Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Το μονοθεσιο το εχει...Την ταχυτητα αποδεδειγμένα την εχει. Για την σπιθα που λες,ποιος μου λεει εμενα ότι αν δεν του εκοβαν τα φτερα ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ από την Φερραρι και τον αφηναν να ανταγωνιστεί τον Vettel, δεν θα ειχε την ιδια και μεγαλυτερη σπιθα...Μηπως δεν θελει το πρωταθλημα?Δεν νμζ...Απλα από την αρχη του το ξεκόψανε!
Diinekis21 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλώς ή κακώς ο Vettel είναι νο1 στη Ferrari. Αυτό είναι αδιαμφισβήτητο μέσα στην ομάδα. Αν τους έχεις τελείως ελεύθερους ενώ ο ανταγωνισμός δεν τους έχει, τότε απλά χάνεις βαθμούς & πρωταθλήματα ειδικά αν χτυπάνε μεταξύ τους. Στη Ferrari βέβαια το θέμα του νο1-νο2 το πάνε σε τύπου ο νο2 να είναι ο μπάτλερ ή η Ιφιγένεια. Να θυσιάζεται, να παίρνει 2ος τις αναβαθμίσεις και όχι να βοηθάει ενεργά. Αυτοκτονικά γιατί χάνουν βαθμούς στο κατασκευαστών έτσι. Είναι λες και τους ενδιαφέρει πρωτίστως το οδηγών! Αυτό μόνο ο Kimi φαίνεται να μη το συνειδητοποιεί ή να αγνοεί. Δείτε γλώσσα του σώματος της γυναίκας του, όταν την αγκαλιάζει ο Arrivabene μετά τη pole του το Σάββατο.. Στη Mercedes έχουν πετύχει εξαιρετική (για την ώρα τουλάχιστον) ισορροπία. O Bottas είναι ο Captain America τους. Πέρυσι όποτε έμενε πίσω ο Lewis, έμπενε μπροστά και έκοβε βαθμούς από Vettel-Ferrari. Φέτος έχει παίξει την ασπίδα τέλεια σε αρκετούς αγώνες. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2018 από Diinekis21 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Λογικο δεν είναι αυτό με τον Bottas?Αν δεν ηταν η Mercedes θα παλευε με τους Sainz,Magnussen και λοιπους που είναι στην μεση του grid...Οποτε με αυτόν τον τροπο (ότι είναι ένας απολυτως υπάκουος οδηγος χωρις να δημιουργει πρόβλημα) εχει φτασει να παλευει για podium και γιατι όχι και για νικες όταν ο HAm βγαινει εκτος (σπανια δηλαδή) Κερδίζοντας πολλους ποντους για το Ego του και πολλα λεφτα!
nash-gf Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Ρε σεις μην τρελαθούμε, ναι ο Φέτελ έχει κάνει λάθη φέτος (θυμίζει λίγο 2010, όπου και πάλι είχε το ταχύτερο μονοθέσιο), αλλά από τον Κίμι είναι σταθερά πιο γρήγορος. Ενδεικτικά 11-3 μέχρι στιγμής στις κατατακτήριες. Για να πάρεις νίκες και πρωταθλήμα, πρέπει κατ' αρχήν να βρίσκεσαι στην κατάλληλη θέση να τα διεκδικήσεις. Δεν είδα τον Κίμι να κάνει Σαββατοκύριακα τόσο τρομερά όσο ο Φέτελ φέτος σε Μπαχρέιν, Καναδά ή Σίλβερστοουν - αντιθέτως σε Κίνα, Μπάκου και Καναδά βολόδερνε 6ος πίσω και από τις δύο Ρεντ Μπουλ (και για να μη λέμε μόνο για τη γκαντεμιά του - στους 2 από τους 3 βρέθηκε από τύχη στο πόντιουμ). Και σε 2 αγώνες (Αυστρία - Μόντσα) που βρέθηκε σε θέση να διεκδικήσει τη νίκη, δε μπορούσε να προσπεράσει πιο αργά μονοθέσια - εχτές τον Μπότας με φθαρμένα ελαστικά, και στο Σπίλμπεργκ τον Φερστάπεν με κινητήρα Ρενό. Ναι κάποιες λίγες φορές δείχνει μια λάμψη της ταχύτητας του παρελθόντος. Γενικά όμως ούτε σαν νο2 δεν είναι ικανοποιητικός - ο Μπότας είναι πολύ πιο συνεπής στον ρόλο αυτόν (και πολύ πιο γκαντέμης φέτος). 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πρωτον θες τυχη για να στεφθεις πρωταθλητης σε έναν τετοιο μαραθωνιο. Δευτερον πες μας τα στατιστικα που εχουν στους αγωνες και όχι στις κατατακτήριες. Μετα αφαιρεσε αυτά που η ομαδα χαντακωσε τον Kimi για χαρη του Vettel και θα εχεις την απαντηση που ψάχνεις... Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2018 από Αλεξανδρος A.92
tommy^ Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 9 λεπτά πριν, nash-gf είπε Ρε σεις μην τρελαθούμε, ναι ο Φέτελ έχει κάνει λάθη φέτος (θυμίζει λίγο 2010, όπου και πάλι είχε το ταχύτερο μονοθέσιο), αλλά από τον Κίμι είναι σταθερά πιο γρήγορος. Ενδεικτικά 11-3 μέχρι στιγμής στις κατατακτήριες. Για να πάρεις νίκες και πρωταθλήμα, πρέπει κατ' αρχήν να βρίσκεσαι στην κατάλληλη θέση να τα διεκδικήσεις. Δεν είδα τον Κίμι να κάνει Σαββατοκύριακα τόσο τρομερά όσο ο Φέτελ φέτος σε Μπαχρέιν, Καναδά ή Σίλβερστοουν - αντιθέτως σε Κίνα, Μπάκου και Καναδά βολόδερνε 6ος πίσω και από τις δύο Ρεντ Μπουλ (και για να μη λέμε μόνο για τη γκαντεμιά του - στους 2 από τους 3 βρέθηκε από τύχη στο πόντιουμ). Και σε 2 αγώνες (Αυστρία - Μόντσα) που βρέθηκε σε θέση να διεκδικήσει τη νίκη, δε μπορούσε να προσπεράσει πιο αργά μονοθέσια - εχτές τον Μπότας με φθαρμένα ελαστικά, και στο Σπίλμπεργκ τον Φερστάπεν με κινητήρα Ρενό. Ναι κάποιες λίγες φορές δείχνει μια λάμψη της ταχύτητας του παρελθόντος. Γενικά όμως ούτε σαν νο2 δεν είναι ικανοποιητικός - ο Μπότας είναι πολύ πιο συνεπής στον ρόλο αυτόν (και πολύ πιο γκαντέμης φέτος). Για την τυχη του Ραικκονεν αναφερομαι στο παρελθον οπου σχεδον 2 πρωταθληματα με ΜακΛαρεν τα εχασε λογω τυχης (εγκαταλειψεων). Εχω μια απορια και θα ηθελα να σας προβληματισω λιγακι: Θεωρειτε τυχαια τη διαφορα των 0.4sec του Μποττας απο τον Χαμιλτον στα Q της Μοντσα; Γενικα ολο το 3ημερο ο Μποττας ηταν περιπου 0.5sec πιο αργος απο Χαμιλτον σε μια πιστα οχι τοσο οδηγικα απαιτητικη. Ειναι πραγματι μισο δευτερολεπτο πιο αργος απο τον Χαμιλτον;
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Ναι? Για την ακριβεια ο Χάμιλτον είναι πολύ πιο γρηγορος από τον Bottas... Θεωρω ότι ο Bottas παει όπως παει ακριβως το μονοθεσιο.Αυτες τις δυνατότητες εχει με αυτές παει...Ενώ ο Ham το παει στα ακρα κυριολεκτικα! 1
nash-gf Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 30 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Πρωτον θες τυχη για να στεφθεις πρωταθλητης σε έναν τετοιο μαραθωνιο. Δευτερον πες μας τα στατιστικα που εχουν στους αγωνες και όχι στις κατατακτήριες. Μετα αφαιρεσε αυτά που η ομαδα χαντακωσε τον Kimi για χαρη του Vettel και θα εχεις την απαντηση που ψάχνεις... Οι μόνοι αγώνες που μπορώ να πω ότι χαντακώθηκε από τη στρατηγική ο Κίμι ήταν στην Κίνα και στις κατατακτήριες στο Σπα - άντε να βάλω και Αυστραλία που πιο πολύ τύχη ήταν η νίκη του Φέτελ λόγω VSC. 3 στους 14 αγώνες. Σε Μπαχρέιν, Βαρκελώνη, Καναδά, Μονακό, Σίλβερστοουν, Ουγγαρία ο Κίμι ήταν πιο αργός. Και στην Αυστρία ακόμα ο μόνος λόγος που ο Σεμπ ήταν πίσω ήταν η ποινή τριών θέσεων για ένα αμελητέο παράπτωμα στις ελεύθερες δοκιμές. Ούτε βέβαια οι στρατηγικές του Σεμπ ήταν τέλειες. Βγήκε χαμένος από τις στρατηγικές της Φερράρι σε Βαρκελώνη, Μπάκου (περισσότερο) και Κίνα (λιγότερο). Και παραλίγο να χάσει και τη νίκη στο Μπαχρέιν από την αδιανόητη απόφαση της Φερράρι να τον αφήσει έξω με τόσο φθαρμένα ελαστικά. 20 λεπτά πριν, tommy^ είπε Για την τυχη του Ραικκονεν αναφερομαι στο παρελθον οπου σχεδον 2 πρωταθληματα με ΜακΛαρεν τα εχασε λογω τυχης (εγκαταλειψεων). Εχω μια απορια και θα ηθελα να σας προβληματισω λιγακι: Θεωρειτε τυχαια τη διαφορα των 0.4sec του Μποττας απο τον Χαμιλτον στα Q της Μοντσα; Γενικα ολο το 3ημερο ο Μποττας ηταν περιπου 0.5sec πιο αργος απο Χαμιλτον σε μια πιστα οχι τοσο οδηγικα απαιτητικη. Ειναι πραγματι μισο δευτερολεπτο πιο αργος απο τον Χαμιλτον; Ως φαν της ΜακΛάρεν θυμάμαι την ατυχία του, και συμφωνώ απόλυτα για τότε. Όσο για τη διαφορά Χάμιλτον - Μπότας, όταν ο Χαμ βρίσκεται στην καλή του μέρα, υποθέτω ότι τόση είναι η διαφορά του με τον Μπότας. Γι' αυτό και είναι από τους κορυφαίους (αν όχι ο κορυφαίος) οδηγούς του grid.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Αυτό που λεω @nash-gf είναι ότι αν δινανε, την προσοχή που δωσανε στον Vettel, στον Kimi θεωρω ότι θα ειχε πιο πολλους βαθμούς απ'οτι εχει ο Vet τωρα με τοσα λαθη που εχει κανει....4 αν δεν κανω λαθος!4 ΔΙΚΑ ΤΟΥ λαθη που του κοστισαν βαθμούς...Με το προχθεσινο μεσα φυσικα.
nash-gf Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Απλώς προσπαθώ να καταλάβω τον λόγο που (υποθετικά) η Φερράρι προτιμάει τον Φέτελ αντί του Κίμι για πρωταθλητή - ειδικά όταν έχουν να δουν τίτλο 10 χρόνια. Λόγοι μάρκετινγκ το αποκλείω να είναι, καθώς ο Κίμι όχι μόνο είναι ο τελευταίος παγκόσμιος πρωταθλητής της Φερράρι και από τους δημοφιλέστερους οδηγούς του grid, αλλά έχει και τον χαρακτήρα του underdog που θα ταίριαζε και σε μια νίκη της Φερράρι έναντι της κυρίαρχης Μερσέντες. Ο Σεμπ ξεκάθαρα έχει κάνει λάθη φέτος κι έχει πετάξει βαθμούς. Αλλά δεν παύει να είναι ταχύτατος και ανταγωνιστικός σε κάθε Γκραν Πρι - και αν σταματήσει αυτές τις αψυχολόγητες ενέργειες, δεν αποκλείεται να πάρει και το πρωτάθλημα στο τέλος. In other news, Λάντο Νόρις του χρόνου στη ΜακΛάρεν στο πλευρό του Σάινθ. 1
tommy^ Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, nash-gf είπε Απλώς προσπαθώ να καταλάβω τον λόγο που (υποθετικά) η Φερράρι προτιμάει τον Φέτελ αντί του Κίμι για πρωταθλητή - ειδικά όταν έχουν να δουν τίτλο 10 χρόνια. Λόγοι μάρκετινγκ το αποκλείω να είναι, καθώς ο Κίμι όχι μόνο είναι ο τελευταίος παγκόσμιος πρωταθλητής της Φερράρι και από τους δημοφιλέστερους οδηγούς του grid, αλλά έχει και τον χαρακτήρα του underdog που θα ταίριαζε και σε μια νίκη της Φερράρι έναντι της κυρίαρχης Μερσέντες. Ο Σεμπ ξεκάθαρα έχει κάνει λάθη φέτος κι έχει πετάξει βαθμούς. Αλλά δεν παύει να είναι ταχύτατος και ανταγωνιστικός σε κάθε Γκραν Πρι - και αν σταματήσει αυτές τις αψυχολόγητες ενέργειες, δεν αποκλείεται να πάρει και το πρωτάθλημα στο τέλος. In other news, Λάντο Νόρις του χρόνου στη ΜακΛάρεν στο πλευρό του Σάινθ. Aν και fan του Kimi, ο Seb ειναι πιο σταθερος σε ταχυτητα και αρκετα πιο νεος, οποτε πονταρουν πανω του ΔΙΚΑΙΑ για μενα. Βεβαια αν ηταν τωρα ο Kimi σε ηλικια που ηταν στα χρονια του στη mclaren δεν υπηρχε περιπτωση να μην εξουδετερωνε τον Φετελ. Αλλα δε θελω να μιλαω υποθετικα... Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2018 από tommy^ 2
Diinekis21 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 38 λεπτά πριν, nash-gf είπε Απλώς προσπαθώ να καταλάβω τον λόγο που (υποθετικά) η Φερράρι προτιμάει τον Φέτελ αντί του Κίμι για πρωταθλητή - ειδικά όταν έχουν να δουν τίτλο 10 χρόνια. Για αυτό το λόγο έχει έρθει στη Ferrari στη θέση του Alonso όπως λένε τα 2 συμβόλαια που έχει υπογράψει μέχρι τώρα. Νο1 για πρωτάθλημα. Μη πάμε και στο άλλο άκρο επειδή έχει κάνει κάποια λάθη φέτος, ως τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής ήρθε το 2015 και ως 1 εκ των 3 κορυφαίων του grid. O Ham ήταν στη Merc και με τον Nando τα είχανε τσουγκρίσει. Ο Kimi πετούσε σταθερά χαρταετό τα 2014-2016 (ειδικά μετά τα 14-15 απορώ πως τον ανανέωναν), πέρυσι & φέτος έδειξε σημάδια αναγέννησης. Ο Vettel είναι πιο σταθερός, πιο γρήγορος, πιο επιθετικός και πολύ πιο καλός στη διαχείρηση ελαστικών τις πιο πολλές φορές οπότε αξίζει το Νο1. Το πρόβλημα φαίνεται να είναι ότι εκεί στη Ferrari το Νο1 το εννοούν λίγο διαφορετικά. Σ'αυτό παίζει ρόλο και ο Kimi που δε πολυνοιάζεται.. Και το 2007 ως Νο1 πήγε στη Ferrari αλλά δεν απαίτησε ποτέ να είναι αυτός και τίποτα άλλο. Μάλιστα το 2008 που έμεινε πίσω στη βαθμολογία έγινε το νο2 του Μassa και πήρε η Ferrari το τελευταίο της πρωτάθλημα... 2
nash-gf Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Κάτι τελευταίο για τον Κίμι. Μέχρι και το 2007, ήταν από τους καλύτερους του grid. Με την κατάργηση του traction control όμως, φάνηκε να μην προσαρμόστηκε ποτέ πλήρως. Σίγουρα η έλλειψη φιλοδοξίας έπαιξε το ρόλο της, πλέον είναι και μεγάλος σε ηλικία, έμεινε και δύο χρόνια μακριά από το σπορ, μέσα στα οποία έγιναν κάποιες αλλαγές κανονισμών και φυσιολογικά έπεσε η απόδοση του. Τον κρίνω όμως σαν τωρινό οδηγό του grid και όχι με βάση τι έκανε 10 χρόνια πριν. Και αυτή τη στιγμή πιστεύω ότι τουλάχιστον 5-6 οδηγοί θα τα πήγαιναν καλύτερα με το μονοθέσιο που έχει.
tommy^ Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Το θεμα ειναι οτι η Φερραρι δε θελει αυτους τους... 5-6 οδηγους γιατι θα κινδυνευει ο Φετελ να γινει νο2! 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) http://www.gazzetta.gr/in-motion/formula1/article/1266363/leklerk-anti-raikonen-apo-2019-sti-ferrari Το καναν το θαυμα τους οι Ιταλοι παλι...Πρωταθλημα σε 10 χρονια παλι που θα εχει εμπειρια ο LeClerk υγ: Δεν διαφωνω στο να ερθει ο LeClerk διαφωνω που το κανουν τωρα και διαφωνω που διωχνουν τον Kimi...Θα πει καποιος,καλα τρελος εισαι?Ηθελες να διωξουν το Vettel...Εεε πιστευω θα ηταν καλυτερα ο μικρος διπλα στον Μεγαλο.Θα τον ειχε σαν πατερα. Τον Vettel σαν τι θα τον εχει??Ανταγωνιστη και νο1 που πρεπει παση θυσια να κερδισει! Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2018 από Αλεξανδρος A.92
Προτεινόμενες αναρτήσεις