~mxls~ Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 Μέχρι τότε ο Χαμ επιβάλλεται να αλλάξει μαλλί. 3
papoys1 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 4 ώρες πριν, ~mxls~ είπε Από την εμπρός αριστερή αλλαγή ελαστικού του Σεμπ, χάσαμε μεγάλη μάχη για την νίκη ανάμεσα σε αυτόν και τον Λιούις. Ο Μποτας πρέπει να τιμωρηθεί για τον επόμενο αγώνα. Πήγε να τελειώσει τον αγώνα του Σεμπ και του Ρικιάρντο. Ελάτε ρε παιδιά δεν είναι κάτι εσκεμένο να τιμωρηθεί.Όπως φάνηκε του έφυγε ελάχιστα χωρίς να το επιδιώκει , ο Φέτελ μπήκε τελείως κλειστά και έγινε το μπαμ. Ήταν που ήταν σούπα (ευτυχώς που ήταν ο Ρικιάρντο και έσπασε λίγο τη μονοτονία) να τους κάνουμε δηλαδή να οδηγούν όλοι σαν κότες όπως ο Φέτελ και ο Ραικόνεν που ο πρώτος ακολουθούσε το Μπότας 25 γύρους και φοβόταν να κάνει προσπάθεια;;;; Ο Ρικιάρντο θα τον είχε περάσει 25 φορές (έναν στον κάθε γύρο περνούσε ο αθεόφοβος) σε μία πίστα που οι ειδικοί λένε ότι γίνονται μία με δύο προσπεράσεις σε κάθε γραν πρι. Το ότι βρέθηκε πίσω από το Μπότας φταίει η Φεράρι που τον κρατούσε μέσα 3 γύρους και περνούσε 10 αργοπορημένους χάνοντας 2-3 δευτερόλεπτα και άλλα 2 δευτερόλεπτα στα πιτ. Αν είχαν τακτική όπως έχει η Μερσέντες (βέβαια έχει και Χάμιλτον που οι άλλοι δεν έχουν) θα ήταν αλλιώς τα πράγματα. 3
Diinekis21 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Η τορπίλη Bottas πήρε 10sec ποινή για το συμβάν με τον Ricciardo. Το συμβάν με τον Vettel θεωρήθηκε αγωνιστικό. Η "ποινή" βέβαια δεν έχει καμία επίπτωση, 5ος ήταν, 5ος έμεινε. Έχει καταντήσει παρωδία το θέμα ποινές φέτος. 2
nash-gf Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 11 ώρες πριν, papoys1 είπε Ελάτε ρε παιδιά δεν είναι κάτι εσκεμένο να τιμωρηθεί.Όπως φάνηκε του έφυγε ελάχιστα χωρίς να το επιδιώκει , ο Φέτελ μπήκε τελείως κλειστά και έγινε το μπαμ. Ναι και εμένα η επαφή με τον Φέτελ μου φάνηκε ως αγωνιστικό συμβάν. Νομίζω το συνηθίζει αρκετά ο Σεμπ το συγκεκριμένο απότομο κόψιμο στα προσπεράσματα του - μέσα στους κανονισμούς μεν, αλλά πάντα με την πιθανότητα ρίσκου για επαφή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο Μπότας μάλλον υπερεκτιμήσε την πρόσφυση που είχε απομείνει στα μπροστινά ελαστικά του και άργησε να φρενάρει ελπίζοντας ότι θα του έδινε ίσως λίγο περισσότερο χώρο ο Φέτελ. Για την επαφή με το Ρικιάρντο, δεν υπήρχε περίπτωση να κερδίσει τη μάχη με ακόμα πιο φθαρμένα ελαστικά και σπασμένη μπροστινή αεροτομή. Υπεραισιόδοξη αλλά όχι εσκεμμένη κίνηση, κατ' εμέ, παρ' όλα αυτά σωστά πήρε ποινή καθώς δεν έπρεπε να το δοκιμάσει καν. 7 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Η τορπίλη Bottas πήρε 10sec ποινή για το συμβάν με τον Ricciardo. Το συμβάν με τον Vettel θεωρήθηκε αγωνιστικό. Η "ποινή" βέβαια δεν έχει καμία επίπτωση, 5ος ήταν, 5ος έμεινε. Έχει καταντήσει παρωδία το θέμα ποινές φέτος. Να σημειωθεί εδώ πως ο Μπότας είναι ένας από τους πιο καθαρούς οδηγούς του grid - είχε να πάρει βαθμούς ποινής στο superlicense του από το Μπαχρέιν το '16. Δεν τον λες και ακριβώς τορπίλη. Όσο για το θέμα με τις ποινές, είναι ξεκάθαρο ότι οι αγωνοδίκες δε θέλουν να επηρεάσουν με τίποτα την μάχη για τους τίτλους, εξαντλώντας όλη τους την αυστηρότητα σε οδηγούς μικρότερων ομάδων - και δεν είναι μόνο φετινό φαινόμενο, ας μην ξεχνάμε τη ξεκάθαρη μαύρη σημαία που έπρεπε να δει ο Φέτελ πέρσι στο Μπακού. 1
phanispal Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Στις 28/7/2018 στις 11:02 ΜΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε Το να μενουμε στο παρελθον δεν κανει καλο Γιατί αυτό; Υπάρχουν που λες κάποιοι που λένε «αυτό έχουμε, αυτό βλέπουμε». Εγώ δεν είμαι αυτής της άποψης. Δε θα κάτσω να ασχοληθώ με ένα παρηκμασμένο σπορ σαν την F1, που αν της είχαν αλλάξει ΚΑΙ το όνομα, δε θα ασχολούνταν ούτε αυτοί οι λίγοι που ασχολούνται τώρα. Το ίδιο κάνουν πολλοί και με το ελληνικό ποδόσφαιρο. Αντιλαμβάνονται ότι είναι κατωτάτου επιπέδου, αλλά σου λένε «ε αυτό έχουμε, τι να δούμε». Άσε εμένα να βλέπω βίντεα και παλιούς αγώνες στο YouTube, και δες εσύ την τωρινή. Άσε εμένα να βλέπω Larry Bird και Magic, και δες εσύ LeBron, Curry και Thompson να βαράνε τρίποντα. Μερικές φορές δε χρειάζονται στοιχεία. Όταν παρακολουθείς κάτι σχεδόν «με το ζόρι», πιο πολύ λόγω συνήθειας και παράδοσης, ή επειδή δεν ξέρεις τι γινόταν πριν κάποια (όχι πολλά) χρόνια, δε χρειάζεται να πεις κάτι άλλο. 2
Diinekis21 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, nash-gf είπε Ναι και εμένα η επαφή με τον Φέτελ μου φάνηκε ως αγωνιστικό συμβάν. Νομίζω το συνηθίζει αρκετά ο Σεμπ το συγκεκριμένο απότομο κόψιμο στα προσπεράσματα του - μέσα στους κανονισμούς μεν, αλλά πάντα με την πιθανότητα ρίσκου για επαφή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο Μπότας μάλλον υπερεκτιμήσε την πρόσφυση που είχε απομείνει στα μπροστινά ελαστικά του και άργησε να φρενάρει ελπίζοντας ότι θα του έδινε ίσως λίγο περισσότερο χώρο ο Φέτελ. Είναι απλά ένα μονοθέσιο μπροστά ο Vettel και τον χτυπάει από πίσω ο Bottas. Brundle:"Από θαύμα δεν είχε τουλάχιστον κλατάρισμα ο Vettel". Τορπίλη ήταν στην κίνηση του χθες με τον Vettel. Με τον Ricciardo απλά τραγικός, χρησιμοποίησε το "σώμα" της RB για να στρίψει. Δεν υπήρχε πιθανότητα να καταφέρει να στρίψει αλλιώς. Συμφωνώ ότι δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια. Χθες ήταν για μαύρη σημαία, όπως και ο Vettel στο Μπακού. Μπορεί η συναναστροφή του με τα παιδιά στη Mercedes να τον αλλάζουν... 1 ώρα πριν, nash-gf είπε είναι ξεκάθαρο ότι οι αγωνοδίκες δε θέλουν να επηρεάσουν με τίποτα την μάχη για τους τίτλους, εξαντλώντας όλη τους την αυστηρότητα σε οδηγούς μικρότερων ομάδων Μόνο που φέτος ξεκάθαρα : Δεν τιμωρείται η Mercedes. Στο προηγούμενο μόλις αγώνα από το φύλο αγωνωδικών "Παραβίασε το κανονισμό το μονοθέσιο νο44 αλλά επειδή ομάδα και οδηγός παραδέχτηκαν το λάθος τους.... οπότε θα δεχτούν επίπληξη" Η Ferrari παίρνει πιο μεγάλες ποινές Bλέπε 10 sec στον Kimi στο Silverstone(αυτό βέβαια θα μπορούσε απλά να είναι λόγω έδρας Lewis και να μη το συζητούσαμε εάν ήταν μεμονομένο) Τα συμβάντα που πέφτει κάποιος σε Merc εξετάζονται άμεσα και τιμωρούνται. Γαλλία: Vettel-Bottas, Αγγλία: Kimi-Lewis Στα συμβάντα που πέφτει κάποιος πάνω σε Ferrari δεν εξετάζονται άμεσα ή λέει noted και αγωνιστικό. Bλέπε χθες, Αυστρία: Max στον Kimi. Προφανώς και επηρεάζουν και τα 2 πρωταθλήματα αφού θα είχαμε διαφορετική βαθμολογία σε περίπτωση που δε γίνοταν αυτή η παρωδία φέτος. Η Ferrari είναι κολοσσός η ίδια και μέρος ομίλου δεκάδων εταιριών, αλλά φαίνεται ανήμπορη να εξασφαλίσει ισονομία γι'αυτή, για την ώρα κάτι που με εκπλήσει. Btw ο Bottas θύμισε Montoya, όταν δέχοταν προσπέρασμα, χθες. Φόρμουλα,κάποιοι, δε ξεκινήσαμε να βλέπουμε στην υβριδική εποχή αλλά από το 1996 από ITV & SkySports. 48 λεπτά πριν, phanispal είπε Υπάρχουν που λες κάποιοι που λένε «αυτό έχουμε, αυτό βλέπουμε». Εγώ δεν είμαι αυτής της άποψης. Το ίδιο κάνουν πολλοί και με το ελληνικό ποδόσφαιρο. Αντιλαμβάνονται ότι είναι κατωτάτου επιπέδου, αλλά σου λένε «ε αυτό έχουμε, τι να δούμε». Άσε εμένα να βλέπω βίντεα και παλιούς αγώνες στο YouTube, και δες εσύ την τωρινή. ή επειδή δεν ξέρεις τι γινόταν πριν κάποια (όχι πολλά) χρόνια, δε χρειάζεται να πεις κάτι άλλο. Ακριβώς αυτό, για τις παράγκες δεν βλέπω ποδόσφαιρο και έχω σιχαθεί την φετινή χρονιά στην F1, που κατα τα άλλα έχει τα φόντα να είναι καλύτερη από τις προηγούμενες αφού επιτέλους δεν κυριαρχεί μία ομάδα. Καλό είναι να ξέρουμε και την ιστορία του σπορ που παρακολουθούμε. Ευτυχώς έχω όλες τις χρονιές στην F1 από το 1986 και μετά σε Blu-Ray! Επεξ/σία 30 Ιουλίου 2018 από Diinekis21 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, phanispal είπε Γιατί αυτό; Υπάρχουν που λες κάποιοι που λένε «αυτό έχουμε, αυτό βλέπουμε». Εγώ δεν είμαι αυτής της άποψης. Δε θα κάτσω να ασχοληθώ με ένα παρηκμασμένο σπορ σαν την F1, που αν της είχαν αλλάξει ΚΑΙ το όνομα, δε θα ασχολούνταν ούτε αυτοί οι λίγοι που ασχολούνται τώρα. Το ίδιο κάνουν πολλοί και με το ελληνικό ποδόσφαιρο. Αντιλαμβάνονται ότι είναι κατωτάτου επιπέδου, αλλά σου λένε «ε αυτό έχουμε, τι να δούμε». Άσε εμένα να βλέπω βίντεα και παλιούς αγώνες στο YouTube, και δες εσύ την τωρινή. Άσε εμένα να βλέπω Larry Bird και Magic, και δες εσύ LeBron, Curry και Thompson να βαράνε τρίποντα. Μερικές φορές δε χρειάζονται στοιχεία. Όταν παρακολουθείς κάτι σχεδόν «με το ζόρι», πιο πολύ λόγω συνήθειας και παράδοσης, ή επειδή δεν ξέρεις τι γινόταν πριν κάποια (όχι πολλά) χρόνια, δε χρειάζεται να πεις κάτι άλλο. Λαθη εχουν γινει,ολοι το εχουμε αναφερει πολλες φορες. Ολοι γκρινιάζουμε και δεν ειμαστε ευχαριστημένοι από αυτό που βλέπουμε. Πλεον ασχολούμαι ολο και λιγοτερο με την F1. Αλλα εσυ με αυτά που γραφεις απορω γιατι ασχολείσαι πλεον...Κατσε βλεπε τα βιντεακια σου φτιαξε και ένα νέο νημα με τιτλο F1 παλιες καλες εποχες να μπουμε ολοι να σχολιαζουμε και να μιλαμε για 1000πραγματα. Εδώ περα το θεμα αφορα την τωρινη F1 και ότι αυτό συνεπάγεται...Και δεν μπορει να αλλαξει από την μια μερα στην άλλη. Εγω για παράδειγμα πιστευω ότι σε βαθος 5ετιας πολλα από τα κακως κειμενα θα εχουν φτιαχτει. Για αυτό και εξακολουθώ να παρακολουθώ και να υποστηριζω ομαδες και οδηγούς που αγαπω. Δεν είναι θεμα συνηθειας ουτε παραδοσεις. Σε αλλους παλι αρεσει αυτή η F1, εχει πρόβλημα καποιος με αυτό? Τωρα τον παραλληλισμο με το ελληνικο ποδοσφαιρο δεν τον σχολιαζω γιατι και εσυ το εγραψες ετσι για να το γραψεις και να δωσεις μια δοση υπερβολης. Μιας και δεν εχουμε τα καταλληλα στοιχεια γυρω από το θεμα για να το συζητήσουμε. Εκτος αν γνωρίζεις κατι που θα ηθελες να μοιραστεις μαζι μας. 1 1
~mxls~ Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Ο Μπότας σου δίνει την εντύπωση "ήρεμου" τύπου αγωνιστικά. Δεν είναι. Να μην γελιέται κανείς με το παρουσιαστικό. Ειδικά ο Κίμι έχει τραβήξει πολλά με δαύτον. Ξεχνάει κανονισμούς όταν καταλάβει ότι δεν μπορεί να διατηρήσει θέση. Όχι σε επίπεδα Max, αλλά και πάλι... Επίσης η τιμωρία στο τέλος είναι ανέκδοτο. Αντί -10 θέσεις εκκίνησης στο επόμενο GP, δίνουν 10sec λες και κάτι άλλαξε.Γνωρίζει ότι δεν υπάρχει καμία ελπίδα να στρίψει, και ότι θα πέσει πάνω στον Ρίκι που θα έχει ανοιχτή γραμμή για έξοδο από εξωτερική, και κυριολεκτικά πήγε να τον βγάλει εκτός αγώνα. Στο πρώτο με Σεμπ ήταν πολύ οριακό. Θα είχε δώσει τίτλο από τώρα στον Χαμ αν έβγαινε off η Ferrari, αλλά δεν μπορείς να του πεις κάτι. Αγωνιστικό συμβάν. Το δεύτερο απέχει πολύ. Και δεν έκανε καν ο ίδιος στην άκρη αναγνωρίζοντας την μαλακία του, του το απαίτησαν απ΄το team radio. Fail η όλη φάση. Μου άρεσε ωστόσο που δήλωσε ότι δεν γουστάρει χαρακτηρισμούς "wingman" από Τότο. Προσβόλα να στο πετάνε αυτό στα μούτρα, και καλώς αντέδρασε. 1
phanispal Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δε μπήκα εδώ για να σας χαλάσω την κουβέντα, ούτε για να σας χλευάσω που ασχολείστε με κάτι που εγώ θεωρώ πεθαμένο (μέχρι τώρα γιατί ποιος ξέρει πώς θα εξελιχτεί τα επόμενα χρόνια, αν και το βλέπω απίθανο να πλησιάσει έστω και λίγο σε αυτό που ήταν κάποτε). Απλά θεωρώ πρώτον ότι ο Senna ήταν ο κορυφαίος έχοντας κάνει όργια (και) στο βρεγμένο και δεύτερον, θεωρώ άτοπο να χρησιμοποιούμε όρους όπως rain master για ψύλλου πήδημα, εννοώντας για παράδειγμα ότι τα προηγούμενα 2 χρόνια rain master ήταν ο Χ, το 2015 ήταν ο Ψ, την περίοδο 2010-2014 ήταν ο Ζ. Κάπου χάνει το νόημά του δηλαδή. Τον παραλληλισμό με το ελληνικό ποδόσφαιρο δεν τον έκανα απλά για τον κάνω, όντως πιστεύω πως υπάρχει κόσμος που βλέπει F1 όπως κάποιοι βλέπουν ελληνικό ποδόσφαιρο, δηλαδή από συνήθεια και «παράδοση». Σίγουρα όχι όλοι, αλλά κάποιοι.
~mxls~ Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 2 ώρες πριν, phanispal είπε Γιατί αυτό; Υπάρχουν που λες κάποιοι που λένε «αυτό έχουμε, αυτό βλέπουμε». Εγώ δεν είμαι αυτής της άποψης. Δε θα κάτσω να ασχοληθώ με ένα παρηκμασμένο σπορ σαν την F1, που αν της είχαν αλλάξει ΚΑΙ το όνομα, δε θα ασχολούνταν ούτε αυτοί οι λίγοι που ασχολούνται τώρα. Το ίδιο κάνουν πολλοί και με το ελληνικό ποδόσφαιρο. Αντιλαμβάνονται ότι είναι κατωτάτου επιπέδου, αλλά σου λένε «ε αυτό έχουμε, τι να δούμε». Άσε εμένα να βλέπω βίντεα και παλιούς αγώνες στο YouTube, και δες εσύ την τωρινή. Άσε εμένα να βλέπω Larry Bird και Magic, και δες εσύ LeBron, Curry και Thompson να βαράνε τρίποντα. Μερικές φορές δε χρειάζονται στοιχεία. Όταν παρακολουθείς κάτι σχεδόν «με το ζόρι», πιο πολύ λόγω συνήθειας και παράδοσης, ή επειδή δεν ξέρεις τι γινόταν πριν κάποια (όχι πολλά) χρόνια, δε χρειάζεται να πεις κάτι άλλο. Απ'τις αγαπημένες μου σεζόν είναι 98/99/00. Μου άρεσαν πάρα πολύ. Περί ορέξεως βέβαια, και τι πρόσφερε η κάθε εποχή. Να πω κάτι που έχω προσέξει όμως; Έτυχε να βλέπω κάτι στιγμιότυπα από σεζόν 04, ίσως την πιο σούπα (για μένα ΣΟΥΠΑΡΑ) σεζόν που μπορώ να θυμηθώ. Και από κάτω σχόλια τύπου αυτή είναι η αληθινή F1, αληθινές προσπεράσεις χωρίς KERS-DRS, πω πω ωραίες εποχές και τέτοια. Μήπως ωραιοποιούμε καταστάσεις; Ειδικά για F1. Δυστυχώς εγώ όταν πρωτοάρχισα να παρακολουθώ, κάπου το 92-93, ο Σέννα μας αποχαιρέτησε λίγο αργότερα. Έχω δει διάφορα βίντεο, αλλά δεν τον έζησα και προφανώς δεν το ίδιο. Αλλά ο Hamilton είναι τρομερό οδηγικό ταλέντο, ανεξαρτήτως συνθηκών. Αν ενοχλεί το rain master, ας τον πούμε F1 master. 2
Diinekis21 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 12 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Απ'τις αγαπημένες μου σεζόν είναι 98/99/00. Μου άρεσαν πάρα πολύ. Περί ορέξεως βέβαια, και τι πρόσφερε η κάθε εποχή. Καλά κάνεις και σου αρέσουν! Είναι κλασικές αυτές οι σαιζόν. Υπάρχει και αυτό που λες η ωραιοποίηση του παρελθόντος. Ο Lewis είναι κορυφαίος πιλότος. Αλλά rain-master λόγω του γερμανικού grand prix 2018 ε όχι. Ας αναφέρουμε το Silverstone 2008 για κάτι τέτοιο. Επίσης το μονοθέσιο παίζει τον πρωταρχικό ρόλο και ειδικά στην υβριδική εποχή έχει μεγενθυθεί αυτό. Τα στατιστικά του είναι πολύ φουσκωμένα(νίκες-poles-πρωταθλήματα), απόρροια του ότι ντεμπούταρε σε μονοθέσιο πρωταθλητισμού, είχε 4 χρόνια πρωτοφανούς κυριαρχίας μονοθεσίου και δεν έχει τρέξει ποτέ έστω σε μεσαία ομάδα. Αυτά είναι δεδομένα, τώρα οι προσωπικές προτιμήσεις: Μου άρεσε ο Lewis της αρχής της καριέρας του. Ο Lewis της άγνοιας κινδύνου και pure racing και όχι η εξέλιξη του σε "instagram" Lewis τύπου "these are the best fans" σε κάθε αγώνα, "God bless", "Thank you for believing in me" ή του κακομαθημένου Lewis που την λέει στην ομάδα που του έδωσε 3 πρωταθλήματα επειδή εγκατέλειψε μια φορά στην Αυστρία πχ.
nash-gf Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Diinekis21 είπε Άρα υπάρχει παράγκα της FIA υπέρ της Μερσέντες και κατά της Φερράρι; (Ποιάς, της Φερράρι, που παίρνει παραπάνω bonus χρημάτων από τις άλλες ομάδες λόγω "ιστορικότητας", που ο συγχωρεμένος ο Μαρκιόνε έβγαινε πριν 2-3 μήνες και απειλούσε να αποσύρει την ομάδα από το άθλημα αν δεν τον ικανοποιούσαν οι αλλαγές των κανονισμών το 2021, που στις εποχές Σούμι απλά δεν τους άγγιζε κανένας κανονισμός, κλπ, κλπ) Οκ, καταλαβαίνω ότι η Σκουντερία έχει πολλούς υποστηρικτές στη χώρα μας (και στο φόρουμ), αλλά το να βγάζουμε και ολόκληρες θεωρίες συνομωσίας και να συγκρίνουμε τη f1 με το ελληνικό ποδόσφαιρο επειδή η ομάδα μας δεν είναι πρώτη... μου φαίνεται πολύ ακραίο. Τώρα όσον αφορά το παρελθόν. Οκ, κι εγώ το 88/89 ξεκίνησα να παρακολουθώ με Σένα-Προστ, και ο Σένα είναι ξεκάθαρα ο κορυφαίος όλων αλλά: 1ον: Υπάρχει μια τάση ωραιοποίησης του παρελθόντος - και τότε υπήρχαν βαρετοί αγώνες και βαρετές σεζόν. Θυμάμαι αγώνες οπού οι ΜακΛάρεν έριχναν γύρο σε όλο το grid, ή αργότερα με τους πυραύλους του Νιούι με τη Γουίλιαμς που πάλι έκαναν πλάκα στο πρωτάθλημα. Για να μην αναφέρω την παντοδυναμία Φερράρι-Μπρον-Σουμάχερ, οπού ούτε στον Μπαρικέλο δεν επέτρεπαν να συναγωνινστεί τον ομόσταυλο του. Απλά τότε τα μισά μονοθέσια εγκατέλειπαν από μηχανικές βλάβες, και υπήρχαν αρκετά αποτελέσματα-έκπληξη που αναστάτωναν τις βαθμολογίες. 2ον: Παρ' όλα τα στραβά της η f1 παραμένει η κορυφαία κατηγορία στον (γενικότερα παρηκμασμένο) μηχανοκίνητο αθλητισμό - πχ. στις 24 Ώρες του ΛεΜαν φέτος έφτασε να τρέχει μόνο μια εργοστασιακή ομάδα! Εκτός κι αν προτιμάμε FE, με τρικ μπούρδες του στυλ fanboost, ή Nascar με playoff και λοιπές αμερικανιές. 54 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Ο Μπότας σου δίνει την εντύπωση "ήρεμου" τύπου αγωνιστικά. Δεν είναι. Να μην γελιέται κανείς με το παρουσιαστικό. Ειδικά ο Κίμι έχει τραβήξει πολλά με δαύτον. Ξεχνάει κανονισμούς όταν καταλάβει ότι δεν μπορεί να διατηρήσει θέση. Όχι σε επίπεδα Max, αλλά και πάλι... Επίσης η τιμωρία στο τέλος είναι ανέκδοτο. Αντί -10 θέσεις εκκίνησης στο επόμενο GP, δίνουν 10sec λες και κάτι άλλαξε.Γνωρίζει ότι δεν υπάρχει καμία ελπίδα να στρίψει, και ότι θα πέσει πάνω στον Ρίκι που θα έχει ανοιχτή γραμμή για έξοδο από εξωτερική, και κυριολεκτικά πήγε να τον βγάλει εκτός αγώνα. Στο πρώτο με Σεμπ ήταν πολύ οριακό. Θα είχε δώσει τίτλο από τώρα στον Χαμ αν έβγαινε off η Ferrari, αλλά δεν μπορείς να του πεις κάτι. Αγωνιστικό συμβάν. Το δεύτερο απέχει πολύ. Και δεν έκανε καν ο ίδιος στην άκρη αναγνωρίζοντας την μαλακία του, του το απαίτησαν απ΄το team radio. Fail η όλη φάση. Μου άρεσε ωστόσο