Προς το περιεχόμενο

Πρώτος θάνατος πεζού εξαιτίας αυτόνομου οχήματος


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

14 λεπτά πριν, De@th L0rd είπε

Επειδή η άλλη ήταν μαλακισμένη κ δε προσέχει, φταίει το αυτόνομο τώρα. Λες κι αν ήταν κανονικό αυτοκίνητο δεν θα γινόταν ατύχημα. Άσε που θα έκλειναν 2 σπίτια επειδή κάποιοι βγαίνουν στους δρόμους και νομίζουν ότι κυκλοφορούν σε πάρκο. Σε καμία περίπτωση δεν έφταιγε το αυτόνομο όχημα. Ποιος ξέρει πόσο απότομα πετάχτηκε μες στο σκοτάδι για να μην προβλέψει τη κίνησή της κανένα από τα radar...

η τοποθεσια σου αντιπροσωπευει τον πραγματικο σου εαυτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fg9000 είπε

Όχι, θεωρείς ότι τα 20 -30 μέτρα φτάνουν για να αντιδράσει ο οδηγός? Δηλαδή στα τόσα χρόνια που λες ότι οδηγείς δεν σου έχει τύχει ποτέ σε θεοσκότεινο δρόμο να σου πεταχτεί κάτι πχ μια σακούλα από τον αέρα, την απέφυγες;

Εδώ όμως δε μιλάμε για τον οδηγό. Το όχημα έπρεπε να είχε εντοπίσει τον άνθρωπο πολύ πριν γίνει ορατός από την κάμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Dias είπε

Εκτός αν η "άστεγη" ειχε πρόβλημα όρασης.

Μπορεί να είχε πρόβλημα όρασης, μπορεί να ήταν μεθυσμένη, μπορεί να ήταν κουφή,  μπορεί να ήταν κουρασμένη, μπορεί να ήταν ένα παιδί που δεν πρόσεχε, που δεν ήξερε να διασταυρώνει το δρόμο, μια αγελάδα, ένας τάρανδος ή ένα χαρτοκιβώτιο που το μετέφερε ο αέρας. Όλα αυτά καμιά σχέση δεν έχουν. Ήταν ένα εμπόδιο που κατευθυνόταν στη μέση της λωρίδας, ανιχνεύσιμο από τα 60+μέτρα, ορατό τουλάχιστο από τα 40 και παρόλα αυτά το αυτοκίνητο δεν αντέδρασε καθόλου. 

Να δούμε πόσους σκύλους - γάτους φάγανε, και τελικά επέλεξαν μεγάλα SUV για τις δοκιμές. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είδα το video σε μεγάλη οθόνη.

Ξεκάθαρη αποτυχία της τεχνολογίας να αποτρέψει αυτό για το οποίο το σύστημα είναι σχεδιασμένο.

Στην ευθεία και σε καλές συνθήκες, απέτυχε να εντοπίσει και να αντιδράσει σε έναν καλά ορατό για τους αισθητήρες του συστήματος στόχο.

Fail .

Ορθά αποσύρθηκαν τα αυτοκίνητα και αποδεικνύεται ότι μέχρι να ξαναβγούν στους δρόμους θέλουν περισσότερες δοκιμές σε ελεγχόμενο περιβάλλον.

End of story.

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα απορώ με μερικούς που συνεχίζουν και υποστηρίζουν ότι δεν έφταιγε το όχημα.

Που είναι οι χθεσινοί δικαστές να μας πουν την άποψή τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου κανει εντύπωση τόσο παταγωδώς αποτυχία του LIDAR και του ραντάρ να εντοπίσουν την γυναίκα και το ποδήλατο, για αυτό λέω πως μαλλον θα ήταν απενεργοποιημένη η αυτόνομη οδήγηση.

Βέβαια απο το βίντεο ο οδηγός ήταν "στον κόσμο του" , οπότε φαντάζομαι ενεργοποιημένη θα ηταν η αυτόνομη.

Είμαι πολύ περίεργος τελικά να μάθω τι εφταιξε για αυτό το ατύχημα το οποίο εγινε σε συνθήκες που πιο "νορμάλ" δεν θα μπορουσαν να υπάρξουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Το βίντεο το είδες? Ήταν μέσα στο δρόμο τουλάχιστο 5 δευτερόλεπτα,  τουλάχιστο 2 μέσα στη λωρίδα του και διασταύρωνε περπατώντας. Ηλιθιότητα της που επέλεξε το συγκεκριμένο σημείο, στιγμή και δεν διασταύρωσε πιο γρήγορα, αλλά η αντίδραση του αυτόνομου ήταν καθαρά γελοία. Στην κυριολεξία, oops, δεν σε πρόσεξα, no hard feelings. 

 

Χρειάζεσαι απάντηση; :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Dias είπε

 

Να δείτε που στο τέλος θα αποδειχτεί οτι ήταν απενεργοποιημένη η αυτόνομη οδήγηση και τελικά η ευθύνη ηταν του οδηγού.

εγώ είμαι σχεδόν βέβαιος ότι ο αυτοφοράκιας υπάρχει για κάποιο λόγο 

 

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, Hal9000 said:

Ξεκάθαρα, φταίει η γυναίκα.

Περνούσε νύχτα, από σημείο χωρίς φωτισμό, δρόμο 2 λωρίδων χωρίς διάβαση, με το πάσο της.

Ολόκληρο SUV με LED φώτα που τυφλώνουν δίπλα της και αυτή περπατούσε λες και ήταν στην αυλή της. Τι άλλο να πούμε?

Δεν ξέρω αν ήταν υπό την επήρεια, αυτό ίσως ανακοινωθεί μετά την αυτοψία (αν γίνει).

Ο χειριστής του αυτόνομου, θα πάρει κάποια αποζημίωση για ψυχική οδύνη άραγε?

Τι φταίει αυτός αν η γυναίκα αποφάσισε να παίξει την ζωή τη κορώνα-γράμματα με αυτόν τον τρόπο?

Πως να νιώθει άραγε αυτός ο άνθρωπος που είδε την γυναίκα να πεθαίνει μπροστά του στο 1.5 μέτρο? Και χωρίς να φταίει ο ίδιος?

  • Confused 3
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, NT1G είπε

Χρειάζεσαι απάντηση; :-)

Ήθελα να βεβαιωθώ ότι δεν έχει 17 βαθμούς μυωπία. 

 

9 λεπτά πριν, Dias είπε

Μου κανει εντύπωση τόσο παταγωδώς αποτυχία του LIDAR και του ραντάρ να εντοπίσουν την γυναίκα και το ποδήλατο, για αυτό λέω πως μαλλον θα ήταν απενεργοποιημένη η αυτόνομη οδήγηση.

Βέβαια απο το βίντεο ο οδηγός ήταν "στον κόσμο του" , οπότε φαντάζομαι ενεργοποιημένη θα ηταν η αυτόνομη.

Είμαι πολύ περίεργος τελικά να μάθω τι εφταιξε για αυτό το ατύχημα το οποίο εγινε σε συνθήκες που πιο "νορμάλ" δεν θα μπορουσαν να υπάρξουν...

Να εντοπίσουν οι αισθητήρες κάτι δεν σημαίνει και πολλά πράγματα. Το τι προγραμματίζεις το όχημα να κάνει με τα δεδομένα των αισθητήρων είναι όλη η ουσία. Αν ο προγραμματιστής είχε πει στο σύστημα, μην αντιδράς σε οτιδήποτε είναι εκτός πορείας, μην επεξεργάζεσαι την ταχύτητα των ανιχνεύσιμων κινούμενων για να δεις αν θα υπάρχει μελλοντική σύγκρουση εκτός εάν ανιχνεύσεις ότι είναι ξεκάθαρα άνθρωπος, τότε ότι και να είδε το Lidar, θα έγινε cut-out από την επεξεργασία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, BaggsR είπε

Ξεκάθαρα, φταίει η γυναίκα.

Περνούσε νύχτα, από σημείο χωρίς φωτισμό, δρόμο 2 λωρίδων χωρίς διάβαση, με το πάσο της.

Ολόκληρο SUV με LED φώτα που τυφλώνουν δίπλα της και αυτή περπατούσε λες και ήταν στην αυλή της. Τι άλλο να πούμε?

Δεν ξέρω αν ήταν υπό την επήρεια, αυτό ίσως ανακοινωθεί μετά την αυτοψία (αν γίνει).

Ο χειριστής του αυτόνομου, θα πάρει κάποια αποζημίωση για ψυχική οδύνη άραγε?

Τι φταίει αυτός αν η γυναίκα αποφάσισε να παίξει την ζωή τη κορώνα-γράμματα με αυτόν τον τρόπο?

Πως να νιώθει άραγε αυτός ο άνθρωπος που είδε την γυναίκα να πεθαίνει μπροστά του στο 1.5 μέτρο? Και χωρίς να φταίει ο ίδιος?

Είσαι εκτός θέματος.

Κανείς δεν στέκεται στο αν φταίει η πεζή, που όντως έφταιξε, αλλά στο γιατί δεν αντέδρασε το σύστημα αυτόνομης οδήγησης.

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 5
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάσου να κανανε δοκιμές στην Ελλάδα... Στο πρώτο τετραγωνο ειχε ήδη φάει τρεις πακιστανους που σερνουν χαρτονια, 5  καγκουρες παρκαρισμενους πανω στο πεζοδρόμιο και καμμια δεκαρια ταρίφες που θα σταματησαν αποτομα στο νευμα του πελάτη....

  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, christos2413 είπε

Φαντάσου να κανανε δοκιμές στην Ελλάδα... Στο πρώτο τετραγωνο ειχε ήδη φάει τρεις πακιστανους που σερνουν χαρτονια, 5  καγκουρες παρκαρισμενους πανω στο πεζοδρόμιο και καμμια δεκαρια ταρίφες που θα σταματησαν αποτομα στο νευμα του πελάτη....

και σε τίποτα ινδίες θα έπρεπε να είχε εγκατεστημένο supercomputer το κάθε αυτοκίνητο με άζωτο για ψύξη και δε συμμαζεύεται και κάμερες στα πρότυπα ματιού μύγας 

 

 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/3/2018 στις 2:49 ΜΜ, Yeroplatanos είπε

Μια απορια εχω.Τι κανεις σε τεχνολογικο site?Δεν εχει εσπερινο σήμερα?

Εσύ που το έβγαλες το συμπέρασμα αυτό για τον συμφορουμίτη; Δεν γίνεται επιτέλους να μην προσβάλλουμε χωρίς λόγο; Όσον αφορά την αυτόνομη υποτίθεται ότι με τους σένσορες έπρεπε να φρενάρει με το που βλέπει εμπόδιο μπροστά και όχι να περάσει χωρίς ούτε καν να πατήσει φρένο! Άρα για ποιο φοβερό πείραμα μιλάμε;;;; Εκτός αν η ΑΙ είναι προγραμματισμένη έτσι ώστε όποιος παραβιάζει τον κοκ να τον πατά. Ελπίζω να μην ισχύει το 2ο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, logistoulis είπε

σύμφωνοι, αλλά πριν τα αμολύσουν σε δημόσιους δρόμους μάλλον θα έπρεπε πρώτα να κάνουν δοκιμές σε ελεγχόμενο περιβάλλον 

θα έπρεπε να υπάρχει πιο αυστηρό πλαίσιο σχετικά με αυτό, διαφορετικά αν γίνουν 2-3 τέτοια ακόμη δεν αποκλείεται η κοινή γνώμη να στραφεί μαζικά εναντίον τους και να ματαιωθεί η όλη φάση 

 

το ότι τελικά είναι πιο φθηνό και γρήγορο να τα βγάλουν  στους δρόμους και ο,τι γίνει δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό , ας εξελιχθούν πιο αργά αλλά με περισσότερη ασφάλεια 

 

Αυτος που επέτρεψε να γινουν δοκιμές σε δημόσιο δρομο, δηλαδή σε μη ελεγχόμενο περιβάλλον, με παρουσία ανθρώπων.. Και το χειροτερο, παρουσια αλλων αυτοκίνητων, φέρει το μεγαλύτερο μερος της ευθύνης. Φυσικά θα υπάρξουν πολλά θύματα μεσα απο αυτή τη διαδικασια.

Με αυτή τη νοοτροπία "φταίει ο πεζος και δεν φταίει το αυτοκίνητο", θα συνεχίσουν οι δοκιμές και θα αυξάνονται τα θύματα. Δεν νομιζω οτι θα αλλάξει κάτι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...