Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εγώ πιστεύω πως ο Ham απλά έτρεξε όσο χρειαζόταν για να κερδίσει.Ο άνθρωπος είναι μία υπολογιστική μηχανή και θα κάνει αυτό που πρέπει απλά όταν πρέπει για να κερδίσει.

Οι άλλοι έχουν δρόμο ακόμη για να τον φτάσουν.

O Ham ηταν 2ος και ο Μαξ θα επαιρνε μια ευκολη νικη αν δεν υπηρχε ο Οκον.

  • Like 2
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, greg4 είπε

Η ίδια η Mercedes εξήγησε γιατί δεν ήταν unsafe release και γιατί δεν διαμαρτυρήθηκε καν. Κατά τα άλλα ευνοούν τον Vettel. 

http://formularapida.net/mercedes-explains-why-fia-did-not-penalise-ferrari-for-unsafe-release/

Ο Verstappen που ξεκίνησε 5ος θα ήταν άνετα 1ος αλλά η Ferrari ήταν πιο γρήγορη. Ότι μπορείς για να βγάλεις σκάρτο τον Vettel και θεό τον Hamilton

Σήμερα δεν "πάταγε" το μονοθέσιο του Σεμπ. Κάτι δεν πήγαινε σωστά στο στήσιμο. Νομίζω ήταν εμφανές. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά στην εκκίνηση αν είδατε τα λάστιχα του δεν ήταν σε καλή κατάσταση... Με 3 γύρους λάστιχα

Πρέπει να είναι και η πρώτη φορά φέτος που χάνεις θέση στην εκκίνηση (χωρίς επαφή). Συνήθως φεύγανε μπροστά οι Ferrari

22 λεπτά πριν, haHa είπε

Ο Vettel σημερα φανταζομαι ειχε προβλημα και ετσι εμεινε να κυνηγαει τις Μερσεντες το 2ο μονοθεσιο της Φερραρι, ο Κιμι.

Με σωστη στρατηγικη, ο Κιμι θα τερματιζε πιθανοτατα μπροστα απο τον Χαμ, οπως ειπαν και οι συμφορουμιτες

Δεν διάβασα καλά την 2η πρόταση που έγραψες για RB. Πάσο.

Προφανώς μόνο ο Kimi πήγαινε καλά σήμερα, του Vettel κάτι είχε το μονοθέσιο. 

Επίσης επειδή έχασα 10 γύρους στη μέση, γιατί ο Kimi μπορούσε την νίκη με καλύτερη στρατηγική? Θα τον ξαναδώ το βράδυ τον αγώνα.

Επεξ/σία από greg4
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, greg4 είπε

Βασικά στην εκκίνηση αν είδατε τα λάστιχα του δεν ήταν σε καλή κατάσταση... Με 3 γύρους λάστιχα

... . 

Επίσης επειδή έχασα 10 γύρους στη μέση, γιατί ο Kimi μπορούσε την νίκη με καλύτερη στρατηγική? Θα τον ξαναδώ το βράδυ τον αγώνα.

Πολύ χοντρικά 36-37 γύρους κίτρινη γόμα, αλλαγή σε κόκκινα. Ο ρυθμός που έχανε χρόνο λίγο πριν την αλλαγή ήταν ανεκτος. Δεν στέκει με καμία δύναμη το χρονικό σημείο για πιτ. Βγαίνει πίσω από Σεμπ ΚΑΙ Μποτας, με μικρό προβάδισμα φρέσκων ελαστικών, πιέζει για προσπέραση αφού πρώτα ο Σεμπ του παραχωρεί θέση, χάνει 4-5 υπερπολυτιμους γύρους, ταλαιπωροντας ταυτόχρονα τη νέα γόμα.

Σκεπτικό ομάδας : δεν εξαντλω τα ελαστικά εκκίνησης, το περιθώριο για 2 πιτ στοπ έχει παρέλθει, άρα πάω για σίγουρο τερματισμό. Και ρίχνω άκυρο σε κάθε σκέψη νίκης.

Παραίτηση. Τώρα. 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, haHa είπε

O Ham ηταν 2ος και ο Μαξ θα επαιρνε μια ευκολη νικη αν δεν υπηρχε ο Οκον.

Ο Ham δεν ζοριζόταν να πάρει σώνει και καλά την 1η θέση.Πειράματα για του χρόνου κάνει πλέον η ,Μερσέντες. Απλά τους έκατσε και την πήραν.

Αν ήθελαν σώνει και καλά τη νίκη στην Μερσέντες διαφορετικά θα αγωνίζονταν και σήμερα και στον προηγούμενο αγώνα.Όπως και να το κάνουμε είναι ένα κλικ πάνω από τους υπόλοιπους. Απλά όταν οι άλλοι δεν είναι ικανοί να την πάρουν όπως σήμερα ο Max και 2-3 αγώνες νωρίτερα ο Φέτελ δεν φταίει για αυτό ο κάθε Όκον ή τα νερά που έχει ο δρόμος..

 

Δημοσ.

Απαράδεκτη κίνηση από τον Verstappen.

Εντάξει δεν τον σκότωσε κιόλας ο άλλος...

Εγώ δεν κατάλαβα γιατί τιμωρήθηκε ο Ocon πάντως. Έχει πάρει την εσωτερική, δεν σπρώχνει τον άλλον εκτός και δηλαδή που ακριβώς να πήγαινε? Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι ο άλλος ήταν 2 γύρους πριν δεν βλέπω γιατί είναι ποινή stop and go + 10s. Μιλάμε για την χειρότερη ποινή που μπορείς να φας πριν το race ban...

Δηλαδή αν δείτε την φώτο κάτω που να πήγαινε ο Ocon? Δεν το καταλαβαίνω, τεσπα

ocon.jpg.a0ee4a6ad4a4b239d5d3687941d98891.jpg

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Απλά όταν οι άλλοι δεν είναι ικανοί να την πάρουν όπως σήμερα ο Max και 2-3 αγώνες νωρίτερα ο Φέτελ δεν φταίει για αυτό ο κάθε Όκον ή τα νερά που έχει ο δρόμος..

Εδω εισαι ξεκαθαρα εμπαθης. Ο Οκον οχι μονο εκανε μαλακια, για μαυρη σημαι ητανε. Πηγε να κανει προσπεραση στον πρωτο οταν του εριχνε γυρο και λες οτι φταιει ο αλλος? Εμπαθεια μεγαλη. Ειπαμε ειναι πρωταθλητης ο Ham και τον υποστιριζουμε αλλα οχι να λεμε και οτι να ναι.

2 λεπτά πριν, greg4 είπε

Απαράδεκτη κίνηση από τον Verstappen.

Εντάξει δεν τον σκότωσε κιόλας ο άλλος...

Εγώ δεν κατάλαβα γιατί τιμωρήθηκε ο Ocon πάντως. Έχει πάρει την εσωτερική, δεν σπρώχνει τον άλλον εκτός και δηλαδή που ακριβώς να πήγαινε? Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι ο άλλος ήταν 2 γύρους πριν δεν βλέπω γιατί είναι ποινή stop and go + 10s. Μιλάμε για την χειρότερη ποινή που μπορείς να φας πριν το race ban...

Δηλαδή αν δείτε την φώτο κάτω που να πήγαινε ο Ocon? Δεν το καταλαβαίνω, τεσπα

ocon.jpg.a0ee4a6ad4a4b239d5d3687941d98891.jpg

Γιατι ετρωγε γυρο ισως και αντι να το δεχτει πηγε να προσπερασει! Η συνεχεια φανηκε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, primeragt είπε

Γιατι ετρωγε γυρο ισως και αντι να το δεχτει πηγε να προσπερασει! Η συνεχεια φανηκε

Τον είχε φάει ήδη τον γύρο. Δεν απαγορεύεται να κάνεις unlap τον εαυτό σου...

Δεν υπάρχει κάποιο rule που λέει ότι αν είσαι ένα γύρο πίσω δεν μπορείς να περάσεις τον πρώτο. Και σημείωση δεν ήταν όταν τον περνούσε ο Max blue flag situation. O Max ήταν μπροστά και ο Ocon κολλημένος πίσω του. Είχε κάθε δικαίωμα να τον περάσει. 

Επεξ/σία από greg4
Δημοσ.

Ρε σεις δεν το λέω για να τον δικαιολογήσω, αλλά δεν καταλαβαίνω όλο το hate. Για unlap πήγε, race pace είχε, γιατί να μην τον περάσει; Μπορεί να πάλευε για κάποια θέση πιο πίσω, δηλαδή το όλο θέμα με τους backmarkers και τα blue flag και τα λοιπά έχει καταντήσει λίγο αηδία. Αν είναι να βάζουμε τους 6 πρώτους να τρέχουν το πρώτο δίωρο και τους άλλους 14 το άλλο δίωρο να έχει και λίγο ένταση....

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, greg4 είπε

Για unlap πήγε, race pace είχε, γιατί να μην τον περάσει;

 δεν υπαρχει αυτο που λες...Πρωτον αν ειχε race pace δεν θα ετρωγε γυρω...Δευτερον, ακομα και αν ΞΑΦΝΙΚΑ ειχε το ιδιο γυρολογιο του Max οι κανονες για την μπλε σημαια ειναι απλοι...Οπως λεει και το ασμα "κανε στην ακρη να περασω"...Και αν εχεις race pace (μην χεσω για τον Ocon μιλαμε...) ελα βρες με και περνα με...

Δημοσ.

Πάμε πάλι.

  1. Ο Ocon μπαίνει για Pit στον 41ο προς 42ο γύρο.
  2. Βγαίνει από τα pit μπροστά από τον Max.
  3. Αμέσως βγαίνει blue flag στο 16:04:32
  4. Ο Ocon τον αφήνει κανονικά και περνάει
  5. Επί ένα γύρο ο Ocon είναι κολλημένος πίσω από τον Max.
  6. 43ο γύρο lap time Max: 1:13:116
  7. 43o γύρο lap time Ocon: 1:12:867
  8. Στο s3 ήταν 3 δέκατα πιο γρήγορος ο Ocon και είχε DRS πίσω από τον Max
  9. Στην αρχή του 44ου γύρου o Ocon που ήταν πίσω προσπάθησε να περάσει και είχαμε το collision

Συνεπώς δεν είχαμε καμία περίπτωση blue flag τότε και ο Ocon ηταν πίσω. Συνεπώς είχε κάθε δικαίωμα να περάσει τον Max. Νομίζω υπάρχει μεγάλη παρεξήγηση ότι η κατάσταση ήταν ανάποδα και μιλάμε για blue flag περίπτωση

17 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Και αν εχεις race pace (μην χεσω για τον Ocon μιλαμε...) ελα βρες με και περνα με...

Αυτό ακριβώς προσπάθησε να κάνει :P

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...