που δήλωσε ότι δεν γουστάρει χαρακτηρισμούς "wingman" από Τότο. Προσβόλα να στο πετάνε αυτό στα μούτρα, και καλώς αντέδρασε. Σίγουρα έδειξε εκνευρισμό ο Μπότας χτες. Τον δικαιολογώ εν μέρει όμως - στην αρχή της σεζόν κόντραρε στα ίσα τον Χάμιλτον, έχασε από ατυχία τις νίκες σε Κίνα και Μπάκου, και στους τελευταίους αγώνες η Μερσέντες τον χρησιμοποιεί σαν πιόνι για να εξασφαλίσει τη νίκη του Λιούις και πλέον είναι 81 βαθμούς μακριά από την κορυφή. Η δήλωση του Βολφ σίγουρα ήταν δυνατό χτύπημα γι αυτόν. Επεξ/σία 30 Ιουλίου 2018 από nash-gf 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 58 λεπτά πριν, phanispal είπε Απλά θεωρώ πρώτον ότι ο Senna ήταν ο κορυφαίος έχοντας κάνει όργια (και) στο βρεγμένο και δεύτερον, θεωρώ άτοπο να χρησιμοποιούμε όρους όπως rain master για ψύλλου πήδημα, εννοώντας για παράδειγμα ότι τα προηγούμενα 2 χρόνια rain master ήταν ο Χ, το 2015 ήταν ο Ψ, την περίοδο 2010-2014 ήταν ο Ζ. Κάπου χάνει το νόημά του δηλαδή. Νομιζω στα σχολια μου γραφω για τους εν ενεργεια οδηγούς... Συν ότι το συμπερασμα δεν βγαινει από μια χρονια η δυο ουτε από έναν αγωνα...Αλλα από πολλους συνεχομενους εδώ και καποια χρονια...
Diinekis21 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, nash-gf είπε Άρα υπάρχει παράγκα της FIA υπέρ της Μερσέντες και κατά της Φερράρι; (Ποιάς, της Φερράρι, που παίρνει παραπάνω bonus χρημάτων από τις άλλες ομάδες λόγω "ιστορικότητας", που ο συγχωρεμένος ο Μαρκιόνε έβγαινε πριν 2-3 μήνες και απειλούσε να αποσύρει την ομάδα από το άθλημα αν δεν τον ικανοποιούσαν οι αλλαγές των κανονισμών το 2021, που στις εποχές Σούμι απλά δεν τους άγγιζε κανένας κανονισμός, κλπ, κλπ) Οκ, καταλαβαίνω ότι η Σκουντερία έχει πολλούς υποστηρικτές στη χώρα μας (και στο φόρουμ), αλλά το να βγάζουμε και ολόκληρες θεωρίες συνομωσίας και να συγκρίνουμε τη f1 με το ελληνικό ποδόσφαιρο επειδή η ομάδα μας δεν είναι πρώτη... μου φαίνεται πολύ ακραίο. Aνέφερα τα φετινά δεδομένα τα οποία δείχνουν επανειλημμένη εύνοια υπέρ της Mercedes και κατά της Ferrari για φέτος. Fanboy μάλλον είσαι εσύ με λέξη κλειδί αυτή : Data Εγώ πάντως πιο πολύ φέτος έχω πανυγηρίσει τη νίκη του Ricciardo στη Κίνα. Δε γνωρίζω ολόκληρο το παρασκήνιο για να σου πω το γιατί συμβαίνει αυτό που δεδομένα συμβάινει. Όλες οι κατασκευάστριες εταιρίες χρησιμοποιούν τα όπλα τους(αποχώρηση πχ.) για να επηρεάσουν τις αλλάγες. Μη φοβάσαι και η Mercedes έχει πει το ίδιο Επίσης σε βρίσκω και πάλι αδιάβαστο το 2005 αλλαγή κανονισμών μόνο και μόνο για να ανακατευτεί η τράπουλα. Κανόνες παρωδία με ελαστικά για ολόκληρο αγώνα πχ. ή 2 γύρους για qualifying συν τις τεχνικές αλλαγές. Επεξ/σία 30 Ιουλίου 2018 από Diinekis21
Προτεινόμενες αναρτήσεις