Diinekis21 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Tow κατά τον Vettel δίνουν εναλλάξ, τώρα ήταν η σειρά του Seb να δώσει. Κακώς αφού ένας πάει για πρωτάθλημα.. Στην εκκίνηση, ο Kimi μπλοκάρει κιόλας με προσπάθεια υπέρ του δέοντος για να μείνει μπροστά, πληγώνοντας και εκεί ελαστικά. Ενδεχομένως να υπάρχει αρκετό παρασκήνιο από αυτό το Σ/Κ, αφού δε φάνηκε να συνεργάζονται οι 2 τους ιδιαίτερα και αυτό το "we talk after" πολύ αινιγματικό.. SkySports βλέπω, προφανώς είναι pro-British αλλά έχουν εξαιρετική μετάδοση και έχω παρατηρήσει να λένε για θυσία Kimi, όχι να ήταν Νο1. Με f1 group και λοιπά, δεν ασχολούμαι - στη μετάδοση μένω, στα groups fans γράφουν και είναι άξια της λέξης (fan από fanatic!) Στο υπονομεύει όχι με την έννοια Isnogood πχ. Να συνωμοτεί θέλοντας το κακό του. Αλλά να είναι κομπάρσος στην ίδια του την ομάδα. Πρόσεξε και με τυχαία σειρά μερικά πρόχειρα που μου έρχονται: Παίρνει πολύ αργότερα τις αναβαθμίσεις του. Στη Κίνα ήταν φέτος που πήγαν να κάνουν την ασπίδα με Rai, ενώ είχαν εμφανώς "τελειώσει" τα ελαστικά του, ανεπιτυχώς καταστρέφοντας τον αγώνα του και χάνοντας βαθμούς στο κατασκευαστών. Λάθη τύπου Βελγίου, που δε του έβαλαν καύσιμα, δείχνει απλά ότι όλοι οι πόροι είναι προσανατολισμένοι προς Seb. Πολύ σωστά αναφέρεις τη Mercedes. Εκεί ναι μεν έχουν Νο2, τον κρατάνε όμως ανταγωνιστικό για να βοηθάει έμπρακτα και όχι να θυσιάζεται χωρις αντίκρισμα. Edit: To άρθρο λέει για λάθη του οργανισμού της Ferrari που φέρνουν μεγαλύτερες ευθύνες-πίεση στον Vettel. Δε λέει ο Kimi θα έπρεπε να είναι νο1. Κάνει εξαιρετική ανάλυση και παραθέτω: "At the more smoothly-drilled Red Bull team, usually all he had to do was drive. Much as Hamilton does now at Mercedes. At Ferrari, Vettel finds himself trying to manage the team from the cockpit - clearly because he feels he needs to. Much as Ferrari have been perhaps the most technically-creative team of all in the last couple of seasons (for the first time in a decade), it is still operationally a shaky one on a race weekend. So Vettel is driving the best car being run by less than the best team." Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2018 από Diinekis21 2
greg4 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Συμφωνώ βασικά, Βασικά δεν είναι ότι επίτηδες θέλουν να χαντακώσουν τον Κίμι, αυτό τονίζω. Αλλά έχουν κάνει κακές επιλογές στρατηγικής. Κι αυτό λέει το sky στο άρθρο.. Ο vettel δεν επιστεύετε την ομάδα για το race strategy και αυτό του προσθέτει έξτρα βάρος και άγχος. Ο λόγος που άργησε να πάρει το spec 2 στον κινητήρα είναι γιατί αναγκάστηκαν να του αλλάξουν στη Βαρκελώνη οπότε χάλασε το πρόγραμμα. Πήρε το spec 3 κανονικά με Vettel πάντως. edit: ναι για το άρθρο αυτό λέω. Για τα λάθη του vetter όχι για τον Κίμι ότι έπρεπε να είναι νο1. Πολύ καλό άρθρο πάντως, ναι Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2018 από greg4
nash-gf Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Εγώ πάντως είμαι επιφυλακτικός ως προς την επιλογή Λεκλέρκ. Αδιαμφισβήτητα έχει τρομερό ταλέντο, αλλά δεν έχει κλείσει καν μια ολόκληρη σεζόν, και τον έχουμε δει μόνο απέναντι στον Έρικσον - ο οποίος τίμιος μεν, περιορισμένων δυνατοτήτων δε. Θα έχει την υπομονή η Φερράρι να τον στηρίξει όταν κάνει λάθη είτε λόγω απειρίας είτε λόγω πίεσης; Πρόσφατα παραδείγματα με Κίβιατ στη Ρεντ Μπουλ και Πέρεζ (ως ένα βαθμό) στη ΜακΛάρεν που δεν έδειξαν τα αναμενόμενα μετά από μια τόσο γρήγορη "προαγωγή" - ακόμα και ο Μαξ που μπορεί να πει κανείς ότι απέδωσε αμέσως, τώρα είναι στην 3η του σεζόν και δεν αποφεύγει λάθη που κοστίζουν βαθμούς. 1
greg4 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Εντάξει και εγώ επιφυλακτικός είμαι. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να δοκιμάσουν κάτι άλλο. Δεν γίνεται ο Κίμι να οδηγεί για πάντα. 40 κοντεύει. Τεσπά 99% αύριο ανακοινώνεται...
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, greg4 είπε Τεσπά 99% αύριο ανακοινώνεται... Μια πηγή?
greg4 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 https://sport.sky.it/formula1/2018/09/04/leclerc-in-ferrari-al-posto-raikkonen-2019.html https://www.motorsport.com/f1/news/leclerc-raikkonen-ferrari-2019-seat/3170465/ Επίσης σε 2-3 fan pages του Kimi το έχουν σχεδόν σίγουρο. Είδωμεν!! Βασικά Ο Marchione (αν το γράφω σωστά) ήθελε Leclerc με τα χίλια και λένε ότι υπόγραψε και συμβόλαιο. Αφού πέθανε όμως η νέα διοίκηση και ο Vettel ήθελαν Kimi και προσπάθησαν να βρουν τρόπο να σπάσουν το συμβόλαιο του μικρού ή κάτι τέτοιο. Για αυτό και είχε κυκλοφορήσει για 1+1. Τελικά λένε ότι αποφάσισαν να τιμήσουν την μνήμη του πρώην προέδρου.. Έτσι λέγεται τουλάχιστον. 1
tommy^ Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Ίσως άλλο ένα λάθος που δεν τον έβαλαν μέσα για φρέσκα SS με το που τον πέρασε ο Ham. Εξαιρετικη τοποθετηση. Επρεπε να μπει στα πιτς για να γλιτωσει πιθανο κλαταρισμα στο τελος. Ρε σεις γιατι λετε οτι εκανε τα δικα του ο Κιμι στην Ιταλια; Τι εκανε λαθος; Στην αρχη ο Φετελ φταιει γι αυτο που επαθε. Με τον Μποτας δεν μπορουσε να περασει, οπως ειδαμε οτι ουτε ο Μποτας με πολυ ισχυροτερο κινητηρα μπορουσε να περασει τον Φερσταπεν. Την πατησε η Φερραρι και εφαγε την προσποιηση της Μερτσεντες οποτε εκει κριθηκε η ολη ιστορια.
greg4 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Αν έμπαινε για Pit stop θα έβγαινε πίσω και από τον Vettel. Και παίζετε για Verstappen. Όταν έφτασε τον Bottas είχε νέα λάστιχα και ο Bottas τα είχε πάνω καμιά 30αρια γύρους. Επίσης ο Vettel πέρασε εύκολα τον Riciardo με πιο αργή γόμα.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 14 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ρε σεις γιατι λετε οτι εκανε τα δικα του ο Κιμι στην Ιταλια; Τι εκανε λαθος; Δεν εκανε λαθος...δεν εκανε αυτό που θα ηθελε η Ferrari...Δηλαδη να μην παλεψει να μεινει 2ος να καθυστερησει τον Ham.
elvis7 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Ολος ο αγωνας κριθηκε στο αρχικο τρακαρισμα. Μετα απλα ο μποτας και ο ραικονεν εκαναν αυτο που μπορουσαν.
tommy^ Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, greg4 είπε Αν έμπαινε για Pit stop θα έβγαινε πίσω και από τον Vettel. Και παίζετε για Verstappen. Όταν έφτασε τον Bottas είχε νέα λάστιχα και ο Bottas τα είχε πάνω καμιά 30αρια γύρους. Επίσης ο Vettel πέρασε εύκολα τον Riciardo με πιο αργή γόμα. Η σωστη γομα στην Ιταλια αποδειχτηκε η SS οπου ειδαμε οτι ακομα και χρησιμοποιημενη ηταν καλυτερη της φρεσκιας S, οποτρ ακομα κι αν εβγαινε πισω απο Ver, Bottas λογικα θα περνουσε. Τον Ver δε χρειαζοταν καν να τον περασει με την ποινη των 5sec.
Diinekis21 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Όταν πέρασε πρώτος ο Ham, ο Max ήταν 17δευτ πίσω, ο Bottas άλλα 4 και ο Vettel άλλα 9 πίσω. Το pit stop στη Monza το έδωσαν ότι κοστίζει γύρω στα 24sec. Οπότε θα έβγαινε με SS 2-3sec πίσω από τον Bottas με φθαρμένη(έστω αρκετά χρησιμοποιημένη) S και 8 γύρους να πάει σε quali mode. Σε αυτή τη πίστα με τόσες ευθείες+DRS πιστεύω ότι είναι τουλάχιστον legit σχέδιο από το να βγαίνουν στον ασύρματο και να λένε "critical condition", "μην ακουμπάς καν τα κερμπς" και να ελπίζουν μήπως και αντέξουν. Οι άλλοι οδηγοί απορούσαν μετά τον αγώνα πως το κρατούσε εκτός τοίχων.. To θέμα είναι ότι το προσωπικό της Ferrari έχει δείξει αργό ή άτολμο σε τέτοιες προσαρμογές πολλάκις τα τελευταία χρόνια. Tόσο πολύ που έχουν καταντήσει ανέκδοτο οι στρατηγικές τους.. Το λέει πάρα πολύ ωραία το άρθρο που πόσταρε προηγουμένως ο φίλος. Το staff της Ferrari έχει κλείσει τεχνικά υπέροχα τη χαοτική ψαλίδα από τη Merc, αλλά σε επίπεδο στρατηγικής αγώνα είναι τρικυμία (shaky το έλεγε). Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2018 από Diinekis21 2
tommy^ Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Πολυ σωστος ο diinekis21, oσον αφορα στη στρατηγικη.
greg4 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 @Diinekis21 Ωραία η ανάλυση σου αλλά νομίζω είναι λίγο αισιόδοξη η συλλογική σου. Όταν πέρασε ο Hamilton τον Kimi ήταν στον 45ο γύρο. Και απευθείας να τον έβαζαν μέσα θα έβγαινε στον 46. Με 24s pit stop time θα τον έβγαζαν 3,5s πίσω από τον Bottas στην καλύτερη. Θα έλεγα 4,5s γτ τον 45ο γύρο τον έκανε στο 1:26 (χάνεις ρυθμό μετά από προσπέρασμα, ήταν και τα λάστιχα). Θα είχε δηλαδή 7 γύρους να πιάσεις bottas και max. Και 1,5s να έριχνε στον γύρο μετά θα έπρεπε σε 4 γύρους να περάσει μια Mercedes με 12γύρους λάστιχα και τον κύριο που αναπαριστά έξοχα την φράση του Gandalf "You shall not pass". Λίγο αισιόδοξο δεν ακούγεται; Επίσης δεν γίνεται να κάνουν qualify laps (engine wise) με αυτά τα μονοθέσια για 7 γύρους. Πάντα ένας γύρος πρέπει να είναι warm up lap για να φορτίσουν μπαταρία, καθώς σε έναν hot lap την τρώνε όλη. Anyway, όταν τον πέρασε είχε 16s πίσω του τον Verstappen. Αρκετά μεγάλο gap να κόψει ρυθμό και να σώσει τα λάστιχα του.
Diinekis21 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το επιχείρημα μου είναι ότι είναι ένα legit σχέδιο, το είπε και ο Brundle live, τη στιγμή που ήταν σε οριακό επίπεδο τα ελαστικά του Kimi και έφερναν σε άμεσο κίνδυνο όχι μόνο τη 2η θέση αλλά και πιθανό DNF, βάση των team radio, των χρόνων, των δηλώσεων των άλλων οδηγών και των φωτογραφιών των ελαστικών μετά το finish. Βάση όλων αυτών φαίνεται τεράστιο ρίσκο με μικρή πιθανότητα επιτυχίας. Το ότι φάνηκαν τυχεροί και ικανοί (οδήγηση Raikkonen) δεν το αναιρεί αυτό, όταν υπάρχει πρόσφατο κιόλας ιστορικό κατάρρευσης των ελαστικών και 1-2 του αντιπάλου σου μέσα στην έδρα σου σε περίπτωση που συμβεί. Από τον 46 ως τον 53 κάνεις 8 γύρους φίλε μου Όταν λέμε quali mode σε επίπεδο αγώνα εννοούμε να δώσει εώς και 8 γύρους ότι έχει και μπορεί μέχρι να περάσει. Δηλαδή το μεγαλύτερο engine mode που μπορεί να διατηρήσει χωρίς να μείνει από καύσιμα + τη μπαταρία την οποία προφανώς θα την φορτίζει και θα την κρατήσει για να την ξεζουμίσει όταν θα προσπαθήσει να περάσει. Οι Max,Bottas δε κινούνταν σε γρήγορο ρυθμό. O Vettel στους ίδιους γύρους τους πήγε από τα 9 στα 2 sec έχοντας μικροζημιά(;) στο bodywork του μονοθεσίου του και ταλαιπωρημένα SS που είχε βάλει στον 30/53 γύρο. O Kimi με φρέσκα SS που θα είχε το ελεύθερο να τα σκοτώσει σε max 8 γύρους (μέχρι να προσπεράσει) πιστεύεις δε θα μπορούσε να κινηθεί πιο γρήγορα; Μόνο τον Bottas θα έπρεπε να περάσει, o Max είχε πάρει ποινή θα βρισκόταν πίσω του. Οπότε βάση όλων αυτών + το DRS + ότι μιλάμε για Monza (σε άλλη πίστα με άλλα δεδομένα θα είχαμε διαφορετική κουβέντα) το βρίσκω legit (δε σου λέω ότι θα λειτουργούσε 100%) όπως είπα εξαρχής και προτιμότερο να κρατάς την τύχη σου στα χέρια σου και στις δυνάμεις σου, από το να ελπίζεις να γίνει το θαύμα ( που έγινε τελικά! ) Το είπα εκφράζοντας τη γενική απορία που έχω για την Ferrari (προφανώς έχουν καλύτερα δεδομένα). Το σκέφτηκαν έστω αυτό το σενάριο; Γιατί πολύ συχνά μου φαίνονται αλλοπρόσαλλες οι τακτικές τους. πχ. Πως έφαγαν για άλλη μια φορά τη προσποίηση και έβαλαν τον Kimi μέσα νωρίς φέρνοντας τον μετέπειτα στη δεινή θέση με τα ελαστικά; Προσομοιώσεις δε τρέχουν να δουν ότι δε θα λειτουργούσε το undercut που τόσο φοβήθηκαν ή ότι δε θα τους έφτανε η S (σε αγωνιστικό ρυθμό) μέχρι το τέλος; Ή τις τρέχουν και τις αγνοούν; Να τους στείλουμε σε κανά σεμινάριο; Όλους όμως! Μπας και ηρεμήσει ο Vettel και συγκεντρωθεί μόνο στο κομμάτι της οδήγησης και δούμε championship battle! Επεξ/σία 6 Σεπτεμβρίου 2018 από Diinekis21
Προτεινόμενες αναρτήσεις