Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχουμε και λεμε: χρησιμοποιει η Μερσεντα τις τρυπες και ειναι εντελώς απο το πουθενα απο 0.6sec εως και περιπου 1sec ταχυτερη απο ολους.

Αφαιρει τις τρυπες σε USA και Mexico και εξαφανιζεται αυτο το τεραστιο πλεονεκτημα και ο Χαμ στο Μεξικο μυξοκλαιει στο radio για φθορα ελαστικων "λαθος σετ" κτλ. 

Ελα μωρε συμπτωση θα είναι, δε φταινε οι τρυπες! :D

Επισης, πώς γινεται να ειναι παλι ταχυτερη η Μερσεντες ενω στα Q ηταν μπροστα ο Χαμ απο τον Βετελ, ειναι αξιο αποριας!

Και τελος, προφανως κυριο μέλημα της Μερσεντες δεν ηταν να πανε ταπα σε αυτο το GP αλλα να ελαχιστοποιησουν τις πιθανοτητες ατυχηματος ή μηχανικου προβληματος.

Στα Q που ειχαν αμεσο οφελος να ξεκινησουν σχετικα μπροστα για να αποφυγουν το μπουγιο πισω, ειδαμε ποιος ηταν πισω απο το Lockout της RBR.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Επισης, πώς γινεται να ειναι παλι ταχυτερη η Μερσεντες ενω στα Q ηταν μπροστα ο Χαμ απο τον Βετελ, ειναι αξιο αποριας!

Ο αγωνας ειναι την Κυριακη και εκει μετραει να εισαι γρηγορος. Καθολου αξιο αποριας, οπως αλλωστε ειπες και εσυ, η Μερσεντες ηταν τοσο αργη που κοντεψε να φαει γυρο απο RBR:

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Στους κρισιμους αγωνες η Μερσεντα ειναι πολυ πιο γρηγορη και οταν εχει ουσιαστικα κριθει το πρωταθλημα, ως δια μαγείας, κοντευει να φαει γύρο απο την RBR! <_<

Καμια σχεση με την Φερραρι που ηταν ανετα πιο γρηγορη απο την Mercedes και πλησιαζε το race pace της RBR.

 

Τελος, οι τρυπες στις ζαντες βοηθανε στις θερμοκρασιες και στο να μειωθει το blistering κλπ, κατι που βοηθαει κυριως στο race pace(εκει που μαζευονται οι βαθμοι), οχι στο qualy pace.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Το ασυνήθιστο χθες ήταν ο ρυθμός των 2 Merc όταν με φρέσκα ελαστικά έχαναν χρόνο έναντι του Κίμι, που μετρούσαν τα δικά του 20+ γύρους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ελα μωρε συμπτωση θα είναι, δε φταινε οι τρυπες:D

Φυσικα και δεν ειναι συμπτωση. Για να προχωρησε σε αυτην την λυση η Mercedes(νομιμη μεχρι στιγμης συμφωνα με FIA), προφανως θα της προσφερει πλεονεκτημα. 

 

Aν τωρα αποφασιστει αργοτερα οτι απο εδω και περα δεν ειναι νομιμες, τοτε θα χασει αυτο το πλεονεκτημα.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Μα αυτο ειναι το νοημα. Η FIA ενηψε τας χειρας της, ειπε να το κρινουν οι εκαστωτε αγωνοδικες αν ειναι νομιμες οι οπες ή αν τις αναγνωριζουν οι ειναι κινητα αεροδυναμικα πακετα. Δεν εβγαλε πουθενα πορισμα οτι ειναι συμφωνα με τους κανονισμους ή οχι. Κοινος εβγαλε την ουρα της απεξω και εβαλε τους εκαστωτε αγωνοδικες να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα. Σιγα μην σκασουν οι αγωνοδικες που πληρονονται αδρα για ενα ΣΚ να βγαλουν συμπερασμα, δεν ασχολουνται και τελειωσε το παραμυθι.

Υγ. Δεν με ενδιαφερει καθολου αν οντως κερδισε ή οχι η mercendes απο αυτο, απλα λεω οτι εχω καταλαβει μεχρι τωρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, primeragt είπε

Μα αυτο ειναι το νοημα. Η FIA ενηψε τας χειρας της, ειπε να το κρινουν οι εκαστωτε αγωνοδικες αν ειναι νομιμες οι οπες ή αν τις αναγνωριζουν οι ειναι κινητα αεροδυναμικα πακετα. Δεν εβγαλε πουθενα πορισμα οτι ειναι συμφωνα με τους κανονισμους ή οχι. Κοινος εβγαλε την ουρα της απεξω και εβαλε τους εκαστωτε αγωνοδικες να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα. Σιγα μην σκασουν οι αγωνοδικες που πληρονονται αδρα για ενα ΣΚ να βγαλουν συμπερασμα, δεν ασχολουνται και τελειωσε το παραμυθι.

