Manoleros95 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ακομα ενας αγωνας παρωδια. Λιγη δραση για 2-3 γυρους στις πρωτες θεσεις και μετα ΥΠΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ. Ειπαμε νεα εποχη, καλα θα κανουμε να συνηθιζουμε σιγα σιγα. Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2018 από Manoleros95 1
newton91 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Πηγα να δω τον αγωνα στην ΕΡΤ και ουτε καν εκανε μεταδοση, στις 6 θα το δειξει. Μιλαμε ειναι τοσο ζωα! και γτπ σχολιαστες! Στο διαολο δεν μπορουμε να δουμε τπτ Στις 28/9/2018 στις 10:49 ΠΜ, nikolas.stamb είπε Καλημέρα στην παρέα, Ρε παιδιά, ίσως λίγο εκτός θέματος, αλλά που βλέπετε Φ1? Προφανώς υπάρχει η ΕΡΤ και ο ΟΤΕ με τα συν και τα πλην τους, αλλά γίνεται πχ να κάνουμε καμια online συνδρομή στο skysports πχ και να βλέπουμε από κει? Κοίταξα λίγο και την online υπηρεσία που έχει βγάλει το formula1.com, αλλά απότι κατάλαβα δεν γίνεται στην Ελλάδα. Ψάχνω δηλαδή μια λύση σε streaming, και ας πληρώσω ένα ποσό, που να έχει fullhd και ιδανικά την περιγραφή του skysports. Η ΕΡΤ πραγματικά δεν βλέπεται με αυτούς τους σχολιαστές, και έχουν αυξήσει τις διαφημίσεις τελευταία. Όσον αφορά τον ΟΤΕ, τον είχα για ένα χρόνο, αλλά το θεωρώ υπερβολή να πληρώνω ολόκληρο το πακέτο για να βλέπω μόνο Φ1. Δεν βλέπω κάτι άλλο, και ήθελαν να μου το αυξήσουν μετά τον πρώτο χρόνο. Που βλέπετε λοιπόν εσεις? Απο twitch υπαρχουν streams. 720p χωρις lag. Ισως μεινεις ικανοποιημενος. 1
johnyboy Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 υπάρχει ακόμα αυτό το σπορ με τα χορτοκοπτικα που τρέχουν? 2
Diinekis21 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, newton91 είπε Πηγα να δω τον αγωνα στην ΕΡΤ και ουτε καν εκανε μεταδοση, στις 6 θα το δειξει. Μιλαμε ειναι τοσο ζωα! και γτπ σχολιαστες! Στο διαολο δεν μπορουμε να δουμε τπτ Απο twitch υπαρχουν streams. 720p χωρις lag. Ισως μεινεις ικανοποιημενος. Το συμβόλαιο με την Liberty επιβάλλει στα ελεύθερα κανάλια να δείχνουν μερικούς αγώνες (4 ή 5) μαγνητοσκοπημένους, δεν είναι θέμα ΕΡΤ. Από τους πιο βαρετούς αγώνες της χρονιάς και παρωδία τύπου Αυστρίας 2002 η οποία απλά δε χρειαζόταν... Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2018 από Diinekis21 1
nash-gf Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Επειδή δεν είδα τίποτα ούτε χτες ούτε σήμερα, τι είχαμε; Ήταν τόσο καλύτερες οι Μερσέντες; Διαβάζω γκρίνια και για team orders μεταξύ Μπότας και Χαμ.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Ηταν πολυ ταχυτερες οι Merc ναι... Για μια φορα λειτουργησε η στρατηγικη της Ferrari στα pit stop αλλα λογω διαφορας μονοθεσιου πηγε περιπατο... Γκρινια για τα team order επειδη ο Bot αφησε τον Ham πρωτο... 1
~mxls~ Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Δεν έπρεπε να γίνει αυτό σήμερα. Εμετικό που θυμίζει άλλες εποχές. Ο τίτλος ουσιαστικά έχει κλειδώσει για Χαμ και δεύτερος να έβγαινε σήμερα. Η Φερραρι πήρε σωστές αποφάσεις. Εντάξει, συμβαίνουν και αυτά. 1
Μάκαρος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Αρκετα ταχυτερες οι mercedes σημερα αλλα δυστυχως φανηκαν παρα μα παρα πολυ μικροι με αυτη τους τη κινηση, κριμα, απλα λυπαμαι τον μποτας 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 7 ώρες πριν, Μάκαρος είπε Αρκετα ταχυτερες οι mercedes σημερα αλλα δυστυχως φανηκαν παρα μα παρα πολυ μικροι με αυτη τους τη κινηση, κριμα, απλα λυπαμαι τον μποτας Ελα μωρε...ας μικρυνουν και αυτοι λιγο,τουλαχιστον μοιρασαν νικες στον Bottas και ενα πρωταθλημα στον Rosberg...Οι αλλοι δεν δινουν του αγγελου τους νερου που λενε και στο χωριο μου... Αμα απο του χρονου δεν σταματησουν τα teamorders τρεχα γυρευε τι θα γινει...Η μια λαθος κινηση πισω απο την αλλη!
tommy^ Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Aλλος ενας βαρετος αγωνας. 1 απορια εχω: αν ειναι γραμμενο στο συμβολαιο του Μποτας να δινει θεση οταν τη χρειαζεται ο διεκδικητης του τιτλου, γιατι στο team radio ρωτησε αν θα γινει το swap και μετα ηταν "καπως"; Αφου υποτιθεται οτι το ξερει... Εχουμε απο την αλλη τον "δηθενιά" τον Χαμιλτον που και καλα πηγε στον Μποτας για το "σορρυ" με το που βγηκε απο το μονοθεσιο... Αν ηταν μαγκας θα ξαναεδινε παλι τη θεση στον Μποτας. Επισης, εφοσον οι Μερσεντες θα επαιρνε τους ιδιους βαθμους συνολικα ειτε κερδιζε ο Μποτας ειτε ο Χαμιλτον, για ποιο λογο αποφασισε να πει στον πρωτο να αφησει να περασει ο δευτερος; Εκλαψε ο Χαμιλτον σε team radio που δεν ακουσαμε; Και μαλιστα με τοσο ακομψο τροπο, "στον ταδε γυρο, στη στροφη 13"... Μικροτητες απο μια μεγαλη ομαδα οπως η Μερσεντες. Η Φερραρι επαιξε καλη στρατηγικη (παραδόξως) αλλα ηταν τετοια η διαφορά με Μερσεντες που ο Χαμ περασε τον Φετελ λες και ο Φετελ οδηγουσε Williams. Mε Kimi πηγαν να τραβηξουν το stint μηπως και συμβει κατι, αλλα δε συνεβη οπότε... Εξαιρετικος ο Φερσταπεν και ο Λεκλερκ για αλλη μια φορά. Εκτος απο τις προσπερασεις που δε γινονται, ενα ακομα τεραστιο αρνητικο ειναι το θεμα με τη διαχειριση ελαστικων. Ειναι καταντια απο αγωνας ταχυτητας να γινεται αγωνας διατηρησης ελαστικων. Δε λεω, σιγουρα ενας καλος οδηγος πρεπει να διαφυλασσει τα λαστιχα του, αλλα μεχρι ενα σημειο. Ηταν μπροστα ο Φερσταπεν με πολλων γυρων ultraoft και οι αλλοι απο πισω με φρασκαδουρα soft αμολουσαν αετο... Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2018 από tommy^
Μάκαρος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Ελα μωρε...ας μικρυνουν και αυτοι λιγο,τουλαχιστον μοιρασαν νικες στον Bottas και ενα πρωταθλημα στον Rosberg...Οι αλλοι δεν δινουν του αγγελου τους νερου που λενε και στο χωριο μου... Αμα απο του χρονου δεν σταματησουν τα teamorders τρεχα γυρευε τι θα γινει...Η μια λαθος κινηση πισω απο την αλλη! Συμφωνω για τα team orders. Επισης θελω να δω και την πιεση που θα εχει ο Vettel λογω Leclerc, καθως ο μικρος ειναι ετοιμος να διεκδικησει νικες
Diinekis21 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Ελα μωρε...ας μικρυνουν και αυτοι λιγο 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Aλλος ενας βαρετος αγωνας. 1 απορια εχω: αν ειναι γραμμενο στο συμβολαιο του Μποτας να δινει θεση οταν τη χρειαζεται ο διεκδικητης του τιτλου, γιατι στο team radio ρωτησε αν θα γινει το swap και μετα ηταν "καπως"; Λίγο; Εννοείς πόσο ακόμα; Φέτος όλη τη χρονιά Wolff, Allison και ο Lauda (μέχρι το καλοκαιρινό break) πάνε από εμετική δήλωση και κίνηση στην επόμενη. Θεμιτά τα team orders αλλά χθες είχαμε Austria 2002. O Bottas ήταν όπως ήταν για τους εξής λόγους: Ακριβώς ότι χθες δε χρειαζόταν να γίνει. Ο Ham ήταν μπροστά από Vettel, ο Bottas ήταν σταθερά πιο γρήγορος όλο το Σ/Κ και τα Merc ήταν εμφατικά πιο γρήγορα από τα Ferrari. Του το έφεραν ύπουλα, στο 1ο team radio ο Allison είπε του Bottas ότι υπάρχει κίνδυνος για blistering του Ham και να τον καλύψει. Γι'αυτό και θεωρούσε ότι εφόσον πέρασε ο κίνδυνος θα ξαναπάρει τη θέση και είχαμε κηδεία στο podium και στα "απολογητικά" - κατευναστικά team radios από Allison & Wolff. Max & Charles πετούσαν χθες τα πουλέν μου και είχε και μια ευχάριστη νότα το grand prix! Άλλη αηδία και αυτό με τη διαχείρηση ελαστικών, πάλι στο ρελαντί πήγαιναν για μεγάλο μέρος του αγώνα. Υποτίθεται ότι δουλεύουν να βρουν λύση για αυτό FIA & Pireli αλλά δε βλέπω φως όταν οι δηλώσεις τους είναι τύπου "είναι πάρα πάρα πάρα πολύ δύσκολο θέμα". Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2018 από Diinekis21
tommy^ Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Ετσι! Το θεμα ειναι γιατι να εχει τετοια τακτικη η Μερσεντες με τον Μποτας; Γραφεται στο συμβολαιο του Μποτας; (τοτε κακως κλαιγεται) Ειναι off the record απαιτηση του Χαμιλτον; (τοτε ειναι μεγαλος θεατρινος) Ειναι αποφαση της ιδιας της Μερσεντες; Αν ναι, τι οφελος εχει; Αφου τους ιδιους βαθμους θα παρει σαν κατασκευαστης!
Προτεινόμενες αναρτήσεις