Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο Montoya ήταν εντυπωσιακότατος και μεγάλη ανάσα για το σπορ στα early 2000's. Θυμάμαι επίσης ότι αμυνόταν σαν Ουρουγουανός αμυντικός στο ποδόσφαιρο. Είχε βγάλει έτσι τον Schumi σε κάποιο αυστριακό grand prix που πήγε να τον περάσει και όποιον άλλο είχε παρόμοια ιδέα.

Fun fact αφού πιάσαμε τον Juan Pablo. O πατέρας του Verstappen, του είχε κοστίσει τη 1η του νίκη στο 3ο του grand prix, interlagos 2001. Του έριξε γύρο και έπεσε ο Ολλανδός πάνω του στα φρένα.

Ο Montoya είχε προλάβει να κάνει επικό προσπέρασμα στον Schumi και πετούσε μέχρι τότε!

  • Like 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

... Θυμάμαι επίσης ότι αμυνόταν σαν Ουρουγουανός αμυντικός στο ποδόσφαιρο. Είχε βγάλει έτσι τον Schumi σε κάποιο αυστριακό grand prix που πήγε να τον περάσει και όποιον άλλο είχε παρόμοια ιδέα....

 

:lol:

15 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

...

Πουρναράκης-Σειτανίδης δεν υποστηρίζουν κάποιο κατασκευαστή, απλά είναι ερωτευμένοι με τον Schumi όπως και ο Murray Walker για όποιον τον θυμάται. Στο Sky-Sports κάνουν όντως τις καλύτερες μεταδόσεις μιας και έχουν ένα κάρο παλιούς πιλότους στο ρόστερ τους και τρομερή παραγωγή. Είναι βέβαια pro-British διαχρονικά.

Να ξηγηθώ, εγώ δεν λέω ότι είναι κακό να θαυμάζεις έναν απ'τους κορυφαίους (και στυγνούς) οδηγούς όλων των εποχών. Το work ethic του Σούμι είναι το κορυφαίο που είδε η F1 μετά τον Νίκι Λάουντα. Το λένε όλοι στα γκριντ, ακόμα και αντίπαλοί του αυτά τα χρόνια. Αλλά κάπου σπάει @@ να το ακούς συνέχεις live. Έστω και με δόση cult.

Για τον Πουρναράκη και τα γλειψίματα στον Νάντο (πάντα αναφέρομαι εποχές Αλφα) δεν αλλάζω άποψη. Ακόμα και αν τον θεωρεί σίχαμα (δεν το γνώριζα), έδινε ένα +50% focus από κάθε άλλον οδηγό. Τύπου θα μπορέσει ο Αλόνσο να καλύψει το κενό; Θα φτάσει ο Χ τον Αλόνσο; Έχει κάτι καλύτερο ο Αλόνσο; Καταλαβαίνετε τι εννοώ. Σπασ@ρχιδισμός.

No hate για τους 2 παραπάνω οδηγούς. Είναι θρύλοι. Και ελπίζω ο Νάντο να βρεθεί επιτέλους σε ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Και ο Walker επίσης θρύλος.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιθανώς να μίσησε τον Αλόνσο από το 2007 και μετά. Πιο πριν δεν υπήρχε λόγος. Μετά πολλοί... Να τον ρωτήσουμε! :P

Σίγουρα σπάει @@ να τα ακούς συνέχεια. Αλλά τα έλεγαν πρώτα οι άλλοι οδηγοί. Θεωρούταν εξωγήινος από όλο το grid από το 1996 και μετά. Θυμάμαι τον καημένο (και συμπαθέστατο) Irvine να λέει, όταν επέστρεψε ο Schumi το 99 στη Μαλαισία μετά τον τραυματισμό του, "είναι ο καλύτερος νο1 και τώρα είναι ο καλύτερος νο2"!

Στον αγώνα είχε βγει μπροστά και έπερνε 1sec στο γύρο από τις McLaren και τον Irvine. Ξαφνικά στον 5-6 γύρο κόβει, αφήνει τον Irvine να περάσει και κάνει την ασπίδα!

Και τότε υπήρχε παρασκήνιο, κυκλοφορεί μια ιστορία ότι τον πήρε τηλ το αφεντικό της Ferrari ενώ ήταν σε κάποιο εξοχικό του, το σηκώνει η κόρη του και του λέει παίζει ποδόσφαιρο έξω ενώ είχε πει στη Ferrari ότι δεν έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του. Ε σηκωτό τον πήραν για την Μαλαισία που έκανε παπάδες μόλις 3 μήνες μετά από σπάσιμο ποδιού!! Πιστεύω ότι δε θα ήταν και πολύ χαρούμενος αν έπαιρνε ο Irvine πρωτάθλημα με τη Ferrari πριν από αυτόν.

Ήταν όντως ανταγωνιστικός στην καριέρα του στον υπερθετικό βαθμό και βγήκε από τα όρια πολλές φορές.

Το 2006 που πάρκαρε το μονοθέσιο στο Monaco στο qualifying (κάτι που τον έκανε villain εππέδου Thanos τότε) για μένα ήταν το χειρότερο του και εκ των υστέρων τραγικότατο μιας και ενδεχομένως του στέρησε και το πρωτάθλημα στη τελευταία του χρονιά.

Και φυσικά Αυστρία 2002 να κόβει ο Barrichello τελευταία στροφή, χωρίς να χρειάζεται αφού ο Schumi ήταν μπροστά άνετα στο πρωτάθλημα. Κάτι τέτοια του έχουν στοιχήσει πολύ σε φήμη και προσωπικά το βρίσκω στενάχωρο που κουβαλά και αυτές τις στιγμές.

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ.

Αυτό που έκανε στο Μονακό ήταν γελοίο. Λες δεν μπορεί να το κάνει στ'αλήθεια, αλλά το κάνει και μοιράζει στεγνά πόνο, λολ. Δική του 100% η ευθύνη. Δείγμα αγωνιστικού σκατοχαρακτήρα.

Αλλά στην Αυστρία ρε συ δεν μπορείς να τα ρίξεις πάνω του. Team orders. Φταίει όσο και ο Ρούμπενς. Ό,τι πιο εμετικό παρακολουθήσαμε στους δέκτες μας. συμφωνούμε όλοι πιστεύω, αλλά ακολούθησαν οδηγίες Τοντ-Μπράουν. Σαν να κατηγορήσουμε τον Αλόνσο για το crashgate της Renault. Είναι πρώτα έγκλημα ομάδας και μετά των οδηγών.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει και ο Schumi το μερίδιο του για την Αυστρία. Σίγουρα πρώτα οι ομάδες αλλά ως team leader αν είχε πει δε χρειάζεται να κάνει πέρα γενικά, δε θα ζήταγαν Todt-Brawn να παραμερίσει ο Rubens.

Ο Alonso φίλε έχει εμπλακεί σε τόσα σκάνδαλα έμμεσα ή άμμεσα όσο κανείς άλλος. Ένα ενδιαφέρον θέμα φιλολογικού χαρακτήρα που με περιτριγυρίζει όταν αναπολώ τα πεπραγμένα του, είναι κατά πόσο έχει επηρεάσει τον χαρακτήρα και την εξέλιξη του,  ο άλλοτε "πατέρας" του και μαφιόζος Briatore. Δλδ χωρίς την επιροή Briatore θα είχε φερθεί διαφορετικά στη McLaren το 2007; Μπορεί να είχε στεριώσει σε αυτήν ίσως; Πιστεύω ότι μέρος του εκρηκτικού χαρακτήρα του Fernando οφείλεται στον Flavio.

Ένα ενδιαφέρον what if!

Eίναι και τόσο γκαντέμης ο τύπος (ή κάνει την λάθος επιλογή αν θέλεις). Τέλη του 2008 μιλά με Honda και Red Bull. Δε πάει σε καμιά.

Πρωτάθλημα η Honda to 2009, η RB 2010-13. Τώρα τα έχει σπάσει με όλες τις πρώην ομάδες του, η RB τι να τον κάνει με Ric-Max. Οπότε κατά 99% ποτέ ξανά Nando σε δυνατό μονοθέσιο... Το θεωρώ πολύ πιθανό ότι θα φύγει από την F1 φέτος, εκτός τι να πω άμα κάνει κανά μπαμ η McLaren...

Μακάρι να το κάνει μεν, χλωμό δε...

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, phanispal είπε

Και όσο σκέφτεσαι ότι λίγα χρόνια πριν Senna και Prost πέταγαν ο ένας τον άλλον έξω, όντας teammates, τρελαίνεσαι.

Μια στιγμή έκλεισες τα μάτια και πέρασαν 30 χρόνια άρχοντα! :P

Δημοσ.

Το γελοιο της υποθεσης στην Αυστρια ηταν οτι ηταν τοσο μπροστα η Φερραρι σε σχεση με ολους τους υπολοιπους τοτε που πραγματικα δεν χρειαζοταν, θα μου πεις ηταν αρχη της σαιζον και δεν ηταν σιγουροι αλλα και παλι...

Η πλακα ειναι οτι η Φερραρι εφαγε τιμωρια αλλα οχι για την εντολη (επιτρεπεται) αλλα γιατι στο βαθρο ο Σουμι ανεβασε τον Μπαρικελο στο πρωτο σκαλι και ο ιδιος εμεινε στο δευτερο και αυτο για καποιο λογο απαγορευεται :P

Να συμπληρωσω οτι περα απο το work ethic που λετε ηταν και ο πρωτος οδηγος που εδωσε τοσο μεγαλο βαρος στην φυσικη του κατασταση, εδω επικη φωτο απο το πρωτο GP στην Μαλαισια σε τροπικες συνθηκες, δειτε σε τι κατασταση ειναι ο Ιρβαιν και ο Χακκινεν και ο Σουμι χαλαρος, δεν εχει ανοιξει καν τα κουμπια στο κολλαρο...

 

open-uri20120928-14275-1r159an.jpg

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 31/7/2018 στις 6:07 ΜΜ, morgoth666 είπε

Ακομα και ο Πουρναρακης που τον κραζαμε ειχε ενα cult value ειναι η αληθεια. Ο Σειτανιδης οντως ειναι πολυ καλος και το ξερει το αθλημα.

Tώρα αναγνωρίζεται η αξία του ΤΠ. :P Γενικά αποδείχθηκε ότι ήταν ότι καλύτερο πέρασε από την ελληνική μετάδοση F1 στη μετά Σταθάκη εποχή.  Και  ο Σειτανίδης επίσης πολύ καλός αν και εγώ θυμάμαι την επική ανοησία του για τον Vettel στο τρακάρισμα του με το Webber  ''δε νομίζω να ξαναπιάσει αυτός ο άνθρωπος τιμόνι F1....''

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, morgoth666 είπε

Η πλακα ειναι οτι η Φερραρι εφαγε τιμωρια αλλα οχι για την εντολη (επιτρεπεται) αλλα γιατι στο βαθρο ο Σουμι ανεβασε τον Μπαρικελο στο πρωτο σκαλι και ο ιδιος εμεινε στο δευτερο και αυτο για καποιο λογο απαγορευεται :P

Δεν έχω δει το επίσημο χαρτί αλλά ποινή έφαγαν επειδή δυσφήμησαν το άθλημα, μπορεί και για καταπάτηση του πρωτόκολλου του podium. Η πλάκα είναι ότι ήταν ο Rubens στο ψηλότερο σκαλί και παιζόταν ο γερμανικός εθνικός ύμνος!

Λίγο υποκριτικό το να τον ανεβάσει στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ενώ συνέχισε να απαιτεί στάτους αδιαφιλονίκητου νο1. Χωρίς να χρειάζεται αφού 9/10 φορές ήταν πιο γρήγορος και με διαφορά.

Τι να κάνει βέβαια, με τόσο γιουχάρισμα από κάτω.

Τώρα το ξανάδα, έκατσε ο Schumi στο 2ο και κάποια στιγμή τον τραβά ο Rubens επάνω και είναι και οι 2 στο πάνω σκαλί!

Παρωδία από όπου και να το πιάσεις.

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που έγραφα πιο πίσω για τον Βάλτερι, live εγώ άκουσα μόνο την ομάδα να του ζητάει παραχώρηση θέσης, αλλά δεν πρόσεξα καλά τι απάντησε, είχα δίκιο για -10 θέσεις τουλάχιστον στο επόμενο GP, τι λέει το νιμού στο 3:15:

 

41 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

...

Τώρα το ξανάδα, έκατσε ο Schumi στο 2ο και κάποια στιγμή τον τραβά ο Rubens επάνω και είναι και οι 2 στο πάνω σκαλί!

Παρωδία από όπου και να το πιάσεις.

 

True.

 

Επεξ/σία από ~mxls~
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε, πρόσεξε λίγο.

Τις ποινές τις δίνουν οι αγωνοδίκες, όχι οι ομάδες.

Η Mercedes εκεί προσπαθεί πονηρά μήπως και γλιτώσει ποινή (μπορεί ούτε αυτοί να φαντάζονται ότι απλά χρόνο θα πάρουν που δε θα τους ρίξει θέση οπότε είναι σα να μη τιμωρήθηκαν)

Γι'αυτό το λόγο υπάρχει debate για το αν έχει νόημα (ειδικά) για τις 3 κορυφαίες ομάδες να μην υπάρχουν time penalties αλλά grid penalties. Γνώμη μου, αν πονάει ο χρόνος, ρίξε χρόνο αλλιώς ρίξε grid penalty για τον επόμενο αγώνα. Δεν είναι και τόσο πολύπλοκο στη τελική.

 

Όσον αφορά την εντολή που παράκουσε ο Bottas. Τέτοια εντολή δίνεται αν έχει κάνει παράτυπο προσπέρασμα, για να αποφύγει τη ποινή και όχι εάν έχει προκαλέσει σύγκρουση όπως στη περίπτωση μας. Δηλαδή δε θα γλύτωνε την ποινή αν έδινε τη θέση του. Βέβαια Merc είναι και βλέπουμε ότι φέτος ισχύουν άλλα δεδομένα γι'άυτούς. Γι'αυτό και λέω πονηρά έπραξε η ομάδα, για να έχει κάποιο πάτημα μετά.

Για την άρνηση του αυτή, ο Bottas είναι υπόλογος στην ομάδα του, ηθικά σε εμάς(f1 fans) και καθόλου στους αγωνοδίκες.

Στους αγωνοδίκες είναι υπόλογος επειδή προκάλεσε σύγκρουση.

Κι ας λέει άλλα ο ίδιος στο team radio και στις συνεντεύξεις.

Βέβαια δε θα αγχωθεί η Mercedes για αυτή την άρνηση διότι κερδισμένοι βγήκαν από τις πράξεις του συνολικά. Θα του τραβούσε γερά το αυτί αν πχ. στον προηγούμενο αγώνα παράκουε την εντολή "Hold position" και έκανε επίθεση στον Lewis.

Υ.Γ. Έχει πλάκα πως πάει να το περιγράψει ο μηχανικός του στον ασύρματο, "because of the... because of the.... touching..." Δε το λες και touching αγαπητέ!

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Γι'αυτό το λόγο υπάρχει debate για το αν έχει νόημα (ειδικά) για τις 3 κορυφαίες ομάδες να μην υπάρχουν time penalties αλλά grid penalties. Γνώμη μου, αν πονάει ο χρόνος, ρίξε χρόνο αλλιώς ρίξε grid penalty για τον επόμενο αγώνα. Δεν είναι και τόσο πολύπλοκο στη τελική.

 

Μετα θα αρχισουμε το ποιες ειναι οι 3 κορυφαιες ομαδες στην αρχη της σεζον που δεν ξερεις τι παιζει...Κατα την διαρκεια της σεζον θα λεμε ναι ο VET/HAM φοβουνται να οδηγησουν μην φανε grid penalty ενω οι "μικροι" τους κοπανανε γιατι ποιος νοαιζεται για τα 10sec και τα 20sec. Και στο τελος θα εχουμε τα καλα του Ελληνικου πρωταθληματος του στυλ ηθικος πρωταθλητης ο Χ με 2grid penalty λιγοτερα κτλπ κτλπ...Καποιοι απο τους λογους που δεν το κανουν...Τελος και πιο σημαντικος λογος ειναι οτι και οι 3 μεγαλοι θα σηκωθουν να φυγουν και η FIA θα κλαιει μοναχη της

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Μετα θα αρχισουμε το ποιες ειναι οι 3 κορυφαιες ομαδες στην αρχη της σεζον που δεν ξερεις τι παιζει...Κατα την διαρκεια της σεζον θα λεμε ναι ο VET/HAM φοβουνται να οδηγησουν μην φανε grid penalty ενω οι "μικροι" τους κοπανανε γιατι ποιος νοαιζεται για τα 10sec και τα 20sec. Και στο τελος θα εχουμε τα καλα του Ελληνικου πρωταθληματος του στυλ ηθικος πρωταθλητης ο Χ με 2grid penalty λιγοτερα κτλπ κτλπ...Καποιοι απο τους λογους που δεν το κανουν...Τελος και πιο σημαντικος λογος ειναι οτι και οι 3 μεγαλοι θα σηκωθουν να φυγουν και η FIA θα κλαιει μοναχη της

Μαν προτρέχεις λίγο.

Το 3 κορυφαίες ομάδες πάει στις τωρινές Merc,Ferr,RB που έχουν χαοτική διαφορά και ρίχνουν γύρο στις υπόλοιπες, οπότε σε περιστατικό όπως στο προηγούμενο grand prix είναι σα να μη τιμωρούνται. Όχι ντε και καλά οι 3 πρώτες του grid ες αεί.

Οι μικροί προφανώς και νοιάζονται διότι τα 5-10 sec  μεταφράζονται σε πολύτιμους βαθμούς για αυτούς.

Το debate είναι legit και κάποια στιγμή μπορεί να δούμε και αυτή την αλλαγή. Ξέρεις πως πάει αυτό, πρέπει να γίνει κάτι μερικές φορές, να γίνει η ανάλογη αναμπουμπούλα και μετά να λειτουργήσει πυροσβεστικά η FIA με κάποια διευκρίνηση ή προσθήκη στους κανονισμούς.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...