Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 11/11/2018 στις 9:53 ΜΜ, primeragt είπε

Εδω εισαι ξεκαθαρα εμπαθης. Ο Οκον οχι μονο εκανε μαλακια, για μαυρη σημαι ητανε. Πηγε να κανει προσπεραση στον πρωτο οταν του εριχνε γυρο και λες οτι φταιει ο αλλος? Εμπαθεια μεγαλη. Ειπαμε ειναι πρωταθλητης ο Ham και τον υποστιριζουμε αλλα οχι να λεμε και οτι να ναι.

Γιατι ετρωγε γυρο ισως και αντι να το δεχτει πηγε να προσπερασει! Η συνεχεια φανηκε.

Δεν είμαι εμπαθής ρε φίλε  και δεν έχω κάτι με τον Max.Μακάρι να καταφέρει σύντομα να γίνει και αυτός παγκόσμιος πρωταθλητής.Αυτή τη στιγμή είναι ο μόνος ικανός να το κάνει αλλά να το κάνει με την αξία του που την έχει και όχι υποκύπτοντας σε αυτόν οι υπόλοιποι.

Δεν πρέπει όμως να έχει αυτές τις αντιδράσεις όταν αυτός ο ίδιος έχει κάνει άπειρες τέτοιες ενέργειες στο παρελθόν σε επικίνδυνες προσπεράσεις ή μη αφήνοντας άλλους να τον προσπεράσουν και κανείς δεν είπε τίποτε εναντίον του ίσα ίσα που τον είπαμε τολμηρό και οδηγάρα μεγάλη ταλεντάρα που θα χτυπήσει κορυφή.

Πρέπει όμως να μάθει πως και οποιοσδήποτε άλλος οδηγός έχει το δικαίωμα να υπερασπίσει τη θέση του μέσα σε νόμιμα πλαίσια και όπως βλέπουμε και από τη φωτογραφία ο Όκον  δεν τον κλείνει αλλά έχει βγει τελείως από το οδόστρωμα δίνοντάς του όοοοοοοοοοοολη την πίστα να κάνει ασφαλές προσπέρασμα αν μπορεί..

Τώρα γιατί τον τιμώρησαν;;;;; Πιθανώς να δείξουν ότι οι άλλοι οδηγοί πρέπει να αρχίσουν να σέβονται και να υποκύπτουν στον νέο αστέρι που δημιουργείται στη Φόρμουλα 1 λέω τώρα εγώ ο άσχετος.

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, haHa είπε

Γενικοτερα, οποιος επιμενει να αναφερει τις οπες που η ΦΙΑ ειπε οτι ειναι νομιμες, δειχνει αρκετα ... Συνηθως βεβαια το ακους απο τους ιδιους που ελεγαν οτι ο Ham εκανε brake test τον Vettel στο Baku...

Δεν ειπε κανεις για brake test του Χαμ! Αυτα ειναι για αλλη μια φορα δικες σου κουβεντες!

Δεν ειπα ποτέ οτι ΦΡΕΝΑΡΕ αποτομα ο Χαμ, ειπα οτι εκοψε ΑΠΟΤΟΜΑ (αφηνοντας το γκαζι).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δεν ειπε κανεις για brake test του Χαμ! Αυτα ειναι για αλλη μια φορα δικες σου κουβεντες!

Δεν ειπα ποτέ οτι ΦΡΕΝΑΡΕ αποτομα ο Χαμ, ειπα οτι εκοψε ΑΠΟΤΟΜΑ (αφηνοντας το γκαζι).

Δεν μιλησα για εσενα(δεν σε εκανα καν quote), αλλα φυσικα ουτε αυτο που γραφεις ισχυει. Δεν εκοψε ΑΠΟΤΟΜΑ, κατι που φανηκε και απο την τηλεμετρια και κατι που παραδεχθηκε αργοτερα και ο Vettel. Δεν εκανε τιποτα το περιεργο/naughty ο Χαμ(σε αντιθεση με το τι διαβασαμε εδω), μαλιστα πηγαινε νομιζω και λιγο πιο γρηγορα απο την προηγουμενη φορα.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Τι δε μιλησες για μενα; Αφου εχω ειχα κανει θεμα τοτε!

Τεσπα δε θα επανελθω στο θεμα. Το ποσο υπουλος ειναι ο Χαμ το ξερουμε, οσοι τουλαχιστον ειμαστε αντικειμενικοι.

  • Like 1
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, haHa είπε

Aν ο Vettel δεν έχανε την νίκη στην Γερμανία και δεν εκανε και το λαθος στην Ιταλια, θα ηταν ανετα μπροστα. Με λίγα λόγια στην Σιγκαπούρη ο Vettel θα ήταν μπροστά και όχι 30 πόντους πίσω, οπως εχουν πει και συμφορουμιτες.
 

1) Στη Γερμανία κατά ένα ποσοστό απώλεια βαθμών προήλθε από την αναποφασιστικότητα της ομάδας να δώσει team order γρήγορα και τον άφησε να καταστρέφει τα ελαστικά του πίσω από τον Kimi. Επίσης αυτή η καθυστέρηση δημιουργείσε εκνευρισμό και ανασφάλεια, άνθρωποι είναι. Από εκεί και πέρα το είπαμε, έκανε μ@λ@κια ο Vettel αλλά η ομάδα του έκανε την μια μετά την άλλη. Χαντάκωσε και τον Κιμι με το early pit stop

2) Στην Ιταλία πάλι, ναι πάλι η ομάδα φταίει. Γιατί όταν έχεις τέτοια μάχη και γυρνάει η ομάδα και σου λέει "βγείτε έξω και φάτε τα μούτρα σας, let the best win", και από την άλλη έχεις τον Hamilton που ξέρει πως ότι και να γίνει θα έχει την full υποστήριξη από την ομάδα του με τον wingman του και τέλειες στρατηγικές, βοηθάει πάρα πολύ στην ψυχολογία σου. Άνθρωποι είναι, δεν είναι μηχανές. Η Ferrari έπρεπε να δώσει ξεκάθαρες εντολές να προστατέψουν το 1-2. Ο Kimi να έχει την σωστή γραμμή πριν την στροφή 3 και ο Vettel να κρατήσει αμυντική στάση.

Ελπίζω του χρόνου η Ferrari να αποφασίσει γρήγορα μετά από 4-5 αγώνες ποιος είναι το ξεκάθαρο νούμερο 1. Δεν με νοιάζει αν θα είναι ο Seb ή ο μικρός, αρκεί να είναι κάποιος και να έχει την προτεραιότητα στα πάντα από την ομάδα. Αλλιώς πρωτάθλημα απέναντι στην καλοκουρδισμένη μηχανή της Mercedes δεν παίρνεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Τι δε μιλησες για μενα; Αφου εχω ειχα κανει θεμα τοτε!

Τεσπα δε θα επανελθω στο θεμα. Το ποσο υπουλος ειναι ο Χαμ το ξερουμε, οσοι τουλαχιστον ειμαστε αντικειμενικοι.

α) Συνηθως, το αν ειναι καποιος αντικειμενικος δεν το λεει ο ιδιος. Γενικοτερα, οταν αρχικα το λεει ιδιος, υπαρχει σοβαρο θεμα.

β) Ειναι δυσκολα να χαρακτηριστει καποιος αντικειμενικος, οταν επιμενει να λεει οτι ηταν υπουλο/naughty αυτο που εκανε ο Χαμ και οτι υποτιθεται εκοψε ΑΠΟΤΟΜΑ, οταν ολα τα δεδομενα και η τηλεμετρια δειχνουν το αντιθετο, οταν μαλιστα πηγαινε νομιζω και λιγο πιο γρηγορα απο το προηγουμενο SC, οταν και ο ιδιος ο Vettel ειπε οτι ηταν λαθος δικια του εκτιμηση και δεν εκοψε ο Χαμ αποτομα.

 

------------------

25 λεπτά πριν, greg4 είπε

1) Στη Γερμανία κατά ένα ποσοστό απώλεια βαθμών προήλθε από την αναποφασιστικότητα της ομάδας να δώσει team order γρήγορα και τον άφησε να καταστρέφει τα ελαστικά του πίσω από τον Kimi. Επίσης αυτή η καθυστέρηση δημιουργείσε εκνευρισμό και ανασφάλεια, άνθρωποι είναι. Από εκεί και πέρα το είπαμε, έκανε μ@λ@κια ο Vettel αλλά η ομάδα του έκανε την μια μετά την άλλη. Χαντάκωσε και τον Κιμι με το early pit stop

2) Στην Ιταλία πάλι, ναι πάλι η ομάδα φταίει. Γιατί όταν έχεις τέτοια μάχη και γυρνάει η ομάδα και σου λέει "βγείτε έξω και φάτε τα μούτρα σας, let the best win", και από την άλλη έχεις τον Hamilton που ξέρει πως ότι και να γίνει θα έχει την full υποστήριξη από την ομάδα του με τον wingman του και τέλειες στρατηγικές, βοηθάει πάρα πολύ στην ψυχολογία σου. Άνθρωποι είναι, δεν είναι μηχανές. Η Ferrari έπρεπε να δώσει ξεκάθαρες εντολές να προστατέψουν το 1-2. Ο Kimi να έχει την σωστή γραμμή πριν την στροφή 3 και ο Vettel να κρατήσει αμυντική στάση.

1) Στην Γερμανια συμφωνουμε: ηταν ενα μικρο λαθος του Vettel(που ηταν ο πιο γρηγορος μεσα στην πιστα με το καλυτερο grip με εξαιρεση τον Χαμ με πιο φρεσκα και μαλακα ελαστικα) με μεγαλες βαθμολογικες συνεπειες.
Tα ελαστικα του δεν ηταν κατεστραμενα οπως λανθασμενα επαναλαμβανεις, για αυτο αλλωστε εκανε personal best και ηταν ο πιο γρηγορος μεσα στην πιστα, με εξαιρεση τον Χαμ που ειχε πολυ πιο φρεσκα.
2) Στην Ιταλια, δυστυχως δεν φταιει η ομαδα που ο Vettel αφησε ανοιχτη την πορτα στο Ham και μετα επεσε πανω του. Ουτε ενα sector δεν προλαβαμε να δουμε. Αν προσεχε, τοτε θα βλεπαμε διαφορετικο αγωνα.

Επιμενω σε αυτο:

1 ώρα πριν, haHa είπε

Aν ο Vettel δεν έχανε την νίκη στην Γερμανία και δεν εκανε και το λαθος στην Ιταλια, θα ηταν ανετα μπροστα. Με λίγα λόγια στην Σιγκαπούρη ο Vettel θα ήταν μπροστά και όχι 30 πόντους πίσω, οπως εχουν πει και συμφορουμιτες.

και αυτη ηταν και η πεποιθηση η δικια σου:

Στις 17/9/2018 στις 12:41 ΠΜ, greg4 είπε

Όπως και να έχει η Φερράρι ρίσκαρε πάρα πολύ αλλά δεν χρειαζόταν να το κάνει αν ο Vettel δεν έχανε την νίκη στην Γερμανία και έβγαινε έστω τρίτος στην Ιταλία. Μιλάμε για 28 (25+3) χαμένους βαθμούς όπου ο Χάμιλτον θα είχε 14 λιγότερους (δλδ αν έβγαινε 2ος σε Ιταλία και Γερμανία). Με λίγα λόγια πριν την Σιγκαπούρη ο Vettel θα ήταν μπροστά και όχι 30 πόντους πίσω.

Και προσεξε: θα ηταν μπροστα μετα την Σιγκαπουρη υπολογιζοντας οτι ο Vettel θα εβγαινε 3ος στην Ιταλια. Και χωρις να υπολογιζουμε αλλα λαθακια που ειχες επισημανει(πχ Baku).

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ασε να ξερουν αλλοι που με ξερουν καλυτερα απο σενα αν ειμαι αντικειμενικος ή οχι. 

Σε ο,τι αφορα τον Χαμ εχω πει οτι ειναι τεραστια οδηγαρα γιατι ειναι και πανγρηγορος αλλα και σταθερος χωρις να κανει χαζα λαθη.

Παρ' ολα αυτα σα χαρακτηρας ειναι ειρωνας,  ενιοτε αχαριστος οταν μιλαει "καπως" στην ομαδα του (οταν κατι δεν παει καλα), υπουλος (βλ. συμπεριφορα σε αγωνα που στεφθηκε πρωταθλητης ο Ροζμπεργκ) και τελος τρομερα δηθεν στη συμπεριφορα του εν γενει.

 

Επεξ/σία από tommy^
  • Thanks 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, haHa είπε

1) Στην Γερμανια συμφωνουμε: ηταν ενα μικρο λαθος του Vettel(που ηταν ο πιο γρηγορος μεσα στην πιστα με το καλυτερο grip με εξαιρεση τον Χαμ με πιο φρεσκα και μαλακα ελαστικα) με μεγαλες βαθμολογικες συνεπειες.
Tα ελαστικα του δεν ηταν κατεστραμενα οπως λανθασμενα επαναλαμβανεις, για αυτο αλλωστε εκανε personal best και ηταν ο πιο γρηγορος μεσα στην πιστα, με εξαιρεση τον Χαμ που ειχε πολυ πιο φρεσκα.
2) Στην Ιταλια, δυστυχως δεν φταιει η ομαδα που ο Vettel αφησε ανοιχτη την πορτα στο Ham και μετα επεσε πανω του. Ουτε ενα sector δεν προλαβαμε να δουμε. Αν προσεχε, τοτε θα βλεπαμε διαφορετικο αγωνα.

Δεν είπα κατέστρεψε, είπα καταστρέφει, δηλαδή βάση των γύρων που έκανε η φθορά ήταν μεγαλύτερη από την κανονική αν η ομάδα τον είχε αφήσει να περάσει. Σίγουρα το γεγονός ότι τον άφησαν πίσω από τον Κιμι ΔΕΝ βοήθησε.

2) Ομάδα και οδηγός είναι συγκοινωνουντα δοχεία, τα λάθη του ενός επηρεάζουν και τον άλλον. Το λάθος της ομάδας πρώτον μην βοηθήσει τον Vettel στα qualify και δεύτερον να μην δώσει team orders οδήγησαν στο λάθος του Vettel. Δηλαδή δεν καταλαβαίνω γιατί διαφωνείς και ξεχωρίζεις τελείως ομάδα με οδηγό.

Ο Hamilton είχε στο 98% των περιπτώσεων μια ομάδα πίσω του αλάνθαστη. Στην Αυστραλία που δεν είχαν υπολογίσει καλά το safety gap συχτιρούσε όλη την ώρα στο team radio. Επίσης μετά διάφορα άρθρα έλεγαν ότι ο Hamilton δεν ήταν στη φόρμα του γιατί ένιωθε ότι η ομάδα δεν τον βοηθάει και τον σαμποτάρει. Φαντάζεστε να ήταν ο Hamilton στη θέση του Vettel στην Monza τι γκρίνια θα είχε ρίξει επειδή δεν πήρε το tow από τον Kimi? Εδώ 50 βαθμούς ήταν μπροστά και έκαναν driver swap, στη Ferrari απέτυχαν έστω και στα βασικά. Κρίμα για την tech ομάδα τους πραγματικά η οποία έδωσε ένα πολύ καλό μονοθέσιο.

Η σύνδεση και η καλή ψυχολογία ομάδας - οδηγού είναι βασικό στοιχείο επιτυχίας. Δεν γίνεται να κερδίσεις αν ένας από τους δυο μ@λ@κίζεται. Και η συζήτηση ποιος έκανε λάθος πρώτα είναι σαν την παροιμία το αυγό έκανε την κότα ή η κότα το αυγό.

37 λεπτά πριν, haHa είπε

Και προσεξε: θα ηταν μπροστα μετα την Σιγκαπουρη υπολογιζοντας οτι ο Vettel θα εβγαινε 3ος στην Ιταλια. Και χωρις να υπολογιζουμε αλλα λαθακια που ειχες επισημανει(πχ Baku).

Μα φυσικά και θα ήταν μπροστά. Δεν πάω να βγάλω τον Vettel αλάνθαστο. Φυσικά και έκανε μ@λ@κίες. Αλλά η αποτυχία του Vettel προήλθε και από την αποτυχία της ομάδας, και η αποτυχία της ομάδας προήλθε από την αποτυχία του Vettel. Simple.

p.s. Για τα 3 spin του Vettel φέτος, εντάξει κερδίζει και βραβείο ατύχιας. Απλές περιπτώσεις bumping wheel ήταν, όχι κάτι φοβερό.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, greg4 είπε

p.s. Για τα 3 spin του Vettel φέτος, εντάξει κερδίζει και βραβείο ατύχιας. Απλές περιπτώσεις bumping wheel ήταν, όχι κάτι φοβερό.

+1

19 λεπτά πριν, greg4 είπε

Δεν είπα κατέστρεψε, είπα καταστρέφει, δηλαδή βάση των γύρων που έκανε η φθορά ήταν μεγαλύτερη από την κανονική αν η ομάδα τον είχε αφήσει να περάσει. 

Σορρυ, μπερδευτηκα, ισως επειδη μπορει να ειχε ειπωθει κατι τετοιο στο παρελθον.
Οπως και να εχει, ακομα και ετσι ο Vettel ειχε μια χαρα ελαστικα, εγραφε personal best και ηταν ο πιο γρηγορος μεσα στην πιστα πριν την βροχη με εξαιρεση τον Χαμ που ειχε πιο φρεσκα και πιο μαλακα.
Εκανε ενα μικρο λαθος που ειχε τεραστιες βαθμολογικες συνεπειες.

19 λεπτά πριν, greg4 είπε

Μα φυσικά και θα ήταν μπροστά. Δεν πάω να βγάλω τον Vettel αλάνθαστο. Φυσικά και έκανε μ@λ@κίες. Αλλά η αποτυχία του Vettel προήλθε και από την αποτυχία της ομάδας, και η αποτυχία της ομάδας προήλθε από την αποτυχία του Vettel. Simple.

Αυτο ακριβως. Η Φερραρι ειχε το μονοθεσιο να ειναι μπροστα μετα την Σιγκαπουρη, αν δεν ειχαν γινει αυτα τα 2 λαθη του Vettel, χωρις καν να υπολογιζουμε το λαθος στο Baku και δινοντας του στην Ιταλια απλα την 3η θεση και χωρις να αλλαξουμε τα λαθη της στρατηγικης της Φερραρι.
Αντ' αυτου , ηταν 40 ποντους πισω και μετα ακολουθησαν κι αλλα λαθη.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Εγώ ήθελα να το πάρει κάποιος πέρα από Lewis-Seb με title showdown.

Kimi-Ric-Alonso(αν ήταν κάπου ανταγωνιστικά). Ο Max έχει "άπειρα" χρόνια μπροστά του να πάρει αβέρτα.

Ευσεβής πόθος βέβαια γιατί δε διεκδίκησε κανείς άλλος πέρα από τους 2(και από αυτούς, ο 1 μέχρι το καλοκαίρι).

Δεν έβαλα Αλόνσο γιατί απλά δεν υπήρχε καμία πιθανότητα. Και για Κίμι ο επόμενος αγώνας είναι ο τελευταίος σε θέση νίκης.

Γενικά δύσκολο το μέλλον της Μακλαρεν.

Επεξ/σία από ~mxls~
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, greg4 είπε

2) Ομάδα και οδηγός είναι συγκοινωνουντα δοχεία, τα λάθη του ενός επηρεάζουν και τον άλλον. Το λάθος της ομάδας πρώτον μην βοηθήσει τον Vettel στα qualify και δεύτερον να μην δώσει team orders οδήγησαν στο λάθος του Vettel.

Ασχετα με το γεγονος οτι ο Vettel δεν εκανε καλο πολυ καλο τελευταιο γυρο οπως ο ιδιος ειπε, το ολο θεμα με το tow το εκανε μεγαλο ο Vettel, παρολο που ο ιδιος ηταν πισω απο τον Ham και που στην πρωτη προσπαθεια ηταν πιο γρηγορος απο τον Κιμι.

Γενικοτερα, ηταν ενα τρενακι μονοθεσιων: Bottas-Ham-Vet-Kimi. Νομιζω οτι και καποιος αλλος ηταν μπροστα απο Bottas.

To προβλημα του Vettel δεν ηταν τοσο οτι δεν πηρε tow απο τον Κιμι(ειχε αλλωστε τον Ham μπροστα του για tow αν θυμαμαι καλα), αλλα οτι ξενερωσε που εχασε την pole ξαφνικα, οποτε δεν του αρεσε που εδωσε tow στον Κιμι.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Δεν έβαλα Αλόνσο γιατί απλά δεν υπήρχε καμία πιθανότητα. Και για Κίμι ο επόμενος αγώνας είναι ο τελευταίος σε θέση νίκης.

Γενικά δύσκολο το μέλλον της Μακλαρεν.

Η McLaren (όπως και η Williams) δυστυχώς είναι βαρέλι δίχως πάτο.

Μας υποσχόταν μάχη για βάθρα για φέτος....

Τι ωραία που θα ήταν, να ήταν κάπου κοντά με την RB

 

 

 

Η οποία RB έχει αγριέψει τελευταία ή είναι η ιδέα μου;

Τι φάση με τη καταπόνηση ελαστικών τους; Τη μηδένισαν;

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Η McLaren (όπως και η Williams) δυστυχώς είναι βαρέλι δίχως πάτο.

Μας υποσχόταν μάχη για βάθρα για φέτος....

Τι ωραία που θα ήταν, να ήταν κάπου κοντά με την RB

Η οποία RB έχει αγριέψει τελευταία ή είναι η ιδέα μου;

Τι φάση με τη καταπόνηση ελαστικών τους; Τη μηδένισαν;

Για RB θα σου γράψω το ίδιο με κάτι χρόνια πριν που είχαμε μια κουβέντα, και το περίμενα να κάνει τέτοιες εμφανίσεις (έχει και οδηγάρες εννοείται).

Παραμένει ΤΟ μονοθέσιο, με την καλύτερη προσαρμοστικότητα -όχι μονο στα ελαστικά-, που ωστόσο χαντακώθηκε στην αδύναμη εξέλιξη των κινητήρων Renault.

Εσύ το απέδιδες βέβαια στην αναξιοπιστία απ'τα δημιουργήματα του Newey, κάπου στη μέση θα'ναι η αλήθεια, αλλά και πάλι με Honda θα έχουν καλύτερες ημέρες. Το πιστεύω.

 

Αν ήμουν στη θέση της Μακλάρεν ή της Γουίλιαμς, θα ήξερα ότι και το 2019 πιο πάνω δεν μπορώ να φτάσω. 5η θέση ταβάνι, οτιδήποτε άλλο θα'ταν κατόρθωμα.

Για μένα θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν το ισχυρό brand name, και να προσελκύσουν δυνατό συμπαίχτη (BMW ? Porsche? Ford?)

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Τι φάση με τη καταπόνηση ελαστικών τους; Τη μηδένισαν;

Νομιζω οτι αυτο θα ειναι το πολυ δυνατο χαρτι της για την επομενη χρονια!

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ~mxls~ είπε

Για RB θα σου γράψω το ίδιο με κάτι χρόνια πριν που είχαμε μια κουβέντα, και το περίμενα να κάνει τέτοιες εμφανίσεις (έχει και οδηγάρες εννοείται).

Παραμένει ΤΟ μονοθέσιο, με την καλύτερη προσαρμοστικότητα -όχι μονο στα ελαστικά-, που ωστόσο χαντακώθηκε στην αδύναμη εξέλιξη των κινητήρων Renault.

Εσύ το απέδιδες βέβαια στην αναξιοπιστία απ'τα δημιουργήματα του Newey, κάπου στη μέση θα'ναι η αλήθεια, αλλά και πάλι με Honda θα έχουν καλύτερες ημέρες. Το πιστεύω.

Αν ήμουν στη θέση της Μακλάρεν ή της Γουίλιαμς, θα ήξερα ότι και το 2019 πιο πάνω δεν μπορώ να φτάσω. 5η θέση ταβάνι, οτιδήποτε άλλο θα'ταν κατόρθωμα.

Για μένα θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν το ισχυρό brand name, και να προσελκύσουν δυνατό συμπαίχτη (BMW ? Porsche? Ford?)

Συμφωνώ και για το σασί και για τους οδηγούς και για τα αδύναμα power unit της Renault σε σχέση με Merc/Ferrari.

Δεν έλεγα ακριβώς αυτό! :P

Για τα προβλήματα αξιοπιστίας έλεγα, ότι η RB τα ρίχνει στη Renault, ενώ η Renault ισχυρίζεται ότι η RB "pushαρει" τις επιδόσεις με κόστος στην αξιοπιστία.

Κάτι που ιστορικά ισχύει στα μονοθέσια του Newey, χωρίς να σημαίνει ότι συμβαίνει απαραίτητα και στο φετινό.

Κι εγώ πιστεύω ότι αν κάποιος θα πετύχει με τη Honda, αυτή θα είναι η RB, έχει λιώσει τη καημένη τη Toro Rosso γι'αυτό.  :)

Η Porsche θέλει και δε θέλει. Πλάκα θα είχε να είχαμε και τις 3 που αναφέρεις. Με τα τωρινά δεδομένα όμως, δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει καμία είσοδο.

Για τις αλλαγές για το 2021 δε λένε να συμφωνήσουν και ο χρόνος λιγοστεύει...

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...