tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 20 ώρες πριν, haHa είπε Δεν μας αρεσει τι λεει ο Wolff, δεν μας αρεσει τι λεει ο Vettel, δεν μας αρεσει τι λενε το espnf1.com. Ας δουμε τι γραφει ενα ΙΤΑΛΙΚΟ site: http://www.newsf1.it/f1-dopo-gara-austin-usa-gp/ https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.newsf1.it%2Ff1-dopo-gara-austin-usa-gp%2F&edit-text= Θα μου απαντησεις τελικα πώς προκυπτει οτι η Φερραρι ηταν ταχυτερη; Επειδη κερδισε ο Ράι;; 🤣 20 ώρες πριν, greg4 είπε @tommy πρέπει να είναι ταχύτερες γιατί κάπως πρέπει να δικαιολογηθεί η ήττατου Hamilton χτες. Ε ναι ρε συ ετσι παει αυτο. 20 ώρες πριν, haHa είπε Δεν μας αρεσει τι λεει ο Wolff, δεν μας αρεσει τι λεει ο Vettel, δεν μας αρεσει τι λενε το espnf1.com. Ας δουμε τι γραφει ενα ΙΤΑΛΙΚΟ site: http://www.newsf1.it/f1-dopo-gara-austin-usa-gp/ https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.newsf1.it%2Ff1-dopo-gara-austin-usa-gp%2F&edit-text= δες λιγο με τη δικη σου λογικη τα πραγματα: Ποιος πηρε την pole εστω και οριακα το Σαββατο; Οχι παντως η Φερραρι. Τι διαφορά εφτιαξε ο Ράι στους πρωτους γυρους με γρηγοροτερη γομα σε σχεση με τον Χαμ; Ουτε 3 sec δεν μπορεσε να φτιαξει με την US. Αν ειχε γρηγοροτερο μονοθεσιο ο Κιμι δε θα πρεπε να κανει μια διαφορά τουλαχιστον 5-7 sec στους πρωτους 10 γυρους πριν αρχισουν να φθειρονται τα US; 2
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 20 ώρες πριν, tommy^ είπε Θα μου απαντησεις τελικα πώς προκυπτει οτι η Φερραρι ηταν ταχυτερη; Επειδη κερδισε ο Ράι;; Εσυ θεωρεις οτι δεν ηταν ταχυτερη. Εγω θεωρω ακριβως αυτο που ειπε ο Vettel : η Φερραρι με τον Vettel χωρις το σπιναρισμα ειχε σιγουρα την ταχυτητα να κερδισει (παρολο που ηταν 5ος και πισω απο τα 2 Μερσεντες). Τιποτα λιγοτερο, τιποτα περισσοτερο. Αναφορά σε κείμενο When asked if he felt the win was lost in the Ricciardo clash, Vettel said: "I didn't try to lose the race in that corner. "If we had stayed fourth or fifth after the first lap, then we would have been a lot closer. "And then I don't know if everybody is doing the same things, but surely we had the speed to win." Οτι τυχαινει με αυτο να συμφωνει και ο Wolff και πχ και ο ιταλικος τυπος(γιατι βλεπω οτι το espnf1.com δεν αρεσει εδω και βρισκονται συνεχως νεες δικαιολογιες) ειναι ενα αλλο θεμα για σκεψη... -------------------------- 20 ώρες πριν, greg4 είπε Το ss που είναι στο 0,4s το είδες; ή το κάνεις τελείως skip επειδή δεν σε συμφέρει; Ή τα λέει και λάθος το επίσημο live timing? Τέλος σε είχα ρωτήσει από που είναι το ss που είχε ποστάρει και δεν απάντησες ποτέ. Ελα φιλε, τωρα το προσεξα. Απο οτι φαινεται, για μια στιγμη σε εναν γυρο σε ενα σημειο της πιστας(εκτος αν εγινε κι σε αλλους γυρους), πραγματι ο Vettel πλησιασε πολυ. Μετα, ξαναεμεινε πισω για να μην ταλαιπωρησει τα ελαστικα του. Αυτο δεν αλλαζει ομως το γεγονος οτι ο Vettel δεν ειχε ταλαιπωρησει τα ελαστικα του, οντας ο πιο γρηγορος μεσα στην πιστα(με εξαιρεση τον Χαμ με πιο μαλακα και πιο φρεσκα), με ελαστικα 11 γυρους πιο φρεσκα απο τον Κιμι κλπ. Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι εκανε personal fastest laps αργοτερα. Την δικαιολογια περι ταλαιπωρημενων ελαστικων μονο εδω την διαβασαμε και φυσικα δεν στεκει για τους παραπανω λογους. Το δικο μου screenshot ειναι απο το mclaren lap chart, βασικο εργαλειο για οποιον παρακολουθει f1. ---------------------------------
Bigi444444 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, haHa είπε Ενα αλλο θεμα που μου κανει εντυπωση ειναι το ποσο εχει ανοιξει η διαφορα των 3 πρωτων ομαδων με τις υπολοιπες. Το recovery drive που εκαναν Vettel και Verstappen δεν ειναι ουσιαστικα καν recovery drives: εφθασαν να ειναι 4 και 5 πριν καν ολοκληρωθει το πρωτο στιντ. Nαι, είναι σε διαφορετικό επίπεδο οι 3 πρώτες βαθμολογικά ομάδες πλέον. Πόσες φορές έχουμε δει φέτος red bull ή ferrari να ξεκινάνε από 15+ και να τερματίζουν τουλάχιστον 10 θέσεις κάτω; Παλιότερα δεν ήταν τόσο εύκολο αυτό, είναι η αλήθεια. 43 λεπτά πριν, tommy^ είπε Θα μου απαντησεις τελικα πώς προκυπτει οτι η Φερραρι ηταν ταχυτερη; Επειδη κερδισε ο Ράι;; 🤣 Ποιος πηρε την pole εστω και οριακα το Σαββατο; Οχι παντως η Φερραρι. Τι διαφορά εφτιαξε ο Ράι στους πρωτους γυρους με γρηγοροτερη γομα σε σχεση με τον Χαμ; Ουτε 3 sec δεν μπορεσε να φτιαξει με την US. Αν ειχε γρηγοροτερο μονοθεσιο ο Κιμι δε θα πρεπε να κανει μια διαφορά τουλαχιστον 5-7 sec στους πρωτους 10 γυρους πριν αρχισουν να φθειρονται τα US; Ε μπορεί να εννοεί ότι συνολικά η ferrari ήταν πιο γρήγορη γιατί για να κερδίσεις, αναγκαστικά πρέπει να έχεις συνολικά ολοκληρώσει σε λιγότερο χρόνο.Άρα είσαι πιο γρήγορος! Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από Bigi444444
Μάκαρος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Καμιά αντίφαση θα παίξει ρε παιδιά ? Ψάχνω στις τελευταίες 3 σελίδες αλλά δεν βρίσκω. 😂😂😂😂 PS: Μόνο Kimiiiiiiiiiiii !!!! 2
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε Καμιά αντίφαση θα παίξει ρε παιδιά ? Ψάχνω στις τελευταίες 3 σελίδες αλλά δεν βρίσκω. 😂😂😂😂 PS: Μόνο Kimiiiiiiiiiiii !!!! Δεν ψαχνεις καλα τοτε!! 😂 6 ώρες πριν, tommy^ είπε Να ρισκαρει στουκα με Μαξ για να παρει παραπανω βαθμους για τους κατασκευαστες οταν ειναι σχεδον 70 βαθμους μπροστα απο Φερραρι;;; Πλακα κανεις! 7 ώρες πριν, tommy^ είπε Και οπως ειδες και απο την καταληξη της προσπαθειας του Λιουις, βγηκε εκτος με κινδυνο να τραυματισει αναρτηση, πατωμα κτλ και αν στο σημειο εκεινο δεν υπηρχε χωρος να διαλυσει ακομα και το μονοθεσιο του. ------------------------------- Βtw, κοιταγα ποσο ακαταλληλα ηταν τα ultrasoft για το πρωτο στιντ στον αγωνα(δεν ειναι τυχαιο οτι δεν τα διαλεξε κανενας απο τους top6 εκτος απο Κιμι). Ειχαν ηδη χασει την αποδοση τους απο τον 7ο γυρο(γυρναγε στο 1:41, δηλαδη 1 sec πιο αργα απο οτι στον 2ο και 3ο γυρο) και μεχρι ακομα και ο Vettel και ο Verstappen γυρναγαν πιο γρηγορα απο τον Κιμι, παρολο που επρεπε να κανουν προσπερασεις, θεωρητικα ταλαιπωρουσαν περισσοτερα τα ελαστικα τους απο οτι ο Κιμι που ετρεχε σε εντελως καθαρο αερα κλπ. http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=1014&graf=3&dr1=Kimi Raikkonen&dr2=Sebastian Vettel http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=1014&graf=3&dr1=Kimi Raikkonen&dr2=Max Verstappen Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
greg4 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 2 ώρες πριν, haHa είπε Ελα φιλε, τωρα το προσεξα. Απο οτι φαινεται, για μια στιγμη σε εναν γυρο σε ενα σημειο της πιστας(εκτος αν εγινε κι σε αλλους γυρους), πραγματι ο Vettel πλησιασε πολυ. Μετα, ξαναεμεινε πισω για να μην ταλαιπωρησει τα ελαστικα του. Τελευταία μου αναφορά για αυτόν τον αγώνα από εμένα. 1) Για έναν τελείως άκυρο λόγο η Ferrari έβαλε τον Kimi μέσα νωρίς. Στο sky sports κλπ είπαν ότι το έκαναν για να κόψει τον Lewis, βέβαια ότι βγήκε 3s και εξαφανίστηκε αμέσως λόγω new tyres, παραβλέθηκε. Μιλάμε για μια ακόμα λάθος στρατηγική η Ferrari 2) Η Ferrari άργησε χαρακτηριστικά 5 γύρους να πει στον Kimi να περάσει ο Seb. Δεν υπήρχε λόγος να τον κρατήσει πίσω. Μόνο ζημιά γίνονταν 3) Η αργοπορία του Vettel πίσω από τον Kimi έβλαψε τα ελαστικά του Vettel. Λίγο, πολύ; Μόνο η Ferrari ξέρει. Σίγουρα ζημιά έπαθε πάντως καθώς λόγω θερμοκρασιών δημιουργείτε blistering 4) Επηρέασαν αυτοί οι 5 γύροι την στούκα; Μάλλον όχι, μπορεί όμως και λίγο. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι η Ferrari έκανε μ@λακια
aneurysm Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Η (ma)FIA έκρινε παρανομες τις οπες στις ζαντες της Μερκ και ζητηθηκε να τις αφαιρεσει.. Ισως αυτο εξηγεί το Blistering του Χαμ. Βεβαια για τους αγωνες που τις χρησιμοποιούσε και ως δια μαγειας ξαφνικά λύθηκαν και τα προβληματα που ειχε στην αρχη με τα λάστιχα, το έκανε αβαβά... Το ιδιο concept το ειχε απαγορευσει και στην RB κάτι χρόνια πρίν. Δεν ειμαι Χαμ, ούτε Φετελ, τους θεωρώ μετριους οδηγούς με απίθανα μονοθέσια όταν κερδιζαν το ενα πρωταθλημα μετα το άλλο, όπως και ούτε φεράρι ουτε μερκ.. Forza Minardi!
Diinekis21 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, greg4 είπε Τελευταία μου αναφορά για αυτόν τον αγώνα από εμένα. 1) Για έναν τελείως άκυρο λόγο η Ferrari έβαλε τον Kimi μέσα νωρίς. Στο sky sports κλπ είπαν ότι το έκαναν για να κόψει τον Lewis, βέβαια ότι βγήκε 3s και εξαφανίστηκε αμέσως λόγω new tyres, παραβλέθηκε. Μιλάμε για μια ακόμα λάθος στρατηγική η Ferrari 2) Η Ferrari άργησε χαρακτηριστικά 5 γύρους να πει στον Kimi να περάσει ο Seb. Δεν υπήρχε λόγος να τον κρατήσει πίσω. Μόνο ζημιά γίνονταν 3) Η αργοπορία του Vettel πίσω από τον Kimi έβλαψε τα ελαστικά του Vettel. Λίγο, πολύ; Μόνο η Ferrari ξέρει. Σίγουρα ζημιά έπαθε πάντως καθώς λόγω θερμοκρασιών δημιουργείτε blistering 4) Επηρέασαν αυτοί οι 5 γύροι την στούκα; Μάλλον όχι, μπορεί όμως και λίγο. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι η Ferrari έκανε μ@λακια Περί Γερμανίας ο λόγος φαντάζομαι. Όπως έχει ποσταριστεί το γυρολόγιο και οι διαφορές Kimi-Vettel. Στον 27ο γύρο ήταν στο 1,7 και το προσπέρασμα έγινε στον 39ο. Πολύ πάνω από 5 γύρους. Στους 13 γύρους πίσω από τον Κimi με διαφορές 1-1,5 sec (στη γραμμή τερματισμού- δε θύμαμαι αν έπεφτε και πιο κάτω σε άλλα μέρη της πίστας) προφανώς έχει αυξημένες θερμοκρασίες και φθορά. Το γεγονός ότι πρέπει να το πει ο ίδιος στη ομάδα (όπως και τόσα άλλα σε διάφορες περιπτώσεις) του και να περιμένει ~15 αγωνιστικά λεπτά δεν μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι τον βοηθά κιόλας. Το αντίθετο... Προφανώς και έκανε μ@@@@@α η Ferrari αφού όταν πέρασε άνοιξε τη διαφορά στα 6,5sec σε 10 γύρους. Ντρέπονταν λόγω ιστορικού να δώσουν εντολές βέβαια(ενώ δεν είναι κατακριτέο όταν είναι σε διαφορετικές στρατηγικές) και ήθελαν να τις αποφύγουν όσο είναι στα ίσια το πρωτάθλημα. Στην Αυστρία πχ. δεν έδωσαν για swap αφού ήταν εκτός τα Merc. Η Merc από την άλλη έχει επιδοθεί σε ντεμαράζ οδηγιών όλη τη χρονιά ακόμα και προς ομάδες-δορυφόρους, ακόμα και τώρα που είναι τόσο μπροστά. Το sportmanship στα ultra-low. Μετά ήρθε η υδρολίσθηση στη Γερμανία σε σημείο που δε συγχωρεί. Μικρό λάθος με τεράστιες συνέπειες. Εγώ δε του καταλογίζω την υδρολίσθηση αν και βαθμολογικά ήταν θάνατος. Του λογίζω ότι έχει τρεις επαφές σε καμπύλη και έχει σπινάρει ο ίδιος σε όλες. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να δουν γιατί συμβαίνει. Κάτι κάνει ανεκδιήγητο ο Vettel; Είναι θέμα στυλ μονοθεσίου; Είναι συνδυασμός; Είναι πιλότος που αποτέλεσμα πλην της νίκης δε του λέει τίποτα, κάτι που σε μαραθώνιο με τις τωρινές απόλυτες αξιοπιστίες των μονοθεσίων δεν είναι και ότι καλύτερο. Χρειάζονται και οι 2ες και οι 3ες θέσεις για να βγάλεις τη καλύτερη σούμα στο τέλος ειδικά όταν κυριαρχεί το αντίπαλο μονοθέσιο σε ικανά κομμάτια της χρονιάς. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2018 από Diinekis21 1
getsiorge Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Φανατικός της F1 σε εποχές villeneuve (του μικρού προφανώς) με ξυπνητήρια στις 4 τα ξημερώματα για να δω τους αγώνες live. Με την είσοδο της RB (χρονικά) για μένα άρχισε να χάνει την αίγλη του το σπορ. Από πέρυσι ξεκίνησα σιγά σιγά να παρακολουθώ ξανά και να αρχίζω να γουστάρω πάλι. Και μετά από την εισαγωγή στο κυρίως. Για μένα η Ferrari πέρα από το μονοθέσιο φέτος είχε τεράστιο θέμα στη στρατηγική. Τόσο στη δικιά της Πόσο μάλλον να διαβάσει τη στρατηγική του αντιπάλου. Το πρωτάθλημα οδηγών δύσκολα να το κέρδιζε ο Vettel το πρωτάθλημα κατασκευαστών μπορεί να το χτυπούσε. Η μοιραία στιγμή για τον Vettel ήταν η αψυχολογητη στούκα του στη βροχή οδηγώντας την κούρσα χωρίς να απειλείται . Και του στοίχισε τόσο βαθμολογικά όσο και ψυχολογικά. Ο χθεσινός αγώνας ήταν ο πρώτος που η Ferrari κέρδισε σε στρατηγική τη Mercedes. Ειδικά όταν έχεις πιο αργό μονοθέσιο μόνο σ αυτό μπορείς να ελπίζεις. Άντε και του χρόνου. 3
Diinekis21 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Να προσθέσω ότι η Ferrari πήρε πιο πολλούς βαθμούς σε αγώνα από τη Merc για πρώτη φορά μετά το Βρετανικό GP, 8 αγώνες πίσω! Τέσπα, αυτό που ήθελα να σχολιάσω είναι ότι o Grosjean απέφυγε το race ban. Πήρε πόντο ποινής και 3 θέσειςγια το grid του Μexico, φτάνοντας τους 10. Θέλει 12 για race ban, διαγράφεται 1 μετά το Mexico οπότε μπορεί και να το γλυτώσει το race ban αν μείνει ήσυχος στο επόμενο. Ένα race ban που πιστεύω το έχει κερδίσει επάξια βάσει των πολλών περιστατικών που συνεχίζει να εμπλεκέται. Επίσης αποκλείστηκαν Magnussen & Ocon για παραβιάσεις καυσίμου! 😮 42 λεπτά πριν, getsiorge είπε Φανατικός της F1 σε εποχές villeneuve (του μικρού προφανώς) με ξυπνητήρια στις 4 τα ξημερώματα για να δω τους αγώνες live. Με την είσοδο της RB (χρονικά) για μένα άρχισε να χάνει την αίγλη του το σπορ. Από πέρυσι ξεκίνησα σιγά σιγά να παρακολουθώ ξανά και να αρχίζω να γουστάρω πάλι. Και μετά από την εισαγωγή στο κυρίως. Για μένα η Ferrari πέρα από το μονοθέσιο φέτος είχε τεράστιο θέμα στη στρατηγική. Τόσο στη δικιά της Πόσο μάλλον να διαβάσει τη στρατηγική του αντιπάλου. Το πρωτάθλημα οδηγών δύσκολα να το κέρδιζε ο Vettel το πρωτάθλημα κατασκευαστών μπορεί να το χτυπούσε. Η μοιραία στιγμή για τον Vettel ήταν η αψυχολογητη στούκα του στη βροχή οδηγώντας την κούρσα χωρίς να απειλείται . Και του στοίχισε τόσο βαθμολογικά όσο και ψυχολογικά. Ο χθεσινός αγώνας ήταν ο πρώτος που η Ferrari κέρδισε σε στρατηγική τη Mercedes. Ειδικά όταν έχεις πιο αργό μονοθέσιο μόνο σ αυτό μπορείς να ελπίζεις. Άντε και του χρόνου. Σ΄ωραίος!! Αλλά εποχή Villeneuve; Οι χρονιές 97,98,99,2000 είναι τόσο επικά χαραγμένες στη μνήμη μου και τις νοσταλγώ απίστευτα! Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2018 από Diinekis21
Bigi444444 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Εγώ πάντως ακόμα θυμάμαι, που πριν 10 χρόνια πήγαινα στο silverstone και κανα 5ρι χλμ ξέρω 'γω πρίν φτάσουμε στην πίστα αρχίσαμε σιγά σιγά να ακούμε τα μονοθέσια. Μην γνωρίζοντας όμως, που βρισκόταν αυτή, στην αρχή νόμισα ότι είχε κοντά κάποιο αερδοδρόμιο! Ε μετά από λίγο κατάλαβα...Και όταν κατέβηκα από το λεωφορείο ανατρίχιασα, πραγματικά. Θα ήθελα από περιέργεια να ξαναδώ και σήμερα έναν αγώνα από κοντά.Ως λάτρης πάντως περισσότερο του ήχου, υποψιάζομαι ότι ίσως να είχα μια μικρή απογοήτευση.Αν και ομολογουμένως έχουν βελτιωθεί την τελευταία 2ετία ευτυχώς τα μονοθέσια στον τομέα αυτό. 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 6 ώρες πριν, Diinekis21 είπε παραβιάσεις καυσίμου! εχεις αλλες πληροφοριες για το συγκεκριμενο?
turbakiasss Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 8 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Εγώ δε του καταλογίζω την υδρολίσθηση αν και βαθμολογικά ήταν θάνατος. Του λογίζω ότι έχει τρεις επαφές σε καμπύλη και έχει σπινάρει ο ίδιος σε όλες. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να δουν γιατί συμβαίνει. Κάτι κάνει ανεκδιήγητο ο Vettel; Είναι θέμα στυλ μονοθεσίου; Είναι συνδυασμός; Ο λόγος είναι πολύ απλός. Σε όλες τις περιπτώσεις ήταν αυτός που είχε την εσωτερική , άρα η παραμικρή επαφή δημιουργεί ανισορροπία υπέρ της κεντρομολου του μονοθεσίου εν αντιθεση με την εξωτερική που βοηθάει την φυγόκεντρο δλδ ένα απλό συνηθισμενο γλίστρημα. 1
haHa Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 5 ώρες πριν, turbakiasss είπε Ο λόγος είναι πολύ απλός. Σε όλες τις περιπτώσεις ήταν αυτός που είχε την εσωτερική , άρα η παραμικρή επαφή δημιουργεί ανισορροπία υπέρ της κεντρομολου του μονοθεσίου εν αντιθεση με την εξωτερική που βοηθάει την φυγόκεντρο δλδ ένα απλό συνηθισμενο γλίστρημα. Ειναι και τυχαιο. Συχνα, αυτος που ειναι στην εσωτερικη εχει το πλεονεκτημα σε μια επαφη, γιατι απλα πεφτει/"φρεναρει" (και συνεχιζει) στον αντιπαλο που ειναι στην εξωτερικη αλλα ο αντιπαλος γλυστραει.
haHa Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 ---------- 16 ώρες πριν, aneurysm είπε Η (ma)FIA έκρινε παρανομες τις οπες στις ζαντες της Μερκ και ζητηθηκε να τις αφαιρεσει.. Ισως αυτο εξηγεί το Blistering του Χαμ. Δεν κριθηκαν παρανομες οι οπες ουτε ζητηθηκε απο την Μερσεντες να τις αφαιρεσει. Ειχε δωσει το οκ η FIA: Mercedes wheel design gets FIA all-clear after Ferrari probe Μονη της η Μερσεντες αποφασισε να τις αφαιρεσει για να αποφυγει την πιθανοτητα η Φερραρι να κανει ενσταση μετα το τελος του αγωνα και να βρεθουν παρανομες. Mercedes modified wheel rims to avoid Ferrari Austin protest risk 16 ώρες πριν, aneurysm είπε Βεβαια για τους αγωνες που τις χρησιμοποιούσε και ως δια μαγειας ξαφνικά λύθηκαν και τα προβληματα που ειχε στην αρχη με τα λάστιχα, το έκανε αβαβά... Το ιδιο concept το ειχε απαγορευσει και στην RB κάτι χρόνια πρίν. Δεν ειμαι Χαμ, ούτε Φετελ, τους θεωρώ μετριους οδηγούς με απίθανα μονοθέσια όταν κερδιζαν το ενα πρωταθλημα μετα το άλλο, όπως και ούτε φεράρι ουτε μερκ.. Forza Minardi! Δεν εκανε αβαβα, μεχρι προσφατα σιγουρα επιτρεποταν. Στον τελευταιο αγωνα βγηκαν καινουριοι κανονισμοι/οδηγιες(μετα απο σχετικες ερωτησεις της Φερραρι) προς τις ομαδες και η Mercedes θελησε να ειναι πιο προσεκτικη. Αυτο παντα γινοταν στην Φ1: οι ομαδες προσπαθουν να βρουν τρυπες/παραθυρακια στους κανονισμους, αναπτυσσουν μια λυση και μετα οι αντιπαλοι συχνα ρωτανε τη FIA αν επιτρεπεται. Ακολουθως, η ΦΙΑ βγαζει διευκρινιστικους κανονισμους/ελεγχους κλπ. Πχ κατι αντιστοιχο ειχε γινει με το υβριδικο συστημα της Φερραρι που η ΦΙΑ αρχισε να το ψαχνει μετα απο σχετικες ερωτησεις της Μερσεντες. Για να κανουμε και λιγο χαβαλε, εδω διαβασαμε το ακολουθο: Στις 8/10/2018 στις 1:27 ΜΜ, greg4 είπε Το θέμα είναι ότι μόλις γκρίνιαξε η Mercedes έτρεξε η FIA να το ξεψαχνίσει. Είναι ξεκάθαρο ότι η FIA Θέλει το era να είναι της Mercedes. Αραγε, γιατι δεν ειδαμε τωρα ποστ που να λεει το αντιστροφο για τις οπες στις ροδες: "Το θέμα είναι ότι μόλις γκρίνιαξε η Ferrari έτρεξε η FIA να το ξεψαχνίσει. Είναι ξεκάθαρο ότι η FIA Θέλει το era να είναι της Ferrari" ? Περα απο την πλακα, this is business as usual. Ειναι κατι που συμβαινει συνεχως στην F1.
Προτεινόμενες αναρτήσεις