Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τόση θέρμη να είναι 1 sec μπροστά η Merc και να το λέμε "μάχη".

https://www.racefans.net/2018/10/26/stewards-confirm-mercedes-rear-wheel-holes-are-legal/

Αυτά που αποφάνθηκαν οι stewards στο Mexico στις ερωτήσεις της Merc είναι αυτά:
 

Αναφορά σε κείμενο

 

Thus Mercedes requests:
“A) Confirmation from the Stewards of the interpretation of Article 3.8 of the Regulations as set out in the FIA’s Clarification and so the legality of the Part; or
“B) details of all changes required to the Clarification such that certainty surrounding the correct interpretation of Article 3.8 is achieved.”

The Stewards find that:
1. Our jurisdiction extends solely to this Event, and therefore decline to make a generalised interpretation of Art. 3.8. Further, we agree with the FIA Technical Department’s position that this would have to be addressed on a case by case basis, taking into account, at least, the specific points in the FIA Technical Department’s document of the 16th of October, 2018.
2. The FIA’s Clarification and acceptance of the part specifically states that it is limited to the part presented by Mercedes in their submission to the FIA and that alternative design options would have to be considered separately.
3. The opinion of the FIA Technical Department is correct when they state:
“Regarding the legality of the holes in the spacer:
“1. To determine whether the holes have an aerodynamic influence, one has to consider their size, shape and function. Small holes will tend to have primarily a cooling function, and while we can at times consider cooling to be an aspect of aerodynamic performance, we feel that cooling of very localized areas (as in your design) can be acceptable.
“2. The spacer is specifically part of the wheel assembly (as mentioned in Article 12.8.1), so provided its main function is that of a spacer, we feel that having some localized bleeding of the flow for cooling can be acceptable. The fact the spacer rotates is inherent in its function, in much the same way that the wheel rim spokes rotate.

 

Λένε λοιπόν περιληπτικά (δε θα κάτσω να το μεταφράσω λέξη προς λέξη επειδή κάποιος θέλει τα ασημί να τρέχουν μόνα τους, με κάθε τρόπο):

  • Αρνούνται να δώσουν γενικευμένη ερμήνευση, μιας και έχουν δικαιοδοσία για έναν αγώνα και πρέπει να ελέγχονται κατά περίπτωση.
  • Τονίζουν ότι το (συμβουλευτικό) οκ της FIA ήταν για το συγκεκριμένο κομμάτι που παρουσίασε η Merc στη FIA.
  • Έχει δίκιο η FIA όταν αναφέρει:
  1. Για να διερευνήσει κανείς αν υπάρχει αεροδυναμική επιρροή, πρέπει να λάβει πράγματα υπόψην όπως μέγεθος,σχήμα,λειτουργία. Μικρές οπές θα έχουν πρωταρχικά ψυκτική δράση, και παρόλο που θεωρούμε τη ψυκτική συμπεριφορά να είναι κομμάτι της αεροδυναμικής απόδοσης, πιστεύουμε ότι η ψύξη περιορισμένων περιοχών(όπως στο συγκεκριμένο) μπορούν να είναι αποδεκτά.
  2. Ο διαχωριστής αποτελεί κομμάτι της ευρύτερης ρόδας, οπότε αν η κύρια λειτουργία του είναι αυτή, πιστεύουμε ότι το να παρέχει περιορισμένη ροή για ψυκτικούς σκοπούς μπορεί να είναι αποδεκτή. Το γεγονός ότι κινείται είναι έμφυτο στη λειτουργία του, έτσι όπως περιστρέφονται οι ακτίνες μιας ρόδας.

(Τελικά τα μετέφρασα τα 1,2 λέξη προς λέξη. Αν υπάρχει κάποιο λάθος ή κάποια ιδιαίτερη ορολογία, πείτε το μου.)

Τα αρχικά σα disclaimer φαίνονται και απολύτως αυτονόητα.

Τι θέλει η Merc; Να πάρει a priori νομιμότητα  για ότι κομμάτι κατεβάσει;

Μετά λένε ότι είναι θεωρητικά σωστός ο συλλογισμός της FIA.

Δηλαδή αυτό:

20 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Το επιχείρημα της Mercedes για τις οπές είναι ότι δεν είναι κινητό αεροδυναμικό μέλος και ότι δε πήρε κάποιο πλεονέκτημα από αυτό.

Όλα αυτά θα έλεγε κανείς ότι είναι λίγο διαφορετικά από αυτό:

2 ώρες πριν, haHa είπε

Δυστυχως η FIA/Mexico race stewards δεν εκανε το χατηρι στην Φερραρι να αλλαξει την αποφαση της και ετσι οι ζαντες της Mercedes παραμενουν νομιμες και θα τρεξει με αυτες στο Μεξικο. 
Mercedes cleared to run controversial wheel design

 

Το 1,2 (ειδικά το 2)  είναι εξαιρετικά αμφιλεγόμενα, βαδίζοντας στη λογική να πούμε το άσπρο-μαύρο.

Παρόμοιες λογικές τύπου limited illegality (όχι irregularity :P )  έχουμε δει αρκετές φορές φέτος (συμπτωματικά γέρνουν και προς μια πλευρά) όπως πχ. στη Γερμανία.

 

Diuz-EmWAAEhMqW.jpg.bcf9cb685c3bf454437df33b3d53d9ce.jpg

Ότι είναι τουλάχιστον εξαιρετικά αμφιλεγόμενο το θέμα δε χωρά αμφιβολία.

Το πως θα εξελιχθεί(σε ένα φάσμα που τέρμα αριστερά έχει το τίποτα και τέρμα δεξιά DSQ αγώνων) είναι παράγοντας πολλών μεταβλητών...

Άμα θέλετε τις αναλύουμε και αυτές :)

EDIT @haHa Ξεκινάς το spam-flood πάλι, την επεξεργασία κειμένων σου προηγούμενων ημερών και τις "επιθέσεις" σου.

Αν έχεις κάτι ουσιαστικό να το δούμε, αλλιώς ignored :)

 

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Tη μαγκια στις ζαντες την ειχε η Μερσεντα στις ΗΠΑ;

Αν ναι, την ειχε αυτουσια ή τροποποιημενη;

Σορρυ, απλα δε θυμαμαι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Tη μαγκια στις ζαντες την ειχε η Μερσεντα στις ΗΠΑ;

Αν ναι, την ειχε αυτουσια ή τροποποιημενη;

Σορρυ, απλα δε θυμαμαι.

Στις ΗΠΑ στον αγωνα, η Mercedes ειχε κλεισει τις τρυπες για να ειναι on the safe side, φοβουμενη ενσταση/διαμαρτυρια της Φερραρι μετα τον αγωνα.

Φυσικα, διαφοροι ειχαν αποφανθει τα παρακατω για αυτην την αποφαση της Μερσεντες:

Στις 23/10/2018 στις 11:51 ΠΜ, Diinekis21 είπε

2 ερωτήματα από μένα:

Τι φοβήθηκε και το απέσυρε η Merc ενώ είχε και το οκ από την FIA με το περήφημο limited illegality;

Αν είναι τελικά παράνομο, για το διάστημα των τελευταίων GP που μεταφερθήκαμε σε εποχές 2014-2016(που έπαιζε τελείως μόνη της),  δεν πρέπει να έχει κάποια επίπτωση η Merc και γιατί έπρεπε να περάσει τόσο χρονικό διάστημα για να αναγκαστεί έστω να το αποσύρει.
....

Εάν κάτι είναι νόμιμο δεν φοβάται τις διαμαρτυρίες.

Παλι βεβαια διαβαζαμε διαφορα περι "περήφημου limited illegality" κλπ χωρις κανενα λινκ που να τα στηριζει.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Ε αρα ειναι φανερο οτι επωφεληθηκε απο αυτες αφου στις ΗΠΑ δεν ηταν πιο τραγικα πιο γρηγορη οπως στης αμεσως προηγουμενες πιστες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ε αρα ειναι φανερο οτι επωφεληθηκε απο αυτες αφου στις ΗΠΑ δεν ηταν πιο τραγικα πιο γρηγορη οπως στης αμεσως προηγουμενες πιστες.

(ασχετο με το τωρινο θεμα μας, αλλα αναλογα με την πιστα, παιζουν διακυμανσεις στην αποδοση των μονοθεσιων. Επισης η Φερραρι εφερε αρκετες αλλαγες στο μονοθεσιο της στον προηγουμενο αγωνα. Οι διακυμανσεις -συχνα μεγαλες- απο πιστα σε πιστα ειναι κατι που γνωριζουν οσοι παρακολουθουν λιγο καιρο F1)

Προφανως θεωρει οτι επωφεληθηκε και για αυτο  πιθανοτατα θα το ξαναχρησιμοποιησει και σε αυτον τον αγωνα.

Ειναι ομως νομιμη λυση οπως αποφανθηκε η FIA και oι race stewards, σε αντιθεση με τι διαβαζαμε εδω μεσα.
Να δουμε αν τελικως θα χρησιμοποιησει η Μερσεντες τις ζαντες ή αν θα το παιξει παλι safe.

Παμε παρακατω.

---------------------

Btw, ενας ακομα λογος που η Mercedes υστερουσε οριακα σε αποδοση ηταν και ενα λαθος στο στησιμο απο πλευρας Μερσεντες:
Hamilton explains "massive" issue behind US GP slump

Αναφορά σε κείμενο

All of those factors contributed to a difficult afternoon for Hamilton, who still finished third.“They took the car apart in the morning, and when they put it back together, the car was unbalanced,” he explained. “So a massive cross-weight issue, it was something like 50kgs, which was massive.
"So the right front and the left rear would take all the weight, the car would not turn through the left hand corners.

“It felt very strange out there. It felt like I had a massive tailwind or something when I was going through places like Turn 19, through the right-handers it was a little better.
"But there are not a lot of right-handers at that track. I think if we hadn’t had that problem it would have been a much different race.”

“That made a difference for sure,” said the Finn. “We know that the car wasn’t in 100 percent condition on terms of mechanical set-up for the race, and we also got caught by the tyre life predictions we had.
"I think also the difficult balance we had in the race was partly because the Pirelli limits were raised from Saturday to Sunday.
“The car wasn’t as good to drive any more around the lap as in qualifying. With the sub-optimal balance the tyre wear was higher, that made it more difficult.
"It looked worse actually than I think the pure pace of the car could have been with optimum balance.”

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

(ασχετο με το τωρινο θεμα μας, αλλα αναλογα με την πιστα, παιζουν διακυμανσεις στην αποδοση των μονοθεσιων. Επισης η Φερραρι εφερε αρκετες αλλαγες στο μονοθεσιο της στον προηγουμενο αγωνα. Οι διακυμανσεις -συχνα μεγαλες- απο πιστα σε πιστα ειναι κατι που γνωριζουν οσοι παρακολουθουν λιγο καιρο F1)

Προφανως θεωρει οτι επωφεληθηκε και για αυτο  πιθανοτατα θα το ξαναχρησιμοποιησει και σε αυτον τον αγωνα.

Ειναι ομως νομιμη λυση οπως αποφανθηκε η FIA και oι race stewards, σε αντιθεση με τι διαβαζαμε εδω μεσα.
Να δουμε αν τελικως θα χρησιμοποιησει η Μερσεντες τις ζαντες ή αν θα το παιξει παλι safe.

Φυσικα και παιζουν διακυμανσεις απο GP σε GP, αλλα δε βρισκεις περιπου 1sec απο τη μια μερα στην αλλη ετσι ευκολα σε σχεση με τους αλλους.

Τεσπα, φανηκε ξεκαθαρα οτι χωρις τις τρυπες στις ζαντες, οι διαφορές ηταν πολυ μικρες μεταξυ των πρωτων.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Φυσικα και παιζουν διακυμανσεις απο GP σε GP, αλλα δε βρισκεις περιπου 1sec απο τη μια μερα στην αλλη ετσι ευκολα σε σχεση με τους αλλους.

Τεσπα, φανηκε ξεκαθαρα οτι χωρις τις τρυπες στις ζαντες, οι διαφορές ηταν πολυ μικρες μεταξυ των πρωτων.

Δεν ξερω αν επαιξαν τοσο μεγαλο ρολο οι τρυπες στις ζαντες. Σιγουρα βεβαια θα βοηθανε(ιδιαιτερα στο blistering).
Εδω απο το Σαββατο, ο Ham(με τις ζαντες με τις τρυπες νομιζω) ηταν μολις κατω απο 0.1sec μπροστα απο τον ... Κιμι. Ειχε φανει δηλαδη ξεκαθαρα απο πριν(με τρυπες στις ζαντες νομιζω) οτι "οι διαφορές ηταν πολυ μικρες μεταξυ των πρωτων".
 

Τα περι 1sec απο ζαντες δεν ισχυουν.

 

Τελος παντων, το θεμα φαινεται ληξαν προς το παρον, παμε παρακατω.

--------------------

Ας ελπισουμε οτι το ιδιο θα ισχυει για τις διαφορες και στο Μεξικο και θα δουμε ωραιες μαχες.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Δεν ξερω αν επαιξαν τοσο μεγαλο ρολο οι τρυπες στις ζαντες. Σιγουρα βεβαια θα βοηθανε(ιδιαιτερα στο blistering).
Εδω απο το Σαββατο, ο Ham(με τις ζαντες με τις τρυπες νομιζω) ηταν μολις κατω απο 0.1sec μπροστα απο τον ... Κιμι. Ειχε φανει δηλαδη ξεκαθαρα απο πριν(με τρυπες στις ζαντες νομιζω) οτι "οι διαφορές ηταν πολυ μικρες μεταξυ των πρωτων".
 

Τα περι 1sec απο ζαντες δεν ισχυουν.

 

Γιατι δεν ισχυουν;

Σε Russia Q3 η Μερσεντες ηταν 0.6 sec ταχυτερες και στον αγωνα εκαναν περιπατο.

Σε Japan Q3 η Μερσεντες ηταν 1++ sec  ταχυτερες (βεβαια λογω της βροχης δεν ηταν ξεκαθαρη η διαφορά, αν και τα 1.2 sec διαφορά απο Φερσταπεν ηταν στα ισια δηλαδη με ιδια λαστιχα την ιδια χρονικη στιγμη) και στον αγωνα παλι εγινε περιπατος.

Σε USA Q3 (οπου δεν υπηρχαν οι τρυπες στις ζαντες) ειχαμε σφαγη αναμεσα σε Φερραρι και Μερσεντες με απειροελαχιστες διαφορές και ο αγωνας ειχε αρκετες μαχες.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Γιατι δεν ισχυουν;

Σε Russia Q3 η Μερσεντες ηταν 0.6 sec ταχυτερες και στον αγωνα εκαναν περιπατο.

Σε Japan Q3 η Μερσεντες ηταν 1++ sec  ταχυτερες (βεβαια λογω της βροχης δεν ηταν ξεκαθαρη η διαφορά, αν και τα 1.2 sec διαφορά απο Φερσταπεν ηταν στα ισια δηλαδη με ιδια λαστιχα την ιδια χρονικη στιγμη) και στον αγωνα παλι εγινε περιπατος.

Σε USA Q3 (οπου δεν υπηρχαν οι τρυπες στις ζαντες) ειχαμε σφαγη αναμεσα σε Φερραρι και Μερσεντες με απειροελαχιστες διαφορές και ο αγωνας ειχε αρκετες μαχες.

Γενικοτερα, correlation does not imply causation.

α) H Ιαπωνια ειναι εκτος συζητησης λογω βροχης

β) Επισης, νομιζω πως το Σαββατο στο Q3 στο USA υπηρχαν οι τρυπες και την Κυριακη τις καλυψαν με σιλικονη. Μπορει και να κανω λαθος, αλλα αυτο καταλαβα απο αυτα που διαβασα.

γ) Στην Ιταλια στο Q3 ηταν ταχυτερες οι Φερραρι κατα 0.2sec , παρολο που τα Μερσεντες ειχαν τις ζαντες με τις τρυπες. Οποτε εδω βλεπουμε να μην ισχυει η παραπανω θεωρια.

 

Οπως βλεπεις, υπαρχουν αντικρουομενα αποτελεσματα.
Μην ξεχναμε επισης οτι στις USA η Φερραρι ηρθε μετα απο καιρο με μεγαλο, διαφορετικο αεροδυναμικο πακετο:
Ferrari bring big updates to COTA - Ferrari have brought a raft of aerodynamic updates to their cars

που κατα δηλωση του Vettel διορθωνε τον αισθητα λαθος δρομο που ειχε παρει στους τελευταιους αγωνες και ειχε πτωση επιδοσεων:
Ferrari too slow to spot problems with F1 car upgrades - Vettel

Αναφορά σε κείμενο

Ferrari's decision to abandon recent updates and roll back to older specification concepts at the United States Grand Prix helped trigger a return to form, with Kimi Raikkonen taking his first winsince returning to the team.
"It took too long," he said about the car being quick again. "You can see it is good news but you can also see it is bad news.
"If we have to go back to a car that has been competitive three/four months ago, then surely it cannot be good news if you think about it.
...
"It is a bit hard to explain," he said. "Certainly we felt that the car was not as strong as it was before, but if you don't see there is anything wrong, then you don't know that there is something wrong.
"All the steps that we did, they seemed to make sense but now looking back they didn't.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, haHa είπε

Γενικοτερα, correlation does not imply causation.

α) H Ιαπωνια ειναι εκτος συζητησης λογω βροχης

β) Επισης, νομιζω πως το Σαββατο στο Q3 στο USA υπηρχαν οι τρυπες και την Κυριακη τις καλυψαν με σιλικονη. Μπορει και να κανω λαθος, αλλα αυτο καταλαβα απο αυτα που διαβασα.

γ) Στην Ιταλια στο Q3 ηταν ταχυτερες οι Φερραρι κατα 0.2sec , παρολο που η Μερσεντες ειχαν τις ζαντες με τις τρυπες.

Οπως βλεπεις, υπαρχουν αντικρουομενα αποτελεσματα. Μην ξεχναμε επισης οτι στις USA η Φερραρι ηρθε μετα απο καιρο με διαφορετικο αεροδυναμικο πακετο, που κατα δηλωση της ιδιας διορθωνε τον αισθητα λαθος δρομο που ειχε παρει στους τελευταιους αγωνες και ειχε πτωση επιδοσεων:
Ferrari too slow to spot problems with F1 car upgrades - Vettel

Στην Ιαπωνια, επαναλαμβανω, η διαφορά των Μερσεντες με την Red bull ηταν κανονικη γιατι οι χρονοι εγιναν με ιδια λαστιχα σε παρομοια χρονικη στιγμη. Αρα διαφορά 1+ sec.

Απο τα υπολοιπα που λες, μονο αν ηταν σιγουρο  οτι καλυψαν τις τρυπες με σιλικονη στο Q3 των ΗΠΑ θα ηταν κατι χρησιμο ωστε να μας δωσει περισσοτερες απαντησεις.

Επειδη δεν εισαι σιγουρος ομως, δεν μπορουμε να βασιστουμε σε αυτο.

Στην Ιταλια, στο Q3, η Φερραρι ηταν οριακα 0.1 sec πιο γρηγορη σε μια πιστα/δυναμομετρο οπου ολοι περιμεναν περιπατο της Φερραρι.

ΥΓ. Μην μπερδευεσαι με τα σχεδον 0.2 sec διαφορά του Κιμι απο τον Χαμ, ηταν λογω αερα Φεττελ.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Στην Ιαπωνια, επαναλαμβανω, η διαφορά των Μερσεντες με την Red bull ηταν κανονικη γιατι οι χρονοι εγιναν με ιδια λαστιχα σε παρομοια χρονικη στιγμη. Αρα διαφορά 1+ sec.

Παντα υπαρχουν 2 πλευρες να βλεπεις τα πραγματα. Ας παρουμε πχ τον αγωνα Ιαπωνια και USA και την συγκριση που κανεις μεταξυ RedBull και Mercedes.
Συμφωνα με τη λογικη σου και με την εικασια που εκανες οτι στις USA ηταν καλυμμενες οι τρυπες, τοτε η διαφορα ηταν παρομοια μεταξυ Mercedes και Red Bull στους 2 αυτους αγωνες, παρολο τις διαφορετικες ζαντες που υπεθεσες.

Αρα με την υποθεση σου για καλυμμενες τρυπες σε USA, δεν προσεφεραν πτωση αποδοσης σε σχεση με RedBull που η διαφορα παρεμεινε η ιδια. 

Αλλα γενικοτερα, ο αγωνας της Ιαπωνιας ειναι ο πλεον ακαταλληλος για να βγουνε συμπερασματα, ακριβως λογω βροχης.

24 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Στην Ιταλια, στο Q3, η Φερραρι ηταν οριακα 0.1 sec πιο γρηγορη σε μια πιστα/δυναμομετρο οπου ολοι περιμεναν περιπατο της Φερραρι.

ΥΓ. Μην μπερδευεσαι με τα σχεδον 0.2 sec διαφορά του Κιμι απο τον Χαμ, ηταν λογω αερα Φεττελ.

Ακριβως, η Φερραρι ηταν πιο γρηγορη 0.2sec, παρολο που η Μερσεντες ειχε τρυπες στις ζαντες.
Υ.Γ.: Μην μπερδευεσαι με τα σχεδον 0.2 sec διαφορά του Κιμι απο τον Χαμ, δεν ηταν λογω αερα Vettel οπως γραφεις, γιατι και ο Ham ειχε αντιστοιχα αερα απο Bottas. Απορω που δεν το ηξερες.

24 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Επειδη δεν εισαι σιγουρος ομως, δεν μπορουμε να βασιστουμε σε αυτο.

Οποτε απο τα παραδειγματα που εθεσες, η Ιαπωνια βγαινει εκτος λογω βροχης και λογω παρομοιας διαφορας με RedBull.
Για τα δοκιμαστικα στις ΗΠΑ λεμε τωρα οτι δεν μπορουμε να βασιστουμε σε αυτα. Οχι μονο γιατι δεν ειμαστε σιγουροι τι ζαντες φορουσε, αλλα γιατι η Φερραιρ εφερε μεγαλο update.

Οποτε μενει μονο η Ρωσια και η Ιταλια με αντικρουμενα αποτελεσματα.

 

Αλλα, οπως και να εχει, correlation does not imply causation.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρα λοιπον τα 0.17 sec διαφορά του Κιμι ηταν στα ισια σε μια πιστα που περιμεναν ολοι περιπατο της Ferrari και που στο race pace η Φερραρι δεν ηταν πιο γρηγορη απο τη Μερσεντες!

Αρα μια χαρα εκανα τη δουλεια τους οι τρυπες στις ζαντες, αν δεν υπηρχαν θα ηταν μεγαλυτερη η διαφορά λογω δυνατοτερου μοτερ της Φερραρι.

Σε Japan η Μερσεντα ηταν "αλλου" και στα Q και στον αγωνα οποτε ειχαμε  domination.

Σε Russia παλι mercedes domination.

Σε USA σφαγη!

Εγω αυτα ειδα και φανταζομαι και ολοι εδω περα.

Eσυ μπορεις να λες ο,τι θες, fine by me!

Επεξ/σία από tommy^
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Αρα λοιπον τα 0.17 sec διαφορά του Κιμι ηταν στα ισια σε μια πιστα που περιμεναν ολοι περιπατο της Ferrari και που στο race pace η Φερραρι δεν ηταν πιο γρηγορη απο τη Μερσεντες!

Αρα μια χαρα εκανα τη δουλεια τους οι τρυπες στις ζαντες, αν δεν υπηρχαν θα ηταν μεγαλυτερη η διαφορά λογω δυνατοτερου μοτερ της Φερραρι.

Σε Japan η Μερσεντα ηταν "αλλου" και στα Q και στον αγωνα οποτε ειχαμε  domination.

Σε Russia παλι mercedes domination.

Σε USA σφαγη!

Εγω αυτα ειδα και φανταζομαι και ολοι εδω περα.

Eσυ μπορεις να λες ο,τι θες, fine by me!

Κραταμε οτι θεωρεις οτι η Φερραρι εχει δυνατοτερο μοτερ που θα της εδινε την δυνατοτητα για περιπατο στην Ιταλια αν δεν υπηρχαν οι τρυπες στις ζαντες στην Μερσεντες (που btw ειναι νομιμες,οποτε η ολη συζητηση ειναι λιγο ακυρη).

Στα υπολοιπα, στα περισσοτερα αυτοαναιρεθηκες μονος σου.
Τελος, οι συνεχεις παραλειψεις/ελλειπης πληροφορηση, πχ
α) ανεφερες οτι η διαφορά Κιμι στην Monza ηταν λογω slipstream, αλλα δεν ανεφερες οτι το ιδιο ισχυε και για τον Ham(χμμμ) ,
β) δεν παιρνεις υποψη σου οτι στις ΗΠΑ η Φερραρι εφερε μεγαλο πακετο αναβαβισεων που ο Vettel δηλωσε πως διορθωνει τα προβληματα των τελευταιων αγωνων

δειχνει αρκετα πραγματα.

 


Οπως και να εχει, οι ζαντες ειναι νομιμες σε αντιθεση με τι διαβαζαμε εδω μεσα περι limited illegality, το θεμα φαινεται ληξαν προς το παρον, παμε παρακατω.

Κατι μου λεει οτι πχ η RedBull αποκλειεται να ειναι ~1.2sec πισω σε αυτον τον αγωνα, ακομα και αν η Μερσεντες τρεξει με τις ζαντες με τις τρυπες. Ας ελπισουμε οτι η Φερραρι θα ειναι στη μαχη για pole.

Επεξ/σία από haHa
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...