Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οκ, επειδή προτιμώ την εκδοχή όπου απλά η FIA δεν έχει το θάρρος να τιμωρήσει τις 2 ομάδες που διεκδικούν τους τίτλους (κάτι που συνέβη και πέρσι), αντί να πιστέψω ότι ξαφνικά φέτος αποφάσισαν ότι ντε και καλά πρέπει να το πάρει η Μερσέντες, είμαι fanboy; Κανένα πρόβλημα.

Επίσης ποτέ δεν είπα ότι οι κανονισμοί του 2005 δεν ανακάτεψαν την τράπουλα εις βάρος της Φερράρι. Απλά ανέφερα κάποια περιστατικά που ΑΝ θέλει κάποιος μπορεί να τα ερμηνεύσει ως υποτιθέμενη εύνοια υπέρ της Σκουντερία, καλή ώρα σαν τη φετινή υποτιθέμενη εύνοια προς τη Μερσέντες.

Όσο για τα δεδομένα που λες, μου επιτρέπεις να προσθέσω μερικά ακόμα όσον αφορά το ποστ σου για τον Χάμιλτον;

  • Είναι ο μόνος οδηγός που έχει τουλάχιστον μια νίκη και πολ ποζίσιον σε κάθε σεζόν που αγωνίστηκε.
  • Είχε ομόσταυλους 3 παγκόσμιους πρωταθλητές (Αλόνσο, Μπάτον, Ρόσμπεργκ) χωρίς να απολαμβάνει νο. 1 στάτους και παρ' όλα αυτά ήταν συνήθως ο ταχύτερος οδηγός της ομάδας του.
  • Δεν έτρεξε ποτέ σε μεσαία ομάδα, γιατί από 12 χρονών ο Ρον Ντένις αναγνώρισε το απίστευτο ταλέντο του και τον πήρε στην ακαδημία της ΜακΛάρεν. Και επίσης οι κορυφαίες ομάδες πάντα επιλέγουν τους κορυφαίους οδηγούς, άρα λογικό ο Χαμ να έχει οδηγήσει ανταγωνιστικά μονοθέσια. Αν και τη ΜακΛάρεν του 2009 δεν την λες και ακριβώς ανταγωνιστική (ο Κοβαλάινεν δεν κατάφερε καν να ανέβει στο βάθρο), ενώ η Μερσέντες το 2012 που υπέγραψε ο Χαμ, ήταν 4η δύναμη του grid.
  • Όλοι μα όλοι οι πρωταθλητές της f1 (τουλάχιστον όσα χρόνια παρακολουθώ εγώ) είχαν κορυφαία μονοθέσια - πάντα έπαιζε και πάντα θα παίζει κυρίαρχο ρόλο στην πορεία ενός οδηγού.

ΥΓ: Μου αρέσει πάντως που γίνονται τέτοιες συζητήσεις, και θα με χάλαγε να καταλήξει σε Μερσέντες/Χάμιλτον vs Φερράρι/Φέτελ, σε οπαδικό κλίμα του στυλ Ολυμπιακός-Παναθηναικός... 😐

Ας εκτιμήσουμε και ας απολαύσουμε ότι φέτος έρχονται αντιμέτωποι με σχεδόν ισάξια μονοθέσια οι 2 καλύτεροι οδηγοί της εποχής τους...

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

@nash-gf το πραγματικά απίστευτο ήταν ότι μπορούσε να κοιτάξει στα μάτια Αλόνσο ως ρούκι. Αυτό είναι αδιανόητο, μιλάμε για Φερνάντο Αλόνσο (και αλληλοφαγώθηκαν για να πάρει τίτλο ο Κίμι).

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάλι και με ανεφοδιασμούς θυμάμαι ότι τα προσπεράσματα ήταν λίγα - πάλι η στρατηγική έπαιζε μεγάλο ρόλο και συνήθως ή γινόταν το overcut από αυτούς που κατάφερναν να επιμυκήνουν το stint του καύσιμου ή τα προσπεράσματα ήταν αντίστοιχα με τα τωρινά του στυλ φρέσκα εναντίον φθαρμένα ελαστικά αλλά με τη διαφορά βάρους των μονοθεσίων όπου τα ελαφρύτερα μονοθέσια πέρναγαν τα βαρύτερα.

Όσο για τα ελαστικά, νομίζω η FIA θέλει να αποφύγει οι διάφορες εταιρίες να επικεντρώνονται σε μια και μόνο ομάδα και να αφήνουν τις άλλες σε δεύτερη μοίρα (όπως πάνω κάτω είχε γίνει με Φερράρι/Μπρίτζεστοουν από τη μια και Ρενό/Μισελέν από την άλλη). Οπότε σου λέει μια για όλους, ώστε θεωρητικά να έχουν όλοι ίση αντιμετώπιση.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι η πολύπλοκη αεροδυναμική των μονοθεσίων που λόγω του dirty air δεν τους επιτρέπει να ακολουθήσουν τα άλλα μονοθέσια για πάνω από 2-3 γύρους χωρίς να έχουν απώλεια απόδοσης. Υποτίθεται αυτό προσπαθούν να βελτιώσουν Liberty και FIA με τους κανονισμούς το 2021. Είδωμεν...

7 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

@nash-gf το πραγματικά απίστευτο ήταν ότι μπορούσε να κοιτάξει στα μάτια Αλόνσο ως ρούκι. Αυτό είναι αδιανόητο, μιλάμε για Φερνάντο Αλόνσο (και αλληλοφαγώθηκαν για να πάρει τίτλο ο Κίμι).

Για να λέμε την αλήθεια ο Αλόνσο είχε τη χειρότερη φόρμα της καριέρας του τη συγκεκριμένη σεζόν (αντίστοιχα ο Χαμ το 2011 και ο Σεμπ το 2014). Αλλά σίγουρα έπαιξε ρόλο και η ψυχολογία που του δημιούργησε η απροσδόκητα απίστευτη ταχύτητα και συνέπεια του Χαμ.

Επεξ/σία από nash-gf
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, nash-gf είπε

Οκ, επειδή προτιμώ την εκδοχή όπου απλά η FIA δεν έχει το θάρρος να τιμωρήσει τις 2 ομάδες που διεκδικούν τους τίτλους (κάτι που συνέβη και πέρσι)😐

 

Επανειλημμένα κάνεις το ίδιο λάθος. Η μία δεν τιμωρείται.

 

54 λεπτά πριν, nash-gf είπε

Επίσης ποτέ δεν είπα ότι οι κανονισμοί του 2005 δεν ανακάτεψαν την τράπουλα εις βάρος της Φερράρι. Απλά ανέφερα κάποια περιστατικά που ΑΝ θέλει κάποιος μπορεί να τα ερμηνεύσει ως υποτιθέμενη εύνοια υπέρ της Σκουντερία, καλή ώρα σαν τη φετινή υποτιθέμενη εύνοια προς τη Μερσέντες.
 

Ακόμα περιμένουμε να δούμε τα περιστατικά. Πέρα από πέρσι στο Μπακού έχεις να δείξεις κάτι άλλο; Που εκεί ισχύει αυτό που λες ότι χάιδεψαν αυτούς που πήγαιναν για πρωτάθλημα.

 

54 λεπτά πριν, nash-gf είπε

 

  • Είναι ο μόνος οδηγός που έχει τουλάχιστον μια νίκη και πολ ποζίσιον σε κάθε σεζόν που αγωνίστηκε.

Δεν έχει περάσει από ομάδες τύπου Minardi (Alonso) ή Toro Rosso (Vettel). Ακόμα και οι Senna , Schumacher από Toleman και Jordan ξεκίνησαν.

 

Επίσης κάνε σωστά quotes να δούμε που ακριβώς διαφωνείς.

 

1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Ο Lewis είναι κορυφαίος πιλότος.

Οπότε αυτά τα Ολυμπιακός-Παναθηναικός και οπαδικά δε ξέρω που τα βλέπεις...

Αν εννοείς της γενιάς του 2008 οκ, αλλά του grid όχι όταν υπάρχουν Nando-Kimi. Αφαιρούν από την απόλαυση η ατιμωρησία και το γεγονος ότι οι ομάδες τους έχουν ξεκάθαρα νούμερα 2, θα ήθελα και τους Φινλανδούς στο παιχνίδι.

 

Το 2007 είχε τρελό παρασκήνιο. Ο Alonso από ένα σημείο και μετά αποτελούσε ξένο σώμα (εκβίασε Ron, έλεγε ότι αυτός ευθύνεται για την εξέλιξη του μονοθεσίου-λαμβάνοντας το μένος των ανθρώπων στο εργοστάσιο κ.α.) στη McLaren Mercedes με όποια επίπτωση θα είχε αυτό στις επιδόσεις του. Η Mercedes του το κρατάει μέχρι σήμερα.

Και στου Vettel για το 2014 υπάρχει επίσης τρελό παρασκήνιο. Λέγεται ότι επίτηδες πετούσε χαρταετό για να ενεργοποιηθεί η ρήτρα αποδέσμευσης που είχε αν έβγαινε 5ος(νομίζω) και κάτω. Γι'αυτό δεν έχει και τις καλύτερες σχέσεις με την RB από τότε.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπερα στην παρεα!

Δεν ειχα παρατηρησει οτι υπαρχει τετοιο section στο forum και οταν κατα τυχη το ειδα, ειπα να διατυπωσω κι εγω τη γνωμη μου για τον τελευταιο αγωνα.

Καταρχας παρακολουθω συστηματικα F1 απο το 1997, τοτε που ο Σουμι (τον οποιο υποστηριζα) εκανε εκεινη την ανεκδιηγητη κινηση να πεσει πανω στα ψυγεια του Βιλνεβ, οπότε και από τοτε τον "μισησα".

Παμε στο τωρα.

Αρνητικος πρωταγωνιστης ο -μεχρι τωρα- συμπαθης σε μενα Μποτας.

Το να παιξεις αμυνα βοηθωντας τον teammate σου που παει για πρωταθλημα  ειναι θεμιτο και εντασσεται στο γενικο πνευμα της ομαδικοτητας.

Μεχρι εκει ομως, γιατι οι κινησεις του Μποτας απεναντι σε Φετελ και Ρικιαρντο ηταν καθαρα αντιαθλητικες.

Ενταξει, φιλε Μποτας, κρατας τη 2η θεση επαξια για τοσους γυρους (ας ειναι καλα βεβαια και η σφιχτη χαραξη της πιστας), αλλα βλεπεις οτι τα ελαστικα σου καταρρεουν, τι πας να κανεις;

Πρωτα απο ολα τοποθετησε το μονοθεσιο ερχομενος προς τη στροφη τοσο κλειστα, που δε θα εστριβε με τιποτα σωστα, παρα μονο αν εκοβε αρκετα, πραγμα που δεν εκανε γι' αυτο και κοπανησε Φετελ.  Ασε που ο Φετελ ηταν καθαρα 1 καροτσα μπροστα πριν τη στροφη.

Δευτερον, απαραδεκτος απεναντι στον Ρικιαρντο, αφου πλεον ειχαν παραδωσει πνευμα τα λαστιχα του και εχοντας δει οτι στην πρωτη στροφη δεν τον κρατανε ( ηταν ο λογος που τον προσπερασε ο Φετελ), φευγει εντελως υποστροφικα και φρεναρει πανω στον ερμο τον Αυστραλο, ο οποιος απο τυχη δεν εγκαταλειπει μετα απο εναν εξαιρετικο αγωνα.

Μεχρι τωρα, λες ΟΚ, εκανε 2 κακες κινησεις! Το χειροτερο ολων και για μενα ο λογος που επρεπε να φαει τεραστια ποινη, ηταν η συμπεριφορα του οταν πηγε να τον ξαναπερασει ο Ρικιαρντο.

Στο team radio του ειπαν να τον αφησει να περασει για να γλιτωσουν τα χειροτερα και ο Μποτας οχι μονο δεν τον αφησε, αλλα πηγε να υπερασπιστει παλι τη θεση του επιλεγοντας την εσωτερικη στο τελος της ευθειας, ενω παλι ηξερε οτι το αμαξι του ειναι πληγωμενο και λαστιχα του σε αθλια κατασταση.

Μονο και μονο για αυτη τη νοοτροπια του επρεπε να φαει τεραστια καμπανα.

Το θεμα των ποινων και φετος ειναι... ο,τι να ναι!

Πεφτει ο Φετελ (ο οποιος ειναι επιρρεπης σε επαφες) πανω σε Μποτας στη Γαλλια αν θυμαμαι καλα, τρωει 5 sec ποινη.

Πεφτει ο Κιμι, ο οποιος σπανια δημιουργει προβληματα, πανω στα Χαμιλτον στην Αγγλια και τρωει 10 sec!

Δηλαδη γιατι 5 ο Σεμπ και 10 ο Κιμι; Οχι οτι εχει πολλη σημασια αλλα προσπαθω να βρω καποιο μοτιβο-λογικη στις ποινες.

Τεσπα και φετος οι Γερμανοι της Μερσεντες πλακα κανουν στους αντιπαλους τους. Μονο η αξιοπιστια του μονοθεσιου μπορει να στερησει σε Χαμιλτον την κουπα.

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, tommy^ είπε

φετος οι Γερμανοι της Μερσεντες πλακα κανουν στους αντιπαλους τους

Θα διαφωνησω...Αν και υποστηρικτης του HAM (τονιζω οτι υποστηριζω οδηγο και οχι ομαδα...) δεν νομιζω οτι φετος το μονοθεσιο ειναι το ιδανικο.Σε συνδυασμο μαλιστα με τις λαθος στρατηγικες της ομαδας ο μονος λογος που ειναι πρωτος ο HAM ειναι ο ιδιος του ο εαυτος και οι οδηγικες του ικανοτητες. Ολα αυτα σε συγκριση με τα προηγουμενα χρονια που ακομα και εγω αν οδηγουσα Merc το πιθανοτερο ειναι να εβγαινα στην πρωτη 2αδα xD (αν μπορουσα να το ξεκινησω xP ) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Θα διαφωνησω...Αν και υποστηρικτης του HAM (τονιζω οτι υποστηριζω οδηγο και οχι ομαδα...) δεν νομιζω οτι φετος το μονοθεσιο ειναι το ιδανικο.Σε συνδυασμο μαλιστα με τις λαθος στρατηγικες της ομαδας ο μονος λογος που ειναι πρωτος ο HAM ειναι ο ιδιος του ο εαυτος και οι οδηγικες του ικανοτητες. Ολα αυτα σε συγκριση με τα προηγουμενα χρονια που ακομα και εγω αν οδηγουσα Merc το πιθανοτερο ειναι να εβγαινα στην πρωτη 2αδα xD (αν μπορουσα να το ξεκινησω xP ) 

Απλη εκτιμηση εκανα, δεν ειμαι fan ουτε Hamilton, ουτε Mercedes, προς αποφυγη παρεξηγησεων!

Σιγουρα ο Χαμ ειναι αναμεσα στους 5 κορυφαιους οδηγους αυτη τη στιγμη στο grid.

Λαθος στρατηγικες η Mercedes;; Τι να πουν και αυτοι στη Φερραρι που εχουν να κανουν σωστη στραγηγικη απο εποχες Τοντ - Μπρον!

Επεξ/σία από tommy^
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά αυτό με τις στρατηγικές είναι άλλο ανέκδοτο. Κι αυτός είναι ο λόγος που δεν συμπαθώ τον τωρινό (δε το έκανε αυτό πριν την κυριαρχία Mercedes) Lewis. Μέχρι και στο Silverstone άφησε αιχμές για τη στρατηγική της ομάδας του ενώ τον ωφέλησε!!

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Σιγουρα ο Χαμ ειναι αναμεσα στους 5 κορυφαιους οδηγους αυτη τη στιγμη στο grid.

Προφανώς!

2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Σε συνδυασμο μαλιστα με τις λαθος στρατηγικες της ομαδας ο μονος λογος που ειναι πρωτος ο HAM ειναι ο ιδιος του ο εαυτος και οι οδηγικες του ικανοτητες.

Προφανώς και είναι ικανότατος αλλά είναι και ο Γκαστόνε ρε φίλε! Δε νομίζω ότι έχει κάνει κάποια τρομερή εμφάνιση φέτος. Ταυτόχρονα δεν έχει κάνει και κάποιο λάθος όμως. Να διευκρινήσω ότι στους recovery αγώνες που έκανε δεν είναι κάτι τρομερό να περνάει τις υπόλοιπες ομάδες (πέραν των τριών) αφού έχουν τόσο χαοτική διαφορά που δεν παλεύουν καν. Αυτό ισχύει για οποιοδήποτε από Merc,Ferr,RB.

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Μονο και μονο για αυτη τη νοοτροπια του επρεπε να φαει τεραστια καμπανα.

Αυτό είναι για κράξιμο, δε μπορεί να στοιχειοθετηθεί ποινή γι'αυτό, εκτός εάν εννοείς να του τραβήξει το αυτί η ομάδα. Που δεν πρόκειται γιατί η ομάδα κέρδισε από τις ενέργειες του.

35 η Μerc από την Oυγγαρία 33 η Ferrari, σε μια πίστα που πίστευε ότι θα είναι πίσω από RB και Ferrari. Ο Bottas ήταν ο captain america σε αυτόν τον αγώνα αν και έπρεπε να φάει κανονική ποινή για μένα μαύρη σημαία. Το αναγνώρισε και ο Lewis (προς τιμήν του)

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

 

Καταρχας παρακολουθω συστηματικα F1 απο το 1997, τοτε που ο Σουμι (τον οποιο υποστηριζα) εκανε εκεινη την ανεκδιηγητη κινηση να πεσει πανω στα ψυγεια του Βιλνεβ, οπότε και από τοτε τον "μισησα".

Ο Σούμι είχε αποβληθεί(μηδενιστεί) από το πρωτάθλημα τότε.

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Δηλαδη γιατι 5 ο Σεμπ και 10 ο Κιμι; Οχι οτι εχει πολλη σημασια αλλα προσπαθω να βρω καποιο μοτιβο-λογικη στις ποινες.

Τα 10 στον Kimi ήταν καθαρά λόγω έδρας Lewis. Επίσης ο Lewis τους χειραγώγησε λέγοντας ότι έχει ζημιά στο πάτωμα, κάτι που αποδείχθηκε αναληθές. Το θέμα είναι όταν πέφτει κάποιος πάνω στα Ferrari φέτος όλα τα βρίσκουν αγωνιστικά.

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Δε νομίζω ότι έχει κάνει κάποια τρομερή εμφάνιση φέτος

Σωστα...Οπως κανεις τα τελευταια χρονια ετσι που εχει γινει η F1...Μια φορα οδηγησε πριν 10 μερες και τελος...αν ξαναχρειαστει θα το κανει υποθετω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Σωστα...Οπως κανεις τα τελευταια χρονια ετσι που εχει γινει η F1...Μια φορα οδηγησε πριν 10 μερες και τελος...αν ξαναχρειαστει θα το κανει υποθετω.

Στην Γερμανία δεν έκανε κάτι το εξωπραγματικό, έναν μεστό αγώνα έκανε χωρίς λάθη(nothing wrong with that). Αν θες να δεις rainmaster Lewis δες Silverstone 2008 ;)

Έχει μεγάλο αέρα έναντι των αντιπάλων του πλέον, κερδίζοντας 2 αγώνες που δεν πίστευαν ότι θα τους πάρουν + την γνώση ότι υπάρχει και ο Bottas να κάνει την ασπίδα επάξια γι'αυτόν. Είναι μεγάλο ψυχολογικό αβαντάζ και αυτό. 

Ελπίζω να μην καταρεύσει η Ferrari στους επόμενους 2-3 αγώνες(λόγω αυξημένης πίεσης) και να πάμε με αγωνία μέχρι τέλους.

Θα ήθελα να χωθεί και η RB ανάμεσα, δε ξέρω κατά πόσο γίνεται βέβαια να βελτιωθεί φέτος αφού άφησε αιχμές για το μοτέρ της Renault.

 

Μου έρχεται στο μυαλό και ο Verstappen Interlagos 2016! Εντυπωσιακός!

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 2
Δημοσ.

Εγω πιστευω οτι μπορουσε να στοιχειοθετηθει ποινη για το γεγονος οτι στην ουσια δεν αφησε τον Ρικ να περασει.

Παραχωρω τη θεση μου σημαινει αφηνω γκαζι στην ευθεια ή ανοιγω υπερβολικα την τροχια μου στη στροφη για να περασει ο αλλος, οχι παιρνω την εσωτερικη στο τελος της ευθειας χωρις να αφησω και γκαζι.

Τεσπα οπως λες, συμφωνω ο Μποτας επρεπε να φαει μαυρη σημαια. Ή εστω ποινη αποκλεισμου στον επομενο αγωνα.

Τωρα οσον αφορα την υπερβολικη ποινη Rai σε Αγγλια λογω εδρας, ενταξει νομιζω οτι ειναι γελοιο (οχι αυτο που λες, αυτο που συνεβη).

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω δεν θα γινω Χαμιλτον να μιλησω για interesting tactics, αλλα σκεφτομαι τι θα γινοταν αν η Φερραρι ειχε καταστρεψει τον αγωνα του Κιμι αφηνοντας τον μεσα 45 γυρους με διαλυμενα λαστιχα μονο και μονο για να ειναι κινητο εμποδιο στον Χαμιλτον τι θα ακουγαμε, και σκεψου οταν πηγαινε τελικα να περασει ο Χαμιλτον να επεφτε πανω του ο Κιμι κιολας.

Για να ξεκαθαρισω, καλα εκανε η Μερσεντες, ομαδικο σπορ ειναι, αλλα τα παραμυθια "μονο η Φερραρι τα κανει, στην Μερσεντες δεν εχουμε 1 και 2" καλο ειναι να τελειωνουν. Επισης δεν θεωρω οτι εκανε κατι επιτηδες ο Μποτας, τα λαστιχα του ειχαν ψοφησει, εχασε το φρεναρισμα και πηγε να τελειωσει (το ηδη μισοτελειομενο) πρωταθλημα απο τον ιουλιο. Υπερβολικος ζηλος βεβαια νομιζω, σου πηρε την γραμμη, ξερεις οτι τα ελαστικα σου ειναι γτπ, αστο (ασχολιαστοι οι ανεκδιηγιτοι στο Sky Sports που εριχναν το φταιξιμο στον Φετελ). Με τον Ρικιαρντο ακομα χειροτερη η αντιδραση του. Ισως να ειχε επηρεαστει ψυχολογικα απο τις αποφασεις της ομαδας (φανηκε και στην συνεντευξη μετα).

Φυσικα πανω απ'ολα τα λαθη της ομαδας φταινε, αν ειχαν κανει την δουλεια τους σωστα ο Φετελ θα ειχε βγει μπροστα απο τον Μποτας και η μαχη στο τελος θα ηταν με τον Χαμιλτον. Η Φερραρι γενικα ηταν το πιο γρηγορο αυτοκινητο στην πιστα στο πρωτο μισο αλλα δεν καταφερε να το εκμεταλλευτει η ομαδα.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, morgoth666 είπε

Εγω δεν θα γινω Χαμιλτον να μιλησω για interesting tactics, αλλα σκεφτομαι τι θα γινοταν αν η Φερραρι ειχε καταστρεψει τον αγωνα του Κιμι αφηνοντας τον μεσα 45 γυρους με διαλυμενα λαστιχα μονο και μονο για να ειναι κινητο εμποδιο στον Χαμιλτον τι θα ακουγαμε, και σκεψου οταν πηγαινε τελικα να περασει ο Χαμιλτον να επεφτε πανω του ο Κιμι κιολας.

To έχει κάνει και η Ferrari στο Bahrain ή Κίνα; Ας με διορθώσει όποιος θυμάται! Αλλά όχι πετυχημένα, δε μπόρεσε να κρατήσει καθόλου τη Merc. Βοηθούσε χθες ότι ήταν αργή πίστα.

Έχεις δίκιο ότι θα ακούγαμε τα πάντα. Το στρατόπεδο της Merc είναι θελημένα λαλίστατο (Wolf, Lauda, Allison, Lewis). O Lewis τουλάχιστον τα ψιλο-μαζεύει όταν ηρεμούν τα πνεύματα.

Στη συνέντευξη του ο Bottas με τη γλώσσα του σώματος του φαίνεται σα να βγάζει ντροπή.

Δημοσ.

Ναι σε καποιον απο αυτους τους αγωνες το κανανε (καθυστερησαν το πιτ στοπ του Κιμι 6-7 γυρους αν θυμαμαι καλα) για να κρατησουν τον Χαμιλτον να πλησιασει ο Φετελ που ηταν απο πισω, και φυσικα απετυχε οπως οι περισσοτερες αποφασεις στρατηγικης της Φερραρι φετος :P Απλα τοτε ειχε γινει χαμος "πως φερονται ετσι στον Κιμι" και "μονο η Φερραρι τα κανει αυτα", γι'αυτο και το σχολιο μου. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...