Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, χαλαρώστε λίγο οι Χαμιλτονικοί, προφανώς και είναι κορυφαίος ο Ham αλλά 5 χρόνια τώρα μόνος τρέχει και έχει χάσει και 1 πρωτάθλημα από τον Rosberg.

Η αξία του αντιπάλου δίνει μεγαλύτερη αξία στην νίκη και η Ferrari μπαίνει με αυτογκόλ από τα αποδυτήρια (pit). ;)

40 βαθμοί με τα τωρινά δεδομένα,  δεν ανατρέπονται με τη καμία! Η εποχή είναι Mercedes πρώτα.. F1 είναι παιδιά, από το μονοθέσιο ξεκινάμε.

Τα μονοθέσια δε μπορούν να ακολουθήσουν κάτω από 2 sec, ανεβάζουν  τρομερά θερμοκρασίες.

2 φορές έβγαλε πρόβλημα η Merc φέτος και τις 2 μόνο που δεν έβγαλε περίστροφο να τους σκοτώσει. Την ομάδα που του έχει δώσει 3 πρωταθλήματα, ένα κάρο νίκες, pole σχεδόν το φετινό και έχουμε και δρόμο μέχρι τουλάχιστον το 2020. O Vettel o καημένος  τι έπρεπε να σούρει και σήμερα στην ομάδα του.

Ο Lewis έχει κάνει αρκετές μεστές εμφανίσεις στους αγώνες φέτος, δε μου έρχεται καμία εξαιρετική ( όχι ότι είναι κακό αυτό) και στην αρχή της χρονιάς ήταν λίγο υποτονικός. Βλέπε Baku πχ..

Για την αυτοπεποίθηση του, δε θέλει και ικανότητες Sherlok για να καταλάβετε από που προέρχεται. Κάθεται στο κορυφαίο μονοθέσιο στη κορυφαία ομάδα. Αν ανησυχούσε όπως ο ανταγωνισμός του για τα πάντα, δε θα ήταν έτσι, όπως έλεγε και στο άρθρο από το SkySports.

 

Anyway στα του αγώνα

 

Η Ferrari δεν είναι η πρώτη φορά που πάει να βγει με πιο μαλακή γόμα και τελικά τρώει τα μούτρα της. Όπως όλα τα λάθη της δε αρκείται να τα κάνει μία φορά, συνεχίζει..

Κάθε αγώνας που περνά, με κάνει και πιο περίεργο να δω τι φάση συμβαίνει εκεί μέσα. Πως γίνεται επαγγελματίες με budget εκατομμυρίων να παίρνουν τέτοιες αποφάσεις. Τι προσομοιώσεις κάνουν; Ζάρια ρίχνουν; :P

Μία παρέα φοιτητών( 1-2 μαθηματικοί, 2-3 προγραμματιστές άντε και 1 αναλυτής με λαπτοπ των 1500€) δε θα έκαναν τα λάθη πάνω από μία φορά...

Ο καημένος ο Vettel πέρασε τον Max στη πίστα και μετά βρέθηκε εγκλωβισμένος πίσω του και να πρέπει να πάει με U μέχρι το τέλος!!

Ωραίος ο Max που τον κράτησε όταν έβγαινε από τα pit. Ο Lewis με καθαρό αέρα μόνος μπροστά. Μία φορά χρειάστηκε να είναι σε εγγρήγορση και ήταν!

Σα ξενερωμένοι οι Φινλανδοί. Χασάπης ο Perez (σήμερα).

Και το πιο σημαντικό: Έλεος με την οικονομία σε καύσιμα και ελαστικά από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα.

 

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ωχ ωχ...λες να εχουμε δραματα?Σαν υποστηρικτης τους Ham δεν μου αρεσει η προοπτικη της ιπταμενης βομβας εεεε Ολλανδου πισω απο τον Ham σαν ομως φιλαθλος που αγαπαω την Formula σιγουρα θελω να γινει κατι στην αρχη!

Μάπα το καρπούζι τελικα... :-) 

Ωραιο πως μέσω Γκροζάν ξαφνικά έγινε ενδιαφέρον, αν και για περίπου 2 λεπτά ξέρω γω; 

Αυτο με το να ακυρωθούν οι μπλε σημαίες, σας αρέσει σαν ιδέα; 

 

Δημοσ.

@Diinekis21 Καλα στην Ferrari δεν ξερω τι γινεται πραγματικα τα εχουν χασει!
 

Οσο για τον Ham δεν ξερω αν εχει οδηγησει εξαιρετικα αλλα εχει κανει οτι ακριβως χρειαζεται...θα τα κατανομαζα εξαιρετικα αν με ρωτας μιας και ειναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ οδηγος στο grid που τα κανει με τετοια συνεπεια...και το μονοθεσιο δεν εχει τοση σχεση με αυτο,το οτι δηλαδη ο HAM ειναι μια μηχανη τοσο καλοκουρδισμενη που δουλευει για εναν μαραθωνιο χωρις ανασα...Φυσικα και το μονοθεσιο ειναι στην ιδια κατηγορια,ομως εχουμε δει οδηγους να χανουν πρωταθληματα με καλα μονοθεσια λογω αλλων παραγοντων...Φετος ας πουμε η Φερραρι....Για αυτο και προσωπικα τον θαυμαζω απο το 2007 αν θυμαμαι καλα που τον πρωτοειδα...Επισης ξεχνας το πιο σημαντικο..Οτι αλλαξε ομαδα κατι που εκεινη την εποχη εμοιαζε με υποβαθμιση...προφανως απο πισω δεν ξεραμε τι επαιζε αλλα το να παρεις τετοιο ρισκο χρειαζεται κοτσια...

Η αξια του αντιπαλου οπου αναφερεσαι,φετος θεωρω οτι ειναι πολυ πολυ μεγαλυτερη απο τα προηγουμενη 3 χρονια που ηταν απλα εσωτερικη η διαμαχη...Αλλος ενας λογος που τον θεωρω τον καλυτερο οδηγο του grid σημερα...Για την αυτοπεποιθηση που λες ναι οκ..το μονοθεσιο παιζει μεγαλο ρολο. Αλλα και ο Vettel ειναι 4φορες παγκοσμιος πρωταθλητης,θα ελεγες οτι εχει μια α' αυτοπεποιθηση και εναν αερα πρωταθλητη,εγω ομως αυτο που βλεπω ειναι οτι ΕΙΔΙΚΑ φετος απουσιαζει...ειναι λες και βλεπεις τον Vettel την πρωτη σεζον με την RBR...

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

... 

Για την αυτοπεποίθηση του, δε θέλει και ικανότητες Sherlok για να καταλάβετε από που προέρχεται. Κάθεται στο κορυφαίο μονοθέσιο στη κορυφαία ομάδα. Αν ανησυχούσε όπως ο ανταγωνισμός του για τα πάντα, δε θα ήταν έτσι, όπως έλεγε και στο άρθρο από το SkySports.

Anyway στα του αγώνα

Η Ferrari δεν είναι η πρώτη φορά που πάει να βγει με πιο μαλακή γόμα και τελικά τρώει τα μούτρα της. Όπως όλα τα λάθη της δε αρκείται να τα κάνει μία φορά, συνεχίζει..

Κάθε αγώνας που περνά, με κάνει και πιο περίεργο να δω τι φάση συμβαίνει εκεί μέσα. Πως γίνεται επαγγελματίες με budget εκατομμυρίων να παίρνουν τέτοιες αποφάσεις. Τι προσομοιώσεις κάνουν; Ζάρια ρίχνουν; :P

Μία παρέα φοιτητών( 1-2 μαθηματικοί, 2-3 προγραμματιστές άντε και 1 αναλυτής με λαπτοπ των 1500€) δε θα έκαναν τα λάθη πάνω από μία φορά....

Κορυφαία ομάδα στάνταρ, μονοθέσιο για φέτος όχι ρε. Στην καλύτερη να πεις ισάξια. Μικρές διαφορές ανά πίστα. 

Εμάς τους δύο να βάλουνε σε στρατηγική αγώνα, δεν παίζει για κανένα λόγο να τα κάναμε αυτά. Για. Κανένα. Λόγο. Δεν γίνεται ρε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Αυτο με το να ακυρωθούν οι μπλε σημαίες, σας αρέσει σαν ιδέα; 

Δε ξέρω κατά πόσο πραγματικά το σκέφτονται. Απλά πετάνε ότι "ιδέα" υπάρχει και κόβουν αντιδράσεις.

Αν καταργούνταν θα περίπλεκε πολύ και ύπουλα τα πράγματα. Σκεφτείτε πχ. να είναι να φάει γύρο ένα Toro Rosso. Αφήνει τα RB κρατά τα υπόλοιπα. Τώρα σκεφτείτε αυτό σε grand prix που δε προσπερνάς. Τώρα βάλτε και τις υπόλοιπες σχέσεις ομάδων στην εξίσωση..

Ένα χάος και όχι με τη καλή έννοια. Δε λειτουργούσε σε εποχές που ήταν πιο ανεξάρτητες οι ομάδες. Πόσο μάλλον τώρα που υπάρχουν πιο "διαπλεκόμενες" σχέσεις.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Δημοσ.

Επικος Αλονσο, πολλα μπραβο σε αυτον τον τυπο και πολυ κριμα που θα φυγει απο F1.

Μποτας αλλη μια φορα για φαπες, εκτεθηκε παλι απο τον teammate του και κλαψουριζε στο radio για τη Ρενο την οποια δεν μπορουσε να φτασει καλα-καλα. Ειλικρινα, αν εχουν ακριβως ιδιο μονοθεσιο σε updates με τον Χαμιλτον, δε θα πρεπε καν να βρισκεται στην F1.I

Φερσταπεν για αλλη μια φορα κακομαθημενος αφου ενω λογω του traffic κερδισε 4 sec και βρεθηκε πισω απο Χαμ, εκνευριστηκε που δεν τον αφησε αμεσως ο Γκροσαν ο οποιος πριν ειχε καθυστερησει τον Χαμ και ειχε βοηθησε τον Φερσταπεν να πλησιασει.! Εκει επρεπε να βγει μια παλαμη μεσα απο το κρανος και να του σκασει 2 χαστουκια.

Ρικιαρντο και Ραικονεν αδιαφοροι.

Περεζ και Σιροτκιν για μαυρη σημαια.

Ferrari στραγητικη για κλαματα, καθε φορα αναρωτιεμαι ποσο χειροτερα μπορουν να τα κανουν και καθε φορα τα καταφερνουν ακομα χειροτερα.

Φετελ προσπαθησε και μπραβο του για το καλο tyre managment.

Χαμ απλα διαστημικος σε ταχυτητα και ψυχραιμος. Δεν τον παω καθολου με αυτο το δηθεν καλο στυλακι του ενω καταβαθος ειναι ..... αλλα δεν μπορω να μην παραδεχτω οτι δικαιως βρισκεται στην κορυφη.

Παει και αυτο το πρωταθλημα, διαδικαστικου χαρακτηρα οι επομενοι αγωνες. Εκτος κι αν αρχισει και χαλαει σε καθε αγωνα το μονοθεσιο του Χαμιλτον.

  • Like 3
Δημοσ.

Να πω και εγω την άποψη μου?

Ναι, ο Χαμιλτον εχει αποφυγει λάθη και τα λοιπά, ωστόσο βρίσκεται απο την αρχή της καριερας του ως τα τελευταια χρόνια στο τοπ μονοθέσιο της εκάστοτε χρονιάς. Με μονοθεσιο εκτός συναγωνισμου, όλοι μπορουν να πάρουν πρωτάθλημα, βλέπε Ροσμπεργκ προπέρυσι. Οταν κατι δεν δουλεψει καλά, και ο Χαμ αρχίζει να γκρινιάζει και βάλλει και κατα της ομάδας του, παρόλο που το 70% της δουλειας την καθαρίζουν αυτοι και την δινουν ετοιμη σε αυτον.. Δεν τον θεωρώ μεγάλο οδηγό, όσο τυχερό γιατι βρέθηκε στην σωστη ομάδα την σωστη στιγμή.

Στον αντίποδα, υπάρχουν οδηγοί που με χαμηλότερης δυναμικότητας μονοθεσιο εχουν φερει νικες, και ποτε δεν βρέθηκαν σε καποια κορυφαία ομάδα, η οταν βρεθηκαν κληθηκαν να παίξουν τον ρόλο του wingman. Βλέπε τις νίκες και τα βάθρα Raikkonen οταν ήταν στην LOTUS.

O Vettel, κατωτερος των περιστασεων κατω απο πίεση, παρόλο που εχει την ιδια ταχυτητα με τον Χαμ και ισαξιο φετος μονοθεσιο.. Σπαει και σε αυτό φταίει η Φεράρι που κανει παιδικά λάθη συνεχως, λες και ειναι ομάδα GP2. Και αυτόν δεν τον θεωρώ μεγαλο οδηγό, τα πρωταθλήματα του και αυτός τα εχει καπαρώσει με αυτοκίνητο εκτός συναγωνισμού, και εχει χάσει κατα κρατος απο Webber και Riciardo στην RedBull, όταν απουσίαζαν οι οδηγίες της ομάδας.

Η φορμουλα πλέον είναι ειναι αγώνας οικονομιας,  με μονοθεσια σαν αυτα που σχεδιαζουν πανεπιστημια και κάνουν 300 χιλιόμετρα με ενα λίτρο βενζίνη.. Δεν γίνεται να κανεις οικονομια στο καυσιμο και στο λάστιχο και αυτο να λέγεται αγώνας... Δεν γίνεται ο πρωτος να κάνει καλύτερο γυρο στο 1,43 στον αγώνα και ένας Magnussen να γυρνάει στο 1,41 γιατι στα παπάρια του τα λαστιχα και η οικονομια...

Η F1 εχει καταντησει λίογο τσιρκο πάντως.. Δεν ειναι λογικό να οδηγαει μονοοθέσιο ο Stroll και ο Ocon να κινδυνευει να μεινει εκτός F1. 

 

 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Να τη πεις την άποψη σου ρε μάγκα.

Αλλά είναι δυνατόν;

Εννοείται ότι είναι κορυφαίος πιλότος ο Ham. Το ότι δεν έχει περάσει από κακό μονοθέσιο σε όλη του τη καριέρα δε το αναιρεί αυτό.

Για Vettel να σου θυμίσω ότι 2010 & 2012 πήρε επικά πρωταθλήματα με ανατροπή υπό αντίξοες συνθήκες στον τελευταίο αγώνα. Προφανώς και αυτός είναι κορυφαίος.

Πότε έχασε κατά κράτος από Webber;.. Όταν έκανε 4/4; Ε τον loser βλέπει Webber στους εφιάλτες του... :P Χρησιμοποίησε το google για το 2014. Θα μάθεις ενδιαφέρουσες ιστορίες.

Απολαύστε  τους 2 κορυφαίους και τους υπόλοιπους εξαιρετικά ταλαντούχους που υπάρχουν ή έρχονται και αφήστε τους αναθεματισμούς στην άκρη παρακαλώ..

Στα άλλα σωστός είσαι. Για Ocon, o Wolff ψάχνει να του βρει ομάδα. Ας στάξει η Merc μια χορηγία σε Force, Williams ή όπου αλλού και να πάει. Αλλά ήθελαν να στείλουν οδηγό τους στη Toro Rosso για free grooming και να μπορούν ανά πάσα στιγμή να τον τραβήξουν. Ε δε πάει έτσι! Aς κάνει επίσημη 2η ομάδα γι'αυτό.  Αυτή η αλαζονία της Μerc μπορεί και να τον κάψει εν τέλει, όπως έκαψε τον Wehrlein.

Είναι μια πραγματικότητα πάντως υπάρχουν πολλοί ταλαντούχοι πιλότοι και έρχονται και άλλοι. Οι θέσεις είναι μόνο 20 όμως.

  • Like 2
Δημοσ.

Συγγνώμη, υπάρχει πρωταθλητής (και μάλιστα πολλάκις, όχι μια φορά) που να μην είχε ταχύτατο μονοθέσιο; Ο Σένα και ο Προστ δεν οδηγούσαν την MP4-4; Ο Μάνσελ την FW14; Ο Σούμι τις F2002 και F2004;

Βγάζουμε δηλαδή μέτριους Σεμπ και Χαμ, επειδή οδήγησαν και νίκησαν με ανταγωνιστικά μονοθέσια. Το ότι οι μεγάλες ομάδες, έχοντας τα καλύτερα μονοθέσια, επιλέγουν και τους κορυφαίους οδηγούς για να τα χειριστούν, ωστέ να επιτευχθεί το μέγιστο αποτέλεσμα, δεν υπάρχει σαν πιθανότητα;

Βάθρα με τη Λότους και ο Γκροζάν πήρε - κι αυτός καλύτερος του Χάμιλτον να φανταστώ.

  • Like 3
Δημοσ.

Αποψη μου ειναι, και καλώς να διαφωνουμε.. Ο Χαμ και ο Φετελ δεν μου βγαζουν την στόφα μεγάλου οδηγού, τι να κάνω τώρα? Τα νούμερα και οι αριθμοί δεν μου λένε κάτι οταν μπαίνουν και άλλοι παράμετροι στο προσκήνιο. Ατσαλάκωτοι βγαινουν απο τα μονοθεσια μετα απο κάθε νικη, να σου θυμίσω πως ο Mansell δεν μπορουσε να σταθει στα πόδια του μετα απο αγώνα, βλέπε μονακό με αντίπαλο τον Senna. Δεν ειπα οτι δεν ειναι καλοί, είπα οτι δεν τόσο καλοί όσο άλλοι που εχουν πετύχει λιγότερα.

30 λεπτά πριν, nash-gf είπε

Βάθρα με τη Λότους και ο Γκροζάν πήρε - κι αυτός καλύτερος του Χάμιλτον να φανταστώ.

Αυτό ειπα? Είπα οτι δεν εχω δει τις δυνατοτητες του με ενα μετριας δυναμικοτητας αυτοκίνητο, και ειμαι επιφυλακτικός στο να τον πώ μεγάλο οδηγό.. Εχασε απο τον ομοσταυλό του όταν τους παίξαν 50/50, κάτι μου λέει αυτο..

Δημοσ.

Το πρωτάθλημα αλλάζει στρατόπεδο μόνο μετά από αλλαγές στον κανονισμούς και κυρίως στους κινητήρες, γιαυτό και έχουμε περιόδους ομάδων και όχι οδηγών (αυτό αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι θεατές).

Αυτό για να γίνει χρειάζεται προεργασία 2 ετών σε επίπεδο διαβουλεύσεων ομάδων και FIA την οποία δεν την βλέπουν οι θεατές. Μπορούν όμως να την αντιληφθούν διαβάζοντας τις αλλαγές κάθε χρονιάς.

Για τους οδηγούς ισχύει μόνο το να βρεθούν στην κατάλληλη τον σωστό χρόνο. Μετά απλά καθαρίζουν την μπουγάδα.  

Για τους νέους που παρακολουθούν το άθλημα θα σας πω ότι όταν η Williams έπαιρνε πρωτάθλημα τότε ο Frank έκανε σοβαρές μειώσεις στον πρωταθλητή για να καταλάβει ότι αν δεν οδηγούσε το μονοθεσιό του πρωτάθλημα θα έβλεπε μόνο στα όνειρά του.

και να σας το αποδείξω αυτό σας λέω ότι πρωτάθλημα πήρε η Brown (o Ross τους πήρε τα σώβρακα) και όχι ο Εγγλέζος οδηγός της.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, nash-gf είπε

Η Τόρο Ρόσο του 2008 και η ΜακΛάρεν του 2009 ήταν ανταγωνιστικά μονοθέσια;

Στο τέλος της σαιζόν η μακ ηταν στα ιδια με ρεντμπουλ και Μπρόν, και ο κίμι πήρε νικη με ενα απαραδεκτο μονοθέσιο.

Οσο για την τορο ρόσο, φαρσα, ετσι?

Του χρόνου, αν ο γιαπωνέζος δωσει καλό μοτεράκι στα αναψυκτικά, βλέπω τον μύξα (Φετελ) και τον μήτρογλου (Χαμ) να πάνε για τσαγάκι απο το κακομαθημένο (βερσταπεν)

Επεξ/σία από aneurysm
Δημοσ.

Ο Hamilton το Σάββατο όντως έκανε ένα καταπληκτικό γύρο. Η Ferrari ενώ είχε φέρει ένα κάρο HS είναι απορίας άξιο πως δεν κατάφερε να τα φέρει σε κατάσταση λειτουργίας και μετά το πρώτο sector ουσιαστικά τα είχε καταστρέψει. Από ότι διαβάζω ο κινητήρας τους βγάζει πολύ δύναμη στην έξοδο των στροφών και αυτή η δύναμη μεταφέρεται στα πίσω λάστιχα, τα οποία τα υπερθερμάνει. Το ίδιο έπαθε και ο Ραικόνεν στη Ιταλία όπου τα μπροστά ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση.

Τώρα για τον αγώνα ο Vettel ίσως έκανε τον πιο μεστό αγώνα του αποφεύγοντας μια σύγκρουση στην αρχή. Αν είχε την ίδια υπομονή και σε άλλους αγώνες (Baku - Monza) θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση τώρα. Αλλά γενικά θεωρώ ότι είχαν το τρίτο πιο αργό μονοθέσιο σε ρυθμό αγώνα και δεν νομίζω εκτός και αν έπαιρναν Pole να είχαν ελπίδα να κερδίσουν τον αγώνα. Για την στρατηγική οκ τι να πούμε. Ίσως ήλπιζαν να έκαναν undercut στον Hamilton, να έβγαιναν πρώτοι, να έφτιαχναν διαφορά και μετά 2ο pit stop. Πως θα το έκαναν αυτό βέβαια με 2,5s διαφορά όταν μπήκε για πιτ είναι άγνωστο. Άσε που δεν είδαν ότι θα έβρισκε τον Perez σύντομα.

Όπως και να έχει η Φερράρι ρίσκαρε πάρα πολύ αλλά δεν χρειαζόταν να το κάνει αν ο Vettel δεν έχανε την νίκη στην Γερμανία και έβγαινε έστω τρίτος στην Ιταλία. Μιλάμε για 28 (25+3) χαμένους βαθμούς όπου ο Χάμιλτον θα είχε 14 λιγότερους (δλδ αν έβγαινε 2ος σε Ιταλία και Γερμανία). Με λίγα λόγια πριν την Σιγκαπούρη ο Vettel θα ήταν μπροστά και όχι 30 πόντους πίσω.

O Hamilton φέτος δεν νομίζω ότι έχει κάνει κάτι ιδιαίτερο. Σίγουρα είναι ο πιο γρήγορος σε qualify αλλά φέτος έχει περάσει μόνο μονοθέσιο των top ομάδων στην Monza. Απλά δεν κάνει τίποτα risky, κρατάει τον ρυθμό και ήταν και τυχερός σε διάφορους αγώνας. Just that.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, greg4 είπε

. Απλά δεν κάνει τίποτα risky, κρατάει τον ρυθμό και ήταν και τυχερός σε διάφορους αγώνας. Just that.

Ετσι παιρνονται  τα πρωταθληματα...

Οχι με τα αν εκεινο και αν το αλλο...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...