greg4 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Συμφωνώ 100% με @haHa Αν δεν είχε τις ατυχίες ο bottas θα είχε μια τελείως διαφορετική χρονιά. Επίσης για μένα παίζει μεγάλο ρόλο η ψυχολογία. μετά από αυτό που έγινε στη Ρωσία, δεν μπορείς να περιμένεις από τον άλλον να δώσει το 101% στα qualify αν ξέρει ότι και πάλι 2ος θα βγει... 1
haHa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, greg4 είπε Συμφωνώ 100% με @haHa Αν δεν είχε τις ατυχίες ο bottas θα είχε μια τελείως διαφορετική χρονιά. Επίσης για μένα παίζει μεγάλο ρόλο η ψυχολογία. μετά από αυτό που έγινε στη Ρωσία, δεν μπορείς να περιμένεις από τον άλλον να δώσει το 101% στα qualify αν ξέρει ότι και πάλι 2ος θα βγει... Σιγουρα δεν βοηθαει την ψυχολογια σου το σκηνικο αυτο, αλλα και μετα τη Ρωσια τρωει απο τον Hamilton την ιδια ταριφα που ετρωγε κατα μ.ο. και μετα τον 9ο αγωνα: περι τα 0.300sec. Με λιγα λογια, απο την μεση της χρονιας(10ο αγωνα), επεσαν αισθητα οι επιδοσεις του(με εξαιρεση τη Ρωσια που παει παντα εξαιρετικα) και συνεπεσε με την περιοδο που ο Ham πιανει συνηθως το τοπ της αποδοσης του. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από haHa
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Το ερωτημα ειναι γιατι εγινε αυτο...Δεν σας κανει εντυπωση που "συμπτωματικα" ο ενας απογειωθηκε και ο αλλος κοιμηθηκε αγκαλια με το συμβολαιο του και με post it πανω του που εγραφε No2...?
haHa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Το ερωτημα ειναι γιατι εγινε αυτο...Δεν σας κανει εντυπωση που "συμπτωματικα" ο ενας απογειωθηκε και ο αλλος κοιμηθηκε αγκαλια με το συμβολαιο του και με post it πανω του που εγραφε No2...? Σκαμπανεβασματα εχουν συχνα οι οδηγοι. Η Μερσεντες παντως δεν ειχε και πολλα να κερδισει απο κατι τετοιο, γιατι αν απλα δεν υπηρχαν τα λαθη του Vettel την ιδια περιοδο, τοτε η Μερσεντες θα ηταν πισω απο την Φερραρι στο κατασκευαστων και ειμαι σιγουρος οτι δεν θα ηταν κατι που θα ρισκαρε η Μερσεντες. Mαλιστα, οταν υπογραφτηκε το συμβολαιο ειχαν διαφορα μονο 8 βαθμους οι 2 ομαδες, οποτε αποκλειεται να χαντακωνε τον οδηγο της επιτηδες με αποτελσμα να χανει βαθμους και πιθανως να χασει το κατασκευαστων. Ενδεικτικο για τα σκαμπανεβασματα των οδηγων ειναι πχ και οτι ο Vettel αρχισε ξαφνικα να εχει πολλες επαφες στο δευτερο μισο της χρονιας. Σημαινει κατι αυτο, υπηρχε κρυφη ατζεντα; Οχι, παιζουν σκαμπανεβσματα. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από haHa 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 24 λεπτά πριν, haHa είπε Ενδεικτικο για τα σκαμπανεβασματα των οδηγων ειναι πχ και οτι ο Vettel αρχισε ξαφνικα να εχει πολλες επαφες στο δευτερο μισο της χρονιας. Σημαινει κατι αυτο, υπηρχε κρυφη ατζεντα; Οχι, παιζουν σκαμπανεβσματα. Καταλαβαινω το σκεπτικο σου και εν μερη συμφωνω μαζι σου...Αλλα το παραδειγμα του Vet ειναι ατυχες,μιας και ειναι σε αλλη ομαδα οποτε και προφανως δεν παιζει τιποτα...Απλα κακη τυχη για τον Vet. Μεσα στην ιδια ομαδα ομως και ειδικα οταν υπαρχει τετοιος συγχρωνισμος ειναι καπως περιεργο...Τεσπα προφανως και ειναι στην θεωρια ολα αυτα...απλα ειπα να κανω λιγο τον δικηγορο του διαβολου... 1
haHa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 8 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Καταλαβαινω το σκεπτικο σου και εν μερη συμφωνω μαζι σου...Αλλα το παραδειγμα του Vet ειναι ατυχες,μιας και ειναι σε αλλη ομαδα οποτε και προφανως δεν παιζει τιποτα...Απλα κακη τυχη για τον Vet. Μεσα στην ιδια ομαδα ομως και ειδικα οταν υπαρχει τετοιος συγχρωνισμος ειναι καπως περιεργο...Τεσπα προφανως και ειναι στην θεωρια ολα αυτα...απλα ειπα να κανω λιγο τον δικηγορο του διαβολου... Μα αυτο ακριβως λεω και για αυτο το παραδειγμα δεν ειναι ατυχες: οπως πχ ο Vettel στο 2ο μισο κανει χειροτερους αγωνες,αλλα δεν το αποδιδουμε σε μυστηριες δυναμεις, ετσι και ο bottas μπορει να κανει χειροτερο πρωταθλημα χωρις να το αποδιδουμε σε μυστηριες δυναμεις. 1 1
Diinekis21 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Ο Bottas δεν είναι κακός πιλότος, είναι ασταθής. Έχει συγκεκριμένα gp που πετάει και συγκεκριμένα που είναι τουρίστας. Τον Lewis τον έχει κοντράρει και πέρσι και φέτος περίπου μέχρι τα μισά, μετά μπορεί να συνειδητοποιεί τον ρόλο του και να ξενερώνει, με εξαίρεση το Ρωσικό που δεν έχει χάσει ποτέ από teamate του και ήταν κρίμα και αχρείαστη η εντολή σε αυτό. Για την Merc είναι υπερ-πολύτιμος, σκεφτείτε πόσες φορές έκανε τον wing-man φέτος με κάθε τρόπο. Αν θέλει να αποτινάξει αυτό το ρόλο, πρέπει να κάνει αφίσα τον Rosberg και να υπερβεί εαυτό από το 1ο gp με συνέπεια, όχι περιστασιακά και να "σπάσει και κάποια αυγά" μέσα στην ομάδα. Όταν, όμως ξεκινά τη χρονιά εγκλωβισμένος στο midfield και βγαίνοντας 8ος, δε νομίζω ότι μπορεί να πείσει και την ομάδα του να μην είναι wing-man..
tommy^ Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Διαφορετικο motivation ο Κιμι απο τουριστα. Ο Κιμι στα νιατα του ηταν ταχυτατος, εχασε λογω αναξιοπιστιας πρωταθληματα και πηρε 1 οντας outsider. Εδω και παρα πολλα χρονια δεν τον ενδιαφερει το πρωταθλημα, απλα απολαμβανει να τρεχει. Παρολαυτα στην επιστροφη του με τη Λοτους τσιμπησε νικη απο το πουθενα και με σαφως υποδεεστερο μονοθεσιο. Στη Φερραρι πηγε απλα για να πλαισιωσει τα νο1. Ο δε τουριστας δεν εχει κανει τιποτα το ουσιαστικο, δεν εχει κερδισει πρωταθλημα, ενιοτε κοπαναει κοσμο και δεν παραδεχεται τις ανοησιες του και εχει βολευτει σε ρολο κομπαρσου. Αν ειχε παρει πρωταθλημα θα τον δικαιολογουσα, τωρα οχι. Loser με ολη τη σημασια της λεξης. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από tommy^
Diinekis21 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 12 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ο Κιμι στα νιατα του ηταν ταχυτατος, εχασε λογω αναξιοπιστιας πρωταθληματα και πηρε 1 οντας outsider. Το 2005 μου έρχεται, μου διαφεύγει κάτι άλλο; Συμφωνώ ότι δεν έχουν σχέση. Και σε απόλυτη ταχύτητα (όταν την είχε ήταν το κάτι άλλο) και σε συμπεριφορά. Ο Kimi είναι racer με όλη τη σημασία της λέξης. Απλά γουστάρει να τρέχει. Πόσες φορές τον έχουν χτυπήσει και λέει απλά "Αυτά συμβαίνουν στους αγώνες". Ο Bottas επέδειξε και αντιαθλητική συμπεριφορά φέτος.
tommy^ Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Nαι για το 2005 εννοουσα κι εγω boy! Το 2004 ειχε 8 (lol) εγκαταλειψεις και το 2006 ειχε 6! Ηταν αρκετα δυσκολο να διεκδικησει πρωταθλημα με αυτες τις συνθηκες!
Diinekis21 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, tommy^ είπε Nαι για το 2005 εννοουσα κι εγω boy! Το 2004 ειχε 8 (lol) εγκαταλειψεις και το 2006 ειχε 6! Ηταν αρκετα δυσκολο να διεκδικησει πρωταθλημα με αυτες τις συνθηκες! Boy; Το 2004 ρε συ κυριάρχησε το Ferrari, το 2006 η McLaren δε μπορούσε να ανταγωνιστεί Renault & Ferrari. Και χωρίς εγκαταλείψεις δε θα μπορούσε λόγω μονοθέσιου. Βέβαια το format στους βαθμούς της εποχής (10-8-6...) δεν ανταμείβει ιδιαίτερα τη νίκη. Είναι ο λόγος που το 2003 ο Kimi διεκδίκησε πρωτάθλημα με 1 νίκη όλη τη σαιζόν! Πόσες εγκαταλείψεις αυτός ο άνθρωπος πάντως! Το 2005 ήταν τραγικότατες, Nurburgring ,Hockenheim, San Marino ήταν 1ος και κληρονόμησε τις νίκες ο Alonso!
~mxls~ Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 32 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε ... Είναι ο λόγος που το 2003 ο Kimi διεκδίκησε πρωτάθλημα με 1 νίκη όλη τη σαιζόν!... Το 2003 άξιζε 100% τίτλο. Κανένας (συμπεριλαμβανομένου Σούμι & JPM) δεν ήταν στο λέβελ του. Η εγκατάλειψη σε Γερμανία και Ευρωπαϊκο GP (ξανά Γερμανία) του στοίχισαν. Με 3ο σε δυναμικότητα μονοθέσιο πίσω από Ferrari-Williams BMW. 2
Diinekis21 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δε διαφωνούμε επί τοις ουσίας. Απλά λέω με format βαθμών 10-6-4 ή 25-18-15 δε θα ήταν τόσο στη διεκδίκηση με 1 νίκη όλη τη σαιζόν. Ήταν όντως 3η η ΜcLaren αλλά πολύ πιο κοντά από ότι είναι η RB από τους πρώτους φέτος.
tommy^ Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Boy δεν εισαι ρε... man?? 😁 Το 2003 οντως θα μπορουσε για πρωταθλημα.. Περνανε τα χρονια και ξεχναω...
george200-13 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Για οσους δεν ξερουν, θα φερουν το μονοθεσιο της renault στη φετινη αυτοκινηση https://totalracing.gr/renault-rs-18-autokinisi-eko-2018/ 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις