Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, haHa είπε

Btw, tommy^, θεωρεις οτι ηταν για μαυρη σημαια η κινηση του Vettel?

Oχι μονο για μαυρη σημαια, αλλα και για ban στον επομενο αγωνα. Σαν νηπιο συμπεριφερθηκε.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Oχι μονο για μαυρη σημαια, αλλα και για ban στον επομενο αγωνα. Σαν νηπιο συμπεριφερθηκε.

Σωστος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλα ο Βεττελ ειναι κλαψιαρης και ενιοτε (φανερα) αντιαθλητικος και το δειχνει, ο Ham ειναι υπουλος και κρυβεται πισω απο politically correct προσωπειο, το οποιο προσωπειο βεβαια στον τελευταιο αγωνα της σεζον που πηρε το πρωταθλημα ο Ροζμπεργκ, το ξεχασε στο σπιτι. 

Επεξ/σία από tommy^
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Ο Σεμπ κρατάει πιο fun χαρακτήρα. Ο Λιούις έχει υιοθετήσει ένα πιο ουδέτερο προφίλ. Ξυνομ@νες γενικά οι περισσότεροι "μεγάλοι" οδηγοί στην F1, δύσκολα ταυτίζεσαι μαζί τους.

Ισχυει. 

Εντωμεταξυ, η πτωση της αποδοσης της Φερραρι στους 2 τελευταιους αγωνες(ή η ανοδος της Μερσεντες, οτι απο τα 2 συνεβει) εχει κατσει κουτι στον Vettel, με την εννοια οτι ο ιταλικος τυπος αρχιζει και τα ριχνει στην Φερραρι και στο μονοθεσιο της. Μεχρι και την Μοντσα εστιαζαν στα λαθη του που τον εφεραν πισω στο WDC και του ειχαν κοστισει 50+ βαθμους.

13 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Απλα ο Βεττελ ειναι κλαψιαρης και ενιοτε (φανερα) αντιαθλητικος και το δειχνει, ο Ham ειναι υπουλος και κρυβεται πισω απο politically correct προσωπειο, το οποιο προσωπειο βεβαια στον τελευταιο αγωνα της σεζον που πηρε το πρωταθλημα ο Ροζμπεργκ, το ξεχασε στο σπιτι. 

Προσωπικα το θεωρουσα ιδανικο racing, οσο γινεται εντος κανονισμων. Αλλωστε  παραδεχθηκε την τακτικη του, δεν πηγε να το παιξει politically correct.

 

Οπως πχ οι προπορευομενοι στο Μονακο ή στην Σιγκαπουρη πανε αργα(και οχι ταπα) γιατι θελουν να κρατησουν τα ελαστικα. Χαρακτηριστικο παραδειγμα Μονακο 2013(πριν το turbo era) που τα 2 Μερσεντες μπροστα ξεκιναγαν front-row λογω οτι στο qualy ζεσταιναν ευκολα τα ελαστικα και τα εφερναν σε θερμοκρασια για καλο γυρο, αλλα στον αγωνα τα κατεστρεφαν. Ετσι επελεξαν να πηγαινουν πολυ αργα στο πρωτο stint(στους πρωτους 15 γυρους γυρναγαν 6 sec πιο αργα απο το fastest lap!) για να μην τα χαλασουν και καταφεραν και κερδισαν.

 

Ή το ιδιο που κανουν συχνα οι ομαδες, οπου χρησιμοποιουν το νο2 οδηγο καμια φορα για να καθυστερησει τον αντιπαλο. Ειναι part of the racing.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, haHa είπε

Προσωπικα το θεωρουσα ιδανικο racing, οσο γινεται εντος κανονισμων. Αλλωστε  παραδεχθηκε την τακτικη του, δεν πηγε να το παιξει politically correct.

 

Αυτο λεω κι εγω, παραδεχτηκε ποσο... χμμμ τεσπα, ειναι και αφησε το πολιτικως ορθο στην ακρη.

Πολλες φορες το ιδανικο racing δεν ειναι και "ηθικο" racing.

Δημοσ.

Ο Vettel έκανε χοντρή μαλακία στο Baku. Ζήτησε συγνώμη 3-4 φορές. Ακόμα και γράμμα έστειλε στον Lewis

https://www.autosport.com/f1/news/130580/vettel-sent-hamilton-message-of-apology

Πάμε παρακάτω;

Η κουβέντα ξεκίνησε από τον Verstappen και από το γεγονός ότι δεν παραδέχεται τίποτα και ότι είναι πάντα σωστός.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, greg4 είπε

Η κουβέντα ξεκίνησε από τον Verstappen και από το γεγονός ότι δεν παραδέχεται τίποτα και ότι είναι πάντα σωστός.

Ερώτηση: αν καποιος δεν ενδιαφέρεται για πιθανό τραυματισμό ή ατύχημα, είναι οκ να εκμεταλλεύεται αυτη την «ικανότητα» του κερδίζοντας μαχες επειδή  οι αντίπαλοι θα διστάζουν να εμπλακούν μαζί του για να μην εχουν ατύχημα; Είναι αυτό χαρακτηριστικό ενος καλού οδηγού; Γιατί είναι σίγουρα ένα απο τε χαρακτηριστικά του Φερ και δεν είμαι σιγουρος αν το βρίσκω οκ...

Παράλληλα, τι ήταν αυτό με την επανείσοδο του Φερ στην πίστα στην Ιαπωνία οπως και με τα καμώματα του Mag? Μήπως η FIA εχει αποφασίσει να τους αφήσει να τρέχουν πιο «χυμα»; Αν ναι, δεν οφείλει να το ξεκαθαρίσει αυτό σε ολους με κάποιο τρόπο για να το εκμεταλλευτούν όλοι; Πως θα μπορούσε να το κανει αυτό παντως;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, TheGrisGrisMan είπε

Ερώτηση: αν καποιος δεν ενδιαφέρεται για πιθανό τραυματισμό ή ατύχημα, είναι οκ να εκμεταλλεύεται αυτη την «ικανότητα» του κερδίζοντας μαχες επειδή  οι αντίπαλοι θα διστάζουν να εμπλακούν μαζί του για να μην εχουν ατύχημα; Είναι αυτό χαρακτηριστικό ενος καλού οδηγού; Γιατί είναι σίγουρα ένα απο τε χαρακτηριστικά του Φερ και δεν είμαι σιγουρος αν το βρίσκω οκ...

Παράλληλα, τι ήταν αυτό με την επανείσοδο του Φερ στην πίστα στην Ιαπωνία οπως και με τα καμώματα του Mag? Μήπως η FIA εχει αποφασίσει να τους αφήσει να τρέχουν πιο «χυμα»; Αν ναι, δεν οφείλει να το ξεκαθαρίσει αυτό σε ολους με κάποιο τρόπο για να το εκμεταλλευτούν όλοι; Πως θα μπορούσε να το κανει αυτό παντως; 

Η FIA μπορεί να μην ενοχλείται από αυτό. Μην ξεχνάμε ότι είναι προιόν στη τελική η F1 και κάθε μορφής ίντριγκα, δράμα, θρύλος τραβάει τη προσοχή.

Ποιος ξεχνά τι είχε δηλώσει ο Μπέρνι για το ατύχημα του Alonso στην Αυστραλία το 16' "Βγήκε γρήγορα και δεν είχαμε σεντόνι.. Αυτό δεν είναι καλό για την F1"

Σε άλλες εποχές θα είχε ηρεμήσει το θέμα Max με άλλους τρόπους. Είτε θα τον είχε στείλει κάποιος στις μπαριέρες άσχημα, είτε θα του τραβούσε το αυτί η ομάδα. Η RB τον έχει χαιδέψει μέχρι τώρα γιατί δεν κάνει πρωταθλητισμό και μόνο στις στούκες με Ric έχει ενοχληθεί.

Έλεγε κάτι σχετικό ο Πουρναράκης:

pournarakis.png.04ef8cc157a9fb2b9feaa931a82c32bd.png

Εγώ θα πρόσθετα ότι αυτό το κλίμα υπάρχει από το 16.

Όσον αφορά την ερώτηση σου, σίγουρα θέλουμε μαχητικούς πιλότους, όχι όμως καταστροφικές τορπίλες.

 

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 4
Δημοσ.

Ετσι, αλλο μαχητικος και αλλο επικινδυνος.

Θυμαστε τι ειχε γινει με τον Σουμαχερ και τον Κουλθαρντ σε εκεινο τον βρεγμενο αγωνα οπου ο Σουμι επεσε πανω σε Κουλθαρντ πηγαινοντας να του ριξει γυρο αφου νομισε οτι πατησε επιτηδες φρενο ο Κουλθαρντ. Στο τσακ να παιξουνε ξυλο μετα τον αγωνα τοτε και τωρα εχουν τον Μαξ που τους κανει μεροκαματο σε καθε ευκαιρια.

Εχει δικιο ο Πουρναρακης σε αυτα που γραφει. Καλα ο Κιμι ειναι στον κοσμο του σιγα μην κατσει να ασχοληθει...

Και η  Red Bull ουσιαστικά του εχει κανει τα 3 -> 2 του Μαξ στις στουκες του με τον Ric.

Δημοσ.

Πάντως στο συμβάν με τον Φέτελ (φε- είναι btw όχι βε-) δεν δίνω άδικο στον Μαξ. Πιο επικίνδυνη θεωρώ την κίνηση του Φέτελ και όχι του Φερστάπεν, ο οποίος ήταν καθαρά πάνω στην αγωνιστική γραμμή. Και προφανώς τέρμα αψυχολόγητη και βεβιασμένη. Τα κάνει συνέχεια τέτοια λάθη βέβαια, δεν δείχνει να είναι οδηγός βράχος, μηχανή, που σε οποιεσδήποτε συνθήκες θα σε βγάλει παλικάρι. Η γνώμη μου είναι ότι με τις παρούσες συνθήκες και με τον σημερινό ανταγωνισμό από ταλέντα, μόνο εάν έχει μονοθέσιο που κάνει χάζι τους υπόλοιπους μπορεί να πάρει πρωτάθλημα. Παντού χώρους βλέπει. Τα ίδια έβλεπε και στη μόνζα με τον Χάμιλτον. Όλοι πια είναι κριάρια και δεν κρατάνε γραμμές και δεν ξέρουν να τοποθετηθούν στον χώρο, μόνο αυτός ξέρει. Αλλά μόνο αυτός και ο Μαξ σπάνε αμάξια από όσους είναι στην 6άδα, αυτό βλέπω εγώ. Θα έτυχε μάλλον κι αυτό.

Κατά τα λοιπά, σαν χαρακτήρα και προσωπικότητα προτιμώ ρικιάρντο μακράν. Τουλάχιστον είναι πιο κοντά στο ύφος το δικό μου και στο πώς θέλω να βλέπω να είναι ένας οδηγός που βρίσκεται στο top tier.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Πάντως στο συμβάν με τον Φέτελ (φε- είναι btw όχι βε-) δεν δίνω άδικο στον Μαξ. Πιο επικίνδυνη θεωρώ την κίνηση του Φέτελ και όχι του Φερστάπεν, ο οποίος ήταν καθαρά πάνω στην αγωνιστική γραμμή. Και προφανώς τέρμα αψυχολόγητη και βεβιασμένη.

Tα έχουμε καλύψει.

13 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Τα κάνει συνέχεια τέτοια λάθη βέβαια, δεν δείχνει να είναι οδηγός βράχος, μηχανή, που σε οποιεσδήποτε συνθήκες θα σε βγάλει παλικάρι. Η γνώμη μου είναι ότι με τις παρούσες συνθήκες και με τον σημερινό ανταγωνισμό από ταλέντα, μόνο εάν έχει μονοθέσιο που κάνει χάζι τους υπόλοιπους μπορεί να πάρει πρωτάθλημα.

Χμμ..

  • Είναι 1 εκ των 3 κορυφαίων του grid.
  • Έχει πάρει τα 2 πιο αρ@@@@τα και όμορφα πρωταθλήματα, με ανατροπές, της δεκαετίας (2010,2012).
  • Έχει δώσει νίκη στη Toro Rosso, που όλοι ξέρουμε τι δυναστεία είναι αυτή η άτιμη.
13 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Παντού χώρους βλέπει. Τα ίδια έβλεπε και στη μόνζα με τον Χάμιλτον. Όλοι πια είναι κριάρια και δεν κρατάνε γραμμές και δεν ξέρουν να τοποθετηθούν στον χώρο, μόνο αυτός ξέρει. Αλλά μόνο αυτός και ο Μαξ σπάνε αμάξια από όσους είναι στην 6άδα, αυτό βλέπω εγώ. Θα έτυχε μάλλον κι αυτό.

Οι δηλώσεις του προσγειωμένες είναι και ούτε χαρακτηρίζει κανένα. Επίσης φέρνει και χιούμορ στην εξίσωση αν και Γερμανός. ;)

Ας μη λέμε κάθε 2-3 σελίδες τα αυτονόητα για  Vettel, Ham ή οποιοδήποτε.

13 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Κατά τα λοιπά, σαν χαρακτήρα και προσωπικότητα προτιμώ ρικιάρντο μακράν.

Αφού γουστάρεις BDE γλυτώνεις τα 5 sec. :)

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τη νικη με Toro rosso του Vettel, μονο καποιος που βλεπει περιστασιακα f1, θεωρει οτι ηταν κατι τρομερο. Σε εκείνο τον αγωνα υπο εκεινες τις συνθηκες(βροχη)  η toro rosso ειχε το ταχυτερο μονοθεσιο. 

Δεν είναι τυχαιο οτι και ο πουθενας ομοσταβλος με toro rosso(o Bourdais που εφυγε βραδυ από την F1) βγηκε 4ος στο qualifying. Επαναλαμβανω:  4ος ο Bourdais με Toro Rosso. 

 

Εχει κανει μακραν εντυπωσιακοτερους αγωνες ο Vettel. Καταλαβαίνω ομως οτι για καποιον που δεν ξέρει και πολλα απο f1, η νικη στη Μοντσα με Toro rosso (ασχετα αν ήταν το ταχυτερο μονοθεσιο υπο εκεινες τις συνθηκες) ακούγεται πολυ εντυπωσιακό. 

 

------------------------------------

 

Κατα τα αλλα, για να παρει πρωταθλημα ξανα ο Vettel θα πρεπει να σταματησει να παιζει συγκρουομενα. Φετος και περυσι το εχασε απο τα λαθη του και σε αντιθεση με το 2010-2013, δεν εχει μονοθεσιο που ειναι τοσο πιο γρηγορο απο τον ανταγωνισμο ωστε να επιτρεπονται τα λαθη.
Ο αντιπαλος του(Χαμιλτον) και τα 2 χρονια εχει αποφυγει τα λαθη και τις επαφες, ενω ο Vettel εχει πεταξει 50+ βαθμους απο λαθη/επαφες και τις 2 χρονιες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Ο Bourdais ήταν 1 sec πίσω στο quali και 1+ γύρo από τον Vettel στον αγώνα, με το "ταχύτερο μονοθέσιο" με 2007 spec engine, ....

Ωραία παραμυθάκια, παρακολουθώ F1 μόνο από το 1996, έχω δει τις χρονιές από το 1992 και κάποια στιγμή θα φτάσω μέχρι το 1978..

...

Το οτι βλεπει καποιος χρονια F1 δεν σημαινει οτι την καταλαβαινει.

Πχ  γραφεις οτι ο Bourdais ηταν "1+ γύρo πισω από τον Vettel στον αγώνα", αλλα προφανως δεν καταλαβες/προσεξες οτι εκανε stall κατα την εκκινηση το μονοθεσιο του και μεχρι να ξαναξεκινησουν τον κινητηρα του ηταν 1 ολοκληρο γυρο πισω.

Δεν ειναι η πρωτη φορα που καποιος καταληγει σε λαθος συμπερασματα λογω λαθος δεδομενων.

42 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

...με το "ταχύτερο μονοθέσιο" με 2007 spec engine, μπροστά από τις κορυφαίες ομάδες και τη μαμά RB...

Στα λογια μου ερχεσαι!

Ο πουθενας Bourdais "με 2007 spec engine" ηταν στο qualifying μπροστα απο τις κορυφαιες ομαδες, μπροστα απο τις 2 Φερραρι, μπροστα απο τις 2 Renault και τον Αλονσο, μπροστα απο τις 2 BMW, μπροστα απο την μια Mclaren με Lewis , μπροστα απο την μια Redbull και οριακα πισω απο την αλλη Redbull του Webber(στο Q1 και στο Q2 ηταν μπροστα και απο τον Webber o Bourdais).

Η Toro Rosso ειχε το ταχυτερο μονοθεσιο στη Monza το 2008 υπο εκεινες τις συνθηκες. Ακομα και ο πουθενας Bourdais ηταν σε ολα τα σκελη του qualifying(q1, q2, q3) απο 3ος μεχρι 5ος.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, haHa είπε

Κατα τα αλλα, για να παρει πρωταθλημα ξανα ο Vettel θα πρεπει να σταματησει να παιζει συγκρουομενα. Φετος και περυσι το εχασε απο τα λαθη του και σε αντιθεση με το 2010-2013, δεν εχει μονοθεσιο που ειναι τοσο πιο γρηγορο απο τον ανταγωνισμο ωστε να επιτρεπονται τα λαθη.
Ο αντιπαλος του(Χαμιλτον) και τα 2 χρονια εχει αποφυγει τα λαθη και τις επαφες, ενω ο Vettel εχει πεταξει 50+ βαθμους απο λαθη/επαφες και τις 2 χρονιες.

Ακριβως. Επισης, θα πρεπει να εχει βοηθεια και απο την ομαδα μεσα στον αγωνα με σωστες τακτικες γιατι ετσι οπως ειναι η F1 οι αγωνες κερδιζονται και μεσα στα pits.

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ακριβως. Επισης, θα πρεπει να εχει βοηθεια και απο την ομαδα μεσα στον αγωνα με σωστες τακτικες γιατι ετσι ειναι η F1 οι αγωνες κερδιζονται και μεσα στα pits.

+1

Αλλα πρεπει να δημιουργησει τις καταστασεις για να παρει βοηθεια απο την ομαδα και να μην παιρνει αχρειαστα ρισκα οποτε βρισκεται λιγο πισω που οδηγουν σε επαφες και χαμενες αεροτομες κλπ.
Πχ στη Γερμανια η ομαδα φροντισε να τον βοηθησει και να πει με team orders στον Κιμι να κανει ακρη για να μην τον καθυστερει. Ειχε την νικη στο τσεπακι του, αλλα με ενα λαθος(εξοδος και DNF) χαρισε 32 βαθμους στον Χαμιλτον(25 που θα επαιρνε ο Vettel με τη νικη και 7 παραπανω που πηρε ο Χαμ λογω εγκαταλειψης Vettel).

Επεξ/σία από haHa
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...