 Υγ. Δεν με ενδιαφερει καθολου αν οντως κερδισε ή οχι η mercendes απο αυτο, απλα λεω οτι εχω καταλαβει μεχρι τωρα.

Δεν νομιζω οτι ειναι ακριβως ετσι. Η FIA ειπε οτι ειναι νομιμη η λυση, κατι που επανελαβε ο Whiting στο Μεξικο.

Αναφορά σε κείμενο

"Everyone knows that we deem it to be legal, that's no secret," he said.
"But what we will be doing is a more general technical directive, to deal with the subject generally not specifically."Between now and Brazil we do have a Technical Working Group meeting during which we intend to develop a rule in order to be more generic about the whole business of cooling and the possible side effects too of aerodynamic influence."

Asked if he was surprised Mercedes still opted not to run the spacers, Whiting replied: "Not really, no. I just think they wanted to be super-safe."

Whiting said he does not plan to make the Mercedes design illegal in the future.

"I don't think there's any need to," he emphasised. "Provided it's clear that it's being done for a reason, and if there's an incidental effect on the aero of the car, it should be fine.

Οσον αφορα τους αγωνοδικες, αυτη ειναι η δουλεια τους: να βγαζουν το φιδι απο την τρυπα και για αυτο εχουν αποφανθει στο παρελθον για διαφορα θεματα. Στο Μεξικο, οι αγωνοδικες εξετασαν το θεμα και αποφανθηκαν οτι ειναι νομιμη η λυση.

 

 

Οπως και να εχει, θα εχουμε περισσοτερες εξελιξεις μεχρι την Βραζιλια για να δουμε αν θα αλλαξει η αποφαση της ΦΙΑ.

16 λεπτά πριν, primeragt είπε

Υγ. Δεν με ενδιαφερει καθολου αν οντως κερδισε ή οχι η mercendes απο αυτο, απλα λεω οτι εχω καταλαβει μεχρι τωρα.

Σιγουρα θεωρει οτι της προσφερει πλεονεκτημα. Διαφορετικα ουτε θα το ανεπτυσσε ουτε θα ρωταγε αγωνοδικες κλπ για τη νομιμοτητα του.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, haHa είπε

Ο αγωνας ειναι την Κυριακη και εκει μετραει να εισαι γρηγορος. Καθολου αξιο αποριας, οπως αλλωστε ειπες και εσυ, η Μερσεντες ηταν τοσο αργη που κοντεψε να φαει γυρο απο RBR:

Καμια σχεση με την Φερραρι που ηταν ανετα πιο γρηγορη απο την Mercedes και πλησιαζε το race pace της RBR.

Τελος, οι τρυπες στις ζαντες βοηθανε στις θερμοκρασιες και στο να μειωθει το blistering κλπ, κατι που βοηθαει κυριως στο race pace(εκει που μαζευονται οι βαθμοι), οχι στο qualy pace.

Την εξηγηση για τον πολυ αργο ρυθμο  της Μερσεντες στον αγωνα την εδωσα και πριν: δεν υπηρχε λογος να πανε ταπα, αλλα να εξασφαλισουν οτι θα τερματισουν ωστε να μην παρει παρατα το πρωταθλημα οδηγων και να παραμεινουν πρωτοι στο κατασκευαστων.

Ουτε καν η Φερραρι πλησιαζε το race pace της RBR, αφου οταν για 2η φορα ο Σεμπ πλησιασε τον Ρικ με ταχυτερη γομα ελαστικων, πατησε το γκαζι ο Ρικ κι εξαφανιστηκε.

 

Την ωμη ταχυτητα της Μερσεντες την ειδαμε στα Q οπου ηταν ταχυτερη της Φερραρι και με κρατημενο μοτερ.

Το race pace ειναι διαφορετικη υποθεση.

Στο Q3 βλεπεις ποιο ειναι το ταχυτερο μονοθεσιο, ενω στον αγωνα το καλυτερο (οπου δεν ειναι και παντα το ταχυτερο).

 

Τωρα που πηρε ο Χαμ το πρωταθλημα οδηγων, να δουμε τι ρυθμο θα εχουν οι Μερσεντες στη Βραζιλια.

Φανταζομαι οτι ολοι ξερουμε ποιος θα ειναι ο ρυθμος τους.

Επεξ/σία από tommy^
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Την εξηγηση για τον πολυ αργο ρυθμο  της Μερσεντες στον αγωνα την εδωσα και πριν: δεν υπηρχε λογος να πανε ταπα, αλλα να εξασφαλισουν οτι θα τερματισουν ωστε να μην παρει παρατα το πρωταθλημα οδηγων και να παραμεινουν πρωτοι στο κατασκευαστων.

Ουτε καν η Φερραρι πλησιαζε το race pace της RBR, αφου οταν για 2η φορα ο Σεμπ πλησιασε τον Ρικ με ταχυτερη γομα ελαστικων, πατησε το γκαζι ο Ρικ κι εξαφανιστηκε.

Εχεις λαθος στοιχεια και για αυτο καταληγεις σε λαθος συμπερασματα. Ο Ρικ δεν εξαφανιστηκε(εκανε απλα σε εναν γυρο personal best γιατι πηρε και tow και DRS απο backmarkers), συγκεκριμενα ειχαν σχετικα παρομοιες διαφορες οπως στο 2ο στιντ οπου ο Seb περασε τον Ρικ.
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&amp;gp=1015&amp;graf=3&amp;dr1=Sebastian Vettel&amp;dr2=Daniel Ricciardo

image.png.7c9c1c0d89f91267f384eab7f123ec6e.png

 

H διαφορα τους στο τελευταιο στιντ ηταν απο 0.7sec-2sec και εξαρτοταν ουσιαστικα απο τα ντουμπλαρισματα.

Γενικοτερα, η Φερραρι δεν χρειαζοταν να βαλει τον Seb μεσα, τα ελαστικα του ηταν μια χαρα, γυρναγε ~1sec πιο γρηγορα απο τον Ρικ(απο τον 33ο γυρο που ηταν πισω του, τον προσπερασε και εφτιαξε διαφορα 15 sec σε 13 γυρους) πριν το τελευταιο πιτ στοπ του στον 47ο γυρο και αφοτου τον ειχε προσπερασει: 

image.png.25e8e31551c26f1b1e844e0928c1d2b4.png

 

Το εκανε ομως για να κυνηγησει το κατι παραπανω, πχ σε περιπτωση SC κλπ, μπας και κλεψει μια νικη απο Verstappen. Η RB καταλαβε τον κινδυνο σε περιπτωση SC(οτι ο Vettel θα ηταν με φρεσκα ελαστικα) και ετσι εβαλε τον Verstappen αμεσα για pit, μολις 1 γυρο μετα τον Vettel για να ειναι καλυμμενη.

Κατα τα αλλα, το οτι ο Seb περασε μεσα στην πιστα μια RB και παρολο το εξτρα πιτ στοπ, ηταν ξανα πισω της και μαχονταν για θεση, ενω η Mercedes ηταν πουθενα(κοντεψε να φαει γυρο οπως λες), δειχνει ποσο πιο γρηγορη ηταν η Φερραρι απο την Μερσεντες στο Μεξικο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Μιλαω για  τον 56ο γυρο οπου ο Σεμπ ειχε φτασει ακριβως πισω απο τον Ρικ, με το που ελευθερωθηκε απο την κινηση ο Ρικ πατησε το γκαζι και μεσα σε 2 γυρους (57ο και 58ο) εκανε 1.5 sec διαφορα, ενω λιγο πριν εγκαταλειψει ηταν σχεδον 2 sec μπροστα.

Ο Σεμπ περασε 1 φορα μια rbr αλλα την αλλη την ειδε μονο στην 1η στροφη και μετα απο τα βιντεακια του αγωνα!

Επιμενεις να θεωρεις οτι ο πραγματικος ρυθμος της Μερσεντες ηταν αυτος που ειδαμε χτες στο Μεξικο, ενω κατα βαθος ξερεις οτι δεν ειναι ειναι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Μιλαω για  τον 56ο γυρο οπου ο Σεμπ ειχε φτασει ακριβως πισω απο τον Ρικ, με το που ελευθερωθηκε απο την κινηση ο Ρικ πατησε το γκαζι και μεσα σε 2 γυρους (57ο και 58ο) εκανε 1.5 sec διαφορα, ενω λιγο πριν εγκαταλειψει ηταν σχεδον 2 sec μπροστα.

Για αυτο σου λεω οτι εχει λαθος δεδομενα. Στον 58ο γυρο ο Vettel γυρισε ~1.3sec πιο αργα(1:21.573) απο τους προηγουμενους(1:19.851) και τους επομενους(1:20.264), γιατι δεν του εκατσαν καλα τα ντουμπλαρισματα. Δεν ηταν οτι πατησε το γκαζι ο Ric(που απλα στον 57o εκανε PB λογω tow και DRS), ειναι οτι απλα η διαφορα ανεβοκατεβαινει αναλογα τα ντουμπλαρισματα.

image.png.f5ccb31d399eaa78accaf7b864505a56.png



Η διαφορα ηταν μετα στο ~1.5sec(με σκαμπανεβασματα αναλογα τα ντουμπλαρισματα), ο Ρικ δεν εξαφανιστηκε, οπως λανθασμενα ειπωθηκε. Παρομοια διαφορα ειχαν και 5 γυρους πριν την προσπεραση στο προηγουμενο στιντ.

Ειναι σαφες οτι ο ρυθμος του Vettel ηταν οριοθετημενος απο τον Ρικιαρντο και τους backmarkers. Δεν ειναι τυχαιο οτι μετα την εγκαταλειψη του Ρικ, ο Vettel γυρναγε σε πιο γρηγορο ρυθμο, εχοντας καθαρη πιστα.

 

18 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ο Σεμπ περασε 1 φορα μια rbr αλλα την αλλη την ειδε μονο στην 1η στροφη και μετα απο τα βιντεακια του αγωνα!

+1.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

4 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Αφού ο τίτλος κρίθηκε για Χαμ, μένει να δούμε στα εναπομείναντα GP τι ρυθμό θα έχει η Merc.

Ο ρυθμος αλλαζει ανα πιστα και πως βολευεται η καθε ομαδα. Πως πχ χθες ειδαμε ξαφνικα την RBR να εχει το πιο γρηγορο μονοθεσιο. Ή πως απο Σπα και Ιταλια που η Φερραρι ειχε πιο γρηγορο μονοθεσιο, πηγαμε στην Ρωσια, οπου η Mercedes ειχε το πιο γρηγορο μονοθεσιο.(και στους 3 αγωνες ειχε τη λυση με τις ζαντες, οποτε δεν ηταν αυτη η ειδοποιος διαφορα)

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Ο αγωνας ειναι την Κυριακη και εκει μετραει να εισαι γρηγορος. Καθολου αξιο αποριας, οπως αλλωστε ειπες και εσυ, η Μερσεντες ηταν τοσο αργη που κοντεψε να φαει γυρο απο RBR

Ο Bottas έφαγε γύρο.

1 ώρα πριν, haHa είπε

Aν τωρα αποφασιστει αργοτερα οτι απο εδω και περα δεν ειναι νομιμες, τοτε θα χασει αυτο το πλεονεκτημα.

Φαντάζεστε δηλαδή να έβγαινε η FIA και να έλεγε, "Παιδιά το μονοθέσιο της Mercedes ήταν παράνομο για τρεις αγώνες, εντάξει μ@λ@κια κάναμε, δεν το είδαμε, ας ζήσουμε όλοι ευτυχισμένοι".

καταλαβαίνετε ότι μιλάμε για PR καταστροφή ολική έτσι; Πέτσινο πρωτάθλημα κλπ

Και το γεγονός ότι η Ferrari δεν έκανε protest είναι πολύ περίεργο. Σίγουρα θα έπεσε αντάλλαγμα από πίσω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, greg4 είπε

Φαντάζεστε δηλαδή να έβγαινε η FIA και να έλεγε, "Παιδιά το μονοθέσιο της Mercedes ήταν παράνομο για τρεις αγώνες, εντάξει μ@λ@κια κάναμε, δεν το είδαμε, ας ζήσουμε όλοι ευτυχισμένοι".

καταλαβαίνετε ότι μιλάμε για PR καταστροφή ολική έτσι; Πέτσινο πρωτάθλημα κλπ

Και το γεγονός ότι η Ferrari δεν έκανε protest είναι πολύ περίεργο. Σίγουρα θα έπεσε αντάλλαγμα από πίσω.

Οπως ειπαμε, αυτο ειναι συνηθες στην F1. Πολλες φορες λυσεις διαφορων ομαδων βγαινουν παρανομες και ετσι δεν χρησιμοποιουνται στα επομενα grand prix.  Πχ περυσι το πατωμα της Ferrari που βγηκε παρανομο(δεν εγινε τιποτα για τους προηγουμενους αγωνες και δεν ηταν PR καταστροφη, μιας και ειχε περασει τους ελεγχους και τοτε θεωρηθηκε νομιμο) ή παλι περυσι το θεμα με το oil consumption και τους περιορισμους που εβαλε η FIA αργοτερα. Ή φετος με τους καθρεπτες της Ferrari που κριθηκαν παρανομοι, αλλα δεν εγινε τιποτα για τον προηγουμενο αγωνα. Ουτε PR καταστροφη, ουτε περσινο πρωταθλημα.

 

Η Ferrari νομιζω πως δεν εκανε protest στους τελευταιους 2 αγωνες, γιατι ουσιαστικα δεν μπορουσε, μιας και η Mercedes δεν τις χρησιμοποιησε. Στους προηγουμενους αγωνες φαινεται δεν θεωρουσαν οτι ηταν παρανομο ή δεν ειχαν καταλαβει τι παιζει.

11 λεπτά πριν, greg4 είπε

Ο Bottas έφαγε γύρο.

Ωχ ναι! Ηταν εμφανεστατα αργη σε ρυθμο αγωνα η Μερσεντες.

Επεξ/σία από haHa
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...