Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πολλα συγχαρητηρια σε Λιουις για τη φετινη παναξια κατακτηση του τιτλου, αφου ηταν πιο σταθερος απο Σεμπ και συνολικα ειχε καλυτερη υποστηριξη απο την ομαδα του.

Εξαιρετικος Μαξ, απιστευτη ατυχια παλι για Ρικ.

Οι υπολοιποι οχι κατι το ιδιαιτερο... ο Σεμπ το παλεψε αλλα δεν... ο Κιμι χαλαρος και "ιπποτης" παλι στη μαχη του με τον Χαμ, ο Χαμ εκανε αυτο που επρεπε και ο τουριστας παρεμεινε τουριστας για ενα ακομα GP. Επισης, solid αγωνας για Λεκλερκ, κριμα για Nando.

Στα αρνητικα, η τεραστια διαφορά αναμεσα σε 3 πρωτους και σε υπολοιπους.

YΓ. απο ομαδες, McLaren υποστηριζω παιδια, μη με περασετε για Φερραρικο! :D

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αξια νικη του Max, ηταν ενα επιπεδο πανω απο τους αλλους!

Δευτερος αγωνας που  η Φερραρι ηταν πιο γρηγορη απο την Μερσεντες(και ενω η Μερσεντες ετρεχε με τις νομιμες ζαντες με τις τρυπες), αλλα η διαφορα ηταν μεγαλυτερη απο οτι περιμεναμε. 

Στις 27/10/2018 στις 9:07 ΜΜ, haHa είπε

Δεν νομιζω οτι Ferrari, Mercedes μπορει να κοντραρουν την RB στον αγωνα, αλλα νομιζω οτι η Φερραρι εχει λιγο καλυτερο race pace/tyre management στο Μεξικο απο Mercedes, οποτε θα δουμε και εκει μαχη.

Μου αρεσε ο Seb, εκανε επιτελους αυτο που επρεπε και ουσιαστικα κοντραρε τον Ρικ που ειχε πιο γρηγορο μονοθεσιο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Καλά, δεν εξετάστηκαν και από κανά αγωνοδίκη, συμβουλευτικό είναι το νόμιμο της FIA. :)

Οι αγωνοδικες στο Μεξικο εξετασαν τις ζαντες και εδωσαν το οκ μετα απο ερωτημα της Μερσεντες. Εδω η αποφαση:

2.jpg.0336840ea51edb7122e639613cc5d53e.jpg

3.jpg.4877ac9fa045994ddbbbf177f77c938c.jpg

 

17 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

O hahaς πέρα από ότι περίμενε να τελειώσει το πρωτάθλημα για να δει μάχες, βλέπω συνεχίζει τα δικά του πάλι. Δε γίνεται να περάσει μια μέρα χωρίς να προσπαθήσει να τσακωθεί με κάποιον ή να πει την φράση σήμα του "Κάποιοι..."

Καλη η προσπαθεια σου για flame και καταλαβαινω οτι επειδη γραφεις συνεχεια ανακριβειες που δεν ισχυουν, εχεις παθει ενα μινι θεμα και ασχολησε με το τι κανω, παρολο που συνεχεια λες οτι με εχεις κανεις ignore:

Στις 26/10/2018 στις 11:59 ΠΜ, Diinekis21 είπε

 @haHa Ξεκινάς το spam-flood πάλι, την επεξεργασία κειμένων σου προηγούμενων ημερών και τις "επιθέσεις" σου.

Αν έχεις κάτι ουσιαστικό να το δούμε, αλλιώς ignored :)

Στις 25/10/2018 στις 3:53 ΜΜ, Diinekis21 είπε

Edit εδώ μία και τελευταία φορά  γιατί ξαναρχίζει το flooding.

Όταν ακυρώνονται αποτελέσματα ομάδων που πήραν με παράνομα μέρη είναι κάτι άλλο πέρα από αναδρομική;

Γράφεις 100 φορές για μάγισσες, πράσσειν άλογα και κάθε λογής λογικό σφάλμα.

Eντάξει, είμαστε όλοι μέτοχοι της Ferrari εδώ.

Ηρέμησε με τα edit κάθε λεπτό. Γράψτο ολόκληρο, πόσταρε το and ignored again :)

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Στους κρισιμους αγωνες η Μερσεντα ειναι πολυ πιο γρηγορη και οταν εχει ουσιαστικα κριθει το πρωταθλημα, ως δια μαγείας, κοντευει να φαει γύρο απο την RBR! <_<

Δημοσ.
Μόλις τώρα, tommy^ είπε

Στους κρισιμους αγωνες η Μερσεντα ειναι πολυ πιο γρηγορη και οταν εχει ουσιαστικα κριθει το πρωταθλημα, ως δια μαγείας, κοντευει να φαει γύρο απο την RBR! <_<

Δεν είναι άστοχο το σχόλιο, αλλά χθες φαινόταν ότι είχαν θέμα με εμπρός-πίσω αριστερά ελαστικά.

Επίσης, μια ακόμα άχρωμη και άοσμη πίστα στο καλεντάρι. Ευχαριστούμε Τίλκε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

31 λεπτά πριν, haHa είπε

Οι αγωνοδικες στο Μεξικο εξετασαν τις ζαντες και εδωσαν το οκ μετα απο ερωτημα της Μερσεντες. Εδω η αποφαση:

2.jpg.0336840ea51edb7122e639613cc5d53e.jpg

3.jpg.4877ac9fa045994ddbbbf177f77c938c.jpg

Καλη η προσπαθεια σου για flame και καταλαβαινω οτι επειδη γραφεις συνεχεια ανακριβειες που δεν ισχυουν, εχεις παθει ενα μινι θεμα και ασχολησε με το τι κανω, παρολο που συνεχεια λες οτι με εχεις κανεις ignore:

 

Στις 26/10/2018 στις 12:59 ΜΜ, Diinekis21 είπε

https://www.racefans.net/2018/10/26/stewards-confirm-mercedes-rear-wheel-holes-are-legal/

Αυτά που αποφάνθηκαν οι stewards στο Mexico στις ερωτήσεις της Merc είναι αυτά:
 

Λένε λοιπόν περιληπτικά (δε θα κάτσω να το μεταφράσω λέξη προς λέξη επειδή κάποιος θέλει τα ασημί να τρέχουν μόνα τους, με κάθε τρόπο):

  • Αρνούνται να δώσουν γενικευμένη ερμήνευση, μιας και έχουν δικαιοδοσία για έναν αγώνα και πρέπει να ελέγχονται κατά περίπτωση.
  • Τονίζουν ότι το (συμβουλευτικό) οκ της FIA ήταν για το συγκεκριμένο κομμάτι που παρουσίασε η Merc στη FIA.
  • Έχει δίκιο η FIA όταν αναφέρει:
  1. Για να διερευνήσει κανείς αν υπάρχει αεροδυναμική επιρροή, πρέπει να λάβει πράγματα υπόψην όπως μέγεθος,σχήμα,λειτουργία. Μικρές οπές θα έχουν πρωταρχικά ψυκτική δράση, και παρόλο που θεωρούμε τη ψυκτική συμπεριφορά να είναι κομμάτι της αεροδυναμικής απόδοσης, πιστεύουμε ότι η ψύξη περιορισμένων περιοχών(όπως στο συγκεκριμένο) μπορούν να είναι αποδεκτά.
  2. Ο διαχωριστής αποτελεί κομμάτι της ευρύτερης ρόδας, οπότε αν η κύρια λειτουργία του είναι αυτή, πιστεύουμε ότι το να παρέχει περιορισμένη ροή για ψυκτικούς σκοπούς μπορεί να είναι αποδεκτή. Το γεγονός ότι κινείται είναι έμφυτο στη λειτουργία του, έτσι όπως περιστρέφονται οι ακτίνες μιας ρόδας.

(Τελικά τα μετέφρασα τα 1,2 λέξη προς λέξη. Αν υπάρχει κάποιο λάθος ή κάποια ιδιαίτερη ορολογία, πείτε το μου.)

Τα αρχικά σα disclaimer φαίνονται και απολύτως αυτονόητα.

Τι θέλει η Merc; Να πάρει a priori νομιμότητα  για ότι κομμάτι κατεβάσει;

Μετά λένε ότι είναι θεωρητικά σωστός ο συλλογισμός της FIA.

 

 

haha Όλους τους κατηγορείς ότι μπερδεύονται, εσύ δε διαβάζεις αυτά που ποστάρεις..

Το έχω ποστάρει από την Παρασκευή, είναι απάντηση στις ερωτήσεις της Merc, δεν εξέτασαν κάτι.

19 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Επίσης, μια ακόμα άχρωμη και άοσμη πίστα στο καλεντάρι. Ευχαριστούμε Τίλκε.

Γιατί τη κράζεις τόσο τη πίστα;

Έχει τόσο πολύ ιδιαίτερες συνθήκες που ανακατεύουν τη τράπουλα και βλέπουμε κάτι διαφορετικό.

Σίγουρα κάποια πράγματα χρίζουν βελτίωσης, αλλά υπάρχουν τόσα gp που πρέπει να φύγουν ή τροποποιηθούν αρκετά, πρώτα.

Πως σε έκανε triggered αυτή;

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

haha Όλους τους κατηγορείς ότι μπερδεύονται, εσύ δε διαβάζεις αυτά που ποστάρεις..

Το έχω ποστάρει από την Παρασκευή, είναι απάντηση στις ερωτήσεις της Merc, δεν εξέτασαν κάτι.

Το ξερω οτι το ποσταρες, αλλα για καποιο λογο αποφασισες να γραψεις κατι αλλο χθες. Οπως και αν εχει, παμε παρακατω, οι αγωνοδικες επιβεβαιωσαν οτι οι ζαντες ειναι νομιμες, το ιδιο ειχε πει και η FIA.

Το πιο βασικο θεμα ειναι να δουμε αν θα λυσει στον επομενο αγωνα τα προβληματα της η Μερσεντες ή θα παραμεινει πισω απο την Φερραρι.

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Δεν είναι άστοχο το σχόλιο, αλλά χθες φαινόταν ότι είχαν θέμα με εμπρός-πίσω αριστερά ελαστικά.

Ακριβως, οι υπονοιες για θεωριες συνομωσιας κλπ εχουν απλα .. χαβαλε. Η Μερσεντες ειχε προβλημα με τη φθορα ελαστικων, κατι που ηταν εμφανες απο την Παρασκευη.

 

Η Φερραρι κατα τα αλλα ειχε εξαιρετικο μονοθεσιο φετος, οπως και η Μερσεντες. Αν ο Vettel δεν ειχε τοσες επαφες/εξοδους(ακριβως δηλαδη οτι δεν εκανε ο Χαμ), τοτε το πρωταθλημα θα παιζοταν ακομα και ουσιαστικα θα ειχε ενα μικρο προβαδισμα. Mονο και μονο το λαθος υπο βροχη στη Γερμανια, του κοστισε 32 ποντους απο τους 64 που ειναι πισω. Αλλοι 16 ποντοι ηταν τα λαθη στο USAGP και αλλοι 20 ηταν ουσιαστικα το λαθος στην Ιταλια. Tα υπολοιπα λαθη/επαφες (Baku, Japan κλπ) δεν χρειαζεται καν να τα υπολογισουμε.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

...

Γιατί τη κράζεις τόσο τη πίστα;

Έχει τόσο πολύ ιδιαίτερες συνθήκες που ανακατεύουν τη τράπουλα και βλέπουμε κάτι διαφορετικό.

Σίγουρα κάποια πράγματα χρίζουν βελτίωσης, αλλά υπάρχουν τόσα gp που πρέπει να φύγουν ή τροποποιηθούν αρκετά, πρώτα.

Πως σε έκανε triggered αυτή;

 

Τηλεοπτικά παρακολουθώ μια φλατ χάραξη, 2 σημεία όλα και όλα για προσπέραση, με κάποια ενδιάμεσα σικέιν. Boring as f κατ'εμε, και δεν έχει να κάνει ότι είχε κριθεί ο τίτλος.

Γαλλία, Αυστρία, Ουγγαρία, Μεξικό, Ρωσία, Τουρκία, Κορέα, Ινδία...απλά δεν τραβάνε, γνώμη μου. Αυτό νιώθω ως τηλεθεατής, δεν νομίζω να'μαι ο μόνος.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Δευτερος αγωνας που  η Φερραρι ηταν πιο γρηγορη απο την Μερσεντες(και ενω η Μερσεντες ετρεχε με τις νομιμες ζαντες με τις τρυπες), αλλα η διαφορα ηταν μεγαλυτερη απο οτι περιμεναμε. 

Στις 27/10/2018 στις 10:07 ΜΜ, haHa είπε

1) Δεν έτρεχε με τις τρύπες στις ζάντες

Mercedes still refrained from using the design in Mexico

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-wheel-rim-technical-directive/3205216/

2) Σε ρυθμό ενός γύρου δεν ήταν πιο γρήγορη η Ferrari, η Mercedes ήταν. Γενικότερα είχε το τρίτο γρηγορότερο μονοθέσιο, αλλά οι Mercedes δεν μπορούσαν να διαχειριστούν τα ελαστικά.

---

Τεσπα όπως είπα και χθες μια χαρά την έκαναν την δουλειά του οι τρύπες για τρεις αγώνες. Προφανώς τους έδωσαν τεράστιο πλεονέκτημα στο να φέρνουν σε σωστή θερμοκρασία τα ελαστικά. Γενικώς το να βρει κάποιος ένα πλεονέκτημα και να το κρατήσει 2-3 αγώνες κάνει πολλές την διαφορά.

Τώρα θα βγάλει και ένα directive η FIA και θα κλείσει το θέμα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, greg4 είπε

1) Δεν έτρεχε με τις τρύπες στις ζάντες

Mercedes still refrained from using the design in Mexico

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-wheel-rim-technical-directive/3205216/

Ωχ, δεν το ηξερα! I stand corrected!

29 λεπτά πριν, greg4 είπε

2) Σε ρυθμό ενός γύρου δεν ήταν πιο γρήγορη η Ferrari, η Mercedes ήταν. Γενικότερα είχε το τρίτο γρηγορότερο μονοθέσιο, αλλά οι Mercedes δεν μπορούσαν να διαχειριστούν τα ελαστικά.

H Ferrari ειχε σαφεστατα πιο γρηγορο μονοθεσιο στο Μεξικο. Φανηκε χαρακτηριστικα χθες αυτο που φαινοταν απο τις προηγουμενες ημερες. Το πιο γρηγορο μονοθεσιο στον αγωνα εχει φυσικα να κανει και με το tyre management. Σε race pace ηταν σαφως καλυτερη η Φερραρι υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες/setup κλπ. Η Μερσεντες ειναι το 3ο γρηγοροτερο μονοθεσιο στον αγωνα του Μεξικου με αρκετη διαφορα απο τους 2 πρωτους.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, haHa είπε

...Mονο και μονο το λαθος υπο βροχη στη Γερμανια, του κοστισε 32 ποντους απο τους 64 που ειναι πισω...

Αυτός ο αγώνας θα μείνει για καιρό στις μνήμες.

Αλλά αυτό που έγραφα πιο πίσω θεωρώ ότι κόστισε περισσότερο, το πως δηλαδή η Φερράρι προσέγγιζε τους επόμενους αγώνες, με τραβηγμένες αποφάσεις στρατηγικής. Υπήρχαν αγώνες που δεν μπορούσαν να κοντράρουν Χαμ/Merc, φαινόταν το πράγμα, και όμως έκαναν ότι ήταν δυνατό να χάσουν και τη δεύτερη θέση, ούτε λόγος για περιορισμό χασούρας. Και μιλάμε για πρωτάθλημα με 21 αγώνες. Ε, μαζί με τα χαζά λάθη του Σεμπ, έδεσε το γλυκό.

Επεξ/σία από ~mxls~
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, greg4 είπε

Τεσπα όπως είπα και χθες μια χαρά την έκαναν την δουλειά του οι τρύπες για τρεις αγώνες. Προφανώς τους έδωσαν τεράστιο πλεονέκτημα στο να φέρνουν σε σωστή θερμοκρασία τα ελαστικά. Γενικώς το να βρει κάποιος ένα πλεονέκτημα και να το κρατήσει 2-3 αγώνες κάνει πολλές την διαφορά.

Τώρα θα βγάλει και ένα directive η FIA και θα κλείσει το θέμα.

Απο αυτα παντως που λεει το αρθρο, η FIA φαινεται θα βγαλει directive που θα ξεκαθαριζει τα πραγματα και το τι θα παιζει και για αλλες λυσεις(οπου ο Whiting επαναλαμβανει οτι ειναι legal η λυση της Mercedes). Οποτε πιθανοτατα στη Βραζιλια η Μερσεντες θα τρεξει με τις τρυπες στις ζαντες που ειναι νομιμες.

Αναφορά σε κείμενο

Whiting said he does not plan to make the Mercedes design illegal in the future.

"I don't think there's any need to," he emphasised. "Provided it's clear that it's being done for a reason, and if there's an incidental effect on the aero of the car, it should be fine.

"There are many, many things [that affect] the aero of the car – suspension is hanging out there in the airstream, and wheels are a classic example, but their primary purpose is quite clear."

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, greg4 είπε

Πότε τον χαντάκωσε ακριβώς η ομάδα του φέτος;...

Έχω γράψει και εδώ σε πολλά gp τη στιγμή που έπρεπε να γίνουν πιτ στον Κίμι, και απλά δεν βόλευε σε ρυθμό με τον αντίστοιχο του Σεμπ.

Είναι σε 5-6 περιπτώσεις τουλάχιστον που'χω ποστάρει, θα ρίξω μια ματια πιο πίσω. Αναφέρομαι σε κραχτές περιπτώσεις.

Υ.Γ είναι και άλλα πολλά από διάφορες σεζόν, αλλά βαριέμαι στο search:

 

 

 

 

33 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

...

O Lewis για τη Ρωσία είχε πει να τρέχουν ανάποδα τη πίστα! :P

λολ, δεν το ξερα αυτό. Δεν είναι κακό να το επιχειρήσουν πάντως.

Επεξ/σία από ~mxls~
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

λολ, δεν το ξερα αυτό. Δεν είναι κακό να το επιχειρήσουν πάντως.

https://www.motorsport.com/f1/news/hamilton-sochi-russian-gp-reverse/3187395/

https://www.gpfans.com/en/articles/2830/hamilton-wants-sochi-completely-changed/

Πράγματι, είναι πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική το να τρέξουν reversed σε ένα gp που έχει αποδεδειγμένα τα θέματα του. Είναι και πολύ πιο οικονομικό, σε σχέση με όποια επαναχάραξη.

Αλλά νομίζω αλλού κινούνται οι FIA-Liberty αν κρίνεις από τις ιδέες που πέφτουν κατά καιρούς, πχ. Q4.

Καλό είναι να τα λένε οι πιλότοι, ειδικά οι καλύτεροι, μπας και αλλάξουν κάτι προς το καλύτερο.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...