Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η εταιρεία Lytro έκανε την εμφάνισή της το 2011 με την ομώνυμη ασυνήθιστη φωτογραφική μηχανή αξίας $400 η οποία εξωτερικά δεν έμοιαζε με καμία άλλη, ενώ επέτρεπε στον κάτοχο της να βγάζει απρόσκοπτα φωτογραφίες χωρίς να έχει το άγχος της σωστής εστίασης κάτι που μπορούσε να πραγματοποιηθεί μετά τη λήψη, όπως άλλωστε και ο ορισμός του βάθος πεδίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του TechCrunch, η Google είναι πολύ κοντά στην εξαγορά της Lytro, μια εξαγορά που αφορά κυρίως την τεχνογνωσία της εταιρείας και τις πατέντες που διαθέτει, ενώ το τελικό ποσό δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 40 εκατομμύρια δολάρια. Ήδη αρκετοί υπάλληλοι της Lytro έχουν αποχωρήσει από την εταιρεία, η οποία ποτέ δε μπόρεσε να φέρει την τεχνολογία light-field στο ευρύ κοινό ούτε με το δεύτερο μοντέλο Illum που παρουσίασε το 2014 με σαφώς ακριβότερη τιμή.

Όμως η τεχνολογία Light-Field έχει άμεση σχέση με την εικονική πραγματικότητα, ένας τομέας όπου η Google έχει σημαντική παρουσία, παρουσιάζοντας μάλιστα πριν μία εβδομάδα την εφαρμογή "Welcome to Light Fields", στο Steam, με τους χρήστες «να μπορούν να βιώσουν πραγματικές αντανακλάσεις, βάθος και διαύγεια, όπως ποτέ πριν στην εικονική πραγματικότητα». Παράλληλα το TechCrunch αναφέρει ότι η Lytro εξαγόρασε πρόσφατα την εταιρεία Limitless που βρίσκεται πίσω από την VR δημιουργία Reaping Rewards, προκειμένου να προχωρήσουν στην ανάπτυξη τεχνολογίας που συνδυάζει το animation με βίντεο ζωντανής δράσης το οποίο έχει καταγραφεί με κάμερα light-field.

Techcrunch


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Οι κόποι τους ανταμείφθηκαν καλα τους πήγε και αυτούς και άργησαν, 40 μύρια χρηματιστήριο,επενδύσεις και σπιτάκι τώρα αραλίκι.

Να ευχόμαστε και εμείς να ανοίξουμε καμία start up ώστε να μας εξαγοράσουν apple, samsung, ΜS και google.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τέλεια! Θα συνδυασει τα αρκετά ώριμα deep learning που ήδη έχει η Google, με light-field/Fourier photography της Lytro και θα δούμε φωτογραφίες με πολύ καλές αναλύσεις στο πεδίο του βάθους. Με ένα κλίκ θα έχουμε τρισδιάστατες εικόνες από ένα φακό και με παθητικό φωτισμό (οχι όπως το κινεκτ). Πιθανότατα και βίντεο αλλά χρειάζεται πολύ υπολογιστική ισχύς για κάθε καρέ. Αν γίνει σωστά θα είναι τρομερό εργαλείο για φωτογραμμετρία. 

Επεξ/σία από Athoz
Δημοσ.

Δεν κατάλαβα τίποτε. Που θα χρησιμεύσει η εστίαση στο VR. Και το άσχετο. Η κοπέλα που δείχνει το βίντεο κάνει μπροστά το κεφάλι της στον Ζ άξονα λες και είναι REAL TIME γραφικά αυτό που βλέπει. Σε βίντεο 360/360 3D δεν γίνεται κάτι τέτοιο. Εντάξει η εξαγορά αν και δεν είναι κάτι το οποίο θεωρείτε κάτι συνταρακτικό... Το VR που κολλάει δεν μπορώ να καταλάβω. 

1 ώρα πριν, Athoz είπε

Τέλεια! Θα συνδυασει τα αρκετά ώριμα deep learning που ήδη έχει η Google, με light-field/Fourier photography της Lytro και θα δούμε φωτογραφίες με πολύ καλές αναλύσεις στο πεδίο του βάθους. Με ένα κλίκ θα έχουμε τρισδιάστατες εικόνες από ένα φακό και με παθητικό φωτισμό (οχι όπως το κινεκτ). Πιθανότατα και βίντεο αλλά χρειάζεται πολύ υπολογιστική ισχύς για κάθε καρέ. Αν γίνει σωστά θα είναι τρομερό εργαλείο για φωτογραμμετρία. 

Τρισδιάστατη φωτογραφία από μια κάμερα μόνο δεν γίνεται. Μια κάμερα με 2 αισθητήρες και ιδιαίτερο σύστημα φακών ίσως... από έναν αισθητήρα που απλά μαζεύει όσο περισσότερο φως γίνετε με γρήγορο τρόπο με την τεχνολογία που ανέπτυξε η lytro οκ...Αλλά 3D πως μπορεί να είναι εφικτό? Επίσης τι σχέση έχει το κινεκτ?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, nectons είπε

Δεν κατάλαβα τίποτε. Που θα χρησιμεύσει η εστίαση στο VR. Και το άσχετο. Η κοπέλα που δείχνει το βίντεο κάνει μπροστά το κεφάλι της στον Ζ άξονα λες και είναι REAL TIME γραφικά αυτό που βλέπει. Σε βίντεο 360/360 3D δεν γίνεται κάτι τέτοιο. Εντάξει η εξαγορά αν και δεν είναι κάτι το οποίο θεωρείτε κάτι συνταρακτικό... Το VR που κολλάει δεν μπορώ να καταλάβω. 

Τρισδιάστατη φωτογραφία από μια κάμερα μόνο δεν γίνεται. Μια κάμερα με 2 αισθητήρες και ιδιαίτερο σύστημα φακών ίσως... από έναν αισθητήρα που απλά μαζεύει όσο περισσότερο φως γίνετε με γρήγορο τρόπο με την τεχνολογία που ανέπτυξε η lytro οκ...Αλλά 3D πως μπορεί να είναι εφικτό? Επίσης τι σχέση έχει το κινεκτ?

Έχεις δίκιο ότι δεν γίνεται με μια κάμερα 3D φωτογραφία.  Αυτό που κάνει η τεχνολογία είναι να προσθέτει ένα επίπεδο πλέγμα φακών μεταξύ του αισθητήρα και των κύριων φακών της κάμερας. Έτσι ο αισθητήρας διασπάται σε πολλούς μικρούς αισθητήρες και επειδή βρίσκονται σε διαφορετικό σημείο ο καθε ένας είναι σαν στερεοσκοπική κάμερα αλλά όχι με δύο μόνο φωτογραφίες αλλά >100. Επίσης η εικόνα που καταγράφει ο αισθητήρας δεν είναι από τον πραγματικό χώρο αλλά από το συχνοτικό, Fourier. αν δεις μια φωτογραφία χωρίς επεξεργασία δεν μπορείς να καταλάβεις τι απεικονίζει θέλει inverse Fourier transform για να γίνει κανονική εικόνα. Μου είχαν χαρίσει ένα τέτοιο πλέγμα φακών και το έβαλα σε μια canon που είχα αλλά δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω το πρόγραμμα που μετατρέπει την συχνοτική εικόνα σε πραγματική οπότε το άφησα στο παλιό μου πανεπιστήμιο.

Δεν είναι εύκολο να το αντιληφθεί κανείς, θέλει λίγο μελέτη και αν ξέρει από Fourier θα είναι πιο εύκολο. 

Το kinect κολλάει με την δημιουργία 3Δ μοντέλων που είναι και μια πιθανή εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής (αλλά με μικρή γωνία κάλυψης του μοντέλου).

Επεξ/σία από Athoz
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Athoz είπε

Έχεις δίκιο ότι δεν γίνεται με μια κάμερα 3D φωτογραφία.  Αυτό που κάνει η τεχνολογία είναι να προσθέτει ένα επίπεδο πλέγμα φακών μεταξύ του αισθητήρα και των κύριων φακών της κάμερας. Έτσι ο αισθητήρας διασπάται σε πολλούς μικρούς αισθητήρες και επειδή βρίσκονται σε διαφορετικό σημείο ο καθε ένας είναι σαν στερεοσκοπική κάμερα αλλά όχι με δύο μόνο φωτογραφίες αλλά >100. Επίσης η εικόνα που καταγράφει ο αισθητήρας δεν είναι από τον πραγματικό χώρο αλλά από το συχνοτικό, Fourier. αν δεις μια φωτογραφία χωρίς επεξεργασία δεν μπορείς να καταλάβεις τι απεικονίζει θέλει inverse Fourier transform για να γίνει κανονική εικόνα. Μου είχαν χαρίσει ένα τέτοιο πλέγμα φακών και το έβαλα σε μια canon που είχα αλλά δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω το πρόγραμμα που μετατρέπει την συχνοτική εικόνα σε πραγματική οπότε το άφησα στο παλιό μου πανεπιστήμιο.

Δεν είναι εύκολο να το αντιληφθεί κανείς, θέλει λίγο μελέτη και αν ξέρει από Fourier θα είναι πιο εύκολο. 

Δηλαδή μιλάμε ότι στο μέλλον θα δούμε κινηματογραφική ταινία όπου θα πηγαίνουμε (σχετικά και στο περίπου με περιορισμό ας πούμε κάποια τετραγωνικά μέτρα) όπου θέλουμε μέσα στην ταινία με το VR headset μας? Απλά ουάου... τραγικό αν σκεφτούμε το μέγεθος των δεδομένων αλλά εφικτό σύμφωνα με αυτή την τεχνολογία... ίδρωσα :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...