Προς το περιεχόμενο

Πρώτος θάνατος πεζού εξαιτίας αυτόνομου οχήματος


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Εδώ κάνουν τέστ φρεναρίσματος και ορατότητας με το αυτοκίνητο που ενεπλάκη στο ατύχημα (φαίνεται το χτύπημα στον προφυλακτήρα)

Παρατηρήστε πόσο καλά φωτισμένος φαίνεται ο δρόμος. Μπορείς να δείς πολύ μακρυά μόνο με τα φώτα του δρόμου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

 η ποδηλάτης

Αμάν ρε παιδιά.

"Η πεζό" ο ένας, "η ποδηλάτης" ο άλλος. Τί έχετε πάθει με τα θηλυκά;

Ποδηλατισσα, πως λέμε μαγείρισσα, μαντισσα, μάγισσα, αγρότισσα, μανάβισσα κτλ

 

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 minutes ago, Fubar.gr said:

Εδώ κάνουν τέστ φρεναρίσματος και ορατότητας με το αυτοκίνητο που ενεπλάκη στο ατύχημα (φαίνεται το χτύπημα στον προφυλακτήρα)

Παρατηρήστε πόσο καλά φωτισμένος φαίνεται ο δρόμος. Μπορείς να δείς πολύ μακρυά μόνο με τα φώτα του δρόμου.

Άρα μπορείς να δεις (πόσο μάλλον να ακούσεις) ένα τεράστιο SUV να έρχεται κατά πάνω σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) Ξεκαθαρα και ηθικα και νομικα φταιει η πεζη . _
2) Το πλεονεκτημα των αυτονομων υποτιθεται ειναι οτι μπορουν να αντιδρασουν εκει που δεν μπορει ή δεν προλαβαινει ο ανθρωπος. Οποτε πρεπει να ερευνηθει τι πηγε στραβα. Ηταν θεμα αισθητηρων, ηταν θεμα λογισμικου, ηταν θεμα λαθος σχεδιασμου της τοποθετησης των αισθητηρων?
3) Προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι το σκοταδι και το κρυο , σε συνδυασμο με το οτι ο πεζος κρατουσε ποδηλατο μαζι , "μπερδεψαν" το λογισμικο ωστε να τους αναγνωρισει ως σταθερο εμποδιο στο πλαι του δρομου. Οταν βρεθηκε μπροστα του "ξαφνικα" ηταν αργα, γιατι τα αυτονομα ειναι προγραμματισμενα να μην αντιδρουν στα ξαφνικα αντικειμενα που εμφανιζονται μπροστα τους, ωστε να μην εχουμε φρεναρισματα και καραμπολες οταν γινεται "σφηνα" στον δρομο.
4) Μεχρι να φτασουμε στα σημερινα ασφαλη αυτοκινητα, υπηρχαν ενα σωρο παραλειψεις που στοιχισαν ζωες (ελλειψη ζωνων, ελλειψη προσκεφαλων, ελλειψη ABS, λαθος δομηση των οχηματων κοκ). Αυτο δεν σημαινε οτι σταματησε η τεχνολογια και μειναμε στα καρα.
5) Δεν ειμαι υπερ των αυτονομων, αλλα καταλαβαινω την αναγκη τους.

Επεξ/σία από mdr21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλές φορές οι πεζοί φταίνε καθώς πάρα πολλοί δεν προσέχουν ή δεν κοιτάνε καν τον δρόμο όταν περνάνε, ειδικά αν είναι παρέα ή νομίζουν προλαβαίνουν να περάσουν και εσύ πρέπει να φρενάρεις δυνατά για να μην τους χτυπήσεις. Και αν γίνει ατύχημα τρέχουν τον οδηγό. Δεν λέω ότι το ίδιο έγινε και εδώ βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/3/2018 στις 3:58 ΜΜ, aeljim είπε

Ότι σχεδόν όλοι οι ποδηλάτες συμπεριφέρονται λες και είναι μόνοι τους στον δρόμο δεν έχει να κάνει κάτι ε; Δηλαδή αν αυτή ήθελε να αυτοκτονήσει και πετάχτηκε τελευταία στιγμή μπροστά στο αυτοκίνητο χωρίς να κοιτάξει τι έπρεπε να γίνει; Σοβαρευτείτε λίγο πριν μιλήσετε.

Να δω τι θα πεις όταν σαλταρουν τίποτα gps... όπως στην Κύπρο... τότε θα βρίσκεις αυτόνομα μέχρι και στην μπανιέρα σου....

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, mdr21 είπε

1) Ξεκαθαρα και ηθικα και νομικα φταιει η πεζη . _
2) Το πλεονεκτημα των αυτονομων υποτιθεται ειναι οτι μπορουν να αντιδρασουν εκει που δεν μπορει ή δεν προλαβαινει ο ανθρωπος. Οποτε πρεπει να ερευνηθει τι πηγε στραβα. Ηταν θεμα αισθητηρων, ηταν θεμα λογισμικου, ηταν θεμα λαθος σχεδιασμου της τοποθετησης των αισθητηρων?
3) Προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι το σκοταδι και το κρυο , σε συνδυασμο με το οτι ο πεζος κρατουσε ποδηλατο μαζι , "μπερδεψαν" το λογισμικο ωστε να τους αναγνωρισει ως σταθερο εμποδιο στο πλαι του δρομου. Οταν βρεθηκε μπροστα του "ξαφνικα" ηταν αργα, γιατι τα αυτονομα ειναι προγραμματισμενα να μην αντιδρουν στα ξαφνικα αντικειμενα που εμφανιζονται μπροστα τους, ωστε να μην εχουμε φρεναρισματα και καραμπολες οταν γινεται "σφηνα" στον δρομο.
4) Μεχρι να φτασουμε στα σημερινα ασφαλη αυτοκινητα, υπηρχαν ενα σωρο παραλειψεις που στοιχισαν ζωες (ελλειψη ζωνων, ελλειψη προσκεφαλων, ελλειψη ABS, λαθος δομηση των οχηματων κοκ). Αυτο δεν σημαινε οτι σταματησε η τεχνολογια και μειναμε στα καρα.
5) Δεν ειμαι υπερ των αυτονομων, αλλα καταλαβαινω την αναγκη τους.

Δεν υπάρχει σκοτάδι και κρύο. Για αυτό πέρα από κάμερες υπάρχουν και τα λοιπά συστήματα. 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να ερευνηθεί τι πήγε στραβά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, mdr21 είπε

1) Ξεκαθαρα και ηθικα και νομικα φταιει η πεζη . _
2) Το πλεονεκτημα των αυτονομων υποτιθεται ειναι οτι μπορουν να αντιδρασουν εκει που δεν μπορει ή δεν προλαβαινει ο ανθρωπος. Οποτε πρεπει να ερευνηθει τι πηγε στραβα. Ηταν θεμα αισθητηρων, ηταν θεμα λογισμικου, ηταν θεμα λαθος σχεδιασμου της τοποθετησης των αισθητηρων?
3) Προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι το σκοταδι και το κρυο , σε συνδυασμο με το οτι ο πεζος κρατουσε ποδηλατο μαζι , "μπερδεψαν" το λογισμικο ωστε να τους αναγνωρισει ως σταθερο εμποδιο στο πλαι του δρομου. Οταν βρεθηκε μπροστα του "ξαφνικα" ηταν αργα, γιατι τα αυτονομα ειναι προγραμματισμενα να μην αντιδρουν στα ξαφνικα αντικειμενα που εμφανιζονται μπροστα τους, ωστε να μην εχουμε φρεναρισματα και καραμπολες οταν γινεται "σφηνα" στον δρομο.
4) Μεχρι να φτασουμε στα σημερινα ασφαλη αυτοκινητα, υπηρχαν ενα σωρο παραλειψεις που στοιχισαν ζωες (ελλειψη ζωνων, ελλειψη προσκεφαλων, ελλειψη ABS, λαθος δομηση των οχηματων κοκ). Αυτο δεν σημαινε οτι σταματησε η τεχνολογια και μειναμε στα καρα.
5) Δεν ειμαι υπερ των αυτονομων, αλλα καταλαβαινω την αναγκη τους.

Στο 3) ειναι ωραία ιδέα στο να μην αντιδρούν στα ξαφνικά αντικείμενα που εμφανίζονται μπροστά τους , ωστε να μην έχουμε καραμπόλες , Αλλά για να γίνει αυτό σωστά , πρώτα πρέπει να δεί το αμάξι αν υπάρχουν άλλα αμάξια απο πισω σε απόσταση μή ασφαλείας (κοινός να μήν είναι ο κάγκουρας που κολάει απο πίσω σου). Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είδα κίνηση στον δρόμο, οπότε φαντάζομαι δεν θα υπήρχε και αυτοκίνητο απο πίσω σε κοντινή (μη ασφαλή) απόσταση, οπότε και δεν δικαιολογήται η μή αντίδραση του αυτόνομου αυτοκινήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς λάθος του αυτόνομου που θεωρητικά πρέπει να είναι καλύτερο από τον άνθρωπο με μηδενικό χρόνο αντίδρασης , όραση στο σκοτάδι καθώς και έλλειψη κούρασης , αλκοόλ και απειρίας.

Παρόλα αυτά κάτι πήγε λάθος που είναι λογικό σε τόσο πρώιμο στάδιο. Θα έπρεπε η οδηγός να ήταν πιο υπεύθυνη στην δουλειά της και να ήταν alert για να αποφύγει τα λάθη της δοκιμής.

Κρίμα για την γυναίκα που στον βωμό της επιστήμης και της προόδου έδωσε την ζωή της. Σίγουρα τα στοιχεία από αυτό το ατύχημα θα βελτιώσουν τον κώδικα και ότι πήγε λάθος.

Τα αυτόνομα αμάξια , αεροπλάνα , πλοία είναι το μέλλον και εκεί πρέπει να πάει η ανθρωπότητα. Δεν είδα κανένα να παραπονιέται που το αεροπλάνο που τον πάει στην Αμερική είναι για 12 ώρες στο αυτόματο πιλότο και το ακουμπάει ο κυβερνήτης μόνο για απογείωση και προσγείωση. 

Ο άνθρωπος είναι πολύ έξυπνος για να ασχολείται με οδήγηση και γενικά ότι χρειάζεται για την μετάβαση από το Α στο Β σημείο.

Αν η οδήγηση ήταν ευχαρίστηση να γίνουμε όλοι νταλικέρηδες ή ταξιτζήδες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, karaLRS είπε

Δυστυχώς λάθος του αυτόνομου που θεωρητικά πρέπει να είναι καλύτερο από τον άνθρωπο με μηδενικό χρόνο αντίδρασης , όραση στο σκοτάδι καθώς και έλλειψη κούρασης , αλκοόλ και απειρίας.

Παρόλα αυτά κάτι πήγε λάθος που είναι λογικό σε τόσο πρώιμο στάδιο. Θα έπρεπε η οδηγός να ήταν πιο υπεύθυνη στην δουλειά της και να ήταν alert για να αποφύγει τα λάθη της δοκιμής.

Κρίμα για την γυναίκα που στον βωμό της επιστήμης και της προόδου έδωσε την ζωή της. Σίγουρα τα στοιχεία από αυτό το ατύχημα θα βελτιώσουν τον κώδικα και ότι πήγε λάθος.

Τα αυτόνομα αμάξια , αεροπλάνα , πλοία είναι το μέλλον και εκεί πρέπει να πάει η ανθρωπότητα. Δεν είδα κανένα να παραπονιέται που το αεροπλάνο που τον πάει στην Αμερική είναι για 12 ώρες στο αυτόματο πιλότο και το ακουμπάει ο κυβερνήτης μόνο για απογείωση και προσγείωση. 

Ο άνθρωπος είναι πολύ έξυπνος για να ασχολείται με οδήγηση και γενικά ότι χρειάζεται για την μετάβαση από το Α στο Β σημείο.

Αν η οδήγηση ήταν ευχαρίστηση να γίνουμε όλοι νταλικέρηδες ή ταξιτζήδες.

Συγνώμη αλλά είναι το ίδιο ένα αεροπλάνο που δεν έχει κίνηση γύρω του και το ίδιο ένα αυτοκίνητο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε

Συγνώμη αλλά είναι το ίδιο ένα αεροπλάνο που δεν έχει κίνηση γύρω του και το ίδιο ένα αυτοκίνητο;

Έχεις δίκιο το αεροπλάνο δεν έχει 300 επιβάτες μέσα ούτε πετάει πάνω από πόλεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους θέλουν να δουν ακριβως τι έγινε για να καταλάβουν και να βγάλουν οποία γνώμη θέλουν απλά μπορούν να διαβάσουν ένα σχετικό άρθρο στο οποίο υπάρχει και τα video από τις κάμερες πορείας αλλά και του εσωτερικού του αυτοκινήτου.

Δεν νομίζω ότι ακόμα και αν η οδηγός που όντως εκείνη τη στιγμή έκανε κάτι άλλο θα το είχε αποφύγει...

https://www.nytimes.com/interactive/2018/03/20/us/self-driving-uber-pedestrian-killed.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, karaLRS είπε

 

Ο άνθρωπος είναι πολύ έξυπνος για να ασχολείται με οδήγηση και γενικά ότι χρειάζεται για την μετάβαση από το Α στο Β σημείο.

 

Και κάποιοι είναι απλά τελείως ανίκανοι να κάνουν ακόμα και αυτό το απλό

 

Αλήθεια με τι ασχολείται ένας έξυπνος άνθρωπος που δεν μπορεί να πάει σχεδόν όπου θέλει όταν θέλει;

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...