Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

αποκλείεται να είναι πραγματικοι χρονοι αυτοι ρε παιδια...Πολύ μεγαλη διαφορα, καποια φουστια εχουν κανει!και στα 2 Sessions είναι μισο δευτερολεπτο πισω ο Vet από τον Bot...Πολύ δυσκολα!

Ακριβώς οι διαφορές των τελευταίων αγώνων!

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο γιατί πάει αργά η Ferrari

https://www.motorsportmagazine.com/opinion/f1/mph-ferraris-engine-mystery

Επίσης η Mercedes υποστηρίζει ότι η Ferrari έχει ρίξει τους κινητήρες για την ζωή του κινητήρα. Ουσιαστικά αυτό που λέει και το άρθρο πάνω είναι πως η έξτρα ισχύ του κινητήρα που κατάφεραν να βγάλουν μειώνει την ζωή του κινητήρα..

Δημοσ.

Το θεμα ειναι οτι για να εισαι νο1 μονοθεσιο στην F1 δε φτανει μονο η απολυτη ισχυς του κινητηρα!

Θα χαροπαλεψει με Red Bull στη Suzuka η Ferrari...

Δημοσ.

Στο άρθρο του Hughes, λέει ότι ο Whiting αρνήθηκε την ύπαρξη 2ου αισθητήρα στη Ferrari, στα σχόλια υπάρχει vid του Arrivabene που λέει ότι υπάρχει.

Τελικά τι φάση;

Βάση αποτελεσμάτων και μην έχοντας καθαρή εικόνα από τα RB μάλλον είναι συνδυασμός. Έχει πέσει η Ferrari και έχει βρει κατιτίς η Merc ταυτόχρονα.

Οπότε βάση του άρθρου, λευκή σημαία στο τελευταίο μέρος του πρωταθλήματος από τη Ferrari; Πήγαιναν απλά για κάποιες νίκες; Περίμεναν να είναι χαοτικά μπροστά; Όπως φουρτουνιάζουν τις στρατηγικές του Σ/Κ  - φουρτούνιασαν και τις στρατηγικές της χρονιάς (engine wise);  Ή η Merc είναι τόσο μπροστά που μόνο με overstretch τη κοντράρουν σε μέρος του πρωταθλήματος;

Δημοσ.

Εγω εκτιμω (χωρις να εχω απτες αποδειξεις) οτι απο την αρχη ηταν μπροστα η Μερσεντες, απλα επιτηδες "εκοβαν" στην αρχη και σε  καποιους αγωνες μετα για να εχει λιγο ενδιαφερον το πρωταθλημα και να ανεβει η τηλεθεαση.

Δεν μπορει και φετος ξαφνικα να "παταει γκαζι" απο ενα σημειο και μετα η Μερσεντες και να εξαφανιζεται απο τον ανταγωνισμο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ~mxls~ είπε

Έχουν σταματήσει κάθε εξέλιξη μονοθεσίου οι Ιταλοί για φέτος πιστεύω.

Αυτό δεν είναι και πολύ έξυπνο όταν θεωρητικά παλεύεις για πρωτάθλημα..

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Εγω εκτιμω (χωρις να εχω απτες αποδειξεις) οτι απο την αρχη ηταν μπροστα η Μερσεντες, απλα επιτηδες "εκοβαν" στην αρχη και σε  καποιους αγωνες μετα για να εχει λιγο ενδιαφερον το πρωταθλημα και να ανεβει η τηλεθεαση.

 

Πως επιτυγχανεται αυτο στην πραγματικοτητα ομως?Γιατι δεν νμζ να παταει λιγοτερο γκαζι ο HAM...Ο μονος τροπος ειναι να περιοριζουν καπως το μονοθεσιο και μετα απο τα 3/4 της σεζον να αφαιρουν τον περιορισμο αυτον. Η ερωτηση ομως ειναι πως δεν το βρισκουν με τους ελεγχους οι αγωνοδικες? Επισης παντα υπαρχει το ερωτημα πως γινεται ο HAM να ειναι τοσο μπροστα απο τον BOT?

1 λεπτό πριν, Diinekis21 είπε

Αυτό δεν είναι και πολύ έξυπνο όταν θεωρητικά παλεύεις για πρωτάθλημα..

με 50 βαθμους διαφορα η παλη γινεται μονο στα λογια...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Πως επιτυγχανεται αυτο στην πραγματικοτητα ομως?Γιατι δεν νμζ να παταει λιγοτερο γκαζι ο HAM...Ο μονος τροπος ειναι να περιοριζουν καπως το μονοθεσιο και μετα απο τα 3/4 της σεζον να αφαιρουν τον περιορισμο αυτον. Η ερωτηση ομως ειναι πως δεν το βρισκουν με τους ελεγχους οι αγωνοδικες? Επισης παντα υπαρχει το ερωτημα πως γινεται ο HAM να ειναι τοσο μπροστα απο τον BOT?

με 50 βαθμους διαφορα η παλη γινεται μονο στα λογια...

Yπαρχουν τροποι. Ο πρωτος και ο πιο ευκολος ειναι ο ιδιος ο οδηγος να μην πηγαινει στο 100% αλλα στο 98%. Δεν το παιρνει κανεις χαμπαρι. Φυσικα μια τετοια οδηγια θα μπορουσε να δοθεί και στους 2 οδηγους και ταυτοχρονα να μην ειναι ανιχνευσιμη. 

Ο Χαμ ειναι τοσο μπροστα απο τον Μποτας γιατι απλα ειναι ΠΟΛΥ καλυτερος του, τι να λεμε τωρα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Yπαρχουν τροποι. Ο πρωτος και ο πιο ευκολος ειναι ο ιδιος ο οδηγος να μην πηγαινει στο 100% αλλα στο 98%. Δεν το παιρνει κανεις χαμπαρι. Φυσικα μια τετοια οδηγια θα μπορουσε να δοθεί και στους 2 οδηγους και ταυτοχρονα να μην ειναι ανιχνευσιμη. 

 

 μα πως γινεται αυτο ειδικα...Ας πουμε βλεπουμε το γραφημα στην τηλεοραση που δειχνει οτι παταει full γκαζι...Εχει αγωνιστικη γραμμη, αρα?

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Yπαρχουν τροποι. Ο πρωτος και ο πιο ευκολος ειναι ο ιδιος ο οδηγος να μην πηγαινει στο 100% αλλα στο 98%. Δεν το παιρνει κανεις χαμπαρι. Φυσικα μια τετοια οδηγια θα μπορουσε να δοθεί και στους 2 οδηγους και ταυτοχρονα να μην ειναι ανιχνευσιμη...

Από cheats άλλο τίποτα η F1. Αλλά συνήθως αφορά μηχανικές λεπτομέρειες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά κόβουν όσες στροφές θέλουν από τον κινητήρα και επιτυγχάνεται το αποτέλεσμα που συζητάτε.

Δε χρειάζεται να γίνει κάτι περίπλοκο.

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

 μα πως γινεται αυτο ειδικα...Ας πουμε βλεπουμε το γραφημα στην τηλεοραση που δειχνει οτι παταει full γκαζι...Εχει αγωνιστικη γραμμη, αρα?

Βρε συ εδω ξερουν οι οδηγοι ποσο χρονο χανουν οταν ειναι πισω απο καποιον (βλ Φετελ-Μποτας στην Ουγγαρια), λες να μην μπορουν να κοντρολαρουν το ρυθμο τους;

Τη σχεση εχει η αγωνιστικη γραμμη με το ρυθμο; Ολοι αγωνιστικη γραμμη ακολουθουν αλλα δεν ειναι ολοι το ιδιο γρηγοροι!

Μονο οταν εχεις την τηλεμετρια καποιου μπορεις να δεις αν κοβει επιτηδες ή οχι.

 

Διαφορετικά μεσω engine management μπορουν να κανουν ο,τι γουσταρουν.

Επεξ/σία από tommy^
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...