Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

εχεις αλλες πληροφοριες για το συγκεκριμενο?

https://www.formula1.com/en/latest/article.ocon-and-magnussen-lose-points-after-us-grand-prix-disqualifications.6yGjSpkMqQiis8mWqiIu00.html

https://wtf1.com/post/magnussen-and-ocon-both-disqualified-from-usgp-after-fuel-breaches/

16 ώρες πριν, PSYHAS είπε

Το οτι ηταν πιο γρηγορη η Φερραρι χθες,φανηκε στις ευθειες οπου ο Χαμιλτον με drs δεν μπορουσε ουτε καν να πλησιασει τον Κιμι.

Από το βρετανικό άρθρο που ποσταρίστηκε.

"the Mercedes was running more wing than the Ferraris and Red Bulls and therefore carrying more speed through the high-speed corners "

Μα κολλημένος ήταν, εκτός αν εννοείς στους πρώτους 7 γύρους που είχε φύγει ο Kimi ~3 sec (αν θυμάμαι καλά) έχοντας μια γόμα πιο μαλακή.

16 ώρες πριν, PSYHAS είπε

 αν δεν εγκατελειπε ο Ρικιαρντο,μπορουσε κ νικη ισως.

Αυτό είναι σωστό. Θα ήταν στη διεκδίκηση.

16 ώρες πριν, PSYHAS είπε

Τελος,νομιζω οτι αν και ηθελαν να καθαρισουν απο χθες το πρωταθλημα οδηγων,μαλλον τελικα διαλεξαν εναν καπως ¨συντηρητικο¨ αγωνα, ωστε να αποφυγουν καμια εγκαταλειψη.

Μα είχαν βγει all out να το τελειώσουν. Δε ξέρω αν είδες τις αντιδράσεις του Merc crew στα pit ή τις εντολές μέσα στη πίστα.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.


 

Αναφορά σε κείμενο

When asked if he felt the win was lost in the Ricciardo clash, Vettel said:
"I didn't try to lose the race in that corner. "If we had stayed fourth or fifth after the first lap, then we would have been a lot closer.
"And then I don't know if everybody is doing the same things, but surely we had the speed to win."

Ας δουμε αν αυτο θα ισχυει και στο Μεξικο ή αν η Μερσεντες θα εχει ξανα εμφανως το πανω χερι οπως στους προηγουμενους 2 αγωνες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πιάσουμε και το θέμα των οπών στις ρόδες των Merc.

Τις εισήγαγε πριν το gp του Spa τέλη Αυγούστου.

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-goes-aggressive-with-new-wheel-design/3164297/

Mε διαδοχικές παράλληλες αλλαγές στις αναρτήσεις έφτασε να είναι και 1sec μπροστά (σε συνδυασμό με τη πτώση της απόδοσης της Ferrari) σε 3 GP (Singapore, Russia, Suzuka) ή να μπορεί να ακολουθεί από κοντά (Monza) χωρίς παραπάνω συνέπειες σε θερμοκρασίες και ελαστικά.

Νωρίτερα στη βδομάδα πήρε το οκ από την FIA παρότι αναγνωρίζει ότι καταπατά το άρθρο 3.15.(περί κινητών αεροδυναμικών μερών) με την δικαιολογία ότι δεν παίρνει πλεονέκτημα(ενώ έχει διαλύσει τον ανταγωνισμό στο συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο).

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-wheel-ferrari-probe-fia/3196635/?fbclid=IwAR2kKw94qHLWcmbpE6Zt9rTu-d1wNHTOTdBp6qpHyN9mybNuMixkwE5LIsI

Στο GP του Austin η Merc τις τροποποίησε, υπό τον φόβο επίσημης διαμαρτυρίας από την Ferrari παρότι είχε πάρει το οκ από την FIA.

Με τις εν λόγω τροποποιήσεις είδαμε τρωτές τις Merc και να υποφέρουν από blistering.

https://www.autosport.com/f1/news/139578/mercedes-changed-wheel-rims-to-avoid-protest-risk

2 ερωτήματα από μένα:

Τι φοβήθηκε και το απέσυρε η Merc ενώ είχε και το οκ από την FIA με το περήφημο limited illegality;

Αν είναι τελικά παράνομο, για το διάστημα των τελευταίων GP που μεταφερθήκαμε σε εποχές 2014-2016(που έπαιζε τελείως μόνη της),  δεν πρέπει να έχει κάποια επίπτωση η Merc και γιατί έπρεπε να περάσει τόσο χρονικό διάστημα για να αναγκαστεί έστω να το αποσύρει.

 

Κάνω edit εδώ για μετρίαση του flooding.

Εάν κάτι είναι νόμιμο δεν φοβάται τις διαμαρτυρίες.

Κατ'υπόδειξη της FIA έκανε τη τροποποίηση η Merc σύμφωνα με το άρθρο.

https://www.f1supernews.com/2018/10/22/mercedes-trick-wheel-hubs-team-forced-to-close-up-loophole-in-usa/?fbclid=IwAR1KDtovWK4voHJb84w-VX6d8tp-PQIDAveTqg75fubWjIHOWDsw3OBmjnw

 

 

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Νωρίτερα στη βδομάδα πήρε το οκ από την FIA παρότι αναγνωρίζει ότι καταπατά το άρθρο 3.15.(περί κινητών αεροδυναμικών μερών) με την δικαιολογία ότι δεν παίρνει πλεονέκτημα(ενώ έχει διαλύσει τον ανταγωνισμό στο συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο).

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-wheel-ferrari-probe-fia/3196635/?fbclid=IwAR2kKw94qHLWcmbpE6Zt9rTu-d1wNHTOTdBp6qpHyN9mybNuMixkwE5LIsI

Η FIA (που ειπε οτι ειναι νομιμος ο σχεδιασμος)πουθενα δεν ειπε οτι αναγνωριζει πως καταπατα το αρθρο 3.15, σε αντιθεση με την ανακριβεια που γραφεις, προσπαθωντας να δημιουργησεις εντυπωσεις. 
Βεβαια, το τι λεει η ΦΙΑ ειναι απλα συμβουλευτικο και την τελικη αποφαση την βγαζουν οι αγωνοδικες.

1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

2 ερωτήματα από μένα:

α) Τι φοβήθηκε και το απέσυρε η Merc ενώ είχε και το οκ από την FIA με το περήφημο limited illegality.

β) Αν είναι τελικά παράνομο, για το διάστημα των τελευταίων GP που μεταφερθήκαμε σε εποχές 2014-2016(που έπαιζε τελείως μόνη της),  δεν πρέπει να έχει κάποια επίπτωση η Merc και γιατί έπρεπε να περάσει τόσο χρονικό διάστημα για να αναγκαστεί έστω να το αποσύρει.

α) Ειναι προφανες τι φοβηθηκε: φοβηθηκε μια διαμαρτυρια της Φεραρι ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ και προφανες ζυγισε οτι δεν αξιζε το ρισκο να φυγει με 0 βαθμους, οταν θα μπορουσε να σιγουρεψει σχεδον το πρωταθλημα εστω και με χειροτερη αποδοση.
Γιατι αυτο; Γιατι μπορει η FIA να αποφανθηκε οτι ειναι νομιμο, αλλα η αποψη της FIA ειναι συμβουλευτικη και την τελικη αποφαση την παιρνουν οι αγωνοδικες μετα τον αγωνα στα τεστ που κανουν, ιδιαιτερα αν εχει γινει διαμαρτυρια απο καποια ομαδα. 

β) φαινεται μεχρι στιγμης οτι δεν αναγκαστηκε να το αποσυρει, μιας και δεν εχει αποδειχθει παρανομο. Η ιδια φαινεται να αποφασισε να το αλλαξει για να ειναι on the safe side. 
Θα μαθουμε περισσοτερα για το αν θα ειναι παρανομο απο εδω και περα. Για το παρελθον δεν μπορει να χρηστει παρανομο, ετσι λειτουργει χρονια η F1.
Πχ περυσι η Φερραρι αναγκαστηκε να αλλαξει στο Baku ή στην Αυστρια το σχεδιασμο του floor, γιατι η FIA αποφανθηκε οτι εκανε illegal flexing. Αναμενομενα, δεν εγινε τιποτα για τους προηγουμενους αγωνες που ετρεχε με αυτο το illegal flexing floor.
Tech analysis: The parts Ferrari has gone without since Baku

 

Business as usual, αυτα συμβαινουν συνεχεια στην F1. Βεβαια, στο εδω thread βλεπουμε μερικους να ειναι ιδιαιτερα ευαισθητοι μονο απο την μια πλευρα και να ξεχνανε αντιστοιχες περιπτωσεις της αντιθετης πλευρας. Ειναι βεβαια οι συνηθεις που γραφουν κι αλλα ακραια ή κανουν προσωπικους χαρακτηρισμους.
 

Κατα τα αλλα, πιστευω πως στο gp του Mexico θα γινουν περαιτερω διευκρινησεις.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

α) Ειναι προφανες τι φοβηθηκε: φοβηθηκε μια νεα διαμαρτυρια της Φεραρι

Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Η FIA (που ειπε οτι ειναι νομιμος ο σχεδιασμος)πουθενα δεν ειπε οτι αναγνωριζει πως καταπατα το αρθρο 3.15, σε αντιθεση με την ανακριβεια που γραφεις, προσπαθωντας να δημιουργησεις εντυπωσεις. 
Βεβαια, το τι λεει η ΦΙΑ ειναι απλα συμβουλευτικο και την τελικη αποφαση την βγαζουν οι αγωνοδικες.

α) Ειναι προφανες τι φοβηθηκε: φοβηθηκε μια διαμαρτυρια της Φεραρι ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ και προφανες ζυγισε οτι δεν αξιζε το ρισκο να φυγει με 0 βαθμους, οταν θα μπορουσε να σιγουρεψει σχεδον το πρωταθλημα εστω και με χειροτερη αποδοση.
Γιατι αυτο; Γιατι μπορει η FIA να αποφανθηκε οτι ειναι νομιμο, αλλα η αποψη της FIA ειναι συμβουλευτικη και την τελικη αποφαση την παιρνουν οι αγωνοδικες μετα τον αγωνα στα τεστ που κανουν, ιδιαιτερα αν εχει γινει διαμαρτυρια απο καποια ομαδα. 

 

Δηλαδή σε κάθε αγώνα ανάλογα τους αγωνοδίκες έχουμε και διαφορετικούς κανονισμούς? Νομίζω ότι κάτι δεν λες σωστά. Εννοείται ότι η μία και μοναδική υπεύθυνη είναι η ΦΙΑ και όχι ο εκάστοτε αγωνοδίκης ο οποίος το μόνο που μπορώ να φανταστώ ότι κάνει είναι να διαπιστώνει αν συμφωνεί το μονοθέσιο με τους κανονισμούς. Από την στιγμή που η ΦΙΑ έχει δώσει πράσινο φως και διευκρίνηση για το σχέδιο της Μερκ τότε ο αγωνοδίκης βλέποντας το και με βάση την διευκρίνηση το περνάει νόμιμο. Εκεί λοιπόν εγείρεται το γιατί η Μερκ το φοβήθηκε. Και στην Μόντσα για την Χαας η ΦΙΑ είχε δηλώσει ότι είναι παράνομο και αν κάποιος κάνει ένσταση θα μηδενιστεί, δεν είπε νίπτω τας χειρας μου και ας αποφασίσει ο αγωνοδίκης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Δηλαδή σε κάθε αγώνα ανάλογα τους αγωνοδίκες έχουμε και διαφορετικούς κανονισμούς? Νομίζω ότι κάτι δεν λες σωστά. Εννοείται ότι η μία και μοναδική υπεύθυνη είναι η ΦΙΑ και όχι ο εκάστοτε αγωνοδίκης ο οποίος το μόνο που μπορώ να φανταστώ ότι κάνει είναι να διαπιστώνει αν συμφωνεί το μονοθέσιο με τους κανονισμούς.

Δεν εγραψα αυτο που λες("πως σε καθε αγωνα εχουμε και διαφορετικους κανονισμους αναλογα τους αγωνοδικες").
Οι κανονισμοι ειναι προφανως της FIA. Αλλα το πως θα γινουν τα test κλπ και η τελικη αποφαση γινεται απο τους race stewards.

https://www.autosport.com/f1/news/139578/mercedes-changed-wheel-rims-to-avoid-protest-risk

Αναφορά σε κείμενο

As a result, and aware that Ferrari had the option of taking the matter further by lodging a protest post-race, the FIA advised Mercedes that there remained questions about its design.

It is understood that the risk of a protest - even though there was no suggestion Ferrari actually threatened to do so - meant Mercedes decided its safest option would be to modify its wheel rims to ensure that the areas of contention were addressed for now.

Although the FIA's stance that the wheel rims are legal would have given the team confidence had a protest emerged, it is well known that the views of the governing body are only ever advisory and the final decision is for the race stewards.

Mercedes likely felt that it would be best to avoid the chance of any post-race trouble that could overshadow its possible title success.

-----------------

7 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

 Από την στιγμή που η ΦΙΑ έχει δώσει πράσινο φως και διευκρίνηση για το σχέδιο της Μερκ τότε ο αγωνοδίκης βλέποντας το και με βάση την διευκρίνηση το περνάει νόμιμο. Εκεί λοιπόν εγείρεται το γιατί η Μερκ το φοβήθηκε. Και στην Μόντσα για την Χαας η ΦΙΑ είχε δηλώσει ότι είναι παράνομο και αν κάποιος κάνει ένσταση θα μηδενιστεί, δεν είπε νίπτω τας χειρας μου και ας αποφασίσει ο αγωνοδίκης.

Ακριβως.

Οπως και να εχει, τετοιες περιπτωσεις ειναι business as usual στην F1. Πιστευω στο Μεξικο θα εχουμε περαιτερω εξελιξεις για το θεμα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν εγραψα αυτο που λες("πως σε καθε αγωνα εχουμε και διαφορετικους κανονισμους αναλογα τους αγωνοδικες").
Οι κανονισμοι ειναι προφανως της FIA. Αλλα το πως θα γινουν τα test κλπ και η τελικη αποφαση γινεται απο τους race stewards.

https://www.autosport.com/f1/news/139578/mercedes-changed-wheel-rims-to-avoid-protest-risk

-----------------

Ακριβως.

Οπως και να εχει, τετοιες περιπτωσεις ειναι business as usual στην F1. Πιστευω στο Μεξικο θα εχουμε περαιτερω εξελιξεις για το θεμα.

Άρα αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η ίδια η ΦΙΑ γκριζάρει το θέμα μην παίρνοντας ξεκάθαρη θέση, οπότε αφήνει μεγάλο ποσοστό τελικής απόφασης στους αγωνοδίκες και στο πως θα μεταφράσουν τον κανονισμό. Από την μία δεν θέλει να βγάλει ότι η Μερκ έχει πιθανόν παράνομο μονοθέσιο και πήρε αυτό το προβάδισμα παρανομώντας αλλά από την άλλη τους λέει και απέξω απέξω αλλάξτε το.

Επεξ/σία από turbakiasss
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Άρα αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η ίδια η ΦΙΑ γκριζάρει το θέμα μην παίρνοντας ξεκάθαρη θέση, οπότε αφήνει μεγάλο ποσοστό τελικής απόφασης στους αγωνοδίκες και στο πως θα μεταφράσουν τον κανονισμό. Από την μία δεν θέλει να βγάλει ότι η Μερκ έχει πιθανόν παράνομο μονοθέσιο και πήρε αυτό το προβάδισμα παρανομώντας αλλά από την άλλη τους λέει και απέξω απέξω αλλάξτε το.

Δεν νομιζω οτι εχουμε ολες τις απαραιτητες πληροφοριες, ακριβως γιατι δεν εχουμε επισημη ενημερωση για το θεμα. 

 

Αυτο που φαινεται ειναι οτι μεχρι και την προηγουμενη εβδομαδα, η FIA ηταν ξεκαθαρη οτι ειναι νομιμος ο σχεδιασμος.

Mercedes wheel design gets FIA all-clear after Ferrari probe

Αυτο εγινε μετα απο ερωτησεις της Φερραρι, που "μόλις γκρίνιαξε η Φερραρι έτρεξε η FIA να το ξεψαχνίσει. Είναι ξεκάθαρο ότι η FIA Θέλει το era να είναι της Φερραρι", οπως θα ελεγε και ο φιλος greg4, αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα βρεθει νεα δικαιολογια. :)

 

Περα απο την πλακα, μετα απο την διευκρινιση της FIA την προηγουμενη εβδομαδα, ερχονται τωρα συγκεχυμενες πληροφοριες για το τι εγινε πριν τον αγωνα. Αλλαξε μονη της η Mercedes τον σχεδιασμο για να ειναι on the safe side ή αλλαξε αποψη η FIA(κανοντας το χατηρι στην Ferrari οπως θα ελεγαν μερικοι) και ειπε στην Mercedes οτι ειναι παρανομο κατι που ειχε αποφανθει οτι ειναι νομιμο;


Δεν ξερουμε ακομα, μιας και δεν εχουμε επισημη πληροφορηση. Φανταζομαι μεχρι το Mexico θα εχουμε εξελιξεις.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.



Σχετικά με τι ζάντες, προφανώς η Mercedes έκανε την αλλαγή και η Ferrari το πήρε είδηση όταν έπλενε ο άλλος την ζάντα με τους αφρούς :P Είπε ένα η FIA "εντάξει παιδιά νόμιμο είναι γιατί είναι για ψύξη και όχι αεροδυναμική βοήθεια", αλλά παράλληλα θα είπε και στη Mecedes "οκ σε κάλυψα, πήρες και το πρωτάθλημα, βγάλτο τώρα μην γυρίσει μπούμερανγκ"

Απλά η Mercedes μέσα σε αυτούς τους 3-4 αγώνες καθάρισε το πρωτάθλημα

Όπως λέει και ο haha, αυτά είναι γνωστά στην F1. Για αυτό όμως είπα αγαπητέ ότι η FIA θέλει το ERA να της Mecedes. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Anyway, ακουω τα προγνωστικα σας, κυριοι, για τον επομενο αγωνα!!!

Θα ήθελα να δω νίκες Kimi & Ric μέχρι το τέλος!

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Diinekis21 είπε

Θα ήθελα να δω νίκες Kimi & Ric μέχρι το τέλος!

Kι εγω! Αν δεν εχει παλι θεμα ο Ρικ λογικα θα παιξει δυνατα μαζι με Μαξ για νικη!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Kι εγω! Αν δεν εχει παλι θεμα ο Ρικ λογικα θα παιξει δυνατα μαζι με Μαξ για νικη!

Καλά αυτό που συμβαίνει με τον Ric από τότε που ανακοίνωσε ότι φεύγει είναι η χαρά του συνωμοσιολόγου!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Καλά αυτό που συμβαίνει με τον Ric από τότε που ανακοίνωσε ότι φεύγει είναι η χαρά του συνωμοσιολόγου!

Ολα ειναι πιθανα.

Το μονο σιγουρο ειναι οτι αν ημουν ομαδα, με το που μαθαινα οτι ο ενας οδηγος του χρονου θα παει σε αλλη ομαδα, θα κοιταζα να προφυλαξω οσο γινεται τα "μυστικα" μου χωρις να του δινω παραλληλα τα latest updates.

Βεβαια οταν μαχεσαι για το πρωταθλημα κατασκευαστων δεν εχεις αυτην την πολυτελεια, αλλα αν δεν κανω λαθος, η RBR δεν κινδυνευει ουτε απειλει κανεναν ουσιαστικα στους κατασκευαστες.

Επεξ/σία από tommy^
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...