Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, tommy^ είπε Δυστυχως ρε man και λογω ηλικιας και λογω χαρακτηρα (ειναι στον κοσμο του) δεν εχει την ταχυτητα που ειχε καποτε! Οταν ειχε την ταχυτητα δεν ειχε την αξιοπιστια η McLaren Και οταν εχει και τα 2 δεν τον αφηνουν γιατι ειναι "no2"...
nash-gf Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Ο Κίμι δυστυχώς δεν έχει πια την ταχύτητα του παρελθόντος. Ο Σεμπ είναι σταθερά πιο γρήγορος σχεδόν κάθε ΣΚ, και ο Κίμι ή θα κάνει μικρολαθάκια στις κατατακτήριες, ή θα κάνει κακές εκκινήσεις και θα χάνει θέσεις. Δεν είναι τυχαίο που πέρσι και φέτος πήραν όλοι οι οδηγοί από το τοπ-6 νίκη εκτός από τον ίδιο. Σίγουρα είναι πολύτιμος στο τεχνικό κομμάτι της εξέλιξης του μονοθέσιου και ιδανικός για reargunner του Φέτελ. Για Ρικιάρντο, πιστεύω ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι καλώς ή κακώς η Ρεντ Μπουλ θεωρεί τον Μαξ το μέλλον της ομάδας και πάει να χτίσει την ομάδα γύρω από αυτόν.
~mxls~ Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Σε 3 σεζόν που είναι μαζί οι δυο τους, αξίζει να αναφερθεί ότι ο Ντάνι έχει μαζέψει 120+ περισσότερους βαθμούς από τον Μαξ. Και πιο πριν είχε επικρατήσει με διαφορά του Σεμπ, όντας ο μόνος με νίκες για την RBR το 2014. Αν μη τι άλλο η RBR θα χάσει έναν σταθερά αποδοτικό οδηγό. 4
Diinekis21 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, nash-gf είπε Ο Κίμι δυστυχώς δεν έχει πια την ταχύτητα του παρελθόντος. Προφανώς δεν είναι στην ακμή του, αλλά είναι γρήγορος. 1 ώρα πριν, nash-gf είπε Δεν είναι τυχαίο που πέρσι και φέτος πήραν όλοι οι οδηγοί από το τοπ-6 νίκη εκτός από τον ίδιο. Εδώ είσαι άδικος, θα μπορούσε να έχει πάρει νίκες σε Monaco-Hungary 2017 και Αustria 2018. Παιδιά ο Raikkonen ποτέ στη καριέρα του δεν ήταν σταθερός. 1 ώρα πριν, nash-gf είπε Για Ρικιάρντο, πιστεύω ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι καλώς ή κακώς η Ρεντ Μπουλ θεωρεί τον Μαξ το μέλλον της ομάδας και πάει να χτίσει την ομάδα γύρω από αυτόν. Σωστό. 19 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Και πιο πριν είχε επικρατήσει με διαφορά του Σεμπ, όντας ο μόνος με νίκες για την RBR το 2014. Αυτό έχει παρασκήνιο, ο Vettel ήταν φευγάτος από την RB και θα έμενε ελεύθερος αν τερμάτιζε από 5ος και κάτω. Επίσης λέγεται ότι άργησε να προσαρμοστεί στα "υβριδικά δεδομένα". 19 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Αν μη τι άλλο η RBR θα χάσει έναν σταθερά αποδοτικό οδηγό. Ίσως τον πιο σταθερά αποδοτικό του grid. Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2018 από Diinekis21
nash-gf Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Εντάξει το 2014 δεν είναι και πλήρως αντιπροσωπευτική σεζόν. Ο Φέτελ ήταν εντελώς εκτός φόρμας και ίσως και κάπως κορεσμένος μετά από 4 χρόνια κυριαρχίας - ενδεχομένως να ήθελε να επισπεύσει τη μετακίνηση στη Φερράρι. Ήδη από τις χειμερινές δοκιμές αντιμετωπίζε θέματα με το μονοθέσιο του, ισχύει ότι άργησε να προσαρμοστεί στις υβριδικές απαιτήσεις, και μην ξεχνάμε ότι είχε τη μερίδα του λέοντος όσον αφορά τα μηχανικά προβλήματα της Ρεντ Μπουλ εκείνη τη χρονιά. Όσον αφορά το θέμα Μαξ-Ρικιάρντο, πιστεύω και οι 2 με τις κατάλληλες συνθήκες είναι μελλοντικοί παγκόσμιοι πρωταθλητές. Τη δεδομένη χρονική στιγμή ο Ρικ είναι πιο ολοκληρωμένος οδηγός, αλλά σε pure speed πιστεύω ότι ο Μάξ είναι πολύ μπροστά. Πέρσι στις κατατακτήριες ήταν 13-7 υπέρ του και ήδη φέτος είναι μπροστά 6-3 (βγάζω έξω Χοκενχάιμ που είχε ποινή ο Ρικ και Ουγγαρία που ήταν άτυχος με τις κίτρινες σημαίες). Σίγουρα χαμένη η Ρεντ Μπουλ, καθώς δύσκολα θα έχει ξανά τόσο ταλαντούχο δίδυμο οδηγών, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να κάτσει ο Ρικιάρντο ως νο2 πίσω από τον Μαξ. 1
~mxls~ Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Στις 3/8/2018 στις 7:13 ΜΜ, Diinekis21 είπε ... Παιδιά ο Raikkonen ποτέ στη καριέρα του δεν ήταν σταθερός... Πριν πάει WRC, υπήρξε επικός οδηγός. Σταθερά ο πιο γρήγορος εκεί έξω, ανεξαρτήτως μονοθέσιου. 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008. Δεν είναι λίγες σεζόν κατά τη γνώμη μου. Απ'το 09' ξεκίνησε ο κατήφορος. Απ'την επιστροφή μέχρι και σήμερα, όντας 39 χρονών πια, δύσκολα να έχει ίδια ταχύτητα και σταθερότητα, αν και στη σεζόν με Lotus θύμισε Κίμι. Στις 3/8/2018 στις 7:13 ΜΜ, Diinekis21 είπε ... Αυτό έχει παρασκήνιο, ο Vettel ήταν φευγάτος από την RB και θα έμενε ελεύθερος αν τερμάτιζε από 5ος και κάτω. Επίσης λέγεται ότι άργησε να προσαρμοστεί στα "υβριδικά δεδομένα". ... Στις 3/8/2018 στις 7:52 ΜΜ, nash-gf είπε Εντάξει το 2014 δεν είναι και πλήρως αντιπροσωπευτική σεζόν... Συμφωνώ παίδες, αλλά επίσης θυμάμαι αγώνες που ο Σεμπ προσπάθησε πολύ σκληρά, και ο Ντάνι πάλι τον ισοπέδωσε. Ο Αυστραλός είναι underrated σε ρυθμό αγώνα. 1
Diinekis21 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε Πριν πάει WRC, υπήρξε επικός οδηγός. Σταθερά ο πιο γρήγορος εκεί έξω, ανεξαρτήτως μονοθέσιου. 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008. Δεν είναι λίγες σεζόν κατά τη γνώμη μου. Απ'το 09' ξεκίνησε ο κατήφορος. Το σταθερός δεν έχει σχέση με την ταχύτητα φίλε μου. Ακόμα και το 2007 που πήρε το πρωτάθλημα ήταν ασταθής (είχε αγώνες που ήταν άφαντος). 2004 ήταν μονόλογος Ferrari, 2006 η μισή χρονιά Alonso η άλλη μισή Schumi, 2008 πετούσε χαρταετό και πήγε ο Massa για πρωτάθλημα. Το 2005 ήταν η καλύτερη χρονιά του αλλά τον έφαγε η επίσης σταθερή, ανά τις δεκαετίες, αναξιοπιστία των μονοθεσίων του Newey. Σε έναν αγώνα μπορεί να φυσάει και στον επόμενο να είναι άφαντος, είναι σταθερά το χαρακτηριστικό του! Γι'αυτό και 5 σερί podium είχε να δει από το 2007! Φέτος φαίνεται σε πολύ καλή φόρμα και ακόμα και στα 39 δεν έχει χάσει φυσική κατάσταση(θέμα διάθεσης είναι πάντα μαζί του), αλλά είναι νο2 στην ομάδα του και επίσης το grid είναι γεμάτο ταλαντούχους πιλότους. Η διάθεση του πάει και πακέτο με πόσο ταιριάζει το μονοθέσιο στο στυλ του, και φέτος το απολαμβάνει 2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε Ο Αυστραλός είναι underrated σε ρυθμό αγώνα. Underrated o Ricciardo που θεωρείται championship material, ο καλύτερος dive bomb overtaker και ίσως ο πιο σταθερός του grid;.. Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2018 από Diinekis21
~mxls~ Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Ο τίτλος μπορεί να κατέληγε στον Σούμι, ή στον Νάντο ή τον Μπάτον αργότερα. Το σταθερά ταχύτερος του γκριντ δεν συνεπάγεται προφανώς ότι εκείνος έπαιρνε τους αγώνες. Εννοείται ότι δεν θα μπορούσε να ανταγωνιστεί για πρωτάθλημα το 2004 με την mp4-19 (αν δεν κάνω λάθος σεζόν για μονοθέσιο). Υπάρχουν οδηγοί που η "φυσική" ταχύτητά τους ξεχωρίζει στα μάτια μας. Δεν ξέρω πως να διατυπώσω πιο κατανοητά, αλλά πιστεύω με καταλαβαίνετε. Νομίζω ότι όσοι παρακολουθούμε με τα χρόνια F1, μια αίσθηση του "pure speed" που αναφέρει ο nash-gf πιο πάνω, την έχουμε. Για εκείνα τα χρόνια τον θεωρώ σταθερά τον ταχύτερο όλων. 24 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε ... Underrated o Ricciardo που θεωρείται championship material, ο καλύτερος dive bomb overtaker και ίσως ο πιο σταθερός του grid;.. Από μένα προσωπικά όχι, θα το έχετε καταλάβει και απ'τα σχόλιά μου πόσο του βγάζω το καπέλο για όλα αυτά τα χρόνια στην Red Bull. Αλλά γενικά απ'τα σχόλια στο net συμπεραίνω πως δεν λαμβάνει της αναγνώρισης που αντιστοιχεί στην αξία του. Ίσως γιατί δεν έχει διεκδικήσει ποτέ του τίτλο. Δεν ξέρω.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Μας χαιρετησε ο Αλονσο...Θεωρειται σωστη την αποφαση του? Προσωπικη μου αποψη οτι και πολυ αργησε...Να ναι καλα τα λεφτα που επαιρνε...Καλος οδηγος αλλα του στοιχησε η αποφαση να παει στην McLaren...
Diinekis21 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Ο Alonso είναι οδηγάρα να το πούμε απλά, αλλά είναι όπως το είπε ο Horner "Από όπου πέρασε δημιούργησε χαμό". Γι'αυτό και δεν τον ήθελε ανταγωνιστική ομάδα χρόνια τώρα. Το 2015 απλά δεν είχε άλλη επιλογή και πήγε McLaren( που βέβαια ήλπιζε ότι ο συνδυασμός McLaren-Honda θα είναι ανάλογος των 80's και θα του φέρει το 3ο κάποια στιγμή). Παλαιότερα έκανε πάντα τη λάθος επιλογή. Προσωπικά θα μου λείψει πολύ, φτωχαίνει η F1. Καταλαβαίνω όμως: γιατί δεν τον θέλει καμία κορυφαία ομάδα ο ίδιος θέλει να κερδίζει και εφόσον δε μπορεί να το κάνει στην F1, θα κυνηγήσει το triple crown αφού ακόμα και η ελπίδα του 3ου έχει σβήσει. Δε θα κρίνω χρονικά πότε πρέπει/έπρεπε να αποσυρθεί, θα κρίνω τον χαμό που έφερνε όπου πατούσε και εν τέλει πλήρωσε με τον, φτωχό γι'αυτόν απολογισμό της καριέρας του. 22 poles, 32 νίκες και 2 πρωταθλήματα είναι, διάολε, τόσο λίγα. Ειδικά όταν έχεις Vettel-Hamilton με υπερφουσκωμένα stats 55-51-4 και 77-67-4 και συνεχίζουν να γράφουν... To ίδιο ισχύει και για τον Kimi, για όταν έρθει η ώρα του. Και αυτουνού τα stats είναι τόσο λίγα... Υ.Γ. Ανακοίνωσε ότι δε θα τρέξει του χρόνου στην F1 και όχι ότι αποσύρεται αλλά όλοι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό. Αν κάνει το breakthrough η McLaren πάντως τον ξαναβλέπουμε Btw, λέγεται ότι ο Raikkonen θα ανανεώσει και μάλιστα για 2 (1+1 μάλλον) ακόμα χρόνια. Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2018 από Diinekis21 2
tommy^ Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Κριμα που θα φυγει ο Αλονσο... Προσωπικα, τα stats δε μου λενε απολυτως τιποτα για την αξια ενος οδηγου. Ο Αλονσο παλεψε και πηρε παλικαρισια με τη Ρενο πρωταθλημα απεναντι σε διαστημικο Σουμι και Φερραρι. Φετελ και Χαμιλτον πηραν ολα σχεδον τα πρωταθληματα (νικες, pole positions) τους χαρη στην τεραστια αβαντα που τους εδινε το μονοθεσιο τους, oχι οτι δεν ειναι οδηγαρες βεβαια.
chris21a Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Κριμα που θα φυγει αλλα θεωρω την αποφαση του σωστη απο την στιγμη που δεν εχει ενα ανταγωνιστικο μονοθεσιο.Προσωπικα πιστευω αυτη την στιγμη ειναι ο καλυτερος οδηγος στην F1.Αν ηταν φετος στη ferrari θα ηταν πρωταθλητης.
Diinekis21 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, tommy^ είπε Ο Αλονσο παλεψε και πηρε παλικαρισια με τη Ρενο πρωταθλημα απεναντι σε διαστημικο Σουμι και Φερραρι. Όπως το λες είναι λες και έριχναν γύρο στον 2ο τα κόκκινα. Διαστημική η Ferrari ήταν το 2002 και το 2004. 2005: Η Ferrari παλεύει για να είναι στους βαθμούς. "Πληρώνει" κυρίως αεροδυναμικές αλλάγες και την επιλογή να φορά ελαστικά Bridgestone. McLaren το πιο γρήγορο με "δαιμονισμένο" Raikkonen αλλά με κλασική (αν)αξιοπιστία μονοθεσίου Newey. Renault τέρμα αξιόπιστη από την άλλη. 2006: Renault & Alonso ξεκίνησαν αυτοκρατορικά, κάπου στη μέση την έφτασε η Ferrari και έκανε επική αντεπίθεση ο Schumi. Επικές μάχες με Alonso σε Imola, Hungary, Bahrain, Suzuka.. Ένας διαλυμένος κινητήρας μας στέρησε μια κλασική μάχη μεταξύ τους για το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα. Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2018 από Diinekis21 3
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Φτωχότερη η F1. . Καλή επιτυχία στο νέο του ξεκίνημα και ελπίζω να επιστρέψει σύντομα.
Miracle Worker Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Τον Αλονσο τον θυμαμαι απο τοτε που ηταν σε μια ομαδα που εκανε παντα το 1-2 απο το τελος, σε γραφικο βαθμο. Με τον αδερφο μου ειχαμε το νου μας απο τη μια στην κορυφη και απο την αλλη στο τελος, μηπως καταφερει ο Αλονσο να ξεφυγει απο την προτελευταια θεση. Ο αλλος νομιζω ηταν ο Τασο Μαρκες. Για αυτο παντα τον σεβομουνα, ξεκινησε απο τα πολυ χαμηλα και τα εδινε ολα, εν αντιθεσει με αλλους, οπως ο Χαμιλτον, που ηταν σελεμπριτι πριν καν μπει στην F1, χωρις αυτο να ειναι απαραιτητα αρνητικο βεβαια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις