tommy^ Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Παιδια ολοι ξερουμε οτι για να παρεις πρωταθλημα πρεπει πρωτα απο ολα να εχεις το καλυτερο μονοθεσιο. Απο κει και περα παιζει ρολο το ποσο "μακρια" ειναι το δευτερο καλυτερο μονοθεσιο ωστε να αναδειχθει η ικανοτητα του καθε οδηγου και οι στρατηγικες εντος πιστας καθε ομαδας. Αν για παραδειγμα το καλυτερο μονοθεσιο του grid απεχει πολυ απο τους υπολοιπους τοτε ακομα και τραγικα λαθη να κανει ο οδηγος ή η ομαδα σε στρατηγικη, τοτε θα το παρει το πρωταθλημα. Αν οι διαφορές με τον δευτερο ειναι πολυ μικρες, τοτε το παιχνιδι θα κριθει στις λεπτομερειες. Το φετινο πρωταθλημα ειναι περιεργο. Εκει που λες οτι ειναι ισοδυναμα τα μονοθεσια, σου ρχεται η mercedes και διαλυει τον ανταγωνισμο. Παρατηρησατε ποσο γρηγορα ανοιξε τη διαφορά ο Χαμ οταν ξεμπλεξε με την κινηση και ηταν μονο 1sec μπροστα απο Φερσταπεν; Μεσα σε 2 γυρους την πηγε στα 3+ sec. Σε τετοιες συνθηκες βλεπεις την πραγματικη δυναμικη του μονοθεσιου και οχι στον υπολοιπο αγωνα που εκανε συντηρηση κινητηρα και ελαστικων. Τελος, οπως προειπε και ενας φιλος πιο πανω, πρεπει να δοθεί ενα τελος σε αυτο τον "αγωνα συντηρησης ελαστικων, καυσιμων, κινητηρα". Για μενα ή θα πρεπει να καταργησουν τελειως τα pit stops ωστε να ζοριζονται οι οδηγοι να περασουν μεσα στην πιστα (θα πρεπει να αλλαξουν και τα μονοθεσια ωστε να μπορει να ακολουθησει το πισω μονοθεσιο ανετα σε αποσταση βολης) ή να επιτρεψουν ξανα τους ανεφοδιασμους οπότε να ανακατευτει λιγο η τραπουλα.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, tommy^ είπε Τελος, οπως προειπε και ενας φιλος πιο πανω, πρεπει να δοθεί ενα τελος σε αυτο τον "αγωνα συντηρησης ελαστικων, καυσιμων, κινητηρα". Για μενα ή θα πρεπει να καταργησουν τελειως τα pit stops ωστε να ζοριζονται οι οδηγοι να περασουν μεσα στην πιστα (θα πρεπει να αλλαξουν και τα μονοθεσια ωστε να μπορει να ακολουθησει το πισω μονοθεσιο ανετα σε αποσταση βολης) ή να επιτρεψουν ξανα τους ανεφοδιασμους οπότε να ανακατευτει λιγο η τραπουλα. Η προσωπικη μου αποψη σε αυτο ειναι οτι απολαμβανα οταν ειχαμε ανεφοδιασμους και τουλαχιστον 2 pitstops...Παιζαν πιο πολλα με τις στρατηγικες... 2
tommy^ Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Φυσικα γιατι δεν ηξερες τι φορτιο καυσιμου κουβαλουσε ο αλλος. Προτιμω το μοντελο χωρις καθολου pit stops (φυσικα αγωνες με λιγοτερους γυρους) ωστε να παιχτουν ολα στην πιστα! Αυτο προϋποθετει να ξανασχεδιαστουν αεροδυναμικα τα μονοθεσια βεβαια.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 χωρις καθολου Pit stops όμως νομιζω ότι οι ομαδες που ξεχωριζουν θα ξεχωρισουν ακομα πιο πολύ, δεν εχουνε οι άλλες ομαδες πιθανοτητα Undercut η overcut...Γενικα κατι πρεπει να γινει ώστε ας πουμε ο τελευταίος από τον πρωτο να εχουν MAX 1sec διαφορα ανα γυρο...Όχι τωρα που τρεχουν με 4-5 δευτερόλεπτα!
tommy^ Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Ε καλα και τωρα περαν των 2 πρωτων ομαδων δεν μπορει να κανει undercut κανεις αλλος αφου η διαφορα στη δυναμικη ειναι τεραστια. Ειχα ακουσει μια φορα εναν που ειχε πεταξει την ιδεα οι πρωτοι στο πρωταθλημα να ξεκινουν απο τις πισω θεσεις.... βεβαια μετα θα πρεπει να αλλαξει λιγο και η λογικη των Q.
greg4 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Είχε δοκιμαστεί μια χρονιά χωρίς αλλαγή ελαστικών. Νομίζω το 2005. Δεν πήγε και πολύ καλά.. Πολλά σκασμένα λάστιχα. Νομίζω αν γινόταν υποχρεωτικά τα 2 pit stop θα ήταν πιο ενδιαφέρον. Επίσης η όλη λογική της F1 άρα και της Pirelli, ήταν να κάνουν τα λάστιχα πιο μαλακά ώστε να φθείρονται παραπάνω άρα να έχουμε 2 pit stop. Αυτό που έγινε όμως τελικά είναι οι οδηγοί να πηγαίνουν πιο αργά ώστε να προστατεύσουν τα λάστιχα. Χτες πχ ήταν γελοίο ότι πήγαιναν 11s πιο αργά σε σχέση με τον χρόνο της pole.. 1
papoys1 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 όταν ο Γερμανός και ο Χάμιλτον ασφαλώς αποφασίσουν ότι η φόρμουλα πρέπει να αποκτήσει ενδιαφέρον ενδεχομένως να δώσουν κάποια νίκη ή έστω τον τίτλο του χρόνου βέβαια στη Φεράρι ή Ρεντμπουλ αν κρατήσει Μαξ. Για φέτος game over.
tommy^ Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 To 2005 τα ελαστικα δεν ηταν slick εντελως, ειχαν αυλακια οποτε τελειως διαφορετικη ιστορια!
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Το άλλο ενδιαφερον που σκέφτομαι καμια φορα και θα ειχε πλακα είναι αν οι βαθμοι μοιραζονταν με βαση την θεση σου...Δηλαδη ο πρωτος επαιρνε 1 βαθμο ο δευτερος 2 κτλπ...ο τελευταίος 20..Και κερδιζε αυτος με τους λιγοτερους! xD xD xD Ετσι οι διαφορες δεν θα ανοιγαν τοσο πολύ και ισως ειχε καποιο ενδιαφερον...Η τελος παντων να βρουν έναν τροπο να μην ξεφευγει τοσο πολύ καποιος...Μια εγκαταλειψη να κανει ο ενας διεκδικητης ο άλλος ξεφευγει με +25 η +18...Δεν το λες και λιγο...Ενώ αν επαιρνε ο πρωτος max 10 βαθμούς δεν θα ηταν τρελη η διαφορα...
fuz10n Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) ολοι εσεις που θεωρειτε οτι ο Χαμιλτον ειναι απλα ενα εκτελεστικο οργανο πανω στο καλυτερο μονοθεσιο και παει μονο του και αυτος καθεται μεσα, αναρωτιεμαι εχετε οδηγησει ποτε αγωνιστικα ή εστω ερασιτεχνικα... να δειτε τη γλυκα... αντε 2 γυρους οχι 50. το μονοθεσιο για να γινει καλυτερο παντα θελει εναν καλυτερο οδηγο που θα το βελτιωσει με τις πληροφοριες του και την αισθηση που παιρνει απο αυτο. δε φτασαμε ακομα στην εποχη που ολα βγαινουν απο τα νουμερα και τους υπολογιστες. ειδικα σε ενα πρωταθλημα που θελει στρατηγικη και προσοχη στις φθορες απο τον οδηγο για να βγει ο αγωνας. οτι ακριβως ακουω και για το μαρκεθ που ειναι κουλος στην πραγματικοτητα και η dorna του δινει τα πρωταθληματα, και το λορενθο στο motogp που ο dovi ειναι καλυτερος γιατι πηρε περσι νικες. αποψη μου, το καλυτερο μονοθεσιο δε το φτιαχνει μονη της η εταιρια. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από fuz10n 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, fuz10n είπε αποψη μου, το καλυτερο μονοθεσιο δε το φτιαχνει μονη της η εταιρια. πολύ μεγαλη αληθεια αυτό!
tommy^ Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Εγω παντως που εχω κανει καρτ 3 φορες στη ζωη μου, μετα απο 10 λεπτα μεσα στην πιστα, βγηκα με τα 1000 ζορια απο το καρτ και πιαστηκα μεχρι και στα αυτια. Στα Μεγαρα που μπαινω 2-3 φορες το χρονο με το αμαξι μου ειναι λιγο καλυτερα τα πραγματα. Μετα απο 15λεπτο session παντως νιωθω αρκετα εξουθενωμενος ειδικα τον ζεστο καιρο. Σιγουρα η φυσικη κατασταση αυτων των ανθρωπων ειναι αλλου σε σχεση με εναν που δεν ειναι το επαγγελμα του. Το καλυτερο μονοθεσιο το φτιαχνουν οι μηχανικοι, αεροδυναμιστες. Ο οδηγος απλα το τελειοποιει. 1
fuz10n Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Το καλυτερο μονοθεσιο το φτιαχνουν οι μηχανικοι, αεροδυναμιστες. Ο οδηγος απλα το τελειοποιει. δε θα διαφωνησω, απλα να προσθεσω και οτι πρεπει να το φερει και στα μετρα του
nikolas.stamb Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Καλημέρα στην παρέα, Ρε παιδιά, ίσως λίγο εκτός θέματος, αλλά που βλέπετε Φ1? Προφανώς υπάρχει η ΕΡΤ και ο ΟΤΕ με τα συν και τα πλην τους, αλλά γίνεται πχ να κάνουμε καμια online συνδρομή στο skysports πχ και να βλέπουμε από κει? Κοίταξα λίγο και την online υπηρεσία που έχει βγάλει το formula1.com, αλλά απότι κατάλαβα δεν γίνεται στην Ελλάδα. Ψάχνω δηλαδή μια λύση σε streaming, και ας πληρώσω ένα ποσό, που να έχει fullhd και ιδανικά την περιγραφή του skysports. Η ΕΡΤ πραγματικά δεν βλέπεται με αυτούς τους σχολιαστές, και έχουν αυξήσει τις διαφημίσεις τελευταία. Όσον αφορά τον ΟΤΕ, τον είχα για ένα χρόνο, αλλά το θεωρώ υπερβολή να πληρώνω ολόκληρο το πακέτο για να βλέπω μόνο Φ1. Δεν βλέπω κάτι άλλο, και ήθελαν να μου το αυξήσουν μετά τον πρώτο χρόνο. Που βλέπετε λοιπόν εσεις?
tommy^ Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Κι εγω διεκοψα ΟΤΕ ΤV γιατι μονο F1 εβλεπα και νομιζω δεν αξιζε τα λεφτα... ΕΡΤ εβλεπα μεχρι περσι, αλλα δε βλεποταν/ακουγοταν... Δεν εχω ψαξει ακομα για συνδρομητικη λυση απο εξωτερικο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις