~mxls~ Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Τα έχω ξαναγράψει ρε συ greg, ακόμα και στο χθεσινό το έχω γράψει λίγο πριν μπει πιτ Spoiler , και στη συνέχεια στο περιέγραψα. Δες πιο πίσω σελίδες κατά τη διάρκεια και μετά το GP. Τεσπα. Το βλέπεις διαφορετικά και είναι σεβαστό. Αλλά δεν μισώ προσωπικά τον Σεμπ σε καμία περίπτωση, φέτος ειδικά τον είχα στους 3 πρώτους που θα γούσταρα να το σηκώσει.
aneurysm Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, greg4 είπε Τότε πότε ακριβώς πήδηξε τον Κίμι; βασικά τον Κίμι βοήθησε Και γενικά φέτος πότε ηθελημένα καταρράκωσε τον Κίμι; Οταν δεν τον εβαζε μέσα για λάστιχα στην ωρα του μπάς και φρεναρει τον χαμ, που το έκανε εξαιρετικά. Ούτε καν, απλά παραλίγο να της βγει. Το έκανε κατα κόρον, αλλά φταίει και η ανικανοτητα να εκτελέσει μια σωστη στρατηγική. Σχεδόν 6 αγώνες με πιο αργό μοτερ και ηταν ταχύτερος του Vettel. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2018 από aneurysm
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 To πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι είναι ένα πανάκριβο σπορ, με αποτέλεσμα ελάχιστοι να μπορούν να συμμετέχουν και ακόμη λιγότεροι να είναι ανταγωνιστικοί. Εντωμεταξύ, το θέμα με τους "ομόσταβλους" αγγίζει τα όρια του τραγέλαφου: δεν είναι απλά ότι έχεις έναν αντικειμενικά καλύτερο ή σταθερότερο ή [ό,τι άλλο επίθετο θέλετε να βάλετε] οδηγό: είναι ότι ο δεύτερος έχει ανοιχτά το ρόλο του τσουτσεκιού, γεγονός που ευτελίζει το σπορ. Βρισκόμαστε που βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου ο οδηγός κοουτσάρεται διαρκώς από υπολογιστές και ανθρώπους, δηλαδή δεν ξέρεις πού σταματά η δική του ικανότητα και που ξεκινά το ντάντεμα από την ομάδα, έχεις και τον 1 στους 2 να δέχεται ανοιχτά, ευθέως και επίσημα εντολές να κάνει στη μπάντα για να περάσει το πουλέν. Εντάξει, δεν είναι εικόνα αυτή. Πασχίζουν τώρα να το κάνουν "ανταγωνιστικό", αλλά τι ανταγωνιστικό, και φέτος που πήγε με τα τσαρούχια τελικά ο Χάμιλτον πάλι υποχρεώθηκε το τσουτσέκι να κάνει στην άκρη για να το "εξασφαλίσει" νωρίτερα. Δεν θέλουν οι ομάδες δύο ισάξιους: θέλουν έναν πρώτο και ένα δεύτερο. Θα μου πεις, αν είχαν από έναν, θα έτρεχαν 10, οι 7 παντελώς κομπάρσοι, άντε να πουλήσεις "σπορ και θέαμα". Κάθε χρόνος που περνάει, δυσκολεύομαι όλο και περισσότερο να ενθουσιαστώ με αυτό που βλέπω. Παλιά, Μάνσελ, Σένα, Πικέ, Λάουντα που θυμάμαι στα νιάτα μου, ήταν οδηγοί, αυτοί εδώ με τα τιμόνια τίγκα στα κουμπάκια είναι κάτι άλλο, δεν ξέρω, δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω. Πιο πολύ διασκεδάζω με τα ηλεκτρικά, που τρέχουν να αλλάξουν αμάξι... 5
greg4 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 31 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε και στη συνέχεια στο περιέγραψα. Δες πιο πίσω σελίδες κατά τη διάρκεια και μετά το GP. Τεσπα. Το βλέπεις διαφορετικά και είναι σεβαστό Η Ferrari φέτος έκανε πολλές λάθες στρατηγικές. Το point μου είναι ότι δεν τις έκανε για να βοηθήσει τον Vettel καταρακώνοντας τον Kimi αλλά την έκανε επειδή πίστευε ότι θα τον βοήθουσε. Αλλά όσο βοήθησε τον έναν βοήθησε και τον άλλον. Και στη Γερμανία πχ όπου έχεις δυο οδηγούς με εντελώς διαφορετική στρατιγική δεν κρατάς αυτόν με τα φρέσκα λάστιχα πίσω. Από το 1-2 πήγε στο 3 σκέτο. 26 λεπτά πριν, aneurysm είπε Οταν δεν τον εβαζε μέσα για λάστιχα στην ωρα του μπάς και φρεναρει τον χαμ, που το έκανε εξαιρετικά. Πότε φρέναρε ρε σείς τον Hamilton φέτος; Τεσπα η πλειοψηφία των στρατηγικών φέτος της Ferrari ήταν τραγικές. Και για μένα, άποψή μου, είναι ότι βασικά στο δικό τους μυαλό δεν είχαν ποτέ νούμερο ένα και νούμερο δυο. Και για αυτό τα έχασαν όλα φέτος. Νομίζω ο συγχωρεμένος ο Marchionne το είδε αυτό, δηλαδή ότι δεν γίνεται να έχεις δυο top οδηγούς μαζί και διάλεξε Vettel καθώς είχε και συμβόλαιο. Και φάνηκε ότι δεν είχαν ξεκάθαρο νούμερο 1 και 2 στην Γερμανία και στην Ιταλία. Φανταστείτε ο Kimi να έκανε φέτος ότι ο Bottas, πχ ότι έγινε στη Ρωσία. Το shit-load που θα έτρωγε η Ferrari θα ήταν το δεκαπλάσια της Mercedes... (το να διώξει η Ferrari τον Vettel φέτος θα της στοίχιζε καμιά 80αρια εκατομμύρια)
Diinekis21 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 19 λεπτά πριν, Snoob είπε To πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι είναι ένα πανάκριβο σπορ, με αποτέλεσμα ελάχιστοι να μπορούν να συμμετέχουν και ακόμη λιγότεροι να είναι ανταγωνιστικοί. Αυτό υποτίθεται ότι θέλουν να διορθώσουν με salary cap από το 2021, αφού τα κόστη στην υβριδική εποχή έχουν πάει στα σύνεφα, παρά τους περιορισμούς στο αριθμό των μηχανικών μερών ανά χρονιά. Με τα Νο1 και Νο2 χαμάληδες έχω κι εγώ τεράστιο θέμα. Φέτος ειδικά η Merc το πέθανε και επανεφηύρε το άθλημα καθώς εμφάνισε και Νο3! Αν έχουν τελείως ίσους οδηγούς βέβαια, μπορεί να έχουν θέματα τύπου Senna-Prost, Alonso-Hamilton. Και αυτό υπάρχει από πάντα, κάποτε μάλιστα το Νο2 έδινε και το μονοθέσιο του στο Νο1... Έπιασες κι εσύ τα ιερά τέρατα των 80's. Άλλες εποχές, πολύ διαφορετικό το άθλημα. Σίγουρα πηγαίο ταλέντο όπως ο Senna δύσκολο να υπάρξει, όμως λόγω των δομών & εργαλείων που έχουν βγαίνουν πιο πολύ εν δυνάμει πρωταθλητές. Το κακό είναι ότι το μονοθέσιο παίζει πιο μεγάλο ρόλο από ότι έπαιζε στο παρελθόν. Φυσικά το μέγιστο κακό είναι ότι ακούγονται σα σκούπες. Πιλότοι είναι ακόμα πάντως και ακριβώς η συσσώρευση ταλέντου που υπάρχει μου θυμίζει τα 80's Η F E είναι κάτι διαφορετικό, έχει και αυτό τη πλάκα του και τη χρησιμότητα του. ------------------------------ @greg4 Εγώ τον πάω τον Vettel, αν και τον θεωρώ λίγο μπούλη! Έχει πάρει 2 αρχ@@@τα πρωταθλήματα. Έχει και την αστεία πλευρά του! Έχει κανιβαλιστεί απίστευτα φέτος, που παίζει να ήταν και η χειρότερη χρονιά του λόγω των λαθών (που ξεκινούν από την ομάδα βέβαια). Είναι σταθερά πιο γρήγορος από τη λατρεία Kimi και δεν θεωρώ σοβαρή άποψη το να λέει κάποιος να τον διώξουν κλπ. 1
aneurysm Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Ο Κιμι ειναι λατρεια μεγαλη φίλε, δεν μπορω να σκεφτω πως θα ειναι το αθλημα με οδηγούς που μαθαν την δουλεια σε προσομοιωτές...
gas83 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, greg4 είπε Και για μένα, άποψή μου, είναι ότι βασικά στο δικό τους μυαλό δεν είχαν ποτέ νούμερο ένα και νούμερο δυο θυμισου ποσες φορες φετος ακουσες team radio το ραικονεν να ρωταει αν τον αφηνουν να προσπερασει το φετελ ενω ηταν πιο γρηγορος και δε τον αφηναν ποσες φορες του εδωσαν εντολη να κανει ακρη ταχα μου επειδη ηταν σε αλλη στρατηγικη ο φετελ ακομα και σε αγωνες που ηταν πιο αργος και θα παρεις την απαντηση σου αν δε το θυμασαι οκ οτι και να σου πω δε θα σου αλλαξω αποψη το γεγονος οτι συμπεριφερονταν ετσι σε ενα παγκοσμιο πρωταθλητη ειναι ξεφτυλα ασε που ηταν και ο πιο σταθερος απο τους 2 με πολυ λιγοτερα λαθη απο τον φετελ καθαρα επελεξαν λαθος οδηγο για νουμερο ενα αλα σε αυτο φταιει και ο κιμι που το ανεχτηκε ο φετελ τα θελει ολα ιδανικα για να παρει τιτλο.στην παραμικρη πιεση κανει το λαθος και δεν ειναι φετινο φενομενο αυτο(εδω παραλιγο να του το παρει ο αλονσο με το μπρικι που οδηγουσε) δε θα σου μιλησω καν για βροχη που τον παιρνανε συνεχεια ολοι που ακουστηκε 4κις παγκοσμιος πρωταθλητης και να μη μπορει στη βροχη ο αλλος με χειροτερο μονοθεσιο στις πιο πολλες πιστες και του πηρε χαλαρα τον τιτλο με 0 λαθη ασε τα θεματα στατηγικης που εχει η φερραρι εδω και χρονια και βαλε κατω μονο τα λαθη που εκανε ο φετελ η θα ηταν μπροστα η θα παιζοταν μεχρι τελος ανετα Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2018 από gas83
Diinekis21 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, Μάκαρος είπε @Diinekis21 εκλαψα με Κουγια σε ρολο Οκον να ξερεις 🤣🤣🤣🤣 @Μάκαρος Tα εύσημα ανήκουν στον κυρ Gazzetta με τις προτάσεις του προς Ocon. Με το που το διάβασα "είδα" τις εξής σκηνές: Nα τοιχοκολλείται το "προσκλητήριο" στον Max. Να πηδάει ο Ocon κάποια μάντρα του SkySports. Να βγαίνει ο Toto στο SkySports λέγοντας "Είμαστε η ιδανική οικογένεια" Να κερδίζει τα ασφαλιστικά ο Ocon και κάθε φορά που πάει να του ρίξει γύρο ο Max να τον πληρώνει!
haHa Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greg4 είπε Πότε φρέναρε ρε σείς τον Hamilton φέτος; Τεσπα η πλειοψηφία των στρατηγικών φέτος της Ferrari ήταν τραγικές. Νομιζω φετος μονο στη Γερμανια αν θυμαμαι καλα(τον εβαλαν καμια 10 γυρους νωριτερα για να βγει μπροστα απο τον Χαμ και να σιγουρευτουν οτι δεν θα εχει περαιτερω προοδο ο Χαμ και ετσι οταν θα εμπαινε ο Vettel, θα εβγαινε μπροστα απο τον Χαμ, οπως και εγινε για 2 sec). Αλλα γενικοτερα στους περισσοτερους αγωνες ο Κιμι ηταν αρκετα πισω απο τον Χαμιλτον, οποτε σπανια μπορουσε να τον μπλοκαρει. Ισως και στον Καναδα να προσπαθησαν, αλλα δεν τους βγηκε. Περυσι το εκανε νομιζω πιο συχνα η Φερραρι. Φετος, η Mercedes με τον Bottas ειχε περισσοτερες ευκαιριες να τον χρησιμοποιησει για να μπλοκαρει τον Vettel, καμια φορα επειδη ο Vettel εκανε λαθη και επεφτε πισω, οποτε ειχε ξαφνικα μπροστα του τον Bottas. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2018 από haHa
tommy^ Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 15 λεπτά πριν, gas83 είπε θυμισου ποσες φορες φετος ακουσες team radio το ραικονεν να ρωταει αν τον αφηνουν να προσπερασει το φετελ ενω ηταν πιο γρηγορος και δε τον αφηναν Στη Γερμανια φετος παντως θυμαμαι τον Ραι γεματο απορια να ρωταει στο team radio τι πρεπει να κανει, να του πουν και θα το κανει! 15 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Να βγαίνει ο Toto στο SkySports λέγοντας "Είμαστε η ιδανική οικογένεια" Να κερδίζει τα ασφαλιστικά ο Ocon και κάθε φορά που πάει να του ρίξει γύρο ο Max να τον πληρώνει! ΚΛΑΙΩ! Τεσπα γι αυτο γουσταρω McLaren γιατι ειναι απο τις λιγες ομαδες στην ιστορια που δοκιμασε αρκετες φορες δυνατα διδυμα (Σενα-Προστ, Χαμ-Αλονσο).
greg4 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, gas83 είπε θυμισου ποσες φορες φετος ακουσες team radio το ραικονεν να ρωταει αν τον αφηνουν να προσπερασει το φετελ ενω ηταν πιο γρηγορος και δε τον αφηναν Για πες μια 1 ώρα πριν, gas83 είπε ποσες φορες του εδωσαν εντολη να κανει ακρη ταχα μου επειδη ηταν σε αλλη στρατηγικη ο φετελ ακομα και σε αγωνες που ηταν πιο αργος και θα παρεις την απαντηση σου Για πες μια Ή μήπως λες στη Γερμανία που τους πήρε 5 γύρους μέχρι να δώσουν εντολή; Ή στην Ιταλία που αντί να σιγουρέψουν το ένα δυο τους είπες να μονομαχήσουν ελεύθερα; 1 ώρα πριν, haHa είπε Νομιζω φετος μονο στη Γερμανια αν θυμαμαι καλα(τον εβαλαν καμια 10 γυρους νωριτερα για να βγει μπροστα απο τον Χαμ και να σιγουρευτουν οτι δεν θα εχει περαιτερω προοδο ο Χαμ και ετσι οταν θα εμπαινε ο Vettel, θα εβγαινε μπροστα απο τον Χαμ, οπως και εγινε για 2 sec) Ε βγήκε 3 sec μπροστά από Hamilton και αμέσως εξαφανίστηκε μπροστά και μάλιστα έκανε και undercut στον Vettel.. Για ποια καθυστέρηση στον Hamilton μιλάμε; Επειδή βγήκε και το είπε το Sky Sports? Όπως έλεγαν στην Αυστρία ότι η Ferrari θα κάνει swap στο 2-3 και τελικά δεν έκανε τίποτα; Πείτε μου κάτι συγκεκριμένο, όχι γενικά πόσες φορές. Το καταλαβαίνω ότι λόγω Schumaher της έχει βγει πολύ άσχημα η φήμη ότι είναι η κατεξοχήν ομάδα που δίνει team orders αλλά κατά εμέ έχει φτάσει στο άλλο άκρο τώρα. Παραμένει ακράδαντα προσωπική μου άποψη ότι ένας από τους κύριους λόγους που έχασε η Ferrari και τα δυο πρωταθλήματα τόσο νωρίς (δεν λέω ότι θα τα έπαιρνε) είναι ότι δεν είχε ξεκάθαρο νούμερο 1 και νούμερο 2. Είτε τον Vettel είτε τον Kimi. Όταν ο αντίπαλος σου παίζει ξεκάθαρα τόσο promote τον πρώτο οδηγό δεν αντιμετωπίζεται αλλιώς.
haHa Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, greg4 είπε Ε βγήκε 3 sec μπροστά από Hamilton και αμέσως εξαφανίστηκε μπροστά και μάλιστα έκανε και undercut στον Vettel.. Για ποια καθυστέρηση στον Hamilton μιλάμε; Επειδή βγήκε και το είπε το Sky Sports? Όπως έλεγαν στην Αυστρία ότι η Ferrari θα κάνει swap στο 2-3 και τελικά δεν έκανε τίποτα; Δεν ξερω καν τι ειπε το sky sports, αλλα ηταν προφανες γιατι μπηκε ο Κιμι σε suboptimal στρατηγικη: για να βγει ακριβως μπροστα απο τον Ham, οπως και εγινε(βγηκε για 1.5-2sec μπροστα). Το ιδιο του εκαναν και στην Κινα: τον εβαλαν παλι σε suboptimal στρατηγικη, οπου του εκαναν extend το stint για να μπλοκαρει την προπορευομενη Μercedes, παρολο που εχανε 1.5sec/γυρο. Στο τελος του εκατσε καλα, γιατι λογω SC εξανεμιστηκε η διαφορα(λογω suboptimal στρατηγικης) που ειχε απο τους μπροστινους του. Επισης, στο silverstone χαντακωσαν τον Κιμι με την στρατηγικη για να περασει ο Vettel και να νικησει(και απο 1-2 με Kimi-Vet, κατεληξαν σε 1-3 με Vet-Kimi). Στο Σπα παλι, τον χαντακωσαν αδικαιολογητα στο Q3(ενω ηταν σαφεστατα η πιο γρηγορη Φερραρι), πιθανως για να μην περασει τον Vettel. 4 ώρες πριν, greg4 είπε Πείτε μου κάτι συγκεκριμένο, όχι γενικά πόσες φορές. Το καταλαβαίνω ότι λόγω Schumaher της έχει βγει πολύ άσχημα η φήμη ότι είναι η κατεξοχήν ομάδα που δίνει team orders αλλά κατά εμέ έχει φτάσει στο άλλο άκρο τώρα. Οπως ειπα και προηγουμενως, φετος δεν ειχε ιδιαιτερα την δυνατοτητα να το κανει η Φερραρι, γιατι απλα ο Χαμιλτον ή θα ηταν αρκετα μπροστα απο τον Κιμι ή θα μαχονταν κανονικα για θεση(πχ Ιταλια). Περυσι το ειχε κανει πιο συχνα, ενω φετος απο το καλοκαιρι και μετα ειδαμε την Μερσεντες να το κανει(λογω των λαθων του Vettel, αυτπος επεφτε πισω και εβρισκε μπροστα του τον Bottas). Πιο πριν ουτε η Μερσεντες το εκανε, γιατι δεν ετυχαν οι καταλληλες συνθηκες(πριν ελαχιστων περιπτωσεων). Επεξ/σία 13 Νοεμβρίου 2018 από haHa
gas83 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, greg4 είπε Παραμένει ακράδαντα προσωπική μου άποψη ότι ένας από τους κύριους λόγους που έχασε η Ferrari και τα δυο πρωταθλήματα τόσο νωρίς (δεν λέω ότι θα τα έπαιρνε) είναι ότι δεν είχε ξεκάθαρο νούμερο 1 και νούμερο 2. Είτε τον Vettel είτε τον Kimi. Όταν ο αντίπαλος σου παίζει ξεκάθαρα τόσο promote τον πρώτο οδηγό δεν αντιμετωπίζεται αλλιώς. δεν εχω ορεξη να κατσω να σου αναλυσω σε πολλους αγωνες τι εγινε με στρατιγικη ειδικα ποτε εβαζαν και τους 2 τι ελαστικα τους εδωσαν και ποσες φορες εκανε ακρη ο κιμι αν θες μπορεις να μου πεις οτι δε μπορω να σου απαντησω και δεν εχω επιχειρηματα.οκ κανενα προβλημα απο τη στιγμη ομως που μου λες οτι δεν υπαρχει νουμερο 1 τελειωνει εκει η κουβεντα εχω ακουσει και αλλους απο φερραρι να λενε την αποψη τους αλλα σε ολο το ιντερνετ( και πες με πολυ υπερβολικο ) πρεπει να σαι ο μονος που εχει αυτη την αποψη σεβαστη βεβαιως αλλα οτι και σεντονι να σου γραψω δεν εχει νοημα δε θα βγαλουμε ακρη εγω εχω αλλη αποψη και ξερω τι ειδα και ακουσα στους αγωνες(οπως φυσικα ξερεις και συ για τον εαυτο σου) α να διαχωρισω και τη θεση μου απο το φιλο απο πανω εγω δε μιλαω για βοηθειες οπως ο μποτας και και τετοια καθαρα μιλαω για το πως συμπεριφερθηκαν στους 2 οδηγους μεταξυ τους και ποιον βοηθησαν παραπανω βασικα και μια ματια στη βαθμολογια να δεις θα δεις οτι δεν ειχαν και τελικα μεγαλη αποσταση ενω ηταν φανερη η βοηθεια στον φετελ ως πρωτος οδηγος παρολο που κατεστρεψαν πολλες φορες τον αγωνα του κιμι στη φερραρι ο φετελ κυριως απο δικα του λαθη δεν απομακρυνθηκε κι αλλο Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2018 από gas83
Diinekis21 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 @gas83Καλό είναι να μη κανιβαλίζουμε. O Vettel έκανε πολλά (για το επίπεδο του ίδιου) μικρά λάθη , πολλά προερχόμενα από την ομάδα του με εξίσου μικρές ή και τεράστιες (Γερμανία) βαθμολογικές συνέπειες. Είναι νο1 στη Ferrari έχοντας κάποια προτεραιότητα σε μηχανικά μέρη. Κάποιο spec είχε για κάποια gp πριν τον Κίμι.Το οποίο είναι συνηθισμένο να γίνεται. Όχι κάτι τραγικό. Είναι και δύσκολο να έχουν καθ'όλη τη διάρκεια της χρονιάς τα ίδια specs στα μέρη τους και οι 2 οδηγοί είτε λόγω budget είτε λόγω εργοστασιακών περιορισμών ή στα πόσα έχουν χρησιμοποιήσει. Νο1 επειδή είναι σε καλύτερη φόρμα αυτά τα χρόνια που συνυπάρχουν αν και μάχονται και μεταξύ τους και όχι όπως έγινε στη Merc φέτος που ο Bottas ήταν είτε μπάτλερ είτε captain America είτε και τορπίλη ανάλογα με τη περίσταση. Θυμίζω η Ferrari ντράπηκε να χρησιμοποιήσει team orders κατά ριπάς λόγω κραξίματος που έχει φάει στο παρελθόν(πχ.Αυστρία 2002). Βέβαια ποτέ δεν είχε δώσει τόσα team orders όσα έδωσε η Merc φέτος. Έτσι δε τους έκανε swap στην Αυστρία και στη Γερμανία ήταν ο Vettel κολλημένος για πάνω από 10 γύρους (13 νομίζω 27o με 39o- @greg4 μάθε το επιτέλους! ) με διαφορετική στρατηγική. Χθες όμως και στο Τεξας άφησαν τον Kimi να πάει μπροστά. Η Ferrari στην Αυστρία το θεώρησε και unfair να κάνει swap ενώ έχουν εγκαταλείψει τα Merc. Η Merc ακόμα και με 50+ μπροστά έδινε. Μία φορά πήγαν να τον "θυσιάσουν", βέβαια μπορεί και να γλύτωνε πιτ στοπ στη Κίνα. Τα άλλα που γράφεις ότι δε μπορεί ο Vettel στη βροχή, τον περνάνε όλοι και ότι η Merc είχε χειρότερο μονοθέσιο φέτος, δεν ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα. 2
gas83 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) κατα τη γνωμη σου δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα,καλα το πες η γνωμη σου δε σημαινει οτι ειναι και σωστη η φερραρι στις πιο πολλες πιστες ειχε γρηγοροτερο μονοθεσιο αν δε το εκμεταλευτηκε αυτο προβλημα της αυτο δε σημαινει οτι επειδη το πηρε ο χαμιλτον ειχε και το καλυτερο μονοθεσιο σε τελειωμενο πρωταθλημα οδηγων και οντας και παλι πιο γρηγορος στους τελευταιους αγωνες φυσικα και τον αφησαν.λογικο.τωρα δε μετραγε τοσο. τωρα αμα εσυ θεωρεις μικρα λαθη να βγαινει μονος του στην ευθεια στη γερμανια να εχει με δικο του λαθος τοσες επαφες με χαμιλτον φερσταπεν και αλλους σε κρισιμα σημεια παντα για το πρωταθλημα δικαιωμα σου εγω τα θεωρω τεραστια λαθη λαθη τα οποια δεν εκανε ο χαμιλτον και γιαυτο καθαρισε το πρωταθλημα οποτε μη μου λες για πραγματικοτητα λες και η αποψη σου ειναι αυτη που ισχυει και τιποτα αλλο και μια ερωτηση? αυτοι που διαφωνειτε μαζι μου ποιος πιστευετε ειναι καλυτερος οδηγος? ο φετελ των 4 η ο αλονσο των 2? οποιος θελει απανταει και στα παραπανω και στο τελευταιο Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2018 από gas83
Προτεινόμενες αναρτήσεις