Μάκαρος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Ο Μαξ όσο ταλέντο και να είναι, αν δεν ωριμάσει και σοβαρευτεί, δεν πρόκειται να καταφέρει τίποτα απολύτως
greg4 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Καναδας 2017 Δεν έκανε προσπάθεια για προσπέραση ούτε τίποτα. Απλά έπαιρνε την στροφή. Ο Verstappen αποφάσισε να αλλάξει γραμμή γιατί yolo και του χτύπησε την αεροτομή. Τυχερός ο Verstappen που δεν του έσκασε το λάστιχο. Σιγκαπουρη 2017 (κατεστρεψε αγωνα 2 οδηγων) Κλασσική κίνηση πρωτοπούρου να κλείσει την εσωτερική γραμμή στην πρώτη στροφή. Κάτι που φυσικά δεν λέει κανείς είναι ότι ο Verstappen χτύπησε τον Kimi, και αυτός τον Vettel. Μεξικο 2017 (χτυπησε αρχικα τον Verstappen και μετα χτυπησε τον Χαμιλτον και του εσκασε το ελαστικο του) Μήπως ο Verstappen χώθηκε στην εσωτερική εκεί που δεν υπήρχε χώρος στα δεξιά και χτύπησε την αεροτομή του Vettel; Ο άνθρωπος πάει όπου τον βολεύει χωρίς να τον ενδιαφέρει που είναι οι άλλοι. Γαλλια 2018 Λάθος του εδώ. Έχασε όλο το downforce λόγω sandwitch και lockare. Ιταλια 2018 Racing incident καθαρά. Όταν μπήκαν στην στροφή ήταν μπροστά. Αν και θα μπορούσε να αφήσει το πόδι από το γκάζι αφού δεν είχε καλή γραμμή πάντως. 1
turbakiasss Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 48 λεπτά πριν, haHa είπε Για το οτι η Φερραρι πιαστηκε στον υπνο και δεν εβγαλε τον 4ο κινητηρα της πριν την απαγορευση(αν και τον ειχε δωσει στην Haas), αλλα το εκανε η Μερσεντες ειναι ενα ακομα στοιχειο που δειχνει οτι συχνα στην Φερραρι παιρνουν λαθος αποφασεις. Για το θέμα του "'ύπνου" παρασκηνιακά γράφονταν ότι υπήρχε συμφωνία να μην έρθει νέο μοτέρ μέχρι το Βέλγιο και την έσπασε η Μερσεντές ύπουλα. https://www.autosport.com/f1/news/131504/fresh-oil-burn-intrigue-ahead-of-clampdown 1
tommy^ Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Aπο πού προκυπτει οτι εχει η Φερραρι το καλυτερο μονοθεσιο; Σε μια χρονια με τοσους αγωνες δεν εχουν σταθερες διαφορες στη δυναμικη τα μονοθεσια, αλλα σε γενικες γραμμες οι Μερσεντα ειχε και εχει το γρηγοροτερο συνολικα πακετο. Στο θεμα με την επαφη Βεττελ και Φερσταπεν ειναι καθαρα αγωνστικο συμβαν. Απ' εξω φαινεται οτι φταει ξεκαθαρα ο Βεττελ αλλα απο το in car πλανο, δε φαινεται κατι τετοιο. ΥΓ. Αυτο που εκανε περσι ο Χαμιλτον στον Βεττελ στο Μπακου ηταν μεγαλη... μπινιά. Κλασσικος Χαμιλτον και κλασσικη αντιδραση Βεττελ. 1
haHa Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, greg4 είπε Σιγκαπουρη 2017 (κατεστρεψε αγωνα 2 οδηγων) Κλασσική κίνηση πρωτοπούρου να κλείσει την εσωτερική γραμμή στην πρώτη στροφή. Κάτι που φυσικά δεν λέει κανείς είναι ότι ο Verstappen χτύπησε τον Kimi, και αυτός τον Vettel. Θα σχολιαζα και τα υπολοιπα, αλλα απο αυτα καταλαβαινω οτι δεν εχει νοημα. O Verstappen εγινε sandwich επειδη οπως λες ο Vettel κλεινει την εσωτερικη γραμμη και απο την αλλη ηταν ο Kimi. Ο Verstappen δεν ειχε που να παει. 30 λεπτά πριν, tommy^ είπε ΥΓ. Αυτο που εκανε περσι ο Χαμιλτον στον Βεττελ στο Μπακου ηταν μεγαλη... μπινιά. Κλασσικος Χαμιλτον και κλασσικη αντιδραση Βεττελ. Θελεις να μας πεις τι εκανε; Και τι ακριβως κερδος ειχε ο πρωτοπορος με το πιο γρηγορο μονοθεσιο στον αγωνα να κανει κατι. Επισης, μην ξεχασεις να αναφερεις τι ειπε ο Vettel μετα απο 2 εβδομαδες. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από haHa 1
greg4 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 4 λεπτά πριν, haHa είπε O Verstappen εγινε sandwich επειδη οπως λες ο Vettel κλεινει την εσωτερικη γραμμη. Ο Verstappen δεν ειχε που να παει. Δεν έγινε sandwitch ο Verstappen. Ο Vettel ήταν μπροστά του. Καθαρά μπροστά του. Ο προπορευόμενος έχει δικαίωμα να αλλάξει μια φορά γραμμή και αυτό ακριβώς έκανε. Ο από πίσω, έχει μια πολύ απλή δυνατότητα, να αφήσει το πόδι του από το γκάζι. Όχι γιούργια, full γκαζι και όποιον πάρει ο χάρος. Ο verstappen ποτέ δεν ακούμπησε τον Vettel. Αριστερά έκανε και χτύπησε τον Kimi. Δες λίγο και την εκκίνηση του "νουμπά" alonso το 2010 για να δεις λίγο τι πάει να πει fair racing. Και ήταν vs Vettel. Ο Verstappen πάει πάντα φουλ γκάζι παντού, δεν αφήνει χώρο σε κανέναν και μετά απλά λέει; Και τι να έκανα; να έκοβα; Εδώ ο αθεόφοβος έχασε τα φρένα προχτές, βγήκε έξω από την πίστα και μετά δήλωσε ο θεός "he could have waited for me". Χαχα, ο τύπος βγαίνει εκτός και λέει γιατί δεν έκοψαν οι υπόλοιποι για να μην με περάσουν. και μετά μου λες για τα ατυχήματα με Vettel. 1
haHa Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, turbakiasss είπε Για το θέμα του "'ύπνου" παρασκηνιακά γράφονταν ότι υπήρχε συμφωνία να μην έρθει νέο μοτέρ μέχρι το Βέλγιο και την έσπασε η Μερσεντές ύπουλα. https://www.autosport.com/f1/news/131504/fresh-oil-burn-intrigue-ahead-of-clampdown Και η Ferrari εφερε νεο μοτερ στην Haas στο Βελγιο ή στην Μοντσα. Και γενικοτερα, λενε οτι η υποτιθεμενη συμφωνια κυριων ηταν απλα φημη και οχι πραγματικοτητα. 7 λεπτά πριν, greg4 είπε Δεν έγινε sandwitch ο Verstappen. Ο Vettel ήταν μπροστά του. Καθαρά μπροστά του. Ο προπορευόμενος έχει δικαίωμα να αλλάξει μια φορά γραμμή και αυτό ακριβώς έκανε. Ο από πίσω, έχει μια πολύ απλή δυνατότητα, να αφήσει το πόδι του από το γκάζι. Όχι γιούργια, full γκαζι και όποιον πάρει ο χάρος. Ο verstappen ποτέ δεν ακούμπησε τον Vettel. Αριστερά έκανε και χτύπησε τον Kimi. Δεν ειπα πουθενα οτι ακουμπησε τον vettel o Max. Ειπε οτι ο Μαξ δεν ειχε που να παει, γιατι οπως λες ο Vettel κλεινει την εσωτερικη γραμμη, αλλα απο λαθος του δεν εχει προσεξει οτι ο Κιμι ειναι πιο εσωτερικα και ετσι ο Μαξ δεν ειχε που να παει. Αν ο Vettel ειχε δει τον Κιμι, τοτε δεν θα ειχε κανει αυτην την κινηση και η Φερραρι θα ειχε κανει το 1-2. Και αυτο επιβεβαιωνεις με το video με τον Αλονσο: εκει ηταν 2 οδηγοι , σε αντιθεση με τους 3 οδηγους που ηταν το συμβαν του 2017. Μικρο λαθος με μεγαλο κοστος, απο αυτα που δεν κανει ο Χαμιλτον. Προσεξε: σε ολα αυτα τα συμβαντα δεν λεω οτι ο Vettel επρεπε να παρει ποινη κλπ, αλλα αυτα τα incidents και η λαθος κριση του Vettel κατα τη διαρκει close racing οδηγησαν σε αρκετους χαμενους βαθμους. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από haHa 1
Μάκαρος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 12 λεπτά πριν, greg4 είπε Δεν έγινε sandwitch ο Verstappen. Ο Vettel ήταν μπροστά του. Καθαρά μπροστά του. Ο προπορευόμενος έχει δικαίωμα να αλλάξει μια φορά γραμμή και αυτό ακριβώς έκανε. Ο από πίσω, έχει μια πολύ απλή δυνατότητα, να αφήσει το πόδι του από το γκάζι. Όχι γιούργια, full γκαζι και όποιον πάρει ο χάρος. Ο verstappen ποτέ δεν ακούμπησε τον Vettel. Αριστερά έκανε και χτύπησε τον Kimi. Δες λίγο και την εκκίνηση του "νουμπά" alonso το 2010 για να δεις λίγο τι πάει να πει fair racing. Και ήταν vs Vettel. Ο Verstappen πάει πάντα φουλ γκάζι παντού, δεν αφήνει χώρο σε κανέναν και μετά απλά λέει; Και τι να έκανα; να έκοβα; Εδώ ο αθεόφοβος έχασε τα φρένα προχτές, βγήκε έξω από την πίστα και μετά δήλωσε ο θεός "he could have waited for me". Χαχα, ο τύπος βγαίνει εκτός και λέει γιατί δεν έκοψαν οι υπόλοιποι για να μην με περάσουν. και μετά μου λες για τα ατυχήματα με Vettel. Τραγικό αυτό που είπε προχθές ο Μαξ χαχαχα, θεός αλήθεια "απλά θα μπορούσε να με περιμένει" xD
tommy^ Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, haHa είπε Θελεις να μας πεις τι εκανε; Και τι ακριβως κερδος ειχε ο πρωτοπορος με το πιο γρηγορο μονοθεσιο στον αγωνα να κανει κατι. Επισης, μην ξεχασεις να αναφερεις τι ειπε ο Vettel μετα απο 2 εβδομαδες. Ενω ηξερε οτι ειναι πολυ κοντα του ο Βεττελ εκοψε αποτομα για να δημιουργησει προβλημα ωστε ή να χτυπησει ο Βεττελ πανω του και να τραυματισει το μονοθεσια του ή να χτυπησει στις μπαριερες προσπαθωντας να τον αποφυγει. Δεν με ενδιαφερει τι ανεφερε ή τι εκανε ο Βεττελ, εξεταζω καθαρα και μονο την κινηση του Χαμιλτον. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από tommy^
haHa Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ενω ηξερε οτι ειναι πολυ κοντα του ο Βεττελ εκοψε αποτομα για να δημιουργησει προβλημα ωστε ή να χτυπησει ο Βεττελα πανω του και να τραυματισει το μονοθεσια του ή να χτυπησει στις μπαριερες προσπαθωντας να τον αποφυγει. Δεν με ενδιαφερει τι ανεφερε ή τι εκανε ο Βεττελ, εξεταζω καθαρα και μονο την κινηση του Χαμιλτον. Αρχικα: δεν εκοψε αποτομα.Το ειδαν οι αγωνοδικες, υπαρχει μεχρι και η τηλεμετρια, υπαρχει και video με την ταχυτητα του Χαμιλτον. Ουσιαστικα δεν εκοψε καν, εκτος αν εννοουμε να πας απο τα 65 στα 61km/h αφηνοντας γκαζι. Οποτε εχεις λαθος δεδομενα για αυτο καταληγεις σε λαθος συμπερασματα. Βεβαια, το οτι λες οτι ηταν "κλασσικος Χαμιλτον" μαλλον δειχνει μια εμπαθεια και ετσι ακομα και οταν δεις τα δεδομενα να μην μπρεσεις να κρινεις αντικειμενικα. Τελος, λες "εκοψε αποτομα για να δημιουργησει προβλημα ωστε ή να χτυπησει ο Βεττελ πανω του και να τραυματισει το μονοθεσια του". Τι νοημα εχει να επιδιωξει τρακαρισμα με ρισκο DNF ή σκασιμο ελαστικου κλπ καποιος που προηγειται στον αγωνα, εχοντας μαλιστα το ταχυτερο μονοθεσιο. Φυσικα, ο ιδιος ο Vettel παραδεχθηκε αργοτερα το λαθος του και οτι δεν εκοψε αποτομα ο Hamilton, κατι που ηταν προφανες σε ολους. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από haHa 1
tommy^ Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Μόλις τώρα, haHa είπε Αρχικα: δεν εκοψε αποτομα.Το ειδαν οι αγωνοδικες, υπαρχει μεχρι και η τηλεμετρια, υπαρχει και video με την ταχυτητα του Χαμιλτον. Οποτε εχεις λαθος δεδομενα για αυτο καταληγεις σε λαθος συμπερασματα. Βεβαια, το οτι λες οτι ηταν "κλασσικος Χαμιλτον" μαλλον δειχνει μια εμπαθεια και ετσι ακομα και οταν δεις τα δεδομενα να μην μπρεσεις να κρινεις αντικειμενικα. Τελος, λες "εκοψε αποτομα για να δημιουργησει προβλημα ωστε ή να χτυπησει ο Βεττελ πανω του και να τραυματισει το μονοθεσια του". Τι νοημα εχει να επιδιωξει τρακαρισμα με ρισκο DNF ή σκασιμο ελαστικου κλπ καποιος που προηγειται στον αγωνα, εχοντας μαλιστα το ταχυτερο μονοθεσιο. Για το χαρακτηρα του Χαμιλτον εχω μονο αρνητικα να πω, για την οδηγηση του μονο θετικα. Εχεις την τηλεμετρια του εσυ προχειρη να μου δειξεις αν εκοψε ή οχι αποτομα; Ναι, καποιος που προηγειται μπορει να το κανει αυτο και να φορτωσει και με ποινη τον απο πισω του/διεκδικητη. Και για να το διευκρινισω, φταιει ο Βεττελ αφου ηταν απροσεκτος. Αυτο ομως δε δινει αφεση αμαρτιων στον Χαμιλτον για την μπινια που σκεφτηκε και εκανε. 1
haHa Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, tommy^ είπε Για το χαρακτηρα του Χαμιλτον εχω μονο αρνητικα να πω, για την οδηγηση του μονο θετικα. Εχεις την τηλεμετρια του εσυ προχειρη να μου δειξεις αν εκοψε ή οχι αποτομα; Ναι, καποιος που προηγειται μπορει να το κανει αυτο και να φορτωσει και με ποινη τον απο πισω του/διεκδικητη. Και για να το διευκρινισω, φταιει ο Βεττελ αφου ηταν απροσεκτος. Αυτο ομως δε δινει αφεση αμαρτιων στον Χαμιλτον για την μπινια που σκεφτηκε και εκανε. Επαναλαμβανω: λες "εκοψε αποτομα για να δημιουργησει προβλημα ωστε ή να χτυπησει ο Βεττελ πανω του και να τραυματισει το μονοθεσια του". Τι νοημα εχει να επιδιωξει τρακαρισμα με ρισκο DNF ή σκασιμο ελαστικου κλπ καποιος που προηγειται στον αγωνα, εχοντας μαλιστα το ταχυτερο μονοθεσιο. Επισης, αν κανει κατι τετοιο, δεν θα φορτωσει τον απο πισω με ποινη, αλλα τον εαυτο του, γιατι απαγορευται. Χωρια οτι δεν εχει νοημα να κινδυνευσεις να τραυματισεις το μονοθεσιο σου ενω προηγεισαι. 15 λεπτά πριν, tommy^ είπε Για το χαρακτηρα του Χαμιλτον εχω μονο αρνητικα να πω, για την οδηγηση του μονο θετικα. Για αυτο λεω οτι εισαι biased. Γιατι ενω ο Vettel εκανε λαθος (το οποιο παραδεχθηκε) και μετα παει και κανει την μεγαλυτερη αλητεια των τελευταιων ετων(τρακαρει επιτηδες τον Χαμιλτον), εσυ μιλας για τον Χαμιλτον και μαλιστα λες πραγματα που δεν ισχυουν στηριζομενος σε λαθος δεδομενα. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από haHa 1 1
tommy^ Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Στο ξαναλεω μπορει να το κανει, παραπανω σου εξηγησα τα πιθανα κερδη του. Εννοειται οτι εμπεριεχει ρισκο. Αν σκεφτεις οτι ο πρωτος με το που φυγει το αμαξι ασφαλειας, εχει μια τεραστια ευθεια να διανυσει με μια φερραρι κολλημενη πισω του, δε θα ηταν κακη ιδεα για το μυαλο του Χαμιλτον. Δες ξανα το βιντεακι, με το που βγαινει ο Χαμ απο την κοφτη αριστερη στροφη, φαινεται να κοβει και ερχομενος ο απροσεκτος Βεττελ τον κοπαναει! Πότε κοβει ο Χαμ; Μετα ακριβως απο τη στροφη! Ye right! Tεσπα, γνωμη μου ειναι δε θα την αλλαξεις, ουτε θελω να σε πεισω.
haHa Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, tommy^ είπε Δες ξανα το βιντεακι, με το που βγαινει ο Χαμ απο την κοφτη αριστερη στροφη, φαινεται να κοβει και ερχομενος ο απροσεκτος Βεττελ τον κοπαναει! Πότε κοβει ο Χαμ; Μετα ακριβως απο τη στροφη! Ye right! Δες τοτε εδω οπου πριν καν το apex ο Hamilton δεν ξαναπαταει γκαζι, αλλα φρεναρει: και πριν πεσει πανω του ο Vettel εχει αφησει το φρενο: Και μετα εδω ειναι η στιγμη που ο Vettel πεφτει πανω του(για αυτο κουνιεται το κεφαλι του): 11 λεπτά πριν, tommy^ είπε Tεσπα, γνωμη μου ειναι δε θα την αλλαξεις, ουτε θελω να σε πεισω. Για αυτο ακριβως λεω οτι εισαι biased: Ακομα και οταν τα δεδομενα δειχνουν οτι δεν υπηρχε brake-test, ακομα και οταν το παραδεχθηκε ο ιδιος ο Vettel, εσυ δηλωνεις οτι δεν θα αλλαξεις γνωμη και θα ισχυριζεσαι οτι ο Χαμιλτον εκοψε αποτομα(απο 62 σε 55km/h σε μονοθεσιο της F1? ειναι αποτομα συμφωνα με τον tommy^). Και φυσικα ολα αυτα χωρις καποιο κερδος: ηταν πρωτος και ειχε το ταχυτερο μονοθεσιο και εσυ ισχυριζεσαι οτι εκανε κατι για να διακινδυνεψει DNF ή ποινη κλπ. Αυτη η αρνηση της πραγματικοτητας ειναι λογικο να προερχεται απο καποιον που εχει εμπαθεια προς τον Χαμιλτον και επικεντρωνεται σε κατι φανταστικο που εκανε ο Hamilton ενω ο Vettel εκανε λαθος (το οποιο παραδεχθηκε) και μετα παει και κανει την μεγαλυτερη αλητεια των τελευταιων ετων(τρακαρει επιτηδες τον Χαμιλτον). Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από haHa 2
tommy^ Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Tωρα μου ανεβαζεις screenshots που δεν ειναι καρε-καρε αλλα εχουν μεγαλο χρονικο διαστημα μεταξυ τους. Πόσο μαλλον οταν ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ εχουμε διαπιστωσει οτι το συγκεκριμενο γραφημα "γκαζι-φρενο" δεν ειναι synced με την εικονα. Ενταξει φιλε, εγω ειμαι biased εσυ αντικειμενικος. Παρεπιπτοντως δεν ειμαι fan/hater ουτε του Βεττελ, ουτε του Χαμιλτον. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από tommy^
Προτεινόμενες αναρτήσεις