haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Πολυ το ευχαριστηθηκα για τον Κιμι. Αξια νικη! Κατα τα αλλα επιβεβαιωθηκε οτι η Φερραρι ηταν οριακα πιο γρηγορη σε αυτον τον αγωνα. Ο Vettel συνεχισε το αγαπημένο του σπορ για φετος, τα συγκρουομενα. Πρέπει να το δει για να μην χασει και του χρονου το πρωτάθλημα απο τα λαθη του. Εξαιρετικο αγωνα και ο Μαξ. Φερραρι και Μερσεντες εδωσαν ρεσιταλ λαθος αποφασεων. 1
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Θεουλης Κιμι μετα τον αγωνα, στην αναμονη, οταν ρωτησε τον Χαμ αν τελικα κερδισε το πρωταθλημα! LOL! Το χειροτερο ειναι οτι μαλλον οντως δεν ηξερε αν το πηρε ή οχι! 6 ώρες πριν, haHa είπε Πολυ το ευχαριστηθηκα για τον Κιμι. Αξια νικη! Κατα τα αλλα επιβεβαιωθηκε οτι η Φερραρι ηταν οριακα πιο γρηγορη σε αυτον τον αγωνα. Ο Vettel συνεχισε το αγαπημένο του σπορ για φετος, τα συγκρουομενα. Πρέπει να το δει για να μην χασει και του χρονου το πρωτάθλημα απο τα λαθη του. Εξαιρετικο αγωνα και ο Μαξ. Φερραρι και Μερσεντες εδωσαν ρεσιταλ λαθος αποφασεων. Ενταξει δεν εφταιγε ο Φεττελ που ξαναεφερε τετακε... ο τυπος ειναι τοσο γκαντεμης που και με κουνουπι να συγκρουστει θα φερει σβουρα!
Μάκαρος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 6 ώρες πριν, haHa είπε Πολυ το ευχαριστηθηκα για τον Κιμι. Αξια νικη! Κατα τα αλλα επιβεβαιωθηκε οτι η Φερραρι ηταν οριακα πιο γρηγορη σε αυτον τον αγωνα. Ο Vettel συνεχισε το αγαπημένο του σπορ για φετος, τα συγκρουομενα. Πρέπει να το δει για να μην χασει και του χρονου το πρωτάθλημα απο τα λαθη του. Εξαιρετικο αγωνα και ο Μαξ. Φερραρι και Μερσεντες εδωσαν ρεσιταλ λαθος αποφασεων. Κρίμα για Vettel, το ένα λάθος πίσω από το άλλο. Του χρόνου θα έχει και περισσότερη πίεση από LeClerc (Που σε ανταγωνιστικό μονοθέσιο πιστεύω πως ο πιτσιρικάς θα πετάει). Πολύ καλός αγώνας και από Μαξ, πολύ ώριμος αγώνας όπως του είπαν και στο team radio, ειδικά η μάχη του στο τέλος με τον Hamilton όλα τα λεφτά. Τελικά η Ferrari ενώ φάνηκε ότι έκανε πολύ μεγάλο λάθος που δεν μπήκε στα pit υπό το καθεστώς του VSC, τελικά βγήκε υπέρ της. Μακάρι να είχαμε συνέχεια τέτοιους αγώνες που οι πρώτοι θα παλεύουν μέχρι και τον τελευταίο γύρο για την νίκη. PS: Μόνο Kimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Ενταξει δεν εφταιγε ο Φεττελ που ξαναεφερε τετακε... ο τυπος ειναι τοσο γκαντεμης που και με κουνουπι να συγκρουστει θα φερει σβουρα! Για τις συνεχεις επαφες φταιει, οχι για τοσο για το τετακε. 1 ώρα πριν, Μάκαρος είπε Τελικά η Ferrari ενώ φάνηκε ότι έκανε πολύ μεγάλο λάθος που δεν μπήκε στα pit υπό το καθεστώς του VSC, τελικά βγήκε υπέρ της. Χοντρο λαθος εκανε η Φερραρι, απλα μετα εκανε λαθος και η Μερσεντες και ετσι φανηκε οτι βγηκε υπερ της Φερραρι η αποφαση να μην μπει για πιτ υπο VSC. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa 1
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Στη συγκεκριμενη επαφη δε φταιει ο Φεττελ, ηταν καθαρα αγωνιστικο συμβαν. 1
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, tommy^ είπε Στη συγκεκριμενη επαφη δε φταιει ο Φεττελ, ηταν καθαρα αγωνιστικο συμβαν. Καλα εννοειται, δεν ειπε κανενας οτι επρεπε να παρει ποινη, καθαρα αγωνιστικο συμβαν. Απλα ο Vettel εχει φετος πολλες επαφες που οδηγουν σε χαμενους βαθμους και νικες. Σε αντιθεση, ο Χαμιλτον εχει ελαχιστες τετοιες επαφες(αγωνιστικα συμβαντα ή οχι) φετος. Πρεπει ο Vettel να βελτιωσει το racing του, να ζυγιζει καλυτερα ποτε πρεπει να παιρνει ρισκα κλπ για να μην πεταει βαθμους. ----------- Πολυ θετικο παντως που η Φερραρι ηταν εστω και λιγο πιο γρηγορη σε αυτον τον αγωνα οπως λεγαμε(σε αντιθεση με οτι διαβαζαμε), γιατι αν συνεχιστει αυτο(μιας και στους προηγουμενους 2 η Μερσεντες ειχε το πανω χερι) θα εχουμε ωραιους επομενους αγωνες. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
Μάκαρος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 6 λεπτά πριν, haHa είπε Για τις συνεχεις επαφες φταιει, οχι για τοσο για το τετακε. Χοντρο λαθος εκανε η Φερραρι, απλα μετα εκανε λαθος και η Μερσεντες και ετσι φανηκε οτι βγηκε υπερ της Φερραρι η αποφαση να μην μπει για πιτ υπο VSC. Λάθος ή όχι, λειτούργησε υπέρ της στο τέλος Ούτως ή άλλως ήταν πολύ νωρίς ακόμα για αλλαγή ελαστικών, κάτι που φάνηκε αργότερα με το blistering που είχε ο Hamilton. 2 λεπτά πριν, haHa είπε Καλα εννοειται, δεν ειπε κανενας οτι επρεπε να παρει ποινη, καθαρα αγωνιστικο συμβαν. Απλα ο Vettel εχει φετος πολλες επαφες που οδηγουν σε χαμενους βαθμους και νικες. Σε αντιθεση, ο Χαμιλτον εχει ελαχιστες τετοιες επαφες(αγωνιστικα συμβαντα ή οχι) φετος. Πρεπει ο Vettel να βελτιωσει το racing του, να ζυγιζει καλυτερα ποτε πρεπει να παιρνει ρισκα κλπ για να μην πεταει βαθμους. ----------- Ο Hamilton είναι πολύ σταθερός σαν οδηγός και σε αυτό το παραδέχομαι. Έχει την ταχύτητα και την υπομονή και ξέρει πότε και πως θα προσπεράσει. Όχι ότι δεν ισχύει το ίδιο και για τον Vettel, αλλά η πίεση των τελευταίων αγώνων φαίνεται στην πίστα.
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε Λάθος ή όχι, λειτούργησε υπέρ της στο τέλος Ούτως ή άλλως ήταν πολύ νωρίς ακόμα για αλλαγή ελαστικών, κάτι που φάνηκε αργότερα με το blistering που είχε ο Hamilton. Δεν λειτουργησε υπερ της. Ο Χαμ πριν το VSC ηταν ~1.5sec πισω και μετα απο 5 γυρους απο το VSC ηταν παλι 1.5sec πισω αλλα με πιο φρεσκα ελαστικα. Σωστη κινηση της Μερσεντες που κερδισε ενα δωρεαν πιτ στοπ και λαθος της Φερραρι που δεν εβαλε μεσα τον Κιμι. Απλα μετα η Μερσεντες κανει το λαθος και αφηνει πολλη ωρα εξω τον Χαμ. Ο Χαμ επρεπε να μπει στον 31ο γυρο που η διαφορα ηταν στα 16sec και οχι στον 37ο που η διαφορα ηταν στα 7 sec, κοινως ο Κιμι μαζεψε 10 sec σε 6 γυρους. Δεν επρεπε να αφησει τον Χαμ να γυρναει περιπου 2sec πιο αργα απο οτι γυρναγε μερικους γυρους πιο πριν. Επισης θεωρω πως επρεπε να βαλει supersoft(ή ultrasoft) και οχι soft, ειδικα απο την στιγμη που ειχαν δει τo blistering στα soft. 19 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε Ο Hamilton είναι πολύ σταθερός σαν οδηγός και σε αυτό το παραδέχομαι. Έχει την ταχύτητα και την υπομονή και ξέρει πότε και πως θα προσπεράσει. Όχι ότι δεν ισχύει το ίδιο και για τον Vettel, αλλά η πίεση των τελευταίων αγώνων φαίνεται στην πίστα. +1, αυτο ακριβως. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa 2
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Ετσι ακριβως, αν η Μερσεντα εβαζε μεσα τον Χαμιλτον οταν η διαφορά του με τον Κιμι ηταν 15-16sec, θα ειχε βγει μονο 5sec πισω απο τον Κιμι, θα ειχε φρεσκα λαστιχα και θα ηταν και μπροστα οριακα απο τον Μαξ. Βγαζω εξω απο την εξισωση τον τουριστα Μποτας που θα τον αφησε ουτως ή αλλως. Ευτυχως ομως εκαναν λαθος και στην Μερτσεντες.
papp0us Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 5 λεπτά πριν, haHa είπε . Δεν επρεπε να αφησει τον Χαμ να γυρναει περιπου 2sec πιο αργα απο οτι γυρναγε μερικους γυρους πιο πριν. Επισης θεωρω πως επρεπε να βαλει supersoft και οχι soft, ειδικα απο την στιγμη που ειχαν δει τo blistering στα soft. +1, αυτο ακριβως. Απο οτι άκουσα στη μετάδοση πήγαν σε Soft γιατι δεν είχαν άλλο σετ απάτητο Supersoft. Απο την άλλη με τα καραπατημένα Supersoft στο τέλος ο Verstappen μια χαρά ρυθμό είχε. Ποιος ξέρει..
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ετσι ακριβως, αν η Μερσεντα εβαζε μεσα τον Χαμιλτον οταν η διαφορά του με τον Κιμι ηταν 15-16sec, θα ειχε βγει μονο 5sec πισω απο τον Κιμι, θα ειχε φρεσκα λαστιχα και θα ηταν και μπροστα οριακα απο τον Μαξ. Βγαζω εξω απο την εξισωση τον τουριστα Μποτας που θα τον αφησε ουτως ή αλλως. Ευτυχως ομως εκαναν λαθος και στην Μερτσεντες. Μπροστα απο τον Bottas θα εβγαινε. Βεβαια και πισω που βγηκε , λογω διαφορετικης στρατηγικης κλπ εννοειται οτι αφησε κατευθειαν γιατι η ομαδα προσπαθει να κανει maximize το αποτελεσμα. Αυτο το βλεπουμε σε ολες τις ομαδες(οταν οι οδηγοι ειναι σε διαφορετικη στρατηγικη), δεν εχει σχεση με no1 και no2 οδηγο, αλλα στο οτι η ομαδα θελει να κανει maximize το αποτελεσμα. 15 λεπτά πριν, papp0us είπε Απο οτι άκουσα στη μετάδοση πήγαν σε Soft γιατι δεν είχαν άλλο σετ απάτητο Supersoft. Απο την άλλη με τα καραπατημένα Supersoft στο τέλος ο Verstappen μια χαρά ρυθμό είχε. Ποιος ξέρει.. Ισως εχει βαση αυτο, αλλα και παλι δεν βαζεις soft οταν εχεις δει το blistering. ----------------------------------------- Βαθμοι που εχουν μαζεψει οι οδηγοι στους τελευταιους 8 αγωνες(μαξιμουμ βαθμοι 8x25=200): Hamilton---------183 Bottas------------113 Kimi--------------105 Vettel-------------105 Verstappen-------98 Ricciardo---------40 Οταν ακομα και ο "απολυμενος" Κιμι μαζευει ιδιους βαθμους με τον Vettel ή ο Verstappen με RB που δεν τραβαει μετα το καλοκαιρι μαζευει σχεδον ιδιους βαθμους με Vettel, τοτε το πρωταθλημα εχει κανει φτερα. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa 1
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, haHa είπε Μπροστα απο τον Bottas θα εβγαινε. Βεβαια και πισω που βγηκε , λογω διαφορετικης στρατηγικης κλπ εννοειται οτι αφησε κατευθειαν γιατι η ομαδα προσπαθει να κανει maximize το αποτελεσμα. Αυτο το βλεπουμε σε ολες τις ομαδες(οταν οι οδηγοι ειναι σε διαφορετικη στρατηγικη), δεν εχει σχεση με no1 και no2 οδηγο, αλλα στο οτι η ομαδα θελει να κανει maximize το αποτελεσμα. Ελα τωρα ρε συ... Μaximized για τη Μερσεντα θα ηταν το αποτελεσμα ειτε περνουσε ο Χαμ τον τουριστα, ειτε οχι, αφου συνολικα ιδιους βαθμους θα εφερναν. Μονο αν ο Χαμ περνουσε Φερ/Ραι θα εκανε maximize το αποτελεσμα. Στην προκειμενη περιπτωση εδωσαν εντολη σε Μποτας να αφησει Χαμ μπας και καταφερει ο Χαμ να εξασφαλισει το πρωταθλημα των οδηγων (και οχι των κατασκευαστων που ενδιαφερει τη Μερσεντες) και να παιξει παραλληλα και αμυνα στον Φεττελ. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από tommy^
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ελα τωρα ρε συ... Μaximized για τη Μερσεντα θα ηταν το αποτελεσμα ειτε περνουσε ο Χαμ τον τουριστα, ειτε οχι, αφου συνολικα ιδιους βαθμους θα εφερναν. Μονο αν ο Χαμ περνουσε Φερ/Ραι θα εκανε maximize το αποτελεσμα. Στην προκειμενη περιπτωση εδωσαν εντολη σε Μποτας να αφησει Χαμ μπας και καταφερει ο Χαμ να εξασφαλισει το πρωταθλημα των οδηγων (και οχι των κατασκευαστων που ενδιαφερει τη Μερσεντες) και να παιξει παραλληλα και αμυνα στον Φεττελ. Δεν θα εφερναν τους ιδιους βαθμους, γιατι ο Χαμ εκανε race με Ver/Kimi, οποτε ηταν βασικο να μην εμποδιστει ωστε η ομαδα να κανει maximize το αποτελεσμα. Δεν της βγηκε βεβαια για τους λογους που αναλυσαμε προηγουμενως. Φυσικα, η Μερσεντες ηθελε οπως λες να εξασφαλισει και το πρωταθλημα οδηγων για τον Χαμ, οποτε ηταν no-brainer η αποφαση. Ασχετα ομως απο το θεμα με το πρωταθλημα οδηγων, τετοιες αποφασεις βλεπουμε ακομα και πιο πισω στο grid, πχ Force India κλπ οταν η ομαδα προσπαθει να κανει maximize το αποτελεσμα. --------------------- Btw, ολες οι ομαδες με εξαιρεση την Ferrari δινουν προτεραιοτητα στο πρωταθλημα κατασκευαστων. Η Φερραρι παραδοσιακα δινει προτεραιοτητα στο πρωταθλημα οδηγων. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
tommy^ Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, haHa είπε Αυτο ακριβως. Ο Χαμ εκανε race με Ver/Kimi, οποτε ηταν βασικο να μην εμποδιστει ωστε η ομαδα να κανει maximize το αποτελεσμα. Δεν της βγηκε βεβαια. Φυσικα, η Μερσεντες ηθελε οπως λες να εξασφαλισει και το πρωταθλημα οδηγων για τον Χαμ, οποτε ηταν no-brainer η αποφαση. Ρε man, maximized αποτελεσμα = μεγιστοι εφικτοι ποντοι στο σακουλι, σωστα; Τι αλλαξε στους συνολικους ποντους που πηρε η Μερσεντες περνώντας ο Λιουις τον τουριστα;
haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ρε man, maximized αποτελεσμα = μεγιστοι εφικτοι ποντοι στο σακουλι, σωστα; Τι αλλαξε στους συνολικους ποντους που πηρε η Μερσεντες περνώντας ο Λιουις τον τουριστα; Τιποτα, αλλα θα ελεγες το ιδιο αν τελικως καταφερνε στον προτελευταιο γυρο ο Χαμ να περασει τον Verstappen οταν ηταν πλαι-πλαι; Και αυτο ακριβως συμβαινει σε τετοιες περιπτωσεις: οταν αλλαζουν θεση ομοσταυλοι λογω διαφορετικης στρατηγικης, εκεινη την στιγμη δεν κερδιζει η ομαδα παραπανω βαθμους, αλλα γινεται με το σκεπτικο οτι ο πιο γρηγορος θα κυνηγησει τους μπροστα και ΜΠΟΡΕΙ(δεν ειναι σιγουρο, αλλα εχει πιθανοτητες) να μαζεψει περισσοτερους βαθμους για την ομαδα. Αυτο ακριβως που πιστευες και εσυ, οτι ο Χαμ δηλαδη πιθανοτατα θα κερδιζε καποιες θεσεις: 12 ώρες πριν, tommy^ είπε Ειναι ερωτηματικο αν θα αντεξουν του Κιμι, αλλα αν δεν αντεξουν του Κιμι γιατι να αντεξουν του Μαξ που ειναι πιο μαλακά και εχουν παρομοιους γυρους στην πλατη; Παμε ρε Κιμιιιιιι!!! 12 ώρες πριν, tommy^ είπε Δε θα αμυνθει... Θα αφησει σχετικα ευκολα να περασει ο Χαμ. Αυτος ειναι ουσιαστικα ο ορισμος για maximized αποτελεσμα: οτι αφηνεις τον πιο γρηγορο να περασει και να μην χασει χρονο γιατι υπαρχει η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ να περασει κι αλλους και ετσι να μαζεψει περισσοτερους βαθμους για την ομαδα. Αλλα ειναι πιθανοτητα, οχι σιγουρο αποτελεσμα. Βασικες γνωσεις. ---------------------- Φυσικα, η Μερσεντες ηθελε οπως ειπες να εξασφαλισει και το πρωταθλημα οδηγων για τον Χαμ, οποτε ηταν no-brainer η αποφαση. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις