Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν θελω να ειμαι ξενερωτος αλλα νομιζω την Κυριακη θα τελειωσει το πρωταθλημα...

Eκτος συγκλονιστικου απροοπτου ναι!

Αλλα αυτο δεν εχει σχεση με το να δουμε εναν ωραιο αγωνα σαν της Αμερικης με σασπενς μεχρι το τελος!

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν θελω να ειμαι ξενερωτος αλλα νομιζω την Κυριακη θα τελειωσει το πρωταθλημα...

Το πρωτάθλημα έχει τελειώσει προ πολλού απλά το αφήνει λίγο παραπίσω ο Χάμιλτον  γιατί και αυτός από τα διαφημιστικά έσοδα πληρώνεται.Οπότε όσο πιο πίσω πάει τόσο περισσότερα είναι για τις άλλες ομάδες αλλά περισσότερο για την ομάδα του που θα βγει και πρωταθλήτρια..

Τυπικά γιατί ουσιαστικά τελείωσε εγώ δεν βλέπω στέψη ούτε αυτή την Κυριακή.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν θελω να ειμαι ξενερωτος αλλα νομιζω την Κυριακη θα τελειωσει το πρωταθλημα...

Ναι, ουσιαστικά μόνο με DNF του Lewis δε τελειώνει το οδηγών. Αν είναι να δούμε και άλλο αγώνα με τόση ένταση, 3 ομάδες να μάχονται για τη νίκη και όχι τη σούπα των προηγούμενων, ε μακάρι να γίνει.  :)

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Eκτος συγκλονιστικου απροοπτου ναι!

Αλλα αυτο δεν εχει σχεση με το να δουμε εναν ωραιο αγωνα σαν της Αμερικης με σασπενς μεχρι το τελος!

To αυτό! :P

Ακόμα και τώρα που ουσιαστικά έχει τελειώσει το θέμα της κούπας, πόση ένταση είχε ο αγώνας!

Που να φτάναμε μέχρι το Abu Dhabi έτσι, να είχαμε title showdown και καμιά μάχη μεταξύ των διεκδικητών γιατί ουσιαστικά δεν έχουμε δει...

2 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Το πρωτάθλημα έχει τελειώσει προ πολλού απλά το αφήνει λίγο παραπίσω ο Χάμιλτον  γιατί και αυτός από τα διαφημιστικά έσοδα πληρώνεται.Οπότε όσο πιο πίσω πάει τόσο περισσότερα είναι για τις άλλες ομάδες αλλά περισσότερο για την ομάδα του που θα βγει και πρωταθλήτρια..

Τυπικά γιατί ουσιαστικά τελείωσε εγώ δεν βλέπω στέψη ούτε αυτή την Κυριακή.

Πως ακριβώς το αφήνει να πάει πιο πίσω, αφού έχουν λυσσάξει να το τελειώσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα;.. :)

Βλέπεις DNF του Lewis γέροντα;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

 

Πως ακριβώς το αφήνει να πάει πιο πίσω, αφού έχουν λυσσάξει να το τελειώσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα;.. :)

 

Μα πως αλλιώς θα μας πείσουν ότι γίνεται μάχη ώστε να δούμε και ακόμη άλλο ένα γκραν-πρι. Πόσοι νομίζεις από τα εκατομμύρια που βλέπουν τώρα θα κάτσουν να δουν το επόμενο αν γίνει η στέψη;;;;

Μη γελιέσαι ο Χάμιλτον 5 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είναι μέρος όλου του συστήματος όπως ήταν παλιά ο Σουμάχερ και θα σηκώσει το πόδι από το γκάζι αν του το ζητήσουν προκειμένου να ανέβει η ακροαματικότητα. Μην ξεχνάς ότι εκεί στηρίζεται όλο το οικοδόμημα της φόρμουλα1. Ένα θέαμα είναι το οποίο πρέπει να έχει ένα μεγάλο ήρωα.

Ήδη μας ετοιμάζουν  τον επόμενο (λέγε Μαξ).:P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Πόσοι νομίζεις από τα εκατομμύρια που βλέπουν τώρα θα κάτσουν να δουν το επόμενο αν γίνει η στέψη;;;; 

 Ένα θέαμα είναι το οποίο πρέπει να έχει ένα μεγάλο ήρωα. 

Ήδη μας ετοιμάζουν  τον επόμενο (λέγε Μαξ).:P

 Σε αυτά έχεις δίκιο. Φέτος ειδικά έχουμε φάει αγιοποίηση του Lewis με το κουβά.

Σίγουρα δεν θα ρισκάρει στούκα με κάποιον και θα σηκώσει το πόδι από το γκάζι αφού του αρκεί μια 7η θέση και ας κερδίσει ο Vettel.

Στη τωρινή F1 όμως, πρέπει να γίνει κάτι πολύ ιδιαίτερο για να τερματίσει πιλότος των 3 εκτός 6άδας μιας και ρίχνουν γύρο στους υπόλοιπους!

Οπότε μόνο με DNF (και νίκη Vettel ταυτόχρονα)  δε τον βλέπουμε πρωταθλητή μέσα στον Οκτώβρη! DNF έχει 1 φέτος, 0 (!!) πέρσι και 6 συνολικά από το 2014 σε 97 αγώνες!

Μακάρι να πάει πιο πέρα η υπόθεση αλλά λεφτά δε θα ακούμπαγα σε αυτό!  :P

 

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/10/2018 στις 1:47 ΜΜ, haHa είπε

Αυτο που φαινεται ειναι οτι μεχρι και την προηγουμενη εβδομαδα, η FIA ηταν ξεκαθαρη οτι ειναι νομιμος ο σχεδιασμος.

Mercedes wheel design gets FIA all-clear after Ferrari probe

...Περα απο την πλακα, μετα απο την διευκρινιση της FIA την προηγουμενη εβδομαδα, ερχονται τωρα συγκεχυμενες πληροφοριες για το τι εγινε πριν τον αγωνα. Αλλαξε μονη της η Mercedes τον σχεδιασμο για να ειναι on the safe side ή αλλαξε αποψη η FIA(κανοντας το χατηρι στην Ferrari οπως θα ελεγαν μερικοι) και ειπε στην Mercedes οτι ειναι παρανομο κατι που ειχε αποφανθει οτι ειναι νομιμο;
Δεν ξερουμε ακομα, μιας και δεν εχουμε επισημη πληροφορηση. Φανταζομαι μεχρι το Mexico θα εχουμε εξελιξεις.

Εχουμε τωρα νεες εξελιξεις γυρω απο το θεμα(τα περι limited illegality δεν ισχυουν) :
O Charlie Whiting ειπε οτι θα συζητηθει πριν το Μεξικο το ολο θεμα ξανα, οποτε θα μαθουμε τι παιζει.
FIA set to discuss wheel rim controversy with team


Περιμενουμε λοιπον να μαθουμε αν η FIA θα αλλαξει την αποφαση της και θεωρησει τις ζαντες παρανομες(οπως πχ παρανομοι βγηκαν οι καθρεπτες της Φερραρι νωριτερα στη σεζον κλπ).
Προσωπικα ελπιζω να βγουν παρανομες, γιατι θα βοηθηθει ετσι η Φερραρι να κοντραρει την Μερσεντες και τουλαχιστον θα δουμε 3 τελευταιους πιο συναρπαστικους αγωνες.

 

----------------------------

 

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Μα πως αλλιώς θα μας πείσουν ότι γίνεται μάχη ώστε να δούμε και ακόμη άλλο ένα γκραν-πρι. Πόσοι νομίζεις από τα εκατομμύρια που βλέπουν τώρα θα κάτσουν να δουν το επόμενο αν γίνει η στέψη;;;;

Μη γελιέσαι ο Χάμιλτον 5 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είναι μέρος όλου του συστήματος όπως ήταν παλιά ο Σουμάχερ και θα σηκώσει το πόδι από το γκάζι αν του το ζητήσουν προκειμένου να ανέβει η ακροαματικότητα. Μην ξεχνάς ότι εκεί στηρίζεται όλο το οικοδόμημα της φόρμουλα1. Ένα θέαμα είναι το οποίο πρέπει να έχει ένα μεγάλο ήρωα.

Ήδη μας ετοιμάζουν  τον επόμενο (λέγε Μαξ).:P

Δεν παιζει αυτο ρε παιδια, δεν ειναι Γ Εθνικη η F1 και ουτε η Mercedes και αντιστοιχα σε αλλες χρονιες η Ferrari που ειναι οργανισμοι δισεκατομμυριων, θα ρισκαρουν τετοια πραγματα.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Oπου παιζονται λεφτα, στησιματα θα υπαρχουν παντα.

Ποσο μαλλον στην F1 που τα ποσά ειναι υπερογκα.

Τι να το κανω εγω το να κριθουν οι ζαντες παρανομες τωρα οταν η Μερσεντα επωφεληθηκε τα μάλλα απο αυτο σε περιπου 3 αγωνες.

Το ιδιο ισχυει και για καθετι κρινεται παρανομο και εχει χρησιμοποιηθει σε πολλους αγωνες δινοντας σοβαρο προβαδισμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν:

Στις 23/10/2018 στις 12:56 ΜΜ, haHa είπε

Θα μαθουμε περισσοτερα για το αν θα ειναι παρανομο απο εδω και περα. Για το παρελθον δεν μπορει να χρηστει παρανομο, ετσι λειτουργει χρονια η F1.

Γι'αυτό δεν έχουμε δει ποτέ DSQ, race ban(s) ή και αποβολές από το πρωτάθλημα για περιπτώσεις που κάποιος πήρε άδικο πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Όμως για μισό. Πρόχειρα μου έρχονται:

2007 McLaren Mercedes - Spygate  --> Αποβολή από το πρωτάθλημα.

1984 Τyrrel  - Δεξαμενές νερού --> Αποβολή από το πρωτάθλημα.

2005 Bar - 2η κρυφή δεξαμενή -->DSQ & 2 race ban.

2013 Lotus (Kimi) - για το πάτωμα --> αποβολή από τα δοκιμαστικά.

2014 RB (Ric-Vettel) - για κινούμενα αεροδυναμικά μέρη (μπροστινό φτερό αν θυμάμαι καλά) --> αποβολή από τα δοκιμαστικά.

Business  as usual λοιπόν, αλλά αν φέρνουν άδικο πλεονέκτημα και γίνουν γαργάρα τότε υπάρχει σκάνδαλο. Σα γενική λογική τύπου "ότι έγινε-έγινε", δε το αγγίζω καν.

Κατ΄αρχάς τα κινητά αεροδυναμικά μέρη είναι παράνομα εδώ και χρόνια, δε θα τα χρίσουν τώρα.

Το επιχείρημα της Mercedes για τις οπές είναι ότι δεν είναι κινητό αεροδυναμικό μέλος και ότι δε πήρε κάποιο πλεονέκτημα από αυτό.

Απλά έτυχε και ισοπέδωσε τον ανταγωνισμό, καθάρισε το πρωτάθλημα στα GP που τα χρησιμοποίησε, εξαφανίζοντας προβλήματα θερμοκρασιών και blistering.

Ενώ ήρθαν στα ίσα και επανεμφάνισαν blistering με το που τις τροποποίησαν.

Επίσης, ανάμεσα στα τόσα, εξισώνει ο συμφορουμίτης το καθάρισμα του πρωταθλήματος της Μerc με τα halo-mirrors που χρησιμοποίησε η Ferrari σε 1 GP(Ισπανία) που έκανε καθαρό 1-2 η Mercedes και δεν απειλήθηκε ποτέ.

Τα halo mirrors ήταν και είναι νόμιμα και έκανε τροποποίηση η FIA με αστραπιαίους ρυθμούς για τα συγκεκριμένα.

https://www.racefans.net/2018/05/17/halo-mounted-mirrors-remain-legal-fia-bans-ferrari-style-designs/

Edit εδώ μία και τελευταία φορά  γιατί ξαναρχίζει το flooding.

Όταν ακυρώνονται αποτελέσματα ομάδων που πήραν με παράνομα μέρη είναι κάτι άλλο πέρα από αναδρομική;

Γράφεις 100 φορές για μάγισσες, πράσσειν άλογα και κάθε λογής λογικό σφάλμα.

Eντάξει, είμαστε όλοι μέτοχοι της Ferrari εδώ.

Ηρέμησε με τα edit κάθε λεπτό. Γράψτο ολόκληρο, πόσταρε το and ignored again :)

 

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Λοιπόν:

Γι'αυτό δεν έχουμε δει ποτέ DSQ, race ban(s) ή και αποβολές από το πρωτάθλημα για περιπτώσεις που κάποιος πήρε άδικο πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Όμως για μισό. Πρόχειρα μου έρχονται:

2007 McLaren Mercedes - Spygate  --> Αποβολή από το πρωτάθλημα.

1984 Τyrrel  - Δεξαμενές νερού --> Αποβολή από το πρωτάθλημα.

2005 Bar - 2η κρυφή δεξαμενή -->DSQ & 2 race ban.

2013 Lotus (Kimi) - για το πάτωμα --> αποβολή από τα δοκιμαστικά.

2014 RB (Ric-Vettel) - για κινούμενα αεροδυναμικά μέρη (μπροστινό φτερό αν θυμάμαι καλά) --> αποβολή από τα δοκιμαστικά.

Business  as usual λοιπόν, αλλά αν φέρνουν άδικο πλεονέκτημα και γίνουν γαργάρα τότε υπάρχει σκάνδαλο. Σα γενική λογική τύπου "ότι έγινε-έγινε", δε το αγγίζω καν.

Ισως δεν προσεξες τι εγραψα. Βαζω εδω το κομματι που εκανες quote:

Στις 23/10/2018 στις 11:56 ΠΜ, haHa είπε

Θα μαθουμε περισσοτερα για το αν θα ειναι παρανομο απο εδω και περα. Για το παρελθον δεν μπορει να χρηστει παρανομο, ετσι λειτουργει χρονια η F1.

Οι περιπτωσεις που αναφερεις ειναι για συμβαντα που εγιναν τεστ και βρεθηκαν παρανομα εκεινη την στιγμη, οχι αναδρομικα, οχι για το παρελθον. (το spygate ειναι κατι τελειως ασχετο)

Το θεμα με τις ζαντες της Μερσεντες και τις τρυπες που δροσιζουν τα ελαστικα ειναι αντιστοιχο με πχ τους καθρεπτες της Φερραρι φετος ή το πατωμα περυσι της Φερραρι ή τοσες αλλες περιπτωσεις απο διαφορες ομαδες: μια ομαδα παρουσιασε μια λυση, περασε τα τεστ και αργοτερα διαμαρτυρηθηκαν οι ομαδες, οποτε η Φια εδωσε νεες directive/tests και ετσι η ομαδα αναγκαστηκε ντο αλλαξει για να μην βγει παρανομη στα επομενα τεστ. Ποινη αναδρομικη δεν υπηρξε για κατι που εχει περασει τα τεστ και ποτε δεν πιαστηκε παρανομο ( η Μερσεντες δεν εχει πιαστει να τρεχει  με παρανομες ζαντες).

Ειναι λιγο περιεργο που  "μπερδευεις" αυτες τις διαφορετικες καταστασεις, αλλα αν καποιος αναλογιστει την ανακριβεια που εγραψες οτι η FIA  ειπε οτι αναγνωριζει πως καταπατα το αρθρο 3.15 ή τα περι limited irregularity που ισχυριζοσουν(φυσικα κατι τετοιο δεν ισχυει),  καταλαβαινει οτι δεν ειναι τυχαιες οι συνεχεις ανακριβειες που γραφεις.

Στις 23/10/2018 στις 11:51 ΠΜ, Diinekis21 είπε

Νωρίτερα στη βδομάδα πήρε το οκ από την FIA παρότι αναγνωρίζει ότι καταπατά το άρθρο 3.15.(περί κινητών αεροδυναμικών μερών) με την δικαιολογία ότι δεν παίρνει πλεονέκτημα(ενώ έχει διαλύσει τον ανταγωνισμό στο συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο).

Κατι μου λεει οτι και παλι θα αποφυγεις να ποσταρεις λινκ οπου η "FIA αναγνωρισε ΝΩΡΙΤΕΡΑ στην εβδομαδα οτι οι ζαντες καταπατανε το αρθρο 3.15."  Ο λογος προφανης...

Στις 18/10/2018 στις 11:17 ΠΜ, Diinekis21 είπε
Στις 20/10/2018 στις 11:11 ΠΜ, Diinekis21 είπε

O Vettel ισχυρίζεται ότι έκοψε και κοίταγε τριγύρω, οι stewards λένε έπρεπε να κόψει παραπάνω..

Αυτό δεν είναι... Limited Illegality;... :)

Στις 23/10/2018 στις 11:51 ΠΜ, Diinekis21 είπε

2 ερωτήματα από μένα:

Τι φοβήθηκε και το απέσυρε η Merc ενώ είχε και το οκ από την FIA με το περήφημο limited illegality;

Ισως παντως μετα απο τοσες φορες που ανεφερες το limited illegality, μπορει να το πιστεψες και ο ιδιος. Το σημαντικο ειναι τα τοσα κραυγαλεα "λαθη" να τα επισημαινουμε για να μην παρασυρονται και οι συμφορουμιτες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οκ, μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, θα μπορούσε να γίνει κανα κουφό/τρελό/ανεξήγητο/αλαμπουρνέζικο/εξτραβαγκάντ σκηνικό, και να κερδίσει κανας Alonso? 

Οκ, εννοείτε πως αποκλείετε αλλά θα είχε κέφι... 😄

 

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 1
Δημοσ.

Η ΕΡΤ πήρε τα πλήρη δικαιώματα (ζωντανά όλοι οι αγώνες και τα δοκιμαστικά) της F1 για 2019-2021!!!

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/9ΖΞΣ465Θ1Ε-ΘΧ3?fbclid=IwAR3h8UtRwYRw17OzHBdaVx6_20Qpk1H97Knbfwi-7mbt3H5-J2q4uU5Fqkg

3 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Οκ, μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, θα μπορούσε να γίνει κανα κουφό/τρελό/ανεξήγητο/αλαμπουρνέζικο/εξταβαγκάντ σκηνικό, και να κερδίσει κανας Alonso? 

Οκ, εννοείτε πως αποκλείετε αλλά θα είχε κέφι... 😄

Και πρωταθλητή τον ξαναβλέπω εύκολα αν φάνε σίζον ντισκουαλιφικέ οι 9 που τον περνάνε στην γενική :P

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Εγω θα θελα ενα βαθρο Λεκλερκ!

Ειναι κριμα που τον εχουν κοπανησει σε τοσος αγωνες και εχει χασει πολλους βαθμους!

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχως η FIA/Mexico race stewards δεν εκανε το χατηρι στην Φερραρι να αλλαξει την αποφαση της και ετσι οι ζαντες της Mercedes παραμενουν νομιμες και θα τρεξει με αυτες στο Μεξικο. 
Τα διαφορα περι limited irregularity και οτι "FIA αναγνωρισε ΝΩΡΙΤΕΡΑ στην εβδομαδα οτι οι ζαντες καταπατανε το αρθρο 3.15" αποδειχθηκαν ξανα ανακριβειες, "μαγισσες και πρασσειν αλογα". Οτι αυτα επαναλαμβανονται και γινονταν πιστευτα απο συγκεκριμενα ατομα, δειχνει ποσο σοβαρα/αντικειμενικα ειναι.

Mercedes cleared to run controversial wheel design

 

Ας ελπισουμε οτι οι race stewards στους επομενους αγωνες μπορει να αλλαξουν αποφαση ωστε η Φερραρι να ειναι πιο κοντα σε επιδοσεις στην Mercedes και να δουμε καλυτερους αγωνες/μαχες.

To θετικο ειναι  στον αγωνα στο Μεξικο αναμενεται και η Red Bull να ειναι στη μαχη, οποτε αφου τελειωσαν και οι διαφορες θεωριες θα επικεντρωθουμε σε εναν μαλλον ωραιο αγωνα.

Επεξ/σία από haHa
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...