tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Μόλις τώρα, haHa είπε Οχι αλλη αντιφαση! Οχι αλλο καρβουνο! Θες κατι αλλο;
greg4 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 @haHa Το θέμα δεν είναι γιατί άφησε ο Bottas εχτές το Hamilton, όντως έχοντας πιο γρήγορα ελαστικά ο Hamilton. Το θέμα είναι ότι έχοντας ο Hamilton 50-60-70 βαθμούς παραπάνω η Mercedes ότι και να γίνει λέει ότι θα έκανε swap. Δηλαδή σε 1-2 θα έκανε swap, σε 2-3 swap. Κλπ 1 ώρα πριν, haHa είπε Η Φερραρι οπως εχουν ηδη επισημανει και εδω οι συμφορουμιτες κανει παρομοια: μαλιστα πολλες φορες χαντακωνει τον Κιμι με κακη στρατηγικη για να επωφεληθει ο Φεττελ(ακομα και στην αρχη του πρωταθληαμτος), Οι κακές στρατηγικές της Ferrari δεν είναι για να επωφεληθεί ο Vettel αλλά γιατί ο strategist τους είναι από τα liddle. Όπως πχ στην αρχή του πρωταθλήματος στο Bahrain που έβαλαν λάθος λάστιχα στο Vettel. Επίσης πάντα θα δώσεις την καλύτερη στρατηγική σε αυτόν που έκανε καλύτερες κατατακτήριες, όχι στον 2ον.
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, greg4 είπε @haHa Το θέμα δεν είναι γιατί άφησε ο Bottas εχτές το Hamilton, όντως έχοντας πιο γρήγορα ελαστικά ο Hamilton. Το θέμα είναι ότι έχοντας ο Hamilton 50-60-70 βαθμούς παραπάνω η Mercedes ότι και να γίνει λέει ότι θα έκανε swap. Δηλαδή σε 1-2 θα έκανε swap, σε 2-3 swap. Κλπ Δεν διαφωνω φιλε greg4, το εγραψα κα ιπροηγουμενως. Απλα επισημαινω οτι στο χθεσινο συμβαν , η Μερσεντες εκανε ταυτοχρονα προσπαθεια για maximized αποτελεσμα. 3 ώρες πριν, haHa είπε Δεν θα εφερναν τους ιδιους βαθμους, γιατι ο Χαμ εκανε race με Ver/Kimi, οποτε ηταν βασικο να μην εμποδιστει ωστε η ομαδα να κανει maximize το αποτελεσμα. Δεν της βγηκε βεβαια για τους λογους που αναλυσαμε προηγουμενως. Φυσικα, η Μερσεντες ηθελε οπως λες να εξασφαλισει και το πρωταθλημα οδηγων για τον Χαμ, οποτε ηταν no-brainer η αποφαση. Ασχετα ομως απο το θεμα με το πρωταθλημα οδηγων, τετοιες αποφασεις βλεπουμε ακομα και πιο πισω στο grid, πχ Force India κλπ οταν η ομαδα προσπαθει να κανει maximize το αποτελεσμα. Απλα ο φιλος tommy λογω συνεχων αντιφασεων(για προφανεις λογους), δεν παραδεχεται το προφανες. Αρχικα ρωταγε πως κανει maximize η Mercedes αφου δεν υπηρχε πιθανοτητα για παραπανω βαθμους αλλα τωρα που παραδεχεται οτι υπηρχε η πιθανοτητα για παραπανω βαθμους, ισχυριζεται οτι στην Mercedes δεν θα προσφεραν τιποτα. Και πολλες αλλες αντιφασεις. 19 λεπτά πριν, greg4 είπε Οι κακές στρατηγικές της Ferrari δεν είναι για να επωφεληθεί ο Vettel αλλά γιατί ο strategist τους είναι από τα liddle. Όπως πχ στην αρχή του πρωταθλήματος στο Bahrain που έβαλαν λάθος λάστιχα στο Vettel. Επίσης πάντα θα δώσεις την καλύτερη στρατηγική σε αυτόν που έκανε καλύτερες κατατακτήριες, όχι στον 2ον. Δεν μιλαμε για αυτες τις περιπτωσεις. Και εννοειται οτι αυτος που εκανε καλυτερες κατατακτηριες θα παρει καλυτερη στρατηγικη. Μιλαμε για τις περιπτωσεις που τοσο η Φερραρι οσο και η Μερσεντες εχουν χαντακωσει Kimi και Bottas αντιστοιχα για να επωφεληθουν Vet και Ham. ---------------------- 20 λεπτά πριν, tommy^ είπε Οχι αλλο καρβουνο! Θες κατι αλλο; Τιποτα, ηταν ενδιαφερουσες και οι συνεχεις αντιφασεις σου αλλα και το παρακατω: 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Δεν προσπαθησε γιατι το συμβαν προεκυψε απο λαθος του Μαξ, οχι κινηση του Χαμ. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, haHa είπε Απλα ο φιλος tommy λογω συνεχων αντιφασεων(για προφανεις λογους), δεν παραδεχεται το προφανες. Αρχικα ρωταγε πως κανει maximize η Mercedes αφου δεν υπηρχε πιθανοτητα για παραπανω βαθμους αλλα τωρα που παραδεχεται οτι υπηρχε η πιθανοτητα για παραπανω βαθμους, ισχυριζεται οτι στην Mercedes δεν θα προσφεραν τιποτα. Και πολλες αλλες αντιφασεις. Για τη Μερσεντες (σε ο,τι αφορα το πρωταθλημα κατασκευαστων) δεν υπηρχε κανενας ουσιαστικος λογος να πει στον τουριστα να κανει ακρη, αφου ακομα και αν ο Λιουις περνουσε τον Μαξ, θα ειχε απειροελαχιστο κερδος στο πρωταθλημα κατασκευαστων δεδομενης της τεραστιας διαφοράς με τη Φερραρι (περιπου 70 βαθμοι). Τελικα ειδαμε οτι εκανε μια τρυπα στο νερο και τελικα δεν πηρε τιποτα παραπανω απο την αλλαγη θεσης των Λιουις και τουριστα. Το κακο με σενα ειναι οτι δεν μπορεις να διαχωρισεις το συμφερον του Χαμιλτον απο την υποκρισια της Μερσεντες. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από tommy^
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, tommy^ είπε Για τη Μερσεντες (σε ο,τι αφορα το πρωταθλημα κατασκευαστων) δεν υπηρχε κανενας ουσιαστικος λογος να πει στον τουριστα να κανει ακρη, αφου ακομα και αν ο Λιουις περνουσε τον Μαξ, θα ειχε απειροελαχιστο κερδος στο πρωταθλημα κατασκευαστων δεδομενης της τεραστιας διαφοράς με τη Φερραρι (περιπου 70 βαθμοι). Τελικα ειδαμε οτι εκανε μια τρυπα στο νερο και τελικα δεν πηρε τιποτα παραπανω απο την αλλαγη θεσης των Λιουις και τουριστα. Το κακο με σενα ειναι οτι δεν μπορεις να διαχωρισεις το συμφερον του Χαμιλτον απο την υποκρισια της Μερσεντες. A, τελικως μετα απο τοσα μηνυματα, κατεληξες οτι θα ειχε κερδος η Μερσεντες και θα εκανε maximzied το αποτελεσμα. Κατι ειναι και αυτο! (Πληροφοριακα, η Φερραρι εκανε outscore κατα 43 ποντους μεσα σε 2 αγωνες το καλοκαιρι την Mercedes.) 3 ώρες πριν, tommy^ είπε Ρε man, maximized αποτελεσμα = μεγιστοι εφικτοι ποντοι στο σακουλι, σωστα; Τι αλλαξε στους συνολικους ποντους που πηρε η Μερσεντες περνώντας ο Λιουις τον τουριστα; Δεν θελω καν να σκεφτω ποσα μηνυματα και αντιφασεις θα καταληξεις μεχρι να δεις οτι οπως εσυ ο ιδιος ειπες, υπηρχε και η πιθανοτητα να μην αντεχαν τα ελαστικα του Κιμι: 15 ώρες πριν, tommy^ είπε Ειναι ερωτηματικο αν θα αντεξουν του Κιμι, αλλα αν δεν αντεξουν του Κιμι γιατι να αντεξουν του Μαξ που ειναι πιο μαλακά και εχουν παρομοιους γυρους στην πλατη; Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μaximized result ειναι η διαφορά των 3 βαθμων μεταξυ 3ης και 4ης θεσης; Οταν εισαι μπροστα 70 βαθμους, εχεις ακομα 3 αγωνες και το καλυτερο μονοθεσιο; Ye right, it makes sense! Kαι τα λαστιχα του Κιμι να μην αντεχαν, τι θα αλλαζε στους βαθμους που θα επαιρνε η Μερσεντα; Τιποτα, αφου ο Κιμι θα εμπαινε στα πιτς και θα τον προσπερνουσαν οι 3 απο πισω του. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από tommy^
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, tommy^ είπε Μaximized result ειναι η διαφορά των 3 βαθμων μεταξυ 3ης και 4ης θεσης; Οταν εισαι μπροστα 70 βαθμους, εχεις ακομα 3 αγωνες και το καλυτερο μονοθεσιο; Ye right, it makes sense! Δεκτο οτι επιτελους καταλαβες οτι υπηρχε πιθανοτητα για κερδος(σε αντιθεση με οτι εγραφες στην αρχη) βαθμων για maximized αποτελεσμα, χωρις φυσικα να υπολογιζουμε την πιθανοτητα να ξεμενε ο Κιμι απο ελαστικα οπως ανεφερες. (Πληροφοριακα, η Φερραρι εκανε outscore κατα 43 ποντους μεσα σε 2 συνεχομενους αγωνες το καλοκαιρι την Mercedes) Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Ναι υπηρχαν 3 βαθμοι! Ουαου! Για αυτους τους 3 βαθμους εκανε ετσι η Μερσεντα; Ελα τωρα καταλαβαινεις οτι αυτα ειναι γελοιοτητες. Εισαι μπροστα 70 βαθμους απο Φερραρι, μενουν 3 αγωνες, εχεις το καλυτερο μονοθεσιο και θα σε σωσουν οι 3 βαθμοι;
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ναι υπηρχαν 3 βαθμοι! Ουαου! Για αυτους τους 3 βαθμους εκανε ετσι η Μερσεντα; Ελα τωρα καταλαβαινεις οτι αυτα ειναι γελοιοτητες. Εισαι μπροστα 70 βαθμους απο Φερραρι, μενουν 3 αγωνες, εχεις το καλυτερο μονοθεσιο και θα σε σωσουν οι 3 βαθμοι; Ειπα εξαρχης: 3 ώρες πριν, haHa είπε Δεν θα εφερναν τους ιδιους βαθμους, γιατι ο Χαμ εκανε race με Ver/Kimi, οποτε ηταν βασικο να μην εμποδιστει ωστε η ομαδα να κανει maximize το αποτελεσμα. Δεν της βγηκε βεβαια για τους λογους που αναλυσαμε προηγουμενως. Φυσικα, η Μερσεντες ηθελε οπως λες να εξασφαλισει και το πρωταθλημα οδηγων για τον Χαμ, οποτε ηταν no-brainer η αποφαση. Αυτο βεβαια δεν αναιρει το γεγονος οτι ταυτοχρονα εκανε και προσπαθεια για maximized αποτελεσμα, κατι που στην αρχη αρνιοσουν αλλα τωρα παραδεχεσαι(μετα απο καμποσες αντιφασεις). Επισης, ο Χαμ για τους περισσοτερους(ακομα και εδω μεσα) ηταν στο παιχνιδι της νικης και πως να μην ηταν, οταν ηταν μολις ~2sec απο τον πρωτο. 16 ώρες πριν, tommy^ είπε Και να μπει ο Λιουις ξανα στα πιτς, οταν βγει, θα ειναι 3-5 sec πισω απο Κιμι και με φρεσκα λαστιχα, οποτε αν εχει λιγους γυρους διαθεσιμους, τον φτανει χαλαρα. -------------------------- Τελος, οπως ειπαμε και απο το Σαββατο(και πολλοι επεσαν να πουν το αντιθετο) και τελικως επιβεβαιωθηκε την Κυριακη, η Φερραρι ηταν λιγο πιο γρηγορη χθες. Να δουμε τι θα γινει στους επομενους αγωνες, μπορει να αλλαξει παλι η ισορροπια. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Το πρωταθλημα οδηγων ειναι θεμα του οδηγου. Οποτε ο μονος που θα ειχε κερδος απο κατι τετοιο ηταν ο Χαμ, που μονο αυτος θα μπορουσε να πει στην ομαδα να πει στον Μποτας να τον αφησει. Δε θα μου αρεσε κατι τετοιο, αλλα τουλαχιστον θα λεγοταν απο αυτον που εχει το αμεσο συμφερον. Ναι, αρνιομουν και συνεχιζω να αρνιεμαι και να αποκαλω maximized result τους 3 βαθμους κερδοςτη δεδομενη στιγμη, με τη δεδομενη βαθμολογικη διαφορά με τη Φερραρι. Αυτο ειναι γυφτια και εμπαιγμος.
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ενημερωτικα, το καλοκαιρι η Φερραρι εκανε outscore την Mercedes κατα 43 βαθμους μεσα σε 2 συνεχομενους αγωνες. Επισης, περυσι στον τραγικο Σεπτεμβρη, η Mercedes εκανε outscore κατα 73 βαθμους την Ferrari μεσα σε 3 συνεχομενους αγωνες, παρολο pole απο Ferrari και γενικοτερα ταχυτερο μονοθεσιο εκεινη την εποχη/αγωνες. Οπως και να εχει, χαιρομαι που καταληξαμε επιτελους(εστω και μετα απο πολλες αντιφασεις) οτι η Μερσεντες ειχε βαθμολογικο κερδος. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 11 λεπτά πριν, haHa είπε Ενημερωτικα, το καλοκαιρι η Φερραρι εκανε outscore την Mercedes κατα 43 βαθμους μεσα σε 2 συνεχομενους αγωνες. Επισης, περυσι στον τραγικο Σεπτεμβρη, η Mercedes εκανε outscore κατα 73 βαθμους την Ferrari μεσα σε 3 συνεχομενους αγωνες, παρολο pole απο Ferrari και γενικοτερα ταχυτερο μονοθεσιο εκεινη την εποχη/αγωνες. Οπως και να εχει, χαιρομαι που καταληξαμε επιτελους(εστω και μετα απο πολλες αντιφασεις) οτι η Μερσεντες ειχε βαθμολογικο κερδος. Καλα και σε εναν αγωνα μπορεις να εχεις τεραστιο κερδος σε βαθμους αν εγκαταλειψουν και τα 2 μονοθεσια του αντιπαλου κι εσυ κανεις το 1-2. Ολοι ξερουμε εδω και 2-3 αγωνες οτι το πρωταθλημα των οδηγων ειναι του Χαμ και των κατασκευαστων της Μερσεντες. Αν εσυ εχεις ακομα ελπιδες για ανατροπη μαλλον εισαι ο μονος εκει εξω. Οποτε οι 3 βαθμοι δε σωζουν την κατασταση. Αν θες κανε λιγο υπομονη και οταν τελειωσει το πρωταθλημα, ελα εδω ξανα, και πες μου ποση ειναι η διαφορα στο πρωταθλημα κατασκευαστων μεταξυ των 2. Αν ειναι κατω ή και 3 βαθμοι θα παραδεχτω το λαθος μου. 35 λεπτά πριν, haHa είπε Τελος, οπως ειπαμε και απο το Σαββατο(και πολλοι επεσαν να πουν το αντιθετο) και τελικως επιβεβαιωθηκε την Κυριακη, η Φερραρι ηταν λιγο πιο γρηγορη χθες. Να δουμε τι θα γινει στους επομενους αγωνες, μπορει να αλλαξει παλι η ισορροπια. Και για να αλλαξουμε και λιγο κουβεντα, πώς επιβεβαιωθηκε οτι χτες η Φερραρι ηταν πιο γρηγορη;
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, tommy^ είπε Καλα και σε εναν αγωνα μπορεις να εχεις τεραστιο κερδος σε βαθμους αν εγκαταλειψουν και τα 2 μονοθεσια του αντιπαλου κι εσυ κανεις το 1-2. Ολοι ξερουμε εδω και 2-3 αγωνες οτι το πρωταθλημα των οδηγων ειναι του Χαμ και των κατασκευαστων της Μερσεντες. Αν εσυ εχεις ακομα ελπιδες για ανατροπη μαλλον εισαι ο μονος εκει εξω. Οποτε οι 3 βαθμοι δε σωζουν την κατασταση. Κανενας δεν ειπε οτι κατι τετοιο ειναι αρκετα πιθανο. Μιλαμε για κατω απο 5% πιθανοτητα, αλλα αυτα καμια φορα γινονται. Οπως πχ περυσι εγινε περυσι το Σεπτεμβρη(outscore 73 βαθμους σε 3 αγωνες) ή οπως το 2007 πηρε πρωταθλημα ο Κιμι οντας 17 βαθμους(σαν 43 σημερινους βαθμους) πισω 2 αγωνες πριν το τελος. 29 λεπτά πριν, tommy^ είπε Αν θες κανε λιγο υπομονη και οταν τελειωσει το πρωταθλημα, ελα εδω ξανα, και πες μου ποση ειναι η διαφορα στο πρωταθλημα κατασκευαστων μεταξυ των 2. Αν ειναι κατω ή και 3 βαθμοι θα παραδεχτω το λαθος μου. Ασχολιαστο, πιστευω να καταλαβαινεις το λογο. 29 λεπτά πριν, tommy^ είπε Και για να αλλαξουμε και λιγο κουβεντα, πώς επιβεβαιωθηκε οτι χτες η Φερραρι ηταν πιο γρηγορη; Γιατι τερματισαν μπροστα απο την Μερσεντες; Γιατι μεχρι και ο Κιμι κερδισε και τα 2 Μερσεντες; Γιατι ακομα και ο Vettel που επεσε σχεδον τελευταιος στην αρχη του αγωνα, καταφερε και περασε τον Bottas; Γιατι ο Κιμι εριξε 25sec στον Bottas με παρομοια στρατηγικη? Αλλα ακομα και αν καποιος αγνοει τα γεγονοτα, αρκει να κοιταξει τις δηλωσεις των πρωταγωνιστων : Ο Vettel ειπε οτι αν δεν τρακαρε, ειχε σιγουρα την ταχυτητα για να νικησει, ενω το ιδιο ειπε και ο Wolff. https://www.eurosport.com/formula-1/vettel-i-had-the-speed-to-win-in-austin_sto6981670/story.shtml Αναφορά σε κείμενο When asked if he felt the win was lost in the Ricciardo clash, Vettel said: "I didn't try to lose the race in that corner. "If we had stayed fourth or fifth after the first lap, then we would have been a lot closer. "And then I don't know if everybody is doing the same things, but surely we had the speed to win." Αναφορά σε κείμενο Vettel's thoughts about having a car that could have come out on top were backed by Mercedesboss Toto Wolff, who was convinced that his team was simply not good enough in Austin. "Imagine Sebastian not spinning out in lap one - I think he would have probably won the race easy," Wolff explained. Οπως και να εχει, το αποτελεσμα επιβεβαιωσε αυτο που ειπαμε το Σαββατο: η Φερραρι ηταν λιγο πιο γρηγορη. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δηλαδη αυτος που κερδιζει εναν αγωνα, σημαινει απαραιτητα οτι εχει και το ταχυτερο μονοθεσιο; Σορρυ, αλλα δεν ισχυει αυτο. Ο Κιμι κερδισε σαν αποτελεσμα 3-4 γεγονοτων-πραγματων (προσπερασμα στην εκκινηση στον Χαμ, λαθος στρατηγικη της Μερσεντες στο timing του 2ου πιτ στοπ του Χαμ, προσωπικη σωστη οδηγηση με σωστη αμυνα και σωστη επιθεση οπου επρεπε, ανταγωνιστικο μονοθεσιο). Δεν κερδισε επειδη η Φερραρι ηταν πιο γρηγορες απο τις Μερσεντες. Καλα νταξει, μην περιμενεις να παρω σαν αποδειξη τα λογια του Γολφ (που θελει και καλα να πει οτι η Φερραρι εχει γρηγοροτερο μονοθεσιο για να συνεχιζει να τους ασκει πιεση). Επισης αλλο "εχουμε την ταχυτητα για να κερδισουμε" και αλλο "εχουμε το ταχυτερο μονοθεσιο". Συμφωνα με το πρωτο μπορει να εχεις ισαξιο μονοθεσιο με τους αλλους και με συνδυασμο καλυτερης οδηγησης/στρατηγικης να κερδισεις. Συμεφωνα με το δευτερο απλα εχεις γρηγοροτερο αμαξι απο τους αλλους. 1
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Φιλε tommy ειναι πολλοστη φορα που γραφεις κατι που δεν ειπα("αυτος που κερδιζει εναν αγωνα, σημαινει απαραιτητα οτι εχει και το ταχυτερο μονοθεσιο") ή δεν καταλαβαινεις το πνευμα αυτων που λεω και αγνοεις τα υπολοιπα επιχειρηματα. Καλη συνεχεια στο straw man argument σου. Θα διαφωνησουμε παντως, για εμενα ηταν εμφανες οπως ειπα απο το Σαββατο και επιβεβιαωθηκε στην πιστα χθες. Φυσικα δεν μιλαω για dominant μονοθεσιο, αλλα για οριακα πιο γρηγορη Ferrari(αυτο εγραψα και το Σαββατο), σε βαθμο που θα εδινε τη δυνατοτητα στον Vettel απο 4ος-5ος να παλεψει στα ισια για τη νικη οπως ειπε ο ιδιος, παρολο που ειχε μπροστα του τα 2 Μερσεντες. Αναφορά σε κείμενο When asked if he felt the win was lost in the Ricciardo clash, Vettel said: "I didn't try to lose the race in that corner. "If we had stayed fourth or fifth after the first lap, then we would have been a lot closer. "And then I don't know if everybody is doing the same things, but surely we had the speed to win." Αν μαλιστα ξεκιναγε κανονικα 2ος ο Vettel(δεν εκανε το λαθος στο FP) με 3ο τον Κιμι, τοτε θα ηταν σχετικα ευκολη νικη: λιγο πιο γρηγορο μονοθεσιο, αισθητα καλυτερο race pace στα softs χωρις πολυ blistering(το ειδαμε και στον Χαμ, αλλα και οτι ο Vettel ηταν 20sec πιο γρηγορος απο τον Bottas στο τελευταιο στιντ), υψηλοτερη τελικη. Ακομα και το ποσο ευκολη ηταν η προσπεραση στον Bottas εδειξε ποσο καλυτερο race pace ειχε η Φερραρι με softs, ενω αντιστοιχα ο Ham με αισθητα πιο φρεσκα ελαστικα δεν καταφερε να κανει προσπερασεις. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις