Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά ότι η Ferrari τα έχει σκατώσει σε πολλές περιπτώσεις φέτος στην στρατηγική ισχύει. Υπάρχει και αυτό το ωραίο άρθρο από sky f1

http://www.skysports.com/f1/news/32420/11490197/why-ferrari-must-share-blame-for-sebastian-vettels-mistakes

Τους 8 γύρους δεν τους έχεις ξεκάθαρα. Δεν γίνεται να βγεις από τα Pit και να αρχίσει να πηγαίνεις του τερμά. Πρέπει να τα φέρει σε κατάσταση λειτουργίας. Τεσπά δεν διαφωνώ με το σκεπτικό σου αλλά νομίζω ότι σε αυτή την περίπτωση έκαναν το σωστό.

1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

πχ. Πως έφαγαν για άλλη μια φορά  τη προσποίηση και έβαλαν τον Kimi μέσα νωρίς φέρνοντας τον μετέπειτα στη δεινή θέση με τα ελαστικά;

Δεν είχαν επιλογές βασικά. Αν δεν έμπαινε ο Kimi θα έμπαινε σίγουρα ο Lewis. Το είπε και η ίδια Mercedes. Γιατί λες ότι πιθανό undercut δεν θα λειτουργούσε; Φυσικά και θα λειτουργούσε με 1s gap.

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Ferrari είναι τουλάχιστον "shaky" στη στρατηγική από όταν έφυγαν Brawn,Todt. Όχι μόνο φέτος.

Το άρθρο είναι υπέροχο, spot on που λένε και στο χωριό μου εκτός από το σημείο που σηκώνει debate που λέει για best car, το διάβασα χθες που μας το έδειξες! :P

Εκτός αν εννοεί best car, σασί και αεροδυναμικό πακέτο χωρίς το μοτέρ. Πέρσι, έτσι έλεγαν πολλοί δημοσιογράφοι ότι η Ferrari έχει το καλύτερο αυτοκίνητο αλλά υστερεί σε μοτέρ.

Στη 2η στροφή θα τα έχει φέρει σε θερμοκρασία αγώνα.

Κανένα πρόβλημα αν πιστεύεις ότι έκαναν καλά που μπήκαν. Nothing wrong with that. :)

Μου φαίνεται απίθανο, και ας δηλώσουν το οτιδήποτε, να έμπαινε ο Lewis αν δεν έμπαινε ο Kimi. Η Merc φαντάζομαι είχε υπολογίσει ότι θα έφτανε σε οριακό επίπεδο η S γι'αυτό και έμεινε τους παραπάνω γύρους έξω ο Lewis.

To undercut σε 1 γύρο στη Monza με αυτές τις διαφορές στις γόμες δύσκολο να πιάσει ακόμα και με 1s. To πας σε πολύ υποθετικό επίπεδο, είμαστε στο αν του αν πλέον χωρίς δεδομένα.

Τέλως πάντων εκεί θα μπορούσε η Ferrari να "δεχθεί" το undercut αλλά να μείνει έξω όσο μπορεί, θα έβρισκε πάλι τον Bottas μπροστά της, με καλύτερες συνθήκες όμως.. Όσους γύρους είχε μείνει έξω πιο φαγωμένα τα ελαστικά του Valtteri και τόσους γύρους νεότερα τα ελαστικά του Kimi. Αν τον πέρναγε θα είχε έναν Lewis, που θα τον είχε αφήσει να περάσει ο Valtteri, με ελαστικά full στο blistering.

Καλύτερο σενάριο και αυτό, αλλά είμαστε σε πολύ υποθετικά χωράφια πλέον.

Το στέρεο είναι ότι έχει ξεκινήσει να στραβώνει το θέμα για τους κόκκινους πολύ πριν φτάσουμε εδώ. Δώσε tow το σάββατο στον άνθρωπο που πάει για πρωτάθλημα.

Προς θεού, συζητήστε επακριβώς τι θα κάνετε. Vettel ακόμα και έτσι δε κερδίζεται ο αγώνας στον 1ο γύρο, χάνεται όμως εκεί.. Η Merc είχε τη δυνατότητα να παίξει ασπίδα ο Bottas χωρίς να χάνει η ίδια, ακριβώς επειδή ο Vettel ήταν εκτός πεδίου. Aυτά, φαντάζομαι και άλλα μόνο από αυτό το Σ/Κ. Οι επιλογές τους είναι τουλάχιστον shaky τα αγωνιστικά Σ/Κ και περιμένουν τα Madonna mia να τους σώσουν.. Έτσι δεν εκθρονίζουν την αυτοκρατορία της Merc, ούτε προσφέρουν πιο εντυπωσιακούς αγώνες σε εμάς.

Επιλογές υπάρχουν πάντα (ή σχεδόν πάντα, να μην είμαστε και απόλυτοι) :)

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ.
4 ώρες πριν, greg4 είπε

@Diinekis21 Ωραία η ανάλυση σου αλλά νομίζω είναι λίγο αισιόδοξη η συλλογική σου.

Όταν πέρασε ο Hamilton τον Kimi ήταν στον 45ο γύρο. Και απευθείας να τον έβαζαν μέσα θα έβγαινε στον 46. Με 24s pit stop time θα τον έβγαζαν 3,5s πίσω από τον Bottas στην καλύτερη. Θα έλεγα 4,5s γτ τον 45ο γύρο τον έκανε στο 1:26 (χάνεις ρυθμό μετά από προσπέρασμα, ήταν και τα λάστιχα). Θα είχε δηλαδή 7 γύρους να πιάσεις bottas και max. Και 1,5s να έριχνε στον γύρο μετά θα έπρεπε σε 4 γύρους να περάσει μια Mercedes με 12γύρους λάστιχα και τον κύριο που αναπαριστά έξοχα την φράση του Gandalf "You shall not pass". Λίγο αισιόδοξο δεν ακούγεται;

Επίσης δεν γίνεται να κάνουν qualify laps (engine wise) με αυτά τα μονοθέσια για 7 γύρους. Πάντα ένας γύρος πρέπει να είναι warm up lap για να φορτίσουν μπαταρία, καθώς σε έναν hot lap την τρώνε όλη. Anyway, όταν τον πέρασε είχε 16s πίσω του τον Verstappen. Αρκετά μεγάλο gap να κόψει ρυθμό και να σώσει τα λάστιχα του. 

Τα ελαστικα δεν εχουν κουμπακι να το πατας και να αντεχουν. Κανεις ο,τι μπορεις αλλα το αν θα παραδωσουν πνευμα μονο αυτα το ξερουν.

Οσο και να προσπαθουσε σε μια high speed πιστα να σωσει ελαστικα παντα θα υπηρχε το ενδεχομενο να κλαταρουν και φυσικα να γινει τεραστιο ατυχημα.

Εγω δε θα ρισκαρα να τον αφησω να γυρναει με τετοια λαστιχα με κινδυνο να γινει τρομακτικο ατυχημα με συνεπεια να ρισκαρω ακεραιοτητα οδηγου, αλλα και μονοθεσιου (= επιπλεον εξοδα για την ομαδα αν διαλυθει το μονοθεσιο).

Ηταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ τυχεροι που δεν ειχαν κλαταρισμα.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Τεσπα, ότι και να λέμε εμείς δεν έχει και πολύ σημασία. Γιατί πλέον μπαίνουμε σε πολλές εικασίες και δεν έχει και πολύ νόημα :P

Π.χ. εκεί που λες ότι η Mercedes σίγουρα δεν θα έμπαινε αν δεν είχε μπει ο Kimi, δεν μπορούμε να το ξέρουμε.

Αν και προσωπικά πιστεύω πως αν o Kimi είχε χτίσει 2-3s κενό σε σχέση με Hamilton (οπως ο seb @ spa) τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο εύκολα.

Δημοσ.

Ο,τι εγινε, εγινε guys, κουβεντουλα κανουμε!

Εκτιμω οτι δε θα εμπαινε ο Χαμιλτον αν δεν εμπαινε ο Κιμι.

Και να εμπαινε ο Χαμιλτον, θα μπορουσε να τραβηξει ο Κιμι το δικο του στιντ και να αντιστραφουν οι ρολοι στο τελος του αγωνα με Χαμιλτον με πιο ταλαιπωρημενα ελαστικα και Κιμι με πιο φρεσκα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από τόσο έντονο grand prix ανυπομονώ για το επόμενο!

Θέλω 1-2 της RB στη Σιγκαπούρη! :)

Με τους υπόλοιπους να τερματίζουν με τέτοιο τρόπο ώστε να μειωθούν οι διαφορές στα πρωταθλήματα.

Να δούμε και τι θα γίνει με τον Kimi, γιατί έχει ζουμί το θέμα. Αν μπει τελικά Leclerc το 2019, τι αντίκτυπο θα έχει στο υπόλοιπο πρωτάθλημα;

Μη ξεχνάμε και τον Stroll ;) Θα βρεθεί στη Force India πριν τη Σιγκαπούρη;.. :P

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kατι πηρε το αυτι μου για Λεκλερκ στη Φερραρι το 2019 (οριστικο)...

Απο τη μια χαιρομαι για τον παω με 1000, αλλα απο την αλλη δε θελω να φυγει ο Κιμι απο την F1... 

Επεξ/σία από tommy^
Δημοσ.

Εγώ πάλι αν και μεγάλος φαν θέλω να φύγει. Κοντεύει τα 40, είναι πολύ μεγάλος πλέον για την F1 και από τη στιγμή που δεν διεκδικεί πρωτάθλημα δεν υπάρχει λόγος να βρίσκεται εκεί.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mάγκες αφήστε να το κρίνουν οι ίδιοι αν είναι πολύ μεγάλοι και κατά πόσο το σώμα τους αντέχει.

5 χρόνια τώρα Ham-Rosberg-Vettel είναι οι μόνοι που έχουν διεκδικήσει πρωτάθλημα, να φύγουν οι υπόλοιποι ή όσοι είναι πάνω από 30,35 ή όσο κρίνει ο καθένας..

Το σώμα του καθενός είναι ξεχωριστό, δεν είμαστε όλοι ίδιοι στα 30-40 ή οποιαδήποτε ηλικία.

Σε 1,5 μήνα γίνεται 39, ναι ακούγεται μεγάλο, αλλά δεν είναι πρόβλημα η φυσική του κατάσταση.

Btw ο Kimi είναι σε εξαιρετική φυσική κατάσταση.

O Mansell που στα 39 του πήρε πρωτάθλημα θα του λέγατε να φύγει; Θα έχανε απλά το μοναδικό του πρωτάθλημα..

Ή που η τελευταία του νίκη ήταν στα 41+..

Το να υπάρχουν πρωταθλητές(Nando-Kimi) στο grid και ας μην διεκδικούν το πρωτάθλημα μόνο καλό κάνει στο σπορ.

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Το να υπάρχουν πρωταθλητές(Nando-Kimi) στο grid και ας μην διεκδικούν το πρωτάθλημα μόνο καλό κάνει στο σπορ.

Κανει καλο στο σπορ φετος...Οχι του χρονου...οχι για τα επομενα 5 χρονια. Βλεπεις με τις αλλαγες  της Force india. Υπαρχουν πιθανοτητα να μεινουν οδηγοι εκτος Grid γιατι καποιοι αγοραζουν την εισοδο τους. Εφοσον αυτο ειναι κατι που θελει η FIA ομως πρεπει να διωξει αλλους για να δωσει τοπο στα νεα παιδια που το αξιζουν πραγματικα. Αρα εκει ειναι που λεμε ας φυγουν οι Kimi,Alonso κτλπ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε διώχνει η FIA αδερφέ, ούτε θέλει ή δε θέλει τους pay drivers. Οι ομάδες κανονίζουν τα συμβόλαια τους.

Του χρόνου αν λείπουν Nando-Kimi θα είναι καταθλιπτικά φτωχότερο το grid και ας μπουν οι πολλά υποσχόμενοι  Norris-Russell. Επίσης δεν ανταγωνίζονται για τις ίδιες θέσεις.

Το point μου είναι ότι δε στέκεται σαν επιχείρημα το είναι 37,38,39 ο τάδε πρέπει να φύγει. Πρέπει να λαμβάνεται υπόψην η φυσική κατάσταση, η φόρμα του.

Αν είχαμε την ίδια κουβέντα το 2014 ή το 2015 θα έλεγα ασυζητητί ναι να φύγει ο Kimi στα 34 ή 35, δε μπορεί άλλο..

O Lewis σε 4 μήνες γίνεται 34, θα αρχίσετε να το λέτε και γι'αυτόν;

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ.

well...Ο Lewis ειναι ανταγωνιστικος...Ο Kimi για χ,ψ δεν ειναι παρολο που κανει την καλυτερη του χρονια τελευταια. Παει για 3-4 θεση. Δεν παει για πρωταθλημα. Θα μου πεις φταινει και 1000 αλλοι λογοι. Οκ. Εγω σαν θεατης δεν φταιω ομως που το ξερω αυτο και αρα δεν βρισκω λογο να υπαρχει. Οι πιο κατω οδηγοι θελουν να πανε σε πιο πανω ομαδες να διεκδικησουν πραγματα. Και αυτοι που ειναι στις πρωτες θελουν το πρωταθλημα. Ο Kimi σε ποια κατηγορια ανηκει?

Το οτι η FIA θελει οδηγους με σπονσορες απο πισω νομιζω ειναι γνωστο. Και ξανα,αναφερεις το τι θα γινει την σεζον 18-19. Εγω σε ρωταω αν κατσει ο Kimi 2-3 χρονια η αν καθοταν ο Alonso η επιστρεψει μεχρι το 20-21-22 τι θα γινει το 25? Που δεν θα υπαρχουν ταλεντα γιατι θα τα εχουμε διωξει αφου δεν βρισκαν χωρο εξαιτιας των "μεγαλων" σε ηλικια και εμπειρια και πρωταθληματα κτλπ κτλπ κτλπ. Ισως αυτο που πληρωνουμε σημερα ειναι εξαιτιας καποιων που δεν φυγαν νωριτερα οταν επρεπε...και μειναμε να εχουμε εναν Lewis και εναν Vettel και αντε εναν Ric απο αυτη την φουρνια οδηγων αξιοι να ανταγωνιστουν.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Γνωμη μου ειναι οτι καθε αθλητης πρεπει να αποσυρεται οταν βλεπει οτι πλεον δεν τραβαει.

Τοτε και μονο...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα θες να φύγει και ο Bottas που πάει για 4ος;.

Μια χαρά ανταγωνιστικός είναι pole πήρε στο τελευταίο αγώνα και 2η θέση και είναι 3ος στη κατάταξη. Από πότε είναι μόνο ο πρώτος ανταγωνιστικός; Μη ξεχνάμε και τις ειδικές συνθήκες στη Ferrari...

Σου ξαναλέω, οι pay drivers τα ακουμπούν στις ομάδες. Εάν είναι κατώτερου επιπέδου ρίχνουν το επίπεδο του πρωταθλήματος. Τι όφελος έχει η FIA από αυτό; Γιατί μόνο ζημία βλέπω για την ίδια..

Από ταλέντα ειδικά, εδώ και ~ μία δεκαετία (λόγω κυρίως των προγραμμάτων των ομάδων αλλά και του μάρκετινγκ γιατί πρέπει να βγει ο νέος τάδε) είμαστε στην εποχή που δε χρειάζεται να περιμένουν χρόνια μία ευκαιρία και κάνουν όλο και γρηγορότερα ντεμπούτα.

Να θυμίσω μερικά ηλικιακά ντεμπούτα θρύλων.. Senna (24), Schumacher (22-23), Mansell (27), Prost (25).

Με Μax φτάσαμε και κάτω από 18 κιόλας που μπήκε και ο σχετικός κανονισμός. Εδώ έχει το εξής αστείο ότι διανύει τη 4η χρονιά του στην F1 και ακόμα δε μπορεί να πιει σε αρκετές χώρες νόμιμα από τη σαμπάνια του βάθρου! :P

Από πέρσι έχουν ντεμπουτάρει 6 οδηγοί και ήδη έχει κλείσει τουλάχιστον ένας για του χρόνου. Ο ρυθμός μεταβολής του grid μόνο μικρός δεν είναι..

Μην ανησυχείς, δε θα έχεις grid 40ριδων το 25 ;)

42 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Γνωμη μου ειναι οτι καθε αθλητης πρεπει να αποσυρεται οταν βλεπει οτι πλεον δεν τραβαει.

Τοτε και μονο...

Ε ναι! Αυτό το συμπέρασμα δε βγαίνει από έναν αριθμό!

Btw ο Ric δεν είναι στην ίδια φουρνιά με Vettel-Ham. Αυτοί είναι του 07, ο Ric του 11. Θα είχες και Kubica μαζί τους αλλά χτύπησε.. Τους υπόλοιπους τους αποβάλει σιγά σιγά το σπορ.

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Άρα θες να φύγει και ο Bottas που πάει για 4ος;.

 

ειναι και 10χρονια μικροτερος απο τον Kimi ομως...

Αυτο για το Ric εχεις δικιο...Ειναι πιο νεος απλα οταν λεω γενια εννοω ας πουμε αυτους που ειναι τωρα απο 27 εως 35 ας πουμε!Ετσι κ αλλιως ειναι κατι ψιλοαυθαιρετο το τι ακριβως εννοουμε γενια σε ενα αθλημα εφοσον υπαρχουν ολες οι ταξεις ηλικιακα!Απο 18 εως 38!

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...