Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Απλά όταν οι άλλοι δεν είναι ικανοί να την πάρουν όπως σήμερα ο Max και 2-3 αγώνες νωρίτερα ο Φέτελ δεν φταίει για αυτό ο κάθε Όκον ή τα νερά που έχει ο δρόμος..

Ο Max μια χαρά ικανός ήταν για νίκη. Σου διέφυγε το σημείο που εμβολίστηκε από οδηγό της Merc?

Για Ιαπωνία λες για Vettel? Τότε είχαν τις οπές οι Merc, δεν αγγιζόταν η νίκη, ακόμα και χωρίς τα λάθη στο quali.

-----------------------------------

Horner Says Ocon Was "Lucky To Get Away With A Push" For Ruining Verstappen's Race

Συμφωνώ και με Horner ότι συγκρατημένος ήταν ο Max και με το πως χαρακτήρισε ο Max τον Ocon.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, greg4 είπε

Απαράδεκτη κίνηση από τον Verstappen.

Εντάξει δεν τον σκότωσε κιόλας ο άλλος...

Εγώ δεν κατάλαβα γιατί τιμωρήθηκε ο Ocon πάντως. Έχει πάρει την εσωτερική, δεν σπρώχνει τον άλλον εκτός και δηλαδή που ακριβώς να πήγαινε? Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι ο άλλος ήταν 2 γύρους πριν δεν βλέπω γιατί είναι ποινή stop and go + 10s. Μιλάμε για την χειρότερη ποινή που μπορείς να φας πριν το race ban...

Δηλαδή αν δείτε την φώτο κάτω που να πήγαινε ο Ocon? Δεν το καταλαβαίνω, τεσπα

ocon.jpg.a0ee4a6ad4a4b239d5d3687941d98891.jpg

Προσωπικα θεωρω πως ο Ocon δεν θα επρεπε να κανει race τον race leader. Αν θελει ας κανει unlap, αλλα χωρις να κανει race τον προπορευομενο.

Περα απο αυτο,  θεωρω πως και ο Μαξ δεν το χειριστηκε σωστα. Ηταν μια επαφη που μπορουσε καλλιστα να ειχε αποφυγει και να ειχε κερδισει τον αγωνα. Με λιγα λογια, βλεπεις οτι ο Ocon ειναι μ@λ@κ@ς και σε κανει race, εσυ σαν Max γιατι δεν κοιτας πριν κλεισεις την γραμμη σου αν υπαρχει ακομα ο Οcon διπλα σου ωστε να αποφυγεις την επαφη; Εδειξε ανωριμοτητα και inexperience.

 

40 λεπτά πριν, greg4 είπε

Πάμε πάλι.

  1. Ο Ocon μπαίνει για Pit στον 41ο προς 42ο γύρο.
  2. Βγαίνει από τα pit μπροστά από τον Max.
  3. Αμέσως βγαίνει blue flag στο 16:04:32
  4. Ο Ocon τον αφήνει κανονικά και περνάει
  5. Επί ένα γύρο ο Ocon είναι κολλημένος πίσω από τον Max.
  6. 43ο γύρο lap time Max: 1:13:116
  7. 43o γύρο lap time Ocon: 1:12:867
  8. Στο s3 ήταν 3 δέκατα πιο γρήγορος ο Ocon και είχε DRS πίσω από τον Max
  9. Στην αρχή του 44ου γύρου o Ocon που ήταν πίσω προσπάθησε να περάσει και είχαμε το collision

Συνεπώς δεν είχαμε καμία περίπτωση blue flag τότε και ο Ocon ηταν πίσω. Συνεπώς είχε κάθε δικαίωμα να περάσει τον Max. Νομίζω υπάρχει μεγάλη παρεξήγηση ότι η κατάσταση ήταν ανάποδα και μιλάμε για blue flag περίπτωση

Ωραιος, αλλιως το ειχα στο μυαλο μου. Νομιζα οτι ηταν υπο καθεστως blue flag το σκηνικο/οταν ετρωγε γυρο ο Ocon, αλλα τελικως δεν επαιζαν μπλε σημαιες και ηταν ενα γυρο μετα την προσπεραση Μαξ σε Οκον.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικά με το συμβάν Μαξ - Οκόν βλέποντας αρχικά την φάση, θεωρείς ότι πήγε ο Μαξ να ρίξει γύρο και ο άλλος έπαιξε άμυνα λες και ήταν μάχη θέσης.

Όμως, όπως πολύ σωστά έγραψε ο Greg, ο Οκόν μόλις είχε κάνει πιτ και ήταν με φρέσκα SS και πολύ πιο γρήγορος από τον Μαξ.

Τον φτάνει, μπαίνει στο DRS του και κάνει προσπάθεια να περάσει.

ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΜΑΧΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ? Ξεκάθαρο foul της ΦΙΑ για την ποινή και μάλιστα ο Χάμιλτον του το είπε του μικρού στο τέλος. Νομίζω ότι η κατάσταση με το κακομαθημένο ξεφεύγει και η ΦΙΑ βλέποντας ότι είναι το next big think για τα επόμενα χρόνια παραχαϊδεύει αυτιά. Περιμένω αρκετά βαριά καμπάνα στον μικρό για να στρώσει.

Επεξ/σία από turbakiasss
  • Like 1
Δημοσ.

Ειδα το βιντεο με την αντιδραση του Μαξ στον Οκον ( τα σπρωξιματα μετα τον αγωνα). Με τοσους αγωνες που εχει καταστρεψει ο Μαξ σε αλλους οδηγους, ποσα σπρωξηματα επρεπε να ειχε φαει ? 🤣🤣🤣🤣

Απαραδεκτο απο εμενα που παλεψε με τον Οκον. Ας τον αφηνε να περασει. Ο Οκον ειχε καθε δικαιωμα να κανει unlap. Απειρια απο Μαξ.

  • Like 2
Δημοσ.

Ο Μαξ έχει καταστρέψει πολλές προσπάθειες (λεγε με Κιμι και Φερραρι γενικά), ενδεχομένως και δικές του σε κάποια GP. Αλλά ευθύνη 100% φέρει ο Οκον. Εκεί σηκώνεις μαύρη και τελειώνει η υπόθεση. Ποιο unlap, δεξιά στροφή του S; Ούτε καν. Το γεγονός ότι είναι πιλότος της Mercedes κάνει την υπόθεση χειρότερη.

 

  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Ο Μαξ έχει καταστρέψει πολλές προσπάθειες (λεγε με Κιμι και Φερραρι γενικά), ενδεχομένως και δικές του σε κάποια GP. Αλλά ευθύνη 100% φέρει ο Οκον. Εκεί σηκώνεις μαύρη και τελειώνει η υπόθεση. Ποιο unlap, δεξιά στροφή του S; Ούτε καν. Το γεγονός ότι είναι πιλότος της Mercedes κάνει την υπόθεση χειρότερη.

Το συμβαν εγινε ενα γυρο μετα τις μπλε σημαιες προς τον Οκον, πραγμα που σημαινει οτι εχει καθε δικαιωμα να κανει unlap. Το οτι ο Μαξ δεν εχει το μυαλο να μην μπλεξει σε μαχη μαζι του ρισκαροντας την νικη (την οποια εχασε), δειχνει την απειρια του και το ποσο ανυπομονος ειναι. Οπως ειπε και ο Χαμιλτον, ο Οκον δεν εχει να χασει τπτ στο κατω κατω, ενω ο Μαξ μπορουσε να χασει την νικη. 

Το οτι ηταν πανω στο S, δεν καταλαβαινω τι ρολο παιζει.

Επεξ/σία από Μάκαρος
  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Unlap μπορεί να δοκιμάσει, στη συγκεκριμένη προσπάθεια δεν είναι εφικτό και εμβολιζει τον Μαξ. 

Ποσες "μη εφικτες" προσπερασεις εχει προσπαθησει ο Μαξ, καταστρεφοντας αγωνες αλλων ? Απλα ειναι παιδακι και δεν μπορει να δεχτει οτι τον προσπερναει ο Οκον.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Ποσες "μη εφικτες" προσπερασεις εχει προσπαθησει ο Μαξ, καταστρεφοντας αγωνες αλλων ?

Αυτό έγραψα και εγώ πιο πάνω. Ο Μαξ έχει ποινικό μητρώο λες και αγωνίζεται 20 χρόνια στην F1.

Για το S παίζει ρόλο το γεγονός ότι ο Οκον δεν προλαβαίνει να τοποθετηθεί, έχει την έξοδο ο Μαξ και με το DRS στην επόμενη ευθεία πάλι δεν θα τον προλάβαινε. Εκτός φυσικά ότι είναι σκοτωμένη προσπάθεια απέναντι σε έναν προπορευομενο που είναι σε άλλον αγώνα. 

Δεν έχει νόημα να το αναλύσω άλλο, έχουμε δει πολλούς αγώνες για να ξέρουμε τι εστι F1, ας πούμε ότι δεν θα το επιχειρούσε ο Οκον απέναντι στον Χαμ.

Στα του αγώνα, δεν ξέρω αν ο Τοτο έδωσε συγχαρήκια στον Βάλτερι. Ο ορισμός του perfect wingman που είχε δώσει κάποτε Ουγγαρία, εδώ ταίριαξε περισσότερο. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Αυτό έγραψα και εγώ πιο πάνω. Ο Μαξ έχει ποινικό μητρώο λες και αγωνίζεται 20 χρόνια στην F1.

Για το S παίζει ρόλο το γεγονός ότι ο Οκον δεν προλαβαίνει να τοποθετηθεί, έχει την έξοδο ο Μαξ και με το DRS στην επόμενη ευθεία πάλι δεν θα τον προλάβαινε. Εκτός φυσικά ότι είναι σκοτωμένη προσπάθεια απέναντι σε έναν προπορευομενο που είναι σε άλλον αγώνα. 

Δεν έχει νόημα να το αναλύσω άλλο, έχουμε δει πολλούς αγώνες για να ξέρουμε τι εστι F1, ας πούμε ότι δεν θα το επιχειρούσε ο Οκον απέναντι στον Χαμ.

Στα του αγώνα, δεν ξέρω αν ο Τοτο έδωσε συγχαρήκια στον Βάλτερι. Ο ορισμός του perfect wingman που είχε δώσει κάποτε Ουγγαρία, εδώ ταίριαξε περισσότερο. 

Δεν θα διαφωνησω στο οτι ο Μαξ ηταν μπροστα (2η στροφη), αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος πως ηξερε οτι εχει στα δεξια του εναν Οκον και παρ ολα αυτα εκλεισε τελειως την πορτα, καταληγοντας σε επαφη. Ρισκαρε (χωρις λογο) και εχασε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδες στην αρχη κι εγω νομιζα οτι πηγαινε να ριξει γυρο ο Μαξ στον Οκον, αλλα τελικα δεν εγινε ετσι η ιστορια, οποτε ακυρο αυτο που ειπα πριν.

Εφικτο να δοκιμασει το unlap ο Οκον, απλα ισως το ρισκαρε λιγο παραπανω.

Απο κει και περα, δεν τον χαλασε τον Μαξακο που ηρθε στη θεση οσων εχει χτυπησει/χαλασει τον αγωνα αυτος! :D

Το χαρηκα με την ψυχη μου!

Επισης για μενα ο Μαξ πρεπει να φαει ποινη διοτι  πουλησε τσαμπουκα στο ζυγισμα (αν ειδα καλα) των οδηγων σπρωχνωντας συνεχως τον Οκον.

Τι καραγκιοζιλικια ειναι αυτα; Πού νομιζει οτι βρισκεται; Εδω δεν εχουν σπρωχτει αλλοι κι αλλοι που επαιζαν για το πρωταθλημα ή τεσπα εκεινοι ειχαν και καποιο δικιο λογω σημαντικοτητας, ο Μαξ τι ειχε;

Επισης, για ποιο λογο να κανει τον wingman o Bottas; Aκομα να παρει το πρωταθλημα ο Χαμιλτον; :P

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

... 

Επισης, για ποιο λογο να κανει τον wingman o Bottas; Aκομα να παρει το πρωταθλημα ο Χαμιλτον; :P

Η δύναμη της συνήθειας. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...