nash-gf Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Η Φορς Ίντια αν δεν είχαν μηδενιστεί οι προηγούμενοι βαθμοί της θα ήταν τώρα 4η στο κατασκευαστών. Τώρα είναι ήδη 8η με μόνο 2 αγώνες, και μόλις 2 βαθμούς πίσω από την Τόρο Ρόσο - πιστεύω μπορεί να χτυπήσει και την 6η θέση (αν δεν υπάρξει αλλαγή στους οδηγούς).
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Σιγουρα για 7η παντως! Παλι καλα γιατι το αξιζουν 1
Diinekis21 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ferrari & Mercedes είναι ισοδύναμες σε ρυθμό αγώνα. Οποιαδήποτε διαφορά υπέρ της μίας ή της άλλης είναι ανεπαίσθητη και λόγω χαρακτηριστικών της εκάστοτε πίστας. Το party mode της Mercedes έχει εξαφανιστεί , μαλλον επειδή έχουν όλοι κάτι αντίστοιχο. O Vettel για άλλη μια φορά δε φέρνει με συνέπεια αποτελέσματα. Πήρες λανθασμένα την εσωτερική και είστε πλάι-πλάι ενώ έχει την αγωνιστική γραμμή; Οκ, άστον να περάσει απέφυγε επαφή που μπορεί να σε ρίξει τελευταίο και προσπάθησε κάποια άλλη στιγμή. Τόσες μεγάλες ευθείες με DRS + τα pit stop οι ευκαιρίες σου... Οι στρατηγικές της Ferrari είναι ανεκδιήγητες. Την παίζει η Mercedes σα μαριονέτα από πέρυσι με τις μπλόφες. Δε γίνεται να την τρώει τόσες φορές. Κάτι πάει πολύ στραβά εκεί μέσα, ή κάνουν χάλια προσομοιώσεις ή δε ξέρω το παίρνει πάνω του ξαφνικά ο Arrivabene (;) και ότι γίνει.. Τυχερή ήταν που δεν κατέρρευσαν εντελώς τα ελαστικά του Kimi. Θεικός Bottas, πως κράτησε 37+2 γύρους από τα δοκιμαστικά την SS γόμα. Το πρωτάθλημα γέρνει αρκετά προς τον Lewis . 30 βαθμοί στο οδηγών είναι πολλοί όταν η αξιοπιστία χτυπάει maximum. Έχει γερό μαξιλαράκι Ακόμα μεγαλύτερη πίεση στον Vettel. Ξενέρωσα πολύ που έχασε νίκη ο Kimi από στρατηγική της ομάδας του. Θα έχει ξανά την ευκαιρία;.. Η Force India από τότε που πωλήθηκε είναι ξεκάθαρα η best of the rest μαζί με Haas, 4η σε δυναμική ομάδα. 6η βγαίνει σίγουρα. Μπορεί να φάει και Renault αν συνεχίσει έτσι. Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2018 από Diinekis21 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Πολλοι αναφερεστε στο μαξιλαρακι ασφαλειας του Lewis,εγω γιατι δεν το βλεπω? Κατι να γινει...Ενα τρακαρισμα μια μαλακια και δεν παρει ποντο και νικησει ο vettel (αρκετα λογικο) εφυγε το μαξιλαρακι...Και εχουμε ακομα πολλους αγωνες!
Diinekis21 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Πολλοι αναφερεστε στο μαξιλαρακι ασφαλειας του Lewis,εγω γιατι δεν το βλεπω? Κατι να γινει...Ενα τρακαρισμα μια μαλακια και δεν παρει ποντο και νικησει ο vettel (αρκετα λογικο) εφυγε το μαξιλαρακι...Και εχουμε ακομα πολλους αγωνες! Αυτό ακριβώς που περιγράφεις είναι το μαξιλάρι! Έχει τη πολυτέλεια να εγκαταλείψει τουλάχιστον μία φορά. Αν συνδυάσεις το ισχυρό προβάδισμα του με τις συνθήκες που επικρατούν μέχρι τώρα, το μαξιλάρι γίνεται ακόμα πιο γερό. Maximum αξιοπιστία από τη μία και συνεπής ασυνέπια από την άλλη
nash-gf Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Εγώ πάντως επιμένω ότι ο Κίμι έπρεπε να χτίσει μια διαφορά στην αρχή του αγώνα που είχε καθαρό αέρα. Και τον Μπότας θα μπορούσε να τον καθαρίσει πιο γρήγορα, έχουμε δει αντίστοιχες περιπτώσεις στο παρελθόν με τον Φέτελ να τα καταφέρνει. Μπορεί να έχανε και πάλι βέβαια, αλλά όταν δε μπορείς να ξεφύγεις πάνω από 1 δεύτερο για πόσους γύρους, δεν πείθεις.
tommy^ Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Ferrari & Mercedes είναι ισοδύναμες σε ρυθμό αγώνα. Οποιαδήποτε διαφορά υπέρ της μίας ή της άλλης είναι ανεπαίσθητη και λόγω χαρακτηριστικών της εκάστοτε πίστας. Το party mode της Mercedes έχει εξαφανιστεί , μαλλον επειδή έχουν όλοι κάτι αντίστοιχο. O Vettel για άλλη μια φορά δε φέρνει με συνέπεια αποτελέσματα. Πήρες λανθασμένα την εσωτερική και είστε πλάι-πλάι ενώ έχει την αγωνιστική γραμμή; Οκ, άστον να περάσει απέφυγε επαφή που μπορεί να σε ρίξει τελευταίο και προσπάθησε κάποια άλλη στιγμή. Τόσες μεγάλες ευθείες με DRS + τα pit stop οι ευκαιρίες σου... Οι στρατηγικές της Ferrari είναι ανεκδιήγητες. Την παίζει η Mercedes σα μαριονέτα από πέρυσι με τις μπλόφες. Δε γίνεται να την τρώει τόσες φορές. Κάτι πάει πολύ στραβά εκεί μέσα, ή κάνουν χάλια προσομοιώσεις ή δε ξέρω το παίρνει πάνω του ξαφνικά ο Arrivabene (;) και ότι γίνει.. Τυχερή ήταν που δεν κατέρρευσαν τα ελαστικά του Kimi. Θεικός Bottas, πως κράτησε 37+2 γύρους από τα δοκιμαστικά την SS γόμα. Το πρωτάθλημα γέρνει αρκετά προς τον Lewis . 30 βαθμοί στο οδηγών είναι πολλοί όταν η αξιοπιστία χτυπάει maximum. Έχει γερό μαξιλαράκι Ακόμα μεγαλύτερη πίεση στον Vettel. Ξενέρωσα πολύ που έχασε νίκη ο Kimi από στρατηγική της ομάδας του. Θα έχει ξανά την ευκαιρία;.. Η Force India από τότε που πωλήθηκε είναι ξεκάθαρα η best of the rest μαζί με Haas, 4η σε δυναμική ομάδα. 6η βγαίνει σίγουρα. Μπορεί να φάει και Renault αν συνεχίσει έτσι. Συμφωνω απολυτα σε ολα. Εποσης ο Κιμι δεν μπορουσε να χτισει διαφορά γιατι τα μονοθεσια ειναι ισοδυναμα. Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2018 από tommy^ 1 2
nash-gf Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Άκυρη η 6η θέση του Γκροζάν, κρίθηκε εκτός κανονισμών το πάτωμα της Χάας. Που σημαίνει ότι η Φορς Ίντια ανέβηκε ήδη 7η και ο Σιρότκιν παίρνει τον πρώτο του βαθμό - άρα όλοι οι οδηγοί του grid πήραν βαθμούς φέτος. 😮😮 Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2018 από nash-gf
Diinekis21 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 10 λεπτά πριν, nash-gf είπε Άκυρη η 6η θέση του Γκροζάν, κρίθηκε εκτός κανονισμών το πάτωμα της Χάας. H Renault έκανε την ένσταση. H Haas θα κάνει έφεση. Προλαβαίνει να τους φάει η Force India!
nash-gf Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Και έφεση να κάνει δύσκολα να δικαιωθεί, απ' ότι διαβάζω είχε προειδοποιήσει η FIA τις ομάδες μέχρι και το σημερινό Γκραν Πρι να έχουν όλες πάτωμα που να μην ξεπερνάει συγκεκριμένες διαστάσεις ή κάτι τέτοιο.
Diinekis21 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, nash-gf είπε Και έφεση να κάνει δύσκολα να δικαιωθεί, απ' ότι διαβάζω είχε προειδοποιήσει η FIA τις ομάδες μέχρι και το σημερινό Γκραν Πρι να έχουν όλες πάτωμα που να μην ξεπερνάει συγκεκριμένες διαστάσεις ή κάτι τέτοιο. Έτσι λέω κι εγώ. Γι'αυτό λέω προλαβαίνει η Force India. H δικαιολογία της Haas είναι ότι δε προλάβαιναν οι προμηθευτές της την προθεσμία και θα έκανε τις τροποποιήσεις στη Σιγκαπούρη. Είχε στείλει mail στη FIA περί αυτού, δεν πήρε απάντηση (FIA κοίτα στα spam σου!! ) και θεώρησε ότι είναι οκ. Οι αγωνοδίκες είπαν, ότι αφού ο ανταγωνισμός (Renault ) πρόλαβε, έπρεπε και αυτοί! Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2018 από Diinekis21
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δικιο εχει η FIA και η Renault αν γιναν ετσι τα πραγματα...
Diinekis21 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Υπάρχουν πολλές φήμες ότι θα δούμε από του χρόνου Leclerc στη Ferrari! Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2018 από Diinekis21
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 ΕΛπιζω στην θεση του Vettel! Μονο τετοια αλλαγη θα εβρισκα λογικη από μεριας Ferrari Φετος αν ειχαν δωσει προσοχή στον Kimi μπορει να ηταν μπροστα στο πρωταθλημα!
tommy^ Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Ο Κιμι ειναι εξαιρετικα γκαντεμης, δυσκολο να ηταν πρωτος στο πρωταθλημα. Εχουν περασει και τα χρονια και δεν εχει την ιδια σπιθα με παλια. Μονο ενας πιτσιρικας με ταλεντο (και καλο μονοθεσιο) θα μπορουσε να χτυπησει Χαμιλτον!
Προτεινόμενες αναρτήσεις