greg4 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Έλα, όταν κερδίζει ο Hamilton είναι γιατί είναι γαμάτος ενώ όταν κερδίζουν οι υπόλοιποι είναι γιατί έχουν πιο γρήγορο μονοθέσιο... Ο Bottas τον έπαιζε χτες, ίσως γτ η ψυχολογία του μαμήθηκε μετά την Russia, όπου η Mercedes έχοντας πολύ μεγάλες διάφορες από την Ferrari, μοιράζει team orders αβέρτα. Δεν είναι κριτήριο σύγκρισης. Από την άλλη ο Hamilton έχασε τον αγώνα λόγω των 2 pit. Στο πρώτο sting με πιο αργή γόμα, ήταν στο undercut του Kimi συνέχεια, γιατί το προσπερνάς αυτό; Ως για το blistering, αυτό δεν είναι θέμα ταχύτητας αλλά διαχείρισης ελαστικών + ότι ήταν πίσω από τον Kimi 3 γύρους με τον Kimi να είναι πολύ πιο αργός = destroy ελαστικών, + έπρεπε να πιέσει για να κλείσει διαφορές. Και όταν είσαι πολύ πιο γρήγορος και κολλήσεις πίσω από έναν με αργά λάστιχα, καταστρέφονται αρκετά γρήγορα τα ελαστικά, όπως την έπαθε και ο Vettel στην Γερμανία. Αν και άμα έκανε στον σωστό χρόνο το 2o pit η Mercedes (όπως είπες και ο ίδιος), θα κέρδιζε τον αγώνα. Τεσπά δεν προκύπτει από πουθενά ότι ήταν πιο γρήγορες οι Ferrari, κατά εμέ η Mercedes είχε 0,1-0,2s σε race pace. 1
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, greg4 είπε Και όταν είσαι πολύ πιο γρήγορος και κολλήσεις πίσω από έναν με αργά λάστιχα, καταστρέφονται αρκετά γρήγορα τα ελαστικά, όπως την έπαθε και ο Vettel στην Γερμανία. Αν και άμα έκανε στον σωστό χρόνο το 2o pit η Mercedes (όπως είπες και ο ίδιος), θα κέρδιζε τον αγώνα. Τεσπά δεν προκύπτει από πουθενά ότι ήταν πιο γρήγορες οι Ferrari, κατά εμέ η Mercedes είχε 0,1-0,2s σε race pace. Φυσικα και θα τον κερδιζε, γιατι τον αγωνα τον ειχε "χαρισει" η Φερραρι μη μπαινοντας για πιτ υπο VSC. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
Diinekis21 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πόσο flooded αυτό το θέμα... Περί Bottas. O Bottas δεν έχανε χρόνο κάθε φορά που περίμενε τον Ham; Στη μετάδοση του αγώνα, έδειξε το radio "don't hold him" όταν η διαφορά τους ήταν στα 3 sec, το οποίο έρχεται με καθηστέρηση οπότε ήταν πιο μεγάλη και επιτόπου εξαφανίστηκαν και αυτά τα 3 για να περάσει ο Lewis. Αυτό τη 1η που έκανε στην άκρη. Για τη 2η ας κάνει recap όποιος θέλει ολόκληρο τον αγώνα να βρει πόσο έχασε και εκεί. Δεν έχω δει το γυρολόγιο του, αλλά (και με την αντιμετώπιση που έχει) "τουριστεύει" κιόλας. Για το Bottas-Vettel ,ενώ τα ελαστικά του Bottas ήταν μόνο 3 γύρους παλαιότερα τα είχε τελειώσει, ενώ ο Vettel (που κατά γενική ομολογία είναι ο καλύτερος στο grid σε αυτό) τα είχε κρατήσει σχετικά ενώ παράλληλα ήταν γρήγορος. Ο οποίος Vettel, πέρα από το ότι και μύγα να πέσει πάνω του θα σπινάρει, στον υπόλοιπο αγώνα ήταν αφηνιασμένος. "Spot on" δηλώσεις από το στρατόπεδο της Merc(Wolf,Allison,Lauda,Lewis) έχουμε δει από πέρσι με το τσουβάλι. Οι καλύτερες νομίζω ήταν αυτές: Η Ferrari έχει το ταχύτερο μονοθέσιο από το 2017. Interesting tactics (Για το ότι έπεσε ο Kimi στον Lewis στο Silverstone) Τουλάχιστον ο Lewis έπερνε και κάτι πίσω, οι άλλοι ανένδοτοι. Ο Kimi ξεκίνησε με UltraSoft και πήρε track-position. Αν δεν είχε track-position έναντι του Lewis, ο Lewis θα μάζευε άλλη μία και θα έλεγε yes στον Kimi στο τέλος... Y.Γ. Έχω καλύτερο: o Max από 18ος βγήκε 2ος, 1sec πίσω από τον Kimi. --> Η RB έχει το ταχύτερο μονοθέσιο. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από Diinekis21 1
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, greg4 είπε Έλα, όταν κερδίζει ο Hamilton είναι γιατί είναι γαμάτος ενώ όταν κερδίζουν οι υπόλοιποι είναι γιατί έχουν πιο γρήγορο μονοθέσιο... Ο Bottas τον έπαιζε χτες, ίσως γτ η ψυχολογία του μαμήθηκε μετά την Russia, όπου η Mercedes έχοντας πολύ μεγάλες διάφορες από την Ferrari, μοιράζει team orders αβέρτα. Δεν είναι κριτήριο σύγκρισης. Οτι ο greg4 αυθαιρετα αποφασιζει(γιατι δεν τον βολευει στην επιχειρηματολογια του) οτι ο Bottas δεν ειναι κριτηριο συγκρισης(ο Bottas που εχει μαζεψει περισσοτερους βαθμους απο τον Vettel στους τελευταιους 8 αγωνες), δεν σημαινει οτι ισχυει. Και μιλαμε για τον greg4 που δεν γνωριζει πως υπολογιζεται η διαφορα μεσα στην πιστα στην F1. Και δεν ειναι τι λεω εγω, ειναι τι λεει ακομα και ο Vettel. Και επειδη φαινεται οτι εδω μεσα ενοχλει να λεμε οτι η Φερραρι ηταν οριακα πιο γρηγορη(κατι που φανηκε απο το Σαββατο), θα πω λοιπον ακριβως αυτο που ειπε ο Vettel(μιας και ουτε το τι ειπε Wolff μας κανει εδω μεσα) : η Φερραρι με τον Vettel χωρις το σπιναρισμα ειχε σιγουρα την ταχυτητα να κερδισει (παρολο που ηταν 5ος και πισω απο τα 2 Μερσεντες). Αναφορά σε κείμενο When asked if he felt the win was lost in the Ricciardo clash, Vettel said: "I didn't try to lose the race in that corner. "If we had stayed fourth or fifth after the first lap, then we would have been a lot closer. "And then I don't know if everybody is doing the same things, but surely we had the speed to win." ----------------- 47 λεπτά πριν, greg4 είπε .Από την άλλη ο Hamilton έχασε τον αγώνα λόγω των 2 pit. Στο πρώτο sting με πιο αργή γόμα, ήταν στο undercut του Kimi συνέχεια, γιατί το προσπερνάς αυτό; Ως για το blistering, αυτό δεν είναι θέμα ταχύτητας αλλά διαχείρισης ελαστικών + ότι ήταν πίσω από τον Kimi 3 γύρους με τον Kimi να είναι πολύ πιο αργός = destroy ελαστικών, + έπρεπε να πιέσει για να κλείσει διαφορές. Το blistering ηταν εμφανες και στον Χαμ και στον Bottas, τα Mercedes ηταν πιο αργα με τα soft.Και ναι, το race pace μαζι με τη φθορα ειναι κομματι της ταχυτητας του μονοθεσιου. Πχ και πριν το turbo era, τα Mercedes το 2013 ειχαν αρχικο καλο race pace, αλλα συνολικα ηταν αργα γιατι ετρωγαν τα ελαστικα τους. 47 λεπτά πριν, greg4 είπε Και όταν είσαι πολύ πιο γρήγορος και κολλήσεις πίσω από έναν με αργά λάστιχα, καταστρέφονται αρκετά γρήγορα τα ελαστικά, όπως την έπαθε και ο Vettel στην Γερμανία. Αν πραγματικα συνεχιζεις και το πιστευεις αυτο, δεν νομιζω οτι εχει νοημα να συζηταμε. Αν θεωρεις οτι ειχε καταστρεψει τα ελαστικα του αυτος που ειχε σχετικα φρεσκα ελαστικα(11 γυρους πιο φρεσκα ελαστικα απο τον ομοσταυλο του) και ηταν ο πιο γρηγορος στην πιστα με εξαιρεση τον Χαμ(με μακαλακοτερη γομα και ολοφρεσκα ελαστικα), σημαινει οτι παρακολοθουμε διαφορετικο αθλημα. Αλλα αυτο ειναι κατι μαλλον εμφανες απο τον τροπο που πιστευεις οτι υπολογιζεται η διαφορα στην πιστα. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
Bigi444444 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Εγώ πάντως δεν θεωρώ ότι κέρδισε αγώνα με τη στρατηγική της η Φερράρι.Τον έχασε η Μερσέντες από λάθος στη διαχείριση της δικής της στρατηγικής. Είχε φτάσει στο σημείο να είναι σχεδόν 20" μπροστά από τον Κίμι με ένα pit stop παραπάνω και ενώ ήταν δεδομένο ότι και οι υπόλοιποι θα έκαναν ένα ακόμα, δεν έβαλαν αμέσως μέσα τον οδηγό τους όταν ξεκίνησε να χάνει χρόνο από τη φθορά των ελαστικών. Δεν ξέρω εάν υπήρχε κάτι άλλο που δεν αντιλαμβανόμαστε εμείς (επειδή γενικά είναι φοβερα αποτελεσματικοί στους υπολογισμούς τους συνήθως οι τύποι), αλλά χθες νομίζω δεν αντιλαμβάνονταν το αυτονόητο που αντιλαμβανόταν ο μέσος θεατής. Όπως και να έχει, δεν μας χαλάει καθόλου το αποτέλεσμα.Θα ήταν εντελώς αδιάφορη η συνέχεια διαφορετικά.Τωρα τουλάχιστον ελπίζεις ότι θα δεις έστω έναν αγώνα ακόμα στον οποίο θα παίζονται όλα. Εμένα πάντως πιο πολύ εντύπωση μου έκανε στον χθεσινό αγώνα το ποσό βρώμικη ήταν η πίστα εκτός αγωνιστικής γραμμής.Λαμβανομενου υπόψη κιόλας ότι τις προηγούμενες ημέρες έβρεχε.Ουτε στην Αραβία έτσι. Πήγαινε να περάσει κανείς εκτός γραμμής και νόμιζες ότι έσπασε κινητήρας.Που να κρατήσεις μονοθέσιο εκεί. 1
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ωραια αναλυση του αγωνα: The real reason Lewis Hamilton didn't win the title in Austin Αναφορά σε κείμενο "There were a lot of things that were against us today and I have only just discovered certain things which make a lot of sense. Naturally being on the back foot you can blame strategy and a lot of different things, but we just weren't quick enough today. "Then pitting for the softs on at that time it was still under control, but then Lewis started to push and the tyres started to blister. This is the moment we realised things were going against us." So while Hamilton's two-stop strategy wasn't ideal, it was borne out of necessity. Bottas in the other Mercedes ran out of tyres at the end of the race on a one-stop strategy and was powerless to defend against Vettel, who was on a recovery drive after dropping to 15th with a first lap spin. Bottas finished the race saying he wished the team had put him on a two stop whereas Hamilton, who was on a two-stop, claimed he should have been on a one-stop. The reality was that the Mercedes simply wasn't quick enough to make either strategy work and that's why the cars finished third and fifth. 16 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε Εμένα πάντως πιο πολύ εντύπωση μου έκανε στον χθεσινό αγώνα το ποσό βρώμικη ήταν η πίστα εκτός αγωνιστικής γραμμής.Λαμβανομενου υπόψη κιόλας ότι τις προηγούμενες ημέρες έβρεχε.Ουτε στην Αραβία έτσι. Πήγαινε να περάσει κανείς εκτός γραμμής και νόμιζες ότι έσπασε κινητήρας.Που να κρατήσεις μονοθέσιο εκεί. Ενα αλλο θεμα που μου κανει εντυπωση ειναι το ποσο εχει ανοιξει η διαφορα των 3 πρωτων ομαδων με τις υπολοιπες. Το recovery drive που εκαναν Vettel και Verstappen δεν ειναι ουσιαστικα καν recovery drives: εφθασαν να ειναι 4 και 5 πριν καν ολοκληρωθει το πρωτο στιντ. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
PSYHAS Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Το οτι ηταν πιο γρηγορη η Φερραρι χθες,φανηκε στις ευθειες οπου ο Χαμιλτον με drs δεν μπορουσε ουτε καν να πλησιασει τον Κιμι. Νομιζω οτι ηταν εξυπνη κινηση να βαλουν τον Χαμ στα πιτ στο vsc,αλλα αργησαν πολυ στο δευτερο πιτ στοπ,χανοντας τελικα και την 2η θεση. Εκπληξη για μενα η αποδοση της red bull,μαλιστα αν δεν εγκατελειπε ο Ρικιαρντο,μπορουσε κ νικη ισως. Κατι που δεν καταλαβα,δεν ειδα ολα τα δοκιμαστικα,αλλα γιατι δεν ξεκινησαν οι mercedes με ultrasoft? Τοσο πολυ φοβηθηκαν την φθορα? Τελος,νομιζω οτι αν και ηθελαν να καθαρισουν απο χθες το πρωταθλημα οδηγων,μαλλον τελικα διαλεξαν εναν καπως ¨συντηρητικο¨ αγωνα, ωστε να αποφυγουν καμια εγκαταλειψη. 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Παιδια μην πιανουμε τα οπαδικα και τα team orders κτλπ...Πιστευω οτι ολοι εδω μεσα συμφωνουμε οτι κανουν κακο στο αθλημα και δεν εχει τοση σημασια αν η Merc τα χρησιμοποιησε 10 φορες φετος ενω η ferrari 6 η το αναποδο...Σημασια εχει οτι το κανουν (και καλα κανουν αφου ειναι νομιμο) και πρεπει να απαγορευτουν!!! Ακομα και τα κολπακια με τα team radios...Να τσεκαρουν τηλεμετριες και αν μετα απο "κουλη" εντολη αλλαζει κατι δραματικα να τρωει μαυρη σημαια και ας εκανε τον αγωνα της ζωης του ο οποιοσδηποτε...Μονο ετσι θα ησυχασουμε απο αυτη τη μαστιγα. Και ας απειλουν οτι θα παρατησουν την F1 οι γνωστοι αγνωστοι! Εμενα αλλο με ενδιαφερει, και θα εχει τρελο ενδιαφερον αφου τελειωσει το πρωταθλημα και ειναι το εξης: Ποσους βαθμους παραπανω θα ειχε ο Kimi αν δεν ειχε δωσει καμια οδηγια η Ferrari Και δεν ειχε ευνοησει σε pitstops η στρατηγικες γενικοτερα τον Vettel... Θα ηταν πολυ κοντα στο Ham? Η δεν θα ειχε τοση σημασια τελικα...Γιατι κατι μου λεει οτι θα ηταν μια 20-30αρια ποντους παραπανω (αν και τωρα το λεω μπακαλιστικα...δεν εχω υπολογισει τιποτα)
greg4 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, haHa είπε Οτι ο greg4 αυθαιρετα αποφασιζει(γιατι δεν τον βολευει στην επιχειρηματολογια του) οτι ο Bottas δεν ειναι κριτηριο συγκρισης(ο Bottas που εχει μαζεψει περισσοτερους βαθμους απο τον Vettel στους τελευταιους 8 αγωνες), δεν σημαινει οτι ισχυει. Ναι καυτό σημείο σύγκρισης. Όλος ο κόσμος της f1 για την απόδοση του Bottas μιλάει σήμερα... 1 ώρα πριν, haHa είπε Και μιλαμε για τον greg4 που δεν γνωριζει πως υπολογιζεται η διαφορα μεσα στην πιστα στην F1. Βαρέθηκα να σου απαντήσω. 😛 Φυσικά και καταλαβαίνω πως υπολογίζεται η διαφορά, μηχανικός είμαι. Το γεγονός ότι επέμενες να συγκρίνεις τους χρόνους με reference point το lap time, με ξεπερνάει. Στις 13/10/2018 στις 12:21 ΜΜ, haHa είπε (Ο μ.ο της διαφορας ηταν ~1.35s και δεν επεσε ποτε κατω απο το 1s , ακριβως γιατι δεν ηθελε να κολλησει και να καταπονησει τα ελαστικα του) Φαίνεται ξεκάθαρα από το ss άλλωστε... 2 ώρες πριν, haHa είπε η Φερραρι με τον Vettel χωρις το σπιναρισμα ειχε σιγουρα την ταχυτητα να κερδισει (παρολο που ηταν 5ος και πισω απο τα 2 Μερσεντες). Δεν λέει αυτό ο Vettel. Λέει ότι από την στιγμή που πήγε ο αγώνας έτσι, είχαμε το pace να διεκδικήσουμε νίκη. Όχι ότι ήταν πιο γρήγορες. Ως για το άρθρο από το Βρετανικό espn.co.uk είναι αρχή ότι όταν χάνει ο Hamilton είναι γιατί έχουν οι άλλοι πιο γρήγορο μονοθέσιο. Όταν νικάει είναι γιατί είναι ο υπερτατος οδηγός. End of story. Βγήκαν τα Βρετανικά ΜΜΕ να καλύψουν το καμάρι, γιατί ούτε τον Kimi μπόρεσε να περάσει που είχε ταλαιπωρημένη US και πήγαινε πέρα δώθε, ούτε τον Max που είχε SS καμια 30αρια (δεν θυμάμαι) γύρους και αυτός φρέσκα. Βέβαια για αυτό πήρε τον τίτλο. Είχε το πιο γρήγορο αμάξι στο 80% των αγώνων και απλά έκανες γύρους εκμεταλλευόμενος τα θέματα των άλλων. 1
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε ρωταω, πώς καταλαβες οτι ηταν η Φερραρι πιο γρηγορες και απαντας αυτο: 3 ώρες πριν, haHa είπε Γιατι τερματισαν μπροστα απο την Μερσεντες; Γιατι μεχρι και ο Κιμι κερδισε και τα 2 Μερσεντες; Γιατι ακομα και ο Vettel που επεσε σχεδον τελευταιος στην αρχη του αγωνα, καταφερε και περασε τον Bottas; Γιατι ο Κιμι εριξε 25sec στον Bottas με παρομοια στρατηγικη? Οπως και να εχει, το αποτελεσμα επιβεβαιωσε αυτο που ειπαμε το Σαββατο: η Φερραρι ηταν λιγο πιο γρηγορη. Και τοτε σου λεω απο πότε αυτος που κερδιζει αγωνα, εχει απαραιτητα και το ταχυτερο μονοθεσιο; Κι εσυ απαντας αυτο: 2 ώρες πριν, haHa είπε Φιλε tommy ειναι πολλοστη φορα που γραφεις κατι που δεν ειπα("αυτος που κερδιζει εναν αγωνα, σημαινει απαραιτητα οτι εχει και το ταχυτερο μονοθεσιο") Θα διαφωνησουμε παντως, για εμενα ηταν εμφανες οπως ειπα απο το Σαββατο και επιβεβιαωθηκε στην πιστα χθες. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από tommy^
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, greg4 είπε Βαρέθηκα να σου απαντήσω. 😛 Φυσικά και καταλαβαίνω πως υπολογίζεται η διαφορά, μηχανικός είμαι. Το γεγονός ότι επέμενες να συγκρίνεις τους χρόνους με reference point το lap time, με ξεπερνάει. Με αυτο που εγραψες για το πως υπολογιζεται η διαφορα, μολις απεδειξεις οτι δεν εχει σχεση το αν εισαι μηχανικος κλπ . Αλλη μια φορα για να ξερουμε τι ειπωθηκε: Στις 12/10/2018 στις 10:24 ΜΜ, greg4 είπε @haHa οι χρόνοι αυτοί που πόσταρες είναι κοντά στο 1s. Το σημείο όμως της μέτρησης είναι στην ευθεία τερματισμού όπου στην αρχή της ο προπορευόμενος για λίγο είναι ήδη στην ευθεία και επιτυγχάνει ενώ ο πίσω στη στροφή. Συνεπώς φτάνοντας στο μέσο της ευθείας τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή έχει φυσικά μεγαλύτερη ταχύτητα και η διαφορά έχει ανοίξει. Οποιος νιωθει λιγο απο F1, καταλαβαινει οτι το παραπανω δεν εχει καμια επαφη με την πραγματικοτητα. 13 λεπτά πριν, greg4 είπε Δεν λέει αυτό ο Vettel. Λέει ότι από την στιγμή που πήγε ο αγώνας έτσι, είχαμε το pace να διεκδικήσουμε νίκη. Όχι ότι ήταν πιο γρήγορες. Οπως ειπα, επειδη φαινεται οτι εδω μεσα ενοχλει να λεμε οτι η Φερραρι ηταν οριακα πιο γρηγορη(κατι που φανηκε απο το Σαββατο), θα πω λοιπον ακριβως αυτο που ειπε ο Vettel(μιας και ουτε το τι ειπε Wolff μας κανει εδω μεσα ουτε τι γραφουν διαφορα μεσα) : η Φερραρι με τον Vettel χωρις το σπιναρισμα ειχε σιγουρα την ταχυτητα να κερδισει (παρολο που ηταν 5ος και πισω απο τα 2 Μερσεντες). Αναφορά σε κείμενο When asked if he felt the win was lost in the Ricciardo clash, Vettel said: "I didn't try to lose the race in that corner. "If we had stayed fourth or fifth after the first lap, then we would have been a lot closer. "And then I don't know if everybody is doing the same things, but surely we had the speed to win." Τιποτα λιγοτερο, τιποτα περισσοτερο: η Φερραρι με τον Vettel χωρις το σπιναρισμα ειχε σιγουρα την ταχυτητα να κερδισει (παρολο που ηταν 5ος και πισω απο τα 2 Μερσεντες). Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
greg4 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Το ss που είναι στο 0,4s το είδες; ή το κάνεις τελείως skip επειδή δεν σε συμφέρει; Ή τα λέει και λάθος το επίσημο live timing? Τέλος σε είχα ρωτήσει από που είναι το ss που είχε ποστάρει και δεν απάντησες ποτέ.
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 16 λεπτά πριν, PSYHAS είπε Το οτι ηταν πιο γρηγορη η Φερραρι χθες,φανηκε στις ευθειες οπου ο Χαμιλτον με drs δεν μπορουσε ουτε καν να πλησιασει τον Κιμι. Νομιζω οτι ηταν εξυπνη κινηση να βαλουν τον Χαμ στα πιτ στο vsc,αλλα αργησαν πολυ στο δευτερο πιτ στοπ,χανοντας τελικα και την 2η θεση. Εκπληξη για μενα η αποδοση της red bull,μαλιστα αν δεν εγκατελειπε ο Ρικιαρντο,μπορουσε κ νικη ισως. Κατι που δεν καταλαβα,δεν ειδα ολα τα δοκιμαστικα,αλλα γιατι δεν ξεκινησαν οι mercedes με ultrasoft? Τοσο πολυ φοβηθηκαν την φθορα? Τελος,νομιζω οτι αν και ηθελαν να καθαρισουν απο χθες το πρωταθλημα οδηγων,μαλλον τελικα διαλεξαν εναν καπως ¨συντηρητικο¨ αγωνα, ωστε να αποφυγουν καμια εγκαταλειψη. Στα γραφηματα παντως με τη συγκριση της ταχυτητας στην ευθεια μεταξυ Χαμ και Κιμι, μια χαρα ανωτερη ταχυτητα ειχε ο Χαμ με τη χρηση drs. Εδω δεν μπορουσε να πιασει στην ευθεια τον Μαξ που εχει σαφως υποδεεστερο μοτερ. Επισης, η ταχυτητα στην ευθεια εχει σχεση και με την κλιση στις πτερυγες αλλα και με το ποση ενεργεια εχεις σωσει/μαζεψει απο πριν για να την εχεις διαθεσιμη στη μεγαλη ευθεια. Απορω πώς προκυπτει οτι οι Φερραρι ηταν ταχυτερες οταν το Σαββατο την pole την πηρε ο Χαμ εστω και οριακα... 🤨 1
greg4 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 @tommy πρέπει να είναι ταχύτερες γιατί κάπως πρέπει να δικαιολογηθεί η ήττατου Hamilton χτες. 1
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, greg4 είπε Ως για το άρθρο από το Βρετανικό espn.co.uk είναι αρχή ότι όταν χάνει ο Hamilton είναι γιατί έχουν οι άλλοι πιο γρήγορο μονοθέσιο. Όταν νικάει είναι γιατί είναι ο υπερτατος οδηγός. End of story. Βγήκαν τα Βρετανικά ΜΜΕ να καλύψουν το καμάρι, γιατί ούτε τον Kimi μπόρεσε να περάσει που είχε ταλαιπωρημένη US και πήγαινε πέρα δώθε, ούτε τον Max που είχε SS καμια 30αρια (δεν θυμάμαι) γύρους και αυτός φρέσκα. Βέβαια για αυτό πήρε τον τίτλο. Είχε το πιο γρήγορο αμάξι στο 80% των αγώνων και απλά έκανες γύρους εκμεταλλευόμενος τα θέματα των άλλων. Δεν μας αρεσει τι λεει ο Wolff, δεν μας αρεσει τι λεει ο Vettel, δεν μας αρεσει τι λενε το espnf1.com. Ας δουμε τι γραφει ενα ΙΤΑΛΙΚΟ site: http://www.newsf1.it/f1-dopo-gara-austin-usa-gp/ https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.newsf1.it%2Ff1-dopo-gara-austin-usa-gp%2F&edit-text= Αναφορά σε κείμενο Just the last races have shown how important it is to start as far forward as possible to be able to launch a major attack in the first lap and to avoid unpleasant contacts in the middle group. Competitiveness was also established during the race, with a SF71H that was clearly the fastest car on the track, both with softer and harder compounds, able to be very docile with tires, especially with those rear hindquarters and very fast on the very long straight. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις