Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, greg4 είπε

@haHa οι χρόνοι αυτοί που πόσταρες είναι κοντά στο 1s. Το σημείο όμως της μέτρησης είναι στην ευθεία τερματισμού όπου στην αρχή της ο προπορευόμενος για λίγο είναι ήδη στην ευθεία και επιτυγχάνει ενώ ο πίσω στη στροφή. Συνεπώς φτάνοντας στο μέσο της ευθείας τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή έχει φυσικά μεγαλύτερη ταχύτητα και η διαφορά έχει ανοίξει. Το DRS αν υπάρχει μετά το μέσο της ευθείας μαζεύει διαφορά.

(Ο μ.ο της διαφορας ηταν ~1.35s και δεν επεσε ποτε κατω απο το 1s , ακριβως γιατι δεν ηθελε να κολλησει και να καταπονησει τα ελαστικα του)


Νομιζω οτι εχεις μπερδεψει τελειως πως μετριεται η διαφορα.

 

2-3 θεμελιωδη πραγματα στην Φ1:
α) η διαφορα δεν μετριεται σε αποσταση ή ταχυτητα, αλλα σε χρονο. Ετσι πχ σε ενα κλειστο κομματι της πιστας, 2 μονοθεσια εχουν χαμηλη ταχυτητα και μικρη αποσταση σε μετρα μεταξυ τους και σε γρηγορο μερος της πιστας εχουν μεγαλη ταχυτητα και μεγαλη αποσταση σε μετρα, αλλα η διαφορα σε χρονο (sec) παραμενει ιδια.
β) η διαφορα που βλεπεις μεταξυ δυο οδηγων ειναι τι διαφορα ειχαν αφοτου περασε ο απο πισω τη γραμμη τερματισμου, δηλαδη ποση ωρα μετα τον προπορευομενο εφθασε τη γραμμη. Δεν ξερω ποσο πιο απλα να το γραψω, αλλα αυτο που εγραψες δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα.
γ) η διαφορα σε χρονο ΔΕΝ ανοιγει(σε αντιθεση με τι γραφεις ) οταν ο προπορευομενος εχει μεγαλυτερη ταχυτητα γιατι ειναι σε ταχυτερο κομματι της πιστας.

 

Βασικες γνωσεις.

14 ώρες πριν, greg4 είπε

Τεσπα δεν σου λέω ότι δεν έκανε λαλακία ο Vettel αλλά έστω αυτή η αργοπορία του επηρέασε λίγο τα ελαστικά και γενικώς η Ferrari άργησε να αντιδράσει.

Σιγουρα η Φερραρι αργησε να αντιδρασει.
 

Για τα ελαστικα του Vettel: μπορει εστω και ελαχιστα να επηρεαστηκαν τα ελαστικα του, αλλα πχ και παλι ηταν σε μια χαρα κατασταση, οντως ο πιο γρηγορος στην πιστα (με εξαιρεση τον Χαμ που ειχε πιο φρεσκα και πιο μαλακα). Αλλωστε ηταν και 11 γυρους πιο φρεσκα απο του Κιμι.

Οπως και να εχει, αυτο που γραφτηκε για κατεστραμενα ελαστικα λογω οτι ηταν κολλημενος πισω και οτι τα κατεστραμενα ελαστικα ηταν από τους βασικούς λόγους που όταν έπιασε βροχή δεν είχε το κατάλληλο grip, δεν ισχυει.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-goes-aggressive-with-new-wheel-design/3164297/

https://newsbeezer.com/italyeng/limited-legality-for-mercedes-details-of-the-fia-decision-after-the-ferrari-protests/

Στο 2ο αναφέρει: Limited illegality  (Περιορισμένη παρανομία) but cleared!

Πλέον θα εμφανίσει και η Ferrari κάτι παρόμοιο-φαντάζομαι και οι υπόλοιποι σιγά-σιγά, δεν ξέρω αν εννοούν αυτό για το νέο αεροδυναμικό πακέτο που θα φέρουν στο Austin, οπότε μπορεί να κλείσει (σχετικά) η ψαλίδα πάλι.

Βέβαια championship decider showdown δε θα έχουμε για άλλη μια χρονιά, οπότε...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Τρολλαρει τους τιφοζι ο Φέτελ μου φαίνεται...

 https://wtf1.com/post/vettels-gone-and-got-himself-a-grid-penalty-for-the-us-gp/

Δυστυχως, τα λαθη απο πλευρας Vettel συνεχιζονται.

Ακομα και ο ιταλικος τυπος εχασε την υπομονη του('H Ferrari ειναι απελπισμενη, ακομα ενα λαθος απο Vettel' ) :

1937462081_ScreenShot2018-10-20at08_58_51.png.46a010d5ced0971960426e15a4139903.png

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
2 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε

Τρολλαρει τους τιφοζι ο Φέτελ μου φαίνεται...

 https://wtf1.com/post/vettels-gone-and-got-himself-a-grid-penalty-for-the-us-gp/

Έχει τελειώσει η παράσταση καιρό τώρα. Δε μπορούν να κοντράρουν τη Merc από Σιγκαπούρη και μετά και απλά "εμφανίζονται"  στα εναπομείναντα grand prix.

Έχουν τιμωρηθεί φέτος για τους ίδιους λόγους με τις ίδιες ποινές Ric,Ocon.

O Vettel ισχυρίζεται ότι έκοψε και κοίταγε τριγύρω, οι stewards λένε έπρεπε να κόψει παραπάνω..

Αυτό δεν είναι... Limited Illegality;... :)

Δημοσ.

Nαι γιατι αμα δεν ετρωγε την ποινη κατι θα αλλαζε...

Ειναι τελειωμενη υποθεση το πρωταθλημα εδω και 3 περιπου αγωνες. 😑

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραιο qualifying, η  Ferrari φαινεται να ειναι λιγο πιο γρηγορη. Χωρις την ποινη του Vettel, o Hamilton δεν θα ειχε ελπιδα για νικη με 2 Φερραρι απο πισω του που θα εκαναν split τις στρατηγικες(overcut και undercut). Θα ηταν ωραια μαχη.
Τωρα ισως καταφερει να κρατησει πισω τον Κιμι, που ομως εχει μια απο τις τελευταιες ευκαιριες για νικη.

  • Confused 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, greg4 είπε

Γιατί η Ferrari φαίνεται να είναι πιο γρήγορη;

Αυτην την εντυπωση μου εδωσε(οριακα πιο γρηγορη), ειδικα οταν ο Κιμι ειναι κατω απο 1 δεκατο πισω απο τον Χαμ και 3 δεκατα πιο μπροστα απο τον Bottas. Πιθανως να μην απεδωσε τα συνηθισμενα ο Vettel(που συνηθως ριχνει 2-3 δεκατα στον Κιμι), αλλα μπορει απλα και ο Κιμι να ειχε χθες εξαιρετικη αποδοση.
Ας ελπισουμε οτι δεν θα εχει προβλημα με τα ελαστικα ο Κιμι και θα δουμε ωραια μαχη.

Παντως, χωρις το λαθος και την ποινη του Vettel, δεν νομιζω να ειχε ελπιδα ο Hamilton με 2 Φερραρι πισω του.

Δημοσ.

Βλέποντας τα Onboard και των δυο ferrari, δεν μου φάνηκε ότι είχαν κι άλλο χρόνο, άντε λίγο ο vettel, 0,05 αλλά οριακά.

Πάντως μακάρι να κερδίσει ο Kimi σήμερα. Για να το κάνει αυτό πρέπει να περάσει πρώτος στην εκκίνηση και να φτιάξει μια διαφορά 4-5s. Αλλιώς με US πίσω από τον hamilton θα τα κάψει γρήγορα. Βέβαια ο Kimi έχει κάτι χρόνια να κερδίσει θέση στην εκκίνηση...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, greg4 είπε

Βλέποντας τα Onboard και των δυο ferrari, δεν μου φάνηκε ότι είχαν κι άλλο χρόνο, άντε λίγο ο vettel, 0,05 αλλά οριακά.

Πάντως μακάρι να κερδίσει ο Kimi σήμερα. Για να το κάνει αυτό πρέπει να περάσει πρώτος στην εκκίνηση και να φτιάξει μια διαφορά 4-5s. Αλλιώς με US πίσω από τον hamilton θα τα κάψει γρήγορα. Βέβαια ο Kimi έχει κάτι χρόνια να κερδίσει θέση στην εκκίνηση...

Πιστευω πως αν περασει πρωτος ο Κιμι, στην αρχη δεν θα πηγαινει ταπα για 2 λογους: 

α) για να επιτρεψει στον Vettel να ερθει κοντα στους πρωτους και να μπει και αυτος στην μαχη για νικη

β) επισης θα προσπαθησει να κρατησει τα ελαστικα του λιγο παραπανω απο το ιδανικο ο Kimi

 

Τελος, το undercut δινει περιπου 1.5sec σε αυτην την πιστα απο οτι κοιταξα στον περσινο αγωνα, οποτε καποιος που ειναι απο πισω μπορει να περασει με undercut.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, greg4 είπε

Βλέποντας τα Onboard και των δυο ferrari, δεν μου φάνηκε ότι είχαν κι άλλο χρόνο, άντε λίγο ο vettel, 0,05 αλλά οριακά.

Πάντως μακάρι να κερδίσει ο Kimi σήμερα. Για να το κάνει αυτό πρέπει να περάσει πρώτος στην εκκίνηση και να φτιάξει μια διαφορά 4-5s. Αλλιώς με US πίσω από τον hamilton θα τα κάψει γρήγορα. Βέβαια ο Kimi έχει κάτι χρόνια να κερδίσει θέση στην εκκίνηση...

Ισοδύναμα φάινονταν τα Merc-Fer χθες, άντε χιλιοστά μπροστά η Merc. Aμελητέα δηλαδή αλλά ικανή διαφορά για track position στην εκκίνηση.

Μακάρι για Kimi αλλά αν δε περάσει μπροστά, πάει κατευθείαν για 5ος!

Στην Αυστρία είχε κερδίσει! :P

Δημοσ.

Αν δεν περασει ο Κιμι 1ος στην εκκινηση, ετοιμαστειτε για borefest μαγκες...

Εκτος κι αμα παιχτει καμια στουκα και μπει μεσα ο αλυταρχης...

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Αν δεν περασει ο Κιμι 1ος στην εκκινηση, ετοιμαστειτε για borefest μαγκες...

Εκτος κι αμα παιχτει καμια στουκα και μπει μεσα ο αλυταρχης...

Θα έχουμε και charge through the field από Max. :)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...