mourouzis2005 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δεν ειναι υπαισθησια και κακη αποκριση. Απο τη μερα που πρωτοκυκλοφορησε το TouchWiz λεγεται lag 1 3
Pekolo Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Απόκριση (οθόνης) προορισμένη;; Σκέφτηκαν μέχρι και το σύνδρομο των κουρασμένων δακτύλων από τα πολλά πατήματα των χρηστών στην Samsung;; Πόσο μπροστά πια; Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2018 από Pekolo
routeras Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Μακάρι να γινόταν όμως και με παλαιότερες σειρές π.χ. Note 4 που παρουσίασε σοβαρότατο πρόβλημα ύστερα από αναβάθμιση της Samsung και η εταιρία το έκανε γαργάρα!!! ύστερα από απειλές προς το αρμόδιο τμήμα της Samsung Hellas κέρδισα να πάρω κατ εξαίρεση εγγύηση !!! αλλά τώρα από 6 μήνες μάλλον θα ξανα παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα με την emmc γιατί μάλλον έβαλαν ανασκευασμένη μητρική ! Τώρα θα τους κάνω μεγαλύτερα χουνέρια!! γιατί για ένα flagship κινητό δεν χωράει λόγος ..!! αν παρουσιάσει πρόβλημα κ μάλιστα εξ αιτίας επίσημης αναβάθμισης ! η οποία προκάλεσε βλάβη στην πλακέτα λόγω αύξησης θερμοκρασίας αλλά και προφανώς εσφαλμένου υλικού! άλλωστε μέχρι να βγάλει το πρόβλημα και τώρα το κινητό κινείται σε θερμοκρασίας με μέση χρήση στους 40 με 50 βαθμούς ! ενω στα 2 χρόνια που το είχα πριν την επίμαχη αναβάθμιση το κινητό δεν ζεσταινόταν καθόλου ! ειμαι της άποψης ότι τέτοια κινητά τέτοιας κατηγορίας αν προκύπτουν τέτοια θέματα θα έπρεπε άμεσα να γίνεται αντικατάσταση ή επισκευή !! άμεσα κ χωρίς κόστος ! Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2018 από routeras
sotirisl Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 εγώ είχα πάει το Galaxy S6+ στον τεχνικό στο επίσημο support της Samsung και του είχα δείξει το πρόβλημα μπροστά στα μάτια του. Και μου απαντάει 'επειδή δεν βγάζει μήνυμα σφάλματος το διαγνωστικό, δεν ξέρω τι να αλλάξω, μητρική ή οθόνη;'. Και τελικά με έδιωξε. Μα τι με νοιάζει εμένα σαν καταναλωτής όταν δεν μπορεί ο τεχνικός να κάνει διάγνωση τι φταίει... Νομίζω ότι η Samsung χάνει πολύ άσχημα στο support της. Από την άλλη, όσες φορές έχω πάει Apple κινητό στο service και έχω παραπονεθεί για κάποιο πρόβλημα, είτε βγάζει σφάλμα η διάγνωση είτε όχι, μου αλλάζουν κατευθείαν το κινητό, ακόμα και αν είναι εκτος τις 12μηνης εγγύησης (αλλά μέσα στους 24 μήνες) 1
palawiaris Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Το ότι τα κινητά ακόμα δεν σκάνε σαν βόμβες είναι μεγάλη πρόοδος,για αυτό να μην έχετε παράπονα.Τι περιμένατε δηλαδή να πάρετε με ένα ψωρο χιλιάρικο; Κανά αθάνατο κινητό; Η Apple δηλαδή είναι πιο έξυπνη που τα πουλάει πιο ακριβά με αρκετά προβλήματα επίσης; Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2018 από palawiaris 1
Markosper Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, sotirisl είπε Ένα από τα μεγάλα πρόβληματα με την Samsung είναι το support της, και αυτός είναι ο λόγος που δεν έχω αγοράσει ξανά κινητό της. Πηγαίνεις στο support, δείχνεις στο τεχνικό μπροστά στα μάτια του ότι η οθόνη δεν ανταποκρίνεται στο πάτημα σε ολοκαίνουργιο κινητό, και αυτός σου απαντάει αμήχανα 'το διαγνωστικό δεν βγάζει κάποιο πρόβλημα, δεν ξέρω τι να σας πω...' και σε διώχνει.... Όσες φορές έχω πάει σε σερβις της Samsung μου έχουν κάνει επισκευή τώρα εσύ τι λες δεν ξέρω. Ειδικά τα παιδιά στην smartec είναι άψογα Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2018 από Markosper 5
sotirisl Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 56 minutes ago, Markosper said: Όσες φορές έχω πάει σε σερβις της Samsung μου έχουν κάνει επισκευή τώρα εσύ τι λες δεν ξέρω. Ειδικά τα παιδιά στην smartec είναι άψογα όσες φορές έχω παει σε service της Samsung, οι τύποι είναι απλά απαράδεκτοι και κοιτάνε πως θα σε βγάλουν εκτός εγγύησης και πως θα γλυτώσουν ακόμα και μισό ευρώ, αρνούμενοι να κάνουν τις απαραίτητες επισκευές. τώρα εσύ δεν ξέρω τι λες (που γράφτηκες στο insomnia προχθες τον Ιανουάριο και έχεις και δυο posts). 2
~Palpatin~ Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 26 λεπτά πριν, sotirisl είπε όσες φορές έχω παει σε service της Samsung, οι τύποι είναι απλά απαράδεκτοι και κοιτάνε πως θα σε βγάλουν εκτός εγγύησης και πως θα γλυτώσουν ακόμα και μισό ευρώ, αρνούμενοι να κάνουν τις απαραίτητες επισκευές. τώρα εσύ δεν ξέρω τι λες (που γράφτηκες στο insomnia προχθες τον Ιανουάριο και έχεις και δυο posts). Εγώ έχω μείνει ακόμη στα προηγούμενα ποστ σου. Οι τεχνικές σου γνώσεις αξεπέραστες!!!! " Τι να τα κάνεις τα Samsung, μπαχατελες κινητά" Απλή λιτή εμπεριστατωμένη απάντηση. Δώσε πόνο φίλε μου και μοίρασε γνώση στον κοινό θνητό. PS μία φορά στην ζωή μου είχα Samsung, το μόνο παράπονο που είχα ήταν το touchwiz το οποίο βέβαια ξηλωσα Από εκεί και πέρα θα δείξει τι που και σε τι έκταση είναι το πρόβλημα, που ξέρεις.... ίσως δεν το πατάνε καλά!!! 1
kriosgr Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Το παλιό γνωστό πρόβλημα των Samsung με την απόκριση της οθόνης κι ο λόγος που πήγα σε Apple. 1
dancer Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 μα οχι ρε παιδια η σαμσουνγκ ξερει τι κανει, η σαμσουνγκ τα ξερει ολα , προσκυνειστε τη σαμσουνγκ και την apple, δεν ειναι ελαττωματα αυτα που παρουσιαζονται,απλως οι χρηστες δεν ασκουν οση πιεση πρεπει. ο ελληνας αποδεδειγμενα ειναι το μεγαλυτερο προβατο και το αποδεικνυει καθημερινα επομενως μη το ψαχνετε γιατι καποιοι συνεχιζουν να υποστηριζουν ακομα και οταν εν γνωση τους ξερουν οτι ειναι λαθος , πολυ απλα ο ελληνας τα ξερει ολα και ποτε δε θα παραδεχτει το λαθος του ειτε το λαθος αυτου που υποστηριζει.
Razgriz Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Όσον αφορά το θέμα του support της Samsung στην Αθήνα δεν ξέρω τι λέτε. Εποχές s3 υπήρχε μεγάλο θέμα. Από s4 και μετά έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ. Πρόσφατα πήγα note 8 το οποίο μου είχε βγάλει πιξελακι οφφ. Για κάποιο λόγο έμεινε έτσι 15 μέρες και μετά έφτιαξε. Το πήγα σμαρτεκ, το κρατήσανε και κάναν αλλαγή μπαταρίας και οθόνης 'just in case' όπως είπανε..
Socratis_g Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 6 ώρες πριν, sotirisl είπε όσες φορές έχω παει σε service της Samsung, οι τύποι είναι απλά απαράδεκτοι και κοιτάνε πως θα σε βγάλουν εκτός εγγύησης και πως θα γλυτώσουν ακόμα και μισό ευρώ, αρνούμενοι να κάνουν τις απαραίτητες επισκευές. τώρα εσύ δεν ξέρω τι λες (που γράφτηκες στο insomnia προχθες τον Ιανουάριο και έχεις και δυο posts). Η smartec είναι εγγύηση φίλε. δες μόνο τις αξιολογήσεις της με ενα απλό google search. Επίσης νότια το ίδιο εξυπηρετικοί είναι στην ανδρεα παπανδρέου στη γλυφάδα. Προφανώς δεν ψαχτηκες πριν πας σέρβις ή είσαι apple τρολάκι.
sopas Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Πληρώνουμε τα διπλάσια χρήματα απ' οτι πληρώναμε παλαιότερα για να παίρνουμε συσκευές διπλάσια προβληματικές (προς όλους πάει). Sounds fair 3
tarantules Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 6 ώρες πριν, sotirisl είπε όσες φορές έχω παει σε service της Samsung, οι τύποι είναι απλά απαράδεκτοι και κοιτάνε πως θα σε βγάλουν εκτός εγγύησης και πως θα γλυτώσουν ακόμα και μισό ευρώ, αρνούμενοι να κάνουν τις απαραίτητες επισκευές. τώρα εσύ δεν ξέρω τι λες (που γράφτηκες στο insomnia προχθες τον Ιανουάριο και έχεις και δυο posts). Εγώ είχα πάει στο service της Samsung και μου άλλαξαν εντός εγγύησης ολόκληρη πλακέτα την οποία ευθυνόμουν εγώ που είχα βάλει μπαταρία από ebay που φούσκωσε. Γράφτηκα στο insomnia το Γενάρη του 2007 και έχω 3.446 posts.Ποιάνεται η γνώμη μου ή όχι; 4 1
palawiaris Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Όχι γιατί σε εξυπηρέτησαν καλά. Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2018 από palawiaris
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα