Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Haha, Η ομάδα στη Γερμανία έκανε 5 γύρους να δώσει εντολή. Χαντάκωσε και τους δυο οδηγούς της καθώς ο ένας πίεζε να πάει πιο γρήγορα και ο άλλος τα κατέστρεφε λόγω θερμοκρασιών επειδή είχε κολλήσει από πίσω. Ένας από τους βασικούς λόγους που όταν έπιασε βροχή δεν είχε το κατάλληλο grip.

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, greg4 είπε

Haha, Η ομάδα στη Γερμανία έκανε 5 γύρους να δώσει εντολή. Χαντάκωσε και τους δυο οδηγούς της καθώς ο ένας πίεζε να πάει πιο γρήγορα και ο άλλος τα κατέστρεφε λόγω θερμοκρασιών επειδή είχε κολλήσει από πίσω. Ένας από τους βασικούς λόγους που όταν έπιασε βροχή δεν είχε το κατάλληλο grip.

Γενικοτερα, τους τελευταιους 2-3 μηνες και η ομαδα δεν ειναι καλα οργανωτικα, παιρνει λαθος αποφασεις.

Το λαθος του Vettel δεν ειχε βεβαια σχεση βεβαια με αυτο που λες. Το παραδεχθηκε και ο ιδιος οτι ηταν λαθος του συν οτι ειχε πχ πολυ πιο φρεσκα ελαστικα(11 γυροι) απο αλλους οδηγους που δεν τρακαραν υπο βροχη. Νομιζω ηταν ο μοναδικος οδηγος που ειχε DNF σε αυτον τον αγωνα λογω λαθους υπο βροχη.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Α έχουμε και διαγραφή post...

Eύγε!

καλως ηρθες στο ινσομνια….

Τωρα εκανες το ποστ και διεγραφει?Γιατι δεν ειδα κατι προσβλητικο ολη μερα σημερα που κοιταγα το θεμα...

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, haHa είπε

Το λαθος του Vettel δεν ειχε βεβαια σχεση βεβαια με αυτο που λες. Το παραδεχθηκε και ο ιδιος οτι ηταν λαθος του συν οτι ειχε πχ πολυ πιο φρεσκα ελαστικα(11 γυροι) απο αλλους οδηγους που δεν τρακαραν υπο βροχη

51-25 δεν κάνει 11 πάντως.

Δεν λέει κανείς ότι δεν έκανε λάθος αλλά το γεγονός ότι είχε κολλήσει πίσω από Kimi για 5 γύρους δεν τον βοήθησε κιόλας.

22133_11-DE-PitStop-EN-750.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, greg4 είπε

51-25 δεν κάνει 11 πάντως.

Δεν το εθεσα σωστα,σορρυ.

Δεν εννοουσα οτι εχει ελαστικα 11 γυρων, αλλα οτι ειχε 11 γυρους πιο φρεσκα ελαστικα απο τον Κιμι(first pit stop στο lap 14 για τον Κιμι για να βγει μπροστα απο τον Χαμ και να τον μπλοκαρει, first pit stop στο lap 25 για τον Vettel).

Το οτι τα ελαστικα του Vettel ηταν σε μια χαρα κατασταση (δεν τα ειχε καταστρεψει οπως ειπες) φαινεται και απο το γεγονος οτι ηταν ουσιαστικα ο πιο γρηγορος μεσα στην πιστα(με εξαιρεση τον Χαμ που ειχε ολοφρεσκα) πριν πεσει η βροχη. Δεν ειχε προβλημα με το grip, οπως δεν ειχε και ο Κιμι οταν εβρεξε, παρολο τα 11 γυρους πιο παλια ελαστικα του Κιμι.
Απλα εκανε λαθος ο Vettel και χαρισε 32 βαθμους στον Χαμιλτον. 

 

Τελος, ακριβως για να μην καταστρεψει τα ελαστικα του ο Vettel, δεν ειχε κολλησει τελειως πισω απο τον Κιμι, αλλα ηταν ~1.5sec πισω ολη την ωρα για να τρεχει σε σχετικα καθαρο αερα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

Αγαπητέ haha δεν μπορώ να κάτσω να κάνω ένα recap όλο τον αγώνα τώρα για να σε πείσω για το αντίθετο. Προφανώς δεν συμπαθείς καθόλου τον Vettel, πάμε παρακάτω. Σου είπα έκανε βλακεία αλλά και η Ferrari δεν βοήθησε. Άκου μόνο το radio message για θερμοκρασίες ελαστικών. Και δεν ήταν 1,5s πίσω.

Και μια είδηση για τα δικαιώματα. Μάλλον θα μείνουν cosmote tv

https://dailymedia.gr/tv/73598/ekleisan-ta-tileoptika-dikaiomata-tis-formula-1.html

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, greg4 είπε

Αγαπητέ haha δεν μπορώ να κάτσω να κάνω ένα recap όλο τον αγώνα τώρα για να σε πείσω για το αντίθετο. Προφανώς δεν συμπαθείς καθόλου τον Vettel, πάμε παρακάτω. Σου είπα έκανε βλακεία αλλά και η Ferrari δεν βοήθησε. Άκου μόνο το radio message για θερμοκρασίες ελαστικών. Και δεν ήταν 1,5s πίσω.

Κι ομως τοσο ηταν περιπου. Η προσπεραση εγινε στον 39ο γυρο, δες το gap column για την διαφορα που ειχαν πριν.

 1.png.ca6bc24dc62abb0c04cb984903560721.png

 

Αυτο που γραφτηκε για κατεστραμενα ελαστικα λογω οτι ηταν κολλημενος πισω και οτι τα κατεστραμενα ελαστικα ηταν από τους βασικούς λόγους που όταν έπιασε βροχή δεν είχε το κατάλληλο grip, δεν ισχυει.
Δεν εχει σχεση αν καποιος συμπαθει ή οχι τον Vettel ή αν προσπαθει να βρει δικαιολογιες που δεν ισχυουν για τα λαθη του, η πραγματικοτητα ειναι οτι ο Vettel ποτε δεν κολλησε πισω απο τον Κιμι κατω απο 1sec(ακριβως για να μην καταστρεψει τα ελαστικα του) και ηταν κατα μ.ο ~ 1.35s πισω οπως μπορεις να δεις.


Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι ακριβως πριν την βροχη ηταν ο 2ος πιο γρηγορος στην πιστα(μονο ο Χαμ ηταν πιο γρηγορος λογω πολυ πιο φρεσκων ελαστικων και μαλακοτερης γομας) και οτι ακομα και ο Κιμι δεν ειχε προβλημα με το grip στην βροχη, παρολο τα 11 γυρους πιο παλια ελαστικα. Ουτε αλλοι οδηγοι βγηκαν με DNF υπο βροχη, παρολο που ειχαν μονοθεσια με λιγοτερο downforce, που ειναι βασικο στην βροχη.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/10/2018 στις 3:38 ΜΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

καλως ηρθες στο ινσομνια….

Τωρα εκανες το ποστ και διεγραφει?Γιατι δεν ειδα κατι προσβλητικο ολη μερα σημερα που κοιταγα το θεμα...

Καλώς σας βρήκα! :P

Παίρνω το ποτό μου και κάθομαι στο cockpit μου. :D

Έλεγα για την Monza 2008 ότι τα είχαν χαμένα Brundle - Allen στο itv τότε και έκτοτε.

&

Ότι έστειλα το post για τον αγώνα σε 2 επαγγελματίες του χώρου και ο ένας απάντησε... ;)

Στις 10/10/2018 στις 6:21 ΜΜ, greg4 είπε

Και μια είδηση για τα δικαιώματα. Μάλλον θα μείνουν cosmote tv

https://dailymedia.gr/tv/73598/ekleisan-ta-tileoptika-dikaiomata-tis-formula-1.html

Ε ναι..

Να σου πω νοσταλγώ Πουρναράκη-Σειτανίδη αλλά στην ΕΡΤ δε παίζει να γίνει σύντομα και ιδιωτικό κανάλι επίσης δε παίζει να πάρει το 2ο πακέτο.

Δεν έχω δει αγώνα στο cosmote αλλά ένας από αυτούς έλεγε για το 2017 ότι πιστεύει πως θα το πάρει ο Kimi.....

Στις 10/10/2018 στις 2:32 ΜΜ, greg4 είπε

Η ομάδα στη Γερμανία έκανε 5 γύρους να δώσει εντολή. Χαντάκωσε και τους δυο οδηγούς της καθώς ο ένας πίεζε να πάει πιο γρήγορα και ο άλλος τα κατέστρεφε λόγω θερμοκρασιών επειδή είχε κολλήσει από πίσω.

H Ferrari ντράπηκε και έκανε πάνω από 10 γύρους να δώσει την εντολή στη Γερμανία, όπως ντράπηκε και στην Αυστρία.

Καταστροφικά στη Γερμανία αφού ήταν σε διαφορετική στρατηγική, καλώς που δεν έδωσε στην Αυστρία.

Το δε team radio στο Hockenheim απολαυστικότατο.. :P

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Δημοσ.

Συμπληρώνεται σιγά σιγά και το grid για του χρόνου! 4 θέσεις μη επιβεβαιωμένες, αρκετοί υποψήφιοι...

Merc Ham-Bottas

Ferrari Vettel-Leclerc

RB Honda Verstappen-Gasly

Renault Ricciardo-Hulkenberg

McLaren Sainz-Norris

Haas Magnussen-Grosjean

Sauber Alfa Romeo Kimi-Giovinazzi

Force India Stroll-Perez(;) Ocon(;)

Toro Rosso Kvyat-Wehrlein(;) Hartley(;)

Williams Russell-Sirotkin(;) Ocon(;) Markelov(;)

Μακάρι να βλέπαμε και Kubica κάπου..

Δημοσ.
9 ώρες πριν, tommy^ είπε

Δυστυχως θα φαμε αλλη 1 χρονια στη μαπα τυπακια οπως ο Μαγκνουσεν και ο Στρολλ... :huh:

Πραγματικά γιατί συνέχιζει με το ίδιο δίδυμο η Haas;

Tον Stroll θα τον τρως μέχρι τα 50 του που θα βαρεθούν να πληρώνουν.. :P

Δημοσ.

@haHa οι χρόνοι αυτοί που πόσταρες είναι κοντά στο 1s. Το σημείο όμως της μέτρησης είναι στην ευθεία τερματισμού όπου στην αρχή της ο προπορευόμενος για λίγο είναι ήδη στην ευθεία και επιτυγχάνει ενώ ο πίσω στη στροφή. Συνεπώς φτάνοντας στο μέσο της ευθείας τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή έχει φυσικά μεγαλύτερη ταχύτητα και η διαφορά έχει ανοίξει. Το DRS αν υπάρχει μετά το μέσο της ευθείας μαζεύει διαφορά. Ε δεν γίνεται και ο από πίσω να πηγαίνει στα 0,5s πέντε γύρους. Θα του μείνουν τα ελαστικά στο χέρι. Νομίζω κατάλαβες τι εννοώ.

Τεσπα δεν σου λέω ότι δεν έκανε λαλακία ο Vettel αλλά έστω αυτή η αργοπορία του επηρέασε λίγο τα ελαστικά και γενικώς η Ferrari άργησε να αντιδράσει.

υ.γ. από που είναι το ss?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Πραγματικά γιατί συνέχιζει με το ίδιο δίδυμο η Haas;

Tον Stroll θα τον τρως μέχρι τα 50 του που θα βαρεθούν να πληρώνουν.. :P

Eλα ντε... Η αναφορα στον Στρολλ ηταν για να σε... τσιγκλισω! 😁

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...