Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτες οι... no brainer αποφασεις εχουν καταντησει αηδια, ειδικοτερα οταν δεν υπαρχει επιτακτικη αναγκη

Ο Χαμιλτον θα το παρει το πρωταθλημα ειτε με τον αφησει ο τουριστας να περασει ειτε με το να μην τον αφηνε και να ειχαν μια καθαρη μαχη.

Θα προτιμουσα σαν θεατης να αφησουν τον τουριστα και τον Χαμ να εχουν μια καθαρη μαχη μεταξυ τους αφου το πρωταθλημα ειναι 99% στα χερια του Χαμ.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Αυτες οι... no brainer αποφασεις εχουν καταντησει αηδια, ειδικοτερα οταν δεν υπαρχει επιτακτικη αναγκη

Ο Χαμιλτον θα το παρει το πρωταθλημα ειτε με τον αφησει ο τουριστας να περασει ειτε με το να μην τον αφηνε και να ειχαν μια καθαρη μαχη.

Θα προτιμουσα σαν θεατης να αφησουν τον τουριστα και τον Χαμ να εχουν μια καθαρη μαχη μεταξυ τους αφου το πρωταθλημα ειναι 99% στα χερια του Χαμ.

Στο θεμα του maximized αποτελεσματος, που και εσυ πιστευες οτι θα εκανε η  Μερσεντες(μιας και πιστευες οτι ο Χαμ θα περναγε τον Verstappen), θεωρω οτι ηταν αναμενομενο να αφησει τον οδηγο που ειναι σε διαφορετικη στρατηγικη(ποσω μαλλον οταν ειναι και το θεμα με το WDC).


Κατα τα αλλα , προσωπικα σαν θεατης προτιμησα που ειδα την εξαιρετικη μαχη Χαμ/Max για 4 στροφες.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αλήθεια είναι ότι η Mercedes το έχει ξεφτιλίσει το θέμα. Εδώ ο wolf έλεγε ότι αν ήταν στο 1-2 με πρώτο τον Bottas, θα έδινε team order. Και ο άλλος για να το πάρει πρέπει να τερματίζει 7ος - 8ος να πούμε στα υπόλοιπα.

Αν τα έκανε αυτά η Ferrari αυτά με τον Vettel - Kimi θα είχε γίνει της κακομοίρας (όχι εδώ :p, στα ξένα forum etc). Τώρα είναι απλά Δευτέρα

edit: και η επιβεβαίωση:

"Despite disappointment in Austin, Lewis Hamilton now only needs a top 7 finish in Mexico to seal his 5th world title" (από f1 facebook)

Επεξ/σία από greg4
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, greg4 είπε

Η αλήθεια είναι ότι η Mercedes το έχει ξεφτιλίσει το θέμα. Εδώ ο wolf έλεγε ότι αν ήταν στο 1-2 με πρώτο τον Bottas, θα έδινε team order. Και ο άλλος για να το πάρει πρέπει να τερματίζει 7ος - 8ος να πούμε στα υπόλοιπα.

Αν τα έκανε αυτά η Ferrari αυτά με τον Vettel - Kimi θα είχε γίνει της κακομοίρας (όχι εδώ :p, στα ξένα forum etc). Τώρα είναι απλά Δευτέρα

Η Φερραρι οπως εχουν ηδη επισημανει και εδω οι συμφορουμιτες κανει παρομοια: μαλιστα πολλες φορες χαντακωνει τον Κιμι με κακη στρατηγικη για να επωφεληθει ο Φεττελ(ακομα και στην αρχη του πρωταθληαμτος), κατι που κοστιζει σε βαθμους στο πρωταθλημα κατασκευαστων.
Οτι συζηταμε το χθεσινο που ειναι κατι που κανει ακομα και Force India(να μην καθυστερησει ο ομοσταυλος τον αλλον που ειναι σε διαφορετικη και πιο γρηγορη στρατηγικη), δειχνει πολλα.

 

Ολες οι ομαδες τα ιδια κανουν.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, haHa είπε

Στο θεμα του maximized αποτελεσματος, που και εσυ πιστευες οτι θα εκανε η  Μερσεντες(μιας και πιστευες οτι ο Χαμ θα περναγε τον Verstappen), θεωρω οτι ηταν αναμενομενο να αφησει τον οδηγο που ειναι σε διαφορετικη στρατηγικη(ποσω μαλλον οταν ειναι και το θεμα με το WDC).


Κατα τα αλλα , προσωπικα σαν θεατης προτιμησα που ειδα την εξαιρετικη μαχη Χαμ/Φερσταππεν για 4 στροφες.

Εγω σαν θεατης προτιμω να βλεπω καθαρες μαχες και οχι γελοια παρκαρισματα στην ακρη για να περναει ο εν δυναμει πρωταθλητης, εκτος ισως αν υπαρχει μικρη διαφορά με τον συνδιεκδικητη.

Αν ο οδηγος ειναι σε διαφορετικη στρατηγικη και πιο γρηγορος ας περασει μεσα στην πιστα χωρις εντολες. Αφου ειναι πιο γρηγορος θα περνουσε τον τουριστα και μετα θα εφτανε τον Φερσταπεν οπου και παλι θα εβλεπες μαχη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, greg4 είπε

Η αλήθεια είναι ότι η Mercedes το έχει ξεφτιλίσει το θέμα. Εδώ ο wolf έλεγε ότι αν ήταν στο 1-2 με πρώτο τον Bottas, θα έδινε team order. Και ο άλλος για να το πάρει πρέπει να τερματίζει 7ος - 8ος να πούμε στα υπόλοιπα.

Αν τα έκανε αυτά η Ferrari αυτά με τον Vettel - Kimi θα είχε γίνει της κακομοίρας (όχι εδώ :p, στα ξένα forum etc). Τώρα είναι απλά Δευτέρα

Ακριβώς. Το έχει πεθάνει η Merc το θέμα. Δεν έχουν δωθεί ποτέ τόσα team orders.

Μέχρι και σε άλλες ομάδες δίνουν εντολές πχ.στην Force India-Ocon Monaco Lap13 για να περάσει ο Lewis.

Όλα αυτά ενώ είναι χαοτικά μπροστά στη βαθμολογία και κάθε τρεις και λίγο εμφανίζουν ισοπεδωτικό μονοθέσιο.

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Εγω σαν θεατης προτιμω να βλεπω καθαρες μαχες και οχι γελοια παρκαρισματα στην ακρη για να περναει ο εν δυναμει πρωταθλητης, εκτος ισως αν υπαρχει μικρη διαφορά με τον συνδιεκδικητη.

Δεν ειναι μονο το WDC , ειναι και θεμα maximized αποτελεσματος.

30 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Αν ο οδηγος ειναι σε διαφορετικη στρατηγικη και πιο γρηγορος ας περασει μεσα στην πιστα χωρις εντολες. Αφου ειναι πιο γρηγορος θα περνουσε τον τουριστα και μετα θα εφτανε τον Φερσταπεν οπου και παλι θα εβλεπες μαχη.

Δεν θα βλεπαμε τη μαχη, γιατι η προσπαθεια προς τον Μαξ εγινε στον ~προτελευταιο γυρο. Αν ειχε χασει χρονο(και ταλαιπωρησει και τα ελαστικα του) με τον Bottas, δεν θα βλεπαμε αυτην την εξαιρετικη μαχη.
Αλλα αυτο ειναι τυχαιο και για αυτο ολες οι ομαδες δινουν εντολες για να κανουν maximized αποτελεσμα.

Ειναι ο ιδιος λογος που πχ στη Γερμανια ο Vettel δεν προσπαθησε να περασει τον Κιμι(δεν ειδαμε μαχη), αλλα μετα απο μερικους γυρους(με χαρακτηριστικη καθυστερηση βεβαια) η Φερραρι εδωσε την εντολη για 'γελοια παρκαρισματα στην ακρη' οπως λες.

 

Ή ειναι ο ιδιος λογος που ενω ο Κιμι πλησιαζε με ~2sec/lap τον Vettel στην Ουγγαρια, δεν εκανε ουσιαστικη προσπαθεια για προσπεραση(ειναι και πολυ δυσκολο το προσπερασμα στην Ουγγαρια) και εκατσε απο πισω.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Sad 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ειναι μονο το WDC , ειναι και θεμα maximized αποτελεσματος.

Δεν θα βλεπαμε τη μαχη, γιατι η προσπαθεια προς τον Μαξ εγινε στον προτελευταιο γυρο. Αν ειχε χασει χρονο(και ταλαιπωρησει και τα ελαστικα) με τον Bottas, δεν θα βλεπαμε αυτην την εξαιρετικη μαχη. Αλλα αυτο ειναι τυχαιο και για αυτο ολες οι ομαδες δινουν εντοελς για να κανουν maximized αποτελεσμα.

Μιλαω απο την πλευρα τη δικη μου (=θεατης), οποτε δε με ενδιαφερουν οι ποντοι που θα επαιρνε η Μερσεντα.

Στοχος της Μερσεντες και καθε κατασκευαστη ειναι να κανει 1-2 και ειναι "1 γυρο" μπροστα απο τους υπολοιπους, δε σημαινει οτι θα ηθελα κατι τετοιο κι εγω.

Ο Χαμ ειχε πλησιασει τον Μαξ πολλους γυρους πριν το ιδιο το λαθος του Μαξ, απλα αμα εμπλεκε με τον τουριστα θα ειχε λιγοτερους γυρους στη διαθεση του να πιεσει τον Μαξ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Μιλαω απο την πλευρα τη δικη μου (=θεατης), οποτε δε με ενδιαφερουν οι ποντοι που θα επαιρνε η Μερσεντα.

Στοχος της Μερσεντες και καθε κατασκευαστη ειναι να κανει 1-2 και ειναι "1 γυρο" μπροστα απο τους υπολοιπους, δε σημαινει οτι θα ηθελα κατι τετοιο κι εγω.

Ο Χαμ ειχε πλησιασει τον Μαξ πολλους γυρους πριν το ιδιο το λαθος του Μαξ, απλα αμα εμπλεκε με τον τουριστα θα ειχε λιγοτερους γυρους στη διαθεση του να πιεσει τον Μαξ.

Ακριβως και μπορει να μην ειχε και ελαστικα σε τοσο καλη κατασταση.

4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Μιλαω απο την πλευρα τη δικη μου (=θεατης), οποτε δε με ενδιαφερουν οι ποντοι που θα επαιρνε η Μερσεντα.

Δεν διαφωνω, αλλα πιο πριν ελεγες οτι δεν καταλαβες που ηταν η προσπαθεια για maximized αποτελεσμα:

42 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ρε man, maximized αποτελεσμα = μεγιστοι εφικτοι ποντοι στο σακουλι, σωστα;

Τι αλλαξε στους συνολικους ποντους που πηρε η Μερσεντες περνώντας ο Λιουις τον τουριστα;

Εδω λοιπον  ο λογος για την προσπαθεια για maximized αποτελεσμα:

12 ώρες πριν, tommy^ είπε

Δε θα αμυνθει... Θα αφησει σχετικα ευκολα να περασει ο Χαμ.

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Μια χαρα ελαστικα θα ειχε αφου ηταν πολυ φρεσκα σε σχεση με των υπολοιπων.

Η προσπαθεια για maximized result ηταν αχρειαστη αφου μπροστα τους ειχαν τον Μαξ που δε χαριζεται και θα κινδυνευε να κοπανησει με τον Χαμ με ο,τι αυτο συνεπαγεται.

Και σου ξαναλεω οτι λανθασμενα εκτιμησα οτι θα αφηνε ο Μαξ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Μια χαρα ελαστικα θα ειχε αφου ηταν πολυ φρεσκα σε σχεση με των υπολοιπων.

Η προσπαθεια για maximized result ηταν αχρειαστη αφου μπροστα τους ειχαν τον Μαξ που δε χαριζεται και θα κινδυνευε να κοπανησει με τον Χαμ με ο,τι αυτο συνεπαγεται.

Και σου ξαναλεω οτι λανθασμενα εκτιμησα οτι θα αφηνε ο Μαξ.

Πεφτεις σε συνεχεις αντιφασεις.

 

Η προσπαθει για maximized result(που τελικως καταλαβες) δεν ηταν αχρειαστη: οριακα δεν περασε τον Μαξ ο Χαμ(για λιγο μαλιστα ηταν μπροστα). Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι η ομαδα δεν θα προσπαθησει να κυνηγησει το max αποτελεσμα. 

Αυτος ειναι ουσιαστικα ο ορισμος για maximized αποτελεσμα: οτι αφηνεις τον πιο γρηγορο να περασει και να μην χασει χρονο γιατι υπαρχει η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ να περασει κι αλλους και ετσι να μαζεψει περισσοτερους βαθμους για την ομαδα. Αλλα ειναι πιθανοτητα, οχι σιγουρο αποτελεσμα. 

19 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Μια χαρα ελαστικα θα ειχε αφου ηταν πολυ φρεσκα σε σχεση με των υπολοιπων.

Ισως δεν εγινα κατανοητος: δεν ειπα οτι δεν θα ειχε πιο φρεσκα απο τους αλλους, ειπα οτι απλα τα δικα του δεν θα ηταν στην ιδια κατασταση(κανοντας λιγο πιο δυσκολη την προσπαθεια του) με το να μην μαχοταν καθολου με τον Bottas. Χωρια φυσικα οτι θα ειχε λιγοτερους γυρους για να πιεσει/αγχωσει τους προπορευομενους.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Εκτος απο την πιθανοτητα για παραπανω ποντους υπαρχει και η πιθανοτητα για 0 ποντους εξαιτιας πιθανης συγκρουσης με τον προπορευομενο.

Δεν πεφτω σε καμια αντιφαση, απλα παραδεχτηκα οτι εκτιμησα λαθος οτι θα επεφτε αμαχητι ο Μαξ.

Ναι δεν ειδες, αγχωθηκαν πολυ οι μπροστινοι του. Αν εξαιρεσεις το λαθος που εκανε ο Μαξ, δεν απειλησε πουθενα ουσιαστικα ο Χαμ.

Και οπως ειδαμε και στην αρχη, σε αυτη την πιστα και 3 sec πιο γρηγορος να εισαι, δεν περνας ευκολα, πόσο μαλλον 1-1.5 sec που ηταν γηργοροτερος στο τελος ο Λιουις απο Κιμι και Μαξ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Εκτος απο την πιθανοτητα για παραπανω ποντους υπαρχει και η πιθανοτητα για 0 ποντους εξαιτιας πιθανης συγκρουσης με τον προπορευομενο.

Δεν πεφτω σε καμια αντιφαση, απλα παραδεχτηκα οτι εκτιμησα λαθος οτι θα επεφτε αμαχητι ο Μαξ.

Ναι δεν ειδες, αγχωθηκαν πολυ οι μπροστινοι του. Αν εξαιρεσεις το λαθος που εκανε ο Μαξ, δεν απειλησε πουθενα ουσιαστικα ο Χαμ.

Και οπως ειδαμε και στην αρχη, σε αυτη την πιστα και 3 sec πιο γρηγορος να εισαι, δεν περνας ευκολα, πόσο μαλλον 1-1.5 sec που ηταν γηργοροτερος στο τελος ο Λιουις απο Κιμι και Μαξ.

Παλι πεφτεις σε αντιφαση: Ο Χαμ παραλιγο να περασει(ηταν μαλιστα για λιγο μπροστα), επιβεβαιωνοντας αυτο που λεμε για το maximized result:  αφηνεις τον πιο γρηγορο να περασει και να μην χασει χρονο γιατι υπαρχει η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ να περασει κι αλλους και ετσι να μαζεψει περισσοτερους βαθμους για την ομαδα. Αλλα ειναι πιθανοτητα, οχι σιγουρο αποτελεσμα. 

 

Οτι τωρα αναφερεις "πιθανοτητα για 0 ποντους εξαιτιας πιθανης συγκρουσης με τον προπορευομενο" ειναι μια ακομα αντιφαση/αρνηση να παραδεχτεις το προφανες. Αυτο ελειπε η καθε ομαδα ή ο καθε οδηγος να μην προσπαθει για προσπεραση, γιατι ο tommy λεει οτι υπαρχει "πιθανοτητα για 0 ποντους εξαιτιας πιθανης συγκρουσης με τον προπορευομενο"

Τελος:

22 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ναι δεν ειδες, αγχωθηκαν πολυ οι μπροστινοι του. Αν εξαιρεσεις το λαθος που εκανε ο Μαξ, δεν απειλησε πουθενα ουσιαστικα ο Χαμ.

 

---------------------------------------------------------

 

Παντως αντι να συζηταμε γιατι οι ομαδες προσπαθουν να κανουν maximize το αποτελεσμα(που επιτελους εγινε κατανοητο) ή γιατι η Mercedes ή η Ferrari χρησιμοποιουν καμια φορα τον Bottas ή τον Kimi για να μπλοκαρουν τον αντιπαλο οδηγο κλπ, το μεγαλυτερο προβλημα που ανεδειξε ο χθεσινο αγωνας ειναι η αδυναμια προσπερασης ακομα και με ~1sec πιο γρηγορο μονοθεσιο. Απο περυσι που αλλαξαν οι κανονισμοι για να γινουν πιο γρηγορα τα μονοθεσια, το προβλημα εχει χειροτερεψει. Ας ελπισουμε οτι απο του χρονου θα βελτιωθουν λιγο τα πραγματα.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, haHa είπε

Παλι πεφτεις σε αντιφαση: Ο Χαμ παραλιγο να περασει(ηταν μαλιστα για λιγο μπροστα), επιβεβαιωνοντας αυτο που λεμε για το maximized result:  αφηνεις τον πιο γρηγορο να περασει και να μην χασει χρονο γιατι υπαρχει η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ να περασει κι αλλους και ετσι να μαζεψει περισσοτερους βαθμους για την ομαδα. Αλλα ειναι πιθανοτητα, οχι σιγουρο αποτελεσμα. 

Οτι τωρα αναφερεις "πιθανοτητα για 0 ποντους εξαιτιας πιθανης συγκρουσης με τον προπορευομενο" ειναι μια ακομα αντιφαση/αρνηση να παραδεχτεις το προφανες. Αυτο ελειπε η καθε ομαδα ή ο καθε οδηγος να μην προσπαθει για προσπεραση, γιατι ο tommy λεει οτι υπαρχει "πιθανοτητα για 0 ποντους εξαιτιας πιθανης συγκρουσης με τον προπορευομενο"

Τελος:

---------------------------------------------------------

Παντως αντι να συζηταμε γιατι οι ομαδες προσπαθουν να κανουν maximize το αποτελεσμα(που επιτελους εγινε κατανοητο) ή γιατι η Mercedes ή η Ferrari χρησιμοποιουν καμια φορα τον Bottas ή τον Kimi για να μπλοκαρουν τον αντιπαλο οδηγο κλπ, το μεγαλυτερο προβλημα που ανεδειξε ο χθεσινο αγωνας ειναι η αδυναμια προσπερασης ακομα και με ~1sec πιο γρηγορο μονοθεσιο. Απο περυσι που αλλαξαν οι κανονισμοι για να γινουν πιο γρηγορα τα μονοθεσια, το προβλημα εχει χειροτερεψει. Ας ελπισουμε οτι απο του χρονου θα βελτιωθουν λιγο τα πραγματα.

Αντιφαση σε τι ειναι; Ειναι σημειωση οτι εκτος απο την πιθανοτητα να περασεις, υπαρχει και η πιθανοτητα να χτυπησεις και να παρεις 0.

Και οπως ειδες και απο την καταληξη της προσπαθειας του Λιουις, βγηκε εκτος με κινδυνο να τραυματισει αναρτηση, πατωμα κτλ και αν στο σημειο εκεινο δεν υπηρχε χωρος να διαλυσει ακομα και το μονοθεσιο του.

Ο καθε οδηγος κρινει και ζυγιζει πότε αξιζει ενα προσπερασμα και πότε οχι. Δεν το λεω εγω, αλλα ουττε κι εσυ.

Επισης λαθος δεν εκανε μονο ο Μαξ αλλα και ο Λιουις πανω στο κυνηγι του Μαξ χανοντας 2-3 φορες το απεξ και φυσικα χρονο. Οπότε δεν αγχωθηκε κανεις ιδιαιτερα.

Η Μερσεντα δινοντας εντολη σε τουριστα να αφησει τον Λιουις, δεν κερδισε για την ιδια απολυτως τιποτα. Απλα μας χαρισε μια ακομα αηδιαστικη εικονα με τον τουριστα να φρεναρει ακομψα στο τελος της μεγαλης ευθειας.

 

 

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...