Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στο replay νομιζω οτι το κωλοπαιδακι (Μαξ) ειχε προλαβει και ειχε μπει στη στροφη πριν ερθει ο Σεμπ και τον χτυπησει...

Δεν ειδα το συμβαν απο καλη καμερα βεβαια! Επιφυλασσομαι να το ξαναδω ομως!

Με τετοιο ιστορικο ο Φερσταπεν επρεπε να φαει μαυρη σημαια στο περιστατικο με τον Κιμι, οποτε με τον Σεμπ δε θα ειχε συμβει καν! 😁

Καλα ο Χαμιλτον κλαιγεται με το παραμικρο στον ασυρματο.

Εδω αλλες φορες καθεται και λεει ψεματα οτι κατι εχει το αμαξι του και δεν το νιωθει καλα για να ψαρωσουν στη Φερραρι.

Οσα πρωταθληματα και να παρει, οσο οδηγαρα να ειναι (που ειναι) για μενα ειναι "δηθενιάς".

  • Like 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ωωω απιστευτα αψυχολογητος Μαγκνουσεν κανει τελευταια στιγμη δεξια και κλεινει Λεκλερκ πριν την πρωτη στροφη.

Μια μαυρη σημαια και για αυτον θα ηταν ο,τι πρεπει.

  • Like 2
Δημοσ.

"Magnussen is and will always be a stupid. It's a fact " αυτα είπε αν άκουσα καθαρά. Και δεν γίνεται να μην συμφωνήσω με Λεκλέρκ. 

 

Ο Μαξ απ'την άλλη τέρμα επικίνδυνος σε ένα ακόμα gp, έχουμε χάσει το μέτρημα βασικά, και συνήθως θα την πληρώσει ο Κίμι. Κουραστικό να επαναλαμβανεται, αλλά με τιμωρίες τύπου 5sec γελάει ο κόσμος. Όταν ο Μαλντονάντο έκανε τα μισά έτρωγε καμπάνες, αλλά εδώ συνεχίζονται οι δικαιολογίες περί απειρίας κτλ. 

  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

"Magnussen is and will always be a stupid. It's a fact " αυτα είπε αν άκουσα καθαρά. Και δεν γίνεται να μην συμφωνήσω με Λεκλέρκ. 

Ο Μαξ απ'την άλλη τέρμα επικίνδυνος σε ένα ακόμα gp, έχουμε χάσει το μέτρημα βασικά, και συνήθως θα την πληρώσει ο Κίμι. Κουραστικό να επαναλαμβανεται, αλλά με τιμωρίες τύπου 5sec γελάει ο κόσμος. Όταν ο Μαλντονάντο έκανε τα μισά έτρωγε καμπάνες, αλλά εδώ συνεχίζονται οι δικαιολογίες περί απειρίας κτλ. 

Ναι ρε φιλε ειναι δυνατον. πως τον εχουν ετσι στα οπα οπα τον βερσταπεν. το σκατιαρικο 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωστος... ο Λεκλερκ συνηθως δε μιλαει αλλα για να φτασει να πει κατι τετοιο...

Ξαναειδα το συμβαν Βεττελ - Φερσταπεν και θεωρω οτι ειναι 50-50 η ευθυνη αρα αγωνιστικο συμβαν.

Ισως θα επρεπε να περιμενει μετα τη spoon για να επιτεθει αφου ξερει οτι ο Μαξ ειναι ανεγκεφαλος και δεν εχει και τιποτα να χασει.

Ετσι ο Μαλντοναντο ειχε κανει το 1/3 του Μαξ και ειχε φαει καμπανες, ο δε Μοντογια ειχε παρει και μαυρη σημαια με το Σουμαχερ.

Το κωλοπαιδακι εχει μεγαλο φαν κλαμπ και το χαϊδευουνε.

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eχουμε φτασει σε σημειο που θα πρεπει να σκεφτει πρωτα αυτος που ειναι πισω απο τον φερσταπεν αν πρεπει να τον περασει η να περιμενει να κανει καποιο λαθος η πιτ στοπ... Ο τυπος ειναι χαζος ξεκαθαρα, στα βηματα του πατερα του βαδιζει ( στην μετριοτητα δηλαδη ). Tα περι απειριας εχουν γινει κουραστικα πλεον, 4η σεζον στην φορμουλα 1 και συνεχιζει να παιζει μαριο καρτ. Ποινες χαδια, η ομαδα του πιστευω ισως και να μην τους νοιαζει, η φια στην πο@τσ@ της δεν την νοιαζει το αθλημα γενικα. Τελειωνει η σεζον και bye bye cosmote tv.

Επεξ/σία από Manoleros95
  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ήταν χαζός. Την ταχύτητα την είχε, το κένο το είχε γτ να μην πάει; Επειδή ο άλλος είναι στα @@ του και δεν τον νοιάζει αν θα τερματίσει ή όχι;

 

vettel.jpg

Δημοσ.

πανχαζος είναι γιατι ξερει ότι διπλα του εχει τον MAx ότι και να σημαινει αυτό...Υποθετω ξερει για την ποινη 5δευτερολεπτων και επισης αφου εχει την δυναμη να περασει πρεπει να το κανει πανω στην στροφη?Περιμενε 20δευτερολεπτα και περνα με το DRS σαν ανθρωπος...Ο MAX καλως η κακως ακολουθει την αγωνιστικη γραμμη σχεδόν, θα επρεπε κανονικα ο εμπρος αριστερα τροχος να βρεθει πανω στην ασπρη γραμμη ωστόσο του αφηνει και καποιον χωρο. Είναι και μισο μονοθεσιο εμπρος αρα πως είναι δικο του λαθος? Ο vet επρεπε να κοψει...

  • Like 3
Δημοσ.

Παντως τι θα γίνει με το «ξύλο» που ρίχνουν max, mag και σια και το «χαίδεμα των αυτιών» τους απο την FIA? 

Απο την άλλη, δεν με χαλάει καθόλου, προσφέρει έστω κάποιο θέαμα. Βασικά σκεφτομαι ότι ισως η FIA εχει αποφασίσει να αφήσει λίγο πιο οριακές καταστάσεις να εξελίσσονται (πιθανόν και λόγο του Halo που μειώνει τις πιθανότητες ατυχημάτων; ). Σε αυτη την περίπτωση ομως, δεν οφείλουν να το πουν ξεκάθαρα με κάποιο τρόπο, ώστε όλοι να επωφελούνται απο αυτό το νέο καθεστος και όχι μόνο οι πιο «ατίθασοι»;

Γιατί αλλοιώς μενει μια εντύπωση ότι υπάρχουν «κακά παιδιά» που δεν τα «ακουμπάει» η FIA, ενώ θα μπορούσαν όλοι να οδηγούν πιο «βρώμικα», χωρίς να φοβούνται πιθανές ποινές..

Παρέκμασε η Φεράρι μετά το gp της Γερμανίας, η στάση του σώματος του Φέτελ εδώ και πολύ καιρο δείχνει ότι «κλαιει τη μοίρα του» σχετικά με τα όσα συμβαίνουν στην ομάδα. Παντως, ο ξαφνικός θάνατος του Sergio Marchionne πιστευω ότι είναι μια ισχυρή δικαιολογία. Η απώλεια ενος CEO και Chairman δεν είναι και εύκολο πράγμα για να το αντιμετωπίσει η κάθε ομάδα... Φοβάμαι μηπως συνεχιστούν και στο 2019 τα προβλήματα της σκουντερία... 

Μπραβο σε Χαμιλτον και Ρικιαρντο για την Ιαπωνία. 

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

πανχαζος είναι γιατι ξερει ότι διπλα του εχει τον MAx ότι και να σημαινει αυτό...Υποθετω ξερει για την ποινη 5δευτερολεπτων και επισης αφου εχει την δυναμη να περασει πρεπει να το κανει πανω στην στροφη?Περιμενε 20δευτερολεπτα και περνα με το DRS σαν ανθρωπος...

Ναι γιατί στην ευθεία θα το άφηνε έτσι ο Μαξ :D

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω παντως δεν μπορω να βαλω τον Ολλανδο στην ιδια συνομοταξια με Magnussen, Grosjean, Ericsson, Maldonado, κτλ Δηλαδη ο Φετελ τωρα που μιλαει, δεν εχει προκαλεσει ατυχηματα ή δεν εχει παρει ρισκα? Ο Χαμιλτον, ο Αλονσο, για να μην παμε λιγο  παλια και θυμηθουμε και κατι αλλους Γερμανους πρωταθλητες που δεν αφηνανε κουνουπι να τους περασει. Αλλ αυτο ειναι και ο εγωισμος τους αλλα και το ταλεντο τους,το ενστικτο τους και η πιστη στις δυναμεις τους, κατι που χαρακτηριζει ολους τους μεγαλους οδηγους. Δεν ειμαι φαν του, τον θεωρω ακομα αρκετα ανωριμο ως προσωπικοτητα και αυτο οντως προκαλει σε συνδυασμο με την ηλικια, ισως και την αβαντα λογω της δημοτικοτητας του,προβληματα στην οδηγικη συμπεριφορα, αλλα μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Αυτη την στιγμη ειναι το μεγαλυτερο ταλεντο στην Φ1, οχι ο καλυτερος οδηγος. Ακομα κι ο Χαμιλτον, μολις τα τελευταια χρονια εχει πλεον μια ωριμοτητα και αυτοσυγκρατηση, που δεν εδειχνε παλαιοτερα

 

1 ώρα πριν, TheGrisGrisMan είπε

Παρέκμασε η Φεράρι μετά το gp της Γερμανίας, η στάση του σώματος του Φέτελ εδώ και πολύ καιρο δείχνει ότι «κλαιει τη μοίρα του» σχετικά με τα όσα συμβαίνουν στην ομάδα. Παντως, ο ξαφνικός θάνατος του Sergio Marchionne πιστευω ότι είναι μια ισχυρή δικαιολογία. Η απώλεια ενος CEO και Chairman δεν είναι και εύκολο πράγμα για να το αντιμετωπίσει η κάθε ομάδα... Φοβάμαι μηπως συνεχιστούν και στο 2019 τα προβλήματα της σκουντερία...

Η ferrari ειχε βρει τροπο να παιρνει περισσοτερη ισχυ απο την υβριδικη μοναδα, κατι που προφανως εψαξαν οι αλλες ομαδες ή και η ιδια η FIA και το σταματησε αφου δεν επιτρεποταν. Σε συνδυασμο και με την καλυτερη διαχειριση ελαστικων, ειχαν το πανω χερι μεχρι ενα σημειο. Πιθανοτατα η απωλεια του Μαρκιονε τους απορρυθμισε και δεν εδειξαν την απολυτη συγκεντρωση,για αυτο και εκαναν ισως κρισιμοτατα λαθη τακτικης. Ολα αυτα, μαζι και η βελτιωση της mercedes τοσο με τις αναβαθμισεις οσο κυριως με την διαχειριση των ελαστικων,που ηταν αρχικα ψιλοπροβληματικη, εχουν φερει την κατασταση εδω που ειναι. Αλλο ενα χαμενο πρωταθλημα για τους Ιταλους και οσο οι Γερμανοι θα συνεχισουν να ασχολουνται σοβαρα,δυσκολα θα αλλαξει η κατασταση. Αυτο θα γινει μαλλον αν η honda εχει αποκτησει ενα προβαδισμα με τις υβριδικες μοναδες, που δεν θα "μοιραστει" με τους αλλους. Και ποια ομαδα θα εχει κινητηρα honda του χρονου?...🏁

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...