.

Φυσικά να γυρίσει και να πει ότι δεν είχε κανένα νόημα να τον καλέσουν καθώς δεν είχε κάνει timed lap ή ότι σε 2 λεπτά θα έβρεχε, ούτε καν. Και δίπλα στον "computer" υπάρχουν stewards. 

Περιμένουμε και από το Chain Bear F1 να μας αναλύσει γιατί δεν έγινε καν investigate ο Hamilton δυο φορές για τα συμβάντα με Sirotkin και Kimi....  Φυσικά δεν έχει βγει και κανένα άρθρο σε autosport, motorsport, telegraph, sky κλπ ότι παραλίγο να καταστραφούν τα qualifies ενός οδηγού και ταυτόχρονα η ομάδα να χάσει οριστικά την πρώτη θέση στο κατασκευαστών

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, greg4 είπε

Ο κύριος chain bear ενδελεχώς έκρυψε ότι οι κύριοι της FIA πήγαιναν όσο πιο αργά μπορούσαν και δεν τους ενδιέφερε καθόλου να κινηθούν έστω και λίγα γρήγορα. Μέχρι εκεί που παρουσιάζει τα technical είναι καλώς αλλά μετά παρουσιάζει τα γεγονότα τελείως μονόπλευρα.

Φυσικά να γυρίσει και να πει ότι δεν είχε κανένα νόημα να τον καλέσουν καθώς δεν είχε κάνει timed lap ή ότι σε 2 λεπτά θα έβρεχε, ούτε καν. Και δίπλα στον "computer" υπάρχουν stewards. 

Οι marshals δυστυχως δεν μπορουσαν να κανουν τιποτα και αυτο ηταν αποτελεσμα των ενεργειων του Vettel: δεν ειχε σβησει τον κινητηρα, οποτε εχουν σαφεις οδηγιες να μην πλησιασουν το αμαξι για λογους ασφαλειας(λογω ERS). Προσθεσε σε αυτο και τον "τραμπουκισμο" του Vettel προς εναν marshal:
https://streamable.com/o6dto

Δεν συζηταω καν τις αποψεις του video, συζηταω τους κανονισμους και τα γεγονοτα.


https://www.fia.com/file/70710/download/23276?token=szOjLZMY
 

Αναφορά σε κείμενο

29) WEIGHING 29.1 a) After any free practice session or during the qualifying practice session cars will be weighed as follows : i) When signalled to do so the driver will proceed directly to the FIA garage and stop his engine.
A reprimand will be imposed on any driver who fails to stop when signalled to do so, provided the car is then brought back to the FIA garage without delay and that the FIA technical delegate is satisfied the car has been brought back in exactly the same condition it was in when it was driven into the pits.
Any driver who fails to stop when asked to do so, and then fails to bring the car back to the FIA garage, or if work is carried out on the car before it is returned to the FIA garage, will be required to start the race from the pit lane.

 

Αν εχεις βιντεο ή πληροφοριες που δειχνουν οτι οι κανονισμοι που αναφερονται στο βιντεο ειναι λανθασμενοι(πχ οτι δεν πρεπει να κλεισει τη μηχανη οταν του το λενε οι marshals), μπορεις να το ποσταρεις για να το συζητησουμε και να πουμε οτι δεν ισχυουν τα παραπανω.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, greg4 είπε

Περιμένουμε και από το Chain Bear F1 να μας αναλύσει γιατί δεν έγινε καν investigate ο Hamilton δυο φορές για τα συμβάντα με Sirotkin και Kimi....  Φυσικά δεν έχει βγει και κανένα άρθρο σε autosport, motorsport, telegraph, sky κλπ ότι παραλίγο να καταστραφούν τα qualifies ενός οδηγού και ταυτόχρονα η ομάδα να χάσει οριστικά την πρώτη θέση στο κατασκευαστών

Γιατι βρε τι εγινε με Κιμι και Σιροτκιν;

Σιιιιιγα.... Εξαλλου αυτοι εφταιγαν οχι ο Λιουις... Πού πατε κυριοι; Τι δουλεια εχετε μεσα στην πιστα την ωρα που κυκλοφορει ο παγκοσμιος πρωταθλητης;

Να λες κι ευχαριστω που δεν τους εριξαν και ποινη.

Οπως καταλαβαινεις η γελοιοτητα και η ελλειψη ισαξιας αντιμετωπισης οδηγων δινουν και παιρνουν.

Σε ο,τι αφορα τη συμπεριφορα των κριτων στο ζυγισμα ηταν χειροτερη και απο τον χειροτερο δημοσιο υπαλληλο. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Σε ο,τι αφορα τη συμπεριφορα των κριτων στο ζυγισμα ηταν χειροτερη και απο τον χειροτερο δημοσιο υπαλληλο. 

Οποιος παρακολουθει λιγα χρονια F1 και νιωθει, γνωριζει οτι οταν ειναι αναμενη η μηχανη/ηλεκτρονικα, οι marshals χωρις γαντια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ για λογους ασφαλειας(ERS) να ακουμπησουν το αυτοκινητο. Του εδιναν οδηγιες να σβησει τη μηχανη για να μπορεσουν να το ακουμπησουν και να το σπρωξουν, αλλα ο Vettel δεν υπακουε και αποτελεσμα αυτων των ενεργειων του ηταν ο ιδιος να καθυστερησει την ολη διαδικασια.

https://streamable.com/o6dto

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Nα φροντισουν να ειναι τοσο τυπικοι και σχολαστικοι ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ.

Ειναι σχολαστικοι για την ιδια τους την υγεια και γιατι οι κανονισμοι το απαγορευουν να ακουμπησουν το αυτοκινητο. Με τους αλλους οδηγους φαινεται δεν υπηρχε προβλημα, γιατι ακολουθουσαν την διαδικασια και εκλειναν τον κινητηρα και δεν κατεστρεφαν τη ζυγαρια.
Πρωτη φορα κατεστρεψε καποιος οδηγος την ζυγαρια.

 

https://www.fia.com/file/70710/download/23276?token=szOjLZMY

Αναφορά σε κείμενο

29) WEIGHING 29.1 a) After any free practice session or during the qualifying practice session cars will be weighed as follows : i) When signalled to do so the driver will proceed directly to the FIA garage and stop his engine.

Αν γνωριζεις διαφορετικο κανονισμο, οπου δεν χρειαζεται να σβησει ο οδηγος τη μηχανη οταν του το λενε οι marshals, για να προχωρησει η διαδικασια, μπορεις να τον ποσταρεις; Κατι μου λεει οτι δεν θα το ποσταρεις.

Επεξ/σία από haHa
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...