Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά προφανώς και δεν μπαίνουν στην ίδια κατηγορία.

Το ερώτημα είναι γιατί προστατεύουν συγκεκριμένους οδηγούς, και σε άλλους ψάχνουν αφορμή για ποινή.

Ο Μάγκνουσσεν π.χ είναι 4 χρόνια τρόμπας και επικίνδυνος για τους άλλους, αλλά παραμένει στην F1, χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο ως οδηγός.

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειναι θεμα ανωριμοτητας. Κι ο Λεκλερκ μικρος ειναι, αλλα δεν κανει καραγκιοζιλικια.

Ειναι θεμα γαλουχισης! Οταν βγαινει και λεει οτι θα επρεπε ο Ραι να τον περιμενει και να δοκιμασει να περασει στην επομενη στροφη, δειχνει ποσο "καλα" τον εχουν νουθετισει.

Δε μιλας ετσι απεναντι σε εναν πολυ εμπειρο οδηγο που ολως τυχαιως ειναι και Παγκοσμιος πρωταθλητης.

Ουτε βεβαια μιλας ειρωνικα για τον Φετελ που εχει 4 παγκοσμια.

Πρεπει να βαλεις το κεφαλι κατω και με σκληρη δουλεια και ταλεντο, να κοιταξεις να τους ξεπερασεις.

Φυσικα εχουν κανει "ομορφιες" και ο Χαμ και ο Βετ στη μεχρι τωρα καριερα τους, αλλα τετοια πραματα με τοσο μεγαλη συχνοτητα ποτέ.

Βλεπω F1 απο το 1996-1997, συμπεριφορα Φερσταπεν δεν εχω ξαναδει σε αυτα τα 20 χρονια.

Η διαφορά μεταξυ Φερ και Μαγκνουσεν ειναι οτι ο πρωτος ειναι γρηγοροτοτερος. Σε συμπεριφορα εντος πιστας ειναι ο ενας χειροτερος απο τον αλλον.

 

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

αφου εχει την δυναμη να περασει πρεπει να το κανει πανω στην στροφη?

Το κυρίως είναι ότι είχε αφήσει την πόρτα ανοικτή ο Verstappen. Επίσης δεν μπορείς να είσαι ώρα κολλημένος από πίσω με αυτά τα μονοθέσια, ζεσταίνονται τα λάστιχα. Αν δεν προσπαθούσε τότε μετά έπρεπε να περιμένει τα Pit.

23 λεπτά πριν, PSYHAS είπε

Η ferrari ειχε βρει τροπο να παιρνει περισσοτερη ισχυ απο την υβριδικη μοναδα, κατι που προφανως εψαξαν οι αλλες ομαδες ή και η ιδια η FIA και το σταματησε αφου δεν επιτρεποταν

Μάλλον... δεν μάθαμε ποτέ. Η τελευταία επίσημη ενημέρωση είναι ότι το αυτοκίνητο είναι 100% νόμιμο.

Το θέμα είναι ότι μόλις γκρίνιαξε η Mercedes έτρεξε η FIA να το ξεψαχνίσει. Είναι ξεκάθαρο ότι η FIA Θέλει το era να είναι της Mercedes.

2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

αφου εχει την δυναμη να περασει πρεπει να το κανει πανω στην στροφη?

Το κυρίως είναι ότι είχε αφήσει την πόρτα ανοικτή ο Verstappen. Επίσης δεν μπορείς να είσαι ώρα κολλημένος από πίσω με αυτά τα μονοθέσια, ζεσταίνονται τα λάστιχα. Αν δεν προσπαθούσε τότε μετά έπρεπε να περιμένει τα Pit.

23 λεπτά πριν, PSYHAS είπε

Η ferrari ειχε βρει τροπο να παιρνει περισσοτερη ισχυ απο την υβριδικη μοναδα, κατι που προφανως εψαξαν οι αλλες ομαδες ή και η ιδια η FIA και το σταματησε αφου δεν επιτρεποταν

Μάλλον... δεν μάθαμε ποτέ. Η τελευταία επίσημη ενημέρωση είναι ότι το αυτοκίνητο είναι 100% νόμιμο.

Το θέμα είναι ότι μόλις γκρίνιαξε η Mercedes έτρεξε η FIA να το ξεψαχνίσει. Είναι ξεκάθαρο ότι η FIA Θέλει το era να είναι της Mercedes.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, greg4 είπε

Μάλλον... δεν μάθαμε ποτέ. Η τελευταία επίσημη ενημέρωση είναι ότι το αυτοκίνητο είναι 100% νόμιμο.

Το θέμα είναι ότι μόλις γκρίνιαξε η Mercedes έτρεξε η FIA να το ξεψαχνίσει. Είναι ξεκάθαρο ότι η FIA Θέλει το era να είναι της Mercedes.

Μπα, νομιζω το ιδιο θα καναν κι αν ηταν αντιστροφοι οι ρολοι, ειδικα με αυτον τον προεδρο της FIA.. Το αυτοκινητο ηταν ..οριακα νομιμο, μαλλον, αλλα σιγουρα η γκρινια της mercedes θα επαιξε ρολο στο να μην θεωρηθει και "ηθικα" σωστο! Επειδη ξερουμε οτι ολα ειναι αγγελικα πλασμενα σε αυτον τον κοσμο. Τι παιζεται παρασκηνιακα,δεν θα τα μαθουμε ποτε, ή μπορει μετα απο χρονια..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O σωστος/ψυχραιμος/υπομονετικος διεκδικητης τιτλου περιμενει την ευθεια πιο μετα.

Αν και τοτε δεν καταφερνε να περασει τοτε θα μπορουσε να ρισκαρει περισστερα αφου ολοι ξερουμε οτι αν δεν περασεις στην αρχη που ειναι το μπουγιο, μετα ειναι δυσκολο.

Ακομα χειροτερο να παραμενεις πισω απο ενα αμαξι για αρκετους γυρους αφου φθειρεις ελαστικα και μοτερ.

Οπότε για μενα επρεπε ο Βεττελ να τα παιξει ολα για ολα λιγα μετρα αργοτερα, στα φρενα για το τελευταιο "εσακι".

Και παλι δε θα τον κατηγορησω που τολμησε να κανει την κινηση σε αυτο το σημειο.

Απλα απεναντι του ειχε εναν ανεγκεφαλο και θρασυ οδηγο.

Υ.Γ. Ο Μαγκνουσεν ηταν για μαυρη σημαια. Εντελως φονικο αυτο που εκανε.

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 3
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, tommy^ είπε

O σωστος/ψυχραιμος/υπομονετικος διεκδικητης τιτλου περιμενει την ευθεια πιο μετα.

Σε αυτό που μπορώ να δικαιολογήσω τον Vettel (αν και ο ίδιος δεν είπε κάτι τέτοιο), είναι ότι με -50 βαθμούς δεν μπορείς να κάνεις απλά ένα damage limitation και να τελειώσεις 3ος. Δηλαδή οκ ξεκίνησες 9ος αλλά πέρασες 2 red bull και τον teamate.

Δηλαδή τι να είχαν 67 τι 63 βαθμούς διαφορά. Από την στιγμή που βρέθηκε 4ος, προσπαθείς να πας 3ος γρήγορα, μετά μήπως περάσεις bottas και να παλέψεις για νίκη. Λάθος ήταν αυτό που έγινε στο baku . Όπου και 2ος να έβγαινε, θα είχε τον Hamilton πίσω του και θα είχε 2 νίκες και μια πρώτη θέση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/10/2018 στις 9:33 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

πανχαζος είναι γιατι ξερει ότι διπλα του εχει τον MAx ότι και να σημαινει αυτό...Υποθετω ξερει για την ποινη 5δευτερολεπτων και επισης αφου εχει την δυναμη να περασει πρεπει να το κανει πανω στην στροφη?Περιμενε 20δευτερολεπτα και περνα με το DRS σαν ανθρωπος...Ο MAX καλως η κακως ακολουθει την αγωνιστικη γραμμη σχεδόν, θα επρεπε κανονικα ο εμπρος αριστερα τροχος να βρεθει πανω στην ασπρη γραμμη ωστόσο του αφηνει και καποιον χωρο. Είναι και μισο μονοθεσιο εμπρος αρα πως είναι δικο του λαθος? Ο vet επρεπε να κοψει...

Ακριβως ετσι.

Στο συμβαν ευθυνεται κατα κυριο λογο ο Vettel. Ο Μαξ ειχε την αγωνιστικη γραμμη και προπορευοταν, οποτε δικαιουοταν να κλεισει την γραμμη του.

 

Το οτι εδω διαβαζουμε για ευθυνη του Μαξ κλπ, ειναι ουσιαστικα αποτελεσμα διαφορων Φερραρικων κλπ που δεν μπορουν να χωνεψουν πως χανεται ενα πρωταθλημα με το ταχυτερο μονοθεσιο και πως υπαρχει οδηγος (Μαξ αλλα και Χαμιλτον) που ειναι καλυτεροι.

Εδω βγαζουν λαδι τον Vettel, που ειναι ο οδηγος με τα περισσοτερα first-lap incidents τα τελευταια 2.5 χρονια(παρολο που ξεκιναει απο μπροστα). Ειναι ο οδηγος που εχει χτυπησει 3 φορες με τον teammate του. Ειναι ο οδηγος που περυσι στο Baku τρακαρε απο απροσεξια τον Χαμιλτον και 5 δευτερολεπτα μετα παει και τον τρακαρει επιτηδες(μεγαλυτερη αλητεια που εχουμε δει εδω και χρονια), αλλα τρωει ποινη χαδι.
Φυσικα, δεν ακουστηκε τιποτα ουτε εδω για την κινηση του Vettel στον προηγουμενο αγωνα προς τον Χαμιλτον που πηγε σχεδον να τον κολλησει στον τοιχο. Αν ειχε κανει κατι αντιστοιχο ο Μαξ, θα διαβαζαμε μεχρι σημερα για αντιαθλητικη κινηση κλπ. 

22 ώρες πριν, greg4 είπε

Μάλλον... δεν μάθαμε ποτέ. Η τελευταία επίσημη ενημέρωση είναι ότι το αυτοκίνητο είναι 100% νόμιμο.

Το θέμα είναι ότι μόλις γκρίνιαξε η Mercedes έτρεξε η FIA να το ξεψαχνίσει. Είναι ξεκάθαρο ότι η FIA Θέλει το era να είναι της Mercedes.

Αυτο ειναι η συνηθης τακτικη ολων των ομαδων. Οπως πχ περυσι που αρχισε να διαμαρτυρεται η Φερραρι για το oil consumption, αλλα φανταζομαι τοτε δεν διαβασαμε πως "έτρεξε η FIA να το ξεψαχνίσει , θελει να ειναι era της Ferrari κλπ κλπ"

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλιστα. Να στα πιάσω ένα ένα τότε.

34 λεπτά πριν, haHa είπε

Ο Μαξ ειχε την αγωνιστικη γραμμη και προπορευοταν, οποτε δικαιουοταν να κλεισει την γραμμη του

Καταρχήν δεν είχε την αγωνιστική γραμμή. Ήταν στο ακάθαρτο κομμάτι δεξιά. Στην αγωνιστική γραμμή ακουμπάς τα kerb αριστερά. Μόλις τα ακουμπήσεις ανοίγεις τη γραμμή στα δεξιά όπου ακουμπάς τα kerbs δεξιά και μετά στα καπάκια αριστερά. Μάντεψε ποιος ήταν πάνω στα kerb πάνω στην είσοδο. Ο Seb. Γιατί ο Vestappen είχε μπει ανοικτά μέσα. Και φυσικά μόλις κατάλαβε ότι θα φάει προσπέρασμα, και μάλιστα πάνω στη στροφή (!), απόφασισε αν ακολουθήσει την γνωστή του τακτική από τον lord of the rings "You shall not pass", έκλεισε την γραμμή αριστερά ενώ ο Vettel ήταν ήδη στα kerb και φυσικά τον έκανε να spin. Κανονικά θα πήγαινε ευθεία έτσι όπως μπήκε στη στροφή.

34 λεπτά πριν, haHa είπε

δεν μπορουν να χωνεψουν πως χανεται ενα πρωταθλημα με το ταχυτερο μονοθεσιο

Η καραμέλα με το ταχύτερο μονοθέσιο έχει πιάσει τόπο μετά από όλο τον καταιγισμό σχετικών ειδήσεων από Βρετανικά ΜΜΕ που σκοπό έχουν να προωθήσουν τον οδηγό τους. Πάμε με στοιχεία λοιπόν. Στα δέκα τελευταία grand prix, η Mercedes έχει πάρει 8 pole positions και η Ferrari 2. Στα 3 τελευταία μάλιστα η διαφορά τους έφτασε στα 0,5s. Και στα δυο που κατάφερε να περάσει η Ferrari ήταν με 0,1s σε Γερμανία και Monza. Γερμανία μάλιστα δεν έχουμε καλό μέτρο σύγκριση καθώς ήταν Seb vs Bottas, όχι Seb vs Lewis. Μπορεί να την έχαναν και εκεί. Φυσικά το όλο hype έγινε επειδή έφαγε την προσπέραση ο Hamilton στο Spa και φυσικά ο μόνος λόγος ήταν επειδή έχει καλύτερο μονοθέσιο ο Seb. Το γεγονός ότι είχε καλύτερο έξοδο και slip stream δεν παίζει ρόλο... Ακόμα και οι Force India τον πέρασε σε απόλυτη ταχύτητα αλλά καλά έκανε και έκοψε.

34 λεπτά πριν, haHa είπε

Εδω βγαζουν λαδι τον Vettel, που ειναι ο οδηγος με τα περισσοτερα first-lap incidents τα τελευταια 2.5 χρονια

Έχεις κάποια στοιχεία για αυτά;

34 λεπτά πριν, haHa είπε

Φυσικα, δεν ακουστηκε ουτε εδω για την κινηση του Vettel στον προηγουμενο αγωνα προς τον Χαμιλτον που πηγε σχεδον να τον κολλησει στον τοιχο

Δυο αυτοκίνητα μπροστά ήταν, δεν έχει δικαίωμα να αλλάξει την γραμμή του; Εδώ δικαιολόγησε τον Verstappen που είχε τον Vettel δίπλα του, αυτό σε πείραξε; Και αν θες να δεις fair racing δες πως αντέδρασε ο vettel στην στροφή 5 όταν τον πέρασε ο Hamilton.

34 λεπτά πριν, haHa είπε

αρχισε να διαμαρτυρεται η Φερραρι για το oil consumption

Η κουβέντα για το oil consumption υπήρχε πριν, από το 2016. Τελικά η FIA έβγαλε οδηγία πέρσι μετά το Spa όπου έθετε όριο στην κατανάλωση. Και φυσικά είπε για τους νέες κινητήρες που θα έρθουν. Αλλά το μαγικό είναι ότι η Mercedes πρόλαβε και έβγαλε και τον 4ο της κινητήρα πριν την ανακοίνωση ενώ οι υπόλοιπες ομάδες έμειναν με τον 3ο. Όταν ανακαλύψεις κάτι στην F1 έχεις ένα πλεονέκτημα για 2 άντε 3 αγώνες μέχρι είτε να το αντιγράψουν είτε να το bannarei η FIA. Εδώ η FIA πετούσε χαρταετό, για να μην πούμε παλιότερα για την πίσω ανάρτηση. Το παιχνίδι αυτό το έβλεπε ο μακαρίτης ο Marchione για αυτό και απειλούσε να βγάλει την Ferrari.

----

Επειδή βλέπω F1 από τα 12 μου, το παιχνίδι φαίνεται αρκετές φορές στημένο με την διοργανώτρια αρχή να υπόσχεται "ευελιξία" σε μια ομάδα παρασκηνιακά για να τους κρατήσουν στην F1. Τα κόστη είναι τεράστια. Πιο παλιά είχαμε ERA Mclaren, μετά Ferrari, μετά Red Bull και τώρα Mercedes. Το παιχνίδι δεν φαίνεται καθόλου ξεκάθαρο. Και είναι λογικό, σε ένα εθελοντικό πρωτάθλημα δεν θα σκάσει ο άλλος 300m ++ για να βγαίνεις 3ος-4ος..

Επεξ/σία από greg4
Ξέχασα την εικόνα
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, greg4 είπε

Μάλιστα. Να στα πιάσω ένα ένα τότε.

Καταρχήν δεν είχε την αγωνιστική γραμμή. Ήταν στο ακάθαρτο κομμάτι δεξιά. Στην αγωνιστική γραμμή ακουμπάς τα kerb αριστερά. Μόλις τα ακουμπήσεις ανοίγεις τη γραμμή στα δεξιά όπου ακουμπάς τα kerbs δεξιά και μετά στα καπάκια αριστερά. Μάντεψε ποιος ήταν πάνω στα kerb πάνω στην είσοδο. Ο Seb. Γιατί ο Vestappen είχε μπει ανοικτά μέσα. Και φυσικά μόλις κατάλαβε ότι θα φάει προσπέρασμα, και μάλιστα πάνω στη στροφή (!), απόφασισε αν ακολουθήσει την γνωστή του τακτική από τον lord of the rings "You shall not pass", έκλεισε την γραμμή αριστερά ενώ ο Vettel ήταν ήδη στα kerb και φυσικά τον έκανε να spin. Κανονικά θα πήγαινε ευθεία έτσι όπως μπήκε στη στροφή.

Τα kerb αριστερα τα ακουμπας οταν προσπαθεις να παρεις την στροφη και αυτο ουσιαστικα προσπαθησε ο Μαξ, αλλα ο Vettel ειχε βαλει την μουρη του. 
Ολοι οι οδηγοι κλπ ειπαν οτι οτι το φταιξιμο ηταν κυριως του Vettel. Παμε παρακατω.

42 λεπτά πριν, greg4 είπε

Η καραμέλα με το ταχύτερο μονοθέσιο έχει πιάσει τόπο μετά από όλο τον καταιγισμό σχετικών ειδήσεων από Βρετανικά ΜΜΕ που σκοπό έχουν να προωθήσουν τον οδηγό τους. Πάμε με στοιχεία λοιπόν. Στα δέκα τελευταία grand prix, η Mercedes έχει πάρει 8 pole positions και η Ferrari 2. Στα 3 τελευταία μάλιστα η διαφορά τους έφτασε στα 0,5s. Και στα δυο που κατάφερε να περάσει η Ferrari ήταν με 0,1s σε Γερμανία και Monza. Γερμανία μάλιστα δεν έχουμε καλό μέτρο σύγκριση καθώς ήταν Seb vs Bottas, όχι Seb vs Lewis. Μπορεί να την έχαναν και εκεί. Φυσικά το όλο hype έγινε επειδή έφαγε την προσπέραση ο Hamilton στο Spa και φυσικά ο μόνος λόγος ήταν επειδή έχει καλύτερο μονοθέσιο ο Seb. Το γεγονός ότι είχε καλύτερο έξοδο και slip stream δεν παίζει ρόλο... Ακόμα και οι Force India τον πέρασε σε απόλυτη ταχύτητα αλλά καλά έκανε και έκοψεια αυτά;

Κανενας δεν μπορει να αρνηθει οτι πραγματι η Mercedes εχει 8 στις 10 pole positions, οπως και κανενας δεν μπορει να αρνηθει οτι πχ 2 απο αυτες(Ουγγαρια, Βελγιο) ηρθαν επειδη ο Χαμιλτον οδηγησε καλυτερα υπο βροχη στο q3, παρολο που ειχε πιο αργο μονοθεσιο ή επειδη o Vettel εκανε λαθος στο q3, ενω ηταν πιο γρηγορος στο q2(νομιζω Αυστρια) ή επειδη εκανε εξαιρετικο γυρο ο Χαμ και ο Vettel εναν γυρο ετσι και ετσι που ισα που περναγε τον Κιμι(για 50 χιλιοστα) στην Αγγλια.
Γενικοτερα, στο q3 τους τελευταιους 10 αγωνες εχει κακη αποδοση ο Vettel.

Χωρις να υπολογισουμε τα λαθη, αρκουσε μονο στα 2 βροχινα q3 να μην εχανε την μπαλα και να επαιρνε pole και το σκορ θα ηταν 6-4. 

Και αυτα χωρις να υπολογιζουμε οτι γενικοτερα η Ferrari εχει καλυτερο race pace λογω καλυτερου tyre management. Δηλαδη οτι μπορει να χανει οριακα pole, αλλα να εχει πιο γρηγορο μονοθεσιο στον αγωνα.

42 λεπτά πριν, greg4 είπε

Δυο αυτοκίνητα μπροστά ήταν, δεν έχει δικαίωμα να αλλάξει την γραμμή του; Εδώ δικαιολόγησε τον Verstappen που είχε τον Vettel δίπλα του, αυτό σε πείραξε; Και αν θες να δεις fair racing δες πως αντέδρασε ο vettel στην στροφή 5 όταν τον πέρασε ο Hamilton.

Στην ευθεια εισαι υποχρεωμενο να αφησεις χωρο, στη στροφη αν εισαι μπροστα δικαιουσαι να ακολουθησεις την αγωνιστικη γραμμη.
Το προβλημα με την κινηση του Vettel στο προηγουμενο αγνωα(χωρια οτι ηταν επικινδυνη πολυ) ηταν οτι ουσιαστικα εκανε 2 κινησεις: προς τα δεξια, σταματαει και μετα ξανα προς τα δεξια.

42 λεπτά πριν, greg4 είπε

Η κουβέντα για το oil consumption υπήρχε πριν, από το 2016. Τελικά η FIA έβγαλε οδηγία πέρσι μετά το Spa όπου έθετε όριο στην κατανάλωση. Και φυσικά είπε για τους νέες κινητήρες που θα έρθουν. Αλλά το μαγικό είναι ότι η Mercedes πρόλαβε και έβγαλε και τον 4ο της κινητήρα πριν την ανακοίνωση ενώ οι υπόλοιπες ομάδες έμειναν με τον 3ο. Όταν ανακαλύψεις κάτι στην F1 έχεις ένα πλεονέκτημα για 2 άντε 3 αγώνες μέχρι είτε να το αντιγράψουν είτε να το bannarei η FIA. Εδώ η FIA πετούσε χαρταετό, για να μην πούμε παλιότερα για την πίσω ανάρτηση. Το παιχνίδι αυτό το έβλεπε ο μακαρίτης ο Marchione για αυτό και απειλούσε να βγάλει την Ferrari.

Ακριβως: Επιβεβαιωσες αυτο που ειπαμε:

οτι περυσι "η Fia ετρεξε να το ξεψαχνισει με το που διαμαρτυρηθηκε η Φερραρι"(κατι που ειναι απολυτως λογικο, οπως και ειναι λογικο αυτο που εκαναν φετος Μερσεντες/Ρενω οταν ειδαν ξαφνικα την Φερραρι να εχει παραπανω ιπποδυναμη). Δεν διαβασαμε ομως περυσι τα αντιστοιχα που διαβασαμε φετος.

 

Για το οτι η Φερραρι πιαστηκε στον υπνο και δεν εβγαλε τον 4ο κινητηρα της πριν την απαγορευση(αν και τον ειχε δωσει στην Haas), αλλα το εκανε η Μερσεντες ειναι ενα ακομα στοιχειο που δειχνει οτι συχνα στην Φερραρι παιρνουν λαθος αποφασεις.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, haHa είπε

Τα kerb αριστερα τα ακουμπας οταν προσπαθεις να παρεις την στροφη και αυτο πανω-κατω προσπαθησε ο Μαξ. Ηρθε βεβαια ο Vettel και λογω υποστροφης χτυπησε τον Μαξ.

Ναι προσπαθεί. Δεν είχε μπει καλά στη στροφή και είχε αφήσει κενό αριστερά στην αγωνιστική γραμμή. Αυτό το εκμεταλεύτηκε ο Vettel. Επειδή ήταν μισό λάστιχο μπροστά δεν σημαίνει ότι όλη η πίστα ήταν δικιά του. 

22 λεπτά πριν, haHa είπε

λοι οι οδηγοι κλπ ηταν οτι το φταιξιμο ηταν κυριως του Vettel

Αν εννοείς όλοι οι οδηγοί τους Βρετανούς Di Resta και Martins, οκ πάσο.

 

Για το αργό μονοθέσιο δεν έχω να σου πω κάτι άλλο. Τα στοιχεία μιλάνε από μόνα τους. Ως για το βρεγμένο στην Ουγγαρία πχ ψάξε λίγο για πήρε την Pole ο Hamilton.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, greg4 είπε

Έχεις κάποια στοιχεία για αυτά;

Πολυ προχειρα, o Vettel εχει χασει την αεροτομη του στον 1ο γυρο με δικη του υπαιτιοτητα σε 5 αγωνες στους τελευταιους 30:

Καναδας 2017
Σιγκαπουρη 2017 (κατεστρεψε αγωνα 2 αλλων οδηγων)
Μεξικο 2017 (χτυπησε αρχικα τον Verstappen και μετα χτυπησε τον Χαμιλτον και του εσκασε το ελαστικο του. Δηλαδη εκανε 2 διαφορετικα incidents)
Γαλλια 2018
Ιταλια 2018 

 

Και ολα αυτα ενω εχει μονοθεσιο για front row, αντε second row , οποτε εχει πολυ μικροτερες πιθανοτητες για επαφη.

Και μιλαμε παντα μονο για first-lap incidents και για περιστατικα που εχει χασει την αεροτομη του, οχι για απλα incidents.